Emil

16 omdömen om Emil

Sedan starten hos Reco 2024
Gunilla S
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Han gör så snygga färgningar o folk kommer ofta fram o säger att man är så snygg i håret

Tack Gunilla! My star! ⭐️⭐️⭐️🩷

Helene O
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Varmt mottagande som gör att man känner sig välkommen och bekväm. Det finns alltid utrymme att diskutera och Emils stora kunskap och raka kommunikation gör att slutresultatet alltid blir bra. Men så är Emil också en väldigt fin människa som man gärna träffar igen.

Åååh 🩷🩷 fan va fin du är! Tack 🩷 det är alltid lika kul att ha dig hos mig 🫶

Louise S
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är en S T J Ä R N A, ärligt och gör inget han inte skulle bli nöjd med! Rekommenderar rekommenderar rekommenderar!

Tack Lollo 🩷🩷🩷🩷. Eller dig nöjd 😘

Johan V
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Sen jag började hos Emil får jag ofta kommentarer och frågor om vem som klipper mig.

Vi får hoppas att de är Poistova Johan 🤣🫶

Josefin K
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Jag har aldrig gått ifrån Emils frisörstol utan att vara toknöjd med resultatet. Emil är otroligt kreativ, skicklig och noggrann och han hittar alltid ett sätt att omsätta ens vision till ett verkligt och fantastiskt resultat. Jag kommer alltid tillbaka och går alltid därifrån lika nöjd som gången innan.

Svar från Emil

🥹🥹 tack Josefin 🫶 det är verkligen en ynnest att jag får vara kreativ med dig 🫶

Marie L
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Mycket kunnig och en fin salong

Tack Marie 🩷.

Simon L
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Proffsig, trevlig, rolig. Jag är alltid nöjd efter mina besök, oavsett om jag bett om något särskilt eller gett Emil fria tyglar. Bästa frisören jag haft och kommer hålla fast vid honom så länge han och mitt hårfäste tillåter!

Svar från Emil

Hahhaha ditt hårfäste håller nog för alltid ska Du se Simon 🤩 tack för de otroligt fina orden 🩷

Eva G
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Klipp och färg alltid otroligt nöjd!

Tack Eva 💓.

Marianne S
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Har gott hos Emil i 14 år. Det säger allt ! Han har lyckats med att ge mig olika frisyrer som jag passat i. Men ny har jag en frisyrer som är rätt för mig . Jag älskar min Emil

Fina ord Marianne 🫶 många år till pinglan 🩷🩷

Felicia M
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Uppsalas helt klart bästa frisör. En mysig salong, proffsigt bemötande och magiska resultat. Skulle aldrig gå någon annan stans!

Tack Felicia 🩷🩷🩷🩷🩷🩷.