Min Datorsupport AB

Min Datorsupport AB

Vi arbetar dagligen med att hjälpa våra kunder som är privatpersoner & företag med det mesta inom IT.

De vanligaste uppdragen vi utför och som vi är experter på är generell IT-Support och nätverksinstallationer för privatpersoner och företag. Vi hjälper dig även med installation av kameraövervakning och förstärkning av mobilsignalen för båda tal och data.

Vi har alltid med oss all utrustning som behövs vid IT-Support eller nätverksinstallationer, så vi kan hjälpa dig direkt på plats inom Stockholms län.

Snabbt, smidigt och enkelt för dig helt enkelt, välkommen att boka en tid via våran interaktiva bokningskalender!
Välkommen!

Läs vad 162 kunder tycker om Min Datorsupport AB 2

• 2021-06-15
    Köpte installation av nätverk med 4st accesspunkter som oförklarligt slutade fungera efter några månader. Ingen garanti eller liknande så fick betala för ny installation.
    Hej Viktor, 2 accesspunkter hade slutat fungera för er och blivit resettade så de hamnat i installationsläge, det kan endast hända ifall man fysiskt resettar dem eller om man får en kraftig strömspike i sitt elnät. Vad som hänt hos er kan endast ni svara på och är tyvärr inget vi kan lämna garanti, eller ta på oss ansvar för. Min Datorsupport AB
    2021-05-01
    Behövde råd för att sätta upp ett komplicerat nätverk och fick fantastiskt bra och tydlig hjälp. Rekommenderas varmt!
    Stort tack Patrick, önskar dig en fortsatt trevlig helg! Min Datorsupport AB
    2021-04-10
    Mycket god och instruktiv hjälp med TimeCapsule
    Stort Tack Klas! Önskar dig en trevlig helg! Min Datorsupport AB
  • FREDRIK L
    2021-04-01
    Emil på Min Datorsupport gör det som behövs för att nätverket ska fungera problemfritt. Jag känner mig trygg i att få mer hjälp om det skulle behövas. Nu har jag ett stabilt och snabbt företagsnätverk.
    Stort Tack Fredrik, önskar dig en Glad Påsk :) Min Datorsupport AB
    2021-03-15
    Efter många år av problem med vårt wifi är vi äntligen i Mål. Ett stort tack till Min Datorsupport. Professionell hantering, trevliga installatörer, och framför allt ett riktigt bra resultat. Rekommenderas varmt.
    Stort tack Lars, Michael är riktigt duktig på nätverksinstallationer / Emil Min Datorsupport AB
    2021-03-11
    Snabb support som fixade problemet
    Stort tack Fredrik. Önskar dig en trevlig kväll! Min Datorsupport AB
  • ÅSA L
    2021-02-16
    Jättebra service!
    Snabb responstid. Snabb på att utföra hjälp. Väldigt professionella. Hjälpsamma.
    Stort Tack Åsa, Michael hos oss är jätteduktig. Ha en trevlig dag! / Emil Min Datorsupport AB
    2021-02-03
    Superbra, snabb och proffsig service! Rekommenderas!
    Stort tack Johan! Önskar dig en fortsatt trevlig dag / Emil Min Datorsupport AB
    2021-01-24
    Mycket nöjd med installationen av nätverket och kameraövervakningen. Samt så har det underlättat med att de har ett väldigt smidigt bokningssystem. Teknikerna har kommit på utsatt tid och dag och rekommenderas varmt.
    Stort tack Arvid! Trevlig dag! / Emil Min Datorsupport AB
    2020-12-22
    Installationen gick smidigt och utan problem! Nätverket fungerar som det ska. Servicen var på toppnivå: har fått stor hjälp i både av valet av utrustnignen som passar för konkret situation samt gömma alla spår av själva installationen. Personalen är jättetrevlig: man fick förslag på hu man kan utföra installationen och jag kunde fritt diskutera och anpassa den efter mina behov.
    Kan starkt rekomendera!
    Stort tack Ilya, önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År! Min Datorsupport AB
    2020-12-07
    Jag har uppdaterat mitt hemmakontor och fick snabb, trevlig och proffsig hjälp med att installera ny dator, ny router samt att trådlöst koppla upp skrivaren. Allt fungerar perfekt. Jag är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera företaget.
    Stort tack Bertil, vad roligt du är nöjd! God Jul & Gott Nytt År! Min Datorsupport AB
  • Lars Niklas B
    2020-12-03
    negativa överraskningar och bra servicekänsla!Riktigt proffsigr, installatin som fungerade helt utan
    Tack så mycket, Michael och Farshad är riktigt duktiga. Ha en trevlig vecka och hör av dig om det är något Min Datorsupport AB
  • Markus Youness R
    2020-09-28
    Snabb och effektiv! Mycket nöjd med resultatet. Rekommenderas varmt!
    Stort Tack Markus. Michael är mycket duktig! Min Datorsupport AB
  • 2020-09-17
    Min sammanfattning är: Ett mycket bra och trevligt kundbemötande med snabb återkoppling och hög servicenivå. Jag upplevde en god förståelse för mina behov och vad jag efterfrågade, en snabb återkoppling med förslag på åtgärder och pris inkluderande både relevant hårdvara och servicearbete/installation. En professionellt utförd installation där jag löpande fick vara delaktig i nödvändiga beslut och åtgärder under installationen. Ett serviceinriktat erbjudande totalt sett, där Min Datorsupport AB säkerställer att man som kund har fått det man förväntat sig, samt en genomgång av installationen för att säkerställa att allt fungerar som det ska. En efterföljande kontakt där jag fick möjlighet att ge feedback och ställa frågor. En löpande bra och professionell dialog om alla delar, inklusive olika upplägg för betalning mm. Både Emil och Michael är bevisligen mycket kompetenta inom sitt område! Totalt sett är jag mycket nöjd och fick en installation som var skräddarsydd efter min familjs behov med både hårdvara och mjukvara av absolut högsta kvalitet. Priset är totalt sett ganska högt i kronor räknat, men å andra sidan har jag nu en lösning för mitt nätverk som kommer att fungera perfekt i många år framöver. Ett extra plus är serviceavtalet, som gör att man som kund kan luta sig tillbaka och lugnt kan räkna med att få hjälp om något mot förmodan skulle krångla. Högsta betyg från mig! Jag rekommenderar verkligen Min Datorsupport AB om man är ute efter det bästa och mest tillförlitliga trådlösa och trådbundna nätverk som kan erbjudas i dagsläget! /Per Friberg, Ekerö
    Tack så mycket Per, vad roligt du är nöjd! Med vänlig hälsning, Emil Min Datorsupport AB
  • HENRIK L
    2020-06-22
    Jag behövde nätverkskabel dragen och det blev över förväntan bra gjort! Jättenöjd! Och väldigt trevlig personal!
    Stort tack Henrik, ha en fortsatt trevlig sommar! Min Datorsupport AB
    2020-06-20
    Bra, effektiv implementering av nätverk. Kan varmt rekommendera.
    Stort tack Mats, önskar dig en trevlig sommar :) Min Datorsupport AB
    2020-05-26
    Toppen! Enkelt och smidigt gjordes en uppdatering av min mac samt andra åtgärder. Proffsigt företag som jag varmt rekommenderar – anlitar ingen annan efter detta.
    Hej Maria, tack så mycket. Ha en skön sommar och hör av dig om det är något så hjälper vi dig! Min Datorsupport AB
    2020-05-18
    Fick hjälp med hemmanätverk, trådat och Wi-Fi.
    Bra och snabb hjälp av mycket kompetent tekniker. Kan varmt rekommenderas!
    Stort Tack Anders, Ha en fin sommar Min Datorsupport AB
    2020-05-01
    Professionell,attraktiv hemsida samt snabb respons. Överförde och räddade stor mängd mejl,foton, och dokument från två st. 12 år gamla datorer med utdaterade operativsystem.

God rådgivning gavs vid inköp av nya datorer och kompletterande utrustning. Krävde stor arbetsinsats på två olika adresser och hela tiden med fantastisk serviceanda.

En del komplicerade problem löstes till slut galant och allt blev helt enligt önskemål.

Min Datorsupport AB rekommenderas mycket varmt.

Björn K.
    Stort tack Björn! Michael är mycket duktig, bara höra av dig om det är något i framtiden. / Emil Min Datorsupport AB
    2020-05-01
    Min Datorsupport ordnade så jag fick fast bredband till en sidobyggnad. Emil förstod direkt vad jag ville, och gjorde en snygg installation som funkar perfekt.

Lugnt och trevligt bemötande. Jag fick också massor med hjälp med att fixa till min några år gamla laptop så den fungerar så bra som möjligt.

När jag får datorproblem kommer jag kontakta Min Datorsupport igen. Rekommenderas!
    Stort tack Bo! Är bara höra av dig som sagt om det är något. / Emil Min Datorsupport AB
    2020-04-22
    Behövde hjälp hemma med nätverk & Wi-Fi som inte fungerade i alla rum.
    Otroligt bra bemötande av kunnig & proffsig tekniker!
    Nu fungerar allt perfekt.
    Snabbt & lätt att få återkoppling med tekniker efter installationen för frågor.
    Kan verkligen rekommendera detta företag.
    Stort tack Camilla! Ha en skön och trevlig vår! Min Datorsupport AB
  • Stefan Olof S
    2020-04-01
    Mycket snabb service och ett perfekt slutresultat. Enkelt att boka och tekniker på plats vid utsatt tid där jag fick en offert på en uppgradering av mitt Wi-Fi samt åtgärdande av strulande LAN. Nu funkar allt klockrent. Det kostade en slant men som jag brukar säga: ”En dålig lösning får man leva med resten av livet, en extra faktura glömmer man” :) Nu har jag full fart mellan dator och NAS i LAN nätverket och blixtrande Wi-Fi i hela huset, inkl altan och balkong
    Tack så mycket Stefan och ha en trevlig kväll! Bara höra av dig om det är något! Min Datorsupport AB
    2020-03-16
    Mycket nöjd med den hjälp jag fått med min dator. Proffsigt och bra service!
    Stort tack Anna. Trevlig vecka! Min Datorsupport AB
    2020-02-21
    VARNING!

Min gamla mamma behövde hjälp med sin dator och valde tyvärr att vända sig till Min datorsupport. Killen som kom och hjälpte henne var mycket trevlig men lämnade henne och datorn utan att kontrollera att den fungerade som den skulle. När mamma dagen efter skulle starta dator var skärmen svart och hon kunde inte komma förbi det (windows startade inte och inte heller DOS). Mamma tar kontakt igen med Min datorsupport och enligt telefonsamtalet var de äverens om att hon inte skulle faktureras för ett nytt besök då datorn aldrig fungerat efter besöket dagen innan.
    Mamma blir både förvånad och besviken när hon får en tilläggsfaktura på 1000SEK. Hon mejlar och bestrider fakturan och får det mes otrevliga och oförskämda svar man kan tänka sig:

"Hej NN,

Fakturan är makulerat.

Men måste säga att du är bra fräck, datorn kan sluta fungera när som helst, att det händer när du startar om datorn är inte vårt fel. Besöket vi gjorde, även fast det tar 5 minuter är ett utfört uppdrag. (Körtider, bränslekostnader, parkeringskostnader och lön måste även räknas in och vi tar 1000 kr i minimum för att komma ut)

Besviken på dig att du inte uppskattar den snabba hjälp du fick av NN när du inte kunde starta din dator, NNl har familj och barn och vill helst inte arbeta gratis, men nu fick han tyvärr arbeta gratis.

Hör aldrig av dig igen hemska människa!"

Med detta otrevliga bemötande av en person 85+ kan jag bara skarp avråda från att ta hjälp av detta företag. Det är ju ofta just äldre som behöver ha hjälpen från dem och då kan man förvänta sig ett trevligare bemötande av kunderna!
    Hej Vivi-Anne B, Din mamma som du skriver åt har verkligen inte sagt hela sanningen. Vår IT-tekniker som kom ut är en uppskattad IT-Tekniker av våra kunder och vi har väldigt bra kundbetyg i genomsnittsbetyg. Självklart gör vi gratisarbeten när vi inte löst något fel alls eller om vi gjort något fel, så var det verkligen inte i det här fallet, utan felet var orsakat själv av kunden och inget vi står för. Då vi alltid arbetar för att göra våra kunder nöjda så makulerade vi fakturan när hon ringde till oss ifall det skulle varit någon missförstånd kring debiteringen med IT-Teknikern. Att hon sen återkommer gång på gång och sen i mejlform efter att fakturan är krediterad och är mycket otrevlig är inte acceptabelt, hon fick ju gratis hjälp och sen återkommer ni även med en dålig rekommendation när ni inte betalat något. Ja, jag förstår mig inte på detta helt enkelt, men vi vill inte ha med er att göra igen, precis som vi skrivit i mejlet! Min Datorsupport AB
    2020-01-25
    Vi hade ett nätverk hemma som inte alls fungerade tillfredsställande med långsam uppkoppling och många ”frysningar” när vi t.ex. streamade tv.

Efter många samtal med bredbandsleverantören och olika försök till åtgärd bestämde vi oss för att ta hjälp av en nätverksspecialist. Lite googlande ledde fram till ”Min datorsupport AB”.

Fick där kontakt med Emil som levererade en service och engagemang långt över vad man kan förvänta sig. Han har nu satt upp ett mycket stabilt nätverk hos oss och alla problem vi upplevde förut är nu ett minne blott:-)

Mattias och Lina
    Tack så mycket. Ha en fortsatt trevlig helg / Emil Min Datorsupport AB
    2020-01-25
    Hittade företaget via google, läste alla positiva omdömen och bokade tid för opimering av trådlöst nätverk. Emil kom hem på kvällen i Trettonhelgen, analyserade problemet, lämnade offert på plats.Återkom efter några dagar, uppdaterade både hård och mjukvaror med perfekt resultat. Tillgänglig direkt för de små frågor som uppstår efter IT ändringar. Köpte till litet support. Väldigt professionell, social och tydlig i kommunikationen. Ser inget som helst skäl att någonsin anlita någon annan.Kollegan Peter bytte dessutom hårddisk och uppgraderade minne i min iMac, allt skedde inom några dar.Världsklass!
    Stort tack för det fina betyget / Emil Min Datorsupport AB
    2019-11-12
    Fick snabbt hjälp med trådlöst nätverk. Mkt god service och proffsigt jobb av Emil.
    Stort tack Helena, önskar dig en trevlig kväll! Min Datorsupport AB
  • Oscar R
    2019-10-31
    Vi fick hjälp på företaget att sätta upp nätet. Det gick snabbt, lätt och allt funkar kanon! Emil på Min Datorsupport är både trevlig och hjälpsam. Mycket nöjd kund här :)
    Stort Tack Oscar! Önskar dig en fortsatt trevlig höst och hör av dig om det är något. / Emil Min Datorsupport AB
    2019-10-13
    Emil på Min Datorsupport räddade oss, när vi skulle gå över från ADSL till fiber. Kompetent, engagerad och hjälpsam löste han hela fiberinstallationen åt oss, kollade igenom datorerna, satte upp nätverk och uppdaterade vår smartphone. Vi vill rekommendera Emil och Min Datorsupport på det varmaste. Högsta betyg!
    Britt-Marie Halldén
    Stort Tack Britt-Marie! Bara höra av dig om du behöver hjälp med något i framtiden. Trevlig vecka / Emil Min Datorsupport AB
  • 2019-09-21
    Hjälpte oss med installation av nätverk hemma. Mycket duktig och håller vad de lovar! Detta är en egenskap som man inte alltid stött på i kontakten med "hantverkare". Kan varmt rekommendera Min Datorsupport AB!
    Tack så mycket Patrik och ha en trevlig helg! / Emil Min Datorsupport AB
    Kan nu ännu nu tillägga 6 månader senare att Emil varit tillgänglig för mig med uppföljande frågeställningar (bl.a. vid byte av bredbandsleverantör) och alltid svarat mycket snabbt! Fulla poäng! Patrik Johan Rudolf B
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2019-09-04
    Vi hade problem med Wi-fi i huset men Emil hjälpte oss genom att dra fiberkabel till olika rum och sätta upp accesspunkter på 4 ställen vilket ger oss en stabil och mycket snabb uppkoppling, han kom även med egna idéer vilket jag uppskattar.Jag kan verkligen rekommendera Min Datorsupport för er som har liknande problem.
    Stort tack Fredrik :) Ha en fortsatt trevlig höst! Min Datorsupport AB
  • Henry R
    2019-08-14
    Långsam och seg dator - Min Datasupport åtgärda alla fel dom kunde hitta . Dokumentation fick jag löpande . Och allt blev perfekt . Fick även råd för hur jag ska hantera datorprogram i framtiden .
    Allt till mycket rimlig kostnad . Rekommenderar
    Stort tack Henry och trevlig kväll! Min Datorsupport AB
    2019-07-15
    Min Datorssupport AB bytte hårddisk på min iMac, och den fick ett nytt liv.
    Utmärkt service på alla sätt.
    Stort tack Bengt. Ha en trevlig sommar :) Min Datorsupport AB
    2019-07-08
    IT-teknikern Emil Höglund kom snabbt till mig efter att jag ringt. Han löste mitt akuta problem snabbt och bra och upptäckte dessutom ett par program som jag kunde avsluta. Jag fick svar på ett par frågor om funktion också. Toppen! Han jobbade med både humor och värme.
    Stort tack Lotta. Ha en skön sommar / Emil Min Datorsupport AB
  • 2019-06-08
    Kan varmt rekommendera företaget som är inte bara fantastiskt trevliga utan kunniga och proffsiga samt mkt seriösa!

Fick väldigt snabb hjälp och återkoppling!

Kontrollerade att allt funkade direkt!

Tack! Hälsn Jan Krynicki
    Stort tack Jan. Trevlig sommar! / Emil Min Datorsupport AB
    Hej Emil! Ska verkligen rekommendera er till alla mina bekanta. Önskar Dig också en trevlig sommar. Många hälsningar Jan Jan Wlodzimierz Jerzy K
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Göran Torgny L
    2019-06-06
    Tack Emil för ett gott arbete!
    Snabb respons och support redan nästa dag - Problem solved!
    Behövde inte åka över hela stan och lämna in datorn - Fixat med hembesök!
    Kan varmt rekommendera Min Datorsupport!
    Torgny Lagerstam
  • Stefan F
    2019-05-27
    En av mina datorer kraschade vid uppdatering det fixades galant samt en översyn av diverse; synk mellan datorer och mobil samt mail mm. Jag är mycket nöjd med resultatet och med Emil som person och tekniker.
    5 poäng av 5 möjliga.
    Stefan
    Stort tack Stefan. Ha en skön sommar och hör av dig om det är något bara. Min Datorsupport AB
  • Susanne B
    2019-05-27
    Om kvalitet är att överträffa kundens förväntningar så håller Emil på Min Datorsupport hög kvalitet; lätt att komma i kontakt med, håller tider, bra information samt mycket väl genomfört uppdrag, dvs gott och väl över vad vi hade anledning att förvänta oss.
    Stort tack, ja nu har ni ett stabilt nätverk i minst 10 år. Trevlig Sommar :) Min Datorsupport AB
  • 2019-04-18
    Snabb återkoppling och hjälp. Löste mina problem snabbt. Dessutom tittade Emil igenom i princip allt som rör teknik och it i mitt hem och fixade det som inte fungerade bra. Superkompetent, snabb och trevlig. Kan verkligen rekommenderas.
    Stort tack Ulrika. Glad Påsk :) Min Datorsupport AB
    2019-04-03
    Lever verkligen upp till sitt valspråk: "Snabbt, smidigt och enkelt" men har glömt "trevligt". Vårt nätverk fungerar perfekt. Rekommenderas
    Stort tack :) Ha en fortsatt trevlig vecka! Min Datorsupport AB
  • Peter L
    2019-02-15
    Fick problem med hemmanätverket och trådlös uppkoppling till skrivare. (Gick inte att fixa på egen hand, trots flera försök). Bokade tid, Emil kom och löste problemet! Smidigt och enkelt!
    Härligt att du är nöjd. Ha en trevlig helg! / Emil Min Datorsupport AB
    2019-01-31
    Vi är en underentreprenör till Min Data Support AB och vi är extremt nöjda med samarbetet!
    Härligt att höra :) Desamma, är väldigt nöjd med vårt samarbete. / Emil Min Datorsupport AB
    2019-01-30
    Emil på Min Datasupport är ett riktigt proffs man kan lita på i vått och torrt - och såväl i stort som i smått.
    Det känns skönt och tryggt att veta att han finns tillhands när det kniper - vilket det ofta gör ordentligt när datatekniken sviker.
    Vi kan bara varmt rekommendera Emil och Min Datasupport med sin alldeles utmärkta service!
    Jan Ahlberg, Tonårscoaching Sverige & Suzanne Öhman, Suzz Text & Form
    Stort tack Jan. Bara höra av dig om det är något / Emil Min Datorsupport AB
  • Jouko K
    2019-01-19
    Efter att plötsligt fått problem med min PC som inte lyckades starta upp Windows alls så kontaktade jag Min Datorsupport. Snabb hantering med en helt ominstallerad och med alla egna filer på plats igen som resultat ! Klar rekommendation för att anlita vid problem ...
    Stort tack Jouko, ha en fortsatt trevlig helg! / Emil Min Datorsupport AB
  • Elin S
    2018-11-28
    Använde mig av MinDatorsupport och fick fantastiskt bra, snabb och flexibel hjälp! Mycket kunnig och trevlig personal. Högsta betyg!
    Stort Tack Elin för rekommendationen. / Emil Min Datorsupport AB
    2018-11-01
    Använde precis Min Datorsupport och måste säga att det var en kanon leverans på alla sätt och vis.

Kompetent personal och lämnade itne uppdraget förän det var slutfört samt att de följde upp efteråt för att säkerställa att allt fungerade väl.

Rekommenderar dem varmt
    Stort Tack Rami för rekommendationen. / Emil Min Datorsupport AB
  • Patricia G
    2018-10-25
    Mycket professionellt, snabbt och smidigt. Det överträffade mina förväntningar.
    Stort Tack Patricia för rekommendationen. / Emil Min Datorsupport AB
    2018-09-24
    Felsökning av defekt dator, inköp och installation av ny dator, överföring av data och vissa program m.m. till den nya datorn.
    Särskilt det sistnämnda var ganska komplext men utfördes på ett utmärkt sätt och överträffade mina förväntningar.

Bemötandet var helt acceptabelt.

En mycket kompetent och effektiv teknisk service.
    Tack så mycket Carl-Gustav, härligt du är nöjd! / Emil Min Datorsupport AB
    2018-09-10
    Effektiv, trevlig och kompetent!
    Stort tack Håkan. Med vänlig hälsning, Emil Höglund Min Datorsupport AB
    2018-08-29
    Otrolig service, ringde dem strax innan 17.00 och datorn var fixad samma arbetsdag!
    Stort tack Sebastian. Skönt det löste sig snabbt / Emil Min Datorsupport AB