Min Datorsupport AB

Strandbergsgatan 61, 112 51 Stockholm — Visa karta

Vi arbetar dagligen med att hjälpa våra kunder som är privatpersoner & företag med det mesta inom IT.

De vanligaste uppdragen vi utför och som vi är experter på är generell IT-Support och nätverksinstallationer för privatpersoner och företag. Vi hjälper dig även med installation av kameraövervakning och förstärkning av mobilsignalen för båda tal och data.

Vi har alltid med oss all utrustning som behövs vid IT-Support eller nätverksinstallationer, så vi kan hjälpa dig direkt på plats inom Stockholms län.

Snabbt, smidigt och enkelt för dig helt enkelt, välkommen att boka en tid via våran interaktiva bokningskalender!
Välkommen!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 146 kunder tycker om Min Datorsupport AB

• 2020-05-26

Maria W skrev om Min Datorsupport AB
    Toppen! Enkelt och smidigt gjordes en uppdatering av min mac samt andra åtgärder. Proffsigt företag som jag varmt rekommenderar – anlitar ingen annan efter detta. Läs mer
    2020-05-26 Emil H svarar Maria W
    Hej Maria, tack så mycket. Ha en skön sommar och hör av dig om det är något så hjälper vi dig!
  • 2020-05-18

Anders K skrev om Min Datorsupport AB
    Fick hjälp med hemmanätverk, trådat och Wi-Fi.
    Bra och snabb hjälp av mycket kompetent tekniker. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-05-18 Emil H svarar Anders K
    Stort Tack Anders, Ha en fin sommar
  • 2020-05-01

Björn K skrev om Min Datorsupport AB
    Professionell,attraktiv hemsida samt snabb respons. Överförde och räddade stor mängd mejl,foton, och dokument från två st. 12 år gamla datorer med utdaterade operativsystem.

God rådgivning gavs vid inköp av nya datorer och kompletterande utrustning. Krävde stor arbetsinsats på två olika adresser och hela tiden med fantastisk serviceanda.

En del komplicerade problem löstes till slut galant och allt blev helt enligt önskemål.

Min Datorsupport AB rekommenderas mycket varmt.

Björn K. Läs mer
    2020-05-03 Emil H svarar Björn K
    Stort tack Björn! Michael är mycket duktig, bara höra av dig om det är något i framtiden. / Emil
  • 2020-05-01

Bo R skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupport ordnade så jag fick fast bredband till en sidobyggnad. Emil förstod direkt vad jag ville, och gjorde en snygg installation som funkar perfekt.

Lugnt och trevligt bemötande. Jag fick också massor med hjälp med att fixa till min några år gamla laptop så den fungerar så bra som möjligt.

När jag får datorproblem kommer jag kontakta Min Datorsupport igen. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-03 Emil H svarar Bo R
    Stort tack Bo! Är bara höra av dig som sagt om det är något. / Emil
  • 2020-04-22

Camilla S skrev om Min Datorsupport AB
    Behövde hjälp hemma med nätverk & Wi-Fi som inte fungerade i alla rum.
    Otroligt bra bemötande av kunnig & proffsig tekniker!
    Nu fungerar allt perfekt.
    Snabbt & lätt att få återkoppling med tekniker efter installationen för frågor.
    Kan verkligen rekommendera detta företag. Läs mer
    2020-04-22 Emil H svarar Camilla S
    Stort tack Camilla! Ha en skön och trevlig vår!
  • Stefan Olof S

2020-04-01

Stefan Olof S skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket snabb service och ett perfekt slutresultat. Enkelt att boka och tekniker på plats vid utsatt tid där jag fick en offert på en uppgradering av mitt Wi-Fi samt åtgärdande av strulande LAN. Nu funkar allt klockrent. Det kostade en slant men som jag brukar säga: ”En dålig lösning får man leva med resten av livet, en extra faktura glömmer man” :) Nu har jag full fart mellan dator och NAS i LAN nätverket och blixtrande Wi-Fi i hela huset, inkl altan och balkong Läs mer
    2020-04-01 Emil H svarar Stefan Olof S
    Tack så mycket Stefan och ha en trevlig kväll! Bara höra av dig om det är något!
  • 2020-03-16

Anna E skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket nöjd med den hjälp jag fått med min dator. Proffsigt och bra service! Läs mer
    2020-03-16 Emil H svarar Anna E
    Stort tack Anna. Trevlig vecka!
    Emil H, Anna E gillar detta
  • 2020-02-21

VIVI-ANNE B skrev om Min Datorsupport AB
    VARNING!

