Soaki Movement

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.9

Om företaget

Välkommen till Soaki Movement! SOAKI är inspirerat av det samiska ordet för BJÖRK. När en sår ett frö så behöver det rätt förutsättningar för att kunna växa och få djupa rötter. Precis så är det med hållbara relationer som varar över tid. Vi på SOAKI vill leverera premiumtjänster, som gör att vi får följa dig genom livet bortom...

181 omdömen om Soaki Movement

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 181 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Tindra S
Skrev om Soaki Movement

Jag blev bemött av en trevlig och pratglad tjej som var fantastisk duktig i hennes yrke. Kommer definitivt komma tillbaka igen!

Lisa O
Skrev om Soaki Movement

Här kan man hår och läsa av personligheter på ett mycket bekvämt och bra sätt. Tryggt, kunnigt och fantastiskt samspel frisörerna mellan, när det är konferens 🎉👏🏻!

Helen K
Skrev om Soaki Movement

Riktigt duktiga på färg. Så nöjd, även med klippningen. Hanna var frisörskan.👍

Eva S
Skrev om Soaki Movement

Under många år nu har Sofie varit min frisör. Oftast blir det en klippning men ibland även slingning. Inte en enda gång har jag blivit besviken eller missnöjd. Tvärtom, jag är alltid nöjd med resultatet. Sofie är oerhört skicklig och lyhörd och förstår vekligen hur jag vill ha min frisyr. Hon anpassar klippteknik efter mitt hår och den frisyr vi vill uppnå. Att dessutom bli bjuden på gott kaffe och en pralin är en bonus. Jag kan inte annat än rekommendera ett besök på Soaki.

Åsa C
Skrev om Soaki Movement

Mycket personligt bemötande. Toppen!

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Åsa! Varmt välkommen åter!

Agneta S
Skrev om Soaki Movement

Sofi är en unik frisör som genuint är intresserad av allt vad en frisör kan göra för sina kunder. Hela tiden på framkant med nya idéer, ny teknik och hållbarhet i arbetet. Det genuina märks av som kund och varje besök på Soaki skapar en väldigt skön känsla. Jag är alltid nöjd när jag lämnar den mysiga salongen och ser fram emot nästa besök.

Kalli M
Skrev om Soaki Movement

Hos Sofi och Hanna blir jag alltid 100% nöjd och lämnar salongen med ett stort leende. Förutom frisyren som alltid blir precis som jag hade tänkt mig (och ännu bättre) är det även hela upplevelsen och vår diskussioner som ger det lilla extra. Grattis till Soaki movement som blev en b-corp salong än en gång! Väldigt välförtjänt!

Svar från Soaki Movement

Tack snälla fina Kalli! Vi tackar för alla fina konversationer och skratt du bjuder på med din energi! Varmt välkommen tillbaka och åter igen tack snälla!

Emma E
Skrev om Soaki Movement

Trevlig personal och bra klippning.

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Emma! Varmt välkommen tillbaka!

Isabella E
Skrev om Soaki Movement

Sofi är fantastisk och kunnig, resultatet blir alltid jättebra och man lär sig alltid nya saker. Rekommenderas starkt!

Svar från Soaki Movement

Tack Isabella. Det glädjer mig! Varmt välkommen åter!

Kseniia P
Skrev om Soaki Movement

En helt underbar salong och frisör. Jag är väldigt nöjd

Svar från Soaki Movement

Tack Kseniia! Varmt välkommen tillbaka!

Maria J
Skrev om Soaki Movement

Älskar hur Sofi vill rättvisemärka frisöryrket! Massagen och tryffeln gör det lilla extra och lokalen är så fin!

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Maria! Precis vad vi vill erbjuda! Välkommen tillbaka!

Roland E

Bra och inspirerande frisör. Bra lokal, Alldeles utmärkt

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Roland! Välkommen tillbaka!

Karen B
Skrev om Soaki Movement

En lugn och jättefin salong med trevliga personal och fantastiskt kaffe.

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Karen! Varmt välkommen tillbaka!

Maria S
Skrev om Soaki Movement

Här är det inte bara håret som är i fokus, här får du som kund ett omhändertagande som också innefattar ett omhändertagande om frisören, omgivningen och världen. Det är väldigt fint och gör en gott i själen!

Svar från Soaki Movement

Tack för så fina ord Maria. Det är precis det vi vill erbjuda! Varmt välkommen tillbaka!

Carina L
Skrev om Soaki Movement

Bra bemötande, skickliga frisörskor, gott samarbete,

Svar från Soaki Movement

Tack så mycket Carina! Varmt välkommen åter!

