Alla kategorier Mobilreparation Stockholms län

Södertälje  (1 st)
Sundbyberg  (1 st)

Topp 17 mobilreparatörer i Stockholms län

• Gigamex Hötorget

Mobilreparation medan du väntar! Du kan även skicka in enheten till oss, vi reparerar och skickar tillbaka inom 24h!
    Michael B
    Michael B: Grymt bemötande. Kom in 10 min innan de stängde och frågade om de kunde lösa min telefon. Nemas problemas. Fixat och kla...
  • Trasig telefon eller annan digital enhet? Kom in så fixar vi i butiken, eller skicka in den så får du den lagad på 24h!
    Lars A
    Lars A: Ny skärm och skyddsglas till iPhone. Trevligt, korrekt bemötande med bra informationnoch service. Efter besök på webben ...
  • Välkommen till Mobilfrid och butiken i Väsby! Vi reparerar, lagar och servar telefoner och surfplattor av de flesta märken. Alltid personlig service hos oss.
    Christer
    Christer: Bra och snabb service. Trevlig personal.
  • Gigamex Bagarmossen

Vi på Gigamex fixar din trasiga telefon! Kom in till butiken eller skicka in telefonen för reparation på 24h.
    Nina A
    Nina A: Snabb service, alltid bra priser, vettiga rekommendationer ang vilken skärmkvalitet etc
  • Välkommen till Datorreparation Årsta! Här får du iPhone- och datorreparationer till fasta priser. Vi både hämtar, lämnar och ger 90 dagars garanti.
    Jon S
    Jon S: Bra bemötande, trevliga och kompetenta. Fixade datorn dagen innan julafton utan åthävor och föreslog också åtgärder som ...
  • PhoneHero Vasastan

Välkommen in med din trasiga mobil!
    Karin E
    Karin E: Byte av skärm på Iphone 6 plus. Hemservice m RUTavdrag, snabbt och enkelt. Vilken service !!
  • Gigames Sickla – Snabb hjälp när du behöver reparera eller laga din telefon!
    Åsa W
    Åsa W: Snabb service & trevligt bemötande. Okej pris
  • Vi lagar din surfplatta eller mobil snabbt, tryggt och med riktigt bra reservdelar. Välkommen!
    Ann-sofie Ulrika Å
    Ann-sofie Ulrika Å: Snabbt , proffsigt och inget krångel
  • PhoneHero Kungsholmen

Vi är störst i Sverige på glas- och skärmbyten för iPhone och iPad. Välkommen in med din trasiga mobil!
    Maria 0
    Maria 0: Toppen på alla sätt! Rekommenderar varmt. Maria
  • Xpressreparation

Tina C
    Tina C: Smidigt och snabbt. Har lagat två IPad där. Något dyra tycker jag.
  • Smartphone Store

Tull T
    Tull T: Fantastisk snabb service! Jag bytte skärm på en iPhone 6 och det fungerade perfekt! De installerade även ett riktigt bra...
  • Välkommen till Datorreparation Södertälje! Behöver du laga din iPhone eller dator? Vi hämtar, lämnar och ger dig 90 dagars garanti på jobbet.
    Petra G
    Petra G: Proffsig, kunnig, serviceinriktad
  • Välkommen till PhoneHero i Sundbyberg! Vi lagar din iPhone, byter glaset på din iPad och ger dig 90 dagars garanti på varje jobb.
    Jessica A
    Jessica A: Bytte av ett batteri i mobilen. Snabbt och smidigt. Jag är nöjd.
  • It-Ambulance

Alexander E
    Alexander E: Tänker på kvalitet vilket är bra :)
  • Mrgizmo

Linus
    Linus: Köpt en iPhone 6S, snabb leverans och ser ut som på bilderna. Tack MrGizmo! /Nöjd kund.
  • Välkommen till Datorreparation Aspudden! Vi hämtar, lämnar och ger dig hela 90 dagars garanti på dina iPhone- och datorreparationer.
    Christina P
    Christina P: Reparatören glömde bort den överenskomna tiden på förmiddagen den 16:e men kom i stället samma eftermiddag. Arbetade då ...
  • re:Pear

Per A
    Per A: Lämnade in min Sony Z5 compact för skärmbyte sent fredag eftermiddag 4/11 och kunde hämta upp den 2 timmar senare vilket...
Visa sida: