Alla kategorier Städ Kontorsstädning

Kontorsstädare i fler län

Topp 25 kontorsstädare

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Tobias Å
    Tobias Å: Jag blev helt klart nöjd med arbetet på mina fönster som inte rengjorts på 10 år. Trevliga killar också!

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Valentina F
    Valentina F: Very good service and friendly personal! I recommend this company!

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Gustav A
    Gustav A: Bra snabb flytt! Hög Service och positiv energi.

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Christin Z
    Christin Z: Mycket bra. Ordentligt arbete och väldigt trevliga och tillmötesgående.

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Eva S
    Eva S: Kändes så rent och fint !! Kan rekommenderas !!

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Maria M
    Maria M: Jag är SÅ NÖJD med städningen av min lägenhet som Lena från Spodralux hjälper mig med varannan vecka! Det är helt fantas...

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ är etablerat i Malmö och finns även i Stockholm och Göteborg. De erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket m...
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Birgitta S
    Birgitta S: Kontakten med företaget har varit bra de gånger jag har pratat med Agata Fredriksson. Jag blev mycket nöjd med städhjäl...

En Renare Vardag

Storgatan 104 A, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Sharon P
    Sharon P: Såååå nöjd! Storstädning och fönsterputsning utfördes till full belåtenhet. Kommer definitivt anlita detta städfirma ig...

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Matteus G
    Matteus G: Väldigt nöjd redan från första mötet. Hemstädningen är vi supernöjda med. Tack

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Sophia L
    Sophia L: Jag har alltid varit väldigt nöjd! De är flexibla, snabba och duktiga. Ibland har jag haft dålig framförhållning men det...

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB har lång yrkeskompetens och har de senaste 3 åren över 800 kunder. Byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning är ett några av tjänsterna som erbjuds.
    Mattheus H
    Mattheus H: Flexibla, duktiga och väldigt schyssta. Alltid tillgängliga och löser alltid med flytt/inför visning städning efter våra...

Rena Hem Stockholm AB

Catalinatorget 9, Täby
    Aru S
    Aru S: Bra genomfört arbete. kan rekommenderas till andra.

Viktorijas Service

Augustendalsvägen 19, Nacka strand
    Emma B
    Emma B: Jättebra, snabb kontakt, trevlig städerska och rent. Bra service!

Söderorts Städservice AB

Värdshusvägen 32, Norsborg
    Kristina A
    Kristina A: Ett mycket bra och pålitligt företag med trevlig och serviceinriktad personal. Alla fönster i huset blev skinande rena.

Perfect Maid

Prytzgatan 6, Mölndal
    Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Madeleine D
    Madeleine D: Städerskorna kommer ej i tid, stannar inte tiden ut och arbetsledaren ifrågasätter kunden

Städjätten

Klara Östra Kyrkogata 7, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.
    Lars-Göran B
    Lars-Göran B: Jättebra service. Super personal. Hörde av sig vid fel el frågor.

Bofint Städservice

Energigatan 17A, Kungsbacka
    Gör vardagen enklare med Bofint! Vi hjälper både privatpersoner och företag hålla hem eller kontor rent och fräscht.
    Johan S
    Johan S: Vi är väldigt nöjda med vår städning!

F&D Damaju Städ

Höjagatan 3, Malmö
    F&D Damaju Städ i Malmö är ett komplett serviceföretag för privatpersoner och företag som fokuserar på miljömedvetenhet, kvalitet och nöjda kunder.
    Brinova Fastigheter
    Brinova Fastigheter: Snabb och bra service trevlig personal

FE Städ & Bygg

, Bandhagen
    Mathias H
    Mathias H: Anlitade FE städ för tapetsering och sättande av lister. Kan rekommendera företaget varmt! Väldigt serviceinriktade hant...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Marie Anette L
    Marie Anette L: Rekommenderar varmt Clean Quality, mycket bra.

Abiecare

BOX 3013, Enskede
    Abiecare AB är städföretaget med erfarenhet inom både hemstädning och städning av arbetsplatser. Med fokus på kundnöjdhet och miljö städar de med omsorg!
    Carl L
    Carl L: Bra och pinky logs. Lätta att kommunicera med, snabba på mail. Inte skinande rent golv men absolut bra flyttstädning.

Ludwa Städ

Storvretsvägen 56H, Skogås
    Om ni vill ha ett pålitlig städföretag i Stockholm kan ni med förtroende vända er till oss på Ludwa Städ! Välkommen!
    Gunilla  S
    Gunilla S: Trevligt bemötande och fint städat hemma- jättenöjd! Gunilla Slättås

Ania´s Städ Roslagen AB

Ekskogenvägen 32, Vallentuna
    Ania's Städ i Roslagen hjälper vid till vid diverse olika sorters städ. b.la byggstädning, flyttstädning, hemstädning med mera. Kontakta oss gärna för en offert!
    Sofie A
    Sofie A: Vi är jättenöjda. Perfekt och proffsig städning och bra dialog, planering mm.