Mobilreparation i Stockholm

6 rekommenderade mobilreparatörer i Stockholm

Har glaset spruckit på din telefon? Det händer även den bästa. Som tur är finns det alternativ på hur du snabbt och enkelt kan få det fixat. Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella mobilreparatörerna i Stockholm.

Har du tappat din telefon? Det finns några saker som kan vara värt att tänka på när din telefon gått sönder. Först och främst ska du tänka på att bara använda auktoriserade verkstäder så länge garantin på din telefon gäller. Om du skulle ha en speciell mobilförsäkring eller hemförsäkring ska du ta kontakt med ditt försäkringsbolag innan du väljer verkstad, de kan tala om vart du ska vända dig och vad som täcks av försäkringen.

Läs mer »

iPhonereparation.se Vasastan

Odengatan 27, Stockholm
    Välkommen in med din trasiga mobil!
    Daniel E
    Daniel E: Trevligt bemötande och serviceinriktad personal.

Gigamex Östermalmstorg

Nybrogatan 28T, Stockholm
    Trasig telefon eller annan digital enhet? Kom in så fixar vi i butiken, eller skicka in den så får du den lagad på 24h!
    Tom L
    Tom L: Snabbt och proffsigt bemötande, på 30 min var telefonen hel igen.

iPhonereparation.se Kungsholmen

S:t Eriksgatan 28, Stockholm
    Välkommen in med din trasiga mobil!
    Maj S
    Maj S: Superbra service, trevlig personal och bra priser.

Smartphone Store

Rådmansgatan 41, Stockholm
    jonas  h
    jonas h: Otroligt snabb service och bra bemötande vid mail kontakt. Köpte en blackberry mobil som tyvärr var för avancerad för mi...

Gigamex Bagarmossen

Lagavägen 36, Bagarmossen
    Vi på Gigamex fixar din trasiga telefon! Kom in till butiken eller skicka in telefonen för reparation på 24h.
    Sophie B
    Sophie B: Extremt snabb och proffsig service!

re:Pear

Långholmsgatan 20, Stockholm
    Per A
    Per A: Lämnade in min Sony Z5 compact för skärmbyte sent fredag eftermiddag 4/11 och kunde hämta upp den 2 timmar senare vilket...
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (3 st)
Östermalm  (1 st)
Skarpnäck  (1 st)
Södermalm  (1 st)

Mobilreparation i Stockholm

När du väljer verkstad kan de ha reservdelar som antingen är original eller kopior, se till att du har koll på vad du får. Fasta batterier i telefoner som exempelvis IPhone håller i cirka två år, även batterier finns i original och piratkopior. Tänk på att i de fall batterierna i telefoner överhettats och börjat brinna beror det på att det är piratkopierade batterier som suttit i.

Lycka till!