CUT Örnsköldsvik

CUT Örnsköldsvik

cuthair.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 08-509 222 41 Dela

Våra erfarna frisörer på CUT Örnsköldsvik är dedikerade till att leverera klippningar och färgbehandlingar som passar just dig. Hos oss är det du som kund som är unik och vi gör vårt yttersta för att du ska vara 100% nöjd. Vårt dream team av stylister är ständigt uppdaterade med de senaste trenderna och teknikerna för att kunna...

190 omdömen om CUT Örnsköldsvik

Sara L
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Jag är mycket nöjd. Duktig, trevlig och jag är nöjd med resultatet. Fick även några bra tips.

Annica W
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Alltid lika go och glad. Såå mysigt att sitta och surra med henne. 🥰

Johan F
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Supertrevligt besök från början till slut.

Elin E
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Fantastiskt bemötande, inlyssnande och kommer med goda råd utifrån "hårsituation".

Teresa L
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Ann kan mitt hår, mina virvlar. .hon säger ärligt om nått inte skulle funka för mig och mitt hår. Hon är alltid trevlig, glad och och bemötandet är alltid bra. Ja jag har nog gjort det mesta i hårväg hos Ann, utom den permanenten som aldrig blev av 😬 (mitt val) Nej det finns ingen orsak att inte gå till Ann, ja det ska va att hon får så fullt upp att man inte får tid 😂nej den bästa anser jag!

Stefan V
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Glatt och trevligt bemötande. Mycket nöjd med klippningen.

Lina M
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Proffesionellt bemötande. Supernöjd med min nya frisyr! Tycker alltid att man känner sig välkommen och som hemma på CUT

Helena Å
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Bästa bemötandet, otroligt duktig.

Caroline B
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Magdalena Berglund är en fantastisk frisör.

Erika S
Skrev om Lisa E en del av CUT Örnsköldsvik

Lisa är väldigt trevlig, ödmjuk och har en fin personlighet. Hon pratar lagomt mycket. Trots att man pratar tillsammans så känner jag att hon är koncentrerad på det jobb hon utför, i detta fall var det en klippning. Hon tvättade även håret på mig och hon utstrålar även då ett lugn till sättet och i hennes rörelser. Jag känner tillit till Lisas kunskap. Hon lyssnar in hur jag själv önskar, men hon kan oxå delge mig hennes tips och idéer . Hon nämner då jag betalat och är klar att det är bara att komma tillbaka om det är något som inte känns bra om behov för justering. Jag är 100% nöjd med Lisa.

Kevin W
Skrev om Lisa E en del av CUT Örnsköldsvik

Hon var trevlig med sitt bemötande, och gjorde det jätte bra med att klippa den frisyren jag ville ha.

Örjan N
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Då jag har klippt mig hos Liina förut vet jag att hon är trevlig och och väldigt duktig på sitt jobb.

Hilde V
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Proffsig och skicklig, bra bemötande...

Britt Inger E
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Så himla fin tjej, duktig på de hon gör och bemötte en otroligt bra.

Magnus J
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Väldigt duktig frisör, och har trevligt bemötande.

Gabrielle N
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Vänligt och välkomnande bemött. Förväntningarna var att håret skulle bli bra. Ann gav råd och tips och lyssnade på mina önskningar. Så skönt att få bli ompysslad och bli nöjd med Resultatet. Köpte en live in produkt. För torrt hår.

Simon B
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Ann är väldigt professionell och väldigt trevlig. Hon var väldigt noggrann vilket uppskattades då det är svårt att få till skägg.

Malin B
Skrev om CUT Örnsköldsvik

Trevligt bemötande av elev och bra uppbackning av handledare. Snygg klippning och styling, jättenöjd!

Sebastian N
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Bra bemötande, duktig på sitt jobb, trevlig. Absolut inget negativt att säga!

Stefan N
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Trevlig och proffsig. Är helnöjd!

Anne Jeanette A
Skrev om Lisa E en del av CUT Örnsköldsvik

Jätte nöjd bra bemötande och bra redultat

Ann S
Skrev om Lisa E en del av CUT Örnsköldsvik

Lisa är alltid glad och trevlig! Hon är en professionell frisör med idéer om att förnya frisyren som passar mitt utseende och person!

Maria E
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Hon är trevlig, tar hand om kunderna och gör ett mycket bra jobb

Anna Å
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Sonen som klippt sig. Nöjd och fin i håret efter ett besök hos ann 😀

Gabrielle N
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Mycket välkomnande bemötande. Förväntningarna var att det inte kunde bli sämre. Litade på Linas råd och tippa. Det bästa av allt var den sköna massagen på hårbotten, mycket avslappnande. Gjorde slingor, samt toppade håret. Köpte balsam spray.

Jeanette N

Fint bemötande. Nöjd med klippningen! Bra tips och råd

Beatrice N
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Jätte trevlig och duktig! Alltid roligt att få sitta ner en stund och bli ompysslad av Liina. Ser fram emot nästa besök.

Anna H

Proffsig , varm och härlig! Alltid lika fin upplevelse att besöka CUT

Lovisa S
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Jag har klippt mig hos henne sen jag var liten, bekväm med henne då hon känner mitt hår och super dukt

Olga G
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Fantastiskt bra! Jag är mycket nöjd och klipper mig bara hos Liina!

Veronica P
Skrev om Lisa E en del av CUT Örnsköldsvik

Lyssnar in och gör det som man tillsammans kommit fram till.

Elinor G
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Professionell, tillmötesgående och fint jobb som ledde till att jag blev nöjd. 👌🏽🌷

Niklas N
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

trevlig frisör och jättenöjd son

Martin J
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Blev mycket bra bemött Hade direkt inga förväntningar mer än en bra klippning och ett bra bemötande, vilket överträffades. Liina var under klippningen väldigt social och lätt att prata med vilket uppskattades

Helen L
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Välkomnande, öppen, noggrann och kunnig. Lyssnar in önskemål och ger bra förslag. Mycket nöjd

Jan P
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Trevligt bemötande. Lever upp till förväntningarna. En bra upplevelse - klippning herr.

Karin I
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Gott bemötande. Hade beställt enbart klippning dvs eg mest bara toppning av långt hår,inte ssk avancerad åtgärd. Är helt nöjd med resultatet ,även efter några dagar. Vid besöket inte intresserad av allt för mycket social interaktion vilket jag inte blev utsatt för.uppskattades! Sammanfattningsvis helt nöjd både avs kontakt o utförande

Stina G
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Magdalena är en klippa! Lyssnar, kommer med egna kreativa förslag och ger mig alltid energi. Rekommenderas varmt!

Anna J
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Trevlig, inlyssnande och snabb.

Amanda G
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Väldigt gott bemötande av en glad och trevlig frisör. Inlyssnande på hur jag ville ha håret och gav mig en lyxig och avslappnande stund i hårtvätten. Mycket nöjd!

Teresa L
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Hur bra som helst och sonen vart så snygg. Hon läser av och ser vad som passar super bra, de är bäst där helt enkelt

Linda S
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

En superproffsig frisör. Har ett fantastiskt bemötande som verkligen är inspirerande. Hon är otroligt kreativ och trollar fram fantastiska färger på mitt hår. En pärla helt enkelt.

Fredrik H
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Super trevlig och väldigt duktigt! Kommer definitivt komma tillbaka!

Bert Ola S
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Superbra! Trevlig frisörska och håret blev fint.

Sigrid W
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Otroligt trevlig och proffsig frisör! 🙂

Carola T
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Hon är trevlig, glad. Lyssnar och ger förslag när man förklarar hur man vill ha det.

Helen V
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Jag är mycket nöjd med min klippning och min frisör Magdalena

Gun V
Skrev om Magdalena V en del av CUT Örnsköldsvik

Magdalena är mycket noggrann med allt som hon gör med håret. Är glad och trevlig lättsam att prata med men är inte påstridig och nyfiken. Jag rekommenderar henne varmt och hjärtligt. //Gun Wiberg

Sandra L
Skrev om Liina L en del av CUT Örnsköldsvik

Blev bra bemött av personalen, de va trevliga och välkomnande. Har klippt mig där förut och vet att personalen är mycket duktiga och professionella det var därför återvände jag dit. Jag köpte en dam klippning.

Ann K
Skrev om Ann S en del av CUT Örnsköldsvik

Andra gången ja klipper mig där. Ann är en klämkäck och bra frisör. Denna gången så blev det även slingor och Ann fick till det jättebra . Sedan så är det en mycket ren och fräch salong och all personal ä kanoners.