MakeClean AB

Ringögatan 2, 417 07 Göteborg — Visa karta

Ånäsvägen 44-46, 41668, GÖTEBORG
Anna L:
Beställde flyttstäd. Svarar snabbt på frågor och funderingar. Under städningen missades ugn och micro samt ovanför köksskåp helt, övrigt va...

Städhjälpsfirmor nära MakeClean AB:

Ringögatan 23, Göteborg
Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spar... Läs mer ›
Jennifer P:
Rekommenderas verkligen! Trevlig personal och enkelt och smidigt på alla sätt! ! Återkommer gärna!

Säterigatan 27, GÖTEBORG
Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan... Läs mer ›
Hans A:
Professionella och trevliga, rekommenderar starkt! Trogen kund många år tillbaka. Men snälla, fixa er "ring upp mig" funktion på hemsidan!

Ånäsvägen 44-46, GÖTEBORG
Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och orga... Läs mer ›
Anna L:

Prytzgatan 6, Mölndal
Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagsku... Läs mer ›
Madeleine D:
Städerskorna kommer ej i tid, stannar inte tiden ut och arbetsledaren ifrågasätter kunden

Läs vad 14 kunder tycker om MakeClean AB

• Maria  S
    Maria S skrev om MakeClean AB
    Funkar jättebra!

Vi har använt oss av Make Clean i bara ett par månader och är nöjda.

Maria
  • Per J
    Per J skrev om MakeClean AB
    Hej
    Vi gjorde ett test med denna städfirma hemma. Det vart ingen bra städning dom glömde tömma papperskorgar och damma på hyllorna. Gjorde en repa i vårat nya trägolv. Glömde städa ordentligt i badrummet fortfarande smuts efter att dom varit där. Stökade till våran säng varför vet jag vet inte men det kändes inte ok när man såg sängen. Ugnen och micron vart helt ok. I fyra timmar var dom här två personer var dom men det kan man inte tro. Enligt min son så var det inte fyra timmar dom var här.
    2017-03-10 MakeClean AB svarar Per J
    Hej Per!

Vi stökade inte er säng utan det låg massa kläder och saker på golvet som vi var tvungna att lägga på sängen för att kunna komma åt och städa. Dessutom erbjöd vi oss att komma och åtgärda små missen som ni själva tackade nej till.
    Vi kan tyvärr heller inte tolka det annat än att ni vill betala så lite som möjligt eller helst ingenting alls med tanke på er otaliga försök att kraftigt pressa ner priset när vi redan har kompenserat er. Städarnas totala tid översteg 8 timmar och vi debiterade er 5,5h.​ Sedan föreslår jag att du återigen kollar med din son om det var 2 eller 4 städare som var hos er då personalen flyttade på soffan medans din son satt i och spelade spel.
  • Anna N
    Anna N skrev om MakeClean AB
    Det märks när människor tycker om sitt arbete - det gör de som arbetar på MakeClean! Jag har fått hjälp av dem vid både visnings- & flyttstädning av ett stort gammalt hus och en lägenhet och även haft vanlig hemstädning. Vid samtliga tillfällen har de skött allt superbra! Snabba, noggranna och med öga för vad som behövs göras vid samtliga tillfällen! Dessutom oerhört trevliga och vänliga - både de som utför arbetet och de på kontoret. Flexibla, serviceminded och proffsiga - kan verkligen varmt rekommendera MakeClean! //Anna N.
    MakeClean AB gillar detta
  • Thomas F
    Thomas F skrev om MakeClean AB
    Oslagbar & personligt anpassad städning till ett pris som du nästan skäms för att betala!! Kan inte finnas bättre städtjänst.

På ett mindre företag är man alltid viktigre som kund, något som man tydligt märker hos MakeClean.

All personal jag varit i kontakt med är så hjälpsamma att de kunde vara ens bästa vänner. Detsamma gäller priset, som nästan känns som ett vänskapspris.

Jag har anlitat MakeClean för RUT-städning sedan ett drygt halvår, och jag har inte ångrat mitt val en enda sekund.

• Det är alltid samma person som städar.

• Det är aldrig några problem med att få städat på de ställen man vill, det är bara att fråga.

• Att en enstaka gång byta städdag har alltid gått bra.

• Alltid vänligt och trivsamt bemötande

Vill du anlita ett BÅDE BRA och BILLIGT städföretag, då REKOMMENDERAR jag STARKT MakeClean.

MVH
    Thomas F i Haga
  • henrik j
    henrik j skrev om MakeClean AB
    Jag ringde med kort varsel. Dem kom i tid, var billigare och gjorde vad dem lovade. I övrigt trevligt bemötande i telefon och av städpersonal. Strålande!
  • Helene C
    Helene C skrev om MakeClean AB
    Makeclean är ett seriöst och bra städföretag. Rekommenderas!
  • Anette I
    Anette I skrev om MakeClean AB
    Vi har haft städhjälp drygt ett år och är mycket nöjda med städerskan som kommer och städar varje gång.
  • Mats E
    Mats E skrev om MakeClean AB
    Har haft hjälp med hemstädning från detta företag men kan inte säga att jag är nöjd. Det har varit dålig
    kommunikation med städerskorna som varit nonchallanta, slarviga och inte uppvisat någon som helst kundservice. Har t o m fått bestående märken i golvet efter oaktsamhet i samband med städningen. Har talat med ansvariga på Make Clean men de hade tyvärr inget som helst intresse av att kompensera mig som kund utan försvarade totalt deras städerskors beteende. Sorgligt tycker jag då jag anser att detta verkligen borde tillhöra serviceyrket.

Mats
    Missnöjd fd kund.
    2017-03-10 MakeClean AB svarar Mats E
    Hej Mats!
    Du har visst fått kompensation av oss vilket framgår i mail och på fakturan. Du har även nedvärderat vår personal vilket du själv har erkänt!
    Per J gillar detta
  • Dan D
    Dan D skrev om MakeClean AB
    Vi har anlitat MakeClean sedan juni 2011 och är supernöjda. Bra kommunikation och dialog med både städerska och kontoret.

Dan
  • Johan
    Johan skrev om MakeClean AB
    Jag får hjälp med hemstädning och är helnöjd!
  • josef h
    josef h skrev om MakeClean AB
    Bra städföretag!
    Ni måste testa!!!Bra service och låga priser!
  • lisa N
    lisa N skrev om MakeClean AB
    Mycket bra städföretag med god service. Rekommenderas starkt! Lisa///
  • Leif L
    Leif L skrev om MakeClean AB
    Bra städning och alltid trevligt bemötande.! Vi fortsätter gärna med MakeClean. Leif
  • Maria B
    Maria B skrev om MakeClean AB
    Vi är nöjda med MakeClean. Bra bemötande och prisvärd!
    Maria

Ringögatan 2, 417 07 Göteborg