Soaki Movement

Soaki Movement

soaki.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Soaki Movement! SOAKI är inspirerat av det samiska ordet för BJÖRK. När en sår ett frö så behöver det rätt förutsättningar för att kunna växa och få djupa rötter. Precis så är det med hållbara relationer som varar över tid. Vi på SOAKI vill leverera premiumtjänster, som gör att vi får följa dig genom livet bortom...

146 omdömen om Soaki Movement

Britta C
Skrev om Soaki Movement

Ett möte av proffessionalitet, hållbarhetstänk och avslappning är min erfarenhet av Soaki Movement.

Sami P
Skrev om Soaki Movement

Dottern ville ha klippning och regnbågsfärgad hår och Soaki levererade ett fantastiskt resultat!

Karin E
Skrev om Soaki Movement

Jag gick därifrån nöjd och glad😊

Hanna M
Skrev om Soaki Movement

Trevligt bemötande. Kunnig personal. Dyrare än genomsnittet vad jag förstår vilket tar ner betyget något.

Görel O
Skrev om Soaki Movement

Jag blev blev trevligt bemött av kunnig personal. Klippte mig, köpte lite schampo, balsam. Min klippning blev lite för kort men annars bra.

Sara N
Skrev om Soaki Movement

Det är riktig vardagslyx att gå till Soaki! De bjuder på the, kaffe eller äppelmust med en god pralin till. Allting från lokala återförsäljare. Sofie tog hand om mitt väldigt ledsna hår och återupplivade det till sitt rätta jag. Hon hanterade mitt lockiga hår utmärkt och gav mig en frisyr som passar min stil och ansiktsform.

Svar från Soaki Movement

Och tack för att du gjorde vår dag och gav oss massa energi! Vi är helt enkelt på rätt spår!

Kicki L
Skrev om Soaki Movement

Mycket bra bemötande, här är man inte bara en kund i mängden. Frisör som lyssnar och verkligen vill göra ett bra jobb. Hade hoppats på en bra frisyr och resultatet blev över förväntan. Mycket nöjd och hit går jag igen!

Svar från Soaki Movement

Tack, Hanna hälsar och tackar att det var ett rent nöje att få göra om dig!

Gun B
Skrev om Soaki Movement

Fick tidsbokning när det passade mig. Hade bra kommunikation med frisören inför klippningen av mitt långa hår och om nyansering längre fram i vår. Resultatet av klippningen blev över mina förväntningar. Mycket proffsigt. Mycket trevligt.

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Gun! Det är precis det vi vill framföra och erbjuda. Professionell och ärliga tankar som ger håret vad det behöver utifrån årstid och förväntningar!

Emelie A
Skrev om Soaki Movement

Blev supernöjd och Har inget att klaga på!

Svar från Soaki Movement

Tack Emelie, det glädjer oss. Varmt välkommen tillbaka!

Åsa M
Skrev om Soaki Movement

Proffsigt och trevligt bemötande. Kunnig personal som kan sin sak. Jag blev supernöjd med min klippning och älskar att man kan välja till tjänster som massage och inpackning för ett, enligt mig, väldigt rimligt pris! Toppen för min torra hårbotten. OCH världens gulligaste hund i salongen! Rekommenderar varmt! Blir Soaki nästa gång det är dags för en ny klippning!

Svar från Soaki Movement

Tack för dina fina ord! Vi gillar extra mycket när vi får leverera lite mer premium. Och vår "mood-manager" hälsar och tackar för berömmet. High Paw från oss alla!

Sara B
Skrev om Soaki Movement

Bästa tjejerna! Är så himla nöjd med resultatet och har absolut hittat mitt nya favoritställe :)

Svar från Soaki Movement

Tack, kreativa lösningar på snygga hår är vårt signum!

Jessica F
Skrev om Soaki Movement

Sofi överträffade alla mina förväntningar på vad ett frisörbesök kan innebära! Hon tog sig tid att lyssna noggrant och delade med sig av sina tankar om mitt hårs förutsättningar. Resultatet av klipp+färg blev otroligt bra och jag är mer än nöjd. Extra plus för alla de små detaljer som ingick, t.ex. massage, pralin, god dryck, eye patches samt att få snickesnacka med den härlig personen Sofi är. Jag kan varmt rekommendera Sofi på Soaki!

Svar från Soaki Movement

Oj, vad detta värmde ända upp till hårrötterna! Stort tack

Marianne Ö
Skrev om Soaki Movement

Suveränt bemötande! Proffsig! Fin salong!

Tusen tack Marianne! Det glädjer oss att höra! Varmt välkommen tillbaka

Maja S
Skrev om Soaki Movement

Mycket trevligt bemötande, och kunnig personal där jag fick en bra förklaring om min hårtyp och hur klippningen gjordes för att få fram det som var tänkt. Jag brukar vanligen ta med mig en bild på hur jag vill ha min nya frisyr men det brukar ändå inte bli så, så denna gång hade jag inte med någon bild. Men frisören tog fram en bild bara efter ett kort samtal - och den var precis som jag tänkt mig och resultatet blev, till min glada överraskning, precis som på bilden. TACK, jag kommer tillbaka!

Svar från Soaki Movement

Tack Maja och det blev ju verkligen så fin förändring på din hårtyp med så många alternativ att kunna fixa med det på både ambitiösa och lata dagar :)

Lena S
Skrev om Soaki Movement

Mitt första besök i salongen, och mitt överlägset bästa maskinklipp och fade, mycket nöjd 👌🤩 I’ll be back 😉

Svar från Soaki Movement

Tack Lena för din omtanke och att Hanna levererar proffesionella reslutat! Varmt välkommen tillbaka

Laura S
Skrev om Soaki Movement

Patient and professional! They take the time to answer any questions you might have and walk you through what they are doing with your hair. I have curly hair and felt like I was in good hands with these lovely ladies!

Svar från Soaki Movement

Thank you for your kind review! It reallt helps us to become even better. Hope to se you soon!

Malin H
Skrev om Soaki Movement

Äntligen en frisör som anpassar sig efter hårtyp! Proffs på lockigt hår och väldigt utbildande och långsiktigt tänk. Älskar hela konceptet. Fin och mysig salong och trevligt med lokalt fika. Kommer absolut bli stammis 👌

Svar från Soaki Movement

Tack snälla Malin! Vad roligt att läsa och det är precis det vi vill erbjuda! Hoppas att dina lockar lever sitt bästa liv och varmt välkommen tillbaka!

Monica Å
Skrev om Soaki Movement

Hade bokat tid för klippning och färg och är nu jättenöjd! Mycket trevlig personal med mycket god kunskap och känsla. Rekommederas varmt!

Svar från Soaki Movement

Tack så mycket Monica, det glädjer oss att höra! Varmt välkommen tillbaka!

Jenny W
Skrev om Soaki Movement

Engagerad frisör som verkligen har stor kunskap om lockigt hårt. Fick massa bra tips och en rejäl uppfräschning av mitt hår! Kommer definitivt tillbaks :)

Svar från Soaki Movement

Tack för en fin recension. Vad roligt att du känner så, det är precis vad vi vill leverera Varmt välkommen tillbaka

Nelia N
Skrev om Soaki Movement

Väldigt professionella, utförde styling och klippning väldigt bra, lyssnade på mina önskemål samt hade otroligt bra kunskap om hur mitt hår skulle styla eller vad som behövdes för att uppnå de jag ville. Förklarade vad som gjordes när och varför. Väldigt bra upplevelse!

Svar från Soaki Movement

Tack fina du för ditt engagemang och samtal i vår salong. Vi uppskattar verkligen att du valde att besöka oss!

Eva W
Skrev om Soaki Movement

En salong med där lilla extra i allt.

Svar från Soaki Movement

Tack för en sån fin recension Eva! Varmt välkommen tillbaka!

Olivia J
Skrev om Soaki Movement

Väldigt trevligt besök på Soaki!! Kände mig i trygga händer i första sekund! Trevligt bemötande och extra tummen upp för alla stylingtips:)

Svar från Soaki Movement

Tack Olivia för en sån fin recension. Hoppas tipsen kommer till användning. Varmt välkommen tillbaka!

Susanna B
Skrev om Soaki Movement

Super trevligt och super duktigt med lockigt hår. Aldrig nånsin var lika nöjd🥰

Svar från Soaki Movement

Stort tack för det fina betyget, det betyder mycket för vår utveckling. Hoppas du hade en fin födelsedag!

Saga L
Skrev om Soaki Movement

Proffsigt och inkännande bemötande!

Svar från Soaki Movement

Tusen tack Saga! Varmt välkommen tillbaka!

Cathrin S
Skrev om Soaki Movement

Soaki prioriterar både människan och miljön utan att tumma på finfin service. Väldigt nöjd med min nya frisyr :)

Svar från Soaki Movement

Tack för en sån fin recension och att du upplevt det vi vill leverera. Varmt välkommen tillbaka!

Josefine V
Skrev om Soaki Movement

Jättefint bemötande, superproffsig personal, fantastiskt resultat på håret!

Svar från Soaki Movement

Oj vad glada vi blir att du upplever precis det vi vill förmedla och leverera! God jul från oss

Britta S
Skrev om Soaki Movement

En skön paus i vardagen att bli omhändertagen och ompysslad i en varm och vänlig miljö. Och slutresultatet av min klippning var fantastiskt. 😀 Nu har jag hittat ett favoritställe som jag kommer att fortsätta besöka. En spa-behandling för kropp och själ.

Svar från Soaki Movement

Tack, det är exakt så vi vill att det ska vara!

Katarina B
Skrev om Soaki Movement

Fint bemötande, förstod vad jag behövde för klippning, kände mig nöjd efteråt.

Svar från Soaki Movement

Vad roligt att du tycker det Katarina, stort tack! Varmt välkommen tillbaka!

Sara W
Skrev om Soaki Movement

Gott bemötande och väldigt inkännande. Kunde mer om lockigt/curly hair än någon av de frisörer jag träffat på tidigare. Lockarna höll i mern än tre dagar och kändesändå mjuka. Värt besöket och kommer definitivt att gå hos dem igen.

Svar från Soaki Movement

Tusen tack för så fina ord Sara och vad roligt att lockarna höll i sig. Tack för alla tips också på hemsidor. Varmt välkommen tillbaka!

Josefin B
Skrev om Soaki Movement

Alltid nöjd hos Sofi och på Soaki!

Tack så mycket Josefin! Varmt välkommen tillbaka

Simon A
Skrev om Soaki Movement

Mycket bra bemötande. Bättre resultat än förväntat!

Svar från Soaki Movement

Vad glad vi blir att höra det och att du trivs i frisyren! Varmt välkommen tillbaka!

Angela S
Skrev om Soaki Movement

Proffsigt och imponerande kunskaper om lockigt hår!

Tack! Vad kul att höra! Hoppas du trivs i dina lockar! Varmt välkommen tillbaka

Jenny S
Skrev om Soaki Movement

Trivsamt, proffsigt och bra klippt - rekommenderar absolut!

Tack Jenny, Det är så det ska kännas på Soaki

Amanda N
Skrev om Soaki Movement

Hjärtligt, lösningsorienterat och mycket kompetent bemötande. Harmoniskt inredd salong med otroligt sköna massagestolar i hårtvätten. Personalen försöker inte sälja på dig produkter utan undervisar dig i hur du ska uppnå bästa resultat. Lätt att parkera i närheten av salongen. Rekommenderar varmt!

Svar från Soaki Movement

Tack Amanda, ja våra schamoneringsstolar med massage är fantastisk. Kul att du spikade ditt prov efteråt!

Linnéa N
Skrev om Soaki Movement

Soaki är ett jättemysigt modernt ställe med mycket trevlig personal. Min frisör var Hanna och hon gav verkligen intrycket av att verkligen tycka om sitt arbete, bry sig om kunden och att vara utforskande och kvalitet-strävande. De gav mig även bra styling tips och de fick en verkligen att känna sig omhändertagen. Salongen i sig såg ny och fräsch ut.

Svar från Soaki Movement

Tack så mycket för så fina ord Linnéa! Det glädjer oss och vi hoppas du fick med det användbara tips till styling för håret! Varmt välkommen tillbaka!

Jessica H
Skrev om Soaki Movement

De är fantastiska, duktiga, trevliga & det är mysigt & vilsamt att vara där!

Svar från Soaki Movement

Tack så mycket Jessica, det glädjer oss att du känner så. Varmt välkommen tillbaka!

Karina A
Skrev om Soaki Movement

Äntligen träffade jag rätt! Med mitt lockiga hår har jag haft svårt att få rätt hjälp vid klippning men på Soaki har Sofi hjälpt mig att lägga upp en plan för både form och klippning men även styling. Jag är väldig nöjd!

Svar från Soaki Movement

Tack Karina för att du känner sånt förtroende för Soaki och Sofi! Det är exakt så vi vill att alla ska känna både under och efter! Varmt välkommen tillbaka!

Lina E
Skrev om Soaki Movement

Mycket bra bemötande gällande hårklippning. Kunniga och lyssnande.

Svar från Soaki Movement

Tusen tack Lina! Vad roligt att läsa! Varmt välkommen tillbaka!

Sofia M
Skrev om Soaki Movement

Från stunden jag kliver in i Soakis mysiga lokal är hela upplevelsen toppen. Höjdpunkter är : — salongens egen hund, så mysig — massagestol vid hårtvätt — otroligt goda chokladpraliner

Svar från Soaki Movement

Tusen tack, vad roligt att du känner så. Tyko tackar och bockar för fina komplimanger. Varmt välkommen tillbaka

Anna S
Skrev om Soaki Movement

Duktiga frisörer, fin salong och klipper frisyrer som passar ens person och med förståelse för hur mycket tid man vill lägga på att fixa sitt hår.

Tack så mycket Anna! Vad roligt att läsa! Varmt välkommen tillbaka

Pia H
Skrev om Soaki Movement

Det är verkligen en paus i vardagen att få en klippning på Soaki

Svar från Soaki Movement

Vad kul att vi kan få fram den känslan hos oss! Varmt välkommen tillbaka Pia!

Emelie E
Skrev om Soaki Movement

Fantastiskt bemötande och en grym klippning! Jag fick en exceptionell klippning samt det lilla extra i form av kaffe, pralin från Frukthörnan och gudomlig skalpmassage! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Soaki Movement

Egen tid när den är som bäst, happy staycation i Umeå

Peter N
Skrev om Soaki Movement

Bra och trevligt bemötande av personalen. Duktiga och lyhörda för hur jag vill klippas. Rent och fräscht i lokalerna. Gott med kaffe och godbit.

Svar från Soaki Movement

Tack själv och hoppas du hann i tid till din middagsdate!

Liv N
Skrev om Soaki Movement

Sofi Hermansson är den endaste frisören i Umeå som jag har förtroende för. Hon är ärlig och ambitiös, har inte bara kompetens och skicklighet utan också det där extra lilla fingertoppskänsla som gör att man kan luta sig tillbaka och njuta av stundens varande.

Svar från Soaki Movement

Tack Liv för att du känner sånt förtroende för Soaki och Sofi! Det är exakt så vi vill att alla ska känna både under och efter! Hoppas du trivs i din nya frisyr och att dina lockar landat på plats!

Oskar B
Skrev om Soaki Movement

Proffsigt bemötande! Fick superbra hjälp och alla önskemål uppfyllda, rekommenderar starkt :)

Svar från Soaki Movement

Tack Oskar för din åsikt och uppskattar ett gott hantverk!

Emelie L
Skrev om Soaki Movement

Professionellt bemötande, otroligt kunnig personal som verkligen vill ens bästa. Det är alltid trevligt att klippa sig hos Sofie - förutom att hon är otroligt duktig på det hon gör, så har vi alltid en väldigt trevlig stund tillsammans!

Svar från Soaki Movement

Tack Emelie för dina tankar om Soaki! Hantverk och humor är en del av att känna sig som hemma hos oss!

Anna K

Helt underbart! Mmmmmmm...................

Svar från Soaki Movement

Vad härligt att du känner så Anna! Tack! Välkommen tillbaka!

Gerd B
Skrev om Soaki Movement

Jag varvdär för att klippa mig. Allt var bra, bra bemötande och gott resultat

Svar från Soaki Movement

Tack Gerd för din omdöme och att du är nöjd med din behandling.

Josefine W
Skrev om Soaki Movement

Fick lära mig så mycket om mitt hår och hårbotten, väldigt mysig stund med massagefotölj och hårbottenmassage! 100 % avslappnad och ett väl genomklippt hår. Sofis kunskaper och engagemang känns av genom hela behandlingen. Toppbetyg till er! Ser fram emot nästa tid 💐

Svar från Soaki Movement

Stort tack för att du fick uppleva vår anda av att leverera det bästa för dig. Vi ser väldigt mycket framemot att ta ditt hår till nästa nivå. Varmt välkommen tillbaka i december!

Tora A
Skrev om Soaki Movement

Duktig frisör och smakfull, avkopplande salong.

Svar från Soaki Movement

Tusen tack Tora! Varmt välkommen tillbaka!