Pretty Center 1

3.5

42 omdömen om Pretty Center 1

MELIKA B
Skrev om Pretty Center 1

Hej allihopa Skulle absolut rekommendera dett ställe 👌🏻 Hon är bäst, fick en sista minuten tid och gjorde mig fin till julen . Tack underbara Sonya ❤️❤️❤️❤️

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Lisa Henrietta K
Skrev om Pretty Center 1

VARNING! Gå inte på deras erbjudande, du kommer bli lurad. Sonja är trevlig, men resultatet blir inte så bra.

MOJGAN J
Skrev om Pretty Center 1

jätte trevlig frisör! så avkopplande och lugnt ställe, älskade läget!ganska centralt. det va första besöket men jag kände mig så lugnt pga att frisören va så proffsig och omhändertagen . jag har lockigt hår som alla har inte lätt till men frisören gjorde ett fint jobb .älskar resultatet, absolut kan jag rekommendera denna ställe!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
ANGELA N
Skrev om Pretty Center 1

Påstod att det var olaplex behandling vilket det definitivt inte var! Tog 10 min och sen snabbklippning. Rekommenderas inte!

Sonya B
Skrev om Pretty Center 1

Jag va o gjorde klippning och slingor på denna ställe för första gången, va lite tveksam till och börja med men är väldigt nöjd ! bra bemötande bra servis och bra jobb, rekommenderar från hjärtat !

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Victoria E C L
Skrev om Pretty Center 1

Köpte Olaplexbehandling på Lets deal och tittade efteråt här på Reco och blev lite skrämd när jag såg vissa omdömen, men frisören som gjorde min behandling var supergullig och professionell! Mitt hår blev superfint och kände mig väl omhändertagen! Kan rekommendera varmt!

Oja E
Skrev om Pretty Center 1

Gick till Pretty Center 1 för en olaplex behandling. Frisören var otrevlig och påpekade gång på gång hur slitet mitt hår var. Hårdhänt och ofokuserat utfördes en behandling på ca 10 min. Obs! Mitt hår blev mer slitet efter denna ”olaplex” behandling än vad det var innan. Rekommenderas inte.

ANGELA N och MIKAEL B gillar detta
Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 494 omdömen 4.8 av 494 omdömen
BadgeTwoYears

Lätt att prata med, lyhörd för ens önskemål och resonerar med en på ett bra & tryggt sätt. Och framför allt blev det ett bra resultat!

ELIN SOFIA KHADIDJA E
Skrev om Pretty Center 1

Sämsta servicen i sthlm. Blev lurad på den olaplexbehandling jag hade betalt för och fick även en ordentlig känga pga min hårkvalitet, generellt otrevlig frisör. Märkligt ställe.

Magdalena Westlund
Skrev om Pretty Center 1

Gå inte på olaplex-dealen! Det är inte olaplex 1 och 2 som man gör på salong och som tar ca 45 minuter. Det är olaplex 3 som man gör hemma som man får med dealen, om det inte helt enkelt är en vanlig inpackning. Man får inte se vad de lägger i håret på en. Salongen ljuger. De anger även att de har 2 salonger i London vilket jag undrar om det stämmer... Tänk på att vem som helst kan kalla sig frisör i Sverige, det krävs ingen utbildning. Det känns som att de positiva recensionerna här är skrivna av en och samma...

MIKAEL B och 2 andra gillar detta
Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 593 omdömen 4.6 av 593 omdömen

Natalie W Natalie W
Anna
Skrev om Pretty Center 1

Jag gav pretty center en chans då jag är på jakt efter en ny frisör och de hade ett bra erbjudande på Olaplex på lets deal så tänkte att jag skulle köra för att se vad jag fick för intryck av stället. Jag vet att mitt hår är väldigt slitet efter mycket färgningar locktång o.s.v Frisören som behandlade mig dissade mitt hår totalt inte en gång utan många gånger. Full respekt om hon säger att det är slitet jag vet det, men det var sättet hon gjorde det på. När hon skulle blåsa håret blåste hon så det for rakt i ansiktet på...

MIKAEL B och ELIN SOFIA KHADIDJA E gillar detta
Caroline R
Skrev om Pretty Center 1

Bra salong och frisör, läget är såklart toppen, men lite aircondition i salongen hade inte skadat

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Malva O
Skrev om Pretty Center 1

Var hos Pretty Center nu för andra gången och de är så duktiga!! Jag blev väl omhändertagen, stämningen var trevlig och viktigast av allt så blev jag såklart supersnygg i håret!:)

Anna N
Skrev om Pretty Center 1

Superduktig frisör!! Fick verkligen till helt rätt nyans på min färgning :)

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Therese B
Skrev om Pretty Center 1

Slingade och klippte mitt hår och gjorde även en vårdande inpackning i helgen och det blev verkligen exakt som jag ville att det skulle bli! Har fått så många komplimanger av mina vänner och klienter på jobbet för håret! Extra plus att salongen ligger så centralt!

Tina E
Skrev om Pretty Center 1

Jag som en MYCKET NÖJD stamkund hos Pretty center känner ett litet ansvar att försvara salongen (som egentligen inte behöver något försvar) från den ofantligt dumma och inkompetenta kommentaren nedanför. Jag har klippt mig hos Sonya i 3 år och har bara haft underbara upplevelser, även om ingen såklart är perfekt och alla har sina dagar. Jag har även flera bekanta som går hos Pretty center och som också är supernöjda. Om därför en person skriver om en upplevd förfärlig upplevelser så förstår man att det inte är något fel...

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1049 omdömen 4.8 av 1049 omdömen

MIKAEL B
Skrev om Pretty Center 1

Varning utfärdas för Pretty Center 1 - gå INTE dit! Jag klippte mig hos Pretty Center 1 (bara namnet borde ha fått mig att ana ugglor i mossen) och frisören Sonya via en Let's deal och jag ångrar mig idag att jag inte först kollade upp salongen via reco.se, för min erfarenhet av Let's deal efter ha försökt att få tillbaka mina pengar från dem för denna deal, är totalt värdelöst, Let's deal har totalt tappat greppet och är heller ingen seriös aktör, de kommer inte vara kvar länge. De försöker avsäga sitt ansvar för oseriösa...

ANGELA N och Anna gillar detta
Linn O
Skrev om Pretty Center 1

Klippte och slingade håret och blev sååå nöjd! Vinterfräscha blonda slingar i exakt den kalla ton jag ville ha dom! Så bra frisör och jag kommer defintivt tillbaka!! Be om att få bli klippt av Sonja när ni går dit!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Lisa A
Skrev om Pretty Center 1

Klippte mig idag, skulle toppa främst men också lite uppklippt, blev supernöjd! Duktig frisör!

Sofia S
Skrev om Pretty Center 1

Var och klippte och slingade håret blev verkligen inte nöjd. Frisören lyssnade inte på mig alls jag är i vanligt fall brun hårig och vela få min utväxt färgad till blond som skulle passa in i resten av håret hon färgade allt utom utväxten. Blev allt annat än glad bara fattigare!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Tindra W
Skrev om Pretty Center 1

Var och slingade och klippte mitt hår idag och blev så nöjd! Det märktes att det var en del att göra för min frisör så tyckte lite synd om henne, men hon var verkligen så duktig och lyhörd! Jag har redan fått så många komplimanger för mitt hår!! Jag kommer definitivt komma tillbaka!:)

Sindra W
Skrev om Pretty Center 1

Från att ha varit ett bra ställe med bra priser, trevlig personal och en bra frisör till att börja prata i telefonen under tiden de har kunder, vara så upptagen med telefonen att jag fick fel färg på ögonbrynen och färgen på mina fransar satt i för länge så det började bränna och frisören kom inte när jag ropade på henne. Likadant nästa gång när håret skulle klippas, det tog en timme för att bara klippa topparna för att hon pratade i telefonen hela tiden. Dålig service. Och sen var det stängt när man har bokat tid, två gånger! Noll svar när man ringer eller mailar. Tänker aldrig mer gå dit.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Lexie M
Skrev om Pretty Center 1

Gjorde en olaplex behandling och klippte mitt hår. Otroligt nöjd med min nya frisyr.. Tusen tack! Rekommenderar Sonya varmt!

