Ekman Hair

Nybrogatan 51, 114 40 Stockholm — Visa karta

4.9 i betyg av av 463 omdömen
Hos oss på Ekman Hair finner du en helt perfekt balans mellan kunniga och erfarna frisörer och välutbildade yngre förmågor. Vi erbjuder dig en unik salongsmiljö som ger dig en helhetsupplevelse med det där lilla extra.

Vi frisörer som jobbar här är mycket stolta över salongen och vårt yrke. Kvalitet och personlig service är något vi alltid strävar efter att leverera, och vi vill alltid ligga i framkant av utvecklingen.

Till oss är du alltid välkommen, oavsett hår och önskemål. Vi lovar att ta hand om dig på bästa sätt!
Öppet just nu
Lör: 09:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 463 kunder tycker om Ekman Hair

• 2019-02-10

Wilma W skrev om Ekman Hair
    Noggrann
    Duktig på färg och huvudmassage Läs mer
  • 2019-02-05

Amanda G skrev om Ekman Hair
    Trevlig och duktig! Jag hade höga förväntningar första gången jag gick dit men de var befogade. Både kollegor och släkt har börjat gå där för att de tycker att jag är så fin i håret =) Läs mer
  • Lovisa S

2019-02-05

Lovisa S skrev om Ekman Hair
    Jag var på frisörbesök hos Haisan som klippte och färgade mitt hår. Det blev fantastiskt! Är så nöjd! Han förstod exakt vad jag menade med ”lite lätt sommarblekt” och gav det där lilla extra. Jag känner mig så fin, tusen tack! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-01-31

Britt-mari E skrev om Ekman Hair
    Jag har alltid fått ett trevligt bemötande och ett snyggt och bra resultat när jag varit hos Jenny Pärmlid för färgning och klippning. Har varit kund hos henne i många år. Läs mer
  • 2019-01-30

Kristina J skrev om Ekman Hair
    Jag har klippt mig hos Haisan i snart ett år, och kommer aldrig mer byta frisör! Helt klart bäst, Haisan vet precis hur man klipper så det passar en! Läs mer
  • 2019-01-24

Sussanna A skrev om Ekman Hair
    Min frisör sedan många år. Alltid proffsig och noggrann. Klipper även min son som inte kan tänka sig att gå till någon annan. Läs mer
  • 2019-01-23

Kerstin T skrev om Ekman Hair
    Jag färgar och klipper håret hos Haisan. Jag är alltid nöjd när jag är klar och jag blir alltid bemött på bästa sätt av alla på salongen. Salongen skiljer från andra salonger på sådant sätt att det är lugnt och trevligt. Jag har en känsla av SPA när jag är där. Läs mer
  • 2019-01-22

Nina S skrev om Ekman Hair
    Jenny klippte, färgade mitt hår. Jag är alltid lika nöjd när jag har varit hos Jenny. Hon är alltid lika glad och engagerad. Jag blir alltid väl bemött. Läs mer
  • 2019-01-21

Viviana S skrev om Ekman Hair
    Jag går alltid och klipper mig hos Haissan. Jag har aldrig känt mig missnöjd och det är därför som jag har fortsatt att klippa mig hos honom.

Jag är kund på Ekman hair sedan många år tillbaka. Det är ett trevligt ställe med trevliga och bra frisörer. Servicen är alltid på topp, något som gör att jag känner mig väldigt nöjd som kund. Läs mer
  • Adam B

2019-01-21

Adam B skrev om Ekman Hair
    En frisör med stor förmåga och en vilja att anpassa resultatet till den han klipper. Läs mer
  • Robert B

2019-01-21

Robert B skrev om Ekman Hair
    Haisan är skickligast i stan. Jag gick till flera toppsalonger och blev ofta halvnöjd trots god relation till frisören. Hans styrkor för mig som kille är främst hans precision & förståelse för hur du klipper något som funkar i just ditt liv och din personlighet. Sedan är han duktig på allt runtomkring, det är en klyscha men han tar han om dig hela vägen. Rekommenderat honom för alla mina vänner varav flera går regelbundet till honom nu också.

Sedan vet jag att hans kanske främsta styrka är tjejer! vilket är rätt sjukt när man tänker på vilka frisörer jag jmf honom med som kille. Läs mer
  • 2019-01-20

dessutom en DJ i världsklass! Läs mer
  • Malin J

2019-01-18

Malin J skrev om Ekman Hair
    Jag har klippt och färgat mig hos Jenny i över tio år och har alltid varit mycket nöjd. Hon lyssnar in vad jag vill ha men kommer samtidigt med tips på hur just mitt hår kan se extra bra ut. Tekniskt sett är hon också väldigt skicklig och både färg och klippning blir alltid bra. Läs mer
  • Clarence S

2019-01-17

Clarence S skrev om Ekman Hair
    Klipper mig bara hos Anna och av alla jag någonsin har klippt mig hos är hon i särklass bäst. Anna är otroligt noggrann och tar alltid hänsyn till dina önskemål, något jag upplever att många frisörer saknar. Jag har aldrig varit missnöjd med en klippning från Anna! Läs mer
  • Marit F

2019-01-17

Marit F skrev om Ekman Hair
    Grymma Jenny! Tar hand om mitt hår och mig varje gång på bästa sätt. Känner mig alltid snygg när jag går därifrån. Jenny är positiv med härlig utstrålning och superproffsig. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-01-17

Mats Ö skrev om Ekman Hair
    Haisan har hittat en frisyr som jag är nöjd med! Dessutom är det alltid kul att snacka fotboll med någon som är insatt i ämnet! Läs mer
  • 2019-01-16

Robert P skrev om Ekman Hair
    Noggrann , trevlig, bra resultat
    Alltid nöjd Läs mer
  • 2019-01-16

Malin J skrev om Ekman Hair
    Jenny har varit min frisör i snart 4 år. Jag blir alltid trevligt och professionellt bemött och är alltid nöjd när jag lämnar hennes stol. Bästa frisören och hårstylisten jag haft! Läs mer

Tobias R skrev om Ekman Hair
    Klippning.
    Utmärkt bemötande.
    Förhoppningar om en bra klippning vilket infriades. Läs mer

Carl G skrev om Ekman Hair
    Har gått till Jenny i två år nu. Hon är lyhörd, trevlig och bra! Läs mer

Jan B skrev om Ekman Hair
    Jenny är toppen. Rekommenderas! Läs mer

Oskar S skrev om Ekman Hair
    Bra och trevligt bemötande samt professionellt utfört arbete Läs mer

Cecilia A skrev om Ekman Hair
    Therese har klippt ich färgat mitt relativt hopplösa hår de senaste 8 åren. Hon har allt jag kan önska mig av en frisör:
    Hon lyssnar verkligen på vad jag vill ha och styr mina förväntningar om hur långt hon kan tillgodose dem med tanke på mina förutsättningar
    Hon är tålmodig och mycket noggrann och skicklig
    Hon är mångsidig inom skönhet vilket hjälper med tanke på färg och frisyr
    Hon är väldigt trevlig och symatisk - viktigt eftersom man ju sitter däf en stund.
    Jättenöjd sammanfattar hur jag upplever det att vara kund hos Therese Läs mer

Nazdane A skrev om Ekman Hair
    Jag klippt och färgat mitt hår med honom (med slingor). Han var vänlig och bra men inte super engagerad med att ge mig ideer eller make over. Men han gjorde ett väldigt bra jobb på det han gjorde. Fast jag hade en annan förväntning eftersom det stället är en av de dyraste i Sthlm Läs mer

Peter S skrev om Ekman Hair
    Hårklippning. Bra rådgivning. Språksam. Bra service! Läs mer

Camilla A skrev om Ekman Hair
    Mycket trevligt bemötande!
    Lyssnar alltid, kommer med förslag och förstår direkt vad jag önskar.
    Jag har varit hos många frisörer men aldrig varit så nöjd som hos Haisan! Läs mer

Helena A skrev om Ekman Hair
    Therese har klippt mig i säkert 10 år och det borde vara beskrivning nog om hur bra hon är! Läs mer

Nadja V skrev om Ekman Hair
    Helt ok klipp och färg. Inte så lyhörd. Trevlig men pratade bara om sig själv i 2 timmar. Läs mer

Ulf L skrev om Ekman Hair
    Duktig frisör med trevligt sätt och personlighet . Läs mer

Cia B skrev om Ekman Hair
    Har klippt mig hos Therese i många år, och har alltid varit supernöjd; både med klippningen och Thereses bemötande. Läs mer

Louise M skrev om Ekman Hair
    Lyhörd och professionell frisör som alltid plockar fram det bästa i sina kunder! Läs mer

Alice I skrev om Ekman Hair
    Hon var väldigt duktig! Kunde kanske haft lite mer utstrålning Läs mer

