Datorreparation Årsta

Årstavägen 29, 120 52 Stockholm — Visa karta

Sitter du med en trasig dator som inte fungerar som den ska? Eller behöver du kanske laga din iPhone? Inga problem, vi på Datorreparation Årsta löser det på nolltid!

Medan vi utför dator- eller iPhonereparationen kan du lugnt sitta kvar i soffan. Vi kommer hem till dig och hämtar upp dina saker och lämnar tillbaka dem när vi är klara. Självklart utför vi även reparationer av andra smartphones och självklart får du alltid fasta priser så att du kan ha full kontroll över dina kostnader.

Klicka in dig på vår hemsida och boka din hämtning nu!
Öppet just nu
Lör: 11:00-15:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 164 kunder tycker om Datorreparation Årsta

• Rolf J
    Rolf J skrev om Datorreparation Årsta
    Byte av datorskärm.
    Ett sakligt och professionellt bemötande med tydlig information.
    Mina förväntningar var höga och genomförandet av bytet var bra och informationen som jag fått stämde överens med genomförandet.
    Snabb och effektiv hantering av åtgärden.
    Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • ola L skrev om Datorreparation Årsta
    Snabba och effektiva. Mycket trevliga och tillmötesgående. Kommer anlita dem igen om jag behöver hjälp med datorn. Läs mer
  • Staffan Å skrev om Datorreparation Årsta
    Suveränt snabb och serviceinriktad insats som fixade mitt problem med hämtning, reparation och återleverans på samma dag! Jag har aldrig varit med om så bra datorservice förut. Och datorn verkar fullt återställd trots det läckage som hade skett från den gamla vattenkylningen som byttes ut, vilket krävde en extra eftersanering.

All dokumenthantering och ärendemärkning av det jag lämnade in sköttes oklanderligt. Och när det blev fråga om vad jag ville ha gjort gjordes ingenting förrän jag gett klartecken och då med en bra förklaring varför och kostnaden för att gå vidare.

Sammanfattningsvis: verkligen helnöjd!

Hälsningar från kunden Staffan Läs mer
  • Alexander L skrev om Datorreparation Årsta
    Bra utfört arbete. Prisvärt och snabb service. Bör dock arbeta på att förbättra sin kommunikation. Läs mer
  • Robert K skrev om Datorreparation Årsta
    Hade problem med datorn, lämnade in den på en torsdag och på fredag var den färdig. Topp service. Läs mer
  • Jimmy J
    Jimmy J skrev om Datorreparation Årsta
    Hej!

Snabb service!

Hälsningar
    Jimmy Läs mer
  • Mats F skrev om Datorreparation Årsta
    Eftersom jag är en notorisk bildskärmskrossare har jag haft (allt för) mycket att göra med diverse mobilreparationsfirnor. Då jag varit i kontakt med Datorreparation i Årsta har jag alltid fått kanonbra service och gott och professionellt bemötande. Kommer besöka dem igen så fort jag slängt nästa mobil i backen. Läs mer
  • Jake M
    Jake M skrev om Datorreparation Årsta
    Lämnade in en MacBook Air som var lite fuktskadat efter en kaffe olycka. Super trevlig personal och dator var helt fixat samma dag för en rymlig peng. Jag kan starkt rekommendera de och kommer definitivt tillbaks om jag har någon problem med datorn eller telefonen i framtiden. Läs mer
  • Björk skrev om Datorreparation Årsta
    Toppen

Bästa stället

Fin service Läs mer
  • Anders H skrev om Datorreparation Årsta
    Tydlig och snabb service till ett bra pris. Läs mer
  • Erik S skrev om Datorreparation Årsta
    Köpte koll och byte av hårdvara samt hemkörning. Duktig, trevlig och hjälpsam personal. Inget att klaga på. Jag är en mycket nöjd kund. Läs mer
  • Henrik L skrev om Datorreparation Årsta
    Jag bytte skärm på min laptop vilket gick fortare och smidigare än jag trodde och att priset kändes rimligt gjorde det hela bättre. Läs mer
  • Christer S skrev om Datorreparation Årsta
    Reparation dator
    Väl bemött
    Mina förväntningar var inte stora men företaget gjorde ett mycketbra jobb
    Rekommenderar gärna företaget Läs mer
  • Pär S
    Pär S skrev om Datorreparation Årsta
    Var inne med ett grafikkort till min iMac för att få en s k reflow. Trevligt bemötande i butiken och ett utomordentligt jobb. Jag kunde hämta grafikkortet samma dag och nu tickar min iMac på som om den vore ny. Supernöjd! Läs mer
  • Linda N skrev om Datorreparation Årsta
    Byte av batteri och krossad glasskärm på min iPhone 6.
    Mycket proffsigt och bra bemötande av kunnig personal.
    Kan verkligen rekomendera Datorreparation i Årsta!! Läs mer
  • Anna L skrev om Datorreparation Årsta
    Byte av glas på Sony xz. Snabb och bra service, och underbart nog fanns glaset i lager så att reparationen kunde fixas samma dag. Mkt nöjd! Läs mer
  • Helmut D skrev om Datorreparation Årsta
    Fixade min MacBook Air, tog några veckor så det blev lite segt annars bra jobbat Läs mer
  • Peter B skrev om Datorreparation Årsta
    Snabb o proffsig service. Tog tre timmar sen va datorn fixad. Och inte blev det dyrt heller. Läs mer
  • Micael G skrev om Datorreparation Årsta
    Snabb service, kunnig personal ,bra pris Läs mer
  • Mikael E skrev om Datorreparation Årsta
    Snabb akut service trots att stängningsdags överskreds Läs mer
  • Oliver K skrev om Datorreparation Årsta
    Min dator gick knappt att starta alls men årsta datorreparation hittade felet och bytte ut dem trasiga delarna (cpu och moderkort) utan extra krångel. Jag är väldigt nöjd med servicen jag fick där. Läs mer
  • Yvonne E skrev om Datorreparation Årsta
    Datorreparation Årsta försökte hjälpa mig laga min dator, vilket inte lyckades. De hörde inte av sig när de var klara utan jag fick själv ringa. De hjälpte mig installera en back-up i min nyinköpta dator. Läs mer
  • Jonas B skrev om Datorreparation Årsta
    Löste problemet med kort varsel och snabbt! Perfekt! Läs mer
  • Kerstin F skrev om Datorreparation Årsta
    Jag fick det jag behövde och detta både snabbt och under trevliga former. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Datorreparation Årsta
    Personlig och tillförlitlig service Läs mer
  • Peter R skrev om Datorreparation Årsta
    Snabb, bra, ansvarstagande, kunnigt. Läs mer
  • Aleksandra R skrev om Datorreparation Årsta
    Utmärkt bemötande och service. Fick riktigt bra hjälp med datorreperation (utbyte av USB portar) och allt gick som det skulle. Läs mer
  • Ulla I skrev om Datorreparation Årsta
    Mycket bra hjälp men datorn var hopplöst
    Ur tiden Läs mer
  • Dennis F skrev om Datorreparation Årsta
    Jätte trevlig personal och mycket kunniga. Väldigt nöjd kommer åka dit med allt mitt framtida dator krångel Läs mer
  • Frida N skrev om Datorreparation Årsta
    Snabb och bra service! Väldigt trevlig kille som hjälpte mig :) Läs mer
  • Jill K skrev om Datorreparation Årsta
    Proffsig, supersnabb hjälp och trevligt bemötande när mobilen behövde fixas. Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Datorreparation Årsta
    Fick min dator lagad och jätte bra kundservice. Läs mer
  • Eleni W skrev om Datorreparation Årsta
    Positivt. En trasig extern hårddisk innehåll fördes över till en ny. Allt gick mycket bra och smidigt. Lite svårt att förstå killen. Receptionen/disken. Läs mer
  • Magnus L skrev om Datorreparation Årsta
    Snabb service och proffsigt mottagande! Läs mer
  • Oskar G skrev om Datorreparation Årsta
    Bra och flexibel upphämtning. Bra service och tacksamma att tala med. Läs mer
  • Priya V skrev om Datorreparation Årsta
    Getting my laptop repaired was easier. The person changed the screen within an hour and the payment process was easy too. Would certainly recommend them for any of such related laptop or mobile reparations.. Läs mer
  • Robert L skrev om Datorreparation Årsta
    Fungerar bra Får prisuppgifter direkt Läs mer
  • Annika W skrev om Datorreparation Årsta
    Bra bemötande, tydlig information, otroligt snabbt åtgärdat problem! Toppen! Läs mer
  • Karl L skrev om Datorreparation Årsta
    Hade glömt password till min gamla dator.
    Jag fick fick hjälp att öppna upp min dstor och dkspa nytt passeord. Snabb service och vänligt bemötande ...mycket nöjd. Läs mer
  • Ola S skrev om Datorreparation Årsta
    Vädigt bra mottagande och snabb service. Läs mer
  • Per h skrev om Datorreparation Årsta
    Högsta betyg, trevligt bemötande o blixtsnabb service, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel A skrev om Datorreparation Årsta
    Mitt första intryck var att de verkligen vet vad de håller på med. Bemötandet var bra. Jag kom in timmen innan stängning medett problem som kan ta över en timme. De hade inga problem att jobba över och hålla öppet ett litet tag till för min skull. Femstjärnigt! Läs mer
  • Jon S
    Jon S skrev om Datorreparation Årsta
    Bra bemötande, trevliga och kompetenta. Fixade datorn dagen innan julafton utan åthävor och föreslog också åtgärder som minskade kostnaden snarare än ökade den. Om jag någonsin får problem igen så ringer jag direkt. Läs mer
  • Nathalie b skrev om Datorreparation Årsta
    Fantastiskt service och väldigt tillmötesgående och hjälpsamma. Kom in med en dator med fuktskada och de lyckades få datorn att fungera fel fritt igen. Det var även väldigt tydligt på att de är otroligt professionella på det dom gör! Kommer tipsa alla om att vända sig hit! Tack! /Nathalie Läs mer
  • Ida E skrev om Datorreparation Årsta
    Jättebra och snabb service. De bytte skärm på min telefon på 10 minuter. Supernöjd! Läs mer
  • Stefan N skrev om Datorreparation Årsta
    Beställde expressreparation och de var klara på 2 timmar. Så snabb service, hjälpsamma, prisvärt. Inget är klaga på. Läs mer
  • Samuel A skrev om Datorreparation Årsta
    Bra med fast pris, snabb och bra service som löste mina problem denna gång Läs mer
  • Lars P skrev om Datorreparation Årsta
    Bra service! Kunnig. Bra pris. Snabb service qrfkdosndkzozkz dlk Läs mer