Headlines Mörbylånga

Headlines Mörbylånga

headlineskalmar.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 08-408 328 14 Dela

Välkommen till Headlines Mörbylånga! På Köpmangatan 25 i Mörbylånga hittar du Headlines Mörbylånga. När du besöker oss så får du en helhetsupplevelse. På plats hittar du kreativa, professionella och inspirerande frisörer, redo för att göra allt för att du ska bli så nöjd som möjligt med ditt hår. Tjänster: Klippning, fransar...

160 omdömen om Headlines Mörbylånga

Soma H
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Hon har ett gott bemötande mot mig som kund hon är en person som inte pratar så mycket och det passar mig bra då man kan koppla av när man blir klippt

Ann-Marie H
Skrev om Headlines Mörbylånga

Jag är helt nöjd med klippningen,och det trevliga bemötandet.

Charlotte M
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Bemötandet var på topp och helt utan anmärkning! Matitha lyssnade av mina önskemål och uppfyllde dom till högsta betygsnivå! Upplevelsen gav possitiv energi, en glad och nöjd kund!

Nina J
Skrev om Headlines Mörbylånga

Supertrevligt och proffsigt. Kommer gärna tillbaks!

Kerstin L
Skrev om Headlines Mörbylånga

Jag är så nöjd! Det blev den bästa klippningen på länge Jag hade hört talas om Elin och bokade tid hos henne Hon var lyhörd och mjuk i sitt bemötande Jag köpte inga produkter då eftersom jag är känslig för starka dofter Och behöver prova mig fram

Birgitta S
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Lätt att prata med. Gjorde det jag ville. Så jag var nöjd när jag gick där ifrån.

Stefan J

Bra service, trevligt bemötande

Peter E
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Mycket trevlig, lättsam och effektiv.

Maria H
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Jag blev mycket vänligt bemött av Loise. Klippningen och färgningen av mitt hår blev mycket bra och jag gick därifrån och kände mig nöjd,cracksam och glad. Jag kommer att gå till Loise igen. Hon är verkligen en duktig hårfrisörska och dessutom väldigt trevlig. Tack för en fin upplevelse hos er.

Inger S
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Mycket bra bemötande, och trevlig att prata med. Hon är också en otrolig frissa. Jag är mycket nöjd.

Richard L
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Mycket professionell och trevlig tjej. Jag är mycket nöjd, hon var/är duktig och lyssnade på mig som kund. Resultatet blev bättre än förväntat då det också var min första klippning där. Trevlig o ren arbetsplats bidrog också med bra parkerings möjligheter. Rekommenderar Louise R.

Margareta N
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Klippning. Trevligt bemötande. Glad!

Lena T
Skrev om Headlines Mörbylånga

Ett härligt personligt bemötande av duktiga frisörer som alltid får mig att känna mig nöjd när jag lämnar salongen.

Anna W
Skrev om Headlines Mörbylånga

Jag hade mycket höga förväntningar då jag hört att frisörerna är duktiga och hörsamma. Elin Karlsson (VD) )är verkligen en pärla. Hon hade en perfekt känsla för mitt hår och hur jag ville ha det. Alla som såg mig efteråt var förundrade över förvandlingen. Och priset är mycket bra! Rekommenderar starkt.// Anna Witt

First-Name L
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Hej! Det var för första gången jag träffade henne och alla mina rädslor försvann efter några minuter när jag förstår att hon är en professionell frisör som bemöta mina krav, lätt och trevlig att kommunicera en underbar människa!

Margareta D
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Marita är trevlig ochmycket duktig frissa och man blir väl värdigt bra bemött.

Marita J
Skrev om Headlines Mörbylånga

Trevlig frisör och proffsig. Helt klart nöjd

Lasse G
Skrev om Headlines Mörbylånga

Mycket bra resultat och fantastiskt trevligt!

Eva Y
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Duktig och trevlig frisör! Lyssnar och förstår hur jag vill ha min frisyr och vad jag passar i.

Jane A
Skrev om Headlines Mörbylånga

Trevligt bemötande, bra klippning!

Kirsi H
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Jag blir alltid nöjd när jag har varit hos Maritha. Hon är alltid glad och trevlig🤗 Sist jag var hos henne blev det klippning av mitt långa och risiga hår, och gick hem nöjd med en fin page😊☀️😊

Ann-Charlotte K
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Blev mkt bra bemött och fick många bra tips om hur jag ska göra med mitt hår. Helnöjd med klippningen och så köpte jag Unite spraybalsam.

Anita J
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

En bra frisör som var lätt få kontakt med och kunde sin sak. Lyhörd person.

Anita J
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Mycket bra noggrann och trevlig och social

Anders L
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Är alltid nöjd. Trevligt bemötande och så bra frisyr som mitthuvud tillåter.

Kristina G

Kan inte vara bättre utmärkt God Jul och Gott Nytt År

Lotta H
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Jag behövde en klipptid med kort varsel och maritha löste det och en snygg klippning😃

Stefan J
Skrev om Headlines Mörbylånga

Bra tidspassning, trevligt bemötande, rent och fräscht, nära till parkering

Elise K
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Jag blev trevligt bemött och väl klippt!

Maria H
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Vänligt bemötande och förstådd som jag ville ha mitt hår med väldigt fint resultat. Tack Marita

Klas

Vill klippa mig varje vecka efter mötet med Louise R Headlines!🌞

Agneta S
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Maritha B. har klippt mig två gånger och jag är supernöjd! Jag kommer att återkomma varje gång till henne för ny klippning!

Anna-Greta K
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Trevligt bemötande! Förväntningarna uppfylldes med råge, jag blev väldigt nöjd med min frisyr! Som helhet var allt toppen!

Mats N
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Bra vänliga snabb klippning närhet

Viola B
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Maritha är en mycket vänlig frisör. Hon klippte mitt hår som jag ville. Jag bokade genast en tid för min man.

Eva B

Alltid lika härligt att bli klippt av Marita 👌❤️

Birgit G
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Louise är suverän att forma en gossfrisyr på en 84-årig tant. Vi hade dessutom en, för mig, trevlig konversation. Ser fram emot att upprepa besöket.

Jenny H
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Trevligt bemötande och helt nöjd med klippningen

Anna N
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Trevlig lätt att få bra kontakt med

Mård W
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Alltid trevligt att klippa sig hos er Jag visar hur jag vill bli klippt, och känner mig nöjd med Marithas arbete. Jag är glad att det finns en salång i Mörbylånga med så trevlig personaloch snäll hund. 🥰

Ros-Marie W
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Mycket trevligt o bra o bra klippning!

Ulf P
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Hon är trevlig och pratsam och bra och klippa

Birgitta N
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Hon lyssnade på mina idéer och bemötte dem mycket bra. Trevlig, lättpratad och klippte mitt hår bra på ett lite annorlunda sätt. Jag är mycket nöjd med besöket.

Hedvig J
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Blev väl bemött och lyssnad på. Var på salongen för tvätt och klippning.

Susanne Q
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Allt är bara bra. Lättsamt. Inkännande och positiv. Alltid trevligt att träffa Maritha.

Maria S
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Lätt att få tider och jätte trevlig personal.

Atti M
Skrev om Maritha B en del av Headlines Mörbylånga

Trevligt bemötande och klippningen blev bra!

Barbro M

Bra

Margareta D
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Jag blev mycket nöjd .med frissa som klippte mig

Annika N
Skrev om Louise R en del av Headlines Mörbylånga

Mycket bra har varit där förut och dom är proffs. Louise har klippt mig två gånger och jag är supernöjd.