Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Fåfäng Sthlm

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, 114 52 Stockholm — Visa karta

Frisörsalongen Fåfäng Sthlm är belägen i hjärtat av vackra Östermalm, vi som jobbar här ser till att hålla oss i framkant vad gäller hårtrender och aktuellt mode. Visningar, och kurser är en del av vår verksamhet för att ge er bästa möjliga kompetens! Vi har flexibla öppettider med onlinebokning och erbjuder givetvis de produkter vi använder till försäljning så du kan ta med dig salongskänslan hem! Utöver hårvård erbjuder vi även make up, extensions eller varför inte ha er förfest hos oss med styling, plockmat och bubbel innan en härlig utekväll!

Läs vad 239 kunder tycker om Fåfäng Sthlm

• Anki A
    Anki A skrev om Fåfäng Sthlm
    Mycket proffsigt bemötande. Trevlig salong. Väldigt engagerad personal och jag blev väldigt nöjd med resultatet
  • Daniela L
    Daniela L skrev om Fåfäng Sthlm
    Fantastiskt! De tog sig tiden för att ta hand om.mig och mitt hår, som var såååå tjockt. I slutöndan höll man öppet längre för att få mig att bli klar. Men det fanns tålamod, energi och kraft hela vägen. Förstod inte hur Hanna orkade, jag var helt slut och satt ned hela tiden! Resultated var fantastiskt och Hanna gav mig ett fantastiskt resultat. Litade på henne till 100%. Har rekommenderat salongen till alla mina vänner och kommer definiti komma tillbaka!
  • Erica J
    Erica J skrev om Fåfäng Sthlm
    Jag har inte varit i kontakt med fåfäng, men jag vill gärna att Reco.se skänker 102 kr till barncancer fonden
  • Julia E
    Julia E skrev om Fåfäng Sthlm
    Jag kände mig så omhändertagen. Anna ville göra det bästa för MIG och var så noggrann. Jag är såååå nöjd!
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Fåfäng Sthlm
    Trevligt bemötande, proffesionella och man känner sig alltid välkommen!
  • Destiny K
    Destiny K skrev om Fåfäng Sthlm
    Fåfäng är rikigt bra! Ägaren Hannah är underbar och väldigt begåvad.
  • Sigrid P
    Sigrid P skrev om Fåfäng Sthlm
    Jättenöjd. Supertrevliga och professionella frisörer.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Fåfäng Sthlm
    Bästa salongen, bästa Hannah. Alltid härligt bemötande och alltid supernöjd.
  • Anna L
    Anna L skrev om Fåfäng Sthlm
    Jag blev väldigt positivt överraskad av mitt besök hos Fåfäng, trots att jag hade en tuff förfrågan med ett slitet och hårt färgat hår blev jag bemött på bästa möjliga sätt och fick ett resultat över förväntan. Stort plus var det breda utbudet på tider och tillgänglighet. Dessutom hade frisören ett professionellt bemötande och en god kunskap.
  • Anna G
    Anna G skrev om Fåfäng Sthlm
    Alltid lika nöjd! Trevlig stämning o underbara assistenter(Ulla-Britt o Milla)
  • Haval S
    Haval S skrev om Fåfäng Sthlm
    Mycket bra intryck - allt från bemötande till avslut. Magiskt!
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Fåfäng Sthlm
    Jag är supernöjd med Stephanie Falk och hennes bemötande samt talang när det gäller att få mitt hår på det sätt jag vill ha!
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Fåfäng Sthlm
    Första besöket efter att ha letat runt efter en frisör att trivas med. Jag kommer tillbaka!
  • Hawchin E
    Hawchin E skrev om Fåfäng Sthlm
    Super nöjd med frisören, trevlig Salong
  • Maria H
    Maria H skrev om Fåfäng Sthlm
