Emmy E

70 omdömen om Emmy E

Monika G
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Mycket bra bemött. Levde upp till mina förväntningar. Klippning. Väldigt noggrant arbete.

Emma-Lisa I

Väldigt bra bemötande, proffsig och noggrann! Jag blev väldigt nöjd!

Iris A
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Hon var trevlig och jag blev jätte nöjd med min klippning och färgning

Alma A
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Hon var jättetrevlig och bemötte mig jättebra. Hon var väldigt bra på att klippa. Jag tunnade ut mitt hår och det gjorde hon jättebra. Jag blev jättenöjd. Min upplevelse var jättebra och Emmy E var en jättebra frisör som även var väldigt trevlig.

Karl H
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Jag hade det väldigt trevligt när jag klippte mig hos er. Emmy var jättetrevlig och tog stor hänsyn till vad jag ville ha. Mycket professionellt och mycket kommunikation under klippning vilket jag uppskattar mycket. Jag blev lite chockad när jag fick 20% rabatt eftersom Emmy är trainee eftersom att jag upplevde det som hon hade stenkoll på vad och hur hon skulle göra under hela klippningen. Jag är väldigt nöjd med mitt besök hos er! En av de bästa frisörbesöken jag har varit på.

Rafaela K
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Jätte snäll och duktig tjej, är super nöjd med allt!

Joel L
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Blev mycket nöjd med klippningen!

Niel H
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Nogrann, trevlig, lugn, bra resultat

Alma M
Skrev om Emmy E en del av Headlines Kalmar

Hela upplevelsen var väldigt bra. Emmy var riktigt duktig och väldigt snäll. Jag märkte inte ens av att hon var Trainee utan hon fick mig att känna mig trygg och jag blev jättenöjd med resultatet!

Henriette W

härlig att snacka med och toppen frisör!