Hot Help

Fleminggatan 35, 112 26 Stockholm — Visa karta

Både i företaget och hemma är det viktigt att få hjälp snabbt när problem uppstår. Ett telefonsamtal eller mejl till Hot Help räcker för att vi skall komma, och på plats hitta en lösning.

Kan problemet avhjälpas direkt, så fixar vi det. Behövs en långsiktig lösning så ger vi förslag på t ex inköp av ny utrustning eller programvara.

Hot Help ger dig datorsupport och hjälper dig med alla problem du kan ha med datorer, telefoner, nätverk, & WiFi samt kringutrustning som t ex skrivare. Det kan också vara din TV-box, hemmabio, ljudanläggning eller projektor som krånglar. Som privatperson eller i ett litet företag är det viktigt att få hjälp snabbt när problem uppstår.

Du får en personlig tekniker för datorservice, som kan besöka dig och lösa problemet på plats. Vi hjälper både företag och privatpersoner i Stockholm.

Vårt mål är att våra kunder skall ha en problemfri miljö för verksamhetens bästa.
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-16:00

Läs vad 9 kunder tycker om Hot Help

• 2019-05-14

Angela G skrev om Hot Help
    Mkt bra service. Prompt, , professionellt och dessutom mkt trevligt. Läs mer
  • 2019-04-22

Angela K skrev om Hot Help
    Jag är väldigt nöjd! IT-supporten Ilya kom inom en timme efter jag ringde. Nu fungerar min router och alla andra tekniska verktyg som jag har hemma! Läs mer
    2019-04-22 Ilya Z svarar Angela K
    Stort tack Angela. Skönt det löste sig snabbt.
  • 2019-04-10

Thorbjörn K skrev om Hot Help
    Vi fick snabbt hjälp av en trevlig ung man. Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
    2019-04-10 Ilya Z svarar Thorbjörn K
    Stort tack! Roligt att kunna hjälpa till och att du är nöjd. Bara höra av dig om det är något.
  • 2019-04-01

Henrik A skrev om Hot Help
    Alltid snabb och effektiv service av Ilya! Läs mer
  • 2019-03-29

Nova E skrev om Hot Help
    En vän i nöden- Så fort jag får problem och ringer HotHelp så får jag svar per omgående, samt proffsig hjälp då jag själv är ganska okunnig på på datorer. Läs mer
    2019-03-29 Ilya Z svarar Nova E
    Stort tack Marie-Anne, bara höra av dig om det är något!
  • 2019-03-28

Ludmila Å skrev om Hot Help
    Snabbt, snällt och bra kvalificerad servis. Det var väntat. Tack för det. Läs mer
    2019-03-29 Ilya Z svarar Ludmila Å
    Stort tack Ludmila, ha en fin vår i värmen!
  • 2019-03-27

Kjell M skrev om Hot Help
    Vi har anlitat HotHelp vid flera tillfällen.
    HotHelp har sett över vårt datasystem, gett råd till förbättringar och ändringar som vi har följt och är mycket nöjda med.
    Bytt hårddisk i PC.
    Ominstallerat operativsystem i "stendöd" PC.
    Vi är extremt nöjda med service, snabbhet och resultat Läs mer
    2019-03-28 Ilya Z svarar Kjell M
    Stort Tack Kjell för rekommendationen!
  • Yury K

2019-01-15

Yury K skrev om Hot Help
    Tillverkar hemsidor åt företag av högsta kvalitet! Väldigt nöjd med priser och bemötande! Tack, Ilya! Läs mer
    2019-03-25 Ilya Z svarar Yury K
    Stort tack härligt du är nöjd! Med vänlig hälsning
  • 2018-12-02

Lars H skrev om Hot Help
    Ringde för att få hjälp fixa min MacBook som hade licensproblem med ett program (paarallels desktop). Det tog inte lång stund, så var en kille här och löste mitt datorproblem. När han var här passade jag också på att få min router placerad så det blev bättre täckning i lägenheten. Jag är supernöjd. Jättetrevligt bemötande. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-03-25 Ilya Z svarar Lars H
    Stort tack Lars, härligt att du är nöjd med min hjälp!

Fleminggatan 35, 112 26 Stockholm