Frida A
Skrev om Pretty Center 1

Jag och min väninna gjorde båda varsin fristående Olaplexbehandling samt klipp här för att få mer lyster i håret samtidigt som vi gör oss vinterfräscha och det blev faktiskt skillnad! Vanligtvis kan man ju vara lite skeptiskt till olika former av inpackningar, men Olaplex förvånade verkligen! Min frisör var dessutom supergullig!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Lisa
Skrev om Pretty Center 1

Gjorde Olaplex-behandling hos Pretty Center och har gjort det tidigare, men det var sån stor skillnad! Det märks verkligen att de använder kvalitetsprodukter!! Rekommenderar starkt!! Håret blev så fint!

Madeleine
Skrev om Pretty Center 1

Färgade och slingade håret hos Pretty Center! Trevlig frisör som lyssnade och kom därifrån jättenöjd!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 126 omdömen 4.6 av 126 omdömen

Yiassou B Yiassou B
ann m
Skrev om Pretty Center 1

Hej! Tänkte tacka för det underbara håret jag fick Sonja. det är inte lätt och vara tålmodig som du är. uppskattar och är glad att jag hittade dig !<3 du kommer vara min frisör framöver... inte lätt och få alla vara nöjda, men eftersom jag såg din bemötande och servis tror att det är svårt och inte vara nöjd. väldigt professionell tussen tack rekommenderar absolut .

Sonya
Skrev om Pretty Center 1

Hej! Jag är frisören som klippte Nina och det är toppen att hon skrev här så att jag kan få förklara hur det egentligen gick till. För det första är jag väldigt stolt över mitt yrke och jag älskar att få människor att känna sig fina i håret eftersom jag vet hur mycket det gör för självförtroendet. Därför är jag alltid väldigt tydlig - speciellt när det gäller färgning och blekning av hår eftersom resultatet kan variera beroende på vilken hårtyp man har och huruvida håret tidigare varit behandlat. Nina ville göra ombre...

Anna N och ann m gillar detta
O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Nina
Skrev om Pretty Center 1

Märkligt att det endast var 4 omdömen alla negativa under loppet av 3 år. Men helt plötligt så är det 4 st fullpottare den 18/9 och 3 st den 19/9 och 1 st den 20/9. Och då har dealen varit aktiv länge Och helt plötsligt kommer 8 st fullpottare inom loppet av 3 dagar. Man måste vara bra dum om man går på det. Själv har jag försökt kontakta Sonya sedan 28 augusti För att hon skulle justera det hon gjort fel. Har man inte gjort fel är man samarbetsvillig och inte nonchalerar kunden. Jag skulle ha en ombre med brunt upptill...

Mona  B
Skrev om Pretty Center 1

På begäran av ägare att skriva vad jag tyckte när jag var klar i salongen så skriver jag här! Jag brukar faktiskt inte skriva så ofta, utan det brukar ju mest bli när man klagar (som man ser på tidigare recensioner här - 5 missnöjda kunder på 3 år). Så självklart vill jag hjälpa salongen att få en mer rättvis bedömning och inte en efter några jobbiga kunder som säkert hade varit missnöjda var dom än gick! Jag hade verkligen en toppenupplevelse! Bra service, trevlig frisör, bra läge på salongen och mycket bra pris genom lets...

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 273 omdömen 4.8 av 273 omdömen

Sofia P

Jätte nöjd! Proffsiga och kunniga personal ! Supper servis 🙏♥️

Olga C
Skrev om Pretty Center 1

En av de bästa salong jag har vart hos! Trevliga personal

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Linda J
Skrev om Pretty Center 1

Jag var precis på pretty Center och jag hade som man kan säga nästan fyra olika färger på mitt hår innan... Ni förstår. Och nu till slut efter 3,5 sköna timmar fick jag färgen som jag velat ha senaste två åren! Tack alla ni som jobbar på pretty som gjorde mig så fin!! Rekommenderas!

Maria T
Skrev om Pretty Center 1

Alltså! Vi var fem tjejer som skulle på möhippa och hade den bästa tiden ever!! Vi kände oss som i sex and the city! Vi blev ompysslade, så väl omhändertagna, såå fina i håret och klara på bara 3,5 h! Stoort tack till Sonya som fixade mitt hår!! Om ni vill bli fina i håret (vem vill inte det?!) Gå till pretty center!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Sara L
Skrev om Pretty Center 1

Tack så mycket . Ni är bästa bra deal hos er med jätte bra service

Lota L
Skrev om Pretty Center 1

Faktiskt vi var fem tjejer nu som skulle på möhippa och vi köpte någon deal genom lets deal för att till ett bra pris göra oss reda för stan! Då rekommenderade en av oss att köpa en deal i stan eftersom vi ändå skulle vara i stan efter och vi hittade till pretty center! Jag brukar aldrig skriva något bra omdöme utan det brukar ju mest bli när man klagar som min gamla kära mamma lärt mig. Men när jag såg omdömet för pretty center så bestämde jag mig att jag måste skriva för det är helt fel att några få som klagat ska få presentera...

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Linda K
Skrev om Pretty Center 1

Efter såå många dealköp på letsdeal har jag till slut hittat någon som faktiskt gör det som lovar, tack för trevligt bemötande!! Rekommenderas varmt!

Victoria L
Skrev om Pretty Center 1

Supernöjd! Slingade mitt hår och klippte, det blev helt rätt nyans och hon som klippte var så gullig och det blev exakt som jag ville ha det! ?

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2022 omdömen 4.9 av 2022 omdömen

Annette W Annette W
Nina
Skrev om Pretty Center 1

Jadu Sonya, Jag är också glad att du skrev här,. För det första så blir jag djupt chockerad över att en frisör som du säger som älskar sitt yrke inte svarar varken på det ena eller andra kontakt sättet. Jag har försökt att nå dig sedan 29 juli och då du även sa att efter det att jag reagerade på det röda att och jag citerar dig "Om du inte står ut med det röda så hör av dig så fixar vi de". Och då talade du om det röda som jag ABSOLUT INTE GODKÄNDE skulle lägga sig efter mellan 4-6 tvättar. lägga sig hur menar du??? Kan...

Nina L
Skrev om Pretty Center 1

Om du köpt en deal hos Pretty Center 1 via Letsdeal och ännu inte använt dealen så föreslår jag att du ångrar ditt köp. Denna salong lurar kunder och påstår sig genomföra Olaplex-behandlingar men i själva verket är det inget annat än lite vanlig inpackning i topparna som ingår. Dom försöker uppenbarligen bara lura kunder. Dåligt och oproffsigt bemötande från början till slut. Gå inte dit!

Elisabeth L
Skrev om Pretty Center 1

Köpte en deal och meddelade på telefon min kod och frågade om lämplig tid för klippning och sling. Tiden passade inte jag sa att skulle återkomma senare. Ser när jag ska beställa ny tid att de har registrerat min kod utan att jag varit där!!! Ringer och försöker få upprättelse men de återkopplar inte. Oseriöst företag! Även Lets deal försökte få kontakt med ägaren utan att lyckas. Lets Deal ersatte mig så all heder till dem.

Maija R
Skrev om Pretty Center 1

Köpte lets deal kupong för slingning med Olaplex behandling klippning fölning med styling men fick tyvärr bara slingning.,tror inte hon blandat nån olaplex i blekning.,håret känns jätte slitet.ingen ordentlig klipp utan bara nappade av en bit på två sekunder...slarvig

Å
Skrev om Pretty Center 1

Mitt besök kan sammanfattas som en förfärlig upplevelse. Efter att ha varit på Pretty Center 1 för en "klipp o sling" kan jag skatta mig lycklig som kom därifrån utan ett förstört hår. Visserligen var slingorna inte den nyans vi kommit överens om, och håret är inte välklippt - putsningen snarare förstörde helheten - men jag slipper gå med mössa till dess det växer ut. Ingen av de tre frisörer som arbetade då jag var där hade tillräckliga kunskaper eller erfarenheter av yrket. De påvisade stora tekniska brister i både klippning...

MIKAEL B och Maija R gillar detta