Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Fåfäng Sthlm

Fåfäng Sthlm

Skeppargatan 27, 114 52 Stockholm — Visa karta

Frisörsalongen Fåfäng Sthlm är belägen i hjärtat av vackra Östermalm, vi som jobbar här ser till att hålla oss i framkant vad gäller hårtrender och aktuellt mode. Visningar, och kurser är en del av vår verksamhet för att ge er bästa möjliga kompetens! Vi har flexibla öppettider med onlinebokning och erbjuder givetvis de produkter vi använder till försäljning så du kan ta med dig salongskänslan hem! Utöver hårvård erbjuder vi även make up, extensions eller varför inte ha er förfest hos oss med styling, plockmat och bubbel innan en härlig utekväll!

Läs vad 249 kunder tycker om Fåfäng Sthlm

• 2017-06-10

Maja L skrev om Fåfäng Sthlm
    Bästa frisören någonsin Steffy!
    Man går alltid nöjd ifrån henne! Läs mer
  • 2017-06-10

Linda M skrev om Fåfäng Sthlm
    Jag klipper och gör slingor och förlängningar hos Stephanie och är grymt nöjd med henne. Hon är snabb, noggrann och gör alltid ett bra jobb. Att hon dessutom alltid är glad och tillmötesgående gör att man kommer tillbaka.
    Rekommenderar henne varmt! Läs mer

Ingela M skrev om Fåfäng Sthlm
    Alltid Supernöjd. Steffi är bara bäst. Läs mer
  • 2017-06-08

Malee M skrev om Fåfäng Sthlm
    Min upplevelse var jätte bra , frisör Stina Karlgren gjorde min bröllops frissa😃
    Måste säga att det vart mycket bra!!!!!! Läs mer
  • 2017-06-07

Madelene L skrev om Fåfäng Sthlm
    Liten trång salong. Trevlig personal och gott kaffe. älskar att bli erbjuden en kopp kaffe när frisören börjar fixa med håret. Steffi är den bästa och fixar alltid mitt hår snyggt vilket alltid överträffar mina förväntningar 😊 hon är bäst! Läs mer
  • 2017-04-01

Malin J skrev om Fåfäng Sthlm
    Otroligt bra service det är min bästa tjejkompis som klipper mig och stylar mitt hår hon är helt fantastisk jag tycker att det är lika roligt att kommer dit varje gång om man känner sig så snygg när man går därifrån Läs mer
  • 2017-04-01

Marielle K skrev om Fåfäng Sthlm
    Salongen är mysig och familjär. Jag går hos Stephanie och hon är så bra! Trevlig, varm, äkta och gör alltid ett noggrant jobb. Läs mer
  • 2017-03-30

Diana J skrev om Fåfäng Sthlm
    Otroligt nöjd med Stephanies jobb, hon var proffsig o h trevlig! Jag kommer absolut tillbaka! Läs mer
  • 2017-03-30

Emelie J skrev om Fåfäng Sthlm
    Världsbästa Momo! Trevlig salong och fantastisk frisör! Kan varmt rekommendera Läs mer
  • 2017-03-08

Anki A skrev om Fåfäng Sthlm
    Mycket proffsigt bemötande. Trevlig salong. Väldigt engagerad personal och jag blev väldigt nöjd med resultatet Läs mer
  • 2017-03-07

Daniela L skrev om Fåfäng Sthlm
    Fantastiskt! De tog sig tiden för att ta hand om.mig och mitt hår, som var såååå tjockt. I slutöndan höll man öppet längre för att få mig att bli klar. Men det fanns tålamod, energi och kraft hela vägen. Förstod inte hur Hanna orkade, jag var helt slut och satt ned hela tiden! Resultated var fantastiskt och Hanna gav mig ett fantastiskt resultat. Litade på henne till 100%. Har rekommenderat salongen till alla mina vänner och kommer definiti komma tillbaka! Läs mer

Erica J skrev om Fåfäng Sthlm
    Jag har inte varit i kontakt med fåfäng, men jag vill gärna att Reco.se skänker 102 kr till barncancer fonden Läs mer

Julia E skrev om Fåfäng Sthlm
    Jag kände mig så omhändertagen. Anna ville göra det bästa för MIG och var så noggrann. Jag är såååå nöjd! Läs mer
  • Amanda L

2017-03-06

Amanda L skrev om Fåfäng Sthlm
    Trevligt bemötande, proffesionella och man känner sig alltid välkommen! Läs mer

Destiny K skrev om Fåfäng Sthlm
    Fåfäng är rikigt bra! Ägaren Hannah är underbar och väldigt begåvad. Läs mer
  • 2017-03-01

Sigrid P skrev om Fåfäng Sthlm
    Jättenöjd. Supertrevliga och professionella frisörer. Läs mer
  • Johanna P

Johanna P skrev om Fåfäng Sthlm
    Bästa salongen, bästa Hannah. Alltid härligt bemötande och alltid supernöjd. Läs mer
  • Anna L

Anna L skrev om Fåfäng Sthlm
    Jag blev väldigt positivt överraskad av mitt besök hos Fåfäng, trots att jag hade en tuff förfrågan med ett slitet och hårt färgat hår blev jag bemött på bästa möjliga sätt och fick ett resultat över förväntan. Stort plus var det breda utbudet på tider och tillgänglighet. Dessutom hade frisören ett professionellt bemötande och en god kunskap. Läs mer
  • Anna G

Anna G skrev om Fåfäng Sthlm
    Alltid lika nöjd! Trevlig stämning o underbara assistenter(Ulla-Britt o Milla) Läs mer
  • 2017-02-27

Haval S skrev om Fåfäng Sthlm
    Mycket bra intryck - allt från bemötande till avslut. Magiskt! Läs mer
  • 2017-02-25

Cecilia E skrev om Fåfäng Sthlm
    Jag är supernöjd med Stephanie Falk och hennes bemötande samt talang när det gäller att få mitt hår på det sätt jag vill ha! Läs mer

Ulrika F skrev om Fåfäng Sthlm
    Första besöket efter att ha letat runt efter en frisör att trivas med. Jag kommer tillbaka! Läs mer

Hawchin E skrev om Fåfäng Sthlm
    Super nöjd med frisören, trevlig Salong Läs mer

Maria H skrev om Fåfäng Sthlm
    Fortfarande alltid nöjd och fin efter mina besök hos Anna, riktiga lyxstunder! Läs mer
  • 2017-02-23

Zuzan H skrev om Fåfäng Sthlm
    Riktig nöjd med behandlingen jag fick, super duktig frisör! Läs mer

Maria F skrev om Fåfäng Sthlm
    Proffsigt på alla plan-Bemötande, produkter och arbete. Färgat, klippt mig, gjort extensions och fått hjälp med uppsättning inför gala. Supernöjd med allt. Rekommenderar varmt. Läs mer

Therese E skrev om Fåfäng Sthlm
    Klipper mig hos bästa Stefani!
    Så mysig salong med bästa service! Läs mer

Nicole H skrev om Fåfäng Sthlm
    Bästa frissan (Anna) och supertrevlig salong, alltid nöjd! Läs mer

Natasha A skrev om Fåfäng Sthlm
    Jätte nöjd med hela upplevelsen! Läs mer

Josefin A skrev om Fåfäng Sthlm
    Trots att jag inte har gått hos salongen och Stephanie så länge har jag endast positiv feedback att ge. Har varit svårt att hitta en frisör i Stockholm som har fått mig att känna mig nöjd, men från dag ett med Stephanie har jag kännt mig mer än nöjd. Professionell,snabb, prisvärt och väl omhändertagen! Läs mer
  • 2017-01-10

Tess skrev om Fåfäng Sthlm
    En av stans bästa salonger! Med fantastisk ägare och frisörer, här finns kunskap om vad man än önskar göra med sitt hår! Läs mer
  • Wictoria

2017-01-05

Wictoria skrev om Fåfäng Sthlm
    Bästa Stina på Fåfäng. Mycket glad att efter 40 äntligen funnit "min frisör"
    Glad, professionell och väldigt stilmedveten.
    Fåfäng är en salong som erbjuder allt.
    Testa gärna. Du blir ej besviken Läs mer
  • Mariette W

2016-12-26

Mariette W skrev om Fåfäng Sthlm
    var på denna salong och satte upp en hårförlängning som frisören totalförstörde genom sina två klippningar på det håret fick tas ut på en annan salong då de inte kunde sättas upp igen efter dessa två klippningar trots att det var garanti från hairtalk att det skulle kunna sättas upp tre gånger håret klipptes upp och tunnades ut med kniv av frisören trots att hairtalk säger att det inte får klippas med kniv eller tunnas ut. Anledningen till att jag satte dit en hårförlängning var att jag hade mitt eget hår på utväxt efter fyra månaders utväxt erbjöd frisören mig en gratis klippning jag tackade nej och ändå klippte hon av allt mitt hår med kniv som kortast var det 0.5 mm inte kul hon först att asllt mitt hår trillat av av sig själv sedan sa att hon bara klippt en halv millimeter men hon klippte mitt hårs längd på vissa ställen så det bara var en halv millimeter långt. Jag klagade så klart salongen och frisören var mycket oseriösa och försökte inte rätta till någonting hela detta kalaset kostade mig 8000 kr .sämsta och oseriösaste frisör jag någonsin varit hos. Otroligt oseriösa och tar ockerpriser kan inte leverera efter deras priser. De borde inte syssla med hairtalk löshår och tycker att de kan behandla kunder riktigt illa gör inget för att rätta till sina oskicklighet har anmält dem till ARN. En bluffmakarsalong. enormt oprofessionella . Läs mer
  • 2016-12-13

Ulrika K skrev om Fåfäng Sthlm
    Superbra, jättegullig frisör och ett proffsigt mottagande. Frisyren blev också bra. Läs mer
  • Katalin D

2016-12-12

Katalin D skrev om Fåfäng Sthlm
    Var nöjd med klippningen och färgen. Läs mer
  • 2016-12-10

Madelene M skrev om Fåfäng Sthlm
    Helt värt ett besök å finare snällare mottagande är svårt att hitta Läs mer
  • 2016-12-09

Christine C skrev om Fåfäng Sthlm
    Helt fantastisk, Hannah är underbar!
    Christine Bennström Läs mer
  • 2016-12-08

Cecilia C skrev om Fåfäng Sthlm
    Skickliga frisörer och jättefint bemötande. Läs mer
  • Elin M

2016-12-08

Elin M skrev om Fåfäng Sthlm
    Jätte nöjd, bra bemötande, trevliga lokaler. Professionell personal Läs mer
  • 2016-12-08

Paula P skrev om Fåfäng Sthlm
    Behandlingen motsvarade inte förväntningen. Läs mer
  • Caroline G

2016-11-14

Caroline G skrev om Fåfäng Sthlm
    Brukar gå till Hannah, riktigt avslappnande och trevligt. Miljön är mysig, man blir ompysslad, blir bjuden på kaffe och hembakad kaka :) Kan dock vara den dyraste salongen jag gått till men resultatet blir alltid super. Läs mer
  • 2016-10-28

Inger N skrev om Fåfäng Sthlm
    Fåfäng Sthlm får helt klart betyg 5
    De är proffsiga, visar omtanke för sina kunder, vilket gör att man gärna kommer tillbaks. Läs mer
  • 2016-10-27

Karolin H skrev om Fåfäng Sthlm
    Christina är underbar :) Blev riktigt nöjd med mina fransar! Hon lyssnade på mig när jag var jobbig och tyckte att det var ansträngande att blunda så länge haha! Läs mer
  • 2016-10-26

Stina M skrev om Fåfäng Sthlm
    Proffsigt, avspänt och trevligt. Mycket nöjd med första besöket o kommer definitivt gå dit igen. Läs mer

Naila M skrev om Fåfäng Sthlm
    Varmt välkomnade! Väl mottagen och sedd.
    Dyrt men annars bra :) Läs mer

Frida S skrev om Fåfäng Sthlm
    Hannah är den absolut bästa frisörern jag stött på, lyssnar på vad man säger och förstår direkt vad man är ut efter! Hon gör magi med håret och hennes känsla för färgnyanser är utöver det vanliga. Vill ni bli nöjda gå till henne, är så nöjd! 😄👏🏻 Läs mer

John-olof L skrev om Fåfäng Sthlm
    Duktig och trevlig personal. Hemma-hos-känsla. Läs mer

Camilla E skrev om Fåfäng Sthlm
    Bästa frisörsalongen! Så lyxigt att bli ompysslad och fin på samma gång. Hannah är så gullig och chihuahuan Ulla-Britt vill man ju bara kidnappa med sig. Läs mer

Andrea G skrev om Fåfäng Sthlm
    Trevligt bemötande och mycket bra utförande av samtliga tjänster! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Marika D Marika D tycker:
“Första riktiga frisören jag vå...” Läs mer

Brantingsgatan 35, 11535, Stockholm