Gigamex Hötorget

Gigamex Hötorget

En del av Gigamex - www.gigamex.se
Välkommen till Gigamex Hötorget!

Här vid spärrarna i Hötorgets T-bana lagar vi din iPhone, iPad, Samsung, Huawei eller Xperia medan du väntar. Vi utför kostnadsfri felsökning, om problemet inte är vattenskada, och har fast pris på våra reparationer. Vi tar endast kortbetalning och SWISH, ej kontanter, i butiken.

Vi kan de flesta märken och modeller och felsöker även datorer. Välkommen!

Läs vad 980 kunder tycker om Gigamex Hötorget 2

2021-05-11
    Bra service, tog mindre än 90 min med SamsungS20
  • 2021-05-10
    Bytte laddkontakt på iphone, nya skyddsglas. Snabbt, proffsigt och trevligt bemötande
  • 2021-05-10
    Bytte skärm på min Samsung. Snabbt och smidigt.
    2021-05-07
    Jag blev rekomenderad er butik Bra svar bedömning av min surfplatta trasigt glas Bra info kostnad tydlig .Bra att man betalade efter rep . Mkt lyhörd personal och konstruktiva frågor.Dialog direkt via sms som gjorde att väntan kortades ett dygn . Jag blev glatt överaskad av hur fin min älskada padda blivit .Bättre för min synnedsättning Tack ! Mkt fin ide att skänka till Barncancerfonden Jag har själv haft aggressiv bröst cancer.
    2021-04-30
    Superbra bemötande, snabbt jobbat och höll vad de lovade. Dessutom olika pris- och kvalitetsnivå att välja på för glaset som skulle ersätta det spruckna i dotterns mobil. Dessutom supertrevlig kille i kassan som till och med rekommenderade andra ställen att leta mobilskal på när deras lite lyxigare skal låg utanför en 8-årings ekonomiska räckvidd.
    2021-04-30
    Utmärkt och snabbt service 👍
    Jag har bytt en skärm på min mobil och det blev som ny
    2021-04-24
    Gick för att laga sprucken samsung s20ultra skärm. Fint resultat och arbetet gick snabbt enligt överrenskommen tid. Mycket nöjd!
    2021-04-17
    Snabb, trevlig hjälp. Kan rekommenderas!
    Perfekt! Härligt att vi kunde hjälpa dig snabbt :) Önskar dig en fin dag. Gigamex Hötorget
    2021-04-17
    Snabbt och proffessionellt bemötande. Bytte en sprucken skärm på en Iphone. Trodde det skulle ta ganska lång tid men det var klart på 20 minuter.
    Hej Johan! Kul att du är nöjd :) stort tack för din recension! Gigamex Hötorget
  • 2021-04-16
    Snabbt byte av skärm. Enkelt och lättillgängligt.
    Hej Linda! Härligt att vi kunde hjälpa dig STORT tack för recension :) Gigamex Hötorget
    2021-04-16
    Snabb lev, nöjd m resultat. Tog ca 1 timme. Rekommenderas
    Hej Viktor! Kul att du är nöjd med allt :) Stort tack för din recension! Gigamex Hötorget
  • 2021-04-16
    Byte glas på IPad, snabb bra service till grymt pris!
    Hej Johan! Härligt att vi kunde hjälpa dig STORT tack för recension :) Gigamex Hötorget
    2021-04-02
    Bra bemötande bra service snabbt utfört
    2021-04-02
    Mycket nöjd med servicen och produktkvaliten
    Hej Ove! Härligt att vi kunde hjälpa dig STORT tack för recension :) Gigamex Hötorget
    2021-03-31
    Laga glas på mobilen. Snabbt, trevligt effektivt
    Hej Maria! STORT tack för recension :) Önskar dig en jättefin dag! Gigamex Hötorget
  • Jan
    2021-03-31
    Fixade en böjd ipad m sprucket glas snabbt o tiln bra pris. Påsken är räddad!
    Hej Jan! STORT tack för recension :) Önskar dig en jättefin påsk! Gigamex Hötorget
    2021-03-31
    Jag bytte skärm på min IPhone X, allt med skärmen är bra förutom att mitt face-id fungerar ungefär var tredje gång man använder det. Därav mitt betyg.

/Philip
    Hej Philip, Vi ber dig att åka förbi butiken igen för undersökning. Vi får lösa ärendet på en gång. Tack för din recension. Gigamex Hötorget
    2021-03-31
    Mycket trevlig personal, snabbt jobbat.
    2021-03-13
    Gav mig bra service och min skärm som dem lagade är exakt som en ny telefon!
    Tack för din recension Denise ! Vad bra att allt gick som det skulle :) Önskar dig en fin dag. Gigamex Hötorget
    2021-03-13
    Jag fick bytt glasrutan på min Samsung Galaxy S8 som var sprucken på bara 1,5 timmar. Telefonen är som ny!
    Utmärkt jobb gjort av mycket trevlig och kompetent personal!
    2021-03-11
    Snabb och proffsig service, trevligt bemötande, bra priser
    Hej Maria! Kul att du är nöjd med allt :) stort tack för din recension! Gigamex Hötorget
    Snabbt utfört arbete.
    Trevligt bemötande.
    Tack för din recension Maria! Vad bra att allt gick som det skulle :) Önskar dig en fin dag. Gigamex Hötorget
    2021-03-11
    Snabbt åtgärdande av trasigt glas till iphone 11.
    Hej Margareta! Kul att du är nöjd :) stort tack för din recension! Gigamex Hötorget
  • Erik Tony H
    2021-03-05
    Kano service lämmnat in telefoner 3 gånger alltid med bra resultat snabb service trevlig personal kan bara rekommendera dom
    Hej Erik! Kul att du är nöjd med både bemötandet & servicen! STORT tack för recension :) Gigamex Hötorget
    2021-02-16
    Min skärm har blivit seg. Flera ställen på skärmen slutar fungera varje dag, oftast längre upp på skärmen. Måste använda Siri då touchen slutar fungera. Inte värt pengarna för fem öre
    2021-01-25
    Snabb och bra service med kvalite!
    2021-01-24
    Utmärkt service, tydlig information av professionell personal .
    2021-01-22
    Bra och smidigt inga problem över huvud taget
    2021-01-22
    Jättefin service. Trevlig personal.
    Hej Gabriella! Kul att du är nöjd med allt :) stort tack för din recension! Gigamex Hötorget
  • 2021-01-21
    Företaget bemötte mig bra, men leveransen av reparationen var inte bra och var inte kontrollerad. Min touchscreen fungerar inte alls på vissa ställen. Måste reklamera och åka tillbaka till butik IGEN, ingen svarade då jag ringde.
    Hej Anna! Ledsen att du upplever touch fel på skärmen Återkom till oss så får vi lösa problemet omgående. Tack för ditt förståelse. Gigamex Hötorget
    2021-01-20
    Är flitig kund och har lagat massor av iPhones paddor samt bytt batterier 2-3 ggr till Mac datorer. Lysande service, bemötande samt - viktigast av allt när man har tonåringsbarn - det går fort👍
    Tack för din recension Måns! Vad bra att allt gick som det skulle :) Önskar dig en fin dag. Gigamex Hötorget
    2021-01-20
    Bytte batteri och glas på min IPhone.
    Nöjd med bemötande, service och att det gick snabbt.
    Hej Torkel! Kul att du är nöjd med allt :) stort tack för din recension! Gigamex Hötorget
  • 2021-01-20
    Iphone 10 skärmbyte. Det bra och snabbt utfört.
  • 2021-01-20
    Lite för lång väntetid innan reparation kunde startas.
    Hej Hans! Ledsen att du fick vänta en stund på att få service. Hoppas att du är nöjd med resultatet!. Tack för recension :) Gigamex Hötorget
  • 2021-01-20
    Bra service, något sena men bad om ursäkt för detta.
    Hej Helena! Ledsen att du fick vänta en stund på att få service. Vad bra att du är nöjd med resultatet! Önskar dig en fin dag. Gigamex Hötorget
    2021-01-20
    Vänligt bemötande, snabbt och proffsigt! Rekommenderas!!
    Hej Anna! Kul att du är nöjd med både bemötandet, servicen! STORT tack för recension :) Gigamex Hötorget
    2021-01-20
    Gick snabbt att byta skärm (20 min) och nya skärmen fungerar jättebra! Rekommenderar
    Hej Emma! STORT tack för recension :) Önskar dig en jättefin dag! Gigamex Hötorget
    2021-01-20
    Lagade skärm på äldre iphone. Skulle inte vara några problem att fixa enl. personalen.

Dock: Problem uppstod efter bara ett par h efter reparationen och fick laga om telefonen ytterligare 2 ggr. Fick ändå betala fullpris... hade nog förväntat mig lite schystare pris när lagningen höll först ”tredje gången gillt”.... Bra pris i jämförelse med konkurrenter dock.
    Hej Ida! Vad tråkigt att höra. Vi ber om ursäkt för störandet just med att komma tillbaka på en garanti ärende. Ibland kan det komma upp fabrikationsfel och tyvärr så hände det med din iPhone. Det vi kan göra är att erbjuda dig rabatt eller ett gratis skärmskydd vid nästa lagningen om du skulle vilja det. Du är välkommen! Önskar dig en fin dag. Gigamex Hötorget
  • 2021-01-20
    Fixade min skärm och det gick smidigt och snabbt. Killen i kassan var superbra
    Härligt att höra! Tack för din recension Robert. Gigamex Hötorget
  • Monika T
    2020-11-16
    Snabbt, smitigt, bra bemötande
    2020-11-15
    Fick välja mellan orginalskärm eller kopia. Fick ingen info om att mobilen skulle varna om att det ej är en orginalskärm. Får notiser flera ggr om dagen pga skärmen. Hade jag vetat det hade jag valt orginalskärm.
    Hej Anna, Tyvärr så att från iPhone 11 och uppåt så får man det meddelandet om man byter någon del på telefonen. Det spelar ingen roll om det är en original eller kopia. Eftersom Apple har gjort på så sätt att mobilen måste kalibreras hos de ifall man vill laga/ byta något i mobilen. Gigamex Hötorget
  • 2020-11-15
    Bemötandet var toppen. De bytte krossad skärm och display på 2,5 timme. Grymt bra. Enda minuset är att det blev dyrt.
    Hej Linda! Tack för din recension, vad bra att allt gick som det skulle! :) Gigamex Hötorget
  • 2020-11-15
    Jag kom dit och ville fixa min skärm som var spräckt. Telefonen gick dock fortfarande att använda perfekt och skärmen funkade utan problem. Efter jag lämnade in den så funkade skärmen dock inte alls. Efter att jag fick tillbaka telefonen så gick den i princip inte att använda. Jag bytte till en B skärm. Det var hemskt. Jag gick tillbaks än en gång och bad de fixa den. Men när jag fick tillbaka den så funkade den fortfarande inte. Otroligt irriterande. Gick tillbaka en tredje gång och då bytte de till en A skärm och då funkade det. Väldigt irriterande. Skulle inte rekommendera.
    Hej Amelie, Vi Beklagar det som har hänt dig. Kan härmed påminna att ett fabrikations fel kan komma upp speciellt när det gäller elektronik, och det dyker upp efter ett tag av monteringen Hoppas att du är nöjd nu med resultatet i alla fall. Vänliga hälsningar Gigamex Gigamex Hötorget
  • Janice K
    2020-11-15
    Jag lämnade in min IPhone X med trasig skärm och fick trevligt och professionellt bemötande. Snabb och prisvärd service!
    Tack för din recension Janice ! Önskar dig en fin dag. Gigamex Hötorget
    2020-11-15
    Bra bemötande bra service mmmmmmmmmmmmmmmmnmm
    Hej Lenn ! Vad bra :) tack för din recension. Ha en fin dag! :) Gigamex Hötorget
  • 2020-11-13
    Trevligt bemötande, enormt snabba och överkomligt pris. Rekommenderas varmt!
    Super! Vad bra att vi kunde leverera snabbt och till ett bättre pris, dessutom! :) Önskar dig en fin dag Camilla. Gigamex Hötorget
  • 2020-11-13
    Ny skärm på ipad + skyddsglas mycket snabb och trevlig service mer än nöjd.
    Kul att höra! Tack för positiv feedback Hatie . Gigamex Hötorget
    2020-11-13
    Panik! Telefonen svart men fungerar. Ringer Gigamax och dom har en display. Hänger på låset dagen efter, efter 2 timmar var den klar! Superbra bemötande och proffsigt jobb!
    Stort tack för din recension Sten ! :) Kul att du är nöjd med allt! Önskar dig en fin dag. Gigamex Hötorget
  • 2020-11-13
    Snabb och trevlig service vid byte av trasig skärm.
  • 2020-11-08
    Snabbt och smidigt! Behövde hjälp med min trasig skärm till min mobil.
    Härligt att höra! Tack för din recension Agnieszka. Gigamex Hötorget