Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Fåfäng Sthlm
Rekommenderat företag 2016 - Fåfäng Sthlm
Rekommenderat företag 2015 - Fåfäng Sthlm

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, 114 52 Stockholm — Visa karta

Frisörsalongen Fåfäng Sthlm är belägen i hjärtat av vackra Östermalm, vi som jobbar här ser till att hålla oss i framkant vad gäller hårtrender och aktuellt mode. Visningar, och kurser är en del av vår verksamhet för att ge er bästa möjliga kompetens! Vi har flexibla öppettider med onlinebokning och erbjuder givetvis de produkter vi använder till försäljning så du kan ta med dig salongskänslan hem! Utöver hårvård erbjuder vi även make up, extensions eller varför inte ha er förfest hos oss med styling, plockmat och bubbel innan en härlig utekväll!

Läs vad 218 kunder tycker om Fåfäng Sthlm

• Tess
    Tess skrev om Fåfäng Sthlm
    En av stans bästa salonger! Med fantastisk ägare och frisörer, här finns kunskap om vad man än önskar göra med sitt hår!
  • Wictoria
    Wictoria skrev om Fåfäng Sthlm
    Bästa Stina på Fåfäng. Mycket glad att efter 40 äntligen funnit "min frisör"
    Glad, professionell och väldigt stilmedveten.
    Fåfäng är en salong som erbjuder allt.
    Testa gärna. Du blir ej besviken
  • Mariette W
    Mariette W skrev om Fåfäng Sthlm
    var på denna salong och satte upp en hårförlängning som frisören totalförstörde genom sina två klippningar på det håret fick tas ut på en annn slong då de inte kunde sättas upp igen efter dessa två klippningar trots att det var garanti från hairtalk att det skulle kunna sättas upp tre gånger fhåret klipptes upp och tunnades ut med kniv av frisören trots att hairtalk säger att det inte får klippas med kniv eller tunnas ut. Andledningen till att jag satte dit en hårförlängning var att jag hade mitt eget hår på utväxt efter fyra månaders utväxt erbjöd frisören mig en gratis klippning jag tackade nej och ändå klippte hon av allt mitt hår med kniv som kortast var det 0.5 mm inte kul hon sa att hon bara klippt en halv millimeter men hon kliptte mitt hårs längd på visssa st'llen så det bara var en halv millimeter långt. Jag klagde så klart salongen och frisören var mycket oseriösa och försökte inte rätta till någonting hela detta kalaset kostade mig 8000 kr .rsämsta och oseriösaste frisör jag någonsin varit hos.
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Fåfäng Sthlm
    Superbra, jättegullig frisör och ett proffsigt mottagande. Frisyren blev också bra.
  • Katalin D
    Katalin D skrev om Fåfäng Sthlm
    Var nöjd med klippningen och färgen.
  • Madelene M
    Madelene M skrev om Fåfäng Sthlm
    Helt värt ett besök å finare snällare mottagande är svårt att hitta
  • Christine C
    Christine C skrev om Fåfäng Sthlm
    Helt fantastisk, Hannah är underbar!
    Christine Bennström
  • Cecilia C
    Cecilia C skrev om Fåfäng Sthlm
    Skickliga frisörer och jättefint bemötande.
  • Elin M
    Elin M skrev om Fåfäng Sthlm
    Jätte nöjd, bra bemötande, trevliga lokaler. Professionell personal
  • Paula P
    Paula P skrev om Fåfäng Sthlm
    Behandlingen motsvarade inte förväntningen.
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Fåfäng Sthlm
    Brukar gå till Hannah, riktigt avslappnande och trevligt. Miljön är mysig, man blir ompysslad, blir bjuden på kaffe och hembakad kaka :) Kan dock vara den dyraste salongen jag gått till men resultatet blir alltid super.
  • Inger N
    Inger N skrev om Fåfäng Sthlm
    Fåfäng Sthlm får helt klart betyg 5
    De är proffsiga, visar omtanke för sina kunder, vilket gör att man gärna kommer tillbaks.
  • Karolin H
    Karolin H skrev om Fåfäng Sthlm
    Christina är underbar :) Blev riktigt nöjd med mina fransar! Hon lyssnade på mig när jag var jobbig och tyckte att det var ansträngande att blunda så länge haha!
  • Stina M
    Stina M skrev om Fåfäng Sthlm
    Proffsigt, avspänt och trevligt. Mycket nöjd med första besöket o kommer definitivt gå dit igen.
  • Naila M
    Naila M skrev om Fåfäng Sthlm
    Varmt välkomnade! Väl mottagen och sedd.
    Dyrt men annars bra :)
  • Frida S
    Frida S skrev om Fåfäng Sthlm
    Hannah är den absolut bästa frisörern jag stött på, lyssnar på vad man säger och förstår direkt vad man är ut efter! Hon gör magi med håret och hennes känsla för färgnyanser är utöver det vanliga. Vill ni bli nöjda gå till henne, är så nöjd! 😄👏🏻
  • John-olof L
    John-olof L skrev om Fåfäng Sthlm
    Duktig och trevlig personal. Hemma-hos-känsla.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Fåfäng Sthlm
    Bästa frisörsalongen! Så lyxigt att bli ompysslad och fin på samma gång. Hannah är så gullig och chihuahuan Ulla-Britt vill man ju bara kidnappa med sig.
  • Andrea G
    Andrea G skrev om Fåfäng Sthlm
    Trevligt bemötande och mycket bra utförande av samtliga tjänster!
  • Carina L
    Carina L skrev om Fåfäng Sthlm
    Mycket enkel och tidssparande funktion för att hitta och boka tider för behandlingar
  • Ann-sofi A
    Ann-sofi A skrev om Fåfäng Sthlm
    Trevligt bemötande och mycket kunskap
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Fåfäng Sthlm
    Bemötandet var mycket bra och kundmedvetet, även själva utförandet av tjänsten dvs. stylage behandling var mycket bra. Mycket dialog och information under behandlingen, samt en trygghet i vart jag kunde vända mig i det fall komplikation uppstår.
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Fåfäng Sthlm
    Superbra service och en härlig behandling
  • Fatima S
    Fatima S skrev om Fåfäng Sthlm
    Mycket bra service, kunnig personal samt är dem jävlig trevliga. Bästa bästa !
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Fåfäng Sthlm
    Proffsigt, trevligt bemötande, avstressande kanske lite för dyrt.
  • Lina P
    Lina P skrev om Fåfäng Sthlm
    Härligt och glad personal! Fräsch lokal! Väldigt kunniga anställda och super seriöst! Allt under ett tak helt enkelt
  • Linda A
    Linda A skrev om Fåfäng Sthlm
    Världens bästa personal! Och riktigt duktiga på sin sak 🙌 rekommenderar starkt!
  • Kristin S
    Kristin S skrev om Fåfäng Sthlm
    Väldigt trevlig salong med superservice. Jättebra konsultation och genomförande, och jag är väldigt nöjd med resultatet. Kan verkligen rekommenderas!
  • Li Å
    Li Å skrev om Fåfäng Sthlm
    Jag känner mig alltid lika välkommen hos Fåfäng Sthlm! Bemötandet, hela behandlingen och stämningen där är alltid lika bra.
    Resultatet är jag alltid lika nöjd med, tack Hanna! Därför går jag tillbaka dit som stamkund! :)
  • Maria L
    Maria L skrev om Fåfäng Sthlm
    Jättebra service, proffsiga frisörer och fin salong!
  • Annika B
    Annika B skrev om Fåfäng Sthlm
    Fantastisk salong och personal! Utöver klippning och slingor fick jag hjälp med en håruppsättning som var den snyggaste jag haft någonsin. Kan varmt rekommendera ett besök!
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Fåfäng Sthlm
    Proffsig och duktig personal. Kan allt du önskar! Rekommenderar varmt!!!
  • Madeleine N
    Madeleine N skrev om Fåfäng Sthlm
    Själva besöket var en trevlig upplevelse men sen när man kom till kassan och de ville ha 2200kr!!! betalt för en simpel helfärgning (mörkt) och klipp av topparna så ångrade jag hela besöket. Oförskämt dyrt för ett sånt standard utförande.
    2016-10-17 Hannah L svarar Madeleine N
    Hej Madeleine!
    Kan det varit så att ni gjorde en olaplexbehandling i samband med färgningen? Eller att du har ett väldigt långt/tjockt hår så att det gick åt ovanligt mycket material?
    Annars har det nog skett något missförstånd och isf ska vi självklart kolla upp det då vår klipp&färg ligger fr.1790kr

Mvh Hannah Fåfäng Sthlm
    2016-10-17 Madeleine N svarar Hannah L
    Nej det gjorde jag inte. Och jag har ganska normaltunt (skandinaviskt) och axellångt hår.
    Jag bad inte om ngt extra. Alla produkter och föning osv som hon använde gjorde hon på eget initiativ.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Olga N
    Olga N skrev om Fåfäng Sthlm
    Super duktiga och trevliga. Ger en bra service.
  • Niklas Ö
    Niklas Ö skrev om Fåfäng Sthlm
    Fåfäng är ett riktigt toppenställe! Rekommenderas starkt. Trendigt och avslappnat ställe som lyssnar på kundensbehov. Hannah är en riktig klippa!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Fåfäng Sthlm
    Trevligt och proffsigt bemötande.
  • Towe N
    Towe N skrev om Fåfäng Sthlm
    Bästa service och expertis! Superduktiga och trevliga, I love this place!
  • Agata B
    Agata B skrev om Fåfäng Sthlm
    Recenserar Skin Agency som finns i samma lokal:
    Grymt! Elita är bäst :) Teresa är supertrevlig och väldigt duktig på spraytan!
  • jennie k
    jennie k skrev om Fåfäng Sthlm
    Trevlig och fräscht! Gjorde löshår och är nöjd!
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Fåfäng Sthlm
    Bra service, proffsigt bemotande!
  • Iris V
    Iris V skrev om Fåfäng Sthlm
    Personligt och trevligt bemötande. Man känner sig alltid lika välkommen :)
  • Frida A
    Frida A skrev om Fåfäng Sthlm
    Jag har testat flera olika behandling på Fåfäng med allt ifrån fransförlägning till ansiktsbehandling och jag är jättenöjd med samtliga!
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Fåfäng Sthlm
    Varmt välkomnande. Förstklassiga behandlingar. Kommer bara gå dit i fortsättningen.
  • Katja I
    Katja I skrev om Fåfäng Sthlm
    Trevlig service och bra resultat! Rekommenderar absolut denna salong!
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Fåfäng Sthlm
    Jättebra bemötande, trevlig stämning och proffsig personal (har dock bara vart hos Stina). Svarar dock inte på mailen alternativt tar väldigt lång tid att få svar.
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Fåfäng Sthlm
    Supertrevlig och kunnig personal. Trevliga lokaler.
  • Sanna K
    Sanna K skrev om Fåfäng Sthlm
    Världens bästa tjejer som gör allt för att få mig snyggare varje gång. ❤️
    Wow!
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Fåfäng Sthlm
    Hanna är så himla bra!
  • Melinda S
    Melinda S skrev om Fåfäng Sthlm
    Alltid trevligt och professionellt! Rekommenderas varmt.
  • Ulla A
    Ulla A skrev om Fåfäng Sthlm
    Mycket bra mottagande.
    Jag känner mig välkommen.
    Bra utförd tvättning, klippning och efterarbete.
    Bra dialog med frisören. Vill inte byta.
    Känner mig ombrydd och sedd.

Skeppargatan 27, 114 52 Stockholm