Emil

21 omdömen om Emil

Sedan starten hos Reco 2024
Malin A
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är en härlig person. Jag har känt honom i ungefär 8 år. Han är glad, skämtsam och ärlig. Jag förväntar mig kompetens och ärlighet, vilket han alltid levererar. Emil klipper och färgar mitt hår, oftast i intensiva och vilda färger. Han gör ett fantastiskt jobb och har många bra tankar och idéer. Litar på honom till 100% för allt som gäller hår och hårvård.

Svar från Emil

Åååh tack Malin 🩷🫶🩷 det är alltid lika kreativt och kul när vi får hänga 🫶

Sara P
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Bästa frisören jag har haft, han lyssnar på vad man vill ha och vet man inte så kommer han med bra förslag! Jag litar på honom!

Tack Sara 🫶 så fint du är bäst 🫶🫶

Kicki M
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är Uppsalas bästa frisör och helt fantastisk på att ge mig som kund det resultat jag önskar! 🌟 Känner mig tio år yngre! :) Han kommer alltid med bra idéer som jag inte tänkt på själv, vilket känns tryggt och professionellt. Och så har han ett väldigt fint hjärta. Den här gången köpte jag en olja från Schwarzkopf (Fibre Clinic) som stärker håret inifrån och schampo o balsam från Authentic Beauty Concept. Förutom att produkterna är grymt effektiva så är flaskorna gjorda på återvunnen plast från havet. Bara det! 🐢

Svar från Emil

Men gulle 🩷🩷 tack för de fantastiska orden. Du är en stjärna ⭐️ alltid lika kul att få hänga med dig 🫶

Lars B
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Bästa frisören som finns. Alltid trevlig och roligt. Jag går alltid till Wide Ally.

Svar från Emil

Tack Lars 🫶 alltid lika kul att ha dig här och lära sig allt om karate ❤️

Martin W
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är helt enkelt bäst, går dit en gång i månaden sen några år tillbaka. Kommer fortsätta många år till

Svar från Emil

Du kan vara Martin 😘 tack för att du förgyller med din energi i salongen

Gunilla S
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Han gör så snygga färgningar o folk kommer ofta fram o säger att man är så snygg i håret

Tack Gunilla! My star! ⭐️⭐️⭐️🩷

Helene O
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Varmt mottagande som gör att man känner sig välkommen och bekväm. Det finns alltid utrymme att diskutera och Emils stora kunskap och raka kommunikation gör att slutresultatet alltid blir bra. Men så är Emil också en väldigt fin människa som man gärna träffar igen.

Åååh 🩷🩷 fan va fin du är! Tack 🩷 det är alltid lika kul att ha dig hos mig 🫶

Louise S
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är en S T J Ä R N A, ärligt och gör inget han inte skulle bli nöjd med! Rekommenderar rekommenderar rekommenderar!

Tack Lollo 🩷🩷🩷🩷. Eller dig nöjd 😘

Johan V
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Sen jag började hos Emil får jag ofta kommentarer och frågor om vem som klipper mig.

Vi får hoppas att de är Poistova Johan 🤣🫶

Josefin K
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Jag har aldrig gått ifrån Emils frisörstol utan att vara toknöjd med resultatet. Emil är otroligt kreativ, skicklig och noggrann och han hittar alltid ett sätt att omsätta ens vision till ett verkligt och fantastiskt resultat. Jag kommer alltid tillbaka och går alltid därifrån lika nöjd som gången innan.

Svar från Emil

🥹🥹 tack Josefin 🫶 det är verkligen en ynnest att jag får vara kreativ med dig 🫶