    Fortfarande alltid nöjd och fin efter mina besök hos Anna, riktiga lyxstunder!
  • Zuzan H
    Zuzan H skrev om Fåfäng Sthlm
    Riktig nöjd med behandlingen jag fick, super duktig frisör!
  • Maria F
    Maria F skrev om Fåfäng Sthlm
    Proffsigt på alla plan-Bemötande, produkter och arbete. Färgat, klippt mig, gjort extensions och fått hjälp med uppsättning inför gala. Supernöjd med allt. Rekommenderar varmt.
  • Therese E
    Therese E skrev om Fåfäng Sthlm
    Klipper mig hos bästa Stefani!
    Så mysig salong med bästa service!
  • Nicole H
    Nicole H skrev om Fåfäng Sthlm
    Bästa frissan (Anna) och supertrevlig salong, alltid nöjd!
  • Natasha A
    Natasha A skrev om Fåfäng Sthlm
    Jätte nöjd med hela upplevelsen!
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Fåfäng Sthlm
    Trots att jag inte har gått hos salongen och Stephanie så länge har jag endast positiv feedback att ge. Har varit svårt att hitta en frisör i Stockholm som har fått mig att känna mig nöjd, men från dag ett med Stephanie har jag kännt mig mer än nöjd. Professionell,snabb, prisvärt och väl omhändertagen!
  • Tess
    Tess skrev om Fåfäng Sthlm
    En av stans bästa salonger! Med fantastisk ägare och frisörer, här finns kunskap om vad man än önskar göra med sitt hår!
  • Wictoria
    Wictoria skrev om Fåfäng Sthlm
    Bästa Stina på Fåfäng. Mycket glad att efter 40 äntligen funnit "min frisör"
    Glad, professionell och väldigt stilmedveten.
    Fåfäng är en salong som erbjuder allt.
    Testa gärna. Du blir ej besviken
  • Mariette W
    Mariette W skrev om Fåfäng Sthlm
    var på denna salong och satte upp en hårförlängning som frisören totalförstörde genom sina två klippningar på det håret fick tas ut på en annn slong då de inte kunde sättas upp igen efter dessa två klippningar trots att det var garanti från hairtalk att det skulle kunna sättas upp tre gånger fhåret klipptes upp och tunnades ut med kniv av frisören trots att hairtalk säger att det inte får klippas med kniv eller tunnas ut. Andledningen till att jag satte dit en hårförlängning var att jag hade mitt eget hår på utväxt efter fyra månaders utväxt erbjöd frisören mig en gratis klippning jag tackade nej och ändå klippte hon av allt mitt hår med kniv som kortast var det 0.5 mm inte kul hon sa att hon bara klippt en halv millimeter men hon kliptte mitt hårs längd på visssa st'llen så det bara var en halv millimeter långt. Jag klagde så klart salongen och frisören var mycket oseriösa och försökte inte rätta till någonting hela detta kalaset kostade mig 8000 kr .rsämsta och oseriösaste frisör jag någonsin varit hos.
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Fåfäng Sthlm
    Superbra, jättegullig frisör och ett proffsigt mottagande. Frisyren blev också bra.
  • Katalin D
    Katalin D skrev om Fåfäng Sthlm
    Var nöjd med klippningen och färgen.
  • Madelene M
    Madelene M skrev om Fåfäng Sthlm
    Helt värt ett besök å finare snällare mottagande är svårt att hitta
  • Christine C
    Christine C skrev om Fåfäng Sthlm
    Helt fantastisk, Hannah är underbar!
    Christine Bennström
  • Cecilia C
    Cecilia C skrev om Fåfäng Sthlm
    Skickliga frisörer och jättefint bemötande.
  • Elin M
    Elin M skrev om Fåfäng Sthlm
    Jätte nöjd, bra bemötande, trevliga lokaler. Professionell personal
  • Paula P
    Paula P skrev om Fåfäng Sthlm
    Behandlingen motsvarade inte förväntningen.
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Fåfäng Sthlm
    Brukar gå till Hannah, riktigt avslappnande och trevligt. Miljön är mysig, man blir ompysslad, blir bjuden på kaffe och hembakad kaka :) Kan dock vara den dyraste salongen jag gått till men resultatet blir alltid super.
  • Inger N
    Inger N skrev om Fåfäng Sthlm
    Fåfäng Sthlm får helt klart betyg 5
    De är proffsiga, visar omtanke för sina kunder, vilket gör att man gärna kommer tillbaks.
  • Karolin H
    Karolin H skrev om Fåfäng Sthlm
    Christina är underbar :) Blev riktigt nöjd med mina fransar! Hon lyssnade på mig när jag var jobbig och tyckte att det var ansträngande att blunda så länge haha!
  • Stina M
    Stina M skrev om Fåfäng Sthlm
    Proffsigt, avspänt och trevligt. Mycket nöjd med första besöket o kommer definitivt gå dit igen.
  • Naila M
    Naila M skrev om Fåfäng Sthlm
    Varmt välkomnade! Väl mottagen och sedd.
    Dyrt men annars bra :)
  • Frida S
    Frida S skrev om Fåfäng Sthlm
    Hannah är den absolut bästa frisörern jag stött på, lyssnar på vad man säger och förstår direkt vad man är ut efter! Hon gör magi med håret och hennes känsla för färgnyanser är utöver det vanliga. Vill ni bli nöjda gå till henne, är så nöjd! 😄👏🏻
  • John-olof L
    John-olof L skrev om Fåfäng Sthlm
    Duktig och trevlig personal. Hemma-hos-känsla.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Fåfäng Sthlm
    Bästa frisörsalongen! Så lyxigt att bli ompysslad och fin på samma gång. Hannah är så gullig och chihuahuan Ulla-Britt vill man ju bara kidnappa med sig.
  • Andrea G
    Andrea G skrev om Fåfäng Sthlm
    Trevligt bemötande och mycket bra utförande av samtliga tjänster!
  • Carina L
    Carina L skrev om Fåfäng Sthlm
    Mycket enkel och tidssparande funktion för att hitta och boka tider för behandlingar
  • Ann-sofi A
    Ann-sofi A skrev om Fåfäng Sthlm
    Trevligt bemötande och mycket kunskap
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Fåfäng Sthlm
    Bemötandet var mycket bra och kundmedvetet, även själva utförandet av tjänsten dvs. stylage behandling var mycket bra. Mycket dialog och information under behandlingen, samt en trygghet i vart jag kunde vända mig i det fall komplikation uppstår.
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Fåfäng Sthlm
    Superbra service och en härlig behandling
  • Fatima S
    Fatima S skrev om Fåfäng Sthlm
    Mycket bra service, kunnig personal samt är dem jävlig trevliga. Bästa bästa !
  • Kristina R
    Kristina R skrev om Fåfäng Sthlm
    Proffsigt, trevligt bemötande, avstressande kanske lite för dyrt.
  • Lina P
    Lina P skrev om Fåfäng Sthlm
    Härligt och glad personal! Fräsch lokal! Väldigt kunniga anställda och super seriöst! Allt under ett tak helt enkelt
  • Linda A
    Linda A skrev om Fåfäng Sthlm
    Världens bästa personal! Och riktigt duktiga på sin sak 🙌 rekommenderar starkt!
  • Kristin S
    Kristin S skrev om Fåfäng Sthlm
    Väldigt trevlig salong med superservice. Jättebra konsultation och genomförande, och jag är väldigt nöjd med resultatet. Kan verkligen rekommenderas!
  • Li Å
    Li Å skrev om Fåfäng Sthlm
    Jag känner mig alltid lika välkommen hos Fåfäng Sthlm! Bemötandet, hela behandlingen och stämningen där är alltid lika bra.
    Resultatet är jag alltid lika nöjd med, tack Hanna! Därför går jag tillbaka dit som stamkund! :)

Skeppargatan 27, 114 52 Stockholm