Soaki Movement

Soaki Movement

soaki.se
  • BadgeTwoYears

SOAKI - Sverige första B corp-certifierade salong, vill leverera premiumtjänster inom proffessionell hårvård, som gör att vi får följajust dig genom livet bortom bara besöket i sig. SOAKI har valt att paketera alla våra tjänster utifrån längd/mängd på håret, samt vad du önskar för behandling. I priset så ingår kemiskt material,...

213 omdömen om Soaki Movement

Lina L
Skrev om Soaki Movement

Jag blir alltid bemött på ett väldigt trevligt och professionellt sätt på Soaki. Känslan är genuin och jag känner mig sedd. Lämnar alltid salongen med ett leende på läpparna. Rekommenderar ett besök!

Anna W
Skrev om Soaki Movement

Jag hade som nyinflyttad och ny kund högt ställda förväntningar när jag klev in i den smakfullt inredda salongen för att få en ny frisyr. De uppfylldes med råge av Sofie som på ett varmt, omtänksamt, engagerat och professionellt sätt lyssnade, frågade, föreslog och klippte. Nöjd när jag gick och ännu mer nöjd efter en vecka med en frisyr som fungerar och som jag dessutom får positiva kommentarer om från min närmsta omgivning.

Theresa I
Skrev om Soaki Movement

Otroligt kunnig personal som innan behandlingen gick igenom vilken frisyr och färg som skulle passa mig. De fick mig att känna mig sedd och som jag var en viktig kund fast jag aldrig varit där tidigare. Lugn, härlig atmosfär i salongen med extra plus som massage i stolarna och dryckesmeny. Rekommenderas varmt!

Linda G
Skrev om Soaki Movement

Otroligt trevligt och förstående bemötande! Upplevelsen var amazing!

Johanna A
Skrev om Soaki Movement

En lyxig stund för mig själv med trevligt bemötande

Daniela V
Skrev om Soaki Movement

Bokade tid för klippning för lockigt hår och hoppades på det bästa, och det var precis det jag fick! Otroligt trevliga, fina, pedagogiska och erfarna! Den första frisören som jag känt mig helt nöjd med att de klippt mitt lockiga hår!

Susanne M
Skrev om Soaki Movement

Som alltid ett proffsigt bemötande och en utmärkt service. Jag känner mig som ny varje gång jag varit där.

Moa W
Skrev om Soaki Movement

Otroligt professionella och alltid ett varmt bemötande. Det känns väldigt tryggt att lämna mitt hår i Soakis händer.

William I
Skrev om Soaki Movement

Otroligt bra upplevelse på Soaki! Bästa klippningen jag fått på åratal. Dessutom bra helhetstänk med hårvård och produkter. Ny favoritfrisör i stan, tack Sofi!

Tyra B
Skrev om Soaki Movement

Super trevliga och omtänksamma! Första gången jag var till frisör, Bra service och gick tydligt igenom processen för att jag som kund skulle hänga med och kan ställa frågor så det blir så bra som möjligt. Supernöjd med allting och skulle absolut rekommendera andra att gå dit.

Eva H
Skrev om Soaki Movement

Jag har länge klippt och färgat hos Sofi. Har följt henne via hennes anställningar och nu till hennes alldeles egna verksamhet Soaki.. Kan inte tänka mig att byta. Högsta betyg för tekniskt skickligt hantverk, form och färg. En blir alltid väl omhändertagen och får råd och tips utifrån sina önskemål och behov där och då. Det gäller alla i hennes nu växande team på salongen. Ett stort extra plus för deras aktiva engagemang i hållbarhet, rättvisa och medmänsklighet för en bättre värld.

Rebecca N
Skrev om Soaki Movement

Väldigt fint bemötande och håret blev superfint!

Britta S
Skrev om Soaki Movement

Så trevligt o proffsigt.Får alltid lika bra hjälp där

Johanna L
Skrev om Soaki Movement

Förutom att vara en grym frisör som avsatte tid för att förstå mig och mitt hår så har jag sällan känt mig så omhändertagen som hos Sofi. Kan varmt rekommendera alla att unna sig ett besök här. Kompetent personal med en stabil värdegrund.

First-Name L

Jättefint bemötande och proffsig klippning. SUPER NÖJD / Karin

Natlie S
Skrev om Soaki Movement

Gick hit för brudupsättning. Kände mig väldigt omhändertagen och flexibel till önskemål kring frisyr. Blev precis som jag hade tänkt!

Margareta E

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Susanne V
Skrev om Soaki Movement

Jag hade en riktigt trevlig förmiddag på Soaki inför kommande 50 årsfest/bröllop. Fick ett väldigt proffsigt och varmt bemötande och var väldigt nöjd med både sminket och frisyren. Jag kan varmt rekommendera Soaki.

Maggan M
Skrev om Soaki Movement

Kanon ställe! Sofi är väldigt duktig och dessutom trevlig. 🤗 Rekommenderas!

Margareta J
Skrev om Soaki Movement

När jag klippte mig blev jag positivt och väl bemött. Jag fick den frisyr jag ville ha.

Signe W
Skrev om Soaki Movement

Väl omhändertagen och professionellt bemött. Trygg i att min frisör vet hur mitt hår beteer sig och vad jag vill ha.

Anna M
Skrev om Soaki Movement

Salongen där kunden ses med värme och glädje. Du känner dig alltid välkommen även om du bara vill prata med maskoten eller för att boka tid. Som kund känner man att man är viktig och att man ses

Erica A
Skrev om Soaki Movement

Är verkligen supernöjd! Upplever att det först är hos Soaki som håret klipps på ett sätt så att lockarna kommer fram på det sätt jag önskar. Upplever inte att mina gråa hårstrån är så framträdande som tidigare så tycker de har ett väldigt bra öga för det här med val av hårfärg. Utöver detta så är det ett plus att de har ett hållbart tänk och använder schysta produkter.

Karin Monica O
Skrev om Soaki Movement

Alltid lika väl bemött- så nöjd med min klippning och tips på skötsel av mitt hår. Lyx med gott kaffe och pralin dessutom!

Sonja E
Skrev om Soaki Movement

Som vanligt ett fantastiskt bemötande och klipp!

Gustaf J
Skrev om Soaki Movement

Kunniga och skickliga, alltid nöjd efter ett besök.

Stina R
Skrev om Soaki Movement

Trevligt bemötande och fick många bra tips och förslag från frisören. Jag är jättenöjd!

Julia J
Skrev om Soaki Movement

Jag hade en väldigt bra upplevelse, kände mig genast välkomnad när jag kom till salongen. De vad väldigt noga och kunniga. Blev väldigt nöjd av resultatet.

Amanda Ö
Skrev om Soaki Movement

Trevlig stämning, bra bemötande och jag fick bra hjälp med mitt hår som hunnit bli långt och slitet sedan förra klippningen.

Ulla-Britt K
Skrev om Soaki Movement

Alltid ett proffesionellt bemötande, under hela besöket fullt focus på mig som kund. Vid varje besök ca var 6 vecka alltid lika nöjd med klippningen och färgning av mitt hår. Mycket proffsigt utfört.

Svar från Soaki Movement

Tack för ditt omdöme och att du är oss lojal och trogen och det är ett nöje att följa dig genom livet!

Christoffer A
Skrev om Soaki Movement

Ett besök hos SOAKI är Alltid personligt, lyhört, kreativt och professionellt. Det är ett härligt avbrott i stressen och ett perfekt sätt att ladda upp.

Svar från Soaki Movement

Tack, vi vill ju gärna att Soaki ska vara en StayCation-upplevelse

Marielle A
Skrev om Soaki Movement

Fick jättefint bemötande, härlig miljö och personal! Hade inte några vidare förväntningar men var supernöjd med klippningen

Svar från Soaki Movement

Tack för att du tog dig tiden att berätta om din upplevelse! Varmt välkommen tillbaka

Eva Ö
Skrev om Soaki Movement

Vi bemöttes på allra bästa sätt och våra förväntningar införlivades. Vi är jätte nöjda. Mitt barnbarn klippte sig.

Svar från Soaki Movement

Tack Eva! Det glädjer oss! Välkommen tillbaka!

Tindra S
Skrev om Soaki Movement

Jag blev bemött av en trevlig och pratglad tjej som var fantastisk duktig i hennes yrke. Kommer definitivt komma tillbaka igen!

Svar från Soaki Movement

Tack Tindra! Värmt välkommen tillbaka!

Lisa O
Skrev om Soaki Movement

Här kan man hår och läsa av personligheter på ett mycket bekvämt och bra sätt. Tryggt, kunnigt och fantastiskt samspel frisörerna mellan, när det är konferens 🎉👏🏻!

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Lisa för så fina ord! Det är precis det vi vill erbjuda! Välkommer åter!

Helen K
Skrev om Soaki Movement

Riktigt duktiga på färg. Så nöjd, även med klippningen. Hanna var frisörskan.👍

Svar från Soaki Movement

Tusen tack Helén! Varmt välkommen åter!

Eva S
Skrev om Soaki Movement

Under många år nu har Sofie varit min frisör. Oftast blir det en klippning men ibland även slingning. Inte en enda gång har jag blivit besviken eller missnöjd. Tvärtom, jag är alltid nöjd med resultatet. Sofie är oerhört skicklig och lyhörd och förstår vekligen hur jag vill ha min frisyr. Hon anpassar klippteknik efter mitt hår och den frisyr vi vill uppnå. Att dessutom bli bjuden på gott kaffe och en pralin är en bonus. Jag kan inte annat än rekommendera ett besök på Soaki.

Svar från Soaki Movement

Tack för så fina ord Eva, det glädjer mig! Varmt välkommen tillbaka!

Åsa C
Skrev om Soaki Movement

Mycket personligt bemötande. Toppen!

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Åsa! Varmt välkommen åter!

Agneta S
Skrev om Soaki Movement

Sofi är en unik frisör som genuint är intresserad av allt vad en frisör kan göra för sina kunder. Hela tiden på framkant med nya idéer, ny teknik och hållbarhet i arbetet. Det genuina märks av som kund och varje besök på Soaki skapar en väldigt skön känsla. Jag är alltid nöjd när jag lämnar den mysiga salongen och ser fram emot nästa besök.

Svar från Soaki Movement

Tack för så fina ord Agneta! Varmt välkommen tillbaka!

Kalli M
Skrev om Soaki Movement

Hos Sofi och Hanna blir jag alltid 100% nöjd och lämnar salongen med ett stort leende. Förutom frisyren som alltid blir precis som jag hade tänkt mig (och ännu bättre) är det även hela upplevelsen och vår diskussioner som ger det lilla extra. Grattis till Soaki movement som blev en b-corp salong än en gång! Väldigt välförtjänt!

Svar från Soaki Movement

Tack snälla fina Kalli! Vi tackar för alla fina konversationer och skratt du bjuder på med din energi! Varmt välkommen tillbaka och åter igen tack snälla!

Emma E
Skrev om Soaki Movement

Trevlig personal och bra klippning.

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Emma! Varmt välkommen tillbaka!

Isabella E
Skrev om Soaki Movement

Sofi är fantastisk och kunnig, resultatet blir alltid jättebra och man lär sig alltid nya saker. Rekommenderas starkt!

Svar från Soaki Movement

Tack Isabella. Det glädjer mig! Varmt välkommen åter!

Kseniia P
Skrev om Soaki Movement

En helt underbar salong och frisör. Jag är väldigt nöjd

Svar från Soaki Movement

Tack Kseniia! Varmt välkommen tillbaka!

Maria J
Skrev om Soaki Movement

Älskar hur Sofi vill rättvisemärka frisöryrket! Massagen och tryffeln gör det lilla extra och lokalen är så fin!

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Maria! Precis vad vi vill erbjuda! Välkommen tillbaka!

Roland E

Bra och inspirerande frisör. Bra lokal, Alldeles utmärkt

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Roland! Välkommen tillbaka!

Karen B
Skrev om Soaki Movement

En lugn och jättefin salong med trevliga personal och fantastiskt kaffe.

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Karen! Varmt välkommen tillbaka!

Maria S
Skrev om Soaki Movement

Här är det inte bara håret som är i fokus, här får du som kund ett omhändertagande som också innefattar ett omhändertagande om frisören, omgivningen och världen. Det är väldigt fint och gör en gott i själen!

Svar från Soaki Movement

Tack för så fina ord Maria. Det är precis det vi vill erbjuda! Varmt välkommen tillbaka!

Carina L
Skrev om Soaki Movement

Bra bemötande, skickliga frisörskor, gott samarbete,

Svar från Soaki Movement

Tack så mycket Carina! Varmt välkommen åter!

Nasteho Ali O
Skrev om Soaki Movement

Jag har lockigt hår och klippte mig hos Soaki. Salongs ägaren prata jättemycket om hur de har en inställning där de inte gör skillnad på hår och hår. De vill jobba inkluderande och lyssna på behoven. Men om man klipper sig på Soaki och har lockigt hår så kostar 50% mer. Hos ägaren kostar det tex 1100 kr att klippa sig om man har rakt hår, men 1650 kr om man har lockigt hår. Skulle jag klippa mig på Urban Hair som är ett av sveriges främsta salonger för lockigt hår så skulle det kosta 1350 kr. Klippningen var inte ens bra....

Svar från Soaki Movement

Tråkigt att du känner som du gör och hoppas att du kan hitta en frisör som du känner dig trygg med! Vi utgår från att vi vill göra ett professionellt hantverk i varje jobb. Soaki har olika prislistor beroende på hur lång erfarenhet frisören har. Vi utbildar externt och internt på olika texturerade hår för den behörigheten frisören har sedan på online bokningen. Allt för att den som har lockigt hår ska känna sig trygg. Längd, mängd, vilken tjänst och frisör avgör priset. Alla kan se sitt pris på online bokning hos olika frisörer. Väl mött/ Sofi

Agnes F
Skrev om Soaki Movement

Skulle färga, bleka lite och klippa håret. När vi pratade om vad vi skulle göra kom det fram att jag skulle ha bokat i en annan kategori och med bästa metoden skulle det landa på 6000 kr istället för ca 3000 kr som jag var beredd på. Helt ärliga med prisökningen och förstod om jag inte skulle kunna lägga ut så mycket direkt, vilket jag inte kunde. Här hade man kunnat ge upp men de pratade ihop sig om vad de skulle kunna erbjuda mig för behandling inom min budget som skulle kunna ge liknande resultat och de lyckades lösa...

Svar från Soaki Movement

Tack för ditt omdöme och förståelsen och att vår gemensamma dialog funkade så bra. Varmt välkommen tillbaka Agnes!