Creative Cuts

Creative Cuts

creativecuts.se
  • BadgeFourYears
Omdömen totalt
290
Snittbetyg
4.9

Om företaget

Välkommen till Creative Cuts - din ultimata skönhetsoas i Gävle. Vårt team av begåvade frisörer är redo att förvandla ditt hår precis som du vill ha det. Här möts traditionell kunskap med modern teknik för att skapa en unik frisyr som överträffar dina förväntningar. Vi tror på att förstå varje kunds unika behov för att skapa... 

Skriv ett omdöme

290 omdömen om Creative Cuts

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 290 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Therese H
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna var väldigt lyhörd över mina önskemål om håret både vad gäller färg och klipp. Jag blev jättenöjd med mina slingor! Blev positivt överraskad över hur fint det blev med alla färgerna. Hanna är också väldigt trevlig att prata med =)

Sara A
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag är jätte nöjd med min klippning och slängningen. Alltid lika trevligt att klippa sig hos henne 🤩

Belinda S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Martina är en fantastisk frisör som verkligen kan sitt hantverk. Hon är skicklig på både färg och klippning och har en unik känsla för att hitta rätt kombination för varje kund. Dessutom får man alltid ett varmt och professionellt bemötande där trygghet och kundnöjdhet står i centrum. Jag rekommenderar henne varmt ni kommer inte att bli besvikna! 🌟

Astrid J
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hon var supertrevlig, jag fick ett sånt fint bemötande, hon är jättebra på att färga och klippa, hon gav mig precis det resultatet jag bad om. Supertrevlig tjej!

Linda L
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid så nöjd efter jag vart hos Martina, hon är så duktig och noggrann. Tjejjerna på Creative Cuts är så trevliga och det är alltid så bra stämning där, plus är Martinas söta hund som svassar runt där ibland ❤️

Anders L
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Skicklig frisör och trevlig person

Emma I
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid lika nöjd efter ha klippt mig hos Martina. Senast gjorde jag även färgning av ögonbryn och fransar, kommer att göra det igen!

Jonny K
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Trevligt, bra omhändertagande och klippning.

Malin S
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna är alltid lyhörd och lyssnar på vad man som kund vill ha. Har gått hos henne under många år och är alltid lika nöjd.

Anneli B
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid nöjd på Creative Cuts!

Marie Louise S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Duktig, fattade direkt hur jag ville ha håret. Trevlig och omtänksam. Högsta betyg. Jag kommer tillbaka till denna salong.

Linn J
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Martina gör alltid ett bra jobb och är trevlig :)

Therese H
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag tycker Martina är väldigt professionell och har ett fint bemötande. Hon är också lyhörd inför kundens önskemål och vill tillsammans med kunden hitta något som passar. Hon förklarar även allt hon gör vilket känns tryggt och frågar mycket om hur man vill ha det och om allt känns bra.

Maria W
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid lika nöjd!

Erik D
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Jag klippte mig hos Hanna och är väldigt nöjd. Hon var trevlig, glad och professionell, och lyssnade verkligen på vad jag ville ha. Jättebra resultat – jag kommer definitivt tillbaka. Rekommenderas!

David B
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna är skicklig och noggrann! Det blev precis som jag ville ha det, och hon är mycket trevlig och kundfokuserad.

Mona H
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna upplevde mina förväntningar,är mycket nöjd med klippningen och frisyren🥰

Maria N
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Lyhörd, trevlig och kompetent! Rekommenderar starkt.

Terese N
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Mycket skicklig, alltid nöjd. Dessutom väldigt trevlig och välkomnande.

Renée S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid supernöjd när jag går därifrån!

Lena L
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Har gått hos Martina i många år. Är alltid nöjd,

Anna P
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag har gått många gånger till Martina och blir alltid lika nöjd! Hon besitter en stor kunskap och är full av nya idéer och förslag för att göra mitt hår till finast möjliga. Hon är otroligt trevlig och får stunden i stolen att gå snabbt även fast mina behandlingar tar några timmar. Jag rekommenderar henne till alla och kommer inte kunna gå till någon annan. När du går till Martina får du ett professionellt utfört arbete, ett snyggt hår och fina, välmående samtal.

Hanna S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Martina är otroligt proffsig! Första gången jag var till henne, inte varit till någon frisör på 10-15 år och jag är INTE besviken. Kom med en utmaning med min utväxta sidecut och ville ha en mer ihophållande frisyr. Martina fick fria händer men var ändå noga med att jag gillade hennes tankar och WOW säger jag bara!! Gjorde även browlift med färg och färgare ögonfransarna för första gången. Trodde inte att jag hade sådana här ögonbryn!! Imponerad!! Även stort plus till Freja, världens finaste frisörhund <3 Kommer ABSOLUT komma tillbaka till Martina!

Evelina K
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Jättenöjd! Rekommenderar Hanna!

Mona H
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Martina är mycket trevlig!Och duktig frissa proffsig fick mycket hjälp med tips på frisyr,blev mycket nöjd👍🏻❣️

Unn E
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Jag har gått till Hanna i flera år och hon är fantastiskt proffsig, lyhörd och supertrevlig. Jag är alltid så nöjd och glad när hon har fixat mitt hår och mina bryn. Jag kommer definitivt att fortsätta att komma tillbaka till de trevliga stunderna med bästa Hanna.

Catrin J
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid lika glad och nöjd efter ett besök hos Martina!

Ann Jennika P
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Proffsig, kunnig med gott bemötande!

Mikael B
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid trevligt att bli bra bemött och bra klippt.

Siv S
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Skicklig, lyhörd och resultatet av behandlingen blir alltid mycket bra.

Kim B
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Trevlig salong och mycket trevligt bemötande. Hanna var otroligt duktig och jag är jätte nöjd🤩

Anhild S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Blir alltid bemött som om jag nyss varit där. Brukar bara gå två gånger/år ungefär. Har gått i många år och alltid blivit nöjd. Har halvlångt hår och brukar beställa klippning. Uppskattade att priset i november var samma som i juni!

Joel Å
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Blir alltid nöjd när jag klipper mig!

Marina V
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Nöjd när jag går därifrån efter klippt mitt hår. Hanna glad o positivt bemötande.

Märta J
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Proffsig, trevlig och lyhörd!

David B
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Martina är alltid glad och väldigt trevlig. Lyhörd för hur man vill ha det, och noga. Jag är alltid jättenöjd och på gott humör när jag går därifrån.

Lil-Marie S
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Närvarande, vänlig, kundfokus, kunnig och inlyssnande mot kundens önskemål

Rolf S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Trevlig och lättsam. Gör ett bra jobb. Jag är nöjd med resultatet och besöket.

Johan M
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Vänligt och professionellt bemötande 😊👌

Tommie H
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

…en bra, lugn och trevlig frisör!

Sanna K
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Som vanligt supernöjd med gårdagens besök med klippning och färgning! Martina är verkligen ett proffs på att hantera mitt lockiga hår.

Daniel M
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

väldigt trevlig frsör, klippte en enkel frisyr och köpte öven en saltcreme till håret

Nicklas M
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Martina sätter kunden i centrum, är supertrevlig och verkligen yrkesskicklig

Lena S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Går alltid med ett leende från mitt besök hos Martina, mer än nöjd. Känner mig sedd och ompysslad. Jag har aldrig träffat på en frisör så kunnig, professionell och hängiven sitt yrke. Lyssnar in och kommer med goda råd. Den här gången gick jag hem med ett extra leende då hon trollade bort min klåda i en torr hårbotten. Du är fantastisk Martina.

Sara K
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Martina är så duktig och lyhörd på vad kunden har för önskemål. Min dotter är så nöjd med sin frisyr, som passar henne. En glad tonåring efteråt.

Anders L
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Bra klippt och trevligt bemötande.

Thomas H
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid lika nöjd att klippa mig hos Martina! Proffsig, noggrann och väldigt trevlig – rekommenderas starkt!

Annika S
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Jag är supernöjd med Hanna, han tar sig tid

Lillemor B
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

En duktig frisör som alltid har ett fint bemötande och ett personligt professionellt engagemang för mig som kund.

Annica R
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Mycket trevligt bemötande och proffesionellt utfört arbete. Återkommer alltid till denna salong och Martina Klippning och färg fransar och bryn.

Filtrera omdömen