Hot Help

Hot Help

Både i företaget och hemma är det viktigt att få hjälp snabbt när problem uppstår. Ett telefonsamtal eller mejl till Hot Help räcker för att vi skall komma, och på plats hitta en lösning.

Kan problemet avhjälpas direkt, så fixar vi det. Behövs en långsiktig lösning så ger vi förslag på t ex inköp av ny utrustning eller programvara.

Hot Help ger dig datorsupport och hjälper dig med alla problem du kan ha med datorer, telefoner, nätverk, & WiFi samt kringutrustning som t ex skrivare. Det kan också vara din TV-box, hemmabio, ljudanläggning eller projektor som krånglar. Som privatperson eller i ett litet företag är det viktigt att få hjälp snabbt när problem uppstår.

Du får en personlig tekniker för datorservice, som kan besöka dig och lösa problemet på plats. Vi hjälper både företag och privatpersoner i Stockholm.

Vårt mål är att våra kunder skall ha en problemfri miljö för verksamhetens bästa.

Boka tid för besök via telefon eller e-post.

Läs vad 200 kunder tycker om Hot Help 2

2021-09-18
    Mycket trevligt bemötande!
    Fixade även det jag behövde hjälp med.
    Hej Inger! Stort tack för att du maxade poängen för vår insats. Du är alltid välkommen åter om det kniper. Hot Help
    2021-09-15
    Mycket Bra o mycket snabb service !
    Hej Ingvar! Vi heter ju Hot Help så vi försöker komma snabbt när kunderna har brådskande problem. Tack för fem poäng. Hot Help
    2021-09-14
    Fick träffa en trevlig och engagerad tekniker!
    Kan rekommenderas!!
    Hej Marja-Riitta! Det var en ära att få hjälpa dig med teknikproblemen du hade. Hoppas allt funkar som det ska nu. Hot Help
    Trevligt bemötande
    Motsvarade förväntningar
    Genomgång av datorns nätverk
    Hej Sven! Vi på Hot Help strävar alltid efter att leva upp till våra kunders höga förväntningar. Kul att vi lyckades och fick dina höga poäng. Hot Help
    2021-09-14
    Mycket bra. Nöjd med supperten och att det ingick återbesök.
    Toppen!
    Hej Mikko! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig och följa upp med ett återbesök. Vi ger inte upp när det är kniviga problem. Hot Help
    2021-09-14
    Mycket bra i alla avseenden. Tycker detta sammanfattar vad jag vill säga.
    Hej Roland! Vi är hedrade av dina fina ord om Hot Help. Stöter du på problem igen är du alltid välkommen åter. Hot Help
    2021-09-09
    Kunnig och trevlig, dessutom snabb. Kommer definitivt använda dem igen om jag får problem.
    Hej Maria! Tack för att du ger oss maxpoäng. Ifall du behöver hjälp i framtiden vet du var du kan hitta oss. Hot Help
    2021-09-09
    För att få hjälp att få igång datorn igen!
    Som pensionär saknar jag hjälp från kollegor på jobbet därför tog jag kontakt med er!
    Är nöjd med hjälpen!
    Bra att få hjälp hemma!
    MVH
    Birgitta Skog(Ulla använder jag inte!)
    Hej Ulla! Tack för ditt positiva omdöme och högsta poäng. Det var trevligt att få hjälpa dig. Hot Help
    2021-09-09
    Snabb och bra service!! Kommer definitivt att ringa nästa gång det krånglar!
    Hej Cecilia! Tack för att du kontaktade Hot Help så vi fick möjlighet att hjälpa dig. Vi hoppas förstås att du skall slippa krångel, men om det händer är du välkommen åter. Hot Help
  • Hans G
    2021-09-09
    Trevligt och korrekt bemötande.Kunnig och snabb tekniker,rekommenderas.
    Inställning av förstärkare och radiofel.
    Hej Hans! Tack för att du gett oss ett gott betyg. Vi hjälper dig gärna om annan teknik skall krångla i framtiden. Hot Help
    2021-09-09
    Mycket bra bemötande i både telefon o personen som hjälpte mig med det som behövde åtgärdas.
    Hej Eva-Lena! Det var trevligt att få hjälpa dig med dina teknikproblem och vi tackar för att du ger oss höga poäng. Hot Help
    2021-09-09
    Vi fick hjälp och trevlig service
    Hej Lazlo! Kul att du är nöjd med vår insats för att lösa dina tekniska frågor. Och vi tackar för ditt fina omdöme. Hot Help
    2021-09-07
    Väldigt proffsig, lärde mig även hur jag skulle göra när det händer igen, köpte hjälp med skrivare.
    Hej Christer! Visst är det tråkigt när skrivaren krånglar. Då vill man få det fixat direkt. Det var kul att få hjälpa dig, men nästa gång kanske du ordnar det själv. Annars – ring Hot Help. Hot Help
    2021-09-05
    Behövde hjälp med ny programvara i ny dator till föreningen.
    Han hjälpte oss snabbt och effektivt.