Min gamla mamma behövde hjälp med sin dator och valde tyvärr att vända sig till Min datorsupport. Killen som kom och hjälpte henne var mycket trevlig men lämnade henne och datorn utan att kontrollera att den fungerade som den skulle. När mamma dagen efter skulle starta dator var skärmen svart och hon kunde inte komma förbi det (windows startade inte och inte heller DOS). Mamma tar kontakt igen med Min datorsupport och enligt telefonsamtalet var de äverens om att hon inte skulle faktureras för ett nytt besök då datorn aldrig fungerat efter besöket dagen innan.
    Mamma blir både förvånad och besviken när hon får en tilläggsfaktura på 1000SEK. Hon mejlar och bestrider fakturan och får det mes otrevliga och oförskämda svar man kan tänka sig:

"Hej NN,

Fakturan är makulerat.

Men måste säga att du är bra fräck, datorn kan sluta fungera när som helst, att det händer när du startar om datorn är inte vårt fel. Besöket vi gjorde, även fast det tar 5 minuter är ett utfört uppdrag. (Körtider, bränslekostnader, parkeringskostnader och lön måste även räknas in och vi tar 1000 kr i minimum för att komma ut)

Besviken på dig att du inte uppskattar den snabba hjälp du fick av NN när du inte kunde starta din dator, NNl har familj och barn och vill helst inte arbeta gratis, men nu fick han tyvärr arbeta gratis.

Hör aldrig av dig igen hemska människa!"

Med detta otrevliga bemötande av en person 85+ kan jag bara skarp avråda från att ta hjälp av detta företag. Det är ju ofta just äldre som behöver ha hjälpen från dem och då kan man förvänta sig ett trevligare bemötande av kunderna! Läs mer
    2020-02-21 Emil H svarar VIVI-ANNE B
    Hej Vivi-Anne B,

Din mamma som du skriver åt har verkligen inte sagt hela sanningen. Vår IT-tekniker som kom ut är en uppskattad IT-Tekniker av våra kunder och vi har väldigt bra kundbetyg i genomsnittsbetyg. Självklart gör vi gratisarbeten när vi inte löst något fel alls eller om vi gjort något fel, så var det verkligen inte i det här fallet, utan felet var orsakat själv av kunden och inget vi står för.

Då vi alltid arbetar för att göra våra kunder nöjda så makulerade vi fakturan när hon ringde till oss ifall det skulle varit någon missförstånd kring debiteringen med IT-Teknikern. Att hon sen återkommer gång på gång och sen i mejlform efter att fakturan är krediterad och är mycket otrevlig är inte acceptabelt, hon fick ju gratis hjälp och sen återkommer ni även med en dålig rekommendation när ni inte betalat något. Ja, jag förstår mig inte på detta helt enkelt, men vi vill inte ha med er att göra igen, precis som vi skrivit i mejlet!
  • 2020-01-25

Mattias R skrev om Min Datorsupport AB
    Vi hade ett nätverk hemma som inte alls fungerade tillfredsställande med långsam uppkoppling och många ”frysningar” när vi t.ex. streamade tv.

Efter många samtal med bredbandsleverantören och olika försök till åtgärd bestämde vi oss för att ta hjälp av en nätverksspecialist. Lite googlande ledde fram till ”Min datorsupport AB”.