Nasteho Ali O
Skrev om Soaki Movement

Jag har lockigt hår och klippte mig hos Soaki. Salongs ägaren prata jättemycket om hur de har en inställning där de inte gör skillnad på hår och hår. De vill jobba inkluderande och lyssna på behoven. Men om man klipper sig på Soaki och har lockigt hår så kostar 50% mer. Hos ägaren kostar det tex 1100 kr att klippa sig om man har rakt hår, men 1650 kr om man har lockigt hår. Skulle jag klippa mig på Urban Hair som är ett av sveriges främsta salonger för lockigt hår så skulle det kosta 1350 kr. Klippningen var inte...

Svar från Soaki Movement

Tråkigt att du känner som du gör och hoppas att du kan hitta en frisör som du känner dig trygg med! Vi utgår från att vi vill göra ett professionellt hantverk i varje jobb. Soaki har olika prislistor beroende på hur lång erfarenhet frisören har. Vi utbildar externt och internt på olika texturerade hår för den behörigheten frisören har sedan på online bokningen. Allt för att den som har lockigt hår ska känna sig trygg. Längd, mängd, vilken tjänst och frisör avgör priset. Alla kan se sitt pris på online bokning hos olika frisörer. Väl mött/ Sofi

Agnes F
Skrev om Soaki Movement

Skulle färga, bleka lite och klippa håret. När vi pratade om vad vi skulle göra kom det fram att jag skulle ha bokat i en annan kategori och med bästa metoden skulle det landa på 6000 kr istället för ca 3000 kr som jag var beredd på. Helt ärliga med prisökningen och förstod om jag inte skulle kunna lägga ut så mycket direkt, vilket jag inte kunde. Här hade man kunnat ge upp men de pratade ihop sig om vad de skulle kunna erbjuda mig för behandling inom min budget som skulle kunna ge liknande resultat och de lyckades lösa...

Svar från Soaki Movement

Tack för ditt omdöme och förståelsen och att vår gemensamma dialog funkade så bra. Varmt välkommen tillbaka Agnes!

Mette S
Skrev om Soaki Movement

Jag fick en elevklippning och det var en riktigt bra upplevelse. Resultatet blev precis som jag ville ha det. Jag är mycket nöjd.

Svar från Soaki Movement

Tack Mette och varmt välkommen tillbaka!

Evelina N
Skrev om Soaki Movement

Lyxigt, hållbart och trevligt!

Svar från Soaki Movement

Fint att du kunde ställa upp för vår traniee och att sonen har hittat hem hos en av våra kollegor!

Lena B
Skrev om Soaki Movement

Bra bemötande, lyhörd för mina önskningar, duktig frisör

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Lena! Varmt välkommen tillbaka!

Annika B
Skrev om Soaki Movement

Fantastiskt bemötande 5 av 5 Fick rekommendationen av en person som är kund hos Soaki .M . Förväntningarna som jag hade har Soaki absolut levt upp till. Hårmassagen och massagestolen är underbar. Jag är så nöjd med klippning och färg. Eftersom jag är allergisk har Soaki tagit hänsyn till det och tagit hem produkter som passar för mig som jag dessutom kan köpa

Svar från Soaki Movement

Visst är massagen och schamponeringar helt fantastiska!

Lisa J
Skrev om Soaki Movement

Finns ingen bättre frisörsalong! Duktiga hantverkare och underbara människor med ett helhetsperspektiv. Byter aldrig frisör!

Svar från Soaki Movement

Wow, tack,m det värmer våra intentioner att vara i framkant!

Elisabeth S
Skrev om Soaki Movement

Fantastiskt bra, vänlig och trevligt bemötande Till det en riktig klippare, den enda i stan' som gör ett så bra jobb att frisyren hålller sig snygg rill nästa besök

Svar från Soaki Movement

Tack Elisabeth, Det blir fler bra klippningar framöver!

Ingrid L
Skrev om Soaki Movement

Lugn härlig miljö och proffsiga, miljömedvetna frisörer. Hela atmosfären är hållbar!

Svar från Soaki Movement

Tack, vi strävar alltid för att det ska bli en fin upplevelse för alla inblandade!

Hanna N
Skrev om Soaki Movement

Fick en tid hos frisörelev Vendela för klippning och slingor. Från första kontakt blev jag väldigt trevligt bemött av samtliga. Vendela (som blivande frisör) var lyhörd, noggrann, inlyssnande - jag blev mycket nöjd med resultatet. Salongen är i sig väldigt inbjudande, mysig med en känsla av "lyx och flärd" - exakt vad man önskar när man får en egen stund i frisörstolen. Jag fick också bra information om den produkt jag köpte efter min behandling (mousse för självlockigt hår).

Svar från Soaki Movement

Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Vendela går från klarhet till klarhet!

Linnea S
Skrev om Soaki Movement

Kom in för en klippning i lockigt hår men fick en helhets upplevelse genomsyrad av kunskap, professionalism, fantastisk service och en eftermiddag med riktig guldkant! Stort tack till Sofie för ett väldigt uppskattat besök med ett fantastiskt resultat!

Svar från Soaki Movement

Tack Linnea för att du och din vän förgyllde vår fredag och att du fick en behandling som du är mer än nöjd med!

Emilia T
Skrev om Soaki Movement

Kompis till Vendela. Hon gjorde en "mini sling" på mitt hår och jag blev väldigt nöjd😊

Svar från Soaki Movement

Tack Emilia, uppskattar din feedback!

Maj S
Skrev om Soaki Movement

Ett mycket bra bemötande. Jag klipptes av en praktikant, Vendela, som är mycket duktig. Hon fick bra råd om hur hon skulle klippa och jag har aldrig tidigare varit så nöjd. En salong jag verkligen kan rekommendera!

Svar från Soaki Movement

Tack Maj och vad roligt att Vendela fick klippa dig till perfektion!

Ulla A
Skrev om Soaki Movement

Mycket nöjd! Både trevligt och proffsigt bemötande, väldigt nöjd med resultatet och en härlig miljö in i minsta detalj. Kan absolut rekommenderas.

Svar från Soaki Movement

Vi gillar att nörda in oss på detaljer i sin helhet! :)

Anna K
Skrev om Soaki Movement

Man kan inte bli bemött på bättre sätt än hur jag blev bemött. Sofi vet hur jag vill bli klippt så jag visste att jag skulle bli nöjd men den självförtroende Boost jag fick efter åt finns det inte tillräckligt med ord för att beskriva. Detta blev starten på mitt nyfunna jag. Och jag kommer alltid stötta soaki movement allt jag bara kan.

Svar från Soaki Movement

Oh, stort tack för dom fina orden! En känsla är att ett besök hos oss ska vara mer än bara för stunden!

Lisa L
Skrev om Soaki Movement

Blev ompysslad så fint av student Vendela

Svar från Soaki Movement

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, varmt välkommen tillbaka!

Charlie W
Skrev om Soaki Movement

Jag tyckte att det första bemötandet var väldigt bra, och hela intrycket var mycket positivt direkt när jag kom in. Klippte mig hos en trainee och jag är jättenöjd med hur min frisyr blev. De andra frisörerna, det med mer erfarenhet, var uppmärksamma och kollade med traineen hur det gick/om hjälp behövdes. Jag skulle absolut rekommendera Soaki till de jag känner! :)

Svar från Soaki Movement

Tack, vi jobbar nära i teamet för att stötta varandra!

Sandra B
Skrev om Soaki Movement

Mycket proffsig salong som erbjuder det lilla extra. Även en mycket duktig frisörelev Vendela som klippte och färgade mitt hår

Svar från Soaki Movement

Vad roligt att du tog dig tid att komma! Vi tycker Vendela utvecklas för varje dag!

Emma S
Skrev om Soaki Movement

Bokade klippning. Jättetrevligt bemötande, lyxigt och bra utfört! Supernöjd med upplevelsen!

Svar från Soaki Movement

Tack Emma! Det glädjer oss! Varmt välkommen åter!

Anna A
Skrev om Soaki Movement

Trevlig atmosfär, duktiga frisörer som lyssnar på det man säger. Går alltid nöjd från denna salong❤️

Svar från Soaki Movement

Tack Anna. det glädjer oss! Varmt välkommen tillbaka!

Britta C
Skrev om Soaki Movement

Ett möte av proffessionalitet, hållbarhetstänk och avslappning är min erfarenhet av Soaki Movement.

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Britta för de fina orden. Precis det vi vill leverera! Välkommen åter!

Sami P
Skrev om Soaki Movement

Dottern ville ha klippning och regnbågsfärgad hår och Soaki levererade ett fantastiskt resultat!

Svar från Soaki Movement

Tack snälla för dina fina ord Sami! Roligt att vi kunde fixa det fina regnbågshåret!

Karin E
Skrev om Soaki Movement

Jag gick därifrån nöjd och glad😊

Svar från Soaki Movement

Tack Karin! Varmt välkommen tillbaka!

Hanna M
Skrev om Soaki Movement

Trevligt bemötande. Kunnig personal. Dyrare än genomsnittet vad jag förstår vilket tar ner betyget något.

Görel O
Skrev om Soaki Movement

Jag blev blev trevligt bemött av kunnig personal. Klippte mig, köpte lite schampo, balsam. Min klippning blev lite för kort men annars bra.

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Görel. Till nästa gång får de sparas på lite längd. Varmt välkommen tillbaka!

Sara N
Skrev om Soaki Movement

Det är riktig vardagslyx att gå till Soaki! De bjuder på the, kaffe eller äppelmust med en god pralin till. Allting från lokala återförsäljare. Sofie tog hand om mitt väldigt ledsna hår och återupplivade det till sitt rätta jag. Hon hanterade mitt lockiga hår utmärkt och gav mig en frisyr som passar min stil och ansiktsform.

Svar från Soaki Movement

Och tack för att du gjorde vår dag och gav oss massa energi! Vi är helt enkelt på rätt spår!

Kicki L
Skrev om Soaki Movement

Mycket bra bemötande, här är man inte bara en kund i mängden. Frisör som lyssnar och verkligen vill göra ett bra jobb. Hade hoppats på en bra frisyr och resultatet blev över förväntan. Mycket nöjd och hit går jag igen!

Svar från Soaki Movement

Tack, Hanna hälsar och tackar att det var ett rent nöje att få göra om dig!

Gun B
Skrev om Soaki Movement

Fick tidsbokning när det passade mig. Hade bra kommunikation med frisören inför klippningen av mitt långa hår och om nyansering längre fram i vår. Resultatet av klippningen blev över mina förväntningar. Mycket proffsigt. Mycket trevligt.

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Gun! Det är precis det vi vill framföra och erbjuda. Professionell och ärliga tankar som ger håret vad det behöver utifrån årstid och förväntningar!

Emelie A
Skrev om Soaki Movement

Blev supernöjd och Har inget att klaga på!

Svar från Soaki Movement

Tack Emelie, det glädjer oss. Varmt välkommen tillbaka!

Åsa M
Skrev om Soaki Movement

Proffsigt och trevligt bemötande. Kunnig personal som kan sin sak. Jag blev supernöjd med min klippning och älskar att man kan välja till tjänster som massage och inpackning för ett, enligt mig, väldigt rimligt pris! Toppen för min torra hårbotten. OCH världens gulligaste hund i salongen! Rekommenderar varmt! Blir Soaki nästa gång det är dags för en ny klippning!

Svar från Soaki Movement

Tack för dina fina ord! Vi gillar extra mycket när vi får leverera lite mer premium. Och vår "mood-manager" hälsar och tackar för berömmet. High Paw från oss alla!

Sara B
Skrev om Soaki Movement

Bästa tjejerna! Är så himla nöjd med resultatet och har absolut hittat mitt nya favoritställe :)

Svar från Soaki Movement

Tack, kreativa lösningar på snygga hår är vårt signum!

Jessica F
Skrev om Soaki Movement

Sofi överträffade alla mina förväntningar på vad ett frisörbesök kan innebära! Hon tog sig tid att lyssna noggrant och delade med sig av sina tankar om mitt hårs förutsättningar. Resultatet av klipp+färg blev otroligt bra och jag är mer än nöjd. Extra plus för alla de små detaljer som ingick, t.ex. massage, pralin, god dryck, eye patches samt att få snickesnacka med den härlig personen Sofi är. Jag kan varmt rekommendera Sofi på Soaki!

Svar från Soaki Movement

Oj, vad detta värmde ända upp till hårrötterna! Stort tack

Marianne Ö
Skrev om Soaki Movement

Suveränt bemötande! Proffsig! Fin salong!

Tusen tack Marianne! Det glädjer oss att höra! Varmt välkommen tillbaka

Maja S
Skrev om Soaki Movement

Mycket trevligt bemötande, och kunnig personal där jag fick en bra förklaring om min hårtyp och hur klippningen gjordes för att få fram det som var tänkt. Jag brukar vanligen ta med mig en bild på hur jag vill ha min nya frisyr men det brukar ändå inte bli så, så denna gång hade jag inte med någon bild. Men frisören tog fram en bild bara efter ett kort samtal - och den var precis som jag tänkt mig och resultatet blev, till min glada överraskning, precis som på bilden. TACK, jag kommer tillbaka!

Svar från Soaki Movement

Tack Maja och det blev ju verkligen så fin förändring på din hårtyp med så många alternativ att kunna fixa med det på både ambitiösa och lata dagar :)

Lena S
Skrev om Soaki Movement

Mitt första besök i salongen, och mitt överlägset bästa maskinklipp och fade, mycket nöjd 👌🤩 I’ll be back 😉

Svar från Soaki Movement

Tack Lena för din omtanke och att Hanna levererar proffesionella reslutat! Varmt välkommen tillbaka

Filtrera omdömen