XEC Group AB

XEC Group AB

Välkommen till XEC Group AB!

Vi på XEC Group AB verkar inom 2 huvudsakliga områden - Facility management och IT. Detta gör att vi har en helhetslösning för ditt kontor så att du kan koncentrera dig på saker som är viktiga.

Tjänster inom facility management: Lokalvård, inredning, kontorsmaterial, kontorsflytt, mobil vaktmästare, bemanning, frukt och fika samt mycket mer.

Tjänster inom IT: Operatörstjänster, digital fakturahantering, mobiltelefoner, multiprinters, datorer, växellösning samt mycket mer.

Vi är experter på kontor och finns till för att skapa nöjdare medarbetare och öka lönsamheten för ditt företag.

Läs vad 6 kunder tycker om XEC Group AB 2

• 2022-05-20 Insamlad av företaget
    Från första mötet med XEC var det ett självklart val för oss att välja dem. För oss har det blivit en extra kollega att förlita sig på när man behöver hjälp. Man möts alltid av en glad och positiv attityd, och inget är omöjligt för XEC!
    2022-04-06 Insamlad av företaget
    Jag får alltid ett trevligt bemötande och en fantastisk service. Raka och ärliga svar gör att jag slipper ouppfyllda förväntningar och irritation.
    Det är få saker i min kontorsvardag som detta bolag inte kan tillmötesgå eller lösa. Kontorsmaterial, snickerier, profilerade produkter, fönsterputs mm.
  • 2022-03-29 Insamlad av företaget
    Jag har höga förväntningar på mina leverantörer, detta då jag har haft kontakt med många kontorsleverantörer under mina år

Jag rekommenderar absolut XEC. Detta då deras standard gällande service är skyhögt

Jag har använt XEC i 2 år, och förutom kontorsartiklar, har jag använt deras vaktmästeritjänst, som jag absolut rekommenderar
  • 2022-03-24 Insamlad av företaget
    Bästa servicen och kvalitén som jag någonsin har upplevt. Jesper är extremt serviceminded och fixar det mesta även med kort varsel. Bra personlig kontakt och dialog vilket jag uppskattar mycket. Så smidigt att XEC Group tillhandahåller så många olika tjänster. Kan varmt rekommendera dem!!!
    2022-03-04 Insamlad av företaget
    Vi anlitar XEC för stort och smått och blir alltid lika nöjda! De fullföljer sina åtangande och levererar med bravur! Den snabba responsen och återkopplingen är guld värd när man arbetar på ett företag där det fattas snabba beslut och där man oftast behöver hjälp per omgående.
    2022-03-04 Insamlad av företaget
    Den absolut bästa leverantören jag haft. Min kontaktperson svarar oavsett när jag ringer och löser allt med ett strålande leende på läpparna. Innan vi fick kontakt med XEC lovade våra gamla leverantörer guld och gröna skogar men när det väl kom till kritan var det alltid problem eller småsaker som inte funkade som lovat. Innan vi skapade samarbetet så var tanken "ännu en leverantör som ringer" men som istället visade sig vara det bästa samtal jag haft. XEC har överträffat både mina förväntningar och dessutom förhoppningar. Kommer aldrig att byta leverantör efter detta.