Alla kategorier Dator Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Min Datorsupport AB

Min Datorsupport AB

Strandbergsgatan 61, 112 51 Stockholm — Visa karta

Vi arbetar dagligen med att hjälpa våra kunder som är privatpersoner & företag med det mesta inom IT-Support.

De vanligaste uppdragen vi utför och som vi är experter på är nätverksinstallationer av stabila och säkra hemnätverk & företagsnätverk.

Vi har alltid med oss all utrustning som behövs vid en nätverksinstallation, så vi kan hjälpa dig direkt på plats inom Stockholms län.

Snabbt, smidigt och enkelt för dig helt enkelt, välkommen att boka en tid via våran interaktiva bokningskalender!

NÄTVERKSINSTALLATION

Se vad vi erbjuder och lovar nedan:
- Våra nätverkstekniker använder beprövad utrustning och installationsteknik.
- Väljer du vårt premiumnätverk lovar vi 99,99% tillförlitlighet.
- Lägg till vårt serviceavtal, så nätverket alltid är uppdaterat och fungerar optimalt.
- Vi drar nätverkskabel i bostadshus och företagslokaler.
- Vi installerar både trådbundna nätverk, samt trådlösa nätverk (WiFi)
- Vi hjälper dig med installation av tillbehör till ditt nätverk som skrivare, servrar, trådlösa ljudsystem, larm, övervakningssystem och mycket mer.

Välkommen!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 131 kunder tycker om Min Datorsupport AB

• Henry R

2019-08-14

Henry R skrev om Min Datorsupport AB
    Långsam och seg dator - Min Datasupport åtgärda alla fel dom kunde hitta . Dokumentation fick jag löpande . Och allt blev perfekt . Fick även råd för hur jag ska hantera datorprogram i framtiden .
    Allt till mycket rimlig kostnad . Rekommenderar Läs mer
    2019-08-14 Emil H svarar Henry R
    Stort tack Henry och trevlig kväll!
  • 2019-07-15

Bengt K skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorssupport AB bytte hårddisk på min iMac, och den fick ett nytt liv.
    Utmärkt service på alla sätt. Läs mer
    2019-07-16 Emil H svarar Bengt K
    Stort tack Bengt. Ha en trevlig sommar :)
  • 2019-07-08

Lotta S skrev om Min Datorsupport AB
    IT-teknikern Emil Höglund kom snabbt till mig efter att jag ringt. Han löste mitt akuta problem snabbt och bra och upptäckte dessutom ett par program som jag kunde avsluta. Jag fick svar på ett par frågor om funktion också. Toppen! Han jobbade med både humor och värme. Läs mer
    2019-07-08 Emil H svarar Lotta S
    Stort tack Lotta. Ha en skön sommar / Emil
  • 2019-06-08

Jan Wlodzimierz Jerzy K skrev om Min Datorsupport AB
    Kan varmt rekommendera företaget som är inte bara fantastiskt trevliga utan kunniga och proffsiga samt mkt seriösa!

Fick väldigt snabb hjälp och återkoppling!

Kontrollerade att allt funkade direkt!

Tack! Hälsn Jan Krynicki Läs mer
    2019-06-08 Emil H svarar Jan Wlodzimierz Jerzy K
    Stort tack Jan. Trevlig sommar! / Emil
    2019-06-08 Jan Wlodzimierz Jerzy K svarar Emil H
    Hej Emil!
    Ska verkligen rekommendera er till alla mina bekanta. Önskar Dig också en trevlig sommar.
    Många hälsningar Jan
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Göran Torgny L

2019-06-06

Göran Torgny L skrev om Min Datorsupport AB
    Tack Emil för ett gott arbete!
    Snabb respons och support redan nästa dag - Problem solved!
    Behövde inte åka över hela stan och lämna in datorn - Fixat med hembesök!
    Kan varmt rekommendera Min Datorsupport!
    Torgny Lagerstam Läs mer
  • Stefan F

2019-05-27

Stefan F skrev om Min Datorsupport AB
    En av mina datorer kraschade vid uppdatering det fixades galant samt en översyn av diverse; synk mellan datorer och mobil samt mail mm. Jag är mycket nöjd med resultatet och med Emil som person och tekniker.
    5 poäng av 5 möjliga.
    Stefan Läs mer
    2019-05-27 Emil H svarar Stefan F
    Stort tack Stefan. Ha en skön sommar och hör av dig om det är något bara.
  • SUSANNE B

2019-05-27

SUSANNE B skrev om Min Datorsupport AB
    Om kvalitet är att överträffa kundens förväntningar så håller Emil på Min Datorsupport hög kvalitet; lätt att komma i kontakt med, håller tider, bra information samt mycket väl genomfört uppdrag, dvs gott och väl över vad vi hade anledning att förvänta oss. Läs mer
    2019-05-27 Emil H svarar SUSANNE B
    Stort tack, ja nu har ni ett stabilt nätverk i minst 10 år. Trevlig Sommar :)
  • 2019-04-18

Ulrika Elin Eleonora L skrev om Min Datorsupport AB
    Snabb återkoppling och hjälp. Löste mina problem snabbt. Dessutom tittade Emil igenom i princip allt som rör teknik och it i mitt hem och fixade det som inte fungerade bra. Superkompetent, snabb och trevlig. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2019-04-18 Emil H svarar Ulrika Elin Eleonora L
    Stort tack Ulrika. Glad Påsk :)
  • 2019-04-03

OLAV M skrev om Min Datorsupport AB
    Lever verkligen upp till sitt valspråk: "Snabbt, smidigt och enkelt" men har glömt "trevligt". Vårt nätverk fungerar perfekt. Rekommenderas Läs mer
    2019-04-03 Emil H svarar OLAV M
    Stort tack :) Ha en fortsatt trevlig vecka!
  • Peter L

2019-02-15

Peter L skrev om Min Datorsupport AB
    Fick problem med hemmanätverket och trådlös uppkoppling till skrivare. (Gick inte att fixa på egen hand, trots flera försök). Bokade tid, Emil kom och löste problemet! Smidigt och enkelt! Läs mer
    2019-02-15 Emil H svarar Peter L
    Härligt att du är nöjd. Ha en trevlig helg! / Emil
  • 2019-01-31

Bright Elteknik skrev om Min Datorsupport AB
    Vi är en underentreprenör till Min Data Support AB och vi är extremt nöjda med samarbetet! Läs mer
    2019-01-31 Emil H svarar Bright Elteknik
    Härligt att höra :) Desamma, är väldigt nöjd med vårt samarbete. / Emil
  • 2019-01-30

Jan Ahlberg skrev om Min Datorsupport AB
    Emil på Min Datasupport är ett riktigt proffs man kan lita på i vått och torrt - och såväl i stort som i smått.
    Det känns skönt och tryggt att veta att han finns tillhands när det kniper - vilket det ofta gör ordentligt när datatekniken sviker.
    Vi kan bara varmt rekommendera Emil och Min Datasupport med sin alldeles utmärkta service!
    Jan Ahlberg, Tonårscoaching Sverige & Suzanne Öhman, Suzz Text & Form Läs mer
    2019-01-30 Emil H svarar Jan Ahlberg
    Stort tack Jan. Bara höra av dig om det är något / Emil
  • Jouko K

2019-01-19

Jouko K skrev om Min Datorsupport AB
    Efter att plötsligt fått problem med min PC som inte lyckades starta upp Windows alls så kontaktade jag Min Datorsupport. Snabb hantering med en helt ominstallerad och med alla egna filer på plats igen som resultat ! Klar rekommendation för att anlita vid problem ... Läs mer
    2019-01-20 Emil H svarar Jouko K
    Stort tack Jouko, ha en fortsatt trevlig helg! / Emil
  • Elin S

2018-11-28

Elin S skrev om Min Datorsupport AB
    Använde mig av MinDatorsupport och fick fantastiskt bra, snabb och flexibel hjälp! Mycket kunnig och trevlig personal. Högsta betyg! Läs mer
    2018-11-28 Emil H svarar Elin S
    Stort Tack Elin för rekommendationen. / Emil
  • 2018-11-01

Rami A skrev om Min Datorsupport AB
    Använde precis Min Datorsupport och måste säga att det var en kanon leverans på alla sätt och vis.

Kompetent personal och lämnade itne uppdraget förän det var slutfört samt att de följde upp efteråt för att säkerställa att allt fungerade väl.

Rekommenderar dem varmt Läs mer
    2018-11-28 Emil H svarar Rami A
    Stort Tack Rami för rekommendationen. / Emil
  • Patricia G

2018-10-25

Patricia G skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket professionellt, snabbt och smidigt. Det överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2018-11-28 Emil H svarar Patricia G
    Stort Tack Patricia för rekommendationen. / Emil
  • 2018-09-24

Carl-Gustav E skrev om Min Datorsupport AB
    Felsökning av defekt dator, inköp och installation av ny dator, överföring av data och vissa program m.m. till den nya datorn.
    Särskilt det sistnämnda var ganska komplext men utfördes på ett utmärkt sätt och överträffade mina förväntningar.

Bemötandet var helt acceptabelt.

En mycket kompetent och effektiv teknisk service. Läs mer
    2018-09-24 Emil H svarar Carl-Gustav E
    Tack så mycket Carl-Gustav, härligt du är nöjd! / Emil
  • 2018-09-10

Håkan S skrev om Min Datorsupport AB
    Effektiv, trevlig och kompetent! Läs mer
    2018-09-10 Emil H svarar Håkan S
    Stort tack Håkan. Med vänlig hälsning, Emil Höglund
  • 2018-08-29

Sebastian L skrev om Min Datorsupport AB
    Otrolig service, ringde dem strax innan 17.00 och datorn var fixad samma arbetsdag! Läs mer
    2018-08-29 Emil H svarar Sebastian L
    Stort tack Sebastian. Skönt det löste sig snabbt / Emil
  • Per B

2018-08-28

Per B skrev om Min Datorsupport AB
    Emil är MYCKET kompetent, snabb, trovärdig, pålitlig & seriös. Faktiskt min bästa kontakt med ett företag alla kategorier. Kan starkt rekommenderas av en krävande kund. Läs mer
    2018-08-28 Emil H svarar Per B
    Stort tack Per, härligt du är nöjd med nätverket jag installerat hos dig. / Emil
  • Karl-Göran J

2018-06-12

Karl-Göran J skrev om Min Datorsupport AB
    Kan på det bästa rekommendera Emil på Min Datasupport. Snabbt svar, kom på utsatt tid, konstaterade snabbat det jag själv befarade att min dator var förbrukad. Rekommenderade och anskaffade en ny dator som han installerade och gav mig lite utbildning. Tack för god hjälp! Läs mer
    2018-06-12 Emil H svarar Karl-Göran J
    Vad bra du är nöjd, ha en skön sommar :) / Emil
  • 2018-03-23

Leif H skrev om Min Datorsupport AB
    Emil behövde bara komma in genom dörren så öppnades den stängda datorn. Magiskt! Innan han gick hade han trollat fram den förlorade e-posten och trollat bort en årligen återkommande utgift.
    Min Datorsuport är vad den utger sig för att vara. Kan verkligen varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-03-23 Emil H svarar Leif H
    Stort tack Leif, härligt att du är nöjd. Trevlig helg / Emil
  • 2018-02-26

Sonja v skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupport hjälpte mig med att stänga av, slänga ut, rensa bort ett otrevligt intrång på min dator. Reset och byten av lösenord, så jag kan känna mig trygg igen. Kan varmt rekommenderas!
    Sonja T Läs mer
    2018-02-26 Emil H svarar Sonja v
    Ja skönt det är över och allt löst sig nu, trevlig kväll! / Emil
  • 2018-02-19

Annika T skrev om Min Datorsupport AB
    Emil kan vi verkligen rekommendera för alla som inte är så hemma på datorer eller på den där övergående internetflugan...
    Han hjälpte oss att installera vår "nya" dator som vi köpt för bara tre år sedan...och därmed våga släppa taget om vår gamla. Dessutom hjälpte han oss lägga alla saker i burken på rätt ställen, knäckte lösenord vi glömt samt förklarade hur det hela fungerar så pedagogiskt att även vi förstod. Läs mer
    2018-02-20 Emil H svarar Annika T
    Tack Annika för den fina rekommendationen. / Emil
  • Jonas F

2018-02-01

Jonas F skrev om Min Datorsupport AB
    Snabb, enkel och klok fixning och efterkontroll av mitt strejkande wifi. Läs mer
    2018-02-01 Emil H svarar Jonas F
    Tack Jonas, härligt att det fungerar som det ska nu. Du får ha en fortsatt trevlig kväll! / Emil
  • 2018-01-23

Peter B skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupport har vid två tillfällen varit till stor hjälp för att lösa mina datorproblem: dels när jag inte kunde skriva ut utskrifter, min Words krånglade, adobe visade sig vara illa uppdaterat och mejlen inte funkade som den skulle, dels när jag plötsligt inte kunde komma in alls på mitt microsoft-konto, där tydligen någon ickebehörig gått in och ändrat mitt lösenord. Snabbt och elegant löste Min Datorsupports eminente och trevlige Emil Höglund mina problem och kunde dessutom ge för en gammal man välkomna råd om bl a Skype. Detta utan att, måste verkligen betonas, för ett ögonblick låta märka på sig hur dataokunnig jag måste ha varit i hans ögon. Min panikmage stillade sig direkt. Med tanke på RUTavdraget är priset för upphörd panik väldigt lågt. Min Datorsupport och Emil Höglund vill jag å det varmaste rekommendera . Med vänlig hälsning, Peter Bergstedt, Kaplansbacken, Stockholm. Läs mer
    2018-01-24 Emil H svarar Peter B
    Stort tack Peter, roligt att kunna hjälpa till och att du är nöjd. Bara höra av dig om det är något.

Trevlig kväll / Emil
  • carin n

2018-01-16

carin n skrev om Min Datorsupport AB
    Jag behövde hjälp med wifi hemma samt komma igång med iphone och ipad. Emil fixade så att allt började fungera och jag kunde snabbt komma igång med den nya tekniken. Ett bra bollplank! Läs mer
    2018-01-16 Emil H svarar carin n
    Stort tack Carin. Trevlig fortsättning på det nya året! :) / Emil
  • Mattias M

2018-01-03

Mattias M skrev om Min Datorsupport AB
    Tack för snabb hjälp med vårat nätverk under spelkvällen. Läs mer
    2018-01-03 Emil H svarar Mattias M
    Tack så mycket, god fortsättning på det nya året.
  • Eva G

2017-12-15

Eva G skrev om Min Datorsupport AB
    Vi är jätteglada att vi hittade Emils företag Min Datorsupport när vi ville ha hjälp att optimera vårt nätverk efter fiberinstallation häromveckan. Kompetent, pedagogisk, noggrann och väldigt trevlig. Läs mer
    2017-12-15 Emil H svarar Eva G
    Tack så mycket, roligt att ni är nöjd! / Emil
  • Jesper E

2017-12-10

Jesper E skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupports Emil har verkligen gjort ett fantastiskt jobb. Han kom i tid, han jobbade snabbt och metodiskt, förklarade så man förstod med en trevlig framtoning. Han är en sån person man önskar man hade i släkten. Riktigt bra på alla sätt! Läs mer
    2017-12-10 Emil H svarar Jesper E
    Stort tack Jesper! :)
    God Jul och Gott Nytt År / Emil
  • 2017-11-13

Tommie S skrev om Min Datorsupport AB
    Bred kompetens. Mycket god förmåga att snabbt sätta sig in i vår IT-miljö och förstå problemställningen. Tydlighet, lösningsorientering och utmärkt kommunikationsförmåga.
    Rekommenderas Läs mer
    2017-11-14 Emil H svarar Tommie S
    Stort tack Tommie, bara höra av er om det är något! / Emil
  • 2017-10-28

Töive K skrev om Min Datorsupport AB
    Oberoende av problemets svårighet ger sig Emil på Min Datasupport inte förrän problemet är elegant löst. Imponerande! . Även om allt gick bra och det var trevligt att ha med Emil att göra hoppas jag inte behöva återkomma till Min Datorsupport. Men skulle jag behöva hjälp vet jag vart jag kommer att vända mig.
    Stort tack
    Tõive Kivikas Läs mer
    2017-10-29 Emil H svarar Töive K
    Tack Töive, ja vi får hoppas allt fungerar bra för dig nu så du inte behöver anlita mig så ofta ;) / Emil
  • 2017-09-26

Monika R skrev om Min Datorsupport AB
    Hej
    Både min gamla dator Mac Book Air och min nya iPhone krånglade.
    Blev förtvivlad.
    Ringde Emil, som kom och åtgärdade allt, snabbt och elegant.
    Kan verkligen rekommendera honom.
    Tack Emil!
    Vänligen
    Monica Rosén Läs mer
    2017-09-27 Emil H svarar Monika R
    Tack Monika, härligt att det fungerar bra för dig nu / Emil
  • 2017-09-20

Mikael B skrev om Min Datorsupport AB
    Bland de bästa konsulttjänster jag någonsin köpt, och då är jag väldigt kräsen. Kunnig. Servicemedveten. Engagerad. Tillgänglig. Flexibel. Trevlig. Prisvärd. För er som behöver någon som kan ta ett helhetsgrepp på er privata IT-lösning i vid bemärkelse för hemmet, och som tillser att allt fungerar som det ska tillsammans, är detta perfekt. Läs mer
    2017-09-20 Emil H svarar Mikael B
    Tack så mycket Mikael, härligt att du är nöjd!
  • 2017-09-14

Jonas H skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupport hjälpte mig med att köpa och installera en domän. Proffsigt och tillmötesgående bemötande från första stund till avslutet på uppdraget. De tog sig tid att lyssna och att vara behjälplig trots en kaskad av mail och samtal från min sida.
    Kan varmt rekommendera Min datorsupport till andra. Läs mer

2017-09-13 Emil H svarar Carl Johan M
    Tack Carl Johan, hör av dig om det är något bara. / Emil
  • 2017-09-11

Per B skrev om Min Datorsupport AB
    Väldigt trevlig och professionell. Läs mer
    2017-09-11 Emil H svarar Per B
    Stort tack, ha en trevlig höst Per / Emil
  • 2017-08-29

John L skrev om Min Datorsupport AB
    Tack Emil för ditt tålamod, när vi bytte bredbandsleverantör och det börja krångla, och deras prylar visade sig vara kassa och inte leverera
    Nu fungerar det klander fritt
    Tack igen John Läs mer
    2017-08-29 Emil H svarar John L
    Stort tack John, ha en trevlig höst och hör av dig om det skulle vara något / Emil
  • Eva S

2017-08-27

Eva S skrev om Min Datorsupport AB
    Kan verkligen rekommendera Emil på Min Datorsupport! Snabb och professionell hjälp och väldigt trevlig som person! Läs mer
    2017-08-27 Emil H svarar Eva S
    Stort tack Eva, ha en fortsatt trevlig höst :) / Emil
  • Bo H

2017-08-21

Bo H skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket nöjd med Min Datorsupport AB. Filerna kunde räddas och föras över till ny dator som fungerar mycket bra. Uppföljande support mycket bra. Läs mer
    2017-08-21 Emil H svarar Bo H
    Stort Tack Bo, roligt att du är nöjd! Trevlig höst / Emil
  • 2017-08-14

Per M skrev om Min Datorsupport AB
    Vi hade dålig Internet kontakt, Datorsupport löste våra problem
    mycket snabbt och enkelt.
    Därefter fick de i uppdrag att införskaffa ny datorutrustning som de gjorde till full belåtning. De överförde alla program till den nya datorn, och gav instruktioner, allt detta gjorde mycket snabbt.
    Är imponerad att de alltid håller tider och är så kunniga Läs mer
    2017-08-14 Emil H svarar Per M
    Stort tack Per, ha en fortsatt trevlig sommar! :)
  • 2017-07-08

Anna-Lena Ö skrev om Min Datorsupport AB
    Väldigt nöjd med hjälpen i vårt hus, vi har haft ett nätverk som inte fungerat på länge. Emil var här och hjälpte oss och nu funkar det helt perfekt. Stort tack! Läs mer
    2017-07-09 Emil H svarar Anna-Lena Ö
    Tack så mycket Anna-Lena. Glad Sommar :) /Emil
  • 2017-07-05

Anita S skrev om Min Datorsupport AB
    Tack för hjälpen med dataräddning av mina bilder. Rekommenderas! Läs mer
    2017-07-05 Emil H svarar Anita S
    Tack Anita, känns bra att kunna hjälpa till när olyckan varit framme. Glad Sommar :) / Emil
  • 2017-07-01

Rutger K skrev om Min Datorsupport AB
    Väldigt nöjd med installationen av nätverket i vårt hus, nu funkar det felfritt. Stort Tack / Rutger Läs mer
    2017-07-02 Emil H svarar Rutger K
    Tack så mycket Rutger, trevlig sommar / Emil
  • 2017-06-25

Susanne W skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket nöjd med hjälpen då Min Datorsupport hjälpte mig få tillbaka alla bilder från min trasiga hårddisk. Läs mer
    2017-06-26 Emil H svarar Susanne W
    Stort Tack Susanne, ha en trevlig sommar :)
  • 2017-06-03

Britt-Marie H skrev om Min Datorsupport AB
    Absolut toppenservice. Mycket trassel med att byta dator från en gammal till en ny. Kunnig, trevlig och lättpratad person. Det sistnämnda är av vikt för en datorokunnig äldre person, man känner sig ju så otroligt korkad. Men inga dumma frågor betraktades som dumma av Emil. Allt fixades till belåtenhet. När det visade sig att tömningen av den gamla datorn var betydligt krångligare och tog väldigt lång tid, föreslog jag att Emil Höglund skulle lägga på mera på arvodet. Men det ansåg inte han. "Sagt är sagt"
    Lätt att komma i kontakt med, lätt att boka tid. Fick också många bra tips och nya kunskaper. Rekommenderar absolut! Läs mer
    2017-06-05 Emil H svarar Britt-Marie H
    Vad roligt du är nöjd, stort tack för den fina rekommendationen. Glad Sommar :)
  • 2017-06-03

Alexander W skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket nöjd. Datorn spinner som en katt. Som ny : ) Läs mer
    2017-06-05 Emil H svarar Alexander W
    Härligt att höra att det funkar bra. Bara höra av dig om det är något.
    Glad Sommar :)
  • Bo R

2017-05-31

Bo R skrev om Min Datorsupport AB
    Enkel och snabb ärendehantering. Fokus på kunden och relevant problemlösning. Pålitlig och profffesionell hantering. Läs mer
    2017-06-05 Emil H svarar Bo R

Tack Mikael, trevlig helg! / Emil
    Emil H, Emil H gillar detta
  • 2017-05-23

Cecilia O skrev om Min Datorsupport AB
    Väldigt snabb återkoppling på min förfrågan på hemsidan och vi bokade in ett besök efter bara någon dag. Emil gav en professionell analys av mina problem och när han kom tillbaka med mina datorer efter bara några dagar och de vara som nya och funkade perfekt. Emil är en lugn och trevlig person som är väldigt duktig på sitt jobb. Tack för hjälpen, jag kommer att återkomma :-) Läs mer

Strandbergsgatan 61, 112 51 Stockholm