Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Pretty Center 1

Birger Jarlsgatan 62, 114 29 Stockholm — Visa karta

Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 4 kunder tycker om Pretty Center 1

• Nina L
    Nina L skrev om Pretty Center 1
    Om du köpt en deal hos Pretty Center 1 via Letsdeal och ännu inte använt dealen så föreslår jag att du ångrar ditt köp. Denna salong lurar kunder och påstår sig genomföra Olaplex-behandlingar men i själva verket är det inget annat än lite vanlig inpackning i topparna som ingår. Dom försöker uppenbarligen bara lura kunder. Dåligt och oproffsigt bemötande från början till slut. Gå inte dit!
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Pretty Center 1
    Köpte en deal och meddelade på telefon min kod och frågade om lämplig tid för klippning och sling. Tiden passade inte jag sa att skulle återkomma senare. Ser när jag ska beställa ny tid att de har registrerat min kod utan att jag varit där!!!
    Ringer och försöker få upprättelse men de återkopplar inte. Oseriöst företag! Även Lets deal försökte få kontakt med ägaren utan att lyckas. Lets Deal ersatte mig så all heder till dem.
  • Maija R
    Maija R skrev om Pretty Center 1
    Köpte lets deal kupong för slingning med Olaplex behandling klippning fölning med styling men fick tyvärr bara slingning.,tror inte hon blandat nån olaplex i blekning.,håret känns jätte slitet.ingen ordentlig klipp utan bara nappade av en bit på två sekunder...slarvig
  • Å
    Å skrev om Pretty Center 1
    Mitt besök kan sammanfattas som en förfärlig upplevelse. Efter att ha varit på Pretty Center 1 för en "klipp o sling" kan jag skatta mig lycklig som kom därifrån utan ett förstört hår. Visserligen var slingorna inte den nyans vi kommit överens om, och håret är inte välklippt - putsningen snarare förstörde helheten - men jag slipper gå med mössa till dess det växer ut. Ingen av de tre frisörer som arbetade då jag var där hade tillräckliga kunskaper eller erfarenheter av yrket. De påvisade stora tekniska brister i både klippning och färgning, och total avsaknad av kundomvårdnad/förståelse. Under de fyra timmar jag var där gick två kunder därifrån med mer eller mindre förstört hår. Droppen var att ägaren hade mage att snacka skit till alla oss andra om den kund som stormade ut gråtandes efter att hon fått sitt hår förstört av två oacceptabelt dåliga färgningar. En äcklig kopp nescafé och en härsken småkaka fullbordade faktum. Kanske inte konstigt att firmans näringsverksamhet har angivits som: "Aktiebolaget ska bedriva taxi och åkeri och bud verksamhet, inköp och försäljning, service och reparationer av klockor, smycken, present artiklar, personal uthyrning, import och export av kläder, leksaker, telefoni och data tillbehör, bil försäljning, resebyrå verksamhet och därmed förenlig verksamhet."
    Maija R gillar detta

Birger Jarlsgatan 62, 114 29 Stockholm