Headlines Kalmar

Headlines Kalmar

Välkommen till Headlines Kalmar!

På Kaggensgatan 32 i Kalmar hittar du Headlines Kalmar. Vi ger dig en helhetsupplevelse när det kommer till hårvård och styling. Våra ledord är kreativitet, professionalitet och inspiration.

Tjänster: Klippning, färgning, fransförlängning, bruduppsättning, hairtalk, balayage, folieslingor och mycket mer.

Vår ambition är att få fram ditt rätta jag genom att använda vår kunskap och kreativitet när vi klipper och stylar ditt hår. Vi som arbetar på Headlines Kalmar har ett stort intresse för hår och styling. Är du nyfiken så ger vi dig gärna tips och råd kring hårvård så att ditt hår håller sig friskt och fräscht.

277 omdömen om Headlines Kalmar

Sedan starten hos Reco 2021
    2023-02-03 Verifierad kund
    Bokade klipp med puts. Alltid trevligt bemötande och utmärkt service. Lyhörd för vad man vill göra och kommer med tips och idéer. Går alltid därifrån väldigt nöjd.
    2023-02-03 Verifierad kund
    Bra bemötande och alltid lyhörd för dagens önskemål vad det gäller klippningen.
    2023-02-03 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande! Proffsig kunnig personal i avslappnande miljö.
    2023-02-02 Verifierad kund
    Toppen! Trevlig! Alltid nöjd med klippningen.
    2023-02-01 Verifierad kund
    Inspirerande, kunnig. Kommer att återvända
    2023-01-31 Verifierad kund
    Emilie är en duktig och väldigt professionell frisör som alltid kommer med nya idéer. Hon ser att man känner sig välkommen och omhändertagen och uppskattad, jag kommer att fortsätta klippa och färga håret hos Emilie
    2023-01-31 Verifierad kund
    Trevlig bemötande och proffsig frisör
    2023-01-31 Verifierad kund
    Alltid duktig på att förklara vilka olika färgalternativ jag har.
    Mycket trevlig och serviceminded.
    2023-01-30 Verifierad kund
    Bra bemötande. Informerade om varför en sak var bra och en annan mindre bra med frisyren.
    2023-01-30 Verifierad kund
    Blev väldigt nöjd. Kom med bra tips och råd.
    2023-01-29 Verifierad kund
    Säkert duktig. Men, man klipper inte upp håret så mycket på en 17-åring med jättelockigt hår. Det är 20 cm skillnad på det längsta och det kortaste och därmed ser det ut som en hemsk damfrisyr.
    Hon är helt knäckt över det och hennes lockiga hår som till synes växer ikapp så sakta.
    2023-01-29 Verifierad kund
    Lyssnar in och gör ett kvalificerat arbete
    2023-01-29 Verifierad kund
    Gav bra råd och förslag på hårprodukter.
    2023-01-28 Verifierad kund
    Bästa frisören.
    Glad, omtänksam o fantastiskt duktig frisör.
    2023-01-28 Verifierad kund
    Fantastisk frisör som förstår sig på mitt hår!
    2023-01-27 Verifierad kund
    Går alltid ifrån salongen otroligt nöjd då Elin är superduktig! :)
    2023-01-25 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande alltid lika välkommen trevliga flickor som gör ett trevligt jobb
    2023-01-24 Verifierad kund
    Emelie D är en superbra frisör! En härlig och glad person. Min tid på salongen med Emelie är alltid supertrevlig och jag är alltid nöjd när jag är klar. Hon kommer med tips på bra produkter och idéer på vad vi kan göra med mitt hår. Hon är ärlig och rak, och jag litar fullt ut på hennes expertis. Hon bjuder alltid på 100% service!
    2023-01-23 Verifierad kund
    Först ber om ursäkt för att jag först uttryckte mitt missnöje med behandlingen . Nu ser jag att det faktiskt blev jättefint. Emelie gjorde ett jättefint jobb med mitt hår o la ned massor med arbete o omsorg. Också väldigt gulligt o fint bemötande. Så jag är nu mycket nöjd med färg o klippning . Ber verkligen omursäkt för att jag så snabbt sågade resultatet men nu ser jag att det är proffsigt välgjort fixat
    Så jag kommer gärna tillbaka till Emelie igen om det är möjligt.
    Hoppas att Emelie kan ta emot min ursäkt
    Mvh Anna Nordenson
    2023-01-22 Verifierad kund
    Trevlig professionel och inkännande
    2023-01-19 Verifierad kund
    Kaffe medan man väntar på sin tur hade inte gjort ont.
    Det ska du självklart bli erbjuden, vi bättrar oss till nästa gång Rebekka N
    2023-01-19 Verifierad kund
    Jättenöjd! Bra klippning och trevligt bemötande.
    2023-01-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabb service, lyhörda hur jag ville ha det
    2023-01-18 Verifierad kund
    Väl bemött! Hade höga förväntningar vilka infriades. Klippning. Proffsigt utfört!
    2023-01-18 Verifierad kund
    Aldrig varit så nöjd efter ett frisörbesök! Elin är grym
    2023-01-18 Verifierad kund
    Alltid super nöjd och så är hon väldigt trevligt!
    2023-01-17 Verifierad kund
    Lyhörd
    Inlyssnande
    Kom med egen input
    2023-01-16 Verifierad kund
    *Mycket trevligt bemötande.

*Mina förväntningar var att få hjälp med en frisyr som håller sig mellan klippningarna Idag har jag en frisyr som håller mellan klippningarna.

* Rebekka har väldigt stort kunnande vad gäller frisyr/klippning som passar mig. Dessutom alltid ett trevligt bemötande
    2023-01-16 Verifierad kund
    Klippning. Bemötande: smidig, följsam, lyhörd. Utförande av tjänsten: kompetent och till min belåtenhet.
    2023-01-15 Verifierad kund
    Alltid jättenöjd när Linnea har klippt mig! Hon ger mig stylingtips och jag blir supersnygg i håret, varje gång!
    2023-01-15 Verifierad kund
    Jag är alltid nöjd efter att Emelie har klippt mig! Lättskött hår och snyggt!
    🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
    2023-01-14 Verifierad kund
    Pernilla är alltid trevlig & ser mig som kund. Hon är ärlig & säger ifrån om något inte skulle passa.
    2023-01-13 Verifierad kund
    Ett fantastiskt ställe, alltid väl bemött av kunniga hjälpsam personal. Mina förväntningar upplivades
    2023-01-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och fint resultat. Mycket nöjd!
    2023-01-12 Verifierad kund
    Alltid lika trevligt, mycket nöjd!
    2023-01-11 Verifierad kund
    Emelie är väldigt duktig att klippa kort hår. Faktiskt den enda som åtminstone klarar mitt konstiga hår med virvlar och kala fläckar. Hon pratar och går på, är mycket bestämd i sina åsikter om ”dittan och dattan”. Men hon är trevlig på sitt sätt så hellre prat än tystnad.
    2023-01-11 Verifierad kund
    Alltid lyhörd och mkt duktig på att klippa!
    2023-01-09 Verifierad kund
    Trevlig. Bra resultat. Gjorde folieslingor och klippte upp håret.
    2023-01-08 Verifierad kund
    Klippning lång hår
    Jag fick en drop in tid direkt. Kajsa var glad och positiv. Hon klippte en bra bit och det blev superbra.
    Mvh Birgitta
    2023-01-08 Verifierad kund
    Alla på headlines är så proffsiga och kundfokuserade.
    2023-01-07 Verifierad kund
    Mina förväntningar uppfylldes och jag var nöjd med min frisyr.
    2023-01-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, hon har klippt mig förut och jag är jättenöjd, så jag är nöjd med dom.
  • skrev om Headlines Kalmar
    2023-01-06 Verifierad kund
    Jag fick hjälp med att klippa min korta frisyr utav deras elev Emmy som utförde jobbet exemplariskt. Hon var duktig, noggrann och väldigt trevlig. Jag är supernöjd.
    2023-01-06 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande bra klippt inget att klaga på fick tid på rekord tid.
    2023-01-06 Verifierad kund
    Professionell & trevlig. Bra bemötande på alla sätt.
    2023-01-05 Verifierad kund
    Super nöjd med mitt besök hos Linnea. En trevlig härlig tjej med fin känsla och som tog sig tid att verkligen lyssna in och tillmötesgå min önskan. +++++
    2023-01-04 Verifierad kund
    Bra bemött. Fick kaffe osv.
    Hade förväntningar att de hade koll på hur jag tänkte mig med frisyren vad jag beskrev och de förstod hon.
    Jag kom dit för en vanlig klipptid, håret blev tvättat vilket jag i vanliga fall tycker gör ont i rygg och nacke men de hade en bra stol med tom. massage så de v ganska skönt. Sen fick jag klippning och styling.
    2023-01-03 Verifierad kund
    Bra bemött med god service och förståelse. Är nöjd till 100% och resultat över mina förväntningar.
    2023-01-02 Verifierad kund
    Hade bokat tid för klippning och färg men hårfärgen blev inte alls som önskat, klippningen var helt ok. Jag bad om varmt guldigt blond/kolafärgat/med mycket djup i botten och snygga ljusa slingor med mycket kontrast. Visade bild och tyckte jag var tydlig, Kajsa verkade förstå min målbild och hon hade trevligt bemötande. Men resultatet blev askfärgat brunt o ger intryck av brunett, även om viss skiftning finns känns det jämnfärgat och trist. När jag påtalade att jag inte var nöjd verkade hon först ställd men rådfrågade en kollega (Pernilla) som höll med om att nyanseringen blivit fel. Fick rådet att tvätta håret flera ggr och boka ny tid för färg igen. Upplever att Kajsa är hårdhänt både vid tvättning och när hon kammar håret, ingen skön upplevelse. Skulle uppskattat att hon själv kunde erkänt att det blev fel för det var ju långt ifrån vad vi kommit överens om. Nu var det jag som kund som var tvungen att påtala det vilket var jobbigt och kändes dumt.
    2023-01-01 Verifierad kund
    Bra omhändertagen av duktig frisör
    Nöjd med resultatet av behandlingen
    Klipp o bottenfärg
    Köp av produkter