Ida

23 omdömen om Ida

Sedan starten hos Reco 2024
Fatima K
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Väldigt professionell och förmåga att anpassa efter kunds behov.Mån om att göra en nöjd

Karin B
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Alltid proffsig, trevlig och jag går därifrån och känner mig fin länge.

Frederik S
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Ida är alltid duktig och trevlig!

Natalie N
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Supernöjd, som alltid. Får komplimanger för mitt hår, av främmande människor på stan efter besök hos Ida.

Jennifer S
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Lämnar alltid salongen mycket nöjd. Ida har ett stort kunnande och ett behagligt sätt.

Engla L
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Alla på wide alley är super duktig och tar super bra hand om en och sitt hår dem lyssnar verkligen på vad men vill göra med håret.

Susanne W
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Jag fick Wide Alley rekommenderat av en kollega då jag kände mig ”frisörvilsen”. Ida lyssnar, tänker och blandar det jag beskriver med hennes kunskap om hur det ska göras för att bli möjligt med de hårförutsättningar som jag har. Håret är helt plötsligt med mig istället för mot mig! Det är för mig vad en riktigt duktig frisör klarar. Och en riktigt duktig frisör är Ida.

Anamika M
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Grym på både färgning och klippning, super nöjd och rekommenderar varmt. Mvh Anamika

Jim A
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Jag är stamkund hos Ida sedan flera år och har följt med henne vid flera salongsbyten. Ida är mycket duktig på såväl hår som skägg och dessutom mycket trevlig.

Gudrun T
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Mycket bra bemötande och mycket skicklig frisör