Wide Alley

Wide Alley

www.widealley.se
  • BadgeTwoYears

Wide Alley är din frisörsalong i centrala Uppsala, dedikerad till att ge dig den perfekta frisyr du förtjänar. Med ett fokus på att göra ditt hår till vår främsta prioritet strävar vi efter att skapa en miljö där du känner dig som hemma. Våra erfarna stylister, Emil, Ida och Louise, är skickliga inom sitt hantverk och har gedigen erfarenhet inom branschen.

84 omdömen om Wide Alley

Fredrik D
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Ida har klippt mitt skägg och hår i många år, hon har alltid bra tips för daglig skötsel och kommer gärna med förslag när det är dags för förändring. Med Ida är man trygg!

Eva G
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Klipp och färg alltid otroligt nöjd!

Tack Eva 💓.

Mimmi L
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Louise är helt fantastiskt. Väldigt trevlig och ger en trevlig stund i frisörstolen. Lyssnar alltid till ens önskemål och går alltid därifrån med ett enastående resultat.

Marianne S
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Har gott hos Emil i 14 år. Det säger allt ! Han har lyckats med att ge mig olika frisyrer som jag passat i. Men ny har jag en frisyrer som är rätt för mig . Jag älskar min Emil

Fina ord Marianne 🫶 många år till pinglan 🩷🩷

Line V
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Himla snäll och trevlig, blev otroligt nöjd med resultatet av klippningen oxå!

Felicia M
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Uppsalas helt klart bästa frisör. En mysig salong, proffsigt bemötande och magiska resultat. Skulle aldrig gå någon annan stans!

Tack Felicia 🩷🩷🩷🩷🩷🩷.

Julia W
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Jättetrevligt bemötande och förstod precis mina önskemål och tankar. Resultatet blev bättre än jag hoppats på!

Julia W
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Jag har gått hos Louise i flera år. Jag blir alltid nöjd med mitt hår och får alltid ett trevligt bemötande från samtliga frisörer på salongen. Skulle aldrig gå till någon annan! :)

Paulina P
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Bästa hårfrisören! Lyhörd, skicklig och dessutom väldigt trevlig. Suverän på färg och slingor.

Tack Paulina 😘🩷

Ulrika Ö
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Noggrann, omtänksam och superduktig.

Stefan E
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Otroligt duktig och mycket trevligt bemötande!

Tack Stefan! Tack för boken! 🥰

Kajsa M
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Otroligt bra bemötande och professionell i tolkningen av ens önskemål. Alltid trevligt att besöka Ida och går alltid därifrån 100% nöjd! 🌟

Svar från Ida

Alltid lika roligt att få ha dig i stolen Kajsa !

Ewelina W
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Världsklass! Otroligt duktig och skicklig!

Tack Ewelina! 🩷🩷.

Eva J
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Fantastiska Ida! Hon har klippt, färgat och slingat mitt hår och det är såååå fint. Rekommenderas varmt.

Svar från Ida

Fina Eva ! Så himla roligt att du är så nöjd med ditt hår :)

Lena S
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Ida är helt fantastisk på att ta hand om mitt hår, blir lika imponerad varje gång av hur hon hittar rätt färg utifrån mina önskemål. Supernöjd!

Svar från Ida

Alltid lika roligt och trevligt att få ta hand om dig :)

Sanna S
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Ida är fantastiskt med ett otroligt öga för färg. Jag kom in med ett naturligt mörkblont hår och gick därifrån med flera skiftningar blond, kalla toner precis som jag bad om. Fast överträffade ändå förväntningarna med råge. Hennes färger och touchen vart fantastiskt!!! 5/5

Svar från Ida

Blir så himla glad at du älskar din nya färg lika mycket som jag gör! :) Tack för de fina orden!

Annie L
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Jag vet oftast inte vad jag vill göra med mitt hår, men Emil funderar en liten stund och talar sen om sin plan. Emils känsla för färger och vad som passar just mig är bara fantastiskt! Man kommer alltid ut som en filmstjärna redo för röda mattan. Tack för att jag får klippa och färga mitt hår hos dig! 🌸

Svar från Emil

Åååh tack Annie 🩷 snacka om fina ord! Du är en stjärna !

Ellinor L
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Mycket nöjd! Klippte lite nytt utifrån Louise tips och det blev toppen!

Pirjo H
Skrev om Louise en del av Wide Alley

Trevlig och pigg. Kommer gärna med förslag när jag frågar om förändring .

Karin L
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Sjukt bra frisör! Både tankeläsare och trollkonstnär

Åååh tack Karin! Dör fick vi verkligen tänka och skapa! Super mysigt 🩷

Jörgen L
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Bästa! Proffsig och levererar alltid service av världsklass. Ett nöje att få klippa sig hos Emil, får alltid det lilla extra.

Tack Jörgen 🩷🩷.

Helen O
Skrev om Wide Alley

Trevligt bemötande och proffsiga frisörer!

Tack Helen 🩷

Karima Kristina B

Jag går inte till någon annan än Ida. Så nöjd!! Bästa frisören i Sverige. Proffs! Proffs!!! Alltid nöjd! Varit kund i 15 år.

Maria B
Skrev om Wide Alley

Fantastiskt bra resultat hos Emil precis som vanligt. Trevliga timmar med härlig stämning på salongen plus jättenöjd med resultatet!

Tack Maria 🩷🩷🩷 bästa!

Natalie N
Skrev om Wide Alley

Mycket trevlig salong med härlig stämning. Ida är en otroligt skicklig frisör, både med färg samt kan hantera och klippa mina lockar. Varit supernöjd med resultatet båda gångerna jag varit hos henne.

Anne W
Skrev om Wide Alley

Mitt första och absolut inte sista besök på Wide Alley. Jag kände mig välkommen och sedd av alla i personalen. Stämningen kändes som "fredag" trots en snöig måndag. Ida var proffsig och tog hand om mig på bästa vis. Till råga på allt blev jag supernöjd med slutresultatet - klipp och slingor!

Tack Anne! Vi strävar varje dag efter fredagsfeeling och snygga hår! 🩷❤️🩷

Sara K
Skrev om Wide Alley

Detta är frisörer i TOPPKLASS! Är kund hos Ida och hon gör magi med mitt hår. Vill du vara säker på att ditt hår blir väl omhändertaget? BOKA.

Tack Sara 🥹❤️❤️.

Alma S
Skrev om Wide Alley

Supertrevligt och proffsigt bemötande. Jag bokade folieslingor och hade inte kunnat vara nöjdare. Stort tack till Louise!

Svar från Wide Alley

Tack Alma🩷 det var verkligen en mysig stund ihop! Och så snyggt det blev

Alexandra F
Skrev om Wide Alley

Fantastiska frisörer och supertrevlig stämning i salongen.

Tack Alexandra ❤️

Sara S
Skrev om Wide Alley

Att komma in på Wide Alley känns varmt och välkomnande! Oerhört kunniga frisörer som alltid levererar över förväntan! Grymma på färg!

Åååh tack! Färg är ju våran passion ❤️❤️❤️

Anna T

Ida levererar! Som alltid! Jag är jättenöjd med min färg!😍

Tack bästa Anna ❤️.

Irina S
Skrev om Wide Alley

Första besöket och gjorde en luggklippning. Nöjd med resultatet och fick trevligt bemötande. Kommer boka klipp och slingning senare. Bra centralt läge på salongen!

Du är varmt välkommen

Olivia B
Skrev om Wide Alley

Supertrevlig personal och så nöjd med resultatet! Jag kommer komma tillbaka:)

Svar från Wide Alley

Tusen tack ❤️ varmt välkommen tillbaka

Owen W
Skrev om Wide Alley

Mysigt ställe, mysiga människor!

🙏🏻🙏🏻

Therese K
Skrev om Wide Alley

Mysig, lugn salong med härlig stämning. Ida är otroligt duktig på både färg och klippning.

Tack Therese ❤️❤️❤️.

Ellinor L
Skrev om Wide Alley

Mycket trevligt, kände mig som hemma och väl omhändertagen av Louise!

❤️❤️ Underbart, precis som det ska vara ☺️

Frederik S
Skrev om Wide Alley

Blir alltid fint bemött och nöjd när jag går därifrån.

Tack 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻.

Emmelie S
Skrev om Wide Alley

Jag blev jätte bra bemött!! Jag hade höga förväntningar då frisörerna där är väldigt bra och det va exakt det jag fick uppleva!! Jätte fint resultat. Den va bra. Vi lite slingor och toppa håret samt köpte en olja.

Svar från Wide Alley

Tusen tack Emmelie ❤️❤️ god fortsättning och du kommer älska oljan

Åsa Z
Skrev om Wide Alley

Jag blir alltid lika nöjd när jag träffar Emil för klippning eller färgning. Proffsigt är ordet som beskriver bemötande av mig som kund.

Ååh tack Åsa ❤️ fan va fint skrivet ❤️❤️❤️

Tiina J
Skrev om Wide Alley

Bemött på ett proffsigt, serviceminded, respektfullt sätt. Levde upp till mina förväntningar (som alltid). Ser alltid till kundens (hårets) bästa, och ger kloka, ärliga förslag för tvätt och styling. Supernöjd!

Tack Tiina, ❤️🎄vi önskar dig en riktigt god jul och gott nytt år 🥳

Ida W
Skrev om Wide Alley

Bästa salongen! Kunniga, skickliga och trevliga.

Tack Ida ❤️❤️ hoppas du får en underbar jul

Kim M
Skrev om Wide Alley

Supertrevlig personal och god stämning i salongen. Emil, som klippte och färgade mitt hår, är helt otrolig och hur duktig som helst på att hålla mitt hår friskt. Får dessutom bra tips på produkter som passar mig och mitt hår. Är alltid nöjd när jag går därifrån. Helt klart Uppsalas bästa salong!!

Svar från Wide Alley

Ååh tack Kim ❤️ vi vill såklart att både du och ditt hår ska få en fantastisk upplevelse

Karin J
Skrev om Wide Alley

Fick, som vanligt, ett fantastiskt bemötande! Blev så ompysslad och en himla tjusig frisyr! Bättre finns inte❤️

Tack Karin ❤️❤️❤️ alltid mega kul när du kommer till salongen 😊

Malin D
Skrev om Wide Alley

Rolig och familjär känsla. Emil är dessutom en grym frisör!

Svar från Wide Alley

Ååh bästa Malin! Tack ❤️.

Johanna R
Skrev om Wide Alley

Väldigt bra! Både Ida och Louise är väldigt trevliga och jag är supernöjd med resultatet de båda gånger jag varit hos er.

Svar från Wide Alley

Tusen tack för det fina omdömet ❤️❤️❤️

Ylva B
Skrev om Wide Alley

Professionellt och trevligt bemötande av kunnig frisör. Jag blir alltid nöjd och kommer förtsätta återkomma till Wide Alley!

Tusen tack ❤️❤️

Helena A
Skrev om Wide Alley

Bästa salongen i Uppsala Super trevlig och kunnig personal. Från en Alltid nöjd stamkund.

Svar från Wide Alley

Tack Helena ❤️❤️❤️ alltid så mysigt när dunklare till salongen och fyller den med all din positiva energi

Karin B
Skrev om Wide Alley

Alltid så trevligt och kompetent.

Tusen tack Karin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻.

Camilla C
Skrev om Wide Alley

Supertrevlig & kunnig personal, kände mig så välkommen. Humor & glädje genomsyrade hela salongen. Kom dit med 2 frisyrer i en , gick därifrån med en ny härlig färg & 1 fin frisyr. 😍 Ida kommer nog att få fortsätta ta hand om mitt hår. 👌

Svar från Wide Alley

Tack 🙏🏻 Camilla 😍 vad roligt att du kände så, så känner vi också! Och så snygg du blev idag!

Sofia F
Skrev om Wide Alley

Mysig miljö! Fint emottagande när man kom in. Trevliga frisörer. Perfekt klippning. Frisören Ida kände verkligen av vilken behandling jag önskar av mitt hår, allt ifrån hårprodukter och styling. En av mina bästa frisörupplevelser. Tusen tack!

Vad roligt Sofia 😍 tack för det otroligt fina omdömet🙏🏻🙏🏻🙏🏻