Laga Mobil Hammarby

Laga Mobil Hammarby

Läs vad 9 kunder tycker om Laga Mobil Hammarby 2

2020-10-12
    Lämnade in två iPad för skörmbyte. Båda skärmarna glappade efter bytet och det uppstod en stor mängd elektronik fel.
    1400kr åt skogen....
    " Hej, Vad tråkigt att du har fått en tråkig upplevelse. Det är inte alls den upplevelsen vi vill att du ska ha på Laga mobil Hammarby. Kom gärna tillbaka med Ipaden så ska vi göra vårt bästa för att göra dig hjälpa dig så att du blir nöjd. Obs! Vi garanterar vårt jobb och om det finns något fel på reservdelar själv klart returnerar vi den till leverantören samt kunden får fel fritt allternativ. Med vänliga hälsningar Laga mobil Hammarby " Laga Mobil Hammarby
    2020-10-09
    Tack för grym service, fick tillbaka mobil inom 2h då jag behövde den akut! Kan verkligen rekommendera :)
    2020-10-08
    Lämnade in en iPad för att laga en trasig skärm.

iPaden kom tillbaka i dåligt skick. Skärmen satt löst. Glipor uppstod relativt omgående, vilket gjorde att skärmen spräcktes rätt snart igen.
    " Hej, Vad tråkigt att du har fått en tråkig upplevelse. Det är inte alls den upplevelsen vi vill att du ska ha på Laga mobil Hammarby. Kom gärna tillbaka med Ipaden så ska vi göra vårt bästa för att göra dig hjälpa dig så att du blir nöjd. Obs! Vi garanterar vårt jobb och undrar varför kom du inte tillbaka till butiken när det hänt med dig? Med vänliga hälsningar Laga Mobil Hammarby Laga Mobil Hammarby
    2020-10-08
    De var trevliga, jag gick snabb och bra hjälp
    2020-10-07
    Alltid Snabb och bra service med reperation av mobilskärmar
    2020-10-07
    Lagat mobil där vid fler tillfällen mycket bra service.
  • Andy L
    skrev om Laga Mobil Hammarby
    2020-10-07
    Alltid bra bemötande. Lagade min Iphone snabbt å smidigt.
    2020-10-06
    Bra bemötande, service, punktlighet.

Åker alltid dit när jag har mobiltele problem.
    2020-10-06
    Vi har handlat och fått telefoner/iPads lagade här ett flertal gånger och alltid varit nöjda. Snabb service och trevligt bemötande.