Topp 25 kontorsstädare

HemMiljö

1,079 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Manal A
    Manal A: Flyttstädning Bemötandet var proffsigt. Artiga. Förväntningarna överstegs. Rekommenderas varmt.

Filip Home Miljöservice AB

Nybohovsgränd 30, Stockholm
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Ann-Christine J
    Ann-Christine J: Har köpt städning, storstädning och flyttstädning. Firman levererar på bästa sätt. Trevligt, professionellt och tillmöte...

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Jenna
    Jenna: Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Pia W
    Pia W: Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt j...

Gyllix & Co Fönsterputs

Kantyxegatan 25B, Malmö
    Välkommen till Gyllix, fönsterputs och lokalvård!
    Sofia S
    Sofia S: Snabbt, bra, professionellt fönsterputs, trevlig personal.

Städade Hem

Forumvägen 14, Nacka
    Städade Hem - för en enklare vardag. Teckna ett städabonnemang hos oss idag!
    : Vi har anlitat Städade Hem i snart ett år och de har från dag ett visat ett mycket professionellt bemötande och engagema...

Rozen Clean AB

Värdshusvägen 13, Lidingö
    Välkommen till Rozen Clean AB om du vill ha städhjälp av bästa kvalitet! Vi jobbar i hela Stockholm och har som mål att alltid ge den bästa servicen.
    Charlotta H
    Charlotta H: Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal.

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Maria M
    Maria M: Helt fantastiska, de har gått above and beyond vad man kan begära av ett företag. Ställer upp utanför ordinarie arbetsti...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Roberto V
    Roberto V: Bra, lätt att göra med. Schyssta priser, schysst arbete. Trevlig personal

Änglarnas Städ

Brännkyrkagatan 75, Stockholm
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Mattias Å
    Mattias Å: Trevligt bemötande. Mycket klara instruktioner från deras sida. Allting var extremt välstädat och vi känner oss mycket n...

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Johan E
    Johan E: Är mycket nöjd med Borko och personalen på B&B Städservice. Jag har använt dem i många år, både privat och professionell...

Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB

Polygonvägen 1, Täby
    Välkommen till oss på Rena Hem! Med en skräddarsydd städservice tar vi hand om ditt hem på ett tryggt och säkert sätt!
    Annika R
    Annika R: Städning i hemmet varannan vecka.

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Mona T
    Mona T: Flyttstädning Bemötandet var helt ok Förväntade mig en bra städning och den genomfördes korrekt. Väldigt nöjd med de...

Svenska Allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Peter E
    Peter E: Bemötandet var väldigt bra. Återkopplade som de lovade. Billiga och bra städning

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Kalle P
    Kalle P: Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan f...

Ren & Fino Stockholm AB

Kaggeholmsvägen 13, Enskede
    Ren & Fino i Stockholm erbjuder städservice till privatpersoner och företag med fokus på kvalitet, god kommunikation och miljömedvetenhet.
    Harry M
    Harry M: Vi har anlitat Ren & Fino i flera år. De gör ett fantastiskt jobb, har trevliga, personliga och duktiga städare. Adminis...

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Farid M
    Farid M: Tack så mycket för bra service!

Stjärnans Städ

Varuvägen 9, Älvsjö
    Välkommen till Stjärnans Städ! Vi hjälper dig med hem- eller kontorsstädning, storstädning, visnings- eller flyttstädning så att du kan fokusera på det du tycker om.
    Stina S
    Stina S: Hej detta företag är helt fantastiska o grymt duktiga jag blir gråtfärdig mär jag kommer hem och dom varit o städat. Rek...

Sverige & Co

Hildedalsgatan 2, Göteborg
    Behöver du städhjälp i Göteborg med omnejd? Gör som Glenn Hysén och välj Sverige & Co. Känn dig trygg när vår utbildade personal tar hand om din städning!
    Esmeralda V
    Esmeralda V: Har en fönsterputsningsabonnemang hos dom. 3/ggr per år putsas det och det blir lika fint varje gång! :)

Julias Städservice AB

Varuvägen 9, Älvsjö
    Välkommen till Julias Städservice - Vi rengör inga pooler med städar bort om du har damm under sängen!
    Anneli N
    Anneli N: Städning varannan vecka. Bra och snabbt bemötande.

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Catrin S
    Catrin S: Våran städerska är snabb, effektiv, noggrann, trevlig! Jättenöjda!

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Marita A
    Marita A: Lätt att ha kontakt med allt löstes enligt mina önskningar.

Perfect Maid

Metangatan 3, Mölndal
    Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Magnus J
    Magnus J: Vi har regelbunden städning av vårt hus. Vi upplever att de utför en noggrann städning.