Ida

36 omdömen om Ida

Sedan starten hos Reco 2024
Kerstin K
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Jag är alltid nöjd när Ida har fixat mitt hår. Hon är otroligt duktig och kunnig frisör. Trevligt bemötande och omtanke, hon lyssnar och förstår vad jag menar. Kort sagt toppen!

Camilla L
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Trevlig och duktig. Vi ses igen.

Owen W
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Har klippt mig hos Ida flera gånger och är alltid lika nöjd!

Ellen K
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Ida är min frisör och jag har klippt och slingat håret hos henne i över ett år. Hon är fantastiskt duktigt på sitt jobb, skicklig med färg och jag har varit supernöjd med håret efter varje besök. Det är roligt att ta del av Idas glädje i sitt arbete och hennes fina bemötande gör att jag alltid ser fram emot min klipptid hos Ida.

Susanna I
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Världens bästa och mysigaste frisör 😍 Man går alltid därifrån med ett leende på läpparna!

Karima Kristina B

Ida är en otroligt proffsig och erfaren frisör som alltid lyssnar på vad jag har för önskemål. Jag har aldrig någonsin blivit besviken efter ett frisörbesök hos Ida. Trevlig och duktig! Älskar mitt hår, tack Ida!

Fredrika S
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Ida, lyssnar - frågar -jag känner mig trygg i vad vi bestämde. Hon är fenomenal.

Jonas B
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Fick en utmärkt skäggklippning. Ida är trevlig, lyhörd och mycket skicklig. Jag kommer tillbaka!

Helena A
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Ida är super duktig på både färg och klipp. Bästa salongen i stan.

Monica E
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Ida är en mycket skicklig frisör i allt som rör hår, t.ex. då det gäller klippning, färgning och styling. Ida är lyhörd för tankar på eventuell förändring av färg eller klippning och ger gärna tips och förslag. Ida är dessutom en mycket trevlig och positiv person. Jag kan varmt rekommendera henne.

Svar från Ida

Tack för de fina orden Monica !