Fick där kontakt med Emil som levererade en service och engagemang långt över vad man kan förvänta sig. Han har nu satt upp ett mycket stabilt nätverk hos oss och alla problem vi upplevde förut är nu ett minne blott:-)

Mattias och Lina Läs mer
    2020-01-25 Emil H svarar Mattias R
    Tack så mycket. Ha en fortsatt trevlig helg / Emil
    Anna E, Emil H gillar detta
  • 2020-01-25

Johan B skrev om Min Datorsupport AB
    Hittade företaget via google, läste alla positiva omdömen och bokade tid för opimering av trådlöst nätverk. Emil kom hem på kvällen i Trettonhelgen, analyserade problemet, lämnade offert på plats.Återkom efter några dagar, uppdaterade både hård och mjukvaror med perfekt resultat. Tillgänglig direkt för de små frågor som uppstår efter IT ändringar. Köpte till litet support. Väldigt professionell, social och tydlig i kommunikationen. Ser inget som helst skäl att någonsin anlita någon annan.Kollegan Peter bytte dessutom hårddisk och uppgraderade minne i min iMac, allt skedde inom några dar.Världsklass! Läs mer
    2020-01-25 Emil H svarar Johan B
    Stort tack för det fina betyget / Emil
    Anna E, Emil H gillar detta
  • 2019-11-12

Helena Ö skrev om Min Datorsupport AB
    Fick snabbt hjälp med trådlöst nätverk. Mkt god service och proffsigt jobb av Emil. Läs mer
    2019-11-12 Emil H svarar Helena Ö
    Stort tack Helena, önskar dig en trevlig kväll!
  • Oscar R

2019-10-31

Oscar R skrev om Min Datorsupport AB
    Vi fick hjälp på företaget att sätta upp nätet. Det gick snabbt, lätt och allt funkar kanon! Emil på Min Datorsupport är både trevlig och hjälpsam. Mycket nöjd kund här :) Läs mer
    2019-10-31 Emil H svarar Oscar R
    Stort Tack Oscar! Önskar dig en fortsatt trevlig höst och hör av dig om det är något. / Emil
  • 2019-10-13

Britt-marie H skrev om Min Datorsupport AB
    Emil på Min Datorsupport räddade oss, när vi skulle gå över från ADSL till fiber. Kompetent, engagerad och hjälpsam löste han hela fiberinstallationen åt oss, kollade igenom datorerna, satte upp nätverk och uppdaterade vår smartphone. Vi vill rekommendera Emil och Min Datorsupport på det varmaste. Högsta betyg!
    Britt-Marie Halldén Läs mer
    2019-10-14 Emil H svarar Britt-marie H
    Stort Tack Britt-Marie!
    Bara höra av dig om du behöver hjälp med något i framtiden.
    Trevlig vecka / Emil
  • 2019-09-21

Patrik Johan Rudolf B skrev om Min Datorsupport AB
    Hjälpte oss med installation av nätverk hemma. Mycket duktig och håller vad de lovar! Detta är en egenskap som man inte alltid stött på i kontakten med "hantverkare". Kan varmt rekommendera Min Datorsupport AB! Läs mer
    2019-09-21 Emil H svarar Patrik Johan Rudolf B
    Tack så mycket Patrik och ha en trevlig helg! / Emil
    2020-01-29 Patrik Johan Rudolf B svarar Emil H
    Kan nu ännu nu tillägga 6 månader senare att Emil varit tillgänglig för mig med uppföljande frågeställningar (bl.a. vid byte av bredbandsleverantör) och alltid svarat mycket snabbt! Fulla poäng!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-09-04

Fredrik T skrev om Min Datorsupport AB
    Vi hade problem med Wi-fi i huset men Emil hjälpte oss genom att dra fiberkabel till olika rum och sätta upp accesspunkter på 4 ställen vilket ger oss en stabil och mycket snabb uppkoppling, han kom även med egna idéer vilket jag uppskattar.Jag kan verkligen rekommendera Min Datorsupport för er som har liknande problem. Läs mer
    2019-09-04 Emil H svarar Fredrik T
    Stort tack Fredrik :) Ha en fortsatt trevlig höst!
  • Henry R

2019-08-14

Henry R skrev om Min Datorsupport AB
    Långsam och seg dator - Min Datasupport åtgärda alla fel dom kunde hitta . Dokumentation fick jag löpande . Och allt blev perfekt . Fick även råd för hur jag ska hantera datorprogram i framtiden .
    Allt till mycket rimlig kostnad . Rekommenderar Läs mer
    2019-08-14 Emil H svarar Henry R
    Stort tack Henry och trevlig kväll!
  • 2019-07-15

