GmStore

Mikrofonvägen 15, 126 28 Hägersten — Visa karta

Välkommen till GmStore!

Vill du ha hjälp med att laga din spruckna iphone som du tappade i golvet? Eller har du råkat bada med din mobiltelefon? Du kan vara lugn - Vi på GmStore hjälper dig gladeligen att få ditt problem fixat. Vi tillhandahåller snabb service, Drop-in reparationer och hög kvalitet. Lämna in din enhet fysiskt i vår butik eller skicka den enkelt via post. Vi reparerar och skickar tillbaks med rekommenderad post. Mer om hur du går till väga hittar du på vår hemsida. Du hittar oss även på Mikrofonvägen 15, 126 28 Hägersten.
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 69 kunder tycker om GmStore

• 2019-01-15

Ingela E skrev om GmStore
    Snabbt, trevligt bemötande och ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-01-13

Agneta S skrev om GmStore
    Positivt bemötande god service brett kunnande bra utförande bra pris det företag jag återvänder till vid behov.8 Läs mer
  • 2019-01-10

Kasper O skrev om GmStore
    Trevligt bemötande snabb service Läs mer
  • 2019-01-04

Sofia L skrev om GmStore
    Bra och snabb service, seriöst företag Läs mer
  • 2019-01-04

Karolina V skrev om GmStore
    GmStore är noggrann, snabb och trevlig. Har fått mobilskärmar lagade på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-01-02

Linus Ö skrev om GmStore
    Jag bytte skärm på min IPhone 7. Lämnade in den strax efter lunch och hämtade den ca 15 min innan stängning. Innan jag hämtade telefonen ringde till och med mannen i butiken till min sambo för att dubbelkolla så jag inte glömt att hämta ut mobilen.
    Det visade sig att tuch-funktionen krånglade lite, men trots att butiken skulle stänga så stannade han kvar och bytte skärm igen (den här gången till en bättre skärm än den jag hade beställt från början, till samma pris) helt utan att visa missnöje. Mycket bra service! Läs mer
  • 2019-01-02

Ivar C skrev om GmStore
    Behövde reparera två st iPhones, fick snabbt besked om åtgärd och kostnad samt sedan snabb reparation och ettmeddelande om att reparationen var klar. Toppen företag. Läs mer
  • 2018-12-22

Love L skrev om GmStore
    Vänligt, proffsigt och generöst bemötande! Rekommenderas! 😁❤️ Läs mer
  • 2018-12-14

Christian H skrev om GmStore
    Positivt bemötande, snabb och hög servicegrad. Läs mer
  • Karin K

2018-12-13

Karin K skrev om GmStore
    En del av skärmen på min iPhone var död.
    Jag hade inte sp höga förväntningar på att det skulle kunna lagas.
    Mottagandet var fantastiskt och servicen bra telefonen fungerar. Fick dessutom 100 kr rabatt.
    Kommer absolut tillbaka om det behövs. Läs mer
  • 2018-12-12

Dan F skrev om GmStore
    Reparation. Snabbt billigt bra förklaring Läs mer
  • 2018-12-10

Dennis H skrev om GmStore
    Otrolig service, trevlig butik. 10/10 Läs mer
  • 2018-12-07

Katarina T skrev om GmStore
    Fantastisk bra och snabb service. Läs mer
  • Asghia R

2018-12-01

Asghia R skrev om GmStore
    Hej jag är en ungdom som hade en mobil som fungerade inte alls. I början började mobilen glicha och gå in i appar utan att jag själv valde att gå in på dom. Sedan började skärmen förlora färg och blev helt svart. Jag trodde det var helt hopplöst att laga mobilen då mobilen inifrån var förstörd.

Men sedan gick jag till GMstore för att en bekant till mig rekomenderade deras affär. Jag gick in och Jimmy (mannen son jobbar där) var jätte trevlig. Han mötte mig med ett leende frågade om jag ville ha kaffe och sedan när jag kände mig bekväm så frågade han vad som var felet med mobilen. Jag började förklara problemet och han började genast sätta igång. Efter bara 10 minuter så var han klar och min mobil var som nytt!

Jag hade tidigare gått till flera olika typer av mobil reparatörer och det var helt hopplöst. Servicen var väldigt obekväm och priset var alldeles för hög. Dom sa att mobilen skulle bli fixad om 1-2 veckor.

I GMstore var det billigt. snabbt och väldigt trevligt. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • David M

2018-11-30

David M skrev om GmStore
    Har besökt GMstore flera gånger och varje gång jag går därifrån går jag med känslan av att blivit riktigt proffsigt bemött- servicen, kunskapen och, framförallt, ÄRLIGHETEN! Oavsett bekymmer jag har med min telefon så är detta det enda stället jag vänder mig till. Rekomenderas starkt!
    Urnöjd kund Läs mer
  • 2018-11-27

Niklas T skrev om GmStore
    Gjorde ett skärmbyte på iPhone 6s. Blev bemött väldigt professionellt. Bra service och väl utfört arbete. Läs mer
  • 2018-11-26

Elin K skrev om GmStore
    Bytte skärm. Väldigt bra bemötande och snabbt ordnat. Läs mer
  • Tommy E

2018-11-26

Tommy E skrev om GmStore
    Fantastiskt trevligt bemötande och snabbt utförd service! Läs mer
  • Benke B

2018-11-26

Benke B skrev om GmStore
    Hade problem med min dator. Fick ett jättetrevligt bemötande och en både snabb och billig hjälp!
    GmStore är ett ställe som jag verkligen kan rekommendera!! Kunnig och trevlig personal! Läs mer

Lisa B skrev om GmStore
    Fantastisk bra och snabb service med
    reparation av min dator. Väldigt nöjd med resultatet och bemötandet. Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Mattias O skrev om GmStore
    Bra bemötande.bytte glas på luren på en gång Läs mer

Christian v skrev om GmStore
    Snabb och bra service! Serviceminded ägare vilket jag gillar. Läs mer
  • 2018-11-22

Stefan B skrev om GmStore
    Personlig och grym service, 10 poäng!! Läs mer
  • 2018-11-21

Susanne K skrev om GmStore
    Byte av skärm/glas på Iphone 7.
    Fantastisk service! Medarbetaren var väldigt hjälpsam, professionell, utbildad och trevlig.
    Priset var väldigt väldigt bra och bytet gick snabbt även om andra kunder fanns i butiken. Jag kommer därför rekommendera butiken till alla min bekanta. Bästa upplevelsen! Läs mer
  • 2018-11-21

Bianca V skrev om GmStore
    Väldigt bra kundbemötande, han som var där var extremt snäll. Jag bytte skärmen på min förstörda iPhone vilket tog mindre än 30 minuter. Definitivt prisvärd och allmänt en bra upplevelse. Läs mer
  • 2018-11-20

Britt-Marie K skrev om GmStore
    Jag fick hjälp med frontglaset på min mobil samt ett glapp som fixades.Jag fick veta direkt att det skulle ta 20 minuter.jag är väldigt nöjd.personalen är väldigt service inriktad och trevlig. Läs mer
  • 2018-11-19

Miguel P skrev om GmStore
    Jag har precis lagat min iPhone 6, sprucken skärm och trasig hemåtknapp.

Väldigt snabb service, billigt och professionellt. Jag är väldigt nöjd med bemötandet och servicen och rekommenderar verkligen Gmstore i Telefonplan Läs mer
  • 2018-11-19

Shami C skrev om GmStore
    Bra och snabb service! Varma rekommendationer Läs mer
  • Ankur A

2018-11-18

Ankur A skrev om GmStore
    Wonderful experience... honest and genuine staff... satisfactory service and awesome price. :) Läs mer
  • 2018-11-17

Malin A skrev om GmStore
    Trevligt bemötande och snabb service. Läs mer

Johan H skrev om GmStore
    Reparation av iPhone
    Hjälpsam personal och mycket bra service Läs mer

Elin H skrev om GmStore
    Snabbt och väl utfört arbete.
    Otroligt vänligt och professionellt bemötande.
    Denna man kan sin sak och bransch utantill.
    Mycket nöjd. Läs mer

Linda O skrev om GmStore

Daniel D skrev om GmStore
    Köpte en dator. Bra bemötande, väldigt tillmötesgående. Kan starkt rekommendera GMstore. Läs mer
  • Ann-britt J

2018-11-16

Ann-britt J skrev om GmStore
    Trevligt bemötande! Fick snabb hjälp! Ingen kostna! Det var bra!! Läs mer
  • 2018-11-15

Matilda S skrev om GmStore
    Lämnade in min telefon som hade sprucken skärm och trasigt batteri och fick jättebra service! Jättetrevlig och kunnig personal och allt kändes väldigt tryggt! Läs mer
  • 2018-11-14

Lovisa M skrev om GmStore
    Super trevlig och vänlig personal! Väldigt kunniga inom ditt arbete Läs mer
  • Petra A

2018-11-13

Petra A skrev om GmStore
    Bytt glas och batteri på iPhone6s. Det gick snabbt och blev perfekt! Fantastisk service! Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2018-11-09

Sylvia D skrev om GmStore
    Tack för ett väldigt trevligt bemötande och bra service. Kan starkt rekommenderas!
    Min sons IPhone hade gått sönder, och den lagades direkt när jag var på plats till ett överkommligt pris. // Sylvia Läs mer
  • Gunnar L

2018-11-09

Gunnar L skrev om GmStore
    Beställde en telefon reparation som utfördes på bara 1 timme och kostade två tredjedelar av vad konkurrenterna tar. Trevligt och kompetent bemötande samt ett Perfekt Reparationsresultat och jag är mycket nöjd, jag tycker att det är den här firma som ska heta Reko istället👍För det är dom verkligen. Har anlitat dem tidigare och kommer så att göra igen! Läs mer

Artur P skrev om GmStore
    Perfketka kund bemötande och änkla lösningar på allt Läs mer

Andreas H skrev om GmStore
    Jag tycker att jag fick bra service o är nöjd kund. Läs mer

Helen F skrev om GmStore
    Skärmbyte. Trevligt snäll hjälpsam och kunnig personal. Allt gick fort och smidig. Läs mer

Mattias L skrev om GmStore
    Bra priser, superbra service och trevlig personal! Läs mer

Staffan S skrev om GmStore
    Mkt snabb och proffsig service. Vänligt bemötande. Perfekt! Läs mer
  • Bojan S

2018-11-08

Bojan S skrev om GmStore
    Vi lagar alltid våra Ipads och IPhones hos GM store sedan dom öppnade. Våra barn har lätt att tappa saker i golvet och även vi vuxna ibland. Då går vi till butiken och får snabb hjälp samt supertrevlig service! Läs mer

Yvonne B skrev om GmStore
    Displayen på min gamla mobil hade svartnat efter ett fall i marken. Jimmy på Telefonplan erbjöd olika lösningar. Jag köpte en fin begagnad bättre mobil av honom och fick hjälp med att överföra innehållet. Fick även hjälp med andra tjänster, som för mig är svåra.
    Förra gången jag anlitade honom gjorde han min gamla sega dator som ny.
    Jimmy levde MER än upp till mina förväntningar. Han är vänlig, proffsig och generös. // Yvonne Läs mer
  • 2018-11-07

Mikael E skrev om GmStore
    Utmärkt service och kundbemötande! Läs mer
  • 2018-11-07

Alesandro D skrev om GmStore
    Fantastick bemötande seriös och har lagat min dator mycket professionell jätte nöjd tack för hjälp. .. Läs mer
  • 2018-11-06

Petra H skrev om GmStore
    Väldigt bra service. Det känns tryggt och personligt. Och att man får ett ärligt svar. Läs mer

Mikrofonvägen 15, 126 28 Hägersten