Läs vad 27 kunder tycker om Zoom Mobiles Tyresö 2

2022-01-16
    Ni stavade mitt namn fel, men annars var allting bra
    Hejsan, Vi ber om ursäkt att vi stavade fel ditt namn. Vi är glada att höra att du gillade våra priser, tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2022-01-13
    Bytte skärm på en iPhone. Finns inget att klaga på. De tog emot den, bytte skärm och jag hämtade/betalade, allt inom en timme.
    Tack Eric. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-12-19
    Bra och proffsigt byte av skärm i min S20 Ultra
    Tack Rolf. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-12-19
    Trevligt bemötande och snabb hjläp
    Tack för dina synpunkter Johanna. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-12-16
    Snabbt och smidigt. Priset helt ok.
    Tack så mycket Lina. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-12-10
    Fungerat som förväntat. Bra utfört jobb. Bra information om bl a garanti.
    Tusen Tack Jan. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-12-02
    Snabb service, trevlig och kunnig personal, prisvärt!
    Tack för dina synpunkter Katerina. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
  • 2021-11-29
    Snabb bra service. Skärmbytet fixades direkt.
    Tack Jeanette. Kul att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-11-20
    Raskt och utan krusiduller, bra service!
    Vi är tacksamma att du gillade våra tjänster Björn. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-11-13
    Bra, snabb service vid byte av mobilskärm.
    Tack Hale. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
  • Zohrah S
    skrev om Zoom Mobiles Tyresö
    2021-11-11
    Har varit i butiken flera ggr med olika problem och har alltid blivit bemött vänlig och fått hjälp med min telefon snabbt.
    Apple tyckte att min telefon kommer aldrig att funka och att den är helt död efter att jag hade tappat den på golvet men han på butiken fixade den utan några problem.
    Rekommenderar alltid den butiken till folk som behöver hjälp med mobilen.
    🌟 🌟🌟🌟🌟
    Tack för dina synpunkter Zohrah. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-11-07
    Bytte skärm på min telefon. Snabb och utmärkt service.
    Tack Amea. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
  • Björn Å
    skrev om Zoom Mobiles Tyresö
    2021-11-03
    Snabb service
    Korrekt leverans
    Trevligt bemötande
    Tack för dina synpunkter Björn. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-10-29
    Lagade telefon och det gick fort och blev bra.
    Tack så mycket Jimmy. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-10-28
    Mina förväntningar uppfylldes, bra bemötande.
    Tack Lenart, vi strävar alltid efter perfektion. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-10-25
    Bytte glas på mobil
    Gick snabbt
    Proffsig personal
    Tack Lars. . Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-10-23
    * Best customer servicing.

* I bought both new and used product..and i satisfied.
    Thank you for your comments Zaid. We are glad to hear that you liked our services. Thank you for checking us out and taking the time to share your experience with us. We hope to see you again if you ever need help repairing your smart devices! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-10-02
    Bra bemötande och bra hjälp och service. Det var dock lite svårt att förstå vad som sas ibland.
    Tack Mahin. Vi ber om ursäkt att du upplevde detta, vi försöker nästa gång att du inte upplever det. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-09-30
    ❤️❤️🧡🖤💜💛💚🤎💙💖💜❤️🧡💛💚💙🤎🤍🖤💖🤎🤍🖤💜❤️🧡💛💚💙💜
    Tack Mamarita. ❤️🧡💛💚💙💜 Zoom Mobiles Tyresö
    2021-09-30
    Bra service och trevlig personal
    Tack Beuvar. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-09-02
    Proffsigt bemötande och bra priser.
    Tack Hans. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-08-05
    Lurar folk på pengar, lagar en telefon för 3000kr som inte ens fungerar i totalt 2 dagar.
    Hej Nick!
    Vi ber om ursäkt att du upplevde det. Kan du vara snäll och kontakta våra kundtjänst så kan vi försöka att hitta en lösning för dig. Tack!
    2021-07-30
    Very nice service and quality phones!
    Thank you Valentins .We are glad to hear that you are satisfied with your purchase of mobile phone. Thank you for checking us out and taking the time to share your experience with us. We hope to see you again if you ever want to buy a smart device again! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-07-30
    Bytte en display på en samsung s20.
    Väldigt bra bemötande och dom höll tiden dom lovade.
    Tack Jari. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-07-29
    Utmärkt bemötande omtänksamma bra arbete!!!!!!!
    Tack så mycket Tommy. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö
    2021-07-28
    Mycket hjälpsamma och proffsiga. Vettig prissättning. 6 månaders garanti. Har annonser på marketplace. Enda lilla nackdelen är att de inte talar så bra svenska.
    Tack Kristian. Vi är glada att höra att du gillade den mobiltelefonen och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Vi försöker nästa gång att du inte upplever kommunikationssvårighet igen, Vi alltid ger extra jobb till nyanlända för att de kan komma in i arbetslivet i Sverige! Zoom Mobiles Tyresö
  • 2021-07-28
    Bra service, vänligt bemötande och bra priser. Jag rekommenderar.
    Tack att du rekommenderar oss till andra Laila. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Tyresö