GmStore

Mikrofonvägen 15, 126 28 Hägersten — Visa karta

Välkommen till GmStore!

Vill du ha hjälp med att laga din spruckna iphone som du tappade i golvet? Eller har du råkat bada med din mobiltelefon? Du kan vara lugn - Vi på GmStore hjälper dig gladeligen att få ditt problem fixat. Vi tillhandahåller snabb service, Drop-in reparationer och hög kvalitet. Lämna in din enhet fysiskt i vår butik eller skicka den enkelt via post. Vi reparerar och skickar tillbaks med rekommenderad post. Mer om hur du går till väga hittar du på vår hemsida. Du hittar oss även på Mikrofonvägen 15, 126 28 Hägersten.
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 101 kunder tycker om GmStore

• 2019-08-16

Lisbeth M skrev om GmStore
    Uppdatering av min dator gick snabbt o enkelt Läs mer
  • 2019-08-13

Camilla L skrev om GmStore
    Jag fick hjälp att byta högtalare i min iPhone, servicen var exceptionellt bra, de tar sitt arbete på allvar och ser till att kunden blir nöjd. Jag kan varmt rekommendera GM store! Läs mer
  • 2019-08-11

MIO L skrev om GmStore
    Kunnig, vänlig, serviceminded, relevant prissättning. Fick dator tömd på innehåll och batteri bytt på telefon. Mycket nöjd. Läs mer
  • Sofia S

2019-08-10

Sofia S skrev om GmStore
    Alltid hjälpsam. Kunnig och bra priser. Läs mer
  • 2019-08-09

Lilian G skrev om GmStore
    Reparation trevligt bemötande och snabbt Läs mer
  • 2019-08-08

Hannes R skrev om GmStore
    Grym service! Tålamod och kompetens. Rimliga priser. Läs mer
  • Shayenne M

2019-08-08

Shayenne M skrev om GmStore
    Jag behövde byta batterier, det gick väldigt snabbt, ca 5-10 minuter. Tydlig information och jätte trevligt bemötande. Efter att jag fick nya batterier så funkade min mobil som att den var ny igen! Läs mer
  • 2019-08-07

Ebba B skrev om GmStore
    Byte av batteri
    Mycket fint och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-08-02

Mikael K skrev om GmStore
    Jag hade innan mitt besök hos Gmstore rätt dåliga erfarenheter av folk som reparerar mobiler då jag tidigare betalat svindyrt för problem som ändå kommit tillbaka efter service. Denna gång hade min mobils touchfunktion slutat fungera och jag hade inga tankar om att mobilen skulle bli lika bra som originalskick efter service eller att jag skulle komma billigt undan. Jag blev motbevisad på båda punkterna.

Jimmy (ägaren?) har ett servicetänk utöver det vanliga och jag undrar efterhand om jag blivit bättre bemött av någon reparatör tidigare. Han är trevlig (tog mig i hand när jag kom in, bara det haha) och tar sig tid att verkligen förklara vad som är fel med mobilen och är tydlig med vilka alternativ för service som är tillgänglig så man får en klar bild över sitt "köp" hos honom. Detta till skillnad från andra reparatörer jag stött på som gärna fort hoppar till att man bara ska ta fram kreditkortet.

Allt som allt gick reparationen fort och prislappen hamnade fortfarande under vad jag hade hamnat på hos de andra reparatörerna jag Googlade på innan jag hittade GMstore. Värt att nämna är även att priset landade där trots att Jimmy även fixade till ett skärmskydd jag inte hade innan och inte bett om, alldeles gratis.

Jag rekommenderar Jimmy och GMstore varmt för alla som vill ha pålitlig service till ett bra pris.

/Micke Läs mer
  • 2019-08-02

Lisa B skrev om GmStore
    Smidigt, rimligt pris och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-07-27

Maria W skrev om GmStore
    Kanon bra service!
    Snabbt och effektivt. Läs mer
  • Björn B

2019-07-25

Björn B skrev om GmStore
    Fantastiskt trevligt bemötande och snabbt och skicklig utfört arbete redan nästa dag kunde jag hämta min dator. Fick även nyttig information runt vård och skydd av datorn utan att jag upplevde att han försökte pracka på mig något. Kan varmt rekommenderas. :) Läs mer
  • 2019-07-24

Elisabeth S skrev om GmStore
    Kom in i butiken för skärmbyte på IPhone. Professionell och snabb service! Mobilskärmen var färdig på 30 min. Läs mer
  • 2019-07-23

Ernst J skrev om GmStore
    Bytte batteri på min iPhone 6. Klart på några minuter. Blev bra bemött av den trevliga personalen! Läs mer
  • 2019-07-13

Viktor K skrev om GmStore
    Super bra service.
    - trevlig.
    - bra service.
    - god kunskap. Läs mer
  • 2019-07-13

Nawar A skrev om GmStore
    Väldigt snabb och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-12

Lucila B skrev om GmStore
    Super bra allt! Smidigt och tydligt Läs mer
  • 2019-07-11

Luis T skrev om GmStore
    Jag har upplevt att det funkar bra, inga konstighet.
    Han är alltid trevlig mot mig, snäll och proficionell i sitt jobb
    alltid haft bra bemötande osv Läs mer
  • Erik W

2019-07-10

Erik W skrev om GmStore
    Alltid trevligt bemötande. Hög kompetens. Kan varmt rekommendera gm store. Erik Läs mer
  • 2019-07-08

Andreas H skrev om GmStore
    Ypperligt service
    Köpte min telefon där, fungerar utmärkt Läs mer
  • 2019-07-05

Martin E skrev om GmStore
    Kanonservice och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-05-25

Ella H skrev om GmStore
    Bästa servicen! Snabbt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-05-22

Andreas L skrev om GmStore
    Superbra och trevligt! Fick extra skyddsglas på köpet när jag bytte skärm. Läs mer
  • 2019-04-28

David R skrev om GmStore
    Har lagat flera telefoner, och alltid varit nöjd. Går snabbt och är prisvärt. Läs mer
  • 2019-04-26

Fredrik B skrev om GmStore
    Var in för att byta glas på två Iphones. Jag fick mycket bra kundbemötande och service. Detta gjordes genom att de gav förslag på olika alternativ och vad respektive alternativ skulle ge mig i kombination med ett mycket bra pris. Jag kan starkt rekommendera Gm Store Läs mer
  • 2019-04-09

Maria L skrev om GmStore
    GmStore fixade min spruckna skärm på telefonen. Smidigt och enkelt gick det att få det åtgärdat!
    Trevlig och lyhörd personal samt väldigt professionella. Rekommenderar varmt! Dessutom betydligt billigare än att fixa det inne i stan men med samma höga standard. Läs mer
  • 2019-03-29

Thomas W skrev om GmStore
    Bra och snabb och prisvärd service. Läs mer
  • 2019-03-26

Göran L skrev om GmStore
    Bra vänlig service - kunnig! Intresserad av problemet och utmärkt rådgivning. Bra pris och jag kommer gärna tillbaka!

Ärendet var hårddisk och virus koll. Läs mer
  • 2019-03-18

Andreas G skrev om GmStore
    Jag köpte en laddkabel till min mobil. Första gången jag skulle ladda fungerade det inte. När jag då går tillbaka för att byta visar det sig att det är smuts i laddporten som är problemet. Jag får då proffs hjälp att rengöra den utan kostnad. Stort tack. AG8 Läs mer
  • 2019-02-13

Andreas Å skrev om GmStore
    Snabb service som alltid, hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • 2019-01-28

Kristina L skrev om GmStore
    De lagade en trasig mobil snabbt, prisvärt och med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-01-26

Carina S skrev om GmStore
    Oerhört trevligt och professionellt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-15

Ingela E skrev om GmStore
    Snabbt, trevligt bemötande och ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-01-13

Agneta S skrev om GmStore
    Positivt bemötande god service brett kunnande bra utförande bra pris det företag jag återvänder till vid behov.8 Läs mer
  • 2019-01-10

Kasper O skrev om GmStore
    Trevligt bemötande snabb service Läs mer
  • 2019-01-04

Sofia L skrev om GmStore
    Bra och snabb service, seriöst företag Läs mer
  • 2019-01-04

Karolina V skrev om GmStore
    GmStore är noggrann, snabb och trevlig. Har fått mobilskärmar lagade på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-01-02

Linus Ö skrev om GmStore
    Jag bytte skärm på min IPhone 7. Lämnade in den strax efter lunch och hämtade den ca 15 min innan stängning. Innan jag hämtade telefonen ringde till och med mannen i butiken till min sambo för att dubbelkolla så jag inte glömt att hämta ut mobilen.
    Det visade sig att tuch-funktionen krånglade lite, men trots att butiken skulle stänga så stannade han kvar och bytte skärm igen (den här gången till en bättre skärm än den jag hade beställt från början, till samma pris) helt utan att visa missnöje. Mycket bra service! Läs mer
  • 2019-01-02

Ivar C skrev om GmStore
    Behövde reparera två st iPhones, fick snabbt besked om åtgärd och kostnad samt sedan snabb reparation och ettmeddelande om att reparationen var klar. Toppen företag. Läs mer
  • 2018-12-22

Love L skrev om GmStore
    Vänligt, proffsigt och generöst bemötande! Rekommenderas! 😁❤️ Läs mer
  • 2018-12-14

Christian H skrev om GmStore
    Positivt bemötande, snabb och hög servicegrad. Läs mer
  • Karin K

2018-12-13

Karin K skrev om GmStore
    En del av skärmen på min iPhone var död.
    Jag hade inte sp höga förväntningar på att det skulle kunna lagas.
    Mottagandet var fantastiskt och servicen bra telefonen fungerar. Fick dessutom 100 kr rabatt.
    Kommer absolut tillbaka om det behövs. Läs mer
  • 2018-12-12

Dan F skrev om GmStore
    Reparation. Snabbt billigt bra förklaring Läs mer
  • 2018-12-10

Dennis H skrev om GmStore
    Otrolig service, trevlig butik. 10/10 Läs mer
  • 2018-12-07

Katarina T skrev om GmStore
    Fantastisk bra och snabb service. Läs mer
  • Asghia R

2018-12-01

Asghia R skrev om GmStore
    Hej jag är en ungdom som hade en mobil som fungerade inte alls. I början började mobilen glicha och gå in i appar utan att jag själv valde att gå in på dom. Sedan började skärmen förlora färg och blev helt svart. Jag trodde det var helt hopplöst att laga mobilen då mobilen inifrån var förstörd.

Men sedan gick jag till GMstore för att en bekant till mig rekomenderade deras affär. Jag gick in och Jimmy (mannen son jobbar där) var jätte trevlig. Han mötte mig med ett leende frågade om jag ville ha kaffe och sedan när jag kände mig bekväm så frågade han vad som var felet med mobilen. Jag började förklara problemet och han började genast sätta igång. Efter bara 10 minuter så var han klar och min mobil var som nytt!

Jag hade tidigare gått till flera olika typer av mobil reparatörer och det var helt hopplöst. Servicen var väldigt obekväm och priset var alldeles för hög. Dom sa att mobilen skulle bli fixad om 1-2 veckor.

I GMstore var det billigt. snabbt och väldigt trevligt. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • David M

2018-11-30

David M skrev om GmStore
    Har besökt GMstore flera gånger och varje gång jag går därifrån går jag med känslan av att blivit riktigt proffsigt bemött- servicen, kunskapen och, framförallt, ÄRLIGHETEN! Oavsett bekymmer jag har med min telefon så är detta det enda stället jag vänder mig till. Rekomenderas starkt!
    Urnöjd kund Läs mer
  • 2018-11-27

Niklas T skrev om GmStore
    Gjorde ett skärmbyte på iPhone 6s. Blev bemött väldigt professionellt. Bra service och väl utfört arbete. Läs mer
  • 2018-11-26

Elin K skrev om GmStore
    Bytte skärm. Väldigt bra bemötande och snabbt ordnat. Läs mer
  • Tommy E

2018-11-26

Tommy E skrev om GmStore
    Fantastiskt trevligt bemötande och snabbt utförd service! Läs mer

Mikrofonvägen 15, 126 28 Hägersten