Alla kategorier Städ Kontorsstädning

Kontorsstädare i fler län

Topp 25 kontorsstädare

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Agneta S
    Agneta S: Jag tycker att den person som jag önskat är både trevlig ,seriös och kompetent . Hon gör ett proffsigt arbete.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Cia
    Cia: mycket bra intryck kommer att anlita igen i höst

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Natalia L
    Natalia L: Bra service och trevlig bemötande!

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Göran J
    Göran J: Helt OK! Lite svårt att hitta till kontoret för att lämna nycklar. Prisvärt.

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Carina E
    Carina E: Vi anlitade CaMa för flytt från vårt hus till lägenhet. Allt fungerade perfekt. Bra bemötande vid beställning, smidigt m...

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ är etablerat i Malmö och finns även i Stockholm och Göteborg. De erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket m...
    Emelie S
    Emelie S: Enkelt koncept, rak och tydlig kommunikation med huvudkontor och städare. Gott resultat och uppmärksamt hanterat vid påp...

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Jamie W
    Jamie W: Smidigt och trevligt upplevelse. Skulle rekommendera till mina vänner.

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Git P
    Git P: Flyttstädning. Bra bemötande på telefon. Ok städning. Hade missat att putsa 2 fönster på utsidan. Åtgärdade snabbt.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Mikael Jåfs J
    Mikael Jåfs J: mycket bra trevligt bemötande trevlig personal städningen blev jättebra

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Björn C
    Björn C: Spodra lux skötte vår flytt helt perfekt från Solna till Bromma med magasinering på Shurgard emellan, flyttgänget var pu...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Nathalie C
    Nathalie C: Bästa städfirman i stan! Flexibla och noggranna ☺️

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Jimmy J
    Jimmy J: Jag anlitade Hygienteknikerna för flyttstädning och är jättenöjd. Skinande rent överallt och spisen/ugnen blev som ny!

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Tobias A
    Tobias A: Vi är mycket nöjda med Festina Städ. När vi kommer till jobbet på måndagar är kontoret skinande blankt. Kan verkligen re...

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB har lång yrkeskompetens och har de senaste 3 åren över 800 kunder. Byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning är ett några av tjänsterna som erbjuds.
    Sofie S
    Sofie S: Mycket snabb service och trevlig personal. Beställde fönsterputs och det blev fantastiskt bra.

Städade Hem

Forumvägen 14, Nacka
    Städade Hem - för en enklare vardag. Teckna ett städabonnemang hos oss idag!
    Rasmus W
    Rasmus W: Fint städat och trevlig personal.

Perfect Maid

Prytzgatan 6, Mölndal
    Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Ola S
    Ola S: Beställde storstäd, hela huset fullkomligt glänste när vi kom hem. Rekommenderas!

Söderorts Städservice AB

Värdshusvägen 32, Norsborg
    Angela F
    Angela F: Jag hr anlitat Söderorts Städservice i flera år och har varit super nöjd. Rekommenderas varmt.

Bofint Städservice

Energigatan 17A, Kungsbacka
    Gör vardagen enklare med Bofint! Vi hjälper både privatpersoner och företag hålla hem eller kontor rent och fräscht.
    Siv K
    Siv K: Hej jag har endast haft 2 besök av Bofint och de har varit till belåtenhet

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Astrid A
    Astrid A: Har beställde flyttstädning och är mycket nöjd med bemötandet, resultatet och priset.

Städjätten

Klara Östra Kyrkogata 7, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.
    Heléne J
    Heléne J: Smidig flytt Bra kommunikation Fantastisk flyttstädning

Rena Hem Stockholm AB

Catalinatorget 9, Täby
    Rena Hem erbjuder städhjälp hemma som exempelvis veckostädningar, flyttstädning, storstädning och fönsterputsning samt hushållsnära tjänster.
    Fredrik S
    Fredrik S: Bra kontakt och utmärkt resultat

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Emil S
    Emil S: Mycket bra bemötande, med snabb respons och ett mycket flyttstädat.

Viktorijas Service

Augustendalsvägen 19, Nacka strand
    Emma B
    Emma B: Jättebra, snabb kontakt, trevlig städerska och rent. Bra service!

F&D Damaju Städ

Höjagatan 3, Malmö
    F&D Damaju Städ i Malmö är ett komplett serviceföretag för privatpersoner och företag som fokuserar på miljömedvetenhet, kvalitet och nöjda kunder.
    Brinova Fastigheter
    Brinova Fastigheter: Snabb och bra service trevlig personal