GmStore

Mikrofonvägen 15, 126 28 Hägersten — Visa karta

Välkommen till GmStore!

Vill du ha hjälp med att laga din spruckna iphone som du tappade i golvet? Eller har du råkat bada med din mobiltelefon? Du kan vara lugn - Vi på GmStore hjälper dig gladeligen att få ditt problem fixat. Vi tillhandahåller snabb service, Drop-in reparationer och hög kvalitet. Lämna in din enhet fysiskt i vår butik eller skicka den enkelt via post. Vi reparerar och skickar tillbaks med rekommenderad post. Mer om hur du går till väga hittar du på vår hemsida. Du hittar oss även på Mikrofonvägen 15, 126 28 Hägersten.
Öppet just nu
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 36 kunder tycker om GmStore

• Daniel D skrev om GmStore
    Köpte en dator. Bra bemötande, väldigt tillmötesgående. Kan starkt rekommendera GMstore. Läs mer
  • Ann-britt J
    Ann-britt J skrev om GmStore
    Trevligt bemötande! Fick snabb hjälp! Ingen kostna! Det var bra!! Läs mer
  • Matilda S skrev om GmStore
    Lämnade in min telefon som hade sprucken skärm och trasigt batteri och fick jättebra service! Jättetrevlig och kunnig personal och allt kändes väldigt tryggt! Läs mer
  • Lovisa M skrev om GmStore
    Super trevlig och vänlig personal! Väldigt kunniga inom ditt arbete Läs mer
  • Petra A
    Petra A skrev om GmStore
    Bytt glas och batteri på iPhone6s. Det gick snabbt och blev perfekt! Fantastisk service! Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Sylvia D skrev om GmStore
    Tack för ett väldigt trevligt bemötande och bra service. Kan starkt rekommenderas!
    Min sons IPhone hade gått sönder, och den lagades direkt när jag var på plats till ett överkommligt pris. // Sylvia Läs mer
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om GmStore
    Beställde en telefon reparation som utfördes på bara 1 timme och kostade två tredjedelar av vad konkurrenterna tar. Trevligt och kompetent bemötande samt ett Perfekt Reparationsresultat och jag är mycket nöjd, jag tycker att det är den här firma som ska heta Reko istället👍För det är dom verkligen. Har anlitat dem tidigare och kommer så att göra igen! Läs mer
  • Artur P skrev om GmStore
    Perfketka kund bemötande och änkla lösningar på allt Läs mer
  • Andreas H skrev om GmStore
    Jag tycker att jag fick bra service o är nöjd kund. Läs mer
  • Helen F skrev om GmStore
    Skärmbyte. Trevligt snäll hjälpsam och kunnig personal. Allt gick fort och smidig. Läs mer
  • Mattias L skrev om GmStore
    Bra priser, superbra service och trevlig personal! Läs mer
  • Staffan S skrev om GmStore
    Mkt snabb och proffsig service. Vänligt bemötande. Perfekt! Läs mer
  • Bojan S
    Bojan S skrev om GmStore
    Vi lagar alltid våra Ipads och IPhones hos GM store sedan dom öppnade. Våra barn har lätt att tappa saker i golvet och även vi vuxna ibland. Då går vi till butiken och får snabb hjälp samt supertrevlig service! Läs mer
  • Yvonne B skrev om GmStore
    Displayen på min gamla mobil hade svartnat efter ett fall i marken. Jimmy på Telefonplan erbjöd olika lösningar. Jag köpte en fin begagnad bättre mobil av honom och fick hjälp med att överföra innehållet. Fick även hjälp med andra tjänster, som för mig är svåra.
    Förra gången jag anlitade honom gjorde han min gamla sega dator som ny.
    Jimmy levde MER än upp till mina förväntningar. Han är vänlig, proffsig och generös. // Yvonne Läs mer
  • Mikael E skrev om GmStore
    Utmärkt service och kundbemötande! Läs mer
  • Alesandro D skrev om GmStore
    Fantastick bemötande seriös och har lagat min dator mycket professionell jätte nöjd tack för hjälp. .. Läs mer
  • Petra H skrev om GmStore
    Väldigt bra service. Det känns tryggt och personligt. Och att man får ett ärligt svar. Läs mer
  • Torbjörn H
    Torbjörn H skrev om GmStore
    Lagat skal, köpt dator, köpt tillbehör till mobil.

Mycket trevligt bemött. Goda kunskaper. Förväntade mig inte mycket men blev positivt överraskad. Bra öppettider.

Grymt ställe. Kan rekommenderas.

Tobbe Läs mer
  • Åsa K skrev om GmStore
    Lagade en iPad som inte fungerade. Snabb och bra service samt trevligt bemötande. Läs mer
  • Jan Erik M skrev om GmStore
    Bra bemötande och utmärkt service Läs mer
  • Jiselle Z skrev om GmStore
    Bra service, snabbt, smidigt och upplevelse Läs mer
  • Juana C skrev om GmStore
    Allt var bra, det enda var väl att det tog lite längre än 1 vecka. Läs mer
  • Jamal A skrev om GmStore
    Lämnade min iphone fick den som ny Läs mer
  • Anna J skrev om GmStore
    Alltid toppenservice! Ägaren är mycket hjälpsam! Läs mer
  • Murat C skrev om GmStore
    Mycket bra service , rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jimmy B skrev om GmStore
    Varit där 2gånger. Första gången bytte jag ut trasig skärm på mobilen, gick snabbt och blev jättebra. mycket prisvärt.
    Andra gången så glappade laddkabeln och det löste han på engång.
    Mycket trevlig och proffsig personal. Läs mer
  • Sandra B skrev om GmStore
    Mobilen laddade inte. Fixade på en gång och snabbt. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Daniel E skrev om GmStore
    Skickade min pc gamimg rig till reparation. jag är väldigt nöjd med servicen.bemötandet var genuin och personcentrerat vilket jag verkligen uppskattar. till utsträckningen jag kände mig en smula påtvingande och besvärande som kund. :D Läs mer
  • Martin T skrev om GmStore
    Mycket trevlig och personlig service. Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W skrev om GmStore
    Byte av batteri i en iPhone 6s samt byte av skärm på en annan iPhone 6. Bra och snabb service samt bra pris. Läs mer
  • Ida R
    Ida R skrev om GmStore
    Kunnig, professionell och hjälpsam! Alltid bästa service! Läs mer
  • Thomas E skrev om GmStore
    Bytte trasig skärm på iPhone. Fick snabb och trevlig service, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Therese P skrev om GmStore
    Alltid ett professionellt och trevligt bemötande. Utöver det är det alltid snabb service och bra priser. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Eva M skrev om GmStore
    Lagade glaset på min IPhone och hemknappen och det till bra pris och snabbt. Fick ett mycket trevligt bemötande av mannen som arbetar där. Läs mer
  • Fredrik S skrev om GmStore
    Jag har bytt glas och batteri på min iphone och glas på en ipad och är supernöjd, det går snabbt och killen var mycket trevlig.

Rekomenderas starkt.
    Med vänlig hälsning, Fredrik Läs mer