Alla kategorier Webshop Min Datorsupport AB

Min Datorsupport AB

Hej,

Vi på Min Datorsupport AB hjälper privatpersoner och företag i Stockholmsområdet med datorsupport för både PC och Mac. Vi hjälper dig med installation av skrivare, nätverk, E-post, virusprogram, smarttelefoner och surfplattor mm. Har du förlorat bilder eller dokument, så hjälper vi dig att få tillbaka dem.

Vi erbjuder juste villkor:
- Felsöker kostnadsfritt din dator eller annan utrustning.
- Erbjuder fria hembesök för felsökning.
- Fasta priser på arbetet vi utför.
- Lämnar 100 % Nöjd Kund Garanti.
- Vi svarar i telefon dygnet runt, året runt.
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:05-23:55

Läs vad 98 kunder tycker om Min Datorsupport AB

• Mikael B
    Mikael B skrev om Min Datorsupport AB
    Bland de bästa konsulttjänster jag någonsin köpt, och då är jag väldigt kräsen. Kunnig. Servicemedveten. Engagerad. Tillgänglig. Flexibel. Trevlig. Prisvärd. För er som behöver någon som kan ta ett helhetsgrepp på er privata IT-lösning i vid bemärkelse för hemmet, och som tillser att allt fungerar som det ska tillsammans, är detta perfekt.
    2017-09-20 Emil H svarar Mikael B
    Tack så mycket Mikael, härligt att du är nöjd!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupport hjälpte mig med att köpa och installera en domän. Proffsigt och tillmötesgående bemötande från första stund till avslutet på uppdraget. De tog sig tid att lyssna och att vara behjälplig trots en kaskad av mail och samtal från min sida.
    Kan varmt rekommendera Min datorsupport till andra.
    2017-09-18 Emil H svarar Jonas H
    Stort Tack Jonas, bara höra av dig om det är något. Trevlig höst / Emil
  • Carl Johan M
    Carl Johan M skrev om Min Datorsupport AB
    Bra service! Trevligt bemötande!
    2017-09-13 Emil H svarar Carl Johan M
    Tack Carl Johan, hör av dig om det är något bara. / Emil
  • Per B
    Per B skrev om Min Datorsupport AB
    Väldigt trevlig och professionell.
    2017-09-11 Emil H svarar Per B
    Stort tack, ha en trevlig höst Per / Emil
  • John L
    John L skrev om Min Datorsupport AB
    Tack Emil för ditt tålamod, när vi bytte bredbandsleverantör och det börja krångla, och deras prylar visade sig vara kassa och inte leverera
    Nu fungerar det klander fritt
    Tack igen John
    2017-08-29 Emil H svarar John L
    Stort tack John, ha en trevlig höst och hör av dig om det skulle vara något / Emil
  • Eva S
    Eva S skrev om Min Datorsupport AB
    Kan verkligen rekommendera Emil på Min Datorsupport! Snabb och professionell hjälp och väldigt trevlig som person!
    2017-08-27 Emil H svarar Eva S
    Stort tack Eva, ha en fortsatt trevlig höst :) / Emil
  • Bo H
    Bo H skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket nöjd med Min Datorsupport AB. Filerna kunde räddas och föras över till ny dator som fungerar mycket bra. Uppföljande support mycket bra.
    2017-08-21 Emil H svarar Bo H
    Stort Tack Bo, roligt att du är nöjd! Trevlig höst / Emil
  • Per M
    Per M skrev om Min Datorsupport AB
    Vi hade dålig Internet kontakt, Datorsupport löste våra problem
    mycket snabbt och enkelt.
    Därefter fick de i uppdrag att införskaffa ny datorutrustning som de gjorde till full belåtning. De överförde alla program till den nya datorn, och gav instruktioner, allt detta gjorde mycket snabbt.
    Är imponerad att de alltid håller tider och är så kunniga
    2017-08-14 Emil H svarar Per M
    Stort tack Per, ha en fortsatt trevlig sommar! :)
  • Anna-Lena Ö
    Anna-Lena Ö skrev om Min Datorsupport AB
    Väldigt nöjd med hjälpen i vårt hus, vi har haft ett nätverk som inte fungerat på länge. Emil var här och hjälpte oss och nu funkar det helt perfekt. Stort tack!
    2017-07-09 Emil H svarar Anna-Lena Ö
    Tack så mycket Anna-Lena. Glad Sommar :) /Emil
  • Anita S
    Anita S skrev om Min Datorsupport AB
    Tack för hjälpen med dataräddning av mina bilder. Rekommenderas!
    2017-07-05 Emil H svarar Anita S
    Tack Anita, känns bra att kunna hjälpa till när olyckan varit framme. Glad Sommar :) / Emil
  • Rutger K
    Rutger K skrev om Min Datorsupport AB
    Väldigt nöjd med installationen av nätverket i vårt hus, nu funkar det felfritt. Stort Tack / Rutger
    2017-07-02 Emil H svarar Rutger K
    Tack så mycket Rutger, trevlig sommar / Emil
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket nöjd med hjälpen då Min Datorsupport hjälpte mig få tillbaka alla bilder från min trasiga hårddisk.
    2017-06-26 Emil H svarar Susanne W
    Stort Tack Susanne, ha en trevlig sommar :)
  • Britt-Marie H
    Britt-Marie H skrev om Min Datorsupport AB
    Absolut toppenservice. Mycket trassel med att byta dator från en gammal till en ny. Kunnig, trevlig och lättpratad person. Det sistnämnda är av vikt för en datorokunnig äldre person, man känner sig ju så otroligt korkad. Men inga dumma frågor betraktades som dumma av Emil. Allt fixades till belåtenhet. När det visade sig att tömningen av den gamla datorn var betydligt krångligare och tog väldigt lång tid, föreslog jag att Emil Höglund skulle lägga på mera på arvodet. Men det ansåg inte han. "Sagt är sagt"
    Lätt att komma i kontakt med, lätt att boka tid. Fick också många bra tips och nya kunskaper. Rekommenderar absolut!
    2017-06-05 Emil H svarar Britt-Marie H
    Vad roligt du är nöjd, stort tack för den fina rekommendationen. Glad Sommar :)
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket nöjd. Datorn spinner som en katt. Som ny : )
    2017-06-05 Emil H svarar Alexander W
    Härligt att höra att det funkar bra. Bara höra av dig om det är något.
    Glad Sommar :)
  • Bo R
    Bo R skrev om Min Datorsupport AB
    Enkel och snabb ärendehantering. Fokus på kunden och relevant problemlösning. Pålitlig och profffesionell hantering.
    2017-06-05 Emil H svarar Bo R
    Tack Mikael, trevlig helg! / Emil
    Emil H, Emil H gillar detta
  • Cecilia O
    Cecilia O skrev om Min Datorsupport AB
    Väldigt snabb återkoppling på min förfrågan på hemsidan och vi bokade in ett besök efter bara någon dag. Emil gav en professionell analys av mina problem och när han kom tillbaka med mina datorer efter bara några dagar och de vara som nya och funkade perfekt. Emil är en lugn och trevlig person som är väldigt duktig på sitt jobb. Tack för hjälpen, jag kommer att återkomma :-)
  • Gabriella A
    Gabriella A skrev om Min Datorsupport AB
    Vi har haft Emil hos oss och är så nöjda. Tack för din proffsighet och din genuina vilja att lösa alla problem stora som små.
    2017-05-15 Emil H svarar Gabriella A
    Vad roligt du är nöjd Gabriella, bara höra av dig om det skulle vara något / Emil
  • Lars C
    Lars C skrev om Min Datorsupport AB
    Fått mycket bra hjälp från Min Datorsupport. Felet analyserades snabbt - hårdvarufel. Min Datorsupport tog med datorn, åtgärdade fel och kom tillbaka med datorn, snabbt och enkelt. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick och överträffade mina förväntningar.

Lars Carlsson
    2017-04-10 Emil H svarar Lars C
    Tack Lars för rekommendationen :) / Emil
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Min Datorsupport AB
    Vi fick en snabb och professionell hjälp att laga våran dator. Datan blev som ny! Tusen tack för din hjälp, Emil. Rekommenderas varmt.
    Hälsningar, Camilla & Jim
    2017-04-10 Emil H svarar Camilla E
    Tack Camilla, härligt att ni är nöjda :) Bara höra av dig om det skulle vara något!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Min Datorsupport AB
    Kanon! Enkelt att komma i kontakt och trevligt bemötande. Problemet var svårare än väntat då vissa delar var trasiga men det löste Min Datorsupport genom att beställa material. Jag blev tillfråga om jag ville betala för materialet och fick en uppskattning på vad det skulle kosta. Några veckor senare var problemet löst till en lägre kostnad än den uppskattade.

Bra pris och löst problem gör att jag ger högsta betyg!

/Daniel
    2017-04-10 Emil H svarar Daniel S
    Tack Daniel, härligt att du är nöjd med resultatet.
  • Ralf S
    Ralf S skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket bra service och ett trevligt bemötande.
    Ralf Svensson
    2017-04-10 Emil H svarar Ralf S
    Tack Ralf, vad roligt att du är nöjd med servicen. Glad Påsk :) / Emil
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket nöjd med arbetet att hämta ut mina bilder från en trasig hårddisk. Snabbt och proffsigt.
    2017-04-10 Emil H svarar Lisa H
    Härligt att höra att du är nöjd med arbetet / Emil
  • Sverker E
    Sverker E skrev om Min Datorsupport AB
    Kompetent och vänligt bemötande. Kommer att anlitas fler gånger
    2017-04-04 Emil H svarar Sverker E
    Tack Sverker, vad roligt att du är nöjd. Vi hörs framöver. / Emil
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Min Datorsupport AB
    Fick hårddisken utbytt på min Imac samt lite uppdateringar och tips. Kunnig och kompetent. Snabb service och ett trevligt bemötande.
    2017-03-28 Emil H svarar Jonas H
    Stort tack Jonas, ha en fin vår i värmen :) / Emil
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Min Datorsupport AB
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått. Ny dator och ny skärm och allt överflyttat från den gamla datorn. På en vecka fick jag hjälp från ett första besök där min gamla dator kollades till en ny fanns på plats hemma.
    Noggranna och tålmodiga förklaringar till hur allt fungerar! Svar på alla frågor och löfte om bistånd vid nya frågor, när jag börjat använda min nya dator.
    Jag rekommenderar varmt Min Datorsupport AB.
    2017-03-28 Emil H svarar Marianne N
    Hej Marianne, stort tack för rekommendationen. Du skrev i ett mejl till mig att det skulle vara 5 pluppar istället för 4 som du råkat klicka i.
    Hade gott och hör av dig om det är något jag kan hjälpa dig med! /Emil
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Min Datorsupport AB
    Jättenöjd med Min Datorsupports service och kunskap, rekommenderas varmt till andra som vill ha professionell hjälp!
    2017-03-20 Emil H svarar Marianne S
    Tack så mycket Marianne och fortsatt trevlig kväll!
  • Maria S
    Maria S skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket nöjd med arbetet som utfördes hos mig! Bra service och kunnighet.
    2017-03-07 Emil H svarar Maria S
    Tack Maria, ha en fortsatt trevlig kväll!
  • Marie S
    Marie S skrev om Min Datorsupport AB
    Av Emil fick jag värdefull hjälp med att synka ihop mina olika mejladresser och att - äntligen - kunna skriva svar direkt från min mobil. Emils kunskap och säkerhet i det han gjorde ingav förtroende.
    2017-02-20 Emil H svarar Marie S
    Härligt att du är nöjd Marie, trevlig kväll! / Emil
  • Annika60 W
    Annika60 W skrev om Min Datorsupport AB
    Köpte ny dator till firman och hade tidigare väldiga problem med inkommande mail. När datorn var avstängd kom visserligen mailen till min telefon men inte datorn. Vilket resulterade i att jag var tvungen att skicka alla mail tillbaks till datorn när den var påslagen (Väldigt Frustrerande i Längden). Hade tidigare några som försökte lösa problemet, men lyckades inte. Jag hade också väldigt mycket kundmappar och mailadresser i mailen som jag ville överföra till nya datorn.

Kontaktade då Emil och fick ett trevligt bemötande. Han loggade in hos min internet operatör ONE och fixade
    lite, samt överförde all E-post information från gamla datorn till den nya vilket tog lite tid. Nu funkar allt som det
    ska och ingen är gladare än jag. Men det tog inte slut där. Det jag verkligen uppskattade, var inte bara att han fixade allt,
    utan den uppföljning Emil gjorde någon vecka efter att jobbet var utfört. Han återkom och var väldigt mån om att allt funkade som det skulle och att jag var nöjd. Mycket omtänksamt och professionellt.

Kan verkligen rekommendera Emil!!

Hälsningar

//Thomas Wellmar
    2017-02-12 Emil H svarar Annika60 W
    Stort Tack Thomas, bara höra av dig om det är något. Fortsatt trevlig helg! / Emil
    Annika60 W gillar detta
  • Brigitte H
    Brigitte H skrev om Min Datorsupport AB
    Super bra och vänlig hjälp. Vi är nöjda!
    2017-02-01 Emil H svarar Brigitte H
    Hej Brigitte, vad roligt att höra :) /Emil
  • Peter L
    Peter L skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket trevliga och man känner förtroende
    2017-01-31 Emil H svarar Peter L
    Stort tack Peter, trevlig eftermiddag! / Emil
  • Malin H
    Malin H skrev om Min Datorsupport AB
    mycket bra bemötande och utfört jobb.
    2017-01-30 Emil H svarar Malin H
    Stort tack Malin. Trevlig vecka! /Emil
  • Ian P
    Ian P skrev om Min Datorsupport AB
    Emil är professionell, vänlig och hörsam. Jag beställde hjälp med en trasig fläkt i en äldre dator samt lite översyn av datorerna hemma. Snabbt och effektivt fick både hjälp och goda råd, och Emil har sedan dess renoverat en av mina datorer vilket gjordes dessutom över helgen så jag inte behövde sakna den. Helt fantastiskt!
    2017-01-29 Emil H svarar Ian P
    Hej Ian, tack för rekommendationen. Hade gott! /Emil
  • Björn L
    Björn L skrev om Min Datorsupport AB
    Trevligt bemötande och stor kompetens.
    Löste mina IT-problem utan problem.
    Kan varmt rekomenderas
    2017-01-27 Emil H svarar Björn L
    Stort Tack Björn! Trevlig helg! :)
  • Christina B
    Christina B skrev om Min Datorsupport AB
    Hej
    Har fått hjälp med omsatt/fix av datorn när den inte fungerade.
    Har också fått snabb hjälp vid fråga om ett problem.

Bemötandet från vår kontaktman Emil har varit mycket bra och vi har hitintills fått all den hjälp som vi velat ha och på ett mycket bra sätt-
    2017-01-08 Emil H svarar Christina B
    Stort Tack Christina, God fortsättning på det nya året :)
  • Majlis T
    Majlis T skrev om Min Datorsupport AB
    Emil Höglund vill jag varmt rekommendera. Han har hjälpt mig skaffa en ny dator samt gett mig lite utbildning-
    2016-12-12 Emil H svarar Majlis T
    Stort Tack Majlis.

God Jul och Gott Nytt År
    /Emil
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Min Datorsupport AB
    Jag är verkligen nöjda med Datorsupport! De är väldigt kunniga, tillängliga, tillmötesgående och ger bra service och support med kort varsel. Jag kan verkligen rekommendera dem!!
    2016-12-08 Emil H svarar Andreas L
    Stort tack Andreas, God Jul och Gott Nytt år! / Emil
  • Ann-Marie U
    Ann-Marie U skrev om Min Datorsupport AB
    Bra bemötande, snabb återkoppling.
    Hjälp med diverse bl.a gmail - mappar/etiketter, sorting, struktur etc.
    Översyn av dator, vilket skick, justerat vissa inställningar till det bättre m.m.
    Ingen stress, fast pris. Träffen överväntade mina förväntningar!
    2016-12-07 Emil H svarar Ann-Marie U
    Stort tack Ann-Marie, God Jul :)
  • Anders L
    Anders L skrev om Min Datorsupport AB
    Emil från Min Datorsupport var från första början vänlig och intresserad. Han förstod genast, i telefon, problemet: datorn höll på att krascha. Vid första besök föreslog han lösning: rädda över filer till ny dator, gav tips om dator och satte igång användandet av denna vid nästa, avslutande besök. Allt skedde under trygga, lättsamma former och lösningen har fungerat utmärkt. Jag kommer att vända mig till honom igen, om och när det behövs.
    Anders Leion
    2016-12-07 Emil H svarar Anders L
    Tack Anders, ha en fantastisk Jul och ett Gott Nytt år :)
  • Hans Peter S
    Hans Peter S skrev om Min Datorsupport AB
    Jag hade fått hjälp av tidigare kund hos företaget med beställningen. Allt fungerade som beskrivet och det blev ett mycket bra besök med all hjälp jag kunde önska.
    2016-12-07 Emil H svarar Hans Peter S
    Tack för rekommendationen Hans, ha en fin Jul och ett Gott Nytt år! / Emil
  • Anna N
    Anna N skrev om Min Datorsupport AB
    Superservice, förstod uppdraget omgående .
    2016-11-17 Emil H svarar Anna N
    Hej Anna och stort tack för din rekommendation! / Emil
  • Anneli W
    Anneli W skrev om Min Datorsupport AB
    Jag kan verkligen rekommendera Min Datorsupport AB!
    2016-11-03 Emil H svarar Anneli W
    Stort tack Anneli för rekommendationen. / Emil
  • Märta P
    Märta P skrev om Min Datorsupport AB
    Snabb hjälp med installation av ny skrivare.
    2016-09-28 Emil H svarar Märta P
    Tack Märta för rekommendationen, ha en trevlig höst!

Med vänlig hälsning

E-post emil@mindatorsupport.se
    Webb www.mindatorsupport.se
  • Anna-Lena A
    Anna-Lena A skrev om Min Datorsupport AB
    Började med kraschad PC som reparerades och sedan kraschade på nytt. Slutade med inköp av ny PC och skrivare.
    2016-09-22 Emil H svarar Anna-Lena A
    Tack Anna-Lena, skönt att allt löst sig för dig nu. /Emil
  • Per-Arne E
    Per-Arne E skrev om Min Datorsupport AB
    Emil hjälpte mig med ben massa data problem på ett utmärk sätt.
    2016-09-22 Emil H svarar Per-Arne E
    Tack Per-Arne, härligt att du är nöjd. / Emil
  • Anna R
    Anna R skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupport AB är mycket professionella och kunniga. Jag fick snabbt den hjälp jag behövde och även förslag på ytterligare förbättringar. Jag är mycket nöjd! Kommer absolut anlita Min Datorsupport igen.
    2016-09-20 Emil H svarar Anna R
    Stort Tack Anna, trevlig kväll! / Emil
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Min Datorsupport AB
    Bra . Effektivt. Prisvärt.
    2016-09-19 Emil H svarar Fredrik N
    Tack Fredrik för rekommendationen. Ha en trevlig vecka / Emil
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Min Datorsupport AB
    Uppdatering av tidigare lämnad återkoppling.

Jag lämnade tidigare en negativ återkoppling för Min Datorsupport då jag inte var nöjd med jobbets utförande och fakturerad tid. Med anledning av det som hände efter detta uppdaterar jag därför omdömet om Emil och Min Datorsupport.

Jag kontaktade Emil Höglund två gånger för att diskutera detta. Han hävdade båda gångerna att arbetet var professionellt utfört och fakturorna därför måste betalas till fullo. Han skickade vid upprepade tillfället email om att jag skulle rekommendera hans företag på en mängd ställen. Då jag gjorde det och lämnade negativ kritik trampade jag tydligen på en mycket öm tå.

Jag har själv jobbat inom IT i över 30 år och som egen IT konsult i över 20 år och både köpt och sålt tjänster och produkter. Aldrig har jag dock stött på någon som agerat som Emil.

Se nedan det email han skickat till mig. Jag blev anklagad för att vara feg för att jag inte svarade i telefon kl. 8 på kvällen. Dagen därpå talade jag i telefon med honom, och fick budskapet i mailet upprepat samt blev även kallad en del andra saker som jag inte nämner här.

Inte för att jag viker mig för hot, men för att inte bli beskylld för att fara med osanning igen då jag kritiserade hans fakturering, tidsåtgång och hans s.k. 100% Nöjd Kund Garanti (vilket vi har helt olika uppfattningar om vad det innebär) kopierar jag därför in hans email här oavkortat.

------------------- Kopia av email -------------

Hej Stefan,

Måste säga att jag blir riktigt förbannad på dig och feg är du som inte vågar prata i telefon med mig. Att du skriver osanningar på internet om mig och mitt företag. Du är en jäkla typ som vågar påstå något sånt här!

2 timmar arbetade jag hos dig första gången och 45 minuter andra gången. Du tackade ja till 960 kr per timme, så vart får du ifrån att fakturan är saltad? Du tackade ju ja till det hela, vad håller du på med?!

Den kostnadsfria felsökningen du pratar om gäller om jag undersöker ett fel och det inte blir någon åtgärd, står även mycket tydligt på hemsidan! Sen är det ju ganska självklart att jag måste ta betalt för den tid jag arbetar? Dvs felsökningstiden tar jag betalt för om du tackar ja till åtgärd. Hela idén med det är att kunna få ett fel undersökt för att få veta vad det ungefär kostar!

100% nöjd kund garanti gäller om jag inte alls kan lösa felet, då behöver man inte betala något. Men både din mejl och backup fungerar som den ska, vad är problemet?

Du har fått ett gratis hembesök, varför klagar du på det?

Du är helt ute och cyklar, hade det blivit något fel hade vi absolut kunnat diskutera fakturan, men allt fungerar ju! Du tar bort dessa inlägg eller så kommer jag lägga in liknande inlägg om en oseriös beställare som du är via dina sajter.

Med vänlig hälsning
    Emil Höglund

------------------- Slut kopia av email -------------

Jag överlåter till läsaren att bedöma om ni vill göra affärer med denna firma o person. Jag kommer definitivt inte att göra det igen.
    2016-09-18 Emil H svarar Stefan H
    Hej Stefan,

Jag blir ledsen och besviken på dig för hur du agerar i efterhand kring något som är fullt och riktigt utfört.
    Villkoren står tydligt på hemsidan, du har själv godkänt dem när jag var hemma hos dig. Arbetet tog 2 timmar och 45 minuter och inte 10 minuter som du säger dig vara beredd att betala för i efterhand. Med all din erfarenhet råder jag dig att själv lösa problemen nästa gång istället för att ägna dig att pruta och hitta på saker kring fullgott utfört arbete.

/Emil
  • Anne S
    Anne S skrev om Min Datorsupport AB
    Jättebra bemötande och superservice! Kunnigt och med kundens behov i fokus.
    2016-08-31 Emil H svarar Anne S
    Tack Anne, roligt att du är nöjd :) /Emil