Tuva A

67 omdömen om Tuva A

Kenneth N
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Mycket nöjd men både bemötande och klippning: Trevlig men inte för pratig kunnig och lagom snabb

Ing-Marie S
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Tuva är en fantastisk ung tjej som kan det hon gör och hon gör det proffsigt och noggrant. Trevligt bemötande och man kan prata om vad som helst. Känns trygg och hon är okomplicerad. Högsta betyg får hon av mig.

Kerstin E
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Blev bemött på ett utmärkt sätt. Hon är lyhörd för hur jag ville bli klippt och permanentad. Hon är en mjuk och behaglig person. Mycket noggrann. Passar alldeles utmärkt för sitt yrke.

Ingrid H
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Tuva lyssnar och är intresserad av mig som kund. Guidar och bidrar till blivande frisyr. Lugn och trygg.

Karin T
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Vänligt bemötande, lugn, inget onödigt prat. Jag saknade att hon inte kom med förslag på vilken frisyr som skulle passa mig med utgångspunkt från hår och kvalitet. Hon frågade bara hur jag ville ha det.

Cajsa Å
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Hon var trevlig och det är en mysig salong, men hon klippte inte alls som bilden. hon klippte mitt hår mycket kortare än önskat och gav mig inte lager som jag bad om. Blev inte alls nöjd.

Anna W
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Tuva var väldigt duktig . Hon klippte nogrannt.

Jennie L
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Lyssnade in exakt mina önskemål. Valde fin färg på slingorna. Arbetade lugnt och metodiskt. Köpte klipp+slingning.

Petra O
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Noggrann och lyssnar uppmärksamt på hur kunden vill bli klippt.

Margareta H
Skrev om Tuva A en del av Making Beauty

Ett proffsigt bemötande där frisören lyssnade in mina idéer och sedan fixade ett resultat som jag var supernöjd med. Det är länge sedan jag var så nöjd med en klippning!