Han kunde även konstatera att min egen pc var långsam
    och seg, så jag köpte en hårddisk som han hjälpte mig
    med så nu fungerar den bättre.

hjälpsam o trevlig
    Hej Håkan! Tack för att du ger din tekniker maxpoäng och ett fint omdöme. Vi är alltid redo att hjälpa er igen vid behov. Hot Help
    2021-09-03
    Trevlig personal. Nöjd med lösningen på problemen. Trots att inte allt löstes. Missnöjd med an betala personalens trängselskatt.
    Hej Kjell! Tack för att du är en återkommande kund och att du är nöjd med vårt jobb. Trängselskatt och P-avgifter är kostnader som vi har för att vi kommer till dig, men restid debiterar vi inte i Storstockholm. Hot Help
  • Kurt H
    2021-09-01
    Anton kunnig och missade ett fel, återkom och fixade det, mycket kunnig och intresserad. Har rekommenderat honom och er via social medier. Hälsar Kurre
    Hej Kurre! Tack för höga poäng. Missar vi något så återkommer vi och fixar det utan att debitera extra förstås. Hot Help
    2021-08-25
    Hemservice för min krånglande PC av trevlig och kunnig tekniker som löste problemen. Jag anlitar gärna Hothelp igen.
    Hej Bill! Tack för att du ger oss högsta poäng. Vi hjälper dig gärna igen om tekniken i hemmet krånglar. Hot Help
  • Jazmine E
    2021-08-23
    Otroligt proffsig!!! Hjälpsam, noggrann, trevlig
    Hej Jazmine! Det var ett stort nöje att få hjälpa dig med tekniken. Tack för dina fina ord. Hot Help
    2021-08-22
    Mkt artig o trevlig ung man kom på utsatt tid och hjälpte mig pedagogiskt med diverse apprater, som jag inte förstod mig på.
    Hej Maija! Trevligt att du gillar oss och ger oss fem poäng. Vi återkommer gärna och hjälper dig om det behövs framöver. Hot Help
    2021-08-22
    Toppen, kan rekommendera till andra 👍
    Hej Therese! Det var trevligt att få hjälpa dig och vi är alltid glada när vi fåll full poäng. Stort tack. Hot Help
    2021-08-22
    Bra bemött av servcemontör.

Företaget hade alla mina bra förväntningar

Bra utfört arbete med min dator
    Hej Lars! Tack för ditt omdöme. Det gläder oss att du är nöjd med vår insats för att rädda din dator. Hot Help
    Bra
    Uppfyllda
    Förutom vid ett tillfälle har jag
    erhållit förväntad hjälp
    Ingrid engfors.ingrid@gmail.com
    Hej Ingrid! Tack för att du är en åtekommande kund. Men du indikerar att det inte bar så bra vid ett tillfälle. Om du inte är nöjd med något, ber vi dig att kontakta oss igen för att förklara hur vi kan bättra oss. Hot Help
    2021-08-20
    Han var jättetrevlig och vi fick även hjälp med annat än det vi sökte för! Vi ska använda oss av er igen Ylva
    Hej Ylva! Vad kul för oss att du gillar Hot Help. Vi kommer gärna tillbaka om du råkar på problem igen. Hot Help
    2021-08-20
    Representant för företaget kom i god tid innan utsatt tid och presenterade sig. Var lugn och systematisk och var mycket ödmjuk i sitt bemötande mot mig som okunnig.
    Han beskrev problemet och vad som behövdes göras och det var smidigt och effektivt. En mycket rekommenderad tjänst och erbjudande och kommer använda dem igen om det skulle behövas.
    Hej Ulrika! Jättetrevligt för oss på Hot Help att läsa ditt fina omdöme. Vi hjälper dig gärna igen om du får problem med tekniken. Hot Help
    2021-08-20
    Snabb, trygg och pedagogisk hjälp - jag är supernöjd!
    Hej Madeleine! Tack för full pott. Det var trevligt att få hjälpa dig, och vi kommer gärna tillbaka om problem uppstår. Hot Help
    2021-08-16
    Vänligen bemött. Kunde åtgärda problemet. Kom i tid. Duktig.
    Hej Krister! Tack för maxpoäng och fint omdöme. Det var trevligt att få dig som kund. Hot Help
    2021-08-03
    Vänlig bemötande, konstruktiv hjälp och råd.
    Snabb tillgänglighet.
    Hej Natalia! Vad trevligt att få ett så fint omdöme och höga poäng. Vi hjälper dig gärna igen vid behov. Hot Help
    2021-08-03
    Mycket bra på alla sätt.
    Snabbt och säkert.
    Vänligt bemötande
    Hej Claes! Tack för att du vände dig till Hot Help med dina teknikproblem. Det var trevligt att få hjälpa dig. Hot Help
    2021-08-03
    Trevlig bemötande, mycket trevlig och kunnig personal Ilya Zubkov. Löste problemet snabbt och professional !
    Stor tack !
    Hej Peter! Tack för din bokning via Hot Helps bokningssida och för ditt fina omdöme. Hoppas din skrivare funkar som den skall nu. Hot Help
    2021-08-03
    Snabb service trevligt bemötande rekomenderas
    Hej Ester! Trevligt att du uppskattade att vi kunde komma snabbt. Det är alltid vår strävan, vi heter ju Hot Help Hot Help
    2021-08-01
    Snabb och professionell service
    Trevligt bemötande
    Mycket nöjd och rekommenderar gärna Hot Help
    Hej Gun! Tack för att du kontaktade Hot Help och att du ger oss bra betyg. Det var trevligt att få hjälpa dig. Hot Help
    2021-08-01
    Väldigt professionellt bemötande både i telefon och på plats då vi behövde en snabb lösning med en trasig dator. Över förväntan.
    Hej! Tack för fint omdöme. Det är alltid uppmuntrande att få höga poäng av våra kunder. Hot Help
    2021-07-21
    fick hjälp samma dag vi ringde. mycket trevlig och kunnig kille som kom hem och fixade våt TV. Kommer att anlita dem igen vid behov!
    Hej Ulla! Om du nu kan ha tillgång till alla kanaler så är vi jätteglada. Det var trevligt att hjälpa dig. Hot Help
    2021-07-20
    >Min lap top hade hängt sig.. Efter bara några timmar var Anton här. Han kopplade bort min surfplatta, ersatte den med mus och fixade ett och annat. Tack för det!
    Anna
    tekn. dr.
    Hekj Anna! Tack för de höga poäng du givit till Anton. Kul att vi kunde lösa ditt problem. Hot Help
    2021-07-20
    Just in time, enkelt utan krusiduller- helt enkelt proffesionellt//Max
    Hej Max! Trevligt att du är en av våra nöjda kunder som ger höga poäng. Det gläder oss varje gång. Hot Help
  • Inger L
    2021-07-19
    Jag har anlitat hot help flera gånger för hjälp med tv dator och mobiltelefon.Bemötandet har varit suveränt bra.Jag har fått snabb hjälp och rekommenderat deras hjälp till flera vänner som är otroligt nöjda.
    Hej Inger! Det gläder oss på Hot Help att få ta del av dina positiva omdömen. Tack för de maxpoäng vi fick av dig. Hot Help
    2021-07-09
    Trevlig och bra reparatör . Snabb service.
    Hej Margaretha! Tack för ditt positiva omdöme. Det var trevligt att få bistå dig. Hot Help
    2021-07-09
    Hej, Teknikern var otroligt duktig och kompitent, bästa hitills!
    Jag kommer att anlita denna tekniker fler gånger.
    Det enda som jag kan anmärka på, är att trots Rutavdrag är ni lite väl dyra för era tjänster.
    M.V.H. Rolf Edlund
    Hej Rolf! Trevligt att höra att du är nöjd och vi kommer gärna och hjälper dig igen, när så behövs. Vi vet att vår prisnivå är konkurrenskraftig, och att du betalar rätt pris för kompetenta tekniker. Hot Help
    2021-07-08
    Snabb och trevlig hjälp. Samt kunnig🙂
    Hej Christer! Det var trevligt att få ge dig support. Tack för ditt omdöme om vår tekniker. Hot Help
    2021-07-01
    Snabb, professionell hjälp, på självaste midsommarafton. Trevlig kille kom hem till mig och hjälpte mig på plats utan att lägga mer tid än nödvändigt på problemet. Han tog sig också tid att ge mig konkreta tips på ytterligare förbättringar av min dator. Service långt över förväntan!
    Hej Gudrun! Vi hjälper dig gärna igen när tekniken krånglar. Alltid redo! Hot Help
    2021-07-01
    Otroligt bra service!
    Hjälpen kom samma dag som jag ringde.
    Kompetent person!!
    Hej Tomas! Vi försöker komma så snabbt vi kan. När tekniken krånglar är det viktigt för våra kunder att få hjälp snabbt. Hot Help
    2021-06-30
    Väldigt kompetent kille som kom till oss.
    Hej Ulf! Kul att du gillade vår teknikers kunskaper. Och tack för höga poäng. Hot Help
    2021-06-28
    Snabb service, otroligt proffsig
    Hej Gun-britt! Stort tack för maxpoäng. Det var kul att kunna hjälpa dig med tekniken. Hot Help
  • Karin W
    2021-06-26
    Strålande och förståelig hjälp. Snabb service och passade tider. Jag beklagar att jag vid senaste tillfället inte uppmärksammade räkningen som hamnade i skräpkorgen. Men det löste sig och jag lärde mig em sak till. Jag rekommenderar Ilja till alla vänner som har behov av städhjälp.
    Vänligen Karin Wedin
    Hej Karin! Tack för att du återkommer med till Hot Help dina tekniska problem. Vi ger dig gärna stöd och råd igen. Hot Help
    2021-06-24
    Trevligt bemötande och en hjälpsam person som var hemma hos mig.
    Hej Anton! Tack för ditt omdöme och de höga poäng vi fick. Ha en trevlig midsommar. Hot Help
    2021-06-24
    Otroligt snabbt och skickligt utfört arbete. Dessutom trevligt
    bemötande!
    Hej Eva! Stort tack för dina uppmuntrande ord och höga poäng. Vi hjälper dig gärna igen om behov uppstår. Hot Help
    2021-06-23
    En helt fantastisk service, med mycken kunskap, personlig vänlighet och en otrolig service.
    Snabbhet i allt.
    Sällsynt personlighet, han har skött vår service fantastiskt.
    Köpt Sennheuser RS 175, bytt ut div bitar,
    Rekommenderat till div vänner och bekanta, då jag är en
    gammal teknisk idiot.
    Hej Samuel! Det är alltid ett nöje att kunna hjälpa dig som återkommande kund. Tack för ditt fina omdöme. Hot Help
    2021-06-23
    Lätt att få kontakt och snabb hjälp.
    Ilya är mycket hjälpsam, kunnig och trevlig. Jag ha rekommenderat honom till flera av mina vänner som också anlitat honom och är mycket nöjda med hans arbete.
    Trevlig midsommar!
    Margareta
    Hej Margareta! Stort tack för att du rekommenderat oss till andra kunder. Det är också jättetrevligt att ha dig som kund. Ha en skön Midsommar du också. Hot Help
    2021-06-20
    Allt var bra. Vi är mycket nöjda.
    Hej Anders! Det är alltid roligt att få höga poäng och nöjda kunder. Stort tack. Hot Help
    2021-06-14
    Fel på inloggningen av Microsoft.
    Jag Fick hjälp redan nästa dag av en snabb och trevlig kille. Det räckte med en Tim och under tiden fick jag svar på frågor och hjälp med installationer och uppdateringar som jag inte vågar själv. / ensamboende pensionär och ej stor datavana.
    Hej Eva! Tack för ditt personliga omdöme. Det var jättetrevligt att kunna hjälpa dig. Hot Help