Salong Arvet

2020-04-10

Jonas D skrev om Salong Arvet
    Grymt bra service! Härliga frisörer. Fräsha lokaler. Läs mer

Olle B skrev om Salong Arvet
    Riktig kvalitetsklippning och väldigt bra och trevlig service Läs mer

Tomasz E skrev om Salong Arvet
    Professional service and nice atmosphere. Läs mer

David N skrev om Salong Arvet
    Har fixat håret och skägget hos Sam i flera år. Trevligt bemötande och framförallt mycket bra resultat! Läs mer

Filip L skrev om Salong Arvet
    Alltid mysigt och gott resultat 🥳 Läs mer
  • 2020-04-08

Patrik N skrev om Salong Arvet
    Det är alltid svårt att hitta en personlig och bra barberare, men sen jag började gå till Sam så har jag alltid varit sååå nöjd! Superlätt att få tider! Läs mer

Sahar A skrev om Salong Arvet
    Har bara gott att säga!!! Professionella och grymt duktiga! Klippt mig hos Sam i ca 3 år och kommer fortsätta i flera år till! Läs mer

Rami M skrev om Salong Arvet
    Grymmaste frisören i stan! Noggrann, tar sin tid och håller samma nivå vid varje klippning.
    Tack Sam! Läs mer

Sebastian C skrev om Salong Arvet
    Klipper mig här, både skägg och hår, och jag är aldrig besviken på resultatet. Enormt proffesinellt och noggrannt bemötande där "kundfokus" blir faktiskt till verklighet till skillnad från många andra platser.

Det är så bra då att både jag och min sambo går hit! Helt enkelt en plats där du får mycket för pengarna och vill komma tillbaka. Läs mer

Esther S skrev om Salong Arvet
    The hairdressers at Salong Arvet are very professional, nice and friendly. The salong itself is beautiful and situated in a very convenient location.
    Starting from booking online till the end of every visit, I always feel so easy, pleasant, satisfied and well taken care of👍👍👍 Läs mer
  • OXANA F

OXANA F skrev om Salong Arvet
    Proffsiga, i framkant med det senaste och otroligt serviceinriktade. Har fixat mitt hår på denna salong sedan flera år tillbaka och är mycket nöjd. Rekommenderar varmt! Läs mer

Peter B skrev om Salong Arvet
    Hårklippning.
    Vänligt och omtänksamt bemött.
    Proffsig hårklippning uppfylldes.
    Proffsig och vänligt bemötande. Läs mer
  • Charlotte A

Charlotte A skrev om Salong Arvet
    Färg och klipp. Alltid ett varmt och professionell mottagande. Är mycket nöjd på alla plan. Läs mer
  • Linda E

Linda E skrev om Salong Arvet
    Sam är en fantastisk frisör som är jätteduktig och proffessionell! Supernoga och lyhörd efter ens önskemål! Läs mer

Roya B skrev om Salong Arvet
    Professionella, snälla och trevliga. Läs mer

Pia M skrev om Salong Arvet
    Alltid trevligt bemötande och jag har varit väldigt nöjd med resultatet efter varje besök. Är återkommande kund och kommer gå kvar så länge Rosanna och Sam driver salongen. Läs mer

Bijan Y skrev om Salong Arvet
    Klipper mig uteslutande hos Sam för han är helt enkelt bäst. Trevlig, kunnig, omtänksam om sina kunder. Man får alltid bra råd och tips att ta med sig förutom det trevliga samtalet. Sen kliver man ut helnöjd med en perfekt klippning varje gång. Utmärkt, 5/5! Läs mer

Grace R skrev om Salong Arvet
    Proffsig service och kunniga frisörer som verkligen kan sitt hantverk. Är alltid nöjd när jag lämnar frisörstolen. Läs mer
  • Tomas J

Tomas J skrev om Salong Arvet
    Jag har klippt mig hos Samer runt åtta år och har varit 110 % nöjd efter varenda besök. Konsekvent, genomgående och bekymmerslös leverans varenda gång. Det finns nog ingen annan tjänst som jag kan rekommendera lika helhjärtat. Läs mer

Camilla E skrev om Salong Arvet
    Damklippning med styling. Som alltid: Professionellt, effektivt, vänligt bemötande och snyggt resultat! Läs mer
  • Noel H

2017-05-19