Min Datorsupport AB

Vi arbetar dagligen med att hjälpa våra kunder som är privatpersoner & företag med det mesta inom IT.

De vanligaste uppdragen vi utför och som vi är experter på är generell IT-Support och nätverksinstallationer för privatpersoner och företag. Vi hjälper dig även med installation av kameraövervakning och förstärkning av mobilsignalen för båda tal och data.

Vi har alltid med oss all utrustning som behövs vid IT-Support eller nätverksinstallationer, så vi kan hjälpa dig direkt på plats inom Stockholms län.

Snabbt, smidigt och enkelt för dig helt enkelt, välkommen att boka en tid via våran interaktiva bokningskalender!
Välkommen!

Läs vad 179 kunder tycker om Min Datorsupport AB 2

2022-01-19 Insamlad av företaget
    Otroligt snabba, smidiga och ett proffsigt genomförande så nu funkar vårt nätverk ypperligt!

Stort tack och rekommenderas varmt, de hade allt mtrl och verktyg med sig så de kunde installera allt direkt utan att åka fram och tillbaka.

Inget att tveka på!

Örjan Strindlund, CoachPower Sweden AB
    Vad roligt du är nöjd Örjan, Michael är en stjärna på nätverk! / Emil Min Datorsupport AB
    2022-01-17 Insamlad av företaget
    Perfekt service, alltid noggrann och egna initiativ gjorde leveransen ännu bättre. Stort tack
    Tack Marcus, roligt ni är nöjd med Michaels insats!. Är bara höra av er om det är något ni behöver hjälp med i framtiden / Emil Min Datorsupport AB
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande och när det behövts så har responsen varit blixtsnabb och proffsig!
    Stort tack Jonas, bara höra av dig om det är något. God Jul och Gott Nytt år / Emil Min Datorsupport AB
  • George Martin F
    2021-11-22 Spontant omdöme
    Extremt proffsiga och duktiga. Fixade Wi-Fi i ett gammalt hus med tjocka väggar på en dag efter att vi haft en annan firma hemma hos oss som försökt i över ett års tid
    Stort Tack, bara höra av dig om det skulle vara något. Trevlig vecka! Min Datorsupport AB
    2021-11-21 Spontant omdöme
    DET LÖSER SIG – NEHEJ – DETTA NÅGRA GÅNGER, GRR
    Köp en bättre router så löser det sig sa kunnig på butiken. NixPix. Köp ett meshnätverk så löser det sig annan kunnig på annan butik. NixPix. Det blev ok men aldrig riktigt bra. En villa, kameror ute och inne kopplade till larmet över wifi. Sjutton också, finns det inte någon som privatperson kan vända sig till? Jodå. Jättenöjd nu. För de kom hem. De felsökte. De talade om vad som både skaffas och göras. Och erbjöd sig lösa det. Snart fungerar det kanon. Tack!
    Tack så mycket Erik, härligt det löst sig bra med nätverket. Min Datorsupport AB
    2021-11-04 Spontant omdöme
    Hade över Alfred och Samuel som drog nätverkskabel och satte upp uttag. Kabeln snyggt gömd bakom kabellist längs taklisten. Behövde tre uttag och grabbarna löste det genom att sätta upp en switch som fördelade det hela.

Är mycket nöjd med pris och utfört arbete. Betyg: 5 poäng av 5 möjliga!
    Vad roligt att höra, stort tack Jonas :) Min Datorsupport AB
    2021-11-04 Spontant omdöme
    Vi är väldigt nöjda med Min Datorsupport! Vi hade Alfred och Samuel över som drog internet till två rum på vår nedervåning där dom löste det mycket snyggt genom krypgrund.

Dom fixade även så att alla rum på vår övervåning hade uttag genom att dra sladd genom telefonuttag och sedan till en switch på övervåningen. Alla kablar drogs längs med/eller integrerades i vägg så att dom lätt kan gömmas helt med lister/socklar.

Bra pris och mycket bra resultat! 5/5
    Tack så mycket, ja Alfred och Samuel är duktiga. Bara höra av dig om det är något Min Datorsupport AB
    2021-10-12 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och snabbt gensvar!
    Vi fick hjälp av Farshad och han förklarade på ett bra och enkelt sätt vad det var han gjorde och vad vi behövde för att få Wi-Fi täckning över hela huset och även i gillestugan:)
    Fixade även Sonos systemet så det funkade bättre:)
    Tack Peter, Farshad är väldigt duktig! Ha en trevlig höst! Min Datorsupport AB
    2021-10-11 Spontant omdöme
    Jag behövde hjälp med att få nätverksuttag och kabel till fler rum i lägenheten. Totalt blev det 22meter kabel draget upp i taket och borrat genom tre väggar. Väldigt proffsigt hanterat från A till Ö! De kunde svara på alla mina frågor och gav alternativ om vad som blev snyggt och/eller prisvärt. Rekommenderas starkt!
    Stort tack Fredrik och ha en trevlig höst! Min Datorsupport AB
    2021-09-13 Spontant omdöme
    Mycket proffsigt rakt igenom. Offert med bra råd o tips, kabeldragning och installation konfiguration. Ångrar mig bara att jag inte gjort detta för flera år sedan :-)
    Kan varmt rekommendera Min Datorsupport AB.
    Stort tack Pierre. Önskar dig en fortsatt trevlig höst! Min Datorsupport AB
    2021-09-11 Insamlad av företaget
    Emil Höglund har varit hos mig tidigare.Alltid lika bra bemötande.Behöver jag hjälp i framtiden kontaktar jag naturligtvis Emil.
    Stort tack Kent. Trevlig helg och ha en fin höst. Min Datorsupport AB
    2021-08-24 Insamlad av företaget
    Enkelt att komma i kontakt med Min Datorsupport. Snabbt och kunnigt av den tekniker som hanterade min situation.
    Tack Magnus. Ha en trevlig höst! Min Datorsupport AB
    2021-08-09 Insamlad av företaget
    Väl utfört arbete.

Snabbt, bra och snyggt!
    Stort tack Anna! Önskar dig en fortsatt trevlig höst! Min Datorsupport AB
    2021-08-04 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med installationen av nytt WiFi, både kabeldragarna och killen som installerade nätverket kom på utsatt tid och fungerar kanonbra. Rekommenderas!
    Stort tack Stefan. Ha en fortsatt trevlig sommar! Min Datorsupport AB
    2021-07-30 Spontant omdöme
    Värdelöst, inte prisvärt alls. 6.000 för 1 simpel kabeldragning.
    Hej Josef, vi tar betalt per timme när vi utför installationer som du blivit informerad om. Det arbete som utfördes hos dig var en komplicerad dragning via en trång krypgrund och då tar det längre tid att utföra. Du var själv på plats och märkte själv att arbetet tog tid, priset blir då högre. Min Datorsupport AB
    2021-07-18 Spontant omdöme
    Förtroendingivande och snabbt utfört arbete. Bra service och rådgivning
    Stort tack Johan! Önskar dig en fortsatt trevlig sommar! Min Datorsupport AB
    2021-06-30 Insamlad av företaget
    Väldigt seriöst och proffsigt! Höll exakt vad de lovade och ett vänligt och personligt bemötande!

Kan verkligen rekommendera deras service!
    Stort tack Andreas. Önskar dig en trevlig sommar! Min Datorsupport AB
  • 2021-06-15 Spontant omdöme
    Köpte installation av nätverk med 4st accesspunkter som oförklarligt slutade fungera efter några månader. Ingen garanti eller liknande så fick betala för ny installation.
    Hej Viktor,

2 accesspunkter hade slutat fungera för er och blivit resettade så de hamnat i installationsläge, det kan endast hända ifall man fysiskt resettar dem eller om man får en kraftig strömspike i sitt elnät. Vad som hänt hos er kan endast ni svara på och är tyvärr inget vi kan lämna garanti, eller ta på oss ansvar för.
  • 2021-05-01 Insamlad av företaget
    Behövde råd för att sätta upp ett komplicerat nätverk och fick fantastiskt bra och tydlig hjälp. Rekommenderas varmt!
    Stort tack Patrick, önskar dig en fortsatt trevlig helg! Min Datorsupport AB
    2021-04-10 Insamlad av företaget
    Mycket god och instruktiv hjälp med TimeCapsule
    Stort Tack Klas! Önskar dig en trevlig helg! Min Datorsupport AB
  • FREDRIK L
    2021-04-01 Spontant omdöme
    Emil på Min Datorsupport gör det som behövs för att nätverket ska fungera problemfritt. Jag känner mig trygg i att få mer hjälp om det skulle behövas. Nu har jag ett stabilt och snabbt företagsnätverk.
    Stort Tack Fredrik, önskar dig en Glad Påsk :) Min Datorsupport AB
    2021-03-15 Spontant omdöme
    Efter många år av problem med vårt wifi är vi äntligen i Mål. Ett stort tack till Min Datorsupport. Professionell hantering, trevliga installatörer, och framför allt ett riktigt bra resultat. Rekommenderas varmt.
    Stort tack Lars, Michael är riktigt duktig på nätverksinstallationer / Emil Min Datorsupport AB
    2021-03-11 Insamlad av företaget
    Snabb support som fixade problemet
    Stort tack Fredrik. Önskar dig en trevlig kväll! Min Datorsupport AB
  • ÅSA L
    2021-02-16 Spontant omdöme
    Jättebra service!
    Snabb responstid. Snabb på att utföra hjälp. Väldigt professionella. Hjälpsamma.
    Stort Tack Åsa, Michael hos oss är jätteduktig. Ha en trevlig dag! / Emil Min Datorsupport AB
    2021-02-03 Spontant omdöme
    Superbra, snabb och proffsig service! Rekommenderas!
    Stort tack Johan! Önskar dig en fortsatt trevlig dag / Emil Min Datorsupport AB
    2021-01-24 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med installationen av nätverket och kameraövervakningen. Samt så har det underlättat med att de har ett väldigt smidigt bokningssystem. Teknikerna har kommit på utsatt tid och dag och rekommenderas varmt.
    Stort tack Arvid! Trevlig dag! / Emil Min Datorsupport AB
    2020-12-22 Spontant omdöme
    Installationen gick smidigt och utan problem! Nätverket fungerar som det ska. Servicen var på toppnivå: har fått stor hjälp i både av valet av utrustnignen som passar för konkret situation samt gömma alla spår av själva installationen. Personalen är jättetrevlig: man fick förslag på hu man kan utföra installationen och jag kunde fritt diskutera och anpassa den efter mina behov.
    Kan starkt rekomendera!
    Stort tack Ilya, önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År! Min Datorsupport AB
    2020-12-07 Spontant omdöme
    Jag har uppdaterat mitt hemmakontor och fick snabb, trevlig och proffsig hjälp med att installera ny dator, ny router samt att trådlöst koppla upp skrivaren. Allt fungerar perfekt. Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera företaget.
    Stort tack Bertil, vad roligt du är nöjd! God Jul & Gott Nytt År! Min Datorsupport AB
  • Lars Niklas B
    2020-12-03 Spontant omdöme
    negativa överraskningar och bra servicekänsla!Riktigt proffsigr, installatin som fungerade helt utan
    Tack så mycket, Michael och Farshad är riktigt duktiga. Ha en trevlig vecka och hör av dig om det är något Min Datorsupport AB
  • Markus Youness R
    2020-09-28 Spontant omdöme
    Snabb och effektiv! Mycket nöjd med resultatet. Rekommenderas varmt!
    Stort Tack Markus. Michael är mycket duktig! Min Datorsupport AB
  • 2020-09-17 Spontant omdöme
    Min sammanfattning är: Ett mycket bra och trevligt kundbemötande med snabb återkoppling och hög servicenivå. Jag upplevde en god förståelse för mina behov och vad jag efterfrågade, en snabb återkoppling med förslag på åtgärder och pris inkluderande både relevant hårdvara och servicearbete/installation. En professionellt utförd installation där jag löpande fick vara delaktig i nödvändiga beslut och åtgärder under installationen. Ett serviceinriktat erbjudande totalt sett, där Min Datorsupport AB säkerställer att man som kund har fått det man förväntat sig, samt en genomgång av installationen för att säkerställa att allt fungerar som det ska. En efterföljande kontakt där jag fick möjlighet att ge feedback och ställa frågor. En löpande bra och professionell dialog om alla delar, inklusive olika upplägg för betalning mm. Både Emil och Michael är bevisligen mycket kompetenta inom sitt område! Totalt sett är jag mycket nöjd och fick en installation som var skräddarsydd efter min familjs behov med både hårdvara och mjukvara av absolut högsta kvalitet. Priset är totalt sett ganska högt i kronor räknat, men å andra sidan har jag nu en lösning för mitt nätverk som kommer att fungera perfekt i många år framöver. Ett extra plus är serviceavtalet, som gör att man som kund kan luta sig tillbaka och lugnt kan räkna med att få hjälp om något mot förmodan skulle krångla. Högsta betyg från mig! Jag rekommenderar verkligen Min Datorsupport AB om man är ute efter det bästa och mest tillförlitliga trådlösa och trådbundna nätverk som kan erbjudas i dagsläget! /Per Friberg, Ekerö
    Tack så mycket Per, vad roligt du är nöjd!
    Med vänlig hälsning, Emil
  • HENRIK L
    2020-06-22 Spontant omdöme
    Jag behövde nätverkskabel dragen och det blev över förväntan bra gjort! Jättenöjd! Och väldigt trevlig personal!
    Stort tack Henrik, ha en fortsatt trevlig sommar! Min Datorsupport AB
    2020-06-20 Spontant omdöme
    Bra, effektiv implementering av nätverk. Kan varmt rekommendera.
    Stort tack Mats, önskar dig en trevlig sommar :) Min Datorsupport AB
    2020-05-26 Spontant omdöme
    Toppen! Enkelt och smidigt gjordes en uppdatering av min mac samt andra åtgärder. Proffsigt företag som jag varmt rekommenderar – anlitar ingen annan efter detta.
    Hej Maria, tack så mycket. Ha en skön sommar och hör av dig om det är något så hjälper vi dig! Min Datorsupport AB
    2020-05-18 Insamlad av företaget
    Fick hjälp med hemmanätverk, trådat och Wi-Fi.
    Bra och snabb hjälp av mycket kompetent tekniker. Kan varmt rekommenderas!
    Stort Tack Anders, Ha en fin sommar Min Datorsupport AB
    2020-05-01 Insamlad av företaget
    Professionell,attraktiv hemsida samt snabb respons. Överförde och räddade stor mängd mejl,foton, och dokument från två st. 12 år gamla datorer med utdaterade operativsystem.

God rådgivning gavs vid inköp av nya datorer och kompletterande utrustning. Krävde stor arbetsinsats på två olika adresser och hela tiden med fantastisk serviceanda.

En del komplicerade problem löstes till slut galant och allt blev helt enligt önskemål.

Min Datorsupport AB rekommenderas mycket varmt.

Björn K.
    Stort tack Björn! Michael är mycket duktig, bara höra av dig om det är något i framtiden. / Emil Min Datorsupport AB
    2020-05-01 Insamlad av företaget
    Min Datorsupport ordnade så jag fick fast bredband till en sidobyggnad. Emil förstod direkt vad jag ville, och gjorde en snygg installation som funkar perfekt.

Lugnt och trevligt bemötande. Jag fick också massor med hjälp med att fixa till min några år gamla laptop så den fungerar så bra som möjligt.

När jag får datorproblem kommer jag kontakta Min Datorsupport igen. Rekommenderas!
    Stort tack Bo! Är bara höra av dig som sagt om det är något. / Emil Min Datorsupport AB
    2020-04-22 Insamlad av företaget
    Behövde hjälp hemma med nätverk & Wi-Fi som inte fungerade i alla rum.
    Otroligt bra bemötande av kunnig & proffsig tekniker!
    Nu fungerar allt perfekt.
    Snabbt & lätt att få återkoppling med tekniker efter installationen för frågor.
    Kan verkligen rekommendera detta företag.
    Stort tack Camilla! Ha en skön och trevlig vår! Min Datorsupport AB
  • Stefan Olof S
    2020-04-01 Spontant omdöme
    Mycket snabb service och ett perfekt slutresultat. Enkelt att boka och tekniker på plats vid utsatt tid där jag fick en offert på en uppgradering av mitt Wi-Fi samt åtgärdande av strulande LAN. Nu funkar allt klockrent. Det kostade en slant men som jag brukar säga: ”En dålig lösning får man leva med resten av livet, en extra faktura glömmer man” :) Nu har jag full fart mellan dator och NAS i LAN nätverket och blixtrande Wi-Fi i hela huset, inkl altan och balkong
    Tack så mycket Stefan och ha en trevlig kväll! Bara höra av dig om det är något! Min Datorsupport AB
    2020-03-16 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med den hjälp jag fått med min dator. Proffsigt och bra service!
    Stort tack Anna. Trevlig vecka! Min Datorsupport AB
    2020-02-21 Spontant omdöme
    VARNING!

Min gamla mamma behövde hjälp med sin dator och valde tyvärr att vända sig till Min datorsupport. Killen som kom och hjälpte henne var mycket trevlig men lämnade henne och datorn utan att kontrollera att den fungerade som den skulle. När mamma dagen efter skulle starta dator var skärmen svart och hon kunde inte komma förbi det (windows startade inte och inte heller DOS). Mamma tar kontakt igen med Min datorsupport och enligt telefonsamtalet var de äverens om att hon inte skulle faktureras för ett nytt besök då datorn aldrig fungerat efter besöket dagen innan.
    Mamma blir både förvånad och besviken när hon får en tilläggsfaktura på 1000SEK. Hon mejlar och bestrider fakturan och får det mes otrevliga och oförskämda svar man kan tänka sig:

"Hej NN,

Fakturan är makulerat.

Men måste säga att du är bra fräck, datorn kan sluta fungera när som helst, att det händer när du startar om datorn är inte vårt fel. Besöket vi gjorde, även fast det tar 5 minuter är ett utfört uppdrag. (Körtider, bränslekostnader, parkeringskostnader och lön måste även räknas in och vi tar 1000 kr i minimum för att komma ut)

Besviken på dig att du inte uppskattar den snabba hjälp du fick av NN när du inte kunde starta din dator, NNl har familj och barn och vill helst inte arbeta gratis, men nu fick han tyvärr arbeta gratis.

Hör aldrig av dig igen hemska människa!"

Med detta otrevliga bemötande av en person 85+ kan jag bara skarp avråda från att ta hjälp av detta företag. Det är ju ofta just äldre som behöver ha hjälpen från dem och då kan man förvänta sig ett trevligare bemötande av kunderna!
    Hej Vivi-Anne B,

Din mamma som du skriver åt har verkligen inte sagt hela sanningen. Vår IT-tekniker som kom ut är en uppskattad IT-Tekniker av våra kunder och vi har väldigt bra kundbetyg i genomsnittsbetyg. Självklart gör vi gratisarbeten när vi inte löst något fel alls eller om vi gjort något fel, så var det verkligen inte i det här fallet, utan felet var orsakat själv av kunden och inget vi står för.

Då vi alltid arbetar för att göra våra kunder nöjda så makulerade vi fakturan när hon ringde till oss ifall det skulle varit någon missförstånd kring debiteringen med IT-Teknikern. Att hon sen återkommer gång på gång och sen i mejlform efter att fakturan är krediterad och är mycket otrevlig är inte acceptabelt, hon fick ju gratis hjälp och sen återkommer ni även med en dålig rekommendation när ni inte betalat något. Ja, jag förstår mig inte på detta helt enkelt, men vi vill inte ha med er att göra igen, precis som vi skrivit i mejlet!
    2020-01-25 Insamlad av företaget
    Vi hade ett nätverk hemma som inte alls fungerade tillfredsställande med långsam uppkoppling och många ”frysningar” när vi t.ex. streamade tv.

Efter många samtal med bredbandsleverantören och olika försök till åtgärd bestämde vi oss för att ta hjälp av en nätverksspecialist. Lite googlande ledde fram till ”Min datorsupport AB”.

Fick där kontakt med Emil som levererade en service och engagemang långt över vad man kan förvänta sig. Han har nu satt upp ett mycket stabilt nätverk hos oss och alla problem vi upplevde förut är nu ett minne blott:-)

Mattias och Lina
    Tack så mycket. Ha en fortsatt trevlig helg / Emil Min Datorsupport AB
    2020-01-25 Insamlad av företaget
    Hittade företaget via google, läste alla positiva omdömen och bokade tid för opimering av trådlöst nätverk. Emil kom hem på kvällen i Trettonhelgen, analyserade problemet, lämnade offert på plats.Återkom efter några dagar, uppdaterade både hård och mjukvaror med perfekt resultat. Tillgänglig direkt för de små frågor som uppstår efter IT ändringar. Köpte till litet support. Väldigt professionell, social och tydlig i kommunikationen. Ser inget som helst skäl att någonsin anlita någon annan.Kollegan Peter bytte dessutom hårddisk och uppgraderade minne i min iMac, allt skedde inom några dar.Världsklass!
    Stort tack för det fina betyget / Emil Min Datorsupport AB
    2019-11-12 Spontant omdöme
    Fick snabbt hjälp med trådlöst nätverk. Mkt god service och proffsigt jobb av Emil.
    Stort tack Helena, önskar dig en trevlig kväll! Min Datorsupport AB
  • Oscar R
    2019-10-31 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp på företaget att sätta upp nätet. Det gick snabbt, lätt och allt funkar kanon! Emil på Min Datorsupport är både trevlig och hjälpsam. Mycket nöjd kund här :)
    Stort Tack Oscar! Önskar dig en fortsatt trevlig höst och hör av dig om det är något. / Emil Min Datorsupport AB
    2019-10-13 Insamlad av företaget
    Emil på Min Datorsupport räddade oss, när vi skulle gå över från ADSL till fiber. Kompetent, engagerad och hjälpsam löste han hela fiberinstallationen åt oss, kollade igenom datorerna, satte upp nätverk och uppdaterade vår smartphone. Vi vill rekommendera Emil och Min Datorsupport på det varmaste. Högsta betyg!
    Britt-Marie Halldén
    Stort Tack Britt-Marie!
    Bara höra av dig om du behöver hjälp med något i framtiden.
    Trevlig vecka / Emil
  • 2019-09-21 Spontant omdöme
    Hjälpte oss med installation av nätverk hemma. Mycket duktig och håller vad de lovar! Detta är en egenskap som man inte alltid stött på i kontakten med "hantverkare". Kan varmt rekommendera Min Datorsupport AB!
    Tack så mycket Patrik och ha en trevlig helg! / Emil Min Datorsupport AB
    Kan nu ännu nu tillägga 6 månader senare att Emil varit tillgänglig för mig med uppföljande frågeställningar (bl.a. vid byte av bredbandsleverantör) och alltid svarat mycket snabbt! Fulla poäng! Patrik Johan Rudolf B
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2019-09-04 Insamlad av företaget
    Vi hade problem med Wi-fi i huset men Emil hjälpte oss genom att dra fiberkabel till olika rum och sätta upp accesspunkter på 4 ställen vilket ger oss en stabil och mycket snabb uppkoppling, han kom även med egna idéer vilket jag uppskattar.Jag kan verkligen rekommendera Min Datorsupport för er som har liknande problem.
    Stort tack Fredrik :) Ha en fortsatt trevlig höst! Min Datorsupport AB
  • Henry R
    2019-08-14 Insamlad av företaget
    Långsam och seg dator - Min Datasupport åtgärda alla fel dom kunde hitta . Dokumentation fick jag löpande . Och allt blev perfekt . Fick även råd för hur jag ska hantera datorprogram i framtiden .
    Allt till mycket rimlig kostnad . Rekommenderar
    Stort tack Henry och trevlig kväll! Min Datorsupport AB
    2019-07-15 Insamlad av företaget
    Min Datorssupport AB bytte hårddisk på min iMac, och den fick ett nytt liv.
    Utmärkt service på alla sätt.
    Stort tack Bengt. Ha en trevlig sommar :) Min Datorsupport AB