Kontorsstädning i Göteborg

9 rekommenderade kontorsstädare i Göteborg kommun

• Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Pia W
    Pia W: Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt j...
  • Behöver du städhjälp i Göteborg med omnejd? Gör som Glenn Hysén och välj Sverige & Co. Känn dig trygg när vår utbildade personal tar hand om din städning!
    Maciek D
    Maciek D: Väldigt nöjda! Har varit kunder hos Sverige & co i ca 5 år och har inte planer på att byta. Att komma hem från jobbet ti...
  • Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Anne T
    Anne T: Har precis haft Festina AB som flyttfirma och blev nöjda med killarna. Mycket vänliga och hjälpsamma :)
  • Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.
    Joel W
    Joel W: Snabba på att svara och väldigt tillmötesgående. Blir rent och fint. Kan rekommenderas
  • Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.
    Markus K
    Markus K: Efter att anlitat Mats och gänget till både flytthjälp och städ så kan jag inget annat göra än att lyfta på hatten. Är s...
  • Välkommen till Städalliansen Göteborg! Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård.
    Sabiha I
    Sabiha I: Supernöjd med storstädningen! Jag kommer att anlita er igen😀
  • Fixer

Välkommen till oss på Fixer i Göteborg! Här hittar du allt inom tak, fasad och lokalvård. Vi hjälper till med bland annat takbyte, mögelbekämpning och hemstäd.
    Brf Sockerbruket P
    Brf Sockerbruket P: Brf. Klippan Sockerbruket beställde rensning av hängrännor från FIXER. Inför offertgivande visades stort intresse. Under...
  • Vital Home AB erbjuder hemstädning med kvalitetsgaranti och hög service för maximal kundnöjdhet.
    Gustaf L
    Gustaf L: Har hemstädning varannan vecka. Jättenöjd med servicen och duktiga medarbetare
  • Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.
Visa sida: