Martina

Martina

77 omdömen om Martina

Alexandra R
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Martina är en av dom mest jordnära människorna jag träffat. Varm och härlig energi som smittar av sig så fort man kommer in på salongen. Varje gång jag har gått dit blir det alltid bättre än vad jag förväntat mig, hon är otrolig!

Sarah S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag är alltid otroligt nöjd när jag varit hos Martina! Inte bara för hur duktig hon är som frisör utan också för vilken trevlig & mysig upplevelse det är. Hon är verkligen supertrevlig! Mitt hår är dessutom aldrig så fint som när man varit där. Stylingen efteråt är uppskattat! Salongen i sig är också en bidragande faktor då det är fin inredning & alltid fräscht och rent. Skulle rekommendera Martina till alla jag träffar!! ☺️

Li E
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag kom in med en väldigt svår hårsituation och Martina löste den utan problem! Från blått till naturligt

Elina S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Otroligt trevlig tjej som har koll på vad hon gör. Jätteduktigt på att både klippa/färga och underhålla kunden. Har blivit nöjd varje gång jag lämnat salongen!!

Teddie F
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Superproffs, alltid trevligt att besöka salongen!

Johanna S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Klippt & färgat hos Martina i flera år, alltid lika nöjd!

Sandra D
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag blev såå nöjd med inte bara resultatet, utan det var även en lärorik upplevelse☺️ Fick en massa tips på hur jag kan göra för att ta hand om min hårhälsa bättre😊Martina var även väldigt trevlig och verkade väldigt kunnig och professionell🥰 Kommer absolut gå hit igen!

Emelie B
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Martina är en fantastisk frisör på alla sätt och vis! Man blir alltid bra bemött och det känns som om man kommer hem när man är på hennes salong. Resultatet blir alltid perfekt då hon är oerhört lyhörd till vad man som kund vill uppnå med sin färgning/klippning. Jag skulle rekommendera henne till vem som helst. 10 av 10.

Felicia K
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag har gått hos Martina i flera år och blir lika nöjd med håret varje gång! Kan verkligen rekommendera henne.

Anders L
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Trevlig och kunnig samt att jag är mycket nöjd med resultatet.