Laga Mobil Hammarby

4.0

11 omdömen om Laga Mobil Hammarby

AMANDA T
Skrev om Laga Mobil Hammarby

Jag lämnade in min telefon för att byta skärm. Jag hade kollat upp vad det skulle kosta innan via deras hemsida (som nu verkar ligga nere?) men när jag kom för att betala för skärmbytet fick jag betala några hundralappar mer än vad som stod, med argumentet att jag hade fått originaldelar. Detta blev jag inte informerad om innan. Nu två månader senare så har skärmen spruckit på ena sidan och tappat färgen och "flimrar" på andra sidan skärmen. När jag fick originaldelar kan man ju tycka att det ska hålla längre än två...

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1506 omdömen 4.7 av 1506 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

GRY D
Skrev om Laga Mobil Hammarby

Lämnade in min mobil för att laga skärmen, det tog ca 2h och blev jättebra! Väldigt trevligt bemötande

Carina
Skrev om Laga Mobil Hammarby

Lämnade in två iPad för skörmbyte. Båda skärmarna glappade efter bytet och det uppstod en stor mängd elektronik fel. 1400kr åt skogen....

Svar från Laga Mobil Hammarby

" Hej, Vad tråkigt att du har fått en tråkig upplevelse. Det är inte alls den upplevelsen vi vill att du ska ha på Laga mobil Hammarby. Kom gärna tillbaka med Ipaden så ska vi göra vårt bästa för att göra dig hjälpa dig så att du blir nöjd. Obs! Vi garanterar vårt jobb och om det finns något fel på reservdelar själv klart returnerar vi den till leverantören samt kunden får fel fritt allternativ. Med vänliga hälsningar Laga mobil Hammarby "

Hot Help
4.8/5 i betyg av 592 omdömen 4.8 av 592 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

ELYAS S
Skrev om Laga Mobil Hammarby

Tack för grym service, fick tillbaka mobil inom 2h då jag behövde den akut! Kan verkligen rekommendera :)

Andreas K
Skrev om Laga Mobil Hammarby

Lämnade in en iPad för att laga en trasig skärm. iPaden kom tillbaka i dåligt skick. Skärmen satt löst. Glipor uppstod relativt omgående, vilket gjorde att skärmen spräcktes rätt snart igen.

Svar från Laga Mobil Hammarby

" Hej, Vad tråkigt att du har fått en tråkig upplevelse. Det är inte alls den upplevelsen vi vill att du ska ha på Laga mobil Hammarby. Kom gärna tillbaka med Ipaden så ska vi göra vårt bästa för att göra dig hjälpa dig så att du blir nöjd. Obs! Vi garanterar vårt jobb och undrar varför kom du inte tillbaka till butiken när det hänt med dig? Med vänliga hälsningar Laga Mobil Hammarby

Birgit E
Skrev om Laga Mobil Hammarby

De var trevliga, jag gick snabb och bra hjälp

Andreas B
Skrev om Laga Mobil Hammarby

Alltid Snabb och bra service med reperation av mobilskärmar

Björn L
Skrev om Laga Mobil Hammarby

Lagat mobil där vid fler tillfällen mycket bra service.

Andy L
Skrev om Laga Mobil Hammarby

Alltid bra bemötande. Lagade min Iphone snabbt å smidigt.

Åke T
Skrev om Laga Mobil Hammarby

Bra bemötande, service, punktlighet. Åker alltid dit när jag har mobiltele problem.

Laga Mobil Hammarby gillar detta
Anders A
Skrev om Laga Mobil Hammarby

Vi har handlat och fått telefoner/iPads lagade här ett flertal gånger och alltid varit nöjda. Snabb service och trevligt bemötande.

Laga Mobil Hammarby gillar detta