FAB Varberg

FAB Varberg

fabvbg.se
  • BadgeTwoYears

FAB är en frisörsalong med lång erfarenhet i branschen. Vi har godkända yrkestitlar så som frisörmästare innehavande utav gesällbrev och godkänd hårologisalong m.m Expertområden: klippning färgning hårförlängning håranalyser uppsättning skäggklippning och styling. Utanför salongen finner du gratis parkering. Frisörsalongen...

125 omdömen om FAB Varberg

Anne A
Skrev om FAB Varberg

Jag gjorde slingor och klippte mig hos Tova hon lyssnade hur jag ville ha det. Personalen va jätte trevliga. Jag blev jätte nöjd. Hit kommer jag gå fler gånger. Mvh Anne

Joanna J
Skrev om FAB Varberg

Supernöjd efter mitt besök! Blev jättenöjd med håret men även alla tips och råd jag fick under besöket! 5/5! 🌸

Svar från FAB Varberg

Tack Joanna! Va glada vi blir att läsa din recension! Mvh Olivia och gänget på FAB

Maria D
Skrev om FAB Varberg

Varmt, mysigt och välkomnande! Väldigt nöjd med ny, cool och självsäker frisyr… tack!

Svar från FAB Varberg

Hej Maria, kul att vi kunde uppfylla dina önskningar. tack tack! Mvh Olivia FAB och gänget

Sanna J
Skrev om FAB Varberg

Seriösa och kunniga samt en väldigt avslappnade stund.

Tack Sanna för din fina recension! Önskar dig en fin dag Mvh Teamet på FAB

Lisa S
Skrev om FAB Varberg

Super trevligt bemötande och barnen är super nöjda med sina nya frisyrer

Svar från FAB Varberg

Tack Lisa! Vi uppskattar verkligen din recension, så glada! Mvh Olivia och Teamet på FAB

Helen N
Skrev om FAB Varberg

Väldigt väl bemött.Lugn och avslappnande miljö..Bokade tid för klippning och fick mina önskemål tillgodosedda på bästa sätt. Känner mig jättenöjd med mitt besöka

Hej Helen! Tack för din fina kommentar! Varmt välkommen åter Mvh Olivia FAB

Bodil A
Skrev om FAB Varberg

Ett fantastiskt bemötande och kände mig så väl omhändertagen och ompysslad. För min del var det en spontan bokning och jag kommer att fortsätta boka in mig på klippning här

Svar från FAB Varberg

Tack Bodil! Härligt att läsa din recension! Tack för ditt besök och vi ses framöver Mvh Olivia FAB

Emma I
Skrev om FAB Varberg

Så nöjd med min klipp/slingning/färgning hos Tova!

Tack för din recension Emma! Vi önskar dig en fin dag Mvh Olivia FAB

Kalle J
Skrev om FAB Varberg

Tiptop! Super! Fantastiskt! Bästafrisörupplevelsen!

Tack för din fina recension! Önskar dig en trevlig dag Mvh Olivia FAB

Magnus K
Skrev om FAB Varberg

My är fantastisk! My är fantastisk!

Tack för din recension! Mvh Olivia FAB

Tina E

En helhetsupplevelse värd varenda krona, stort TACK Tova

Tack för din recension! Mvh Olivia FAB

Johnnie E
Skrev om FAB Varberg

Det var ett kundvänligt bemötande i modena lokaler. Tar sig tid att lyssna och noga utfört arbete. Trevlig personal.

Svar från FAB Varberg

Hej Johnnie! Tack för din fina feedback, vi önskar dig en trevlig dag! Glad påsk! Mvh Olivia FAB

Lora H
Skrev om FAB Varberg

Jag trodde My på FAB och fick ett väldigt bra bemötande. Jag gick dit för att få hjälp att snygga till mina lockar och My var så proffsig. Vill du gå till någon curly girl expert så gå till My istället. Du får lika proffsig hjälp för betydligt mindre pengar. Mina lockar kom fram jättebra och klippningen funkar lika bra mina bästa dagar som dagarna då lockarna är mer matta. Mycket bra!

Hej Lora Va roligt att du är nöjd. Tack för din fina recension! Mvh Olivia FAB

Jenny L
Skrev om FAB Varberg

Gjorde hårförlängning på mitt korta hår och det blev superbra!! Gick till Tova som var väldigt trevlig, duktig och proffsig!

Svar från FAB Varberg

Tack för din fina recension! Va härligt att du blev nöjd, vi tackar och tar emot. Önskar dig en fin dag! Mvh Olivia FAB

Julia N
Skrev om FAB Varberg

Så trevliga frisörer och god atmosfär! Man blir riktigt bra omhändertagen, kommer inte gå till någon annan frisör nu när ja hittat detta ställe!

Svar från FAB Varberg

Hej Julia och tack för din fina recension! Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Tack! vi ses igen snart! Mvh Olivia FAB

Emelie Johanna Sofia L

Helt underbart att komma till er, man blir alltid väldigt nöjd med resultatet. Man får alltid väldigt bra och ärlig rådgivning. Man vet att håret kommer se super fab ut Denna gången gick jag till My.

Tack Emelie! Vi uppskattar och tackar och tar emot ditt omdöme. Mvh Olivia FAB

Ann-Christin K
Skrev om FAB Varberg

Lyhörd, vänligt bemötande, kände mig väl omhändertagen. Klippte mig o köpte schampo

Svar från FAB Varberg

Tack Ann-Christin för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Tack för ditt besök! Vi önskar dig en magisk dag. Mvh Olivia FAB

Hanna L
Skrev om FAB Varberg

Jag hade höga förväntningar på mitt besök och de uppfylldes fullt ut. Fantastiskt bemött. Fick sätta mig i soffan och blev erbjuden kaffe. Frisören tog god tid på sig att lyssna på mig och vad jag önskade få ut av besöket. Hon var otroligt kunnig på sitt område och jag kände verkligen att jag äntligen hittat rätt frisör för mig. Uppskattat att det fanns tid en lördag kl 08. I tvättrummet var det en dov belysning, varma handdukar och filt. Dessutom hade stolen massage, mycket skönt och avkopplande. En skön spellista spelades...

Svar från FAB Varberg

WOW! Tack Hanna för din fantastiska fina recension till oss. Det betyder så mycket för oss att få feedback. Vi tar till oss det positiva du skrivit och försöker göra det ännu bättre, såklart! Tack igen, vi önskar dig en trevlig dag/kväll. Mvh Olivia FAB

Paul Y
Skrev om FAB Varberg

Supernöjd med klippning, tack så mycket Olivia!

Svar från FAB Varberg

Tack så hemskt mycket fina Paul! Och tack för din recension! Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Önskar dig en trevlig dag! Mvh Olivia

Mattias N
Skrev om FAB Varberg

Helt suveränt! Så nöjd. Kommer att komma tillbaka fler gånger.

Svar från FAB Varberg

Tack Mattias för din fina recension till oss. Vi blir väldigt glada när vi läser en fin recension. Vi önskar dig en fin helg! Ta hand om dig så ses vi snart igen. Mvh Olivia och FAB

Linus O
Skrev om FAB Varberg

Varit kund på FAB i flera år och aldrig gått därifrån missnöjd, tvärtom så har jag alltid fått ett enormt bra bemötande oavsett vem i laget som arbetar. Blir alltid en trevlig stund på FAB då personalen är otroligt trevliga och kunniga. Går inte till någon annan frisör för varför skulle jag när FAB finns?

Svar från FAB Varberg

Tack för din otroligt fina recension till oss! WOW vad vi fick en boost nu. Tack för det. Vi önskar dig en fantastisk dag och vi ses snart igen Linus. Mvh Olivia FAB- gänget

Annika L
Skrev om FAB Varberg

Trevligt bemötande, nöjd med klippning men tyckte det var oklart vad som kostade vad. Hade fått ett preliminärt pris vid bokning som ej stämde när jag skulle betala.

Svar från FAB Varberg

Hej Annika! Tack för din recension. Vad jag kan se så har du klipp dig hos våran traaine och köpt en produkt. Du får gärna höra av dig till mig om det varit något som var otydligt som vi kan åtgärda och diskutera kring förbättring. Önskar dig en trevlig dag Mvh Olivia

Gennet D
Skrev om FAB Varberg

Hela gänget är helt fantastiska och engagerade och en glädje som smittar av sig. My som klippte mig var så proffsig med färg och klipp. Och den enda i Varberg som intresserat sig och lärt sig så mycket om afrohår och andra texturer av hår. Så man kände sig trygg och inkluderad då hår är så stor del av ens personlighet.. Bästa upplevelsen ever!! Rekommenderar hela gänget, men framförallt My om du har tjockare och krulligare hår, då jag vet att vi är många med afrokvalitét på håret letar febrilt efter en frisör som kan klippa våra hår. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från FAB Varberg

Tack Gennet! Vi blev otroligt glada utav din recension. Tack återigen, vi ses snart igen! Mvh Olivia och FAB

Sofia H
Skrev om FAB Varberg

En raw cool inredning med ett väldigt varmt bemötande från frisörerna. Det är lite som kontrasternas värld där jag personligen känner mig väldigt levande. My är inkännande och kan möta mina personliga önskemål samtidigt som hon på ett nyanserat sätt lägger in sitt egna tycke och kunskap.

Svar från FAB Varberg

Tack för din recension! Vilken fin start på dagen att läsa din recension till oss. Tack, vi ses snart igen! Mvh Olivia och FAB

Rebecca L
Skrev om FAB Varberg

Super duktiga! Koll på lockigt hår, första frisör/frisörerna jag varit hos som behandlat mina lockar så försiktigt och mjukt

Svar från FAB Varberg

Tack för din recension Rebecca! Vi önskar dig en god jul och gott nytt år! Mvh Olivia FAB

Mia-Therese C
Skrev om FAB Varberg

Barnklippning, pojk 10 år. Mycket väl bemött, frisören pratade på ett bra sätt och hade en bra konversation med pojken. Mycket väl utfört enligt önskemål. Fantastiskt med lite spa upplevelse med massagestol under hårtvätt.

Svar från FAB Varberg

Tack för ditt fina omdöme! Vi ses snart igen! God Jul och gott nytt år! Mvh Olivia FAB

Magdalena P
Skrev om FAB Varberg

mycket trevlig, gjorde precis så jag ville ha det och mysig ställe att vara och unna sig. 10/10

Sabina S

Bästa salong 😍😍 jag rekommenderar varmt. Olivia är den bästa frisören i Varberg

Svar från FAB Varberg

Tack Sabina! Vad glad jag blir. Vi önskar dig en fantastisk helg. Mvh Olivia FAB

Linnéa S
Skrev om FAB Varberg

Alltid fantastisk service. Olivia är bäst!

Tack Linnea! Önskar dig en magisk dag. Vi ses snart igen, Mvh FAB

Mattias K
Skrev om FAB Varberg

Första besöket på FAB och My. Grymt nöjd och kommer boka My vid nästa klippning. /Mattias

Svar från FAB Varberg

Tack Mattias! My tackar och tar emot responsen med glädje. Vi ses! Mvh Olivia FAB

Oscar F
Skrev om FAB Varberg

Toppen, trevlig stämning, bra klipp och go personal.

Svar från FAB Varberg

Hej Oscar! Tack för din fina recension. Ta hand om dig så ses vi snart igen! Vi önskar dig en super dag, Mvh FAB

Anneli A
Skrev om FAB Varberg

Supernöjd med resultatet och en trevlig stund i frisörstolen.

Svar från FAB Varberg

Hej Anneli! Tack för din fina recension! Vad glada vi blir. Vi önskar dig en underbar dag! Mvh Olivia FAB

CARIN P
Skrev om FAB Varberg

Bra klippt, ok, alla frisörer bör tänka på att hellre klippa lite och därefter fråga om det är ok eller ni ska ta mer istället för klippa ordentligt och sedan fråga om det är ok. Det går inte ångra och sätta tillbaka håret

Svar från FAB Varberg

Hej Carin! Tack för din feedback, det ska jag meddela frisörerna. Jag vill gärna veta när och vem du klippt dig hos? Du kan mejla mig det på salong@fabvbg.se. Jag ser inte när du varit här? Meddela gärna oss här på plats om du har funderingar kring hur håret ska bli klippt. Önskar er en fin dag! Mvh Olivia FAB

Victoria F
Skrev om FAB Varberg

Helt underbart att vara här och det bästa av allt är massagen när man får håret tvättat! 😍 Trevliga och kommer med bra idéer. Rekommenderar varmt!

Svar från FAB Varberg

Tack för din recension! Va roligt att du är nöjd hos oss! Vi ses snart igen hoppas jag! Mvh Olivia FAB

Mirjam F

Proffsigt Kul Förstående Hit kommer jag igen

Svar från FAB Varberg

Hej Mirjam! Så otroligt kul att höra att du var nöjd hos oss! Varmt välkommen tillbaka! Vi önskar dig en trevlig och go helg. Mvh Olivia FAB

Ingegerd A
Skrev om FAB Varberg

En härlig upplevelse med ett fantastiskt bemötande. Jag är en hoppjerka som har provat de flesta salonger Varberg. Jag var nöjd med frisyren men förvånad över priset

Svar från FAB Varberg

Hej Ingegerd! Va roligt att du var nöjd med ditt besök hos oss. Tacksam för ditt besök. Priserna står tydligt på hemsidan och när du gör din bokning hos oss. Vi ska försöka kommunicera mer klart och tydligt med priset hos oss. Har du fler frågor om dina behandlingar och priser är du välkommen att höra av dig till oss. Önskar dig en fortsatt bra dag! Mvh Olivia FAB

Katharina H
Skrev om FAB Varberg

Blev klippt av ny trainee som var snäll, duktig och som gjorde ett jättefint jobb!

Svar från FAB Varberg

Hej Katharina! Hälsar våran lärling att du vart nöjd med klippningen. Tack för din recension! Mvh Olivia FAB

Johanna H
Skrev om FAB Varberg

Annie var väldigt pedagogisk & mycket proffsig när sonen skulle klippas.

Hej Johanna! Va roligt, det ska jag hälsa henne! Mvh Olivia FAB

Patrik L
Skrev om FAB Varberg

Fick är jättebra bemötande. Jag kände att mina åsikter blev hörda och fick lagom med rekomendationer som inte kändes påtvingade. Nästa gång hade jag gärna fått höra direkt när jag kom att tiden skulle bli lite försenad istället för när min klippning startade.

Svar från FAB Varberg

Hej Patrik! Tack för feedbacken, ska påminna mina kollegor att vara mer noga med att hojta om tiden rinner iväg för oss. Vi ber såklart om ursäkt för det. Gå gärna fram till oss vid kassan om du har frågor om din bokade tid. Kan vi kompensera dig på något sätt? Ha en fin kväll! Mvh Olivia FAB

Felicia J
Skrev om FAB Varberg

Annie är grym och alla är så trevliga och man blir verkligen omhändertagen

Svar från FAB Varberg

Tack för din fina recension Felicia! Varmt välkommen tillbaka till oss Vi ses! Mvh Olivia FAB- Team

Micke R
Skrev om FAB Varberg

Underbart bemötande av en trevlig och kunnig personal. Bra dialog mellan frisör och mig.

Svar från FAB Varberg

Tjena Micke! Super stort tack för ditt fina omdöme om oss, vi bockar och tar emot. Varmt välkommen åter! Önskar dig en fin dag. Mvh Olivia FAB

Caroline J
Skrev om FAB Varberg

Tar verkligen hand om en Toppen !

Svar från FAB Varberg

Hej Caroline! Super stort tack för ditt fina omdöme om oss. Önskar dig en fin dag. Mvh Olivia FAB

Chris B
Skrev om FAB Varberg

Här snackar professionella inom sitt område. Grymma är bara förnamnet och My är en magiker med skills. Hon fixar allt, speciellt grym är hon på att förstå och trixa till så att resultatet blir fabulous. Vill du bli behandlad som en royalty så är Fab det rätta stället

Svar från FAB Varberg

Tjena Chris! Super stort tack för ditt fina omdöme om oss. Önskar dig en fin dag. Mvh Olivia FAB

Simon L
Skrev om FAB Varberg

Supertrevliga och väldigt duktiga, blir alltid 100% nöjd!

Svar från FAB Varberg

Hej Simon! Super stort tack för ditt fina omdöme om oss. Önskar dig en fin dag. Vi ses! Mvh Olivia FAB

Josefin K
Skrev om FAB Varberg

Aldrig blivit bemött så bra av en frisör, jättegullig och kunnig, trots hon bara elev så kunde hon mer än vad mina andra frisörer som jag haft innan. Jättemysigt ställe Skulle bara klippa mig, men blev så bra omhändertagen med både tvätt och erbjuden dryck. Kom med jättebra tips på hur jag skulle göra med mitt hår för att få de som jag ville. Kommer definitivt komma hit fler gånger och kommer även tipsa andra om FAB❤️ Tack Annie!!

Svar från FAB Varberg

Hej Josefin! Super stort tack för ditt fina omdöme om oss. Jag hälsar Annie om dina fina ord. Önskar dig en fin dag. Mvh Olivia FAB

Kerstin N
Skrev om FAB Varberg

Min son blev supernöjd med sin klippning!

Svar från FAB Varberg

Hej Kerstin! Super stort tack för ditt fina omdöme om oss. Önskar dig en fin dag. Mvh Olivia FAB

Ann-louis P
Skrev om FAB Varberg

Trevligt bemötande och duktig frisör, min dotter som klippte sig blev supernöjd.

Svar från FAB Varberg

Hej Ann-Louis! Tack för din recension! Meddelar teamet om din upplevelse och önskar dig en fortsatt fin dag. Mvh Olivia FAB

Emma P
Skrev om FAB Varberg

Jag fick ett jättefint besök hos Annie. Hon gav goda råd och lagom med uppmärksamhet till mig som kund. Jag blev väldigt nöjd med resultatet. Det enda jag saknade var en tidning att bläddra i.

Svar från FAB Varberg

Hej Emma, tack för din feedback! Vi har tidningar i Ipaden, där kan du välja och vraka i alla magasin som finns. Fråga nästa gång så hjälper vi dig! Mvh Olivia FAB

Angelica N
Skrev om FAB Varberg

Trevlig pesonal fin sammanhållning och mysigt ställe

Svar från FAB Varberg

Halloj Angelica! Tack för din fina recension! Meddelar teamet om din upplevelse och önskar dig en fortsatt fin dag. Mvh Olivia FAB

Patricia L
Skrev om FAB Varberg

Mycket bra produkter och sköna massagestolar. Mycket fin service

Svar från FAB Varberg

Hej Patricia, Tack för din recension! Meddelar teamet om din upplevelse och önskar dig en fortsatt fin dag. Vi ses! Mvh Olivia FAB