Alla kategorier Webshop Min Datorsupport AB
Rekommenderat företag 2016 - Min Datorsupport AB
Rekommenderat företag 2015 - Min Datorsupport AB

Min Datorsupport AB

Hej,

Vi på Min Datorsupport AB hjälper privatpersoner och företag i Stockholmsområdet med datorsupport för både PC och Mac. Vi hjälper dig med installation av skrivare, nätverk, E-post, virusprogram, smarttelefoner och surfplattor mm. Har du förlorat bilder eller dokument, så hjälper vi dig att få tillbaka dem.

Vi erbjuder juste villkor:
- Felsöker kostnadsfritt din dator eller annan utrustning.
- Erbjuder fria hembesök för felsökning.
- Fasta priser på arbetet vi utför.
- Lämnar 100 % Nöjd Kund Garanti.
- Vi svarar i telefon dygnet runt, året runt.
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:05-23:55

Läs vad 62 kunder tycker om Min Datorsupport AB

• Majlis T
    Majlis T skrev om Min Datorsupport AB
    Emil Höglund vill jag varmt rekommendera. Han har hjälpt mig skaffa en ny dator samt gett mig lite utbildning-
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Min Datorsupport AB
    Jag är verkligen nöjda med Datorsupport! De är väldigt kunniga, tillängliga, tillmötesgående och ger bra service och support med kort varsel. Jag kan verkligen rekommendera dem!!
    2016-12-08 Emil H svarar Andreas L
    Stort tack Andreas, God Jul och Gott Nytt år! / Emil
  • Ann-Marie U
    Ann-Marie U skrev om Min Datorsupport AB
    Bra bemötande, snabb återkoppling.
    Hjälp med diverse bl.a gmail - mappar/etiketter, sorting, struktur etc.
    Översyn av dator, vilket skick, justerat vissa inställningar till det bättre m.m.
    Ingen stress, fast pris. Träffen överväntade mina förväntningar!
    2016-12-07 Emil H svarar Ann-Marie U
    Stort tack Ann-Marie, God Jul :)
  • Anders L
    Anders L skrev om Min Datorsupport AB
    Emil från Min Datorsupport var från första början vänlig och intresserad. Han förstod genast, i telefon, problemet: datorn höll på att krascha. Vid första besök föreslog han lösning: rädda över filer till ny dator, gav tips om dator och satte igång användandet av denna vid nästa, avslutande besök. Allt skedde under trygga, lättsamma former och lösningen har fungerat utmärkt. Jag kommer att vända mig till honom igen, om och när det behövs.
    Anders Leion
    2016-12-07 Emil H svarar Anders L
    Tack Anders, ha en fantastisk Jul och ett Gott Nytt år :)
  • Hans Peter S
    Hans Peter S skrev om Min Datorsupport AB
    Jag hade fått hjälp av tidigare kund hos företaget med beställningen. Allt fungerade som beskrivet och det blev ett mycket bra besök med all hjälp jag kunde önska.
    2016-12-07 Emil H svarar Hans Peter S
    Tack för rekommendationen Hans, ha en fin Jul och ett Gott Nytt år! / Emil
  • Anna N
    Anna N skrev om Min Datorsupport AB
    Superservice, förstod uppdraget omgående .
    2016-11-17 Emil H svarar Anna N
    Hej Anna och stort tack för din rekommendation! / Emil
  • Anneli W
    Anneli W skrev om Min Datorsupport AB
    Jag kan verkligen rekommendera Min Datorsupport AB!
    2016-11-03 Emil H svarar Anneli W
    Stort tack Anneli för rekommendationen. / Emil
  • Märta P
    Märta P skrev om Min Datorsupport AB
    Snabb hjälp med installation av ny skrivare.
    2016-09-28 Emil H svarar Märta P
    Tack Märta för rekommendationen, ha en trevlig höst!

Med vänlig hälsning

E-post emil@mindatorsupport.se
    Webb www.mindatorsupport.se
  • Anna-Lena A
    Anna-Lena A skrev om Min Datorsupport AB
    Började med kraschad PC som reparerades och sedan kraschade på nytt. Slutade med inköp av ny PC och skrivare.
    2016-09-22 Emil H svarar Anna-Lena A
    Tack Anna-Lena, skönt att allt löst sig för dig nu. /Emil
  • Per-Arne E
    Per-Arne E skrev om Min Datorsupport AB
    Emil hjälpte mig med ben massa data problem på ett utmärk sätt.
    2016-09-22 Emil H svarar Per-Arne E
    Tack Per-Arne, härligt att du är nöjd. / Emil
  • Anna R
    Anna R skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupport AB är mycket professionella och kunniga. Jag fick snabbt den hjälp jag behövde och även förslag på ytterligare förbättringar. Jag är mycket nöjd! Kommer absolut anlita Min Datorsupport igen.
    2016-09-20 Emil H svarar Anna R
    Stort Tack Anna, trevlig kväll! / Emil
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Min Datorsupport AB
    Bra . Effektivt. Prisvärt.
    2016-09-19 Emil H svarar Fredrik N
    Tack Fredrik för rekommendationen. Ha en trevlig vecka / Emil
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Min Datorsupport AB
    Uppdatering av tidigare lämnad återkoppling.

Jag lämnade tidigare en negativ återkoppling för Min Datorsupport då jag inte var nöjd med jobbets utförande och fakturerad tid. Med anledning av det som hände efter detta uppdaterar jag därför omdömet om Emil och Min Datorsupport.

Jag kontaktade Emil Höglund två gånger för att diskutera detta. Han hävdade båda gångerna att arbetet var professionellt utfört och fakturorna därför måste betalas till fullo. Han skickade vid upprepade tillfället email om att jag skulle rekommendera hans företag på en mängd ställen. Då jag gjorde det och lämnade negativ kritik trampade jag tydligen på en mycket öm tå.

Jag har själv jobbat inom IT i över 30 år och som egen IT konsult i över 20 år och både köpt och sålt tjänster och produkter. Aldrig har jag dock stött på någon som agerat som Emil.

Se nedan det email han skickat till mig. Jag blev anklagad för att vara feg för att jag inte svarade i telefon kl. 8 på kvällen. Dagen därpå talade jag i telefon med honom, och fick budskapet i mailet upprepat samt blev även kallad en del andra saker som jag inte nämner här.

Inte för att jag viker mig för hot, men för att inte bli beskylld för att fara med osanning igen då jag kritiserade hans fakturering, tidsåtgång och hans s.k. 100% Nöjd Kund Garanti (vilket vi har helt olika uppfattningar om vad det innebär) kopierar jag därför in hans email här oavkortat.

------------------- Kopia av email -------------

Hej Stefan,

Måste säga att jag blir riktigt förbannad på dig och feg är du som inte vågar prata i telefon med mig. Att du skriver osanningar på internet om mig och mitt företag. Du är en jäkla typ som vågar påstå något sånt här!

2 timmar arbetade jag hos dig första gången och 45 minuter andra gången. Du tackade ja till 960 kr per timme, så vart får du ifrån att fakturan är saltad? Du tackade ju ja till det hela, vad håller du på med?!

Den kostnadsfria felsökningen du pratar om gäller om jag undersöker ett fel och det inte blir någon åtgärd, står även mycket tydligt på hemsidan! Sen är det ju ganska självklart att jag måste ta betalt för den tid jag arbetar? Dvs felsökningstiden tar jag betalt för om du tackar ja till åtgärd. Hela idén med det är att kunna få ett fel undersökt för att få veta vad det ungefär kostar!

100% nöjd kund garanti gäller om jag inte alls kan lösa felet, då behöver man inte betala något. Men både din mejl och backup fungerar som den ska, vad är problemet?

Du har fått ett gratis hembesök, varför klagar du på det?

Du är helt ute och cyklar, hade det blivit något fel hade vi absolut kunnat diskutera fakturan, men allt fungerar ju! Du tar bort dessa inlägg eller så kommer jag lägga in liknande inlägg om en oseriös beställare som du är via dina sajter.

Med vänlig hälsning
    Emil Höglund

------------------- Slut kopia av email -------------

Jag överlåter till läsaren att bedöma om ni vill göra affärer med denna firma o person. Jag kommer definitivt inte att göra det igen.
    2016-09-18 Emil H svarar Stefan H
    Hej Stefan,

Jag blir ledsen och besviken på dig för hur du agerar i efterhand kring något som är fullt och riktigt utfört.
    Villkoren står tydligt på hemsidan, du har själv godkänt dem när jag var hemma hos dig. Arbetet tog 2 timmar och 45 minuter och inte 10 minuter som du säger dig vara beredd att betala för i efterhand. Med all din erfarenhet råder jag dig att själv lösa problemen nästa gång istället för att ägna dig att pruta och hitta på saker kring fullgott utfört arbete.

• Anne S
    Anne S skrev om Min Datorsupport AB
    Jättebra bemötande och superservice! Kunnigt och med kundens behov i fokus.
    2016-08-31 Emil H svarar Anne S
    Tack Anne, roligt att du är nöjd :) /Emil
  • Bertil Ö
    Bertil Ö skrev om Min Datorsupport AB
    Bestämde oss för att uppgradera datorbeståndet och förhoppningsvis bli av med en del driftproblem. Kollade nätet för att hitta lämplig support som kunde göra hembesök. Fastnade för webbsidan hos "Din Datasupport AB" som gav ett mycket seriöst och proffsigt intryck. Sagt och gjort, kontaktade Emil Höglund som hade möjlighet att komma några dagar senare. Det visade sig vara ett lyckokast!
    Emil visade sig vara ytterst kompetent och fixade problemen med bl.a. svag signal från routern samt föreslog på våra önskemål anskaffning av lämplig utrustning. Efter någon dag kom Emil tillbaka med rätt utrustning och installerade den. Lugnt och pedagogiskt förklarade han de nya programmen. Nu fungerar allt perfekt till vår stora belåtenhet. Din Datasupport, Emil Höglund, är definitivt företaget som finns i vår telefonbok för kommande behov av datorhjälp. Kan verkligen rekommenderas!
    2016-08-25 Emil H svarar Bertil Ö
    Stort tack Bertil för den fina rekommendationen. Hade bra / Emil
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Min Datorsupport AB
    Hej
    Emil på Datorsupport har hjälp mig med uppdateringar mm , så nu fungerar
    mina program igen . Jag är glad och tacksam.
    Med vänlig hälsning Håkan Hellström.
    2016-08-22 Emil H svarar Håkan H
    Tack för rekommendationen Håkan, ha en trevlig sommar!
  • Robert T
    Robert T skrev om Min Datorsupport AB
    Snabbt, bra, kunnigt och trevligt bemötande!
    2016-08-10 Emil H svarar Robert T
    Tack så mycket Robert för rekommendationen, ha en fortsatt trevlig sommar!
  • Margareta  G
    Margareta G skrev om Min Datorsupport AB
    Jag är mycket nöjd. Kunnig, hjälpsam och trevlig.
    2016-08-02 Emil H svarar Margareta G
    Stort tack Margareta,

Ha en fortsatt trevlig sommar! :)

• Eva K
    Eva K skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket proffsig hjälp med uppdateringar på Windows 10, hjälp med styrplattan på min ASUS som inte fungerade efter uppgradering till Windows 10.
    Även uppgradering av Mac dator.
    2016-07-22 Emil H svarar Eva K
    Stort tack Eva för rekommendationen, ha en härligt sommar :) / Emil
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket bra på alla sätt och vis.
    2016-06-30 Emil H svarar Thomas L
    Stort Tack Thomas, ha en underbar sommar i värmen :) / Emil
  • Lillemor F
    Lillemor F skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket trevligt bemötande och snabb hjälp. När man får problem med datorn är man i stort behov av just snabb hjälp och det fick jag verkligen. Mina förväntningar uppfylldes till 100 %. Kommer att anlita Min Datorsupport även vid framtida problem. Ett stort tack till dig, Emil.
    Hälsningar
    Lillemor och Björn
    2016-06-29 Emil H svarar Lillemor F
    Tack Lillemor för de fina orden. Glad Sommar / Emil
  • Ann-Kathrin H
    Ann-Kathrin H skrev om Min Datorsupport AB
    Snabbt, personligt och professionellt, kunde inte ha fungerat bättre!
    2016-06-18 Emil H svarar Ann-Kathrin H
    Tack Ann-Kathrin för rekommandationen. Trevlig helg! / Emil
  • Saviokonsulting
    Saviokonsulting skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket bra hjälp från början till slut!
    2016-06-01 Emil H svarar Saviokonsulting
    Stort tack, hade gott och glad sommar :)
  • Gerda N
    Gerda N skrev om Min Datorsupport AB
    Trevligt bemötande snabb o bra återkoppling.
    Bra service
    2016-06-01 Emil H svarar Gerda N
    Tack Gerda, Glad Sommar :) /Emil
  • Ruter D
    Ruter D skrev om Min Datorsupport AB
    Bra, proffsigt och stor vilja till att hjälpa till. När företaget inte själv hade möjlighet fick jag kontakt med en partner - uppskattades mkt.
    2016-06-01 Emil H svarar Ruter D
    Tack så mycket, roligt att kunna hjälpa till!
  • Siv E
    Siv E skrev om Min Datorsupport AB
    Fick ingen större hjälp med mitt problem tyvärr
    2016-06-01 Emil H svarar Siv E
    Hej Siv, ja tyvärr kunde vi inte hjälpa dig komma åt ditt lösenord som försvunnit för din mejl, gick inte återställa lösenordet när information saknades. Hör av dig om du vet av mer information så kan det eventuellt gå få ett nytt lösenord för din mejl. / Emil
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Min Datorsupport AB
    Proffigt, kunnigt, snabbt o personligt. Ngt dyrt.
    2016-06-01 Emil H svarar Yvonne E
    Tack Yvonne för orden, ha en skön sommar :)
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Min Datorsupport AB
    Optimalt bemötande från start och framåt; alltid tillgänglig och genomför uppdragen lugnt och metodiskt, inte minst betydelsefullt för en mindre kompetent användare. Har köpt tjänst i form av omstart i samband med misslyckade uppdateringar såväl i dator som i Iphone.
    2016-06-01 Emil H svarar Margareta H
    Tack Margareta, ha en skön sommar :) / Emil
  • Britt J
    Britt J skrev om Min Datorsupport AB
    Jag har fått hjälp med inköp av ny dator och med överföring av data från min gamla PC. Jag uppskattar mycket den personliga och trevliga bemötande jag fått.
    2016-06-09 Emil H svarar Britt J
    Tack så mycket Britt för de fina orden :)
  • Lena W
    Lena W skrev om Min Datorsupport AB
    Personlig, vänlig och begriplig hjälp på plats i hemmet när datorn hade låst sig.
    2016-05-31 Emil H svarar Lena W
    Tack Lena, ha en trevlig sommar :) / Emil
  • Per C
    Per C skrev om Min Datorsupport AB
    Emil gjorde en stor instats för att få ordning på min Mac som svämmade över med bilder och annat. Mycket välkunnig och hjälpsam. Kommer snart kontakta honom igen för att reda ut nya datatrubbel.
    2016-05-31 Emil H svarar Per C
    Tack Per :) Bara höra av dig så ska jag hjälpa dig! / Emil
  • Maud S
    Maud S skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket bra. Hjälp med installation i ny dator och även telefon och surfplatta. Tog tid på sig. Förklarade vettigt funktionerna. Kan kanske tycka det är lite dyrt.
    2016-05-31 Emil H svarar Maud S
    Tack Maud, härligt att du är nöjd :) Glad sommar!
  • O. Haag  Vent-kontroll
    O. Haag Vent-kontroll skrev om Min Datorsupport AB
    Jag kunde inte ladda in gratisversionen av windows 10 i min dator, Köpte en ned-
    laddningsbar usb från webbhallen men det fungerade inte heller.
    Gick då in på nätet för att hitta hjälp och fastnade för Min Datorsupport AB som verkade vara ett seriöst företag. Jag fick snabb proffsig hjälp med installationen och är mycket nöjd med resultatet varför jag rekommenderar detta företag till alla som har dataproblem.
    2016-05-31 Emil H svarar O. Haag Vent-kontroll
    Tack Ove för din rekommendation. / Emil
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupport har säkerställt allt från inköp till installation av webkamera, apple TV, dator mm. Allting funkar perfekt från dag 1!
    2016-05-30 Emil H svarar Birgitta M
    Tack Birgitta, härligt att du är nöjd! :) / Emil
  • Gert L
    Gert L skrev om Min Datorsupport AB
    Köp och installation av datorer vid två olika tillfällen, av skrivare vid ett av tillfällena, av router vid ett tillfälle. Bra och professionellt utförande, bra rådgivning och stödkontakter.
    2016-05-30 Emil H svarar Gert L
    Tack Gert, känns bra att du är nöjd! /Emil
  • Sune L
    Sune L skrev om Min Datorsupport AB
    Bra tillgänglighet, kunniga och serviceinriktade.
    2016-05-30 Emil H svarar Sune L
    Tack Sune för de fina orden. / Emil
  • Idum Inköpskonsult
    Idum Inköpskonsult skrev om Min Datorsupport AB
    Bra bemötande, snabbt och bra utfört arbete
    2016-05-30 Emil H svarar Idum Inköpskonsult
    Tack för rekommendationen :) Mvh Emil
  • Björn C
    Björn C skrev om Min Datorsupport AB
    Min datorsupport blev min räddning och trygghet.Eftersom jag är en medelmåttig datoranvändare är det mycket jag inte hänger med i..Då är Min datorsupport en vän i datorlandet.Jag har fått hjälp med att skaffa ny laptop o skrivare inkl installation.Om det inträffar något jag behöver hjälp med är det bara att ringa och få distanshjälp.Enkelt,snabbt o prisvärt och inte minst ett trevligt bemötande!!
    2016-05-30 Emil H svarar Björn C
    Stort Tack Björn. Härligt att du är nöjd.
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Min Datorsupport AB
    Jag rekommenderar varmt Min Datorsupport AB. Jag fick ett snabbt möte och jättebra hjälp
    2016-05-09 Emil H svarar Ulf K
    Tack Ulf,

Hur var ditt efternamn så ska jag skicka ett gåvokort till dig?

• Thomas F
    Thomas F skrev om Min Datorsupport AB
    Hej, Fick hjälp med mitt problem som var fel tidszon på emailen, Han var kunnig och hade ett trevligt och korrekt sätt i sitt bemötande, fick ett extra bra pris för arbetet också, vi pratade om allmänna saker och han visade stor kunskap i sitt område, kommer anlita honom igen. Ett extra plus, han hörde av sig direkt, när jag ville han skulle ringa, sånt är alltid bra.
    2016-05-07 Emil H svarar Thomas F
    Stort Tack Thomas för din rekommendation / Emil
  • Grace D
    Grace D skrev om Min Datorsupport AB
    Jag vill värmt rekommendera Min Datorsupport, mycket trevligt att ha göra med, och bra information om hela service innan jag fick hembesök. Jag är jätte nöjd med det service jag fick och kommer att anlita dem igen om det behövs.
    2016-03-08 Emil H svarar Grace D
    Tack för de varma orden, bara höra av dig om du behöver hjälp! / Emil
  • Jannecke S
    Jannecke S skrev om Min Datorsupport AB
    Snabbt och professionellt!!! Filer från två gamla laptopar räddade.
    2016-03-02 Emil H svarar Jannecke S
    Tack så mycket, roligt att kunna hjälpa dig :) / Emil
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket proffsigt i arbete och socialt. Bjuder generöst på sina kunskaper. Rekommenderar alternativa lösningar även om dessa innebär mindre egna intäkter, m a o ser till kundens bästa. Rekommenderas varmt!
    2016-02-27 Emil H svarar Alexander R
    Tack så mycket för din rekommendation. :) Trevlig helg / Emil
  • Viktoria R
    Viktoria R skrev om Min Datorsupport AB
    Jag önskar att alla företag och myndigheter skulle vara så lättillgängliga, flexibla, tillmötesgående, kunniga och trevliga som Emil! Han körde 16 mil fram och tillbaka för att hjälpa en vanlig dataanvändare med en gammal PC. Fixade allting med otrolig proffsighet, tålamod och glatt humör. Högsta betyg! Tack, Emil!
    2016-02-25 Emil H svarar Viktoria R
    Tack så mycket för de varma orden, härligt att allt löste sig för dig. / Emil
    Emil H, Viktoria R gillar detta
  • Eva N
    Eva N skrev om Min Datorsupport AB
    Vi hade en lista med saker som vi behövde få hjälp med; vi skulle få igång vår fiberuppkoppling, kunna göra trådlös utskrift från flera datorer, fixa molntjänst för backup, problem med en dator etc. Emil kom hit någon vecka efter vi hade bokat tid och ett några timmar senare var allt klart. Han är proffsig och hjälpsam! Det känns väldigt skönt att ha någon att ringa till när vi behöver hjälp nästa gång.
    2016-02-08 Emil H svarar Eva N
    Tack så mycket :) Roligt att höra att du är nöjd! / Emil
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Min Datorsupport AB
    Fantastiskt bra hjälp och stort tålamod, tack
  • Leena A
    Leena A skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket bra datorsupport! Tack Emil för ditt tålamod med min dåliga datakunskap! Leena A
    2016-06-02 Emil H svarar Leena A
    Tack för din rekommendation Leena! :)
  • Kent B
    Kent B skrev om Min Datorsupport AB
    Ett bra bemötande av Emil, försökte att få ut mitt förlorade lösenord gällande spray.mail.Tyvärr verkade det vara omöjligt uppdrag p g a företaget som hanterar spraymail.
  • Jan Hilding L
    Jan Hilding L skrev om Min Datorsupport AB
    mycket bra bemötande, hjälp med ny dator, tjänster bättre än förväntan
  • Balint L
    Balint L skrev om Min Datorsupport AB
    Jag är väldigt nöjd med Min Datorsupport. Tycker det är mycket bra att man kan få hjälp 24/7.
    Jag hade två datorer (den ena fick virus för tre år sedan, den andra blev pajad efter att jag hade tappat den). Det var bara att boka en tid så kom Emil hem till mig inom några timmar. Han är både jättetrevlig och proffsig. Han arbetar snabbt och eftersom det var något allvarligt fel på båda datorerna så kunde han inte lösa problemet på plats och därför tog han inte betalt heller. Men han tipsade mig om en av sina kollegor som jag kunde lämna in datorerna hos dagen därpå.

Snabb, proffsig, pålitlig, rekommenderas varmt! :)