Kontorsstädning i Göteborg

7 rekommenderade kontorsstädare i Göteborg

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Christoffer J
    Christoffer J: Jättetrevlig och proffsigt bemötande. Jättenöjd med både städ- och flyttjänst. Anlitar, utan tvekan, gärna FestinaStäd i...

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Jenny B
    Jenny B: Jag kan varmt rekommendera detta städbolag.

Fröken Rut

Kungsportavenyn 3, Göteborg
    Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.
    Therese J
    Therese J: Väldigt bra och pålitliga! Flexibla ang tider och man kan alltid lita på att det blir rent och snyggt!

Städalliansen Göteborg

Säterigatan 27, Göteborg
    Välkommen till Städalliansen Göteborg! Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård.
    Marie F
    Marie F: Superbra städfirma. Kan rekommenderas till alla som är i behov av flyttstädning. Riktigt proffsig personal!

Clear 2 Go

Norra Hamngatan 18, Göteborg
    Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.
    Oskar A
    Oskar A: Flyttstädade bra, utan anmärkning ifrån värd.

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, Göteborg
    Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.

Vital Home AB

Datavägen 14 B, Göteborg
    Vital Home AB erbjuder hemstädning med kvalitetsgaranti och hög service för maximal kundnöjdhet.
    Rebecca W
    Rebecca W: Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal.
Sida:   1