Bengt K skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorssupport AB bytte hårddisk på min iMac, och den fick ett nytt liv.
    Utmärkt service på alla sätt. Läs mer
    2019-07-16 Emil H svarar Bengt K
    Stort tack Bengt. Ha en trevlig sommar :)
  • 2019-07-08

Lotta S skrev om Min Datorsupport AB
    IT-teknikern Emil Höglund kom snabbt till mig efter att jag ringt. Han löste mitt akuta problem snabbt och bra och upptäckte dessutom ett par program som jag kunde avsluta. Jag fick svar på ett par frågor om funktion också. Toppen! Han jobbade med både humor och värme. Läs mer
    2019-07-08 Emil H svarar Lotta S
    Stort tack Lotta. Ha en skön sommar / Emil
  • 2019-06-08

Jan Wlodzimierz Jerzy K skrev om Min Datorsupport AB
    Kan varmt rekommendera företaget som är inte bara fantastiskt trevliga utan kunniga och proffsiga samt mkt seriösa!

Fick väldigt snabb hjälp och återkoppling!

Kontrollerade att allt funkade direkt!

Tack! Hälsn Jan Krynicki Läs mer
    2019-06-08 Emil H svarar Jan Wlodzimierz Jerzy K
    Stort tack Jan. Trevlig sommar! / Emil
    2019-06-08 Jan Wlodzimierz Jerzy K svarar Emil H
    Hej Emil!
    Ska verkligen rekommendera er till alla mina bekanta. Önskar Dig också en trevlig sommar.
    Många hälsningar Jan
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Göran Torgny L

2019-06-06

Göran Torgny L skrev om Min Datorsupport AB
    Tack Emil för ett gott arbete!
    Snabb respons och support redan nästa dag - Problem solved!
    Behövde inte åka över hela stan och lämna in datorn - Fixat med hembesök!
    Kan varmt rekommendera Min Datorsupport!
    Torgny Lagerstam Läs mer
  • Stefan F

2019-05-27

Stefan F skrev om Min Datorsupport AB
    En av mina datorer kraschade vid uppdatering det fixades galant samt en översyn av diverse; synk mellan datorer och mobil samt mail mm. Jag är mycket nöjd med resultatet och med Emil som person och tekniker.
    5 poäng av 5 möjliga.
    Stefan Läs mer
    2019-05-27 Emil H svarar Stefan F
    Stort tack Stefan. Ha en skön sommar och hör av dig om det är något bara.
  • Susanne B

2019-05-27

Susanne B skrev om Min Datorsupport AB
    Om kvalitet är att överträffa kundens förväntningar så håller Emil på Min Datorsupport hög kvalitet; lätt att komma i kontakt med, håller tider, bra information samt mycket väl genomfört uppdrag, dvs gott och väl över vad vi hade anledning att förvänta oss. Läs mer
    2019-05-27 Emil H svarar Susanne B
    Stort tack, ja nu har ni ett stabilt nätverk i minst 10 år. Trevlig Sommar :)
  • 2019-04-18

Ulrika Elin Eleonora L skrev om Min Datorsupport AB
    Snabb återkoppling och hjälp. Löste mina problem snabbt. Dessutom tittade Emil igenom i princip allt som rör teknik och it i mitt hem och fixade det som inte fungerade bra. Superkompetent, snabb och trevlig. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2019-04-18 Emil H svarar Ulrika Elin Eleonora L
    Stort tack Ulrika. Glad Påsk :)
  • 2019-04-03

Olav M skrev om Min Datorsupport AB
    Lever verkligen upp till sitt valspråk: "Snabbt, smidigt och enkelt" men har glömt "trevligt". Vårt nätverk fungerar perfekt. Rekommenderas Läs mer
    2019-04-03 Emil H svarar Olav M
    Stort tack :) Ha en fortsatt trevlig vecka!
  • Peter L

2019-02-15

Peter L skrev om Min Datorsupport AB
    Fick problem med hemmanätverket och trådlös uppkoppling till skrivare. (Gick inte att fixa på egen hand, trots flera försök). Bokade tid, Emil kom och löste problemet! Smidigt och enkelt! Läs mer
    2019-02-15 Emil H svarar Peter L
    Härligt att du är nöjd. Ha en trevlig helg! / Emil
  • 2019-01-31

Bright Elteknik skrev om Min Datorsupport AB
    Vi är en underentreprenör till Min Data Support AB och vi är extremt nöjda med samarbetet! Läs mer
    2019-01-31 Emil H svarar Bright Elteknik
    Härligt att höra :) Desamma, är väldigt nöjd med vårt samarbete. / Emil
  • 2019-01-30

Jan Ahlberg skrev om Min Datorsupport AB
    Emil på Min Datasupport är ett riktigt proffs man kan lita på i vått och torrt - och såväl i stort som i smått.
    Det känns skönt och tryggt att veta att han finns tillhands när det kniper - vilket det ofta gör ordentligt när datatekniken sviker.
    Vi kan bara varmt rekommendera Emil och Min Datasupport med sin alldeles utmärkta service!
    Jan Ahlberg, Tonårscoaching Sverige & Suzanne Öhman, Suzz Text & Form Läs mer
    2019-01-30 Emil H svarar Jan Ahlberg
    Stort tack Jan. Bara höra av dig om det är något / Emil
  • Jouko K

2019-01-19

Jouko K skrev om Min Datorsupport AB
    Efter att plötsligt fått problem med min PC som inte lyckades starta upp Windows alls så kontaktade jag Min Datorsupport. Snabb hantering med en helt ominstallerad och med alla egna filer på plats igen som resultat ! Klar rekommendation för att anlita vid problem ... Läs mer
    2019-01-20 Emil H svarar Jouko K
    Stort tack Jouko, ha en fortsatt trevlig helg! / Emil
  • Elin S

2018-11-28

Elin S skrev om Min Datorsupport AB
    Använde mig av MinDatorsupport och fick fantastiskt bra, snabb och flexibel hjälp! Mycket kunnig och trevlig personal. Högsta betyg! Läs mer
    2018-11-28 Emil H svarar Elin S
    Stort Tack Elin för rekommendationen. / Emil
  • 2018-11-01

Rami A skrev om Min Datorsupport AB
    Använde precis Min Datorsupport och måste säga att det var en kanon leverans på alla sätt och vis.

Kompetent personal och lämnade itne uppdraget förän det var slutfört samt att de följde upp efteråt för att säkerställa att allt fungerade väl.

Rekommenderar dem varmt Läs mer
    2018-11-28 Emil H svarar Rami A
    Stort Tack Rami för rekommendationen. / Emil
  • Patricia G

2018-10-25

Patricia G skrev om Min Datorsupport AB
    Mycket professionellt, snabbt och smidigt. Det överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2018-11-28 Emil H svarar Patricia G
    Stort Tack Patricia för rekommendationen. / Emil
  • 2018-09-24

Carl-Gustav E skrev om Min Datorsupport AB
    Felsökning av defekt dator, inköp och installation av ny dator, överföring av data och vissa program m.m. till den nya datorn.
    Särskilt det sistnämnda var ganska komplext men utfördes på ett utmärkt sätt och överträffade mina förväntningar.

Bemötandet var helt acceptabelt.

En mycket kompetent och effektiv teknisk service. Läs mer
    2018-09-24 Emil H svarar Carl-Gustav E
    Tack så mycket Carl-Gustav, härligt du är nöjd! / Emil
  • 2018-09-10

Håkan S skrev om Min Datorsupport AB
    Effektiv, trevlig och kompetent! Läs mer
    2018-09-10 Emil H svarar Håkan S
    Stort tack Håkan. Med vänlig hälsning, Emil Höglund
  • 2018-08-29

Sebastian L skrev om Min Datorsupport AB
    Otrolig service, ringde dem strax innan 17.00 och datorn var fixad samma arbetsdag! Läs mer
    2018-08-29 Emil H svarar Sebastian L
    Stort tack Sebastian. Skönt det löste sig snabbt / Emil
  • Per B

2018-08-28

Per B skrev om Min Datorsupport AB
    Emil är MYCKET kompetent, snabb, trovärdig, pålitlig & seriös. Faktiskt min bästa kontakt med ett företag alla kategorier. Kan starkt rekommenderas av en krävande kund. Läs mer
    2018-08-28 Emil H svarar Per B
    Stort tack Per, härligt du är nöjd med nätverket jag installerat hos dig. / Emil
  • Karl-Göran J

2018-06-12

Karl-Göran J skrev om Min Datorsupport AB
    Kan på det bästa rekommendera Emil på Min Datasupport. Snabbt svar, kom på utsatt tid, konstaterade snabbat det jag själv befarade att min dator var förbrukad. Rekommenderade och anskaffade en ny dator som han installerade och gav mig lite utbildning. Tack för god hjälp! Läs mer
    2018-06-12 Emil H svarar Karl-Göran J
    Vad bra du är nöjd, ha en skön sommar :) / Emil
  • 2018-03-23

Leif H skrev om Min Datorsupport AB
    Emil behövde bara komma in genom dörren så öppnades den stängda datorn. Magiskt! Innan han gick hade han trollat fram den förlorade e-posten och trollat bort en årligen återkommande utgift.
    Min Datorsuport är vad den utger sig för att vara. Kan verkligen varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-03-23 Emil H svarar Leif H
    Stort tack Leif, härligt att du är nöjd. Trevlig helg / Emil
  • 2018-02-26

Sonja v skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupport hjälpte mig med att stänga av, slänga ut, rensa bort ett otrevligt intrång på min dator. Reset och byten av lösenord, så jag kan känna mig trygg igen. Kan varmt rekommenderas!
    Sonja T Läs mer
    2018-02-26 Emil H svarar Sonja v
    Ja skönt det är över och allt löst sig nu, trevlig kväll! / Emil
  • 2018-02-19

Annika T skrev om Min Datorsupport AB
    Emil kan vi verkligen rekommendera för alla som inte är så hemma på datorer eller på den där övergående internetflugan...
    Han hjälpte oss att installera vår "nya" dator som vi köpt för bara tre år sedan...och därmed våga släppa taget om vår gamla. Dessutom hjälpte han oss lägga alla saker i burken på rätt ställen, knäckte lösenord vi glömt samt förklarade hur det hela fungerar så pedagogiskt att även vi förstod. Läs mer
    2018-02-20 Emil H svarar Annika T
    Tack Annika för den fina rekommendationen. / Emil
  • Jonas F

2018-02-01

Jonas F skrev om Min Datorsupport AB
    Snabb, enkel och klok fixning och efterkontroll av mitt strejkande wifi. Läs mer
    2018-02-01 Emil H svarar Jonas F
    Tack Jonas, härligt att det fungerar som det ska nu. Du får ha en fortsatt trevlig kväll! / Emil
  • 2018-01-23

Peter B skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupport har vid två tillfällen varit till stor hjälp för att lösa mina datorproblem: dels när jag inte kunde skriva ut utskrifter, min Words krånglade, adobe visade sig vara illa uppdaterat och mejlen inte funkade som den skulle, dels när jag plötsligt inte kunde komma in alls på mitt microsoft-konto, där tydligen någon ickebehörig gått in och ändrat mitt lösenord. Snabbt och elegant löste Min Datorsupports eminente och trevlige Emil Höglund mina problem och kunde dessutom ge för en gammal man välkomna råd om bl a Skype. Detta utan att, måste verkligen betonas, för ett ögonblick låta märka på sig hur dataokunnig jag måste ha varit i hans ögon. Min panikmage stillade sig direkt. Med tanke på RUTavdraget är priset för upphörd panik väldigt lågt. Min Datorsupport och Emil Höglund vill jag å det varmaste rekommendera . Med vänlig hälsning, Peter Bergstedt, Kaplansbacken, Stockholm. Läs mer
    2018-01-24 Emil H svarar Peter B
    Stort tack Peter, roligt att kunna hjälpa till och att du är nöjd. Bara höra av dig om det är något.

Trevlig kväll / Emil
  • carin n

2018-01-16

carin n skrev om Min Datorsupport AB
    Jag behövde hjälp med wifi hemma samt komma igång med iphone och ipad. Emil fixade så att allt började fungera och jag kunde snabbt komma igång med den nya tekniken. Ett bra bollplank! Läs mer
    2018-01-16 Emil H svarar carin n
    Stort tack Carin. Trevlig fortsättning på det nya året! :) / Emil
  • Mattias M

2018-01-03

Mattias M skrev om Min Datorsupport AB
    Tack för snabb hjälp med vårat nätverk under spelkvällen. Läs mer
    2018-01-03 Emil H svarar Mattias M
    Tack så mycket, god fortsättning på det nya året.
  • Eva G

2017-12-15

Eva G skrev om Min Datorsupport AB
    Vi är jätteglada att vi hittade Emils företag Min Datorsupport när vi ville ha hjälp att optimera vårt nätverk efter fiberinstallation häromveckan. Kompetent, pedagogisk, noggrann och väldigt trevlig. Läs mer
    2017-12-15 Emil H svarar Eva G
    Tack så mycket, roligt att ni är nöjd! / Emil
  • Jesper E

2017-12-10

Jesper E skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupports Emil har verkligen gjort ett fantastiskt jobb. Han kom i tid, han jobbade snabbt och metodiskt, förklarade så man förstod med en trevlig framtoning. Han är en sån person man önskar man hade i släkten. Riktigt bra på alla sätt! Läs mer
    2017-12-10 Emil H svarar Jesper E
    Stort tack Jesper! :)
    God Jul och Gott Nytt År / Emil
  • 2017-11-13

Tommie S skrev om Min Datorsupport AB
    Bred kompetens. Mycket god förmåga att snabbt sätta sig in i vår IT-miljö och förstå problemställningen. Tydlighet, lösningsorientering och utmärkt kommunikationsförmåga.
    Rekommenderas Läs mer
    2017-11-14 Emil H svarar Tommie S
    Stort tack Tommie, bara höra av er om det är något! / Emil
  • 2017-10-28

Töive K skrev om Min Datorsupport AB
    Oberoende av problemets svårighet ger sig Emil på Min Datasupport inte förrän problemet är elegant löst. Imponerande! . Även om allt gick bra och det var trevligt att ha med Emil att göra hoppas jag inte behöva återkomma till Min Datorsupport. Men skulle jag behöva hjälp vet jag vart jag kommer att vända mig.
    Stort tack
    Tõive Kivikas Läs mer
    2017-10-29 Emil H svarar Töive K
    Tack Töive, ja vi får hoppas allt fungerar bra för dig nu så du inte behöver anlita mig så ofta ;) / Emil
  • 2017-09-26

Monika R skrev om Min Datorsupport AB
    Hej
    Både min gamla dator Mac Book Air och min nya iPhone krånglade.
    Blev förtvivlad.
    Ringde Emil, som kom och åtgärdade allt, snabbt och elegant.
    Kan verkligen rekommendera honom.
    Tack Emil!
    Vänligen
    Monica Rosén Läs mer
    2017-09-27 Emil H svarar Monika R
    Tack Monika, härligt att det fungerar bra för dig nu / Emil
  • 2017-09-20

Mikael B skrev om Min Datorsupport AB
    Bland de bästa konsulttjänster jag någonsin köpt, och då är jag väldigt kräsen. Kunnig. Servicemedveten. Engagerad. Tillgänglig. Flexibel. Trevlig. Prisvärd. För er som behöver någon som kan ta ett helhetsgrepp på er privata IT-lösning i vid bemärkelse för hemmet, och som tillser att allt fungerar som det ska tillsammans, är detta perfekt. Läs mer
    2017-09-20 Emil H svarar Mikael B
    Tack så mycket Mikael, härligt att du är nöjd!
  • 2017-09-14

Jonas H skrev om Min Datorsupport AB
    Min Datorsupport hjälpte mig med att köpa och installera en domän. Proffsigt och tillmötesgående bemötande från första stund till avslutet på uppdraget. De tog sig tid att lyssna och att vara behjälplig trots en kaskad av mail och samtal från min sida.
    Kan varmt rekommendera Min datorsupport till andra. Läs mer
    2017-09-18 Emil H svarar Jonas H