Mobilreparation i Stockholm

6 rekommenderade mobilreparatörer i Stockholm

Har glaset spruckit på din telefon? Det händer även den bästa. Som tur är finns det alternativ på hur du snabbt och enkelt kan få det fixat. Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella mobilreparatörerna i Stockholm.

Har du tappat din telefon? Det finns några saker som kan vara värt att tänka på när din telefon gått sönder. Först och främst ska du tänka på att bara använda auktoriserade verkstäder så länge garantin på din telefon gäller. Om du skulle ha en speciell mobilförsäkring eller hemförsäkring ska du ta kontakt med ditt försäkringsbolag innan du väljer verkstad, de kan tala om vart du ska vända dig och vad som täcks av försäkringen.

Läs mer »

iPhonereparation.se Vasastan

Odengatan 27, Stockholm
    Välkommen in med din trasiga mobil!
    Bo D
    Bo D: Snabb service och kunnig personal. Trevligt bemötande

iPhonereparation.se Kungsholmen

S:t Eriksgatan 28, Stockholm
    Välkommen in med din trasiga mobil!
    Håkan L
    Håkan L: Perfekt bemötande och utfört arbete. Högsta betyg

Smartphone Store

Rådmansgatan 41, Stockholm
    Caroline A
    Caroline A: Lämnade in min iphone 5 med sprucken skärm. De lagade den på 40 minuter medan jag tog en promenad. Supernöjd, väldigt tr...

re:Pear

1 reco
    Långholmsgatan 20, Stockholm

GH Mobilcenter

Långholmsgatan 13, Stockholm
    Välkommen till GH Mobilcenter, vi är specialister på reparationer av mobiltelefoner. Med ett centrallager av reservdelar kan vi erbjuda korta reparationstider, kostnadsfri felsökning och bra priser på...

Smartphone Store S:t Eriksgatan

S:t Eriksgatan 56, Stockholm
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (3 st)

Mobilreparation i Stockholm

När du väljer verkstad kan de ha reservdelar som antingen är original eller kopior, se till att du har koll på vad du får. Fasta batterier i telefoner som exempelvis IPhone håller i cirka två år, även batterier finns i original och piratkopior. Tänk på att i de fall batterierna i telefoner överhettats och börjat brinna beror det på att det är piratkopierade batterier som suttit i.

Lycka till!