Alla kategorier Städ Kontorsstädning

Topp 25 kontorsstädare

HemMiljö

1,008 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Johanna  H
    Johanna H: Väl genomförd flyttstäd till ett bra pris, rekommenderas!

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Jenna
    Jenna: Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Towe B
    Towe B: Bokade storstädning, fick ett fint resultat till ett bra pris. Bra bemötande.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Jim S
    Jim S: Kan varmt rekommendera Cama. Professionell personal. Snabba, effektiva och aktsamma. Mycket nöjd.

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Palles S
    Palles S: Väldigt smidiga och trevliga. Bra städat. Mycket nöjd.

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Mattias Å
    Mattias Å: Trevligt bemötande. Mycket klara instruktioner från deras sida. Allting var extremt välstädat och vi känner oss mycket n...

Städade Hem

Forumvägen 14, Nacka
    Städade Hem - för en enklare vardag. Teckna ett städabonnemang hos oss idag!
    Annette L
    Annette L: Jaa, verkligen exceptionellt! Jag är supernöjd! Har haft både storstädning och varannan vecka städ. Nu har jag varannan ...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Magnus W
    Magnus W: Flyttstädning som köparen av vårt hus var supernöjda med. Vi också :)

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Jessica S
    Jessica S: Killarna som hjälpte oss med vår flytt var glada, positiva och varsamma med vårt bohag. Jag kan varmt rekommendera dom!

Rozen Clean AB

Värdshusvägen 13, Lidingö
    Välkommen till Rozen Clean AB om du vill ha städhjälp av bästa kvalitet! Vi jobbar i hela Stockholm och har som mål att alltid ge den bästa servicen.
    Charlotta H
    Charlotta H: Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal.

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Pia W
    Pia W: Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt j...

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Katarina P
    Katarina P: Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med i...

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Ying C
    Ying C: We have had B&B cleaning service since end of 2017. We're very happy about their services. Borko and his staff are a ver...

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Patrik S
    Patrik S: Smidigt, bra pris, snabbt och bra utfört.

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Rebecka B
    Rebecka B: Flyttstäd, bra utfört jobb, lite irriterande att dom behövde extratid så att d blev dyrare än vi hade trott.

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Peter S
    Peter S: Supernöjd! Alltid rent och i tid. Rekommenderas!

Bofint

Energigatan 17A, Kungsbacka
    Gör vardagen enklare med Bofint! Vi hjälper både privatpersoner och företag hålla hem eller kontor rent och fräscht.
    Oscar E
    Oscar E: Vi har städ hemma varannan vecka i vårt hus och det har aldrig varit några problem. Bra bemötande från alla och alltid e...

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB erbjuder byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning. Vi jobbar alltid snabbt, effektivt och billigt. Välkommen!
    Balazs P
    Balazs P: Very professional and precise service. Very well-organised. Thanks a lot. I can only recommend them.

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Sten G
    Sten G: Fick trevligt och snabbt bemötande. Köpte storstädning och vi var mycket nöjda med resultatet.

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Simona S
    Simona S: Jag har anlitat VanadisCare för badrumsrenovering.Jag var mycket nöjd med deras jobb samt väl bemöt av deras personal . ...

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Christer B
    Christer B: Det varit ett nöje att ha med Spodra Lux att göra. Deras bärare slet och kämpade sig svettiga med våra stora tunga ekmöb...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Carolina L
    Carolina L: Ett företag som städar i Stockholm.

Perfect Maid

Prytzgatan 6, Mölndal
    Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Ola S
    Ola S: Beställde storstäd, hela huset fullkomligt glänste när vi kom hem. Rekommenderas!

Stjärnans Städ

Varvvägen 9, Älvsjö
    Välkommen till Stjärnans Städ! Vi hjälper dig med hem- eller kontorsstädning, storstädning, visnings- eller flyttstädning så att du kan fokusera på det du tycker om.
    Nicole Z
    Nicole Z: Wonderful, Hard-Working, and Friendly Staff. Highly recommend Stjärnans Städ.