Xpressreparation

Xpressreparation

Ring 073-615 67 96 www.xpressreparation.se
4.0

Vi lagar din smartphone, iPad eller dator i expressfart. Vi har säljer även reparationskit för dig som vill göra reparationen hemma. Att skicka iväg din trasiga produkt fungerar det med. Då hämtar vi ut den, lagar den och skickar tillbaka den till dig så fort den är färdig!

63 omdömen om Xpressreparation

Tobias S
Skrev om Xpressreparation

Bytte skärm hos dom, trevligt bemötande men tråkigt nog blev mobilen sämre efter bytet samt att dom riktigt dåliga på att besvara mail.

Svar från Xpressreparation

Hej Tobias! Det låter som om skärmen vi tog från din andra telefon är defekt. Vi beklagar att vi missat ditt mail, om det tar tid att få svar så föreslår vi att man ringer till någon av våra butiker eller använder chattfunktionen på vår hemsida mellan 10-16 på vardagar. På chatten kan du även skriva in din mailadress så att vi kan återkomma ifall det är så att vi inte kan svara omedelbart. Tack för ditt omdöme!

Hot Help
4.8/5 i betyg av 588 omdömen 4.8 av 588 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Tina C
Skrev om Xpressreparation

Smidigt och snabbt. Har lagat två IPad där. Något dyra tycker jag.

Maja M
Skrev om Xpressreparation

Fick mitt gals på mobilen lagat på några minuter, snabbt, smidigt och som ny igen. inga konstigheter!

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1501 omdömen 4.7 av 1501 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Chacholski W
Skrev om Xpressreparation

Väldigt nöjd, snabbt enkelt, och min iPad fungerar som det borde

Johan S
Skrev om Xpressreparation

Bra service och resultat på Ipadglas.

Tell H
Skrev om Xpressreparation

Bytt glaset på en iPhone 6 två gånger. Snabb reparation. Dyrt. Skulle gå dit igen vid behov.

Svensk Fastighetsförmedling

Snabbt och billigt batteribyte i en iPhone5

Susanne H
Skrev om Xpressreparation

Det gick snabbt vid reparationen. Men glaset var inte speciellt tåligt.

Minna P
Skrev om Xpressreparation

Very good service. friendly stuff and fast repair.

Marie N
Skrev om Xpressreparation

Snabb hjälp. Trevligt bemötande.

Per N
Skrev om Xpressreparation

Väldigt bra bemötande och snabb reparation samt att jag fick ett värdefullt erbjudande som jag utnyttjade.

Olivier F
Skrev om Xpressreparation

Reparation av skärm till iPhone. Bemötande var okej Reparationen var medelmåtta, glappande skärm.

Per B
Skrev om Xpressreparation

Jag lämnade in en iPad 2 för skärmbyte i Sollentuna. Hämtade dagen efter till ett okej pris. Snabbt och enkelt. Väl hemma upptäckte jag några mindre märken på nya glasets insida, missat lite i rengöringen vid bytet Jag påpekade detta på kvällen en helg via mejl men fick ändå svar inom en timme. Långt snabbare än förväntat. Där erbjöd man sig att fixa detta utan kostnad och fördröjning. Ett fel på ett försök är dålig statistik, men med rätt inställning att snabbt erbjuda hjälp kommer jag lätt att anlita dem igen.

Erik A
Skrev om Xpressreparation

snabbt och enkelt. (bytte en spräckt skärm på en ipad)

Svar från Xpressreparation

Hej Erik! Tack för ditt omdöme.

Erik L
Skrev om Xpressreparation

Snabb service, hjälpsamma med att rätta till när det efter första gången inte blev bra

Svar från Xpressreparation

Hej Erik! Tack för ditt omdöme.

Marie-louise F
Skrev om Xpressreparation

Snabb och bra service. Lite tråkiga lokaler som kan påverka intrycket av företagets kompetens.

Jesper J
Skrev om Xpressreparation

Lagat glas/lcd på både iPad & iPhone. På iPad satt glaset löst & krävde återbesök för åtgärd. På iPhone vart selfiekameran sämre. Påstod att det är originalglas men knappast då det blev dom ett grått filter och obrukbar kamera.

Helen K
Skrev om Xpressreparation

supporten på xpressreparation var bra

Fredrik W
Skrev om Xpressreparation

Bra bemötande men glaset jag lagade sprack direkt och när jag sedan fick något nytt pansarglas som dom kallade det så gick det omedelbart sönder i kanterna. Dålig kvalitet och jag är missnöjd med lagningen.

Jenny Anna Margareta R
Skrev om Xpressreparation

Snabb, proffsig service. De bytte glas på mobilen medan jag väntade!

Håkan T
Skrev om Xpressreparation

Bra och trevligt bemötande, byte av skärm Iphone, snabbt och proffsigt. tveksam till kvaliten på skärmen då jag bytt två gånger och bägge inom en kort tid spruckit igen,

Svar från Xpressreparation

Hej Håkan! Bra att du är nöjd med vår service! Vi använder originalskärmar, så de ska vara av samma kvalitet som på en ny telefon. För att förhindra att skärmen går sönder om olyckan är framme igen så kan vi erbjuda skärmskydd som kallas "Panzer Glas" som ska ta smällen istället för skärmen, eller plånboksfodral som ska skydda hela telefonen. Tack för ditt omdöme!

Ingela R
Skrev om Xpressreparation

Snabbt, bra och smidigt, jättenöjd

Helena N
Skrev om Xpressreparation

Snabb bra service och mycket prisvärd

Maria N
Skrev om Xpressreparation

Snabbt trevligt och professionellt.

Mats R
Skrev om Xpressreparation

Alltid hjälpsamma och snabb service😃

Gunborg B
Skrev om Xpressreparation

Bemötandet var mycket positivt och servicen var snabb och professionell. Jag behövde ett nytt glad i min Iphone, eftersom mitt hade kraschat.

?
Skrev om Xpressreparation

spräckt displayglas Iphone5 ganska okay bemötande frågade om panzarglas var bra skydd, ja, så jag köpte det men efter ett par veckor sprack det, skyddsglaset, skitprodukt om ni frågar mig fick hjälp att få det demonterat, köpte skydds-'rock' i stället tjaa, okay men gaska dyr service

Fredrik G
Skrev om Xpressreparation

Jag lämnade in en Iphone 4S för åtgärd av Wifi som inte fungerade. Jag fick själv ringa och jaga status på reparationen, efter en dryg vecka hämtade jag telefonen eftersom man inte lyckats lösa problemet. Teknikern kunde inte svenska och försökte vad jag förstod säga att de behövde en reservdel som de inte hade. Jag fick då själv fråga mig fram om hur de tänkt sig att lösa problemet vidare. Då språkförbistring ställde till det och tjejen i receptionen inte verkade ha någon större kunskap om det hon var satt att göra frågade...

Svar från Xpressreparation

Hej Fredrik! Vi beklagar att reparationen inte har gått bra. Tyvärr är det ett lödningsarbete vilka oftast kan sluta med att telefonen inte fungerar, därav osäkerheten runt hur vi skulle gå vidare. Delen som behövdes är ett chip som är svårt att få tag på, vilket såklart orsakade ännu mer osäkerhet angående reparationstiden. Vi får be om ursäkt för den bristande informationen, receptionisten praktiserade och finns bland annat på plats för att översätta till svenska om det behövs, men är inte utbildad tekniker så fackliga...

Hans L
Skrev om Xpressreparation

Bra bemötande. Dock gick glasreparation inte bra för jag fick lämna in den igen för touchen fungerade inte.. Fick inget SMS om att den var fördig så den låg 1,5 veckor innan jag undrade om den var färdig.

Helen R
Skrev om Xpressreparation

Jag är mkt nöjd med den korta reparationstiden med att byta IPad-glas. Efter några veckor upptäckte vi dock att glaset hade en liten bubbla i sig och alltså inte var helt klart! I mina ögon var detta ett dåligt, kanske billigt, repatationsmaterial. Jag var direkt missnöjd med det dåliga bemötandet i telefon. Personen visade totalt ointresse av att vi ville komma och kunde heller inte ge en vägbeskrivning till lokalen i Sollentuna (fast vi bara var några kvarter bort!).

Svar från Xpressreparation

Hej Helen! Det är bara att komma in med iPaden igen så kan vi åtgärda felet. Tyvärr så är telefonisten inte bosatt i Sollentuna, därav den bristande vägbeskrivningen. Vi har dock en karta på vår hemsida under fliken "Våra butiker". Kartor till våra butiker i Märsta och Södertälje finns också. Det är bara att trycka på "Visa karta" så dyker den upp. Tack för ditt omdöme!

