Ekman Hair

Nybrogatan 51, 114 40 Stockholm — Visa karta

Hos oss på Ekman Hair finner du en helt perfekt balans mellan kunniga och erfarna frisörer och välutbildade yngre förmågor. Vi erbjuder dig en unik salongsmiljö som ger dig en helhetsupplevelse med det där lilla extra.

Vi frisörer som jobbar här är mycket stolta över salongen och vårt yrke. Kvalitet och personlig service är något vi alltid strävar efter att leverera, och vi vill alltid ligga i framkant av utvecklingen.

Till oss är du alltid välkommen, oavsett hår och önskemål. Vi lovar att ta hand om dig på bästa sätt!
Lör: 09:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 618 kunder tycker om Ekman Hair

• Gina S

2019-11-09

Gina S skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Jag har klippt hår på de mest kända salongerna i Stockholm innerstad de senaste tio åren men har inte varit nöjd med frisyr någonstans. Jag fick mitt första riktigt perfekta hårklipp från Haisan på EKMANhair-salongen i Östermalm. Jag uppskattar honom som Stockholms bästa frisör.
    Salongen har en trevlig interiör. Jag kan boka online och Haisan tar emot mig alltid exakt den tid jag bokar. Jag kan bara rekommendera Haisan till alla som vill ha en utmärkt frisyr som de kan själva göra om under lång tid efter klippningen. Läs mer
  • 2019-11-09

Wictoria H skrev om Anna Andersson en del av Ekman Hair
    Köpte balayage och hon hjälpte till att fixa och trixa med den så att det blev anpassat till mitt hår och det jag ville ha. Så bra!! Läs mer
  • 2019-11-04

Ulrika N skrev om Sivonne Ekman en del av Ekman Hair
    Klippte mig och slingade håret. Yvonne är sådär duktig som man bara blir om man är kunnig OCH erfaren. Dessutom är hon väldigt trevlig. Har äntligen hittat "min" frisör! Läs mer
  • 2019-11-03

Charlotta F skrev om Max Sipos en del av Ekman Hair
    Håret blev fantastisk! Bytte nyans och fick inpackning. Köpte tillhörande produkter som blev mina favoriter. Tyvärr bor jag en bit bort i Trollhättan och kan inte besöka Max regelbundet som jag skulle vilja. Läs mer
  • 2019-11-01

Louise M skrev om Max Sipos en del av Ekman Hair
    Max is an excellent hair stylist, I have been going to him for over a year for both colour and cut. Not only does he do a great job on my hair, but he is also has an endless supply of funny stories to share. I look forward to my visits and always feel good after leaving the salon :) - Louise Läs mer
  • 2019-10-31

Ann-charlotte Ö skrev om Max Sipos en del av Ekman Hair
    Jag klippte och tonade håret hos Max. Jag blev mycket professionellt bemött. Har alltid varit mycket nöjd med resultatet som blir som jag och mitt hår vill. Läs mer
  • 2019-10-30

Denice B skrev om Max Sipos en del av Ekman Hair
    Max är otroligt duktig, härlig och rolig. Klipper mig alltid helst hos Max. Läs mer
  • 2019-10-30

Negar D skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Haisan är en väldigt duktigt hårstylist. Jag har varit nöjd varje gång. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-10-29

Ozlem I skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Jag är väldigt nöjda med klippning. Haisan lyssnar på dina önskemål för att sedan diskutera fram den bästa möjliga frisyren som är unikt just för dig. Även här kommunikationen är grunden. Läs mer

Anna N skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Haisan är en fantastisk frisör. Förr tyckte jag att det var lite lätt obehagligt att klippa mig, men nu känner jag mig trygg på att det blir ett jättebra resultat och att frisyren passar mig.
    Haisan är personlig utan att vara påträngande så jag känner mig trygg i hans sällskap. Läs mer

Mervi H skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Klippning. Haisan är lyssnande, ger förslag, utmörkt kvalite på klippning. Vänlig och saklig mottagande på receptionen även när jag tog fel datum. Läs mer

Maria Y skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Mycket vänligt, hänsynsfullt bemötande. Lyhörd för mina önskemål och min besvärliga hårkvalité.
    Mycket kompetent frisör - dessutom samtidigt snabb! Läs mer

Therese N skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Fantastiskt ödmjuk person och brinner för sitt arbete och ser verkligen vad man passar och behöver för frisyr! Tack Haisan!! Häls. Therése Läs mer
  • Birgitta A

2019-10-28

Birgitta A skrev om Max Sipos en del av Ekman Hair
    Är kund hos Max sedan många år. Han är skicklig och typisk Vidal Sasson-frisör.
    Jag tycker mycket om honom.
    Har varit i London på försommaren och brukar klippa mig på en Tony&Guy-salong när jag är där.
    Max brukar klippa, styla och färga mitt hår och jag betraktar honom som ”min” frisör.
    Som pensionär går jag mer sällan, främst av ekonomiska skäl.
    Birgitta Arnér Läs mer

Denice B skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Haisan är vänlig, proffsig och alltid väldigt serviceinriktad och lyhörd. Läs mer

Birgitta I A B skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Har klippt men även färgat och slingat håret här flera ggr senaste året.
    Han ser möjligheterna att förnya frisyr och stil.
    Vänlig och mycket duktig.
    Rekommenderas. Läs mer

Kelsey M skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Amazing service! My first haircut since moving to Sweden and Haisan did not disappoint. Haisan gave me the perfect cut that's so easy to style myself. Never going to go to anyone else. Läs mer

Mathias K skrev om Max Sipos en del av Ekman Hair
    Bästa och coolaste frisören i stan. Läs mer

Lisbeth G skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Haisan är mycket professionell och serviceinriktad. Haisan Har gott omdöme att lyssna in kundens behov och om man vill prata eller inte efter tuff dag på jobbet.
    Alla frisörer borde vara som Haisan. Läs mer

Ann-charlotte Ö skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Jag klippte och slingade håret hos David. Jag är fortsatt kund och blir alltid vänligt och professionellt bemött. Har varit kund i många år och har alltid varit nöjd. Läs mer

Mats J skrev om Max Sipos en del av Ekman Hair
    Mycket bra frisör, jag kan inte vara mer nöjd Läs mer
  • Anna E

2019-10-27

Anna E skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair
    Sofia är ett proffs på hår och ger dessutom hög service i samband med behandlingen. Hennes massage av huvudet under schamponeringen är utöver det vanliga och höjer verkligen upplevelsen. Sofia har tid för sin kund och visar stort engagemang. Läs mer

Nicklas T skrev om Max Sipos en del av Ekman Hair
    Klipper så att det passar min huvudform. Bra kvalitet på klippningen.
    Trevlig och social vid klippning Läs mer

Linda E skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair
    Jag har vart kund hos Eva i 14 år och det säger mer än att Eva är fantastisk! Läs mer
  • Eva B

2019-10-26

Eva B skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Klippning David är en mycket noggrann frisör. Han lyssnar på kundens önskemål och gör ett jättefint jobb. Mycket nöjd och jag rekommenderar honom varmt.
    Alltid trevligt bemötande. Läs mer

Lena G skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair
    Mycket trevligt bemötande, Eva uppfyllde våra förväntningar och vi tänker komma tillbaka:) Läs mer

Eva E skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    David gav värdefulla tips om hur jag kunde ändra min frisyr. Jag blev mycket nöjd! Läs mer

Helena N skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair
    Klipp och färg, mycket proffsigt bemötande, kunnig och saklig. Exklusivt bemötande - och ja, alla förväntningar uppnådde Eva. Observera att hon vikarierade för Cathrin, svårt uppdrag (jag har gått hos Cathrin i jätte många år) - hon klarade detta utmärkt. Läs mer

Marie N skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Klippning, slingor och goda råd, fick jag av David.
    Det är alltid trevligt och avkopplande att komma till Ekmans och David och hans fina kolleger.
    Jag trivs, njuter, vilar upp mig en liten stund och går hem tacksam och fin i håret:) Läs mer

Lena L skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair
    Supernöjd med klippningen. Jenny professionell och trevlig. En fröjd att besöka denna salong. Läs mer

Lena L skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    David är BÄST. Otroligt duktig dessutom behaglig och trevlig person. Alltid en fröjd att besöka salongen. Läs mer

Kia S skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Klippning och färgning, fantastiskt resultat!
    Bemötandet topp!!
    Längtar efter nästa besök till Haisan😃
    Mitt nya ställe; Ekman Hair!
    Enbart pga Haisan!
    Ett proffs helt enkelt... Läs mer

Hanns R skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Otroligt skicklig frisör
    Smart och serviceinriktad
    Lätt att rekommendera till andra
    En verklig tillgång för salongen Läs mer

Marie B skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Jag är kund hos Haisan sedan flera år. Han är oerhört skicklig på att klippa och också mycket duktig på färgteknik. Det blir alltid jättefint, tom så att jag får beröm för håret av vänner och kollegor när jag varit hos honom!
    Han är dessutom trevlig och serviceinriktad, och något som jag också uppskattar är att vill man prata så gör vi det men det går också bra att vara tyst ibland och få en avkopplande stund.

Haisan motsvarar alltid mina förväntningar
    och det känns tryggt att lägga håret i hans händer! Läs mer

Jenny W skrev om Ulrica Nilsson en del av Ekman Hair
    Ulrica slingade och klippte mitt hår och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Läs mer

Gustav N skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Väldigt professionell och kunnig! Alltid ett nöje att klippa sig hos Haisan (börjar snart bli dags för ett återbesök) Läs mer

Lisen B skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair
    Jag har gått hos Sofia i många år och gjort slingor.
    Sofia är väldigt duktig. Jag är alltid nöjd.
    Dessutom är Sofia sympatisk och salongen fin. Läs mer

Emma S skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair
    Hej,
    Jag kan verkligen rekommendera er att gå till Eva. Väldigt duktig på färg och klippning, jag blir alltid nöjd.

//Emma Läs mer

Johanna O skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Jag gick till Haisan för att få en kort "herrklippning", något som inte alla frisörer är bekväma med att göra på en kvinna. Men Haisan bekräftade mig på ett underbart sätt i mina önskemål, kom med utmärkta förslag och var ytterst noggrann. Dessutom har jag aldrig klickat så bra med en frisör förut, att klippa sig hos honom var ett rent nöje (vilket det inte alltid är för mig). Till råga på allt håller hans grundklippning fortfarande - 4 månader senare! Det vill jag kalla yrkesskicklighet! Nästa gång jag tänker gå till frisör för en klippning kommer jag tveklöst gå till Haisan. Läs mer

Karin E skrev om Max Sipos en del av Ekman Hair
    Max är skicklig, trevlig och väldigt bra på färga och klippa Läs mer

Josef D skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Bästa frisören under mina nästan 40 år! Professionell, lugn, lagom pratglad. Läs mer
  • Solveig Å

Solveig Å skrev om Max Sipos en del av Ekman Hair
    Underbar frisör klipper helt fantastiskt, redan vid entrén får man ett trevligt mottagande alltid glatt och välkomnande, receptionisten är toppen. Läs mer

Ingrid Ö skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Har du en gång blivit klippt av Haisan vill du aldrig gå till någon annan frisör. Vänlig, skicklig, nogrann o med blick för hur just ditt hår ska behandlas. Läs mer

Susanne R skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair
    Proffsig och erfaren och dessutom är Sofia en väldigt gullig person. Läs mer

Johanna S skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair
    Sofia är en fantastiskt härlig duktig frisör. Hon är genuint engagerad i allt hon gör och ingenting lämnas åt slumpen. Man känner sig väl omendertagen från första sekund och jag kan verkligen känna hennes passion medan hon arbetar.
    Hon är duktig på att kommunicera och vara tydlig i vad som händer, samtidigt som hon är supertrevlig, varm och söt rätt igenom! Läs mer
  • Louise K

Louise K skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Fantastiskt duktig frisör! Otroligt nöjd! Läs mer

Sissi R skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Haisan brukade klippa och färga mitt hår. Han är skicklig, professional och väldigt kreativ. Han är lyhörd och utgår från kunden önskemål, behov och hittar bästa lösning i samråd med mig. Går alltid till honom om jag är i Sverige. En stjärna. Läs mer
  • Malin S

Malin S skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Alltid fantastiskt nöjd när jag varit på besök hos Haisan. Sveriges bästa frisör. Han lyssnar till vad du tänkt, ger förslag och har stor kunskap. Tack Läs mer
  • Daniel M

Daniel M skrev om Max Sipos en del av Ekman Hair
    Trevlig och riktigt bra frisör. Läs mer

Martin S skrev om David Shane en del av Ekman Hair
    Herrklippning
    Frisören förkortade håret - ja.
    Men ingen kreativitet alls.
    En osäker och nervös känsla från denna frisör.

Bemötandet var välvilligt, absolut.
    Men helt utan självförtroende.

En dålig dag kanske...

/ Läs mer