Mobilreparation i Stockholm

9 rekommenderade mobilreparatörer i Stockholm

Har glaset spruckit på din telefon? Det händer även den bästa. Som tur är finns det alternativ på hur du snabbt och enkelt kan få det fixat. Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella mobilreparatörerna i Stockholm.

Har du tappat din telefon? Det finns några saker som kan vara värt att tänka på när din telefon gått sönder. Först och främst ska du tänka på att bara använda auktoriserade verkstäder så länge garantin på din telefon gäller. Om du skulle ha en speciell mobilförsäkring eller hemförsäkring ska du ta kontakt med ditt försäkringsbolag innan du väljer verkstad, de kan tala om vart du ska vända dig och vad som täcks av försäkringen.

Läs mer »

Datorreparation.se

Årstavägen 29, Stockholm
    Vi på Datorreparation erbjuder dator- och mobilreparation till fasta priser! Vi både hämtar och lämnar.
    Ab Cj Björnberg
    Ab Cj Björnberg: Snabbt , smidigt och tillmötesgående

Gigamex Hötorget

Kungsgatan 41, Stockholm
    Mobilreparation medan du väntar! Du kan även skicka in enheten till oss, vi reparerar och skickar tillbaka inom 24h!
    Andrew G
    Andrew G: Mycket bra och trevlig service. Och snabb.

Gigamex Östermalmstorg

Nybrogatan 28T, Stockholm
    Trasig telefon eller annan digital enhet? Kom in så fixar vi i butiken, eller skicka in den så får du den lagad på 24h!
    Marie F
    Marie F: Snabbt och vänligt bemötande av personalen

PhoneHero Vasastan

Odengatan 27, Stockholm
    Välkommen in med din trasiga mobil!
    Sara L
    Sara L: Snabb trevlig och proffsig service.

Gigamex Bagarmossen

Lagavägen 36, Bagarmossen
    Vi på Gigamex fixar din trasiga telefon! Kom in till butiken eller skicka in telefonen för reparation på 24h.
    Frida R
    Frida R: Supertrevlig personal, snabb hantering. Fint resultat! Kan varmt rekommenderas! /Frida

Mobilkoden

Östgötagatan 29, Stockholm
    Vi lagar din surfplatta eller mobil snabbt, tryggt och med riktigt bra reservdelar. Välkommen!
    Michael T
    Michael T: Allt fungerade mycket väl. Jag beställde en Accespunkt på nätet och hämtade upp den i butiken några dagar senare. Jag va...

PhoneHero Kungsholmen

S:t Eriksgatan 28, Stockholm
    Vi är störst i Sverige på glas- och skärmbyten för iPhone och iPad. Välkommen in med din trasiga mobil!
    Fredrik S
    Fredrik S: Super kanon perfekt outstandig magiskt

Smartphone Store

Rådmansgatan 41, Stockholm
    Tull T
    Tull T: Fantastisk snabb service! Jag bytte skärm på en iPhone 6 och det fungerade perfekt! De installerade även ett riktigt bra...

re:Pear

Långholmsgatan 20, Stockholm
    Per A
    Per A: Lämnade in min Sony Z5 compact för skärmbyte sent fredag eftermiddag 4/11 och kunde hämta upp den 2 timmar senare vilket...
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (4 st)
Södermalm  (2 st)
Östermalm  (1 st)
Skarpnäck  (1 st)

Mobilreparation i Stockholm

När du väljer verkstad kan de ha reservdelar som antingen är original eller kopior, se till att du har koll på vad du får. Fasta batterier i telefoner som exempelvis IPhone håller i cirka två år, även batterier finns i original och piratkopior. Tänk på att i de fall batterierna i telefoner överhettats och börjat brinna beror det på att det är piratkopierade batterier som suttit i.

Lycka till!