Ida

16 omdömen om Ida

Sedan starten hos Reco 2024
Anamika M
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Grym på både färgning och klippning, super nöjd och rekommenderar varmt. Mvh Anamika

Jim A
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Jag är stamkund hos Ida sedan flera år och har följt med henne vid flera salongsbyten. Ida är mycket duktig på såväl hår som skägg och dessutom mycket trevlig.

Gudrun T
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Mycket bra bemötande och mycket skicklig frisör

Elvira A
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Hon var jätte snäll och var hur duktig som helst! Jag blev otroligt nöjd med resultatet av min klippning och skulle rekommendera henne till vem som helst!

Sofia F
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Jag gillar egentligen inte att utvärdera personal, men jag tycker Ida förtjänar att få lyftas fram: En så fantastiskt trevlig, professionell, och skicklig frisör! Om det inte hade varit för den stressiga bakgrundsmusiken, hade det varit en helt och hållet positiv upplevelse att besöka Wide Alley. Det var en intensiv musik med ganska hög volym som gjorde att det kändes svårt att med kommunikationen. Hade hellre haft en mer avkopplande musik, eller ingen musik alls, då det överallt numera ska spelas musik! Ibland kan det...

Malin G
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Perfekt på alla sätt, precis som alltid!

Maria G
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Jag är otroligt nöjd och fick ett fantastiskt bemötande. Hade en tråkig hårresa bakom mig som Ida räddade upp. Mitt oranga, torra hår har nu en kall och fräsch nyans. Ida är verkligen duktig och jag har hittat rätt salong :)

Ida L
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Jag känner mig alltid otroligt väl omhändertagen av Ida! Hon kommer med förslag när jag önskar det och resultatet på färg och klippning blir alltid utmärkt!

Ulrika A
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Alltid nöjd när jag går därifrån. Både med frisyren och upplevelsen som helhet.

Fredrik D
Skrev om Ida en del av Wide Alley

Ida har klippt mitt skägg och hår i många år, hon har alltid bra tips för daglig skötsel och kommer gärna med förslag när det är dags för förändring. Med Ida är man trygg!