Ekman Hair

Nybrogatan 51, 114 40 Stockholm — Visa karta

Hos oss på Ekman Hair finner du en helt perfekt balans mellan kunniga och erfarna frisörer och välutbildade yngre förmågor. Vi erbjuder dig en unik salongsmiljö som ger dig en helhetsupplevelse med det där lilla extra.

Vi frisörer som jobbar här är mycket stolta över salongen och vårt yrke. Kvalitet och personlig service är något vi alltid strävar efter att leverera, och vi vill alltid ligga i framkant av utvecklingen.

Till oss är du alltid välkommen, oavsett hår och önskemål. Vi lovar att ta hand om dig på bästa sätt!
Lör: 09:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 281 kunder tycker om Ekman Hair

• Susann F skrev om Charlotte Palmblad en del av Ekman Hair
    Charlotte är mycket duktig och noggrann.
    Hon lyssnar på kundens önskemål och försöker i möjligaste mån tillgodose önskemålen. Kommer även med råd, om så behövs.
    Jag har alltid blivit väl bemött.
    En eloge till Charlottes underbara huvudmassage, den är guld värd. Läs mer
  • Jenny P skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair
    Klippning och slingor
    Trevlig. professionell, gör ett jättebra jobb, lyhörd, god smak Läs mer
  • Johan R skrev om Max en del av Ekman Hair
    Mycket duktig och erfaren frisör. Proffsig, noggrann, trevlig. Läs mer
  • Johan R skrev om Therese Arvidsson en del av Ekman Hair
    Väldigt duktig frisör. Proffsig, noggrann, trevlig! Läs mer
  • Louise B skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair
    Blev vänligt bemött och gick ifrån salongen med ett leende på läpparna! Läs mer
  • Git L skrev om Max en del av Ekman Hair
    innovativ, skicklig, lätt att få klipptid. Läs mer
  • Eva E skrev om Max en del av Ekman Hair
    Max är proffsig, noggrann, kreativ och har humor. Jag känner mig alltid nöjd när jag lämnar salongen. Läs mer
  • Maria C skrev om Max en del av Ekman Hair
    Helt fantastisk frisör och människa! Läs mer
  • Maria C skrev om Catherine Nylander en del av Ekman Hair
    Helt fantastisk frisör och människa! Läs mer
  • Nina M skrev om Max en del av Ekman Hair
    klippning. jag bad honom göra nåt. fria händer om jag kommer ihåg rätt. han gav mig en page som var jättefin,, men då mitt hår är självlockigt så fungerade det inte särakilt bra då jag inte fixar med håret alls till vardags. Tror vi hade kunnat göra nåt vettigare om han diskuterat hur mitt hår är först. jag är inte så brydd om hur håret är klippt, men skulle inte gå igen till honom. Läs mer
  • Kerstin T skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair
    Brukar gå till Anne-Charlotte och färga bryn och fransar ( bl. a). Hon är mycket pålitlig, kunnig och trevlig. Jag känner mig trygg hos henne. Läs mer
  • Kristina H skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair
    Jag klippte mig hos Sofia. Sofia är en superduktig frisör med mycket värme och härlig personlighet. Hon kommer alltid med goda råd, är ärlig och säljer inte på saker/tjänster som hon inte tycker är rätt för dig som kund. Proffsig! Läs mer
  • Jenny J skrev om Maria Westerlund en del av Ekman Hair
    Färgning och klippning.

Mycket proffsig och duktig, hon både lyssnar på önskemål och kommer med egna förslag. Det blir alltid som jag ”beställt”. Dessutom väldigt trevlig! Läs mer
  • Anne-marie T skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair
    Sofia bemöter alltid med stor värme och omtanke. Hon vill veta vad jag tänkt mig och kommer med bra förslag på förändring. om jag frågar. Om jag frågar om stylingprodukter rekommenderar hon som både är prisvärt och bra för mitt hår. Toppen tjej Läs mer
  • Mette J skrev om Max en del av Ekman Hair
    Kreativ Färg/Folieslingor inkl klippning Läs mer
  • AQueen skrev om Sivonne Ekman en del av Ekman Hair
    Jätteduktig på färg och klipp. Jag blir lika nöjd varje gång! Läs mer
  • AQueen skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Fantastiskt duktig på att klippa ungdomar så att de blir nöjda. Mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Leif W skrev om Charlotte Palmblad en del av Ekman Hair
    Charlotte är den mest behagliga, omtänksamma och noggranna
    frisör jag känt till.
    Att jag går mer sällan beror på att jag får mindre och mindre hår så det känns inte att det är lika mkt att göra av det som motiverar att ta en så proffsig person i bruk.
    Går därför längre mellan besöken och ibland hamnar jag numer p ett vanligt enkelt herr-frisör-ställe och det gör inte längre så stor skillnad. Det är bättre Charlotte lägger sin talang på personer med mer hår på huvudet.
    Som sagt jag älskar att komma till er men jag känner mer o mer att jag eg inte behöver så mkt omsorg.
    God Jul
    Leif W Läs mer
  • Kajsa H skrev om Max en del av Ekman Hair
    Väldigt nöjd.
    Tack för snygg klippning och toppen service! Läs mer
  • Richard N skrev om Max en del av Ekman Hair
    Max är duktig och mycket trevlig Läs mer
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Max en del av Ekman Hair
    Max hjälpte mig att bli supersnygg i håret. Han visade värme och omtänksamhet. Vi hade dessutom roligt och han berättade om sina internationella erfarenheter. Toppbetyg! Läs mer
  • Madeleine O skrev om Anne-Charlotte Birnik en del av Ekman Hair
    Fantastisk service med känsla, proffsighet och personlighet. Läs mer
  • Max O skrev om Catherine Nylander en del av Ekman Hair
    Toppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Björn E skrev om Max en del av Ekman Hair
    Schampo . Jättebra mot irriterad hårbotten Läs mer
  • Johanna L skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair
    Sofia är, enligt min mening, Stockholms bästa frisör. Skicklig på sitt hantverk, trevlig mot sina kunder, kreativ, lyhörd och noggrann. Läs mer
  • Maria A skrev om Max en del av Ekman Hair
    Väldigt lyhörd för mina önskningar och kom med egna förslag på ett mycket proffesionellt sätt! Läs mer
  • Fouad K skrev om Max en del av Ekman Hair
    Noggrann, mycket duktig samt också lyhörd inför vad kunden vill. Har rekommenderat Max till ett antal vänner. Läs mer
  • Cathrine J skrev om Max en del av Ekman Hair
    Jag har aldrig varit och klippt mig hos Max.... Läs mer
  • Alex T skrev om Max en del av Ekman Hair
    Otroligt trevlig och rolig. Blir alltid väldigt nöjd efter varje klippning och Max är den enda frisören jag klipper mig hos! Läs mer
  • Caspar R skrev om Leif Hedin en del av Ekman Hair
    Klippning 1 gng per år
    Utmärkt bemötande
    Extremt höga förväntningar
    Leif levererade utöver förväntningar
    Mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Leif J skrev om Max en del av Ekman Hair
    Bra och trevlig. Duktig frisör. Alltid bra bemött och fin service från Max sida. Läs mer
  • Jonas K skrev om Catherine Nylander en del av Ekman Hair
    Jag lät klippa mig själv och min sömnlös Catherine. Dels är jag mycket nöjd med slutresultatet, alltså hur vi blev klippta. Dels är jag jag tacksam över att hon var så flexibel och tillmötesgående med lite särskilda önskemål jag hade kring själva tidsbokningen. Läs mer
  • Elisabeth P skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair
    Jenny är lyhörd och skicklig på att "få till det" och otroligt kunnig när det gäller färg och styling Läs mer
  • Margareta S skrev om Catherine Nylander en del av Ekman Hair
    Catherine är väldigt duktig på hårfärger och att klippa till en frisyr som passar ens personlighet. Jag litar på hennes omdöme och hon får alltid fria händer till att färga och klippa mitt hår som hon vill. Resultatet blir alltid jättebra och jag går därifrån med en känsla av att känna mig fräsch, modern och, ja, yngre! :)

Dessutom är Catherine genomtrevlig och proffesionell! Läs mer
  • Linda H skrev om Maria Westerlund en del av Ekman Hair
    Har klippt mig flera gånger hos Maria och har varit supernöjd varje gång! Lyhörd och noggrann i sitt arbete och mkt trevligt bemötande! Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Catherine Nylander en del av Ekman Hair
    Har gått till Cathrine i flera år för färg och klippning. Hon är superduktig, känner mig alltid så nöjd när jag går därifrån. Jag har tipsat alla i min omgivning och flera i min familj går till henne regelbundet. Rekommenderar henne och Ekman Hair starkt! Läs mer
  • Kamilla R skrev om Sivonne Ekman en del av Ekman Hair
    Ett mycket proffsigt ställe med trevligt bemötande utan att det blir överdrivet Man kan gå hit och klippa sig år efter år, utan att behöva känna att frisören tycker det blir tråkigt men samtidigt är lyhörd för önskningar och ger förslag till förändringar Läs mer
  • Jana D skrev om Max en del av Ekman Hair
    Super nöjd med både klipp och färg Läs mer
  • Sara R skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Otroligt duktig både på färg, klippning och styling, noggrann och ambitiös. Dessutom väldigt trevlig och man blir väl omhändertagen. Läs mer
  • Nina W skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair
    Jag är alltid mer än nöjd när jag varit hos Sofia Karlsson och fått mitt hår fixat med slingor och klippning ❤️ Mitt besök hos Sofia betyder mycket för mig, hon har blivit som en vän efter alla år hon varit min frisör! Jag känner mig alltid väl bemött på Ekman hair och kan varmt rekommendera Sofia och salongen! Läs mer
  • Anette P skrev om Max en del av Ekman Hair
    Jag har klippt mig hos Max i flera år och blir alltid supernöjd! Snyggt och välklippt och håller länge, kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Anette S skrev om Anna Andersson en del av Ekman Hair
    Jag blir alltid väldigt väl bemött av Anna, hon är trevlig och vet precis vilken frisyr jag vill ha.
    Det är alltid en positiv upplevelse att gå till Ekmans!! Läs mer
  • Faye D skrev om Charlotte Palmblad en del av Ekman Hair
    Great experience. Charlotte was really nice and helpful when I was not sure on the right cut and length Läs mer
  • Kristin J skrev om Eva Bengtsson en del av Ekman Hair
    Den bästa frisören jag nånsin varit hos! Eva är otroligt duktig samt som bonus så himla trevlig! Läs mer
  • Susanne F skrev om Max en del av Ekman Hair
    Har gått länge hos Max och brukar ungefär var 3e månad klippa, göra slingor plus någon toning. Brukar få ett bra bemötande både i reception och av Max. Har höga förväntningar och är för det mesta nöjd med resultatet och upplevelsen under besöket. Läs mer
  • Peter skrev om Haisan Bekiroglu en del av Ekman Hair
    Simply the best!

Väldigt duktig, noggrann, ödmjuk, skicklig.... Läs mer
  • Ann-christine M skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair
    Sofia Karlsson är en fantastiskt duktig, lyhörd och professionell frisör med en härlig personlighet! Läs mer
  • Olle R skrev om Leif Hedin en del av Ekman Hair
    Kunnig och kompetent! Serviceminded! En mycket trevlig person som jag varmt rekommenderar!! Läs mer
  • Fiona M skrev om Sivonne Ekman en del av Ekman Hair
    Sivonne är en fantastisk kvinna - hon ägna tid att verkligen lär känna & förstå sina kunder och utgiften det kommer alltid med genomtänkte förslag till vad man bäst ska göra med håret. Läs mer
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Max en del av Ekman Hair
    Var där för att färga och klippa håret. Resultatet blev fantastiskt och jag var supernöjd.
    Supertrevlig och proffesionell! Läs mer
David Shane