Norr Hair & Home

Norr Hair & Home

norrhairhome.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Norr Hair & Home! I en värld där stil möter hållbarhet står Norr Hair & Home som en ledstjärna för harmoni, lyx och värme. För oss handlar det inte bara om att erbjuda förstklassiga hårtjänster och elegant inredning; det handlar om att skapa en plats för dig där skönhet, komfort och miljömedvetenhet samexisterar....

189 omdömen om Norr Hair & Home

Lisa H
Skrev om Norr Hair & Home

Mycket bra! Linda var lyhörd och tog sig tid kände ingen stress fast vi knappt höll tiden😅

Jenny L
Skrev om Norr Hair & Home

Bra bemötande, lugn och trevlig miljö. Många fina produkter att köpa i salongen.

Marjam H
Skrev om Norr Hair & Home

Väldigt trevlig och professionell personal! Min son blev jättenöjd med klippningen och jag själv blev serverad kaffe och choklad under tiden :)

Kerstin T
Skrev om Norr Hair & Home

Mycket trevligt och välkomnande bemötande på en stilren och fin frisörsalong. Riktigt nöjd med klippning och färgning utfört av Sanna. Hit kommer jag gärna tillbaka!

Stina R
Skrev om Norr Hair & Home

Alltid lika nöjd efter att jag varit hos Rebecca!

Amandus E
Skrev om Norr Hair & Home

Daniella var helt fantastisk, super trevlig, super duktig och extremt välkomnande. Blev jätte nöjd med frisyren och super trevligt besök

Jasmine M
Skrev om Norr Hair & Home

Linda var så himla duktig och lyssnade noggrant på hur jag ville ha håret! Väldigt trevlig och duktig!

Gabriella W
Skrev om Norr Hair & Home

Jag har gått hos Sanna på Norr i flera år och är alltid lika nöjd med hennes kompetens och resultat. Hon är extremt noggrann och ger bra råd och tips. Trevligt och glatt bemötande, med en varm kopp kaffe och lugn stund i hennes frisörstol. Rekommenderar henne varmt!

Anna D
Skrev om Norr Hair & Home

Trevligt och bra bemötande! Fin klippning och lyssnade in bra på min åsikter men kom också med förslag

Anna E
Skrev om Norr Hair & Home

Daniela gör ALLTID ett magnifikt jobb, vi är alltid nöjda och blir ompysslade på ett mycket fint vis.

Laila N
Skrev om Norr Hair & Home

Härligt att möta Linda igen som fick ordning på min frisyr. Nöjd och glad ser fram mot nästa besök.

Maria B
Skrev om Norr Hair & Home

Jag hade beställt klippning och var ganska bestämd med hur jag ville ha det. Jag upplevde att man lyssnade på mig och blev vänligt bemött. Detta var mitt första besök och jag har en ny bokad tid hos er.

Ylva L
Skrev om Norr Hair & Home

Jag blev välkomnad på ett trevligt och proffsigt sätt och kände mig snabbt trygg och avslappnad med min frisör, Daniella. Hon lyssnade in hur jag ville bli klippt och kom med förslag utifrån vad jag önskade och vad hon såg att mitt hår behövde. Tycker att hon var väldigt bra på att klippa och sedan på att fixa mitt hår snyggt efteråt också! Fick även bra tips på hur jag kan ta hand om mitt hår. Salongen har en lugn och skön atmosfär. Kan varmt rekommendera Norr Hair & Home

Annemari O
Skrev om Norr Hair & Home

Jättefin upplevelse i proffsig och lugn, skön miljö.

Alva S
Skrev om Norr Hair & Home

Jättehärlig salong och Sanna är superduktig, håret blev otroligt fint. Supernöjd!

Anna K
Skrev om Norr Hair & Home

En klippning som gav mig en avkopplande timme i lugn och harmonisk miljö. Trevligt bemötande när jag kom och av min frisör som även gjorde ett snyggt och bra jobb. Det var värt varenda krona och jag kommer gärna tillbaka.//Anna

Karin E
Skrev om Norr Hair & Home

Trevligt bemötande, in lyssnande & byte av idéer, kunnig. Så nöjd med resultatet. Ger utan tvekan ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️/5

Filippa H
Skrev om Norr Hair & Home

Norr har en otroligt mysig salong och väldigt snygg och trevligt. Alla som jobbar där var väldigt proffsiga och trevliga. Gick hos Daniella och hon är väldigt trevlig och duktig. Så snäll och härlig person ❤️ Jag blev väldigt nöjd med resultatet av håret och det blev så fint verkligen ❤️ rekommenderar mycket starkt!!❤️

Natalie A
Skrev om Norr Hair & Home

Ett jättetrevligt bemötande och en fantastisk klippningsupplevelse i en salong som känns väldigt inbjudande.

Pernilla L
Skrev om Norr Hair & Home

Alltid lika nöjd efter mina besök, finns ingen så duktig och noggrann som Rebecca 😍

Nora V

Trevligt ställe, bra service! 👌🏻

Emilia M
Skrev om Norr Hair & Home

Trevlig personal, gav bra råd och var välkomnande

Arne K
Skrev om Norr Hair & Home

På bästa möjliga sätt. Jag förväntade mig en dialog som bar fram till den frisyr som jag tidigare inte fått på länge. Redan efter några minuter upplever jag en lugn och behaglig atmosfär i salongen och möts av en välkomnande trivsam personal. Jag erbjuds att sitta ned av en ung trevlig kvinna samt erbjuds kaffe. Till min stora glädje blev jag också klippt av en mycket kompetent frisör.

Atefa N
Skrev om Norr Hair & Home

Väldigt professionellt och jag går alltid därifrån nöjd med mitt hår. Rebecca vet vad hon gör.

Birgitta A
Skrev om Norr Hair & Home

Köpte inga produkter för jag vill använda mina egna tills de tar slut

Jenny N
Skrev om Norr Hair & Home

Verkligen trevligt och professionellt bemötande

Emma E
Skrev om Norr Hair & Home

Mycket bra bemötande och en hemtrevlig och mysig salong! Linda är fantastisk och gör alltid magi med håret!

Ellen M
Skrev om Norr Hair & Home

Jättetrevligt bemötande och bästa klippningen tills nu i Nyköping. Jättebra!

Linda K
Skrev om Norr Hair & Home

Världens finaste bemötande! Och så otroligt fin, lungnade och lyxig salong.

Sali B
Skrev om Norr Hair & Home

Trevliga tjejer som jobbar där och de är super duktiga!

Filippa G
Skrev om Norr Hair & Home

Blev bemött bra. De lever upp till mina förväntningar då mitt hår kändes fräscht och i längden jag ville ha.

Sandra B
Skrev om Norr Hair & Home

Trevligt och proffsigt. Linda va mycket inlyssnande med mig som ny kund. Noggrann och vi hade en bra dialog angående mina önskemål och jag är mer än nöjd med resultatet🥰

Benjamin A
Skrev om Norr Hair & Home

Bra klippt och bra bemötande i en fin miljö!

Annelie N
Skrev om Norr Hair & Home

På Norr Hair & Home känner jag mig alltid välkommen. I en harmonisk miljö och med professionellt bemötande är jag trygg i att de gör sitt bästa för ge mig en härlig helhets - upplevelse!

Charlotte J
Skrev om Norr Hair & Home

Alltid nöjd och lyssnad på av Rebecca!

Tiina K
Skrev om Norr Hair & Home

Mysigt , lugnt & proffsigt. Vi hade en bra dialog om hur mitt hår skulle färgas och klippas. Jag kände mig trygg i frisörens händer.

Lina H
Skrev om Norr Hair & Home

Otroligt nöjd med resultatet. Lugn och harmonisk salong.

Gunilla B
Skrev om Norr Hair & Home

Kunnig personal och ett professionellt bemötande. Jag kommer att fortsätta min ”hårresa”hos Linda på Norr Hair. Jag är mycket nöjd/Gunilla B

Katarina A
Skrev om Norr Hair & Home

Klippte och färgade håret hos Linda. Linda var så noggrann i sin klippning och färgen blev väldigt lik det jag önskade mig. Kan varmt rekommendera!

Therése B
Skrev om Norr Hair & Home

Jättebra service och bemötande. Jag är väldigt nöjd med klippningen och Olaplexbehandling jag fick.

Elisabeth K
Skrev om Norr Hair & Home

Blev väl bemött och fint omhändertagen.

Elvira E
Skrev om Norr Hair & Home

Rebecka är trevlig, snabb och har mer talang i sitt lillfinger än jag har i hela min kropp när det gäller hår! Hon är så himla bra, det blir bättre än jag tror varje gång. Rekommenderar alla att gå hit, det är underbar service och fantastiska resultat

Maja L
Skrev om Norr Hair & Home

Väldigt fint bemötande. Nöjd med resultatet samt en fin väldigt fin salong. Kan nog inte bli bättre 😍

Caroline J
Skrev om Norr Hair & Home

Fint bemötande, fin miljö och man känner sig alltid fin när man går därifrån.

Hanna S
Skrev om Norr Hair & Home

Noggranna och trevlig personal! Blev mkt nöjd!

Veerle L
Skrev om Norr Hair & Home

Trevlig miljö, skön stämning och jätteduktig frisör. Jag gillar också att Norr Hair värnar om miljön och noggrant väljer ut sina hårvårdsprodukter och färgen som används.

Linda B
Skrev om Norr Hair & Home

Rebecca är mycket lyhörd och extremt duktig. Blir alltid nöjd och väl bemött.

Titti B
Skrev om Norr Hair & Home

Jag blev klippt av Linda. Väldigt kunnig, trevlig, och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Självklart kommer jag tillbaka till Norr och Linda ./ Titti

Malin S
Skrev om Norr Hair & Home

Färgade håret hos Linda och jag blev jättenöjd! Fick ett fantastiskt bemötande och mycket bra hjälp. Avkopplande lokal med harmonisk inredning och musik.

Tilda H
Skrev om Norr Hair & Home

Jättetrevlig personal, mysig stämning. Väldigt bra att frisören alltid kommer med mer ”skonsamma förslag”