Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Cardell Hair Lounge & Cardell Barber

Cardell Hair Lounge, Barber & Bronzing ligger i hjärtat av Östermalm i Stockholm och vi strävar efter att vara vår kunds kompletta stylist. Vi är ett professionellt team som hela tiden fortsätter utbilda oss för att bibehålla högsta kompetens inom vårt yrke. Vi har en gedigen lista med jobb som utförts utanför salongen på så väl skivomslag, melodifestivalen och modevisningar.

Vi erbjuder allt ifrån klippning, färg/slingning, extensions och avancerade uppsättningar till t.ex. bröllop. Vi kan även erbjuda makeup och vi ser till kundens personliga stil och att helheten blir komplett efter ett besök hos oss. Produkterna vi företräder och jobbar med Kevin Murphy, Living Proof, Martinsson King, Olaplex & Oway. Boka tid online eller ring för att hitta en tid som passar dig!

Läs vad 429 kunder tycker om Cardell Hair Lounge & Cardell Barber 2

2021-01-21
    Jag var kund hos Cardell Hair Lounge och började gå till Cardell Barber när det öppnades. Cardells Hair Lounge & Barber är kanonbra. Yrkeskickligheten, bemötandet, servicen. Allt är fantastiskt. Oavsett om du går till hair lounge eller barber kommer du bli nöjd med både din nya frisyr och upplevelsen.

Eftersom jag är kille valde jag att testa Barber och det var ett bra val. Tjejerna på Hair Lounge är fantastiskt skickliga men en barber har en annan approach anpassade för män. Förutom klippningen ingår vaxning av näsan, öronen och mellan ögonbrynen, allt vid behov och önskemål. Avslutning med aftershave. Jag är så nöjd med resultatet efter varje besök. Man kan även skäma bort sig själv nån gång och göra en våtrakning av ansiktet.

Fem av fem. Tveka inte att testa Cardells.
  • REBECKA S
    2020-12-02
    Har gått till Isa i flera år och är alltid supernöjd med resultatet. Hon lyssnar alltid in och kommer med kloka råd. Kommer aldrig gå till någon annan 😊
    Hej Rebecka, stort tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme! Kul att se att du är så nöjd med dina besök hos Isa :-) Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-11-20
    Jättebra service och trevlig personal
    Hej Jan, Kul att se att du är nöjd med ditt besök hos oss. Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-11-18
    Jag är jättenöjd med er i allmänhet och med Petronella i synnerhet. Jag klipper mig och handlar hårprodukter hos er. Trevliga Mail med bra information och uppdateringar. Känns seriöst och tryggt att gå till er även i dessa pandemitider.
    Hej Maira, Tusen tack för ditt fina omdöme! Kul att du är så nöjd med dina klippningar och produktköp hos Petronella. Va bra att du uppskattar våra mail uppdateringar, håll utkik i mailen för imorgon kommer ny info om hur vi hanterar dom senaste rekommendationerna från Folkhälsomyndigheten. Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
  • Marianne B
    2020-11-18
    Jag fick en mycket fin stylad frisyr som höll hela eventet. Personalen var omhändertagande, inlyssnande till mina önskemål och kreativa samt hade ett öga för små detaljer. Väldigt nöjd.
    Hej Marianne, härligt att du blev nöjd med din styling och att du kände dig fin hela kvällen! Välkommen tillbaka så tar vi gärna hand om dig igen! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-11-18
    Jag har klippt och jag har varit nöjd med både bemötande, kunskap och resultatet.
    Hej Johan, kul att se att du är nöjd efter dina besök hos oss! Tack för att du tog dig tid att skriva. Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-11-17
    Proffesionell klippning. Väldigt nöjd
    Hej Theodor! Tummen upp på den! Tack och välkommen tillbaka! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    Trevlig personal. Bra bemötande
    Hej Ulrika, tack för ditt omdöme! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
  • Richard W
    ...........................................................................
    2020-11-16
    Proffsig och kunnig personal som ger ett bra bemötande. Barberarna är super trevliga och ger bra service. Känns som ett välskött företag.
    Hej Peter, toppen att du är nöjd med både bemötande, service och resultat hos Barberarna. Tack så mycket för ditt omdöme! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-11-16
    Duktiga, lyhörda frisörer som vet vad de pysslar med! Har träffat både Vanessa och Micke, som båda hittar en fin balans mellan att lyssna på kundens önskan och samtidigt bidra med egna rekommendationer ifrån deras perspektiv. Mycket trevligt bemötande, och jag har blivit nöjd med både färg och klipp varje gång - ovanligt nog. Tack!
    Hej Fanny, Tusen tack för dina fina ord! Så glada att du känner dig nöjd efter att ha besökt oss på salongen:-) Välkommen tillbaka! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-11-15
    Hårklippning och skäggklippning på Östermalm
    Utmärkt att man kunde välja utförare. Jag valde Bamo överträffade mina förväntningar.
    Så snyggt klippning så jätte nöjd
    Jag kommer tillbaka.
    Hej Sören, Härligt att du är så nöjd med ditt besök hos Bamo! Tusen tack för ditt omdöme och varmt välkommen tillbaka! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-11-13
    Bra service och kundbemötande. Väl lärda frisörer för både här och skägg. Personlig atmosfär.
    Hej Oscar, kul att du nöjd med servicen, atmosfären och vårt kunnande. Tack för ditt omdöme! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
  • David K
    2020-11-13
    Klippning och trimmning av skägg.

Bemötandet var utmärkt.

De lever helt klart upp till mina höga förväntningar.

Jag kommer fortsätta gå hit. Måste vara det bästa betyget.
    Hej David, vi håller med. Helt klart det bästa betyget! Tusen tack och välkommen tillbaka! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-11-11
    Supertrevlig service, Isa som klippte mig va verkligen så trevlig
    Hej Lilly, härligt att se att du är så nöjd med ditt besök hos Isa! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-11-11
    Vanlig klippning, trevligt bemötande av barberaren.
    Hej Edward, tack för ditt omdöme. Välkommen tillbaka! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-11-09
    Fantastisk service och kvalitet! Alltid härligt att gå hit!
    Tusen tack för dina fina ord! Vi ser fram emot att se dig på salongen igen :-) Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-11-04
    Duktiga frisörer och mycket bra bemötande!
    Hej Anna! Tack för ditt fina omdöme, kul att se att du är nöjd hos oss. Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-06-05
    Otroligt nöjd efter mitt första besök hos er och har bokat ny tid. Isa - vilken frisör pärla du är :-) tog hand om mig på bästa sätt och resultatet är fantastiskt!
    Hej Katarina! Så roligt att höra att du är så nöjd med ditt hår och besök hos Isa:-) Trevlig sommar och välkommen tillbaka! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-02-07
    Har gått till Jennifer i flera år nu och har alltid varit supernöjd med resultatet! Men eftersom hon är mammaledig
    så testade jag en annan frisör förra veckan och skulle få håret tonat/slingor och känner mig nu i efterhand lite besviken. Jag ser inte så stor skillnad färgmässigt från hur håret såg ut före och efter. Detta känns väldigt tråkigt då jag ändå behövde lägga 2000kr för färgning då jag har tjockt hår och för den summan så vill man ju gärna se en skillnad.
    Hej Madeleine, tråkigt att höra att du inte känner dig nöjd! Hör av dig till oss så ska vi ordna så att du såklart känner dig lika nöjd som vid tidigare besök. Med vänlig hälsning Michael Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-18
    Jag är så otroligt nöjd med de 2 olika frisörer , först Camilla och sedan Petronella, som har klippt, slingat och satt in hair talk i mitt hår! Supertrevliga och professionella.
    Tack!
    Hej Yvonne, Tack för ditt omdöme! Kul att se att du är nöjd med båda tjejernas bemötande och hantverk. Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-16
    Klipper mig en gång i månaden hos Cardell Barber, alltid lika trevligt och perfekt resultat.
    Hej Håkan, kul att se att du gillar dina besök hos oss på Cardell Barber. Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-15
    Jättetrevlig och duktig personal. Känner mig lite som hemma 🥰
    Hej Emily, härligt då har vi lyckats! precis den känslan vi vill att ni kunder ska känna:-) Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-13
    Bamo - är en av Sthlms bästa Barberare - jag har varit på många - men han är hittills den bästa jag varit hos. Lyhörd, noggrann och proffsig i sitt bemötande - rekommenderar honom varmt.
    Hej Aziz, tusen tack för ditt omdöme! Kul att höra att du gillar dina besök hos Bamo! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-13
    När mitt hår blivit för långt, tar jag kontakt med Michael Cardell.Jag blir klippt i en passande frisyr, vilket känns fantastiskt bra. Ju äldre man blir, desto viktigare är det, att frisyren blir bra.
    Vi samtalar alltid, om olika ämnen. Michael är duktig på att känna efter vad som passar just mig!
    Salongen är ljus och ren. Alla som arbetar där är klädda i svart!
    Det blir en helhetsupplevelse, när jag sitter med en caffe och en fin liten skorpa och bara kopplar av.
    När jag går hem, ligger det en liten sprayflaska i min väska.Jag köpet alltid något, som jag tror att jag inte klarar mig utan !!
    Det kostar litet extra att gå till Cardells, men det är alltid en glädje att bli fin av en skicklig hand!
    Lena
    Hej Lena, Tusen tack för ditt fina omdöme! Så roligt att se att du uppskattar helhetsupplevelsen vid dina besök på salongen. Vi ses snart igen :-) Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-12
    Så tillmötesgående och problemfritt kan ordna tider som jag önskar,är mkt nöjd
    Hej Metha, toppen att du är mkt nöjd med bemötandet och tillgängligheten! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-12
    Trevligt bemötande och bra resultat!
    Tack Carin, kul att du är nöjd med ditt besök hos oss! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    Färgning och klippning
    Supernöjd! Blir alltid nöjd hos er.
    Riktigt duktig personal.
    Hej Vendela, Härligt att du alltid blir nöjd hos oss! Tack! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-11
    Min man och son klipper sig hos Bamo och är alltid lika nöjda. Bamo är så duktig och ger alltid det där lilla extra. Extra plus för att han verkligen lägger ner lika mkt kärlek på en barnklippning som till en vuxen, något som tyvärr är ovanligt. Så nöjda!
    Hej Rebeckah, Tusen tack för ditt omdöme. Kul att både maken och sonen är nöjda med Bamo´s jobb! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-11
    Sist jag var där tog de betalt för saker utan att informera i förväg.
    Hej Maria, jag ber om ursäkt för om det har missats att informeras om tillkommande behandlingar. Ring till salongen på måndag och prata med mig Michael, så hittar vi en lösning. Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-11
    Både proffsigt och personligt, toppen!
    Hej Micael! Härligt att du upplever det så hos oss. Tack! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-09
    Har klippt mig där i 10 år nu och blir lika nöjd varje gång, både med resultatet och bemötandet.
    Hej Niclas, Härligt att höra från en trogen kund med så många års erfarenhet på salongen! Tusen tack för ditt omdöme! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-09
    Jag har långt hår som jag fick klippt en bit o tvättat o stajlat mycket nöjd med resultatet ska snart beställa ny tid för slingor jätte bra bemött o jätte nöjd.
    Hej Kerstin, så kul att se att du är så nöjd! Vi ser fram emot att även få hjälpa dig med färgen:-) Välkommen! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-09
    Jag besökte salongen första gången och blev rekommenderad Camilla, blev supernöjd i håret med slingor och klippning jag kan verkligen rekommendera denna mysiga salong 💗
    Hej Lisa, Härligt att se att du blev supernöjd med ditt besök hos Camilla! Tack för att du rekommenderar oss! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-09
    Bamo är extremt proffesionell. Suverän service.
    Hej Alexander, Ja visst är han grym Bamo! Kul att du uppskattar hans proffsighet och service. Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-09
    Mycket bra bemötande. Tog sig tid med att göra om min frisyr och hade idéer om färg och form.
    Hej Mia, Härligt att du känner dig nöjd med både frisyr, engagemang och bemötande. Njut av din nya frisyr! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-09
    Barberare Bamo klipper mitt hår bäst. Alltid trevlig och det är skön miljö.
    Hej Martin, Toppen att du gillar Bamo´s yrkesskicklighet och bemötande! Tack. Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-09
    Professionellt och vänligt bemötande! Yrkesskicklig och mycket noggrann frisör. Ngt skickligare på färg jämfört med klippning. Men då är jag också bortskämd med att bli klippt av ägaren tidigare.
    Hej Karin, kul att se att du är nöjd med både bemötande och noggrannheten! Om du vill så går det utmärkt att göra kombo behandlingar av tjänster och frisörer. Tack för ditt omdöme. Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
  • Lotta G
    2020-01-09
    Har köpt flera olika tjänster som omfattat klippning, färgning och nyansering, behandling/inpackning. Har även köpt olika produkter som schampo, balsam, inpackning/behandling, glans, volym. I tjänsterna har ingått rådgivning och information.
    Bemötandet har varit alldeles utmärkt - mycket vänligt och lyhört, informativt utan att vara påtvingande någon tjänst eller produkt - beskrivande och hjälpsamt. Man känner sig vänligt bemött, välkommen och sedd - av samtlig personal.
    Företaget lever mycket väl upp till mina förväntningar om tjänster, produkter och bemötande. Det framstår som mycket seriöst och engagerat, personalen framstår som yrkeskunniga/-skickliga (jag har varit kund hos i stort sett samtliga), man är väl medveten om hur man bemöter kunden och fokuserade på kundens upplevelse. Man inser vikten av att kontinuerligt utveckla verksamheten, exempel är uppföljning av kundupplevelse som den här, en välutvecklad webbsida, ett medvetet tänk kring hållbarhet, recycling och miljövänliga produkter osv, som jag som kund värdesätter och gärna premierar., eftersom det i slutänden innebär ett mervärde för det man som kund betalar för.
    Hej Lotta! Tusen tack för ditt fina omdöme, som så väl beskriver din helhetsupplevelse av dina besök hos oss på salongen och om företaget i helhet. Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
  • Peter O
    bra boknings/ avboknings system
    gott om tillgängliga tider
    bra att kunna putsa frisyren mellan klippningarna
    bra frisör
    Hej Peter, toppen att du gillar både hantverket, tillgängligheten och att du tycker att boknings systemet är smidigt. Tack! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-09
    Klippning, fantastiskt bemötande direkt innanför dörren. Trevligt och bra service, tips och råd. Bästa stället! :D
    Hej Victor! Tusen tack för ditt omdöme! Kul att se att du gillar helheten hos oss:-) Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2020-01-09
    Topp! Trevlig service, massage i stol, skalpmassage.
    Hej Brune, tack för ditt omdöme. Kul att du är nöjd med helheten och Isa´s härliga skalpmassage. Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
  • FIA A
    2019-12-09
    Superproffsiga och man känner sig alltid så välkommen och ompysslad där av alla! När jag kom dit med mitt bråkiga hår som inte svarade alls som man ville på något kände jag mig ändå lugn för jag hade känslan av att de inte skulle släppa ut mig förrän jag var nöjd och det blev jag verkligen! Mina varmaste rekommendationer ❤❤❤
    Hej Fia, kul att se att ditt besök hos oss känns så bra! Tusen tack för ditt fina omdöme! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
  • NAVID F
    2019-12-04
    Supernöjd!
    Proffsig och hjälpsam personal.
    Flexibla och lyssnar verkligen på vad jag vill ha!
    Hej Navid, Kul att du är supernöjd! Tack för ditt omdöme och välkommen tillbaka! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2019-12-02
    Fick påväg till klippningen samtal om att frisören inte kunde ta emot, kunde få klippa mig på bokad tid ändå men bara till ett högre pris...
    Hej Jill, jag beklagar att våran Junior Hairstylist va försenad med sin pågående behandling inför ditt besök. Dessvärre gick det inte att förutse det tidigare än 40 min innan i samband med att vi ringde. Tråkigt att ingen av dom andra tiderna hos henne idag passade dig, endast ordinarie frisör/hairstylist fanns ledig vid din bokade tid därav fick du info om ett annat pris. Förseningar händer inte ofta så jag hoppas att du som kund på salongen kan ha överseende med det inträffade. Mvh Michael 08-6636100 Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2019-09-11
    Bokade tid på Cardells nya del, Cardell Barber. Från första mottagande, till genomförande och sedan resultatet var magiskt bra. Det var mer av en upplevelse fast utan att bli för mycket. Hantverkskunnandet var positivt märkbart. Bara ett plus att lokalen är snygg och fräsch. Gick därifrån med ett leende och en snygg skin fade!
    Hej Niclas, kul att se att du gillade ditt besök hos Bamo! Och att du uppskattade upplevelsen och hantverket i din perfekta skin fade! Välkommen tillbaka! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2019-08-11
    Alltid snygg i håret när jag kliver ut från Cardells.
    Hej Linda, härligt att du alltid känner dig snygg i håret efter ett besök hos oss! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2019-08-09
    Proffsigt och trevligt! Mycket nöjd med min klipp o sling
    Hej Frida, kul att se att du är mycket nöjd med din behandling och bemötande! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
  • Alexander D
    2019-08-06
    Är super nöjd med Cardell Hair Lounge. Klippt mig varje gång hos Bamo som inte bara klipper men rakar skägget bra också.
    Hej Alexander, tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Kul att se att du är supernöjd med Bamo´s jobb! Välkommen tillbaka! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    2019-08-03
    Jag är alltid nöjd när jag varit på Cardells. Man blir mottagen med ett leende och de får mig att känna mig otroligt bortskämd och omhändertagen. Kompetenta och proffsiga. De ger förslag och lyssnar på vad jag tycker och tänker och det blir alltid toppenbra. Jag kan inte tänka mig någon bättre salong för mig.
    Hej Annika! Tusen tack för dina fina ord om oss. Kul att se att du är nöjd och trivs hos oss. Vi ses snart igen, välkommen! Cardell Hair Lounge & Cardell Barber