DG Gruppen

DG Gruppen

dggruppen.se
  • Badge2023

Välkommen till DG Gruppen! Vi är ett företag som är stolta över att erbjuda tjänster som tillgodoser alla dina tekniska behov på arbetet eller hemmakontoret. Oavsett om du behöver snabb IT-support eller letar efter datorer, skrivare, telefoner eller kanske ett nytt telefonabonnemang. Vi har funnits på marknaden i över 30år...

27 omdömen om DG Gruppen

David B
Skrev om DG Gruppen

Riktigt pålitlig och snabb leverantör. Vi har förlitat oss länge till DG Gruppen och de bemödar sig alltid med att göra det lilla extra. Mycket uppskattat!

Svar från DG Gruppen

Det var roligt att höra David 😊. Lycka till med arbetet framåt. Ni gör ett fantastiskt jobb!

Eva B
Skrev om DG Gruppen

Snabb, bra och rätt. Både åtgärd och med återkoppling. Tack. Fint med känsla för småföretagandet.

Svar från DG Gruppen

Tack Eva! verkligen roligt att vi fick hjälpa dig. Lite extra roligt att hjälpa företagare från "vår" Ö.😉

Per-Erik Ragnar N

Jag har haft DG som leverantör av IT tjänster så som leverans av hårdvara, nätverk, funktion och inte minst support sedan 2006. Senast som helhetsleverantör för it då vi startade ett parkeringsbolag 2009 fram till dess att bolaget såldes 2022 (ca 20 medarbetare och årsomsättning på drygt 140 mkr). DG står alltid på tå, kompetenta, samarbetsvilliga, kreativa tjejer och killar! Rekommenderas starkt av mig! Pelle

Svar från DG Gruppen

Tack Pelle vilka fina ord! Men som vi brukar säga "It takes two to tango". Alltid lika roligt att få arbeta med dig och framför allt stort tack för att vi får vara med på din och ditt företags fantastiska resa.

Anna-Karin Pernilla G

Jag fick problem med min dator och fick support av DG gruppen direkt när jag ringde. Väldigt nöjd med supersnabb service och fint bemötande. Tack!

Svar från DG Gruppen

Men oj hoppsan, så oförskämt av oss att inte tacka för ditt fina omdöme förens nu! Har helt missat. Tack så JÄTTE mycket! Jag får väl säga att det var tur att det inte var jag som satt i supporten när du hörde av dig och behövde hjälp. Sköt om dig!

Håkan L
Skrev om DG Gruppen

Har använt DG Gruppen under mer än 10 år, och de har alltid varit hjälpsamma och professionella när jag har haft behov. Deras kunskap är mycket god, och tack vare samarbetet har jag inga problem med mina digitala verktyg. Ytterligare ett plus är deras vilja att vara pro-aktiva, för att se till att jag som användare kan vara i linje med utvecklingen. Kan varmt rekommendera ett samarbete med DG Gruppen

Svar från DG Gruppen

Stort tack Håkan för ditt fina omdöme! Har varit och är fantastiskt att få följa dig och det du gör. Alltid lika roligt när vi hörs och kan prata IT, spons och RF hälsar Anders hälsar så gott 😀

Tor K
Skrev om DG Gruppen

Hjälpsamma, servicevilliga, svarar snabbt.

Svar från DG Gruppen

Tack Tor! Det var roligt att höra.

Per A
Skrev om DG Gruppen

Jag kan rekommendera DG Gruppen. Jag är en fåmansföretagare med serviceavtal med DG för mitt företags datautrustning och funktion. DG har god tillgänglighet, följer alltid upp när det behövs och, så så vitt jag begriper, med utmärkt kompentens.

Svar från DG Gruppen

Tack Per! Jo, kompetens finns det allt😀 Vi är väldigt glada över att fått vara din leverantör under lång tid. Dessutom har vi ju även fått hjälp med större avtalsfrågor under vägen, tack för det!

Peter Bengt F
Skrev om DG Gruppen

DG Gruppen tog över driften av vårt datasystem för några år sedan, gjorde om och skapade ett system som vi kan växa i. Trevlig personal som kan sin sak, samt humana priser. Vi är väldigt nöjda!

Svar från DG Gruppen

Tack Peter för de fina orden. Lite extra roligt att få vara med på tillväxtresan hos duktiga entreprenörer på ön! 😀

Ann H
Skrev om DG Gruppen

alltid vänligt bemött, snabb och bra hjälp att beställa datorer och tjänster

Svar från DG Gruppen

Tack Ann! alltid lika roligt att få hjälpa dig.

Annika L
Skrev om DG Gruppen

Jag blev SÅ vänligt och personligt bemött! Det är långt ifrån alltid det är så när man kontaktar ett företag för IT-support, det är lätt att dra sig för att ta kontakt. Jag kommer aldrig att tveka att höra av mig till DG Gruppen! Snabba åtgärder på datorn med hjälp av fjärrstyrning. När jag bad om förslag på en webcam fick jag två förslag med bilder, specifikationer och prisuppgifter på mailen några minuter efter att vi avslutat samtalet. Och leverans ett par dagar senare.

Svar från DG Gruppen

Åh, vad glada vil blir för ditt fina omdöme! Självklart ska man väl få bra underlag, annars kan man ju inte välja😄.

Johan F
Skrev om DG Gruppen

Vi är väldigt nöjda med DG Gruppen. Bra service, snabba svar och hjälpsamma.

Svar från DG Gruppen

Tack Johan, vi är tacksamma för att få vara din leverantör och det är alltid lite extra roligt att få hjälpa någon på ön 😄

Patrik Mikael N

Trevlig och bra personal ! Dom har hjälpt oss sedan vi startade och tycker att det funkat väldigt bra !

Svar från DG Gruppen

Tack Patrik för fina ord! Lycka till framåt.

Sebastian W
Skrev om DG Gruppen

Kunniga medarbetare och ett mycket gott bemötande!

Svar från DG Gruppen

Tack Sebastian! alltid lika roligt att få hjälpa er viktiga verksamhet.

Thomas S
Skrev om DG Gruppen

Väldigt bra service, mitt företag köper produkter från er ofta och vi får alltid bra och personlig service 😃 5/5 /Stockholms Elinstallatör AB

Svar från DG Gruppen

Tack Thomas! alltid lika roligt att leverera till er.

Åke P
Skrev om DG Gruppen

DG Gruppen har varit mitt/vårt trygga datastöd under många år. De har rekommederat och levererat bra lösningar för våra behob och vi upp uppskattar stort deras snabba och proffsiga bemötande i situationer där vi behövt snabb hjälp. Kan därför varmt rekommendera DG Gruppen som IT-partner.

Svar från DG Gruppen

Tack Åke för de fina orden, och tack för att vi fått vara leverantör till dina företag under alla dessa år. Det uppskattar vi verkligen.

Jessica H
Skrev om DG Gruppen

Blir alltid bemöt med proffesionellt sätt och alltid snabba

Svar från DG Gruppen

Tack Jessica för de fina orden.

Olle S
Skrev om DG Gruppen

Vi anlitade DG gruppen på rekommendation och har inte blivit besvikna. Vänlig bemötande och snabba i sin service.

Svar från DG Gruppen

Tack Olle, kul att vi även fått möjligheten att bistå med hårdvara till nyanställning på ert kanslikontor.

Patrik A
Skrev om DG Gruppen

Mycket bra återförsäljare med bra kunskap, rådgivning support och med snabba leveranser. Rekommenderas!

Svar från DG Gruppen

Grymt Patrik, kul att få möjligheten att både vara leverantör och kund till er 😀

Lisa N
Skrev om DG Gruppen

Jag har anlitat DG gruppen vid flertalet gånger gällande både IT support och inköp av rätt utrustning. Alltid supernöjd över det snabba och proffesionella bemötandet och de individuella lösningarna. Kan varmt rekommendera DG gruppen!

Svar från DG Gruppen

Tack Lisa för fina vitsord. Alltid lika roligt att få hjälpa dig.

Jeanette N
Skrev om DG Gruppen

Professionella. Kunniga och snabba. Har alltid kunden i fokus.

Svar från DG Gruppen

Tack Jeanette! Nöjet är på vår sida.

Rickard M
Skrev om DG Gruppen

Snabba, enkla och personliga i alla utmaningar 👍👍

Svar från DG Gruppen

Tack Rickard! Alltid roligt att få möjligheten att hjälpa den lokala idrotten här på ön.

Therese S
Skrev om DG Gruppen

Får alltid snabb och bra hjälp. Kan verkligen rekommendera!

Svar från DG Gruppen

Tack Therese! Verkligen roligt att få bidra med hjälp till er växande verksamhet.

Agneta L
Skrev om DG Gruppen

Alltid snabb och proffsig hjälp när man fastnat i datorproblem. Har anlitat DG-gruppen i 20 år så jag har verkligen erfarenhet av deras service. Senast problem med min mejl. Fixades direkt på distans. Uppgraderingar av program. Stulen lap-top fick hjälp att spåra den och stänga ner den. Kan varmt rekommendera företaget!

Svar från DG Gruppen

Tack Agneta för de orden. Tack även för att vi fått vara din leverantör alla dessa år.

Rauno J
Skrev om DG Gruppen

bra bemötande och service. offerten hölls enligt plan

Svar från DG Gruppen

Tack Rauno för fint omdöme. Hoppas du är nöjd med datorn.

Lena G
Skrev om DG Gruppen

Kompetenta och mycket tillmötesgående, snabb återkoppling och hjälp.

Svar från DG Gruppen

Tack så mycket för fint omdöme.

Lorentz B
Skrev om DG Gruppen

Tillsammans har vi producerat en hemsida och en webbshop för mitt företag. Genom hela processen har jag känt att vi gjort det tillsammans. De har ringt, mailat och tagit lead när jag har dippat i processen. Genom sin kunskap och engagemang i mig som kund, kan jag inte vara mer än nöjd!

Svar från DG Gruppen

Tack Lorentz för fantastiska vitsord! Nöjet har varit på vår sida. Väldigt roligt att få arbeta med dig. Lycka till framåt.

Elvira B
Skrev om DG Gruppen

Fick väldigt snabb och bra hjälp med mina Telenor-abonnemang. Väldigt duktiga, DG Gruppen tog hand om allt på ett enkelt och smidigt sätt.

Svar från DG Gruppen

Tack! vad roligt att höra att du är nöjd. Samt stort tack för ditt fin fina omdöme.