Hot Help

Både i företaget och hemma är det viktigt att få hjälp snabbt när problem uppstår. Ett telefonsamtal eller mejl till Hot Help räcker för att vi skall komma, och på plats hitta en lösning.

Kan problemet avhjälpas direkt, så fixar vi det. Behövs en långsiktig lösning så ger vi förslag på t ex inköp av ny utrustning eller programvara.

Hot Help ger dig datorsupport och hjälper dig med alla problem du kan ha med datorer, telefoner, nätverk, & WiFi samt kringutrustning som t ex skrivare. Det kan också vara din TV-box, hemmabio, ljudanläggning eller projektor som krånglar. Som privatperson eller i ett litet företag är det viktigt att få hjälp snabbt när problem uppstår.

Du får en personlig tekniker för datorservice, som kan besöka dig och lösa problemet på plats. Vi hjälper både företag och privatpersoner i Stockholm.

Vårt mål är att våra kunder skall ha en problemfri miljö för verksamhetens bästa.

Boka tid för besök via telefon eller e-post.

Läs vad 346 kunder tycker om Hot Help 2

2022-09-27 Verifierad kund
    Trevligt
    Motsvarar förväntningarna
    Fick hjälp med router och en iphone som stökade.
    Hej Peter! Det var trevligt att få hjälpa dig med dina teknikproblem. Vi tackar för dina fem poäng och önskar dig välkommen åter som kund till Hot Help. Hot Help
    2022-09-27 Verifierad kund
    Snabb och kunnig hjälp av en vänlig ungdomlig person
    Hej Staffan! Vårt mål är att kunna ställa upp snabbt, när våra kunder har tekniska problem. Bra att det funkade denna gång. Tack för att du ger oss maxpoäng. Hot Help
  • Rolf S
    2022-09-24 Verifierad kund
    DATATEKNIKERN ÄR OERHÖRT PUNKTIG, HANS KUNNIGHET ÄR ENORMT BRA!
    Troligt bäst i hela Sverige.😁
    M.V.H. Rolf
    Hej Rolf! Stort tack för dina fina ord. Bättre betyg än ditt omdöme kan man inte få. Hot Help
    2022-09-24 Verifierad kund
    Ung man, kommer tyvärr inte ihåg namnet.
    Kompetent, snabb och trevlig. Perfekt.
    Hej Kim! Tack för de positiva epiteten som du ger vår tekniker. Det var trevligt att få hjälpa dig och vi ser dig gärna som kund igen, om du behöver hjälp med tekniken. Hot Help
    2022-09-21 Verifierad kund
    Snabb och professionell hjälp. Man känner sig trygg med Hot Help. Vi har anlitat de under flera år nu och det har alltid funkat bra.
    Denna gången behövde vi återstarta dator när kontoret var för tillfälle obemannad.
    Hej Iwona! Vi är tacksamma för att ha ditt företag som återkommande kund. Kul att få ditt positiva omdöme. Hot Help
    2022-09-20 Verifierad kund
    Toppen med hemservice och rimlig kostnad.
    Hej Hillgate! Tack för dina positiva ord om Hot Help. Det är alltid roligt när en nöjd kund ger oss fem poäng. Hot Help
    2022-09-17 Verifierad kund
    Bra kundbemötande men problemet vart inte riktigt löst.
    Fick hjälp med att rengöra datan så den startar upp som den ska igen men det var 50% av problemet jag hade då den fortfarande fryser fast och idéen med att få hit nån var ju att ta redo på vad det är för komponent jag lär byta ut för att få datan att sluta frysa mid game.
    Att byta kylpasta är inte en lösning på problemet.

Hade säkert resulterat i att jag köpt en vara om vi bara kunde listat ut vilken komponent som behövde bytas.
    Hej Rasmus. Tack för din kommentar. När vår tekniker var hos dig fungerade din dator utan problem. Det är därför under den bokade timmen inte möjligt att förstå var problemet består i. Han vidtog ändå en del åtgärder som möjligen skulle kunna förebygga att din dator fryser i spel och tappar anslutningen till skärmarna. Nu är du missnöjd med att problemet återkom. Det krävs att datorn blir under observation en längre tid, kanske behöver videokort och/eller RAM-minne bytas. Den slutsatsen kunde vår tekniker inte dra på den korta tid han var hos dig. Hot Help
    2022-09-17 Verifierad kund
    Installation av tv digitalt.
    Bemötandet mycket bra.
    Teknikern uppfyllde mina önskemål att få systemet i drift.
    Hej Jan!
    Vi tackar för ditt positiva omdöme och hoppas att din TV nu fungerar som du önskade. Det var trevligt att få hjälpa dig.
    2022-09-10 Verifierad kund
    1. Utmärkt
    2. Att få bort den trojan som skapade problem för mig
    3. Snabb och bra hjälp från den som företaget skickade till mig, innebärande att alla mina problem löstes.

Stors tack!
    Hej Brf Ekoparken! Stort tack för ett fint omdöme och maxpoäng. Dyker trojanen upp igen så kommer vi gärna och hjälper till. Hot Help
    2022-09-09 Verifierad kund
    Jag skulle behöva eran hjälp igen så när ni har tid skulle jag kunna få eran hjälp av igen? Mvh Kerstin ute bro. Tack på förhand
    Hej Kerstin! Tack för att du är en av våra återkommande kunder. Vi hjälper dig gärna igen och ringer dig för att boka en tekniker. Hot Help
    2022-09-09 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande vid telefonbokning.
    Anton som var teknikern som kom hem och åtgärdade vårt dataproblem på ett snabbt och effektivt sätt. Kan rekommendera detta företag och dess dataservice.
    Mycket nöjd kund
    Hej Jörgen! Vi tackar för ditt positiva omdöme om Hot Help och vår tekniker Anton. Det var trevligt att få hjälpa dig. Hot Help
    2022-09-09 Verifierad kund
    Snabb, rätt bra hjälp. Prisvärt.
    Hej Per! Vad trevligt att du är nöjd med vår insats. Vi tackar för ditt positiva omdöme och du är välkommen åter om du får teknikproblem. Hot Help
    2022-09-06 Verifierad kund
    Fick hjälp med det jag behövde. Proffsig och hjälpsam.
    Hej Lillian! Vi tackar för att du ger Hot Help maxpoäng. Det är alltid roligt att få ett kvitto på att vår kund är nöjd. Hot Help
    2022-09-06 Verifierad kund
    Jättebra av både kundmottagare och tekniker.
    Hej Anders! Det gläder oss att vi kunde hjälpa dig och att du uppskattade vår insats. Tack för dina fem poäng. Hot Help
    2022-09-06 Verifierad kund
    Super proffs från bemötande till leverans.
    Konceptet är klockrent då jag som kund slapp släpa iväg allt.

Tack?
    Hej Göran! Tack för ditt positiva omdöme. Hot Helps affärsidé är att hjälpa kunderna på plats hos dem, och vi rycker gärna ut om du behöver oss igen. Hot Help
    2022-09-05 Verifierad kund
    Bra jobbat och snabba. Håller tiden så man slipper vänta .
    Hej Irene!

Stort tack för dina uppskattande ord. Det är alltid roligt att få fem poäng. Vi hjälper dig gärna igen, om det behövs.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Snabb service och kunnig personal.
    Hej Lars! Tack för fem poäng och ett kort, koncist och positivt omdöme. Det uppskattar vi. Hot Help
    2022-08-25 Verifierad kund
    Fick snabbt service och av en duktig och servic inriktad person. Mycket nöjda har och kommer att rekommendera.
    Hej Karin! Vi blev glada av ditt positiva omdöme om Hot Help. Kul att du kommer att rekommendera oss. Det är så vi får fler och fler kunder. Hot Help
    2022-08-18 Verifierad kund
    Fick hjälp med kontakt mellan pc och internet (fiber). Mycket bra hjälp av Ilya Zubkov som också visade hur jag skulle göra om problemet återkom.
    Hej Lars! Vi tackar för ditt positiva omdöme och fem poäng. Vi delar gärna med oss om hur problem skall lösas, så att våra kunder skall kunna klara dem själva nästa gång de uppstår. Hot Help
    2022-08-17 Verifierad kund
    Mycket snabb service från bokning till färdigt resultat
    Hej Jimmy! Tack för att du ger oss fem poäng. Vi heter ju Hot Help och det förpliktigar att ta hand om våra kunder så snabbt det går. Hot Help
    2022-08-13 Verifierad kund
    Toppklass service och mycket kompetent nätverkstekniker.
    Rekommenderar varmt

Stefan Annell
    Hej Stefan! Det var verkligen ett toppenomdöme. Vi bockar och tackar. Hot Help
    2022-08-07 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Jag hade låga förväntningar.
    Men Llya ändrade på det, han grejade data, läsplatta, skrivare och mobil , bra och fort.
    Inställning TV blev inte komplett.
    Väldigt nöjd ändå.
    Bosse
    Hej Bo! Det var trevligt att få bistå dig med dina olika teknikplattformar och varierande problem. Tack för ett trevligt omdöme. Hot Help
    2022-08-05 Verifierad kund
    Mycket bra!! De fixade alla dator och telefoniproblem på företaget. Rekommenderas!!
    Hej I.m.v.I! Tack för ditt positiva omdöme om Hot Help och för de fem poäng du gett oss. Vi hjälper gärna företagskunder med lite mer komplexa problem och ni är välkomna åter. Hot Help
    2022-08-02 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande! Byte av Rauter gick snabbt och perfekt! Kommer att anlita er igen! Med vänlig hälsning, Tom
    Hej Tom! Vad trevligt att du uppskattade vårt routerbyte så mycket att vi fick fem poäng. Du är hjärtligt välkommen åter. Hot Help
    2022-08-02 Verifierad kund
    Fantastiskt bra hjälp. Deras kille löste på mindre än en timme alla de problem som jag hade med datorn, sådant jag själv känt som oöverstigligt att lösa.
    Hej Arne! Hoppas din teknik skall fungera som den skall nu. Vi hjälper dig gärna igen om det behövs. Tack för ditt trevliga omdöme. Hot Help
    2022-08-01 Verifierad kund
    Mitt problem löstes av Ilya som var både kunnig o snabb
    Hej Gösta! Stort tack för att du ger oss fem poäng. Det var trevligt att få hjälpa dig och du är hjärtligt välkommen åter vid behov. Hot Help
    2022-07-31 Verifierad kund
    Ilya installerade ny dator med alla program och överföringar.
    Han arbetade snabbt och skickligt. Två dagar senare kom han tillbaka och gav hjälp i andra saker allt till full belåtenhet.

Ulf
    Hej Ulf! Det var trevligt att få hjälpa dig med din nya dator. Stort tack för dina fem poäng och kul att höra att du är en nöjd kund. Hot Help
    2022-07-31 Verifierad kund
    Professionellt
    Pedagogiskt
    Korrekt
    Lättsamt
    Effektivt
    Vänligt
    Hej Eva! Stort tack för ditt positiva omdöme. Det var trevligt att få ett så fint betyg av dig. Du är alltid välkommen åter som kund. Hot Help
    2022-07-24 Verifierad kund
    Snabbt och trevligt bemötande!
    Hej Inger! Vad kul att du uppskattade den support du fick av Hot Helps tekniker. Du är välkommen åter om tekniken krånglar. Hot Help
    2022-07-23 Verifierad kund
    mycket bra och trevligt bemötande
    Hej Birgitta! Tack för att du ger Hot Help maxpoäng och ett trevligt omdöme. Vi hjälper dig gärna igen vid behov. Hot Help
    2022-07-22 Verifierad kund
    Jag har fått hjälp av Ilja med min dator på bästa möjliga sätt.
    Många goda råd och rekomendationer angående dataskötsel.
    Hej Unkuta! Stort tack för dina fina ord. Det var ett nöje att få hjälpa dig. Hot Help
    2022-07-11 Verifierad kund
    Hjälp personen kom i tid. Han var mycket artig, duktig ock hjlpsam. Problemet löstes på nolltid. Allting gick över förväntan. Det var en tjänst jag köpte from Hot Help.
    Hej Francis!
    Vi tackar för ditt positiva omdöme och för att du ger oss fem poäng. Vi blir alltid glada av positiv återkoppling på våra insatser.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Bra, snabb och riktigt kunnig.
    Hej Peter! Tack för ditt positiva omdöme. Det är alltid trevligt att höra ifrån en nöjd kund som uppskattar våra tekniker. Hot Help
    2022-07-02 Verifierad kund
    Super bra service o hjälp snabbt
    Hej Gunilla! Hot Help heter vi, så vi strävar alltid efter att hjälpa våra kunder så snabbt det går. Kul att du är nöjd, och vi tackar för maxpoängen du gett oss. Hot Help
  • 2022-06-30 Spontant omdöme
    Vi fick mycket snabb och proffsig support med vårt internet och sonos system hemma
    Ilya var både effektiv och hjälpsam.
    Hej Leila! Tack för ditt positiva omdöme om vår tekniker Ilya. Hoppas ni nu kan surfa säkert och lyssna på ljuv musik, med fungerande teknik. Vi uppskattar att du ger oss fem poäng. Hot Help
    2022-06-29 Verifierad kund
    Snabb och utmärkt hjälp. har rekommenderat företaget till andra
    Hej Ulla! Vi tackar för ditt positiva omdöme och att du ger Hot Help fem poäng. Tack för att du rekommenderat oss till andra. Hot Help
  • Anna-Lena K
    2022-06-19 Verifierad kund
    Hjälp med min dator Ett vänligt och trevligt bemötande.
    Jag hade inga förväntningar och det blev ett bra möte.
    Hej Anna-Lena! Det var trevligt att höra att vi överträffade dina förväntningar. Tack för dina fem poäng. Hot Help
    2022-06-16 Verifierad kund
    Anton är så bra o trevlig - service minded!
    Hej Eeva Hannele! Tack för dina uppskattande ord om Anton och att du ger Hot Help fem poäng. Vi hjälper dig gärna igen om tekniken krånglar. Hot Help
    2022-06-16 Verifierad kund
    Snabbt , kunnigt , tydligt och vänligt.
    Hej Per! Vi uppskattar ditt trevliga omdöme och att du ger oss full pott. Det var trevligt att hjälpa dig och vi hoppas allt skall fungera nu som det skall. Hot Help
    2022-06-14 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och bra service.
    Hej Martin! Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du uppskattade vår teknikhjälp. Jättetrevligt att få dina fem poäng. Hot Help
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jättebra service snabb och duktig Anton
    Hej Christina! Stort tack för ditt positiva omdöme. Anton är jätteduktig och det var ju bra att han kunde lösa ditt problem. Hot Help
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jag är nöjd. Jag är nöjd. Jag är nöjd.
    Hej Willy! Nöjda kunder är vårt mål på Hot Help. Vi är så glada att du är en av dem. Tack för fem bollar. Hot Help
    2022-06-09 Verifierad kund
    Snabb, professionell, trevlig!
    Kan varmt rekommendera!
    Hej! Det var jättetrevligt att få hjälpa er med den tekniska miljön på Sköldnora Förvaltning. Vi tackar för ett så positivt omdöme och för maxpoäng. Hot Help
    2022-06-04 Verifierad kund
    mycket bra bemött vid första kontakten.
    Några särskilda förväntningar hade jag inte att börja med, annat än att få hjälp med installation av min dator och skärm.
    Vid mötet med teknikern blev jag mycket bra bemött i hemmet. Han var mycket kunnig, trevlig och serviceinriktad och snabb.
    Jag rekommenderar Hot help.
    Hej Karl! Roligt att höra att du är nöjd med utfört arbete och med teknikern som hjälpte dig. Vi tackar för att du ger maxpoäng. Hot Help
    2022-06-04 Verifierad kund
    Grymt bra! Snabb, lugn och duktig kille!
    Hej Ebba! Dina ord värmer. Tack och bock för ditt positiva omdöme. Hot Help
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jag var osäker om jag fått virus på min dator. Hjälpen jag fick online var utmärkt. Anton var medveten om min osäkerhet om hantering av datorer och höll en för mig lagom nivå så att jag förstod allt han pratade om. Jag har haft hjälp en gång tidigare, och var nöjd. Om jag stöter på problem igen så vet jag vart jag vänder mig. Priset är också ett plus.
    Tack för hjälpen!
    Mvh Ulrika
    Hej Ulrika! Tack för dina fem poäng och ett trevligt omdöme om vår telefonsupport. Vissa problem löses enklast på distans, men för krångligare uppdrag krävs att teknikern avhjälper dem på plats. Hot Help
    2022-06-02 Verifierad kund
    Snabbt korrekt med bra resultat
    Hej Bo! Vi tackar och bockar för att du ger oss högsta betyg. Vi hjälper dig gärna om nätverket bråkar med dig igen. Hot Help
  • Stig H
    2022-06-01 Verifierad kund
    Utomordentlig support. Snabbt och trevligt.
    Hej Stig! Tack för dina fina ord. Dom värmer en teknikers hjärta. Vi hjälper dig gärna igen om du får problem med tekniken. Hot Help
    2022-05-31 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med den hjälp jag fått.
    Hej Kjell! Det gläder ett teknikerhjärta att höra att du är en nöjd kund. Vi hoppas att allt fungerar nu, men krånglar det är du välkommen åter. Hot Help
    2022-05-30 Verifierad kund
    Snabbt, proffsigt och löste mitt problem samma dag som jag sökte kontakt.
    Hej Magnus! Vad kul att du uppskattar att vi kunde hjälpa dig direkt. Vi heter ju Hot Help och vet att kunderna vill ha sina problem lösta så snabbt det bara går. Hot Help