Jonas L
Skrev om Xpressreparation

Mycket snabbt och mycket prisvärt..!

Göran W
Skrev om Xpressreparation

Enligt förväntan. Byte av glas på två iPhones. Dock blev ett arbete reklamerad så nytt byte fick ske

Mustafa K

allt gick jättebra till, kanon 5 plus

Lisa E
Skrev om Xpressreparation

Snabb, prisvärd och trevlig service.

Felix K
Skrev om Xpressreparation

Snabb och trevlig service, mycket nöjd med min reperation

Hope M
Skrev om Xpressreparation

Bemötande gick snabbt trots att det fanns flera kunder som väntade. Jag beskrev problemet och återvände på den bestämda tiden, som var ca 2 timmar. Kom tillbaks och mobilen var helt återställd och fick veta orsaken och hur jag skulle undvika det i framtiden. Hade förstört min laddningskontakt och gick inte att ladda! Var nöjd och fortfarande funkar mobilen sen besöket :-)

Svar från Xpressreparation

Hej Hope! Tack för omdömet, rekommendera oss gärna till vänner och familj!

Jacqueline C

Byte av skärm I-phone 4S efter att den spruckit

Niklas N
Skrev om Xpressreparation

Snabb drop-in service med ett trevligt bemötande ligger helt i tiden, bra jobbat!

Åsa D
Skrev om Xpressreparation

Toppen service bytt glas på mobilen vid flera tillfällen.

Anna Carin H
Skrev om Xpressreparation

Jag fick trevligt och proffsigt bemötande, och det gick snabbt att få hjälp. Tyvörr höll bara lagningen av startknappen några veckor, sedan var samma problem tillbaka igen. Så det var ju väldigt trist. men annars var intrycket bra.

Svar från Xpressreparation

Hej Anna Carin! Vad bra att du är nöjd med vår service! Uppstår det något fel på en reparation inom garantiperioden så är det bara att komma in igen så gör vi vad vi kan för att allt ska fungera felfritt igen. Tack för ditt omdöme!

Anders B
Skrev om Xpressreparation

På deras hemsida står att de reparerar medan man väntar. Ringde dit för att kolla om tid behövde bokas innan, vilket de sa att man inte behövde. På fråga hur lång tid reparationen skulle ta så svarade de ca 1 timme. Jag åkte dit till de öppnade kl 10 för att vara säker på att kunna hämta den vid lunchtid. När jag lämnat in den så frågar jag när jag kan hämta den. Då säger de att idag har de ingen servicetekniker där på f.m. utan jag får komma tillbaka på e.m. Då frågar jag vilken tid och de svarar kl 15. Jag åker dit ca...

Svar från Xpressreparation

Hej Anders! Vi beklagar strulet med väntetiden. I vanliga fall går en mobilreparation på 1 timme, men under veckan du kom in så var vår ordinarie tekniker på semester, därav den längre väntan. Tyvärr är det teknikern som gör bedömningen på hur lång tid det kommer ta för en reparation och är denne inte på plats kan det vara svårt att ge ett exakt svar. Tack för ditt omdöme!

Cecilia R
Skrev om Xpressreparation

Helt jäkla värdelöst. lämnade in en s5 när jag fick tillbaka den satt inte den nya skärmen fast.

Svar från Xpressreparation

Hej Cecilia! Det var tråkigt att skärmen inte satt fast. Vi kan alltid ta och kolla på den igen om det är något vi har missat eller limma om ifall det bara är limmet som har lossnat. Tack för ditt omdöme!

Göran B
Skrev om Xpressreparation

Mycket bra men telefonskärmen fanns för tillfälligt inte i lager.

Azadeh B
Skrev om Xpressreparation

Mycket duktiga och snabbt fixat. Mycket nöjd. Rekommenderar starkt.

Elisabet A
Skrev om Xpressreparation

Bra service. Väl utfört byte av mobilskärm.

Anders T

Bra bemötande - byte av glas på Ipad - snabbt och effektivt med bra resultat

Anders E
Skrev om Xpressreparation

Felsökning och reparation av Ipad.

Elaine K
Skrev om Xpressreparation

iPad glass replaced. Quick service. Reasonable price. No problems.

Bengt G
Skrev om Xpressreparation

Snabb och smidig service Återkommer vid behov

Andreas G
Skrev om Xpressreparation

Bytte glas på iphone. Snabbt jobb, funkade. Något ordknapp personal.