Mobilreparation i Stockholm

13 rekommenderade mobilreparatörer i Stockholm kommun

Har glaset spruckit på din telefon? Det händer även den bästa. Som tur är finns det alternativ på hur du snabbt och enkelt kan få det fixat. Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella mobilreparatörerna i Stockholm.

Har du tappat din telefon? Det finns några saker som kan vara värt att tänka på när din telefon gått sönder. Först och främst ska du tänka på att bara använda auktoriserade verkstäder så länge garantin på din telefon gäller. Om du skulle ha en speciell mobilförsäkring eller hemförsäkring ska du ta kontakt med ditt försäkringsbolag innan du väljer verkstad, de kan tala om vart du ska vända dig och vad som täcks av försäkringen.

Läs mer »
  • Gigamex Hötorget

Mobilreparation medan du väntar! Du kan även skicka in enheten till oss, vi reparerar och skickar tillbaka inom 24h!
    Michael B
    Michael B: Grymt bemötande. Kom in 10 min innan de stängde och frågade om de kunde lösa min telefon. Nemas problemas. Fixat och kla...
  • Trasig telefon eller annan digital enhet? Kom in så fixar vi i butiken, eller skicka in den så får du den lagad på 24h!
    Christian L
    Christian L: Snabb och effektiv service med tydlig prisbild
  • Gigamex Bagarmossen

Vi på Gigamex fixar din trasiga telefon! Kom in till butiken eller skicka in telefonen för reparation på 24h.
    Kenneth C
    Kenneth C: Snabbt, enkelt, proffesionellt och mycket trevliga. Min son rekommenderade dem till mig och jag kan helt klart göra de...
  • Välkommen till Datorreparation Årsta! Här får du iPhone- och datorreparationer till fasta priser. Vi både hämtar, lämnar och ger 90 dagars garanti.
    Jon S
    Jon S: Bra bemötande, trevliga och kompetenta. Fixade datorn dagen innan julafton utan åthävor och föreslog också åtgärder som ...
  • PhoneHero Vasastan

Välkommen in med din trasiga mobil!
    Karin E
    Karin E: Byte av skärm på Iphone 6 plus. Hemservice m RUTavdrag, snabbt och enkelt. Vilken service !!
  • Vi lagar din surfplatta eller mobil snabbt, tryggt och med riktigt bra reservdelar. Välkommen!
    Ann-sofie Ulrika Å
    Ann-sofie Ulrika Å: Snabbt , proffsigt och inget krångel
  • PhoneHero Kungsholmen

Vi är störst i Sverige på glas- och skärmbyten för iPhone och iPad. Välkommen in med din trasiga mobil!
    Maria 0
    Maria 0: Toppen på alla sätt! Rekommenderar varmt. Maria
  • Smartphone Store

Tull T
    Tull T: Fantastisk snabb service! Jag bytte skärm på en iPhone 6 och det fungerade perfekt! De installerade även ett riktigt bra...
  • Gigames Sickla – Snabb hjälp när du behöver reparera eller laga din telefon!
    Kristian G
    Kristian G: Snabbt och smidigt. Blev som ny. :)
  • It-Ambulance

Alexander E
    Alexander E: Tänker på kvalitet vilket är bra :)
  • Mrgizmo

Linus
    Linus: Köpt en iPhone 6S, snabb leverans och ser ut som på bilderna. Tack MrGizmo! /Nöjd kund.
  • Välkommen till Datorreparation Aspudden! Vi hämtar, lämnar och ger dig hela 90 dagars garanti på dina iPhone- och datorreparationer.
    Christina P
    Christina P: Reparatören glömde bort den överenskomna tiden på förmiddagen den 16:e men kom i stället samma eftermiddag. Arbetade då ...
  • re:Pear

Per A
    Per A: Lämnade in min Sony Z5 compact för skärmbyte sent fredag eftermiddag 4/11 och kunde hämta upp den 2 timmar senare vilket...
Visa sida:
Områden i Stockholm
Norrmalm  (5 st)
Östermalm  (2 st)
Södermalm  (2 st)
Skarpnäck  (2 st)

Mobilreparation i Stockholm

När du väljer verkstad kan de ha reservdelar som antingen är original eller kopior, se till att du har koll på vad du får. Fasta batterier i telefoner som exempelvis IPhone håller i cirka två år, även batterier finns i original och piratkopior. Tänk på att i de fall batterierna i telefoner överhettats och börjat brinna beror det på att det är piratkopierade batterier som suttit i.

Lycka till!