Zoom Mobiles Huddinge

Zoom Mobiles Huddinge

Läs vad 48 kunder tycker om Zoom Mobiles Huddinge 2

2022-01-17
    Snabb service, bra priser!

Kommer in med en IPhone 8 Plus för batteribyte samt en IPhone XS för byte av trasig kameralins, allt ordnas direkt på plats och tar ca 30 minuter så behöver inte komma tillbaka för att hämta!

8:an kan användas direkt men XS får vila dryga timmen innan användning!
    2022-01-17
    Fantastisk service och personal, jag gick dit för att laga en krossad mobilskärm och det tog endast 30 minuter. Skärmen och touch funkar utmärkt nu, väldigt bra pris också!
    2022-01-14
    Vettigt pris, snabb service. Kommer definitivt gå dit igen nästa gång jag har liknande behov
    2022-01-14
    Snabbt och smärtfritt byte av ipadskärm. Trevlig personal.
    Tack Morgan. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2022-01-02
    Grymma.... . ...........
    Tack Hafsia. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2022-01-01
    Snabb och bra service. Fick mitt trasiga iPhoneglas lagat på under 30 min.
    Tack Mikael. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2022-01-01
    Trevligt bemötande, bra lagning och mycket bra pris
    Tack Helen. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2022-01-01
    Snabbt byte av glas på min mobil och trevlig personal
    Tack Amanda. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-12-13
    Snabbt, smidigt och rimlig kostnad
    Tack Per. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-12-12
    Snabb och effektivt service. Varmt rekommenderas.
    Tack Alberto att du rekommenderar oss till andra. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-12-10
    De gjorde vad jag ville, fixade min telefons laddkontakt.
    Tack Kg Jonsson. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-12-10
    Bra service och bra priser, Rekommenderar det här stället
    Tack Mazen att du rekommenderar oss till andra. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-12-01
    Snabb bra service och bra pris.
    Tack Robert. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-11-06
    Bra & snabb service, har fått skärm på telefonen bytt 2 ggr samt batteribyte 1 gång, till bra pris.
    Tack så mycket Peter. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    Gör det man beställde.
    Prisvärda
    Tack Joakim. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    + Snabb hjälp!
    - Lite svårt att kommunicera
    Tack Stephanie. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter. Vi försöker nästa gång att du inte upplever kommunikationssvårighet igen, Vi alltid ger extra jobb till nyanlända för att de kan komma in i arbetslivet i Sverige! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-11-03
    Batterbyte Samsung. Hade problem med att en annan kund hade fått mitt beställda batteri. De såg till att få hem ett nytt så jag kunde få tillbaka min tfn samma dag ändå, även om det tog några timmar extra. Väldigt serviceinriktade, mycket prisvärt, lite språkproblem. Rekommenderas absolut.
    Tack Maria att du rekommenderar oss till andra. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter. Vi försöker nästa gång att du inte upplever kommunikationssvårighet igen, Vi alltid ger extra jobb till nyanlända för att de kan komma in i arbetslivet i Sverige! ! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-10-15
    Snabba lagningar, tyvärr får man popupfönster på att det är ej äkta iPhone batteri
    Tack Kevin. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Det här felet är från IOS och går bort vid nästa IOS uppdateringen. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    Trevligt bemötande.
    Lämnade in för byte av batteri i mobilen.
    Det fixades snabbt.
    Nöjd kund!!
    Hej Bernt. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    Snabba & grym service!
    Löser alla problem 🙂
    Tack Göran. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-09-22
    Varning! Lämnade in mobil för lagning av display. Displayen byttes, men med stora glipor mellan display och bakstycke.
    NFC gick sönder under skärmbytet.
    Displayskydd monterades snett och med massa luftbubblor.
    Butiken vill inte ta ansvar utan skyller på tillverkaren
    Hej Erik. Vi är ledsna att höra att du inte var nöjd med våra tjänster. Vi kompenserade dig och du fick tillbaka mer än halva summan som du betalade för reparationen. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-09-20
    Mycket bra service bra utrymme i lokalen ...
    Tack Yaseer. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-09-04
    Mycket trevligt bemötande, snabb och professionell service. Byte av mobilskärm.
    Tack Louise att du rekommenderar oss till andra. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-09-04
    TopNotch, snabbt, billigt och enkelt
    Tack Danne. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och du är nöjd. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-08-30
    Mycket trevlig service och alltid hjälpsamma till bra pris.
    Tack Felicia. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-08-29
    Trevlig personal, snabb hjälp och vettiga priser
    Tack Daisy. Vi är glada att höra att du gillade våra priser, tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-08-25
    Mycket trevlig personal. Jag bytte glas på två stycken iPads. Det tog bara ett dygn precis som dom sa vid båda tillfällena. Jag är mycket nöjd.
    Tack Johan. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-08-25
    Snabbt, bra och prisvärt 👌🏼
    Kan jag bara rekommendera
    Tack Josef för din rekommendation. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och priser. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-08-23
    Bra service och priser! Det här var andra telefonen jag köpte till barnen på Zoom.
    Tack Leonard. Vi är glada att höra att du gillade de mobiltelefonerna som du köpte från oss. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Vi hoppas att du väljer oss igen om du någonsin vill köpa igen smarta enheter från oss. Tack igen! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-08-12
    Supernöjd jättebra bemötande o serviceminded personal. Hjälpt med mobil som Elgiganten skulle ha 15.100 kr för att laga, de gjorde Stuvsta för 3.900 kr så mycket nöjd rekommenderas verkligen👍
    Tusen tack Pil. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-08-10
    Trevlig och kunnig personal som gärna hjälper till och gör det där lilla extra som man själv kanske inte kan eller vill göra. Jag fick en super paketering av en telefon med tillbehör till min son.
    Tack Erik att du blev nöjd med köp av telefonen från oss. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-08-10
    Jättedåligt. Bad om en lagning men min mobil funkar fortfarande inte! Konstig personal, gå inte dit. Dyrt är det också
    Hej Emma. Vi är ledsna att du upplevde detta. Vår reparations tjänst som är utformad för att förenkla mobilreparationer som skonar ens plånbok. Om du inte har upplevt det då ber vi dig att kontakta vår kundtjänst så hittar vi en lösning. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-08-04
    Bra kundbemötande, känns ärligt. Har handlat tidigare hos zoom alltid lika nöjd.
    Tack Per. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-08-04
    Mycket bra service, snabb leverans till vettiga priser.

Jag är väldigt nöjd!
    Tack Yilmaz. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-08-04
    Trevligt bemötande först via chatten samt väl på plats. Bytte ut min kameralins och fick hjälp med det på 15min och till ett bra pris.
    Rekommenderar varmt Zoom Mobile!
    Tack Vanesa för din rekommendation. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-07-31
    Lagade min mobilskärm. Blev trevligt bemött och kände mig trygg även fast det inte är lätt att lämna ifrån en del av sig själv!! Hade en väldigt bra upplevelse 👍
    Tack Agnes. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Det är viktigt för oss att våra kunder ska känna sig trygga när de lämnar in sina smarta enheter hos oss. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-07-29
    Fick bra hjälp med att få en IPAD försedd med nytt glas/tangentbord.
    Nytt fodral likaså.
    Tack Kjell. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, produkter och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-07-28
    Trevlig bemötande och bra pris men ganska slarvigt utfört skärmbyte.
    Tack Ulf. Vi är glada att höra att du gillade vårt bemötande till våra kunder. Vi försöker nästa gång att du inte upplever detta. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    ALLT nra
    Allt nra
    Tack Sten. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-07-27
    Är jättenöjd. Trevlig bemötande, väldigt bra service och hjälp. Kan verkligen rekommendera dem!
    Tack Jenny för din rekommendation. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-07-27
    Väldigt trevliga, mycket hjälpsamma, bra team som bemöter en på ett väldigt exemplariskt vis.

Jag är väldigt nöjd med dem.
    Tack Amira. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    😀👍⭐⭐⭐⭐⭐
    Tack Dennis. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-06-24
    Jag kan varmt rekommendera Zoom mobiles! De har hjälpt mig flertalet gånger och alla gånger med samma professionalism. De är serviceinriktade, duktiga och snabba - allt vad man kan önska sig! 🌟🌟🌟🌟🌟
    Tusen Tack Sabina.Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-04-09
    Fixa mobile dom är bra .snäll personal.duktig
    Tack Sharjeel. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
  • Susanne M
    2021-04-09
    Kan varm rekomendera zoom mobiles.
    Serviceminded och bra priser, snabb hjälp.
    Tusen Tack Susanne att du rekommenderar oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
    2021-04-08
    Jag köpte en mobil och reparerade min gamla mobil. Jag blev bemött på ett väldigt professionellt sätt och fick hjälp direkt. Vänliga, hjälpsamma och tillmötesgående. Kommer definitivt söka mig dit igen och rekommendera mina vänner för Zoom Mobiles om de vill få något åtgärdat snabbt och smidigt!
    Tack Mobina att du blev nöjd med köp av telefonen från oss. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
  • Gunilla F
    2021-04-07
    Fantastisk service, jättetrevliga och vänliga, jag har fått väldigt snabb service och dem har jättebra priser!!
    Jag rekommenderar dem varmt!
    Det finns inget som dem inte klarar av. Om dem inte har tex skärmskyddet inne, så beställer dem det!
    Äntligen en seriös och en superbra mobilaffär!👍🏻👍🏻👍🏻
    Tack bästa Gunilla. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge
  • Per-Johan K
    2021-04-07
    Zoommobile är den överlägset bästa tredjepartsreparatör! Billiga, frikostig reklamationsrätt och trevlig personal. Inte minst ägaren Junaid.
    Nubbar de tre olika butiker, Stuvsta, Tyresö och Södra station och alla håller samma kvalité.
    Jag rekommenderar absolut zoom mobiles!
    Tusen tack Per. att du rekommenderar oss. Vi är glada att höra att du gillade våra tjänster, priser och vårt bemötande till våra kunder. Tack för att du kollar in oss och tar dig tid att dela med dig. Nöjda kunder är vårt mål. Vi hoppas vi ses igen om du någonsin behöver hjälp igen med reparationen av dina smarta enheter! Zoom Mobiles Huddinge