Anna K skrev om Ekman Hair
    Proffsig, lyhörd, skicklig! Anna har allt man önskar sig av en frisör. Känns alltid tryggt - och lyxigt - att klippa och färga håret hos henne. Läs mer
  • Caroline W

2019-01-14

Caroline W skrev om Ekman Hair
    Jag har varit hos Haisan ett flertal gånger och fått mitt hår gjort. Alltid lika nöjd varje gång jag går därifrån :)
    Han lyssnar verkligen på kundens önskan och gör därefter. Han är så duktig! Läs mer
  • 2019-01-12

Jenny E skrev om Ekman Hair
    Professionellt bemötande
    Utmärkt klippning
    Utmärkt färg med slingor Läs mer
  • 2019-01-11

Cecilia C skrev om Ekman Hair
    Jag har klippt både barnen och mig och blir alltid nöjd med både frisyr, bemötande och upplevelse. Jag får även bra tips på produkter för att hjälpa hår och frisyr på hemmaplan:) Helheten har alltid levt upp till mina förväntningar på en härlig stund. Läs mer
  • 2019-01-10

Pontus S skrev om Ekman Hair
    Klipper mig sedan några år tillbaka hos Charlotte och är supernöjd. Bästa frisören jag har haft. Läs mer
  • 2019-01-10

Tina G skrev om Ekman Hair
    Duktig och noggrann! Tar hand om kunden och är trevlig. Man känner sig ompysslad och är alltid nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-01-09

Ylva A skrev om Ekman Hair
    Fantastiskt duktig och lyhörd frisör. Jag har varit en trogen kund i drygt 11 år. Läs mer
  • 2019-01-09

Elena O skrev om Ekman Hair
    Anna Andersson jobbar på Ekman's Hair hårsalong. Ekman's Hair är en väldigt trevlig och bra friseringssalong med sakkunnig och trevlig personal. Här får man bra bemötande och service av högsta kvalite. Anna Andersson är en otrolig duktig frisör och utför världen bästa jobb. Läs mer

Benny M skrev om Ekman Hair
    Haisan är ”Frisörernas Zlatan”; Professionell & Smart och så kommer han alltid ”i mål” med mina bästa poäng⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer

Håkan R skrev om Ekman Hair
    Jag har varit kund hos Jenny under många, tror nästan det är 10 år-. Jag har följt med henne när hon skiftat arbetsgivare vid några tillfällen. Hon klipper mig var 6:e vecka, och jag är mycket nöjd med henne, hennes kompetens och hennes vänliga bemötande . Kontakten med Ekman Hair som företag för mig är ganska begränsad, men blir alltid mycket trevligt mött av receptions personalen(kommer inte ihåg hennes namn). Tjänsten med sms påminnelse för bokad klipptid är mycket bra. Läs mer

Maria B skrev om Ekman Hair
    Alltid suveränt bemötande. Blir alltid så bra. Alltid nöjd och skulle aldrig gå till någon annan Läs mer

Magdalena L skrev om Ekman Hair
    Har gått hos Eva i snart 15 år need I say more!!
    hon kan klippa, färga men hon kan också konsten att lyssna på vad du vill med ditt hår och utseende. Läs mer

Ulf L skrev om Ekman Hair
    Klipper håret bra , trevligt sätt och bra kundbemötande . Läs mer
  • Isabel R

Isabel R skrev om Ekman Hair
    Jag brukar klippa mig och färga håret hos Eva och blir alltid toppennöjd. Efter att ha testat olika frisörer under lång tid var det så skönt att komma till någon som förstår precis vad jag vill ha och gör det toppenbra. Dessutom är hon världens gulligaste och jag blir alltid glad efter att ha klippt mig hos Eva. Jag kan varmt rekommendera henne!
    /Isabel Läs mer

Ulf K skrev om Ekman Hair
    Alltid perfekt service och resultat! Läs mer

Elena M skrev om Ekman Hair
    Brukar klippa mig och färga håret.

Blivit väl bemött varje gång jag besöker salongen.

Mycket nöjd med resultatet varje gång. Skulle rekommendera till mina bekanta. Läs mer
  • Shahla S

Shahla S skrev om Ekman Hair
    Klippning
    Väldigt bra
    Ja
    Trevliga personal och professionell bemötande Läs mer
  • Linda B

Linda B skrev om Ekman Hair
    Klippning
    Alltid otroligt väl omhändertagen å fantastiskt fint bemötande både av henne å de andra på salongen! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Rasmus J Rasmus J tycker: