Zoom Mobiles Huddinge

75 omdömen om Zoom Mobiles Huddinge

Sedan starten hos Reco 2021

Julia J
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabb service, bra pris och trevligt bemötande. Bra reparation.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Julia! Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priset och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Daniel K
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Till min sons stora glädje så fanns Zoom i Stuvsta. Dom fixade vårt problem med laddkontakt och skärm på ett riktigt proffsigt sätt. Smidigt och snabbt arbete. Personalen som jag träffade var riktigt strevliga. Jag kan starkt rekommenderar dem. Tack Ali för all hjälp. Du räddade min helg. Önskar er all lycka! Mvh Daniel.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Daniel! Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priset och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Helen B
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabb hjälp och bra bemötande.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Helen! Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Sandra M
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Har varit där flera gånger, trevliga och snabba varje gång

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Sandra! Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Lars J
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Bra bemötande och det gick snabbt och var prisvärt😄

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Lars! Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priset och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Johan J
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

God och snabb service. Bra att använda lokal butik när man kan.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Johan! Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig och stödjer den lokala företaget i området. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Sebastian R

Snabba, trevliga och bra pris = 🏆

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Sebastian. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Anders J
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabb och bra service, fick hjälp med skärmbyte.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Anders!! Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Elisabeth U
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Trevligt bemötande och snabb service i samband med byte av skärm på min mobil som jag tappat i golvet. Bra pris!

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Elisabeth! Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Jimmy T

Trevligt bemötande! Snabb service! Återkommer sannolikt i framtiden

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Jimmy. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Oscar L
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Mycket smidigt och bra upplevelse!! Snabbt fixat och extremt prisvärt! Rekommenderar stark Zoom Mobile!

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Oscar. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och priser. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Karin N

Trevligt bemötande avserviceteknikern

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Karin. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Eva E
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Bra att butiken ligger nära hemmet. Det gick snabbt och smidigt för en rimlig kostnad.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Eva. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och priser. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Emelie A
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Fick hjälp direkt med min spruckna skärm, jätte trevlig service!

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Emelie. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Caroline B
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Utmärkt bemötande och väl utfört batteribyte till bra pris. Dock lång väntetid trots förbokning, annars hade det blivit 5 stjärnor. Rekommenderas!

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Carolina. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Vi ber om ursäkt att du fick vänta. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Maria N
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Trevligt bemötande och snabb service. Är jättenöjd!

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Maria. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Ms R
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Alltid lika trevliga o snabba.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Ms. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Mr L
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabb service till bra pris o trevligt bemötande

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Mr. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Andrea K
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Så himla bra och snabb service, vi är mycket nöjda.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Andrea. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Torbjörn M
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Mycket snabb och bra service vid byte av glas till mobilen Mvh Tobbe

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Torbjörn, Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Hanna F
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Vi är jätte nöjda ,tack för hjälpen

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Hanna, Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Mr F
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Mycket snabb och smidig reperation. Prisvärt.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Mr F. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter

Ivar B
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Bra bemötande förväntningar på reparation mobilskärm

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Ivar. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Sofia L
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabbt och bra jobbat. Väldigt trevligt bemötande

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Sofia. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Mr H
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Trevlig och kunnig personal. Bra priser.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Hermann. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Jesper N
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

mycket smidigt och snabbt jobb att byta skärm på min iPad mini! tack 👍

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Jesper. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Nina S
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Vänligt och kunnigt bemötande.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Nina. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Johan K
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabb service, bra priser! Kommer in med en IPhone 8 Plus för batteribyte samt en IPhone XS för byte av trasig kameralins, allt ordnas direkt på plats och tar ca 30 minuter så behöver inte komma tillbaka för att hämta! 8:an kan användas direkt men XS får vila dryga timmen innan användning!

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Johan. Vi är glada att höra att du gillade våra priser, tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Sara B
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Fantastisk service och personal, jag gick dit för att laga en krossad mobilskärm och det tog endast 30 minuter. Skärmen och touch funkar utmärkt nu, väldigt bra pris också!

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Sara. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Magnus T
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Vettigt pris, snabb service. Kommer definitivt gå dit igen nästa gång jag har liknande behov

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Magnus. Vi är glada att höra att du gillade våra priser, tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Morgan N
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabbt och smärtfritt byte av ipadskärm. Trevlig personal.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Morgan. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Hafsia F

Grymma.... . ...........

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Hafsia. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Mikael S
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabb och bra service. Fick mitt trasiga iPhoneglas lagat på under 30 min.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Mikael. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Helen R
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Trevligt bemötande, bra lagning och mycket bra pris

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Helen. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Amanda Moa Ljub W
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabbt byte av glas på min mobil och trevlig personal

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Amanda. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Per W
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabbt, smidigt och rimlig kostnad

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Per. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Alberto H
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabb och effektivt service. Varmt rekommenderas.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Alberto att du rekommenderar oss till andra. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Kg Jonsson F
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

De gjorde vad jag ville, fixade min telefons laddkontakt.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Kg Jonsson. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Mazen E
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Bra service och bra priser, Rekommenderar det här stället

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Mazen att du rekommenderar oss till andra. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Robert B
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabb bra service och bra pris.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Robert. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Peter S
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Bra & snabb service, har fått skärm på telefonen bytt 2 ggr samt batteribyte 1 gång, till bra pris.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack så mycket Peter. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Joakim E

Gör det man beställde. Prisvärda

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Joakim. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Stephanie S

+ Snabb hjälp! - Lite svårt att kommunicera

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Stephanie. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter. Vi försöker nästa gång att du inte upplever kommunikationssvårighet igen, Vi alltid ger extra jobb till nyanlända för att de kan komma in i arbetslivet i Sverige!

Maria N
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Batterbyte Samsung. Hade problem med att en annan kund hade fått mitt beställda batteri. De såg till att få hem ett nytt så jag kunde få tillbaka min tfn samma dag ändå, även om det tog några timmar extra. Väldigt serviceinriktade, mycket prisvärt, lite språkproblem. Rekommenderas absolut.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Maria att du rekommenderar oss till andra. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter. Vi försöker nästa gång att du inte upplever kommunikationssvårighet igen, Vi alltid ger extra jobb till nyanlända för att de kan komma in i arbetslivet i Sverige! !

Kevin W
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Snabba lagningar, tyvärr får man popupfönster på att det är ej äkta iPhone batteri

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Kevin. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Det här felet är från IOS och går bort vid nästa IOS uppdateringen. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Bernt B
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Trevligt bemötande. Lämnade in för byte av batteri i mobilen. Det fixades snabbt. Nöjd kund!!

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Bernt. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Göran K

Snabba & grym service! Löser alla problem 🙂

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Göran. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Erik R
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Varning! Lämnade in mobil för lagning av display. Displayen byttes, men med stora glipor mellan display och bakstycke. NFC gick sönder under skärmbytet. Displayskydd monterades snett och med massa luftbubblor. Butiken vill inte ta ansvar utan skyller på tillverkaren

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Hej Erik. Vi är ledsna att höra att du inte var nöjd med våra tjänster. Vi kompenserade dig och du fick tillbaka mer än halva summan som du betalade för reparationen. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Yaseer A
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Mycket bra service bra utrymme i lokalen ...

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Yaseer. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!

Louise M
Skrev om Zoom Mobiles Huddinge

Mycket trevligt bemötande, snabb och professionell service. Byte av mobilskärm.

Svar från Zoom Mobiles Huddinge

Tack Louise att du rekommenderar oss till andra. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter!