Salong Arvet

Ring 08-661 00 06 www.salongarvet.se

21 omdömen om Salong Arvet

Jonas D
Skrev om Salong Arvet

Grymt bra service! Härliga frisörer. Fräsha lokaler.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Olle B
Skrev om Salong Arvet

Riktig kvalitetsklippning och väldigt bra och trevlig service

Tomasz E
Skrev om Salong Arvet

Professional service and nice atmosphere.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

David N
Skrev om Salong Arvet

Har fixat håret och skägget hos Sam i flera år. Trevligt bemötande och framförallt mycket bra resultat!

Filip L
Skrev om Salong Arvet

Alltid mysigt och gott resultat 🥳

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 295 omdömen 4.7 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Jättenöjd, resultatet är exakt som förväntat, ska återkomma

Patrik N
Skrev om Salong Arvet

Det är alltid svårt att hitta en personlig och bra barberare, men sen jag började gå till Sam så har jag alltid varit sååå nöjd! Superlätt att få tider!

Sahar A
Skrev om Salong Arvet

Har bara gott att säga!!! Professionella och grymt duktiga! Klippt mig hos Sam i ca 3 år och kommer fortsätta i flera år till!

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 123 omdömen 4.6 av 123 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Rami M
Skrev om Salong Arvet

Grymmaste frisören i stan! Noggrann, tar sin tid och håller samma nivå vid varje klippning. Tack Sam!

Sebastian C
Skrev om Salong Arvet

Klipper mig här, både skägg och hår, och jag är aldrig besviken på resultatet. Enormt proffesinellt och noggrannt bemötande där "kundfokus" blir faktiskt till verklighet till skillnad från många andra platser. Det är så bra då att både jag och min sambo går hit! Helt enkelt en plats där du får mycket för pengarna och vill komma tillbaka.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 584 omdömen 4.6 av 584 omdömen

Natalie W Natalie W
Esther S
Skrev om Salong Arvet

The hairdressers at Salong Arvet are very professional, nice and friendly. The salong itself is beautiful and situated in a very convenient location. Starting from booking online till the end of every visit, I always feel so easy, pleasant, satisfied and well taken care of👍👍👍

OXANA F
Skrev om Salong Arvet

Proffsiga, i framkant med det senaste och otroligt serviceinriktade. Har fixat mitt hår på denna salong sedan flera år tillbaka och är mycket nöjd. Rekommenderar varmt!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Peter B
Skrev om Salong Arvet

Hårklippning. Vänligt och omtänksamt bemött. Proffsig hårklippning uppfylldes. Proffsig och vänligt bemötande.

Charlotte A
Skrev om Salong Arvet

Färg och klipp. Alltid ett varmt och professionell mottagande. Är mycket nöjd på alla plan.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 232 omdömen 4.6 av 232 omdömen
BadgeTwoYears

Blev så bra bemött av Hedda!! Både såå trevlig och otroligt duktig, blev mer än nöjd med resultatet!

Josefin L Josefin L
Linda E
Skrev om Salong Arvet

Sam är en fantastisk frisör som är jätteduktig och proffessionell! Supernoga och lyhörd efter ens önskemål!

Roya B
Skrev om Salong Arvet

Professionella, snälla och trevliga.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Pia M
Skrev om Salong Arvet

Alltid trevligt bemötande och jag har varit väldigt nöjd med resultatet efter varje besök. Är återkommande kund och kommer gå kvar så länge Rosanna och Sam driver salongen.

Bijan Y
Skrev om Salong Arvet

Klipper mig uteslutande hos Sam för han är helt enkelt bäst. Trevlig, kunnig, omtänksam om sina kunder. Man får alltid bra råd och tips att ta med sig förutom det trevliga samtalet. Sen kliver man ut helnöjd med en perfekt klippning varje gång. Utmärkt, 5/5!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Grace R
Skrev om Salong Arvet

Proffsig service och kunniga frisörer som verkligen kan sitt hantverk. Är alltid nöjd när jag lämnar frisörstolen.

Tomas J
Skrev om Salong Arvet

Jag har klippt mig hos Samer runt åtta år och har varit 110 % nöjd efter varenda besök. Konsekvent, genomgående och bekymmerslös leverans varenda gång. Det finns nog ingen annan tjänst som jag kan rekommendera lika helhjärtat.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 291 omdömen 4.6 av 291 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Camilla E
Skrev om Salong Arvet

Damklippning med styling. Som alltid: Professionellt, effektivt, vänligt bemötande och snyggt resultat!

NOEL H
Skrev om Salong Arvet

Rosanna på Arvet är en mycket trevlig och kunnig frisör! Rekommenderas!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen