Creative Cuts

Creative Cuts

creativecuts.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Creative Cuts - din ultimata skönhetsoas i Gävle. Vårt team av begåvade frisörer är redo att förvandla ditt hår precis som du vill ha det. Här möts traditionell kunskap med modern teknik för att skapa en unik frisyr som överträffar dina förväntningar. Vi tror på att förstå varje kunds unika behov för att skapa...

121 omdömen om Creative Cuts

Maja E

Toppentjej! Otroligt duktig! Så nöjd med färgen 🌸❤️

Sarah S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag är alltid otroligt nöjd när jag varit hos Martina! Inte bara för hur duktig hon är som frisör utan också för vilken trevlig & mysig upplevelse det är. Hon är verkligen supertrevlig! Mitt hår är dessutom aldrig så fint som när man varit där. Stylingen efteråt är uppskattat! Salongen i sig är också en bidragande faktor då det är fin inredning & alltid fräscht och rent. Skulle rekommendera Martina till alla jag träffar!! ☺️

Li E
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag kom in med en väldigt svår hårsituation och Martina löste den utan problem! Från blått till naturligt

Petra H
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Proffsigt bemötande och fantastiskt resultat på mitt blonda hår!

Elina S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Otroligt trevlig tjej som har koll på vad hon gör. Jätteduktigt på att både klippa/färga och underhålla kunden. Har blivit nöjd varje gång jag lämnat salongen!!

Evelina S
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Är alltid lika nöjd när jag varit hos Hanna! Hon lyssnar och ger tips på vad hon tror kommer passa. Mycket kunnig och trevlig frisör!

Teddie F
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Superproffs, alltid trevligt att besöka salongen!

Johanna S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Klippt & färgat hos Martina i flera år, alltid lika nöjd!

Sandra D
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag blev såå nöjd med inte bara resultatet, utan det var även en lärorik upplevelse☺️ Fick en massa tips på hur jag kan göra för att ta hand om min hårhälsa bättre😊Martina var även väldigt trevlig och verkade väldigt kunnig och professionell🥰 Kommer absolut gå hit igen!

Lina Cecilia S
Skrev om Creative Cuts

Super nöjd efter mitt besök hos Louise ⭐️ Lyhörd och väldigt noggrann, hade även ett bra stöd och en engagerad handledare. Kan varmt rekommendera ett besök hos Louise ⭐️

Jessica M
Skrev om Louise en del av Creative Cuts

Så otroligt nöjd, tack så mycket för de fina jobbet med både slingorna och klippningen och för en jätte trevlig stund med massa prat och skratt <3 super mysigt att få ha fina hunden Freja som kom och mös med mig oxå. Massa kramar

Emelie B
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Martina är en fantastisk frisör på alla sätt och vis! Man blir alltid bra bemött och det känns som om man kommer hem när man är på hennes salong. Resultatet blir alltid perfekt då hon är oerhört lyhörd till vad man som kund vill uppnå med sin färgning/klippning. Jag skulle rekommendera henne till vem som helst. 10 av 10.

Felicia K
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag har gått hos Martina i flera år och blir lika nöjd med håret varje gång! Kan verkligen rekommendera henne.

Anders L
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Trevlig och kunnig samt att jag är mycket nöjd med resultatet.

Angelica L
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Hon är verkligen bästa frisören

Ida Larsson W

Supernöjd med Martina! Kompetent och trevlig

Tomas G
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna är supertrevlig och jag var väldigt nöjd när jag gick därifrån.

Lina J
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Alltid lika nöjd när jag varit och klippt mig eller slingat håret hos Hanna! Super trevlig, lyhörd och otroligt duktig på det hon gör.

Lena Ingela H
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Supernöjd. Går alltid från klippningen nöjd o glad.

Sahar S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

En lyhörd frisör som lyssnar in på sina kunders önskemål det uppskattas.

Frida L
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna är duktig, noggrann och lyhörd. Går alltid därifrån väldigt nöjd och har gått dit i flera år. Mysig och trevlig salong!

Linda Sofia Kristina L

Otroligt duktiga frisörer som lyssnar på mina önskemål och ger egna tips. Blir alltid nöjd!

Maria M
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Trevlig och skicklig varmt bemötande mycket nöjd:)

Anna-Lena G
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Trevligt bemötande och professionell klippning.

Sara L
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Otroligt fint bemötande gentemot både mig och dottern, som gjorde sitt första frisörbesök. Hon arbetade proffsigt och lyssnade på våra önskemål. Kommer absolut att gå tillbaka fler gånger!

Christian S
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Alltid trevligt bemötande och bra klippning!

Rebecca A
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Det är alltid ett sant nöje att gå till Martina! Jag vet att resultatet blir bra och samtidigt har jag en oerhört trevlig pratstund.

Sara K
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Är så nöjd efter ha varit hos Hanna.

Sanna K
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Har gått hos Martina på Creative cuts i flera år och är alltid lika nöjd. Martina är så proffsig, kompetent och trevlig. Hon tar hand om mitt lockiga hår så väl och jag blir så nöjd med resultatet. Servicen är på topp. Kan varmt rekommendera!

Terese N
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid lika fantastiskt på alla sätt!

Sara Anna N
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna var både professionell och trevlig. Rekommenderar varmt henne!

Renée S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid ett toppenbemötande, man blir väl omhändertagen och lyssnad på. Går alltid därifrån supernöjd!

David B
Skrev om Louise en del av Creative Cuts

Klippte båda barnen hos Louise och alla (inklusive pappa) var mycket nöjda med resultatet!

Ulla R
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Trevligt bemötande och jag gick nöjd därifrån.kommer gärna igen.

Eva S
Skrev om Louise en del av Creative Cuts

Mycket trevlig personal och duktiga frisörer. Kommer att återkomma.

First-Name L
Skrev om Creative Cuts

Gått hos Creative cuts i flera år för klipp och färg. Alltid så trevligt bemötande och lyhörda frisörer! Mysig salong och man känner sig verkligen ompysslad! Rekommenderar verkligen! 😄🌟

Emma I
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag har gått till Martina i flera år nu och är alltid lika nöjd! Trevlig, lyhörd och väldigt duktig på sitt jobb.

Susanne E
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Mycket professionell och trevlig frisör. Rofylld salong.

Tanja M
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna är alltid proffsig, noggrann och lyhörd

Elisabeth R
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Blir alltid bra bemött. Alltid nöjd med resultatet. Denna gång bara klippning, köpte inga produkter.

Linn S
Skrev om Louise en del av Creative Cuts

Jätteduktig gullig trevlig . lyssnade noga och var noggrann och är jättenöjd med resultatet

Ulrika G
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag är alltid nöjd efter mina besök hos Creativ Cuts / Martina. Hon är lyhörd och noggrann. Jag har gått hos henne i flera år. Sista tiden har jag gått genom processen från färgad mörk till att slinga in min grå utväxt till en mer naturlig övergång. Med lyckat resultat! / Ulrika

Martina W
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Trevligt bemötande och bra service

Julia L
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Gått till Martina i flera år och blir alltid lika nöjd! Hon är super, både i yrket och som person!

Michael J
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Bra bemötande, trevlig miljö, duktig hårfrisör.

Maria B
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Väldigt vänligt bemötande. Mkt duktig frisör.

Anneli N
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna är suverän i sitt jobb vet verkligen vad hon håller på med😊😊😊väldigt trevlig också kommer absolut att gå dit flera gånger har gått och fixat håret i flera år😊😊😊mysig lite salong😊😊♥️♥️♥️

Anhild S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Har gått med jämna och ojämna tillfällen i flera år. Enkelt att boka online. Endast klippning. Lugn och trevlig salong. Lättsamt. Blir alltid nöjd.

Jonathan W
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Grymmaste servicen i stan som vanligt!

Nicklas M
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Otroligt kompetent och trevlig på alla sätt och vis. Du ser sätter kunden i centrum