Emil

39 omdömen om Emil

Sedan starten hos Reco 2024
Anne B
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Bästa frisören - alltid supernöjd när jag går därifrån!

Gunilla L
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Jag har gått hos Emil i många år och är väldigt nöjd med hans kunnande inom sitt yrke.

Elin F
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Har gått hos Emil i över 10 år! Emil är duktig på allt från långt till kort hår blondt till mörkt. Man blir alltid nöjd och glad när man har varit hos Emil. Så trevlig stämning på salongen!

Jonathan S
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Duktig och med fingertoppskänsla för vilka frisyrer som passar olika personers hår och stil.

Karin J
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är väldens bästa frisör! Han har verkligen blick för frisyr och färg. Det är alltid en trevlig stämning på salongen, så man trivs verkligen där! Han är BÄST

Anna W
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Har varit hos Emil flera gånger nu för klippning och är supernöjda varenda gång. En mästare på sitt hantverk och en härlig person!

Birgitta G
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Är trogen kund hos Emil sedan ca 7år vilket ger ett tydligt svar på att jag är nöjd med hans yrkesskicklighet. Jag klipper mig ca var 10:e vecka och ibland också färgar mitt hår.

Svar från Emil

Tror att det börjar bli en bra bit över 7 år 🙂❤️

Ingrid W
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil vet alltid bäst och jag blir nöjd varje gång

Erik W
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Strålande! Alltid nöjd med mitt hår och alltid en kul stund! En öppen och glad stämning på salongen och både kunder och personal verkar trivas. Jag vill inte klippa mig någon annanstans!

Fredrik H
Skrev om Emil en del av Wide Alley

5/5, toppklass! Att komma till Wide Alley, och Emil, är lite som att komma hem. Här kan man slappna av i gott sällskap samtidigt som den mycket skicklige frisören gör jobbet med absolut yppersta kvalitet. Det är knappast någon skräll att Emil nominerats i flertalet kategorier till diverse olika fina priser genom åren. Mina absolut starkaste rekommendationer till att besöka Wide Alley och Emil.