Making Beauty

Making Beauty

bokning.voady.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Making Beauty! Trogna vårt namn arbetar vi med att framhäva och hylla den naturliga skönheten hos våra kunder. Våra tjänster sträcker sig från omvälvande klippningar och färgningar till noggrann brynformning, elegant ögonfransförlängning och makeup-applicering. Vårt mål? Att skapa en look som inte bara gör intryck...

156 omdömen om Making Beauty

Ing-Marie S
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Tuva är en fantastisk ung tjej som kan det hon gör och hon gör det proffsigt och noggrant. Trevligt bemötande och man kan prata om vad som helst. Känns trygg och hon är okomplicerad. Högsta betyg får hon av mig.

Kerstin E
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Blev bemött på ett utmärkt sätt. Hon är lyhörd för hur jag ville bli klippt och permanentad. Hon är en mjuk och behaglig person. Mycket noggrann. Passar alldeles utmärkt för sitt yrke.

Jenny L
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Professionell och familjär på samma gång. Kändes att mitt hår var i trygga händer!

Ingrid H
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Tuva lyssnar och är intresserad av mig som kund. Guidar och bidrar till blivande frisyr. Lugn och trygg.

Emmelie P
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Proffsig, trevlig och kunnig!

Karin T
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Vänligt bemötande, lugn, inget onödigt prat. Jag saknade att hon inte kom med förslag på vilken frisyr som skulle passa mig med utgångspunkt från hår och kvalitet. Hon frågade bara hur jag ville ha det.

Eva E
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Noggrann och trevlig. Hon gav egna idéer som gick hem hos mig. Tack Inger!

Gunilla L
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Fantastiskt bemötande av en kunnig frisör med lång erfarenhet av hårvård.

Cajsa Å
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Hon var trevlig och det är en mysig salong, men hon klippte inte alls som bilden. hon klippte mitt hår mycket kortare än önskat och gav mig inte lager som jag bad om. Blev inte alls nöjd.

Ann-Christine W
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Ett proffs, blev väldigt nöjd med resultatet när jag hon gjorde slingor och klippte mitt hår

Caroline S
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Jättenöjd med klippningen och bemötande. Tror till och med det blev över förväntan för min dotter.

Anna W
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Tuva var väldigt duktig . Hon klippte nogrannt.

Lena B

Fantastiskt duktig! Supernöjd! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jennie L
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Lyssnade in exakt mina önskemål. Valde fin färg på slingorna. Arbetade lugnt och metodiskt. Köpte klipp+slingning.

Anna Britt L
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Alltid varmt och välkomnande bemötande. Lugn och behaglig klipptid. Inger är en inkännande frisör med respekt för kunden. Kort sagt Bäst.

Petra O
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Noggrann och lyssnar uppmärksamt på hur kunden vill bli klippt.

Margareta H
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Ett proffsigt bemötande där frisören lyssnade in mina idéer och sedan fixade ett resultat som jag var supernöjd med. Det är länge sedan jag var så nöjd med en klippning!

Kristina S
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Fantastiskt lyhörd och kunnig frisör Tack vare hennes genuina intresse för mina önskemål så kunde jag gå därifrån med ett leende på läpparna

Eva M
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Blir alltid klippt både på ut och insidan. Lyxklippningen är ljuvlig!

Ann L
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Helt suverän och proffsig är Inger!

Evelina S
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Omhändertagande och trevlig över förväntan, mycket nöjd med tjänsten

Malin B
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Jätteduktig! Visste precis vad önskade mig!

Lena D

Klippning Trevligt Bra klippt

Monika R

Glad, serviceinriktad och noggrann✨

Anna S
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Supertrevlig o lättsam och Tuva klippte mitt hår superfint.

Ulla-Britt N
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Alltid vänlig och glad. Duktig frisör. Jag är nöjd.

Margaretha S
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

En väldig trevlig hårfrisör blev klippt fint,

Gertrud A
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Alltid ett trevligt bemötande! Proffsig i sitt arbete och lämnar alltid ett bra resultat! Kan verkligen rekommendera salongen!

Lena B
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Supernöjd! Bra bemötande och proffsigt utfört!

Anna W
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Kunnig och erfaren. Mycket bra bemötande

Sara H
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Duktig tjej med väldigt bra bemötande

Irene K
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Lungt och trevligt bemötande. Tuva tog sig tid och var otroligt noggrann när hon klippte mitt hår. Det var hon även förra gången. Återkommer gärna!

Annakarin S
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Lyhörd, extremt duktig att klippa så jag blir mitt bästa jag. Går alltid därifrån med ett leende.

Emeli T
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Hon fick till färgen perfekt, fikabrickan och massagestolen gav en väldigt lyxig känsla. Jag kommer definitivt tillbaka!

Milly L
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Professionell och en frisör som är engagerad i mig som kund!

Ulrika M

Omhändertagande och professionellt.

Angelica J
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Fantastiskt bemötande och en otroligt trevlig salong. Det var min första gång där, men nu har Tuva en trogen kund !!

Susanne B
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Fantastisk service, kreativ och duktig på att klippa! Jag är alltid nöjd när jag har varit hos Inger!

Anette A
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Så nöjd med både resultat och bemötande! Tuva är noggrann och "lagom" serviceminded och en vanlig hårklippning känns som en lyxig skönhetsbehandling!

Carina E
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Fantastisk kvinna, lugn och sansad gör ett fantastiskt jobb , tyvärr alltid fullbokad men hon fixar alltid

Helena F
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Inger är bästa frisören vi har på färgning! :) Alltid lika ljuvligt besök!

Ann-Christin N
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Vänligt och proffsigt bemötande!

Kristina E
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Mycket nöjd. Kommer att göra om detta

Maya V
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Supernöjd och blev väl omhändertagen!!

Karin S
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Lyhördhet för kundens önskemål. Bra kommunikation. Skön miljö.

Rosita N
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Inger är bara bäst och förvandla värsta rufset till något helt fantastiskt.

Nina S
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Jag har nu haft Tuva A som frisör redan sen hon var lärling. En mycket duktig, profisionell frisör. Hon frågor och lyssnar in hur jag vill bli klippt. Resultatet blir precis som jag beskrivit. Jag är super nöjd👍

Louisa J
Skrev om Inger B en del av Making Beauty

Blir alltid nöjd när jag klipper mig hos Inger!

Kristina N
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Men alltså gulligare tjej får man leta efter ! Hon gjorde ett toppenjobb . Tog snabbt in och förstod vad jag menade och jag var bara helt nöjd med resultatet. Noggrann och stressade inte igenom klippningen. Ska även tillägga att största varsamhet och respekt för kunden fanns där hela tiden . Vad kan man säga . Hit tänker jag gå igen , och igen . Atmosfären i salongen var precis som en salong ska vara . Mysigt . Lugn musik . Hemkänsla istället för den institutkänsla man får på trista industrisalonger där man hetsigt...

Villemo K
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Jätte bra service och trevliga professionella frisörer. Rekommenderar Making Beauty starkt.