Datorreparation Årsta

Årstavägen 29, 120 52 Stockholm — Visa karta

Sitter du med en trasig dator som inte fungerar som den ska? Eller behöver du kanske laga din iPhone? Inga problem, vi på Datorreparation Årsta löser det på nolltid!

Medan vi utför dator- eller iPhonereparationen kan du lugnt sitta kvar i soffan. Vi kommer hem till dig och hämtar upp dina saker och lämnar tillbaka dem när vi är klara. Självklart utför vi även reparationer av andra smartphones och självklart får du alltid fasta priser så att du kan ha full kontroll över dina kostnader.

Klicka in dig på vår hemsida och boka din hämtning nu!
Öppet just nu
Lör: 11:00-15:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 125 kunder tycker om Datorreparation Årsta

• Ola S
    Ola S skrev om Datorreparation Årsta
    Vädigt bra mottagande och snabb service. Läs mer
  • Per h
    Per h skrev om Datorreparation Årsta
    Högsta betyg, trevligt bemötande o blixtsnabb service, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Datorreparation Årsta
    Mitt första intryck var att de verkligen vet vad de håller på med. Bemötandet var bra. Jag kom in timmen innan stängning medett problem som kan ta över en timme. De hade inga problem att jobba över och hålla öppet ett litet tag till för min skull. Femstjärnigt! Läs mer
  • Jon S
    Jon S skrev om Datorreparation Årsta
    Bra bemötande, trevliga och kompetenta. Fixade datorn dagen innan julafton utan åthävor och föreslog också åtgärder som minskade kostnaden snarare än ökade den. Om jag någonsin får problem igen så ringer jag direkt. Läs mer
  • Nathalie b
    Nathalie b skrev om Datorreparation Årsta
    Fantastiskt service och väldigt tillmötesgående och hjälpsamma. Kom in med en dator med fuktskada och de lyckades få datorn att fungera fel fritt igen. Det var även väldigt tydligt på att de är otroligt professionella på det dom gör! Kommer tipsa alla om att vända sig hit! Tack! /Nathalie Läs mer
  • Ida E
    Ida E skrev om Datorreparation Årsta
    Jättebra och snabb service. De bytte skärm på min telefon på 10 minuter. Supernöjd! Läs mer
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Datorreparation Årsta
    Beställde expressreparation och de var klara på 2 timmar. Så snabb service, hjälpsamma, prisvärt. Inget är klaga på. Läs mer
  • Samuel A
    Samuel A skrev om Datorreparation Årsta
    Bra med fast pris, snabb och bra service som löste mina problem denna gång Läs mer
  • Lars P
    Jonnah F skrev om Datorreparation Årsta
    Trevlig och riktigt snabb! Bara plus!! Läs mer
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Datorreparation Årsta
    Toppen service! Duktig att backa up alla bilder och dokument. Läs mer
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Datorreparation Årsta
    Snabb service' trevligt bemötande. Mycket bra! Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Datorreparation Årsta
    Trevligt och snabbt. Jag kommer tillbaka! Läs mer
  • Marco R
    Marco R skrev om Datorreparation Årsta
    Snabb och effektiv service samt trevlig personal. Fick datorn lagad direkt när jag kom. Läs mer
  • Mona S
    Mona S skrev om Datorreparation Årsta
    Mycket proffesionellt och bemötande av första klass. Läs mer
  • Matthias W
    Matthias W skrev om Datorreparation Årsta
    Datorn funkar inte fortfarande Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Datorreparation Årsta
    Snabbt, proffsigt och bra! Kommer garanterat komma tillbaka nästa gång jag behöver byta skärm. Läs mer
  • Mikael Sanna E
    Mikael Sanna E skrev om Datorreparation Årsta
    Fantastiskt snabb och vänlig service! Supernöjd allt gjort på ett professionellt sätt. Äntligen har jag hittat en service jag kan lita på. Läs mer
  • Taki B
    Taki B skrev om Datorreparation Årsta
    Mycket bra och bra bemötande
    Fick problemet löst på bra tid. Läs mer
  • Madeleine G
    Madeleine G skrev om Datorreparation Årsta
    Vänliga,kunniga,proffsiga och snabba! Läs mer
  • Norma F
    Norma F skrev om Datorreparation Årsta
    Mycket nöjd med bemötande. Nu ska kolla själv service. Tack Läs mer
  • Ove P
    Ove P skrev om Datorreparation Årsta
    Bra och trevligt bemötande. Snabbt lagat, hann knappt lämna Årsta när det var klart, trots byte av en jätteliten svåråtkommlig kabel. Läs mer
  • Nils Sjösten S
    Nils Sjösten S skrev om Datorreparation Årsta
    Bra och tillmötesgående service. Snabba och effektiva till ett bra pris! Läs mer
  • Kjell Arwe R
    Kjell Arwe R skrev om Datorreparation Årsta
    Nöjd men tycker att jag kunde ha informerats om kostnaderna löpande. Nu kan jag ju misstänka att jag fått de billigaste delarna på marknaden Men det tror jag förstås inte! Mejlade men fick inte svar på om det gick att hämta själv. Fick en känsla av att ni är proffsiga och pålitliga Läs mer
  • Inger A
    Inger A skrev om Datorreparation Årsta
    Trevligt mottagande, snabb service. Kommer att kontakta dom igen om jag får problem.
    Tack
    Inger Andersson Läs mer
  • Erik B
    Erik B skrev om Datorreparation Årsta
    Bra koll och förstår skillnaden mellan modeller vad gäller glasinvesteringen. Bra på att hantera reklamationer även om de inte egentligen beror på detas ansvar (programvaroproblem) Läs mer
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Datorreparation Årsta
    Räddade innehållet på min kraschade MacBook alldeles strålande! Läs mer
  • Lars-Gunnar H
    Lars-Gunnar H skrev om Datorreparation Årsta
    Dränkte min kaffe och den tvärdog, alltså inte spill.. Lämnade in den utan några större förhoppningar, men idag fick jag en fullt fungerande dator tillbaka. Ända jag kan klaga på är att det tog lite tid, men jag hade å andra sidan inte så bråttom med att få hem den.
    Kommer lämna in den igen för service på mjukvara
    Lasse Läs mer
  • Anders R
    Anders R skrev om Datorreparation Årsta
    Flummigt upplägg, men eftersom reparationen lyckades är jag mer än nöjd. Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Datorreparation Årsta
    Fixade flera fel på en iPhone snabbt och till rimlig kostnad. Lite oklara i kommunikationen men löste problemen bättre än lovat! Lätt att parkera i Årsta. Läs mer
  • Maria V
    Maria V skrev om Datorreparation Årsta
    Jättebra snabb och proffsig service. Datorn blev fixad och klar på 10 minuter Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Datorreparation Årsta
    Snabbt tryggt, centralt, trevligt bemötande Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Datorreparation Årsta
    Bra service goda förklaringar och hyggligt pris, hoppas det består! Läs mer
  • Bengt-Arne S
    Bengt-Arne S skrev om Datorreparation Årsta
    Bra bemötande och god lösning på min dators problem! Läs mer
  • Annika J
    Annika J skrev om Datorreparation Årsta
    Jag är såå nöjd trevliga kunniga killar som även ger förmaningar hur jag ska sköta min telefon tack😊 Läs mer
  • Lars P
    Lars P skrev om Datorreparation Årsta
    Snabb service och humana priser Läs mer
  • Ewa M
    Ewa M skrev om Datorreparation Årsta
    Mycket trevlig reparatör spm omgående gav oss service. Läs mer
  • Michael L
    Michael L skrev om Datorreparation Årsta
    Absolut bästa servicen o proffsig pesonal som vet vad dom pratar om!Jättebra priser då man får vad man blivit lovad o inte en massa extra kostnader!Så jag rekommenderar verkligen👍👍👍 Läs mer
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Datorreparation Årsta
    Det gick osannolikt fort! Trevliga och snabba. Läs mer
  • Michael M
    Michael M skrev om Datorreparation Årsta
    Lovar hämtning och lämning av din dator. Har för mycket att göra,har inte tid. Dålig marknadsföring. Trist😔 Läs mer
    2017-08-24 IT247 svarar Michael M
    Hej. På grund av personalbrist har vi fått problem med att göra hämtningen vi kom överens om. Om ni ringer oss igen på 08-12148699 så kan vi göra en ny bokning.
    2017-08-24 Michael M svarar IT247
    Annonseringen angående upphämtning och lämning var det som lockade mig då det skulle underlätta oerhört. Förstod att ni hade personalbrist efter vårt samtal och jag antar att detsamma fortfarande gäller tre timmar senare. Är jag i området så kanske jag kommer förbi.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Datorreparation Årsta
    Högsta betyg. Jag trodde min iMac 27 från 2011 hade givit upp för evigt när den blev svart och inte gick att starta men de här kisarna vet hur man gör det omöjliga möjligt och lagade den samma dag jag lämnade in den. Stort tack! Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Datorreparation Årsta
    Helt okey priser!
    Betalade 990kr för hemkörning.
    200kr kostade felsökningen.

Dom bjud på hemleverans mkt gott intryck.

Mvh / Andreas Läs mer
  • Dekra
    Dekra skrev om Datorreparation Årsta
    Hej. Inga problem. Bra service. Klara i tid.
    Produkten funkar som den ska.
    Christer Läs mer
  • Karin U
    Karin U skrev om Datorreparation Årsta
    Jag tycker att bemötandet och servicen var väldigt bra. Jag fick snabbt hjälp och allt gick smidigt med leveransen. Tack! Läs mer
  • Michael H
    Michael H skrev om Datorreparation Årsta
    Hämtade o lämnade datorn på utsatt tid. Lagade den. Bra kommunikation. Läs mer
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Datorreparation Årsta
    Vår dator gick plötsligt inte att använda och det stod "Error: No boot disk has been detected or the disk has failed."
    Jag ringde till Datorreparation.se och redan några timmar senare kom de och hämtade datorn.
    Jag fick ett mycket bra bemötande från företaget från början till slut.
    För varje moment som utfördes fick jag ett meddelande så att jag hela tiden visste hur arbetet låg till.
    Några timmar efter det att de hämtat datorn började de att arbeta med den.
    De ringde under arbetets gång och kollade upp olika detaljer.
    Vid 18-tiden samma dag som jag ringt var datorn klar, levererad och installerad på plats.
    Mina förväntningar överträffades både vad gäller bemötande och pris.
    Kerstin Karlsson Läs mer
  • Michael E
    Michael E skrev om Datorreparation Årsta
    Hjälp med att installera nytt grafikkort samt gradera upp cpu.
    Mkt snabb o bra service inkl hämtning o lämning. Mkt nöjd :) Läs mer
  • Enric R
    Enric R skrev om Datorreparation Årsta
    Snabbt tillförlitligt bra service Läs mer
  • Toni K
    Toni K skrev om Datorreparation Årsta
    Lämnade in min bärbara dator för reparation i December. Problemet var att vissa tangenter på tangentbordet inte fungerade. Tog ca. 1 månad för de att "fixa" den första gången. Jag betalade 1200kr när de väl kom. Till min förvåning var problemet inte fixat, men ett nytt problem hade uppstått. Fläkten körde nu i full varv. Jag ringde dem och de kom och hämtade den igen. Var tvungen att be dem att hämta datorn 4 gånger. Sista gången så lämnade de tillbaka datorn och sa att jag skulle få halva pengarna tillbaka pga. att de inte kunde fixa problemet. Detta var i Januari. Jag ringde dem i Februari igen för att fråga var mina pengar är, och de sa att de kan inte överföra pengarna, och att de vill inte åka över för att jag ska få det manuellt överfört till mitt kort för att "det är långt att åka". De sa att jag skulle få presentkort till Ica, vilket jag accepterade eftersom jag ville bara bryta kontakten med detta mardröm av ett företag. Det har gått en månad sen detta, men som förväntat så har jag och jag har fortfarande inte fått tillbaka en krona av pengarna.
    Sammanfattningsvis slösade jag pengar och tid på detta företag och allt jag fick av tjänsten var en dator som är i ett sämre tillstånd än jag lämnade in den. Läs mer
    2017-03-06 IT247 svarar Toni K
    Hej Toni! Tråkigt att höra, vi försökte verkligen rätta till problemet med din dator utan framgång. Vi ska skicka presentkort som utlovat. Tack för ditt ömdöme.

Årstavägen 29, 120 52 Stockholm