MakeClean AB

Ringögatan 2, 417 07 Göteborg — Visa karta

MakeClean erbjuder städning för hem och företag i Göteborg, Storgöteborg, Alingsås, Lerum, Kungälv och Kungsbacka. Vi arbetar med lägre marginaler och är billigare än de flesta städföretag i hela stor Göteborg. Våra ledord är god service, trygghet och noggrannhet.

Vi utför minst en flyttstädning varje dag!
När du köper flyttstädning av oss får du alltid garanti på städningen. Du kan också känna dig trygg med att vi alltid följer Mäklarsamfundets rekommendationer om vad som skall ingå i en flyttstädning.

Vi utför även dagligen kontorsstädning i Göteborg med omnejd till olika företagskunder.
Fördelen med oss är att vi alltid anpassar städningen helt efter ert behov och städar ert kontor med omsorg.
Kontakta oss gärna eller boka direkt via vår hemsida!

Välkommen!
Öppet just nu
Lör: 00:00-00:00
Sön: Stängt

Läs vad 108 kunder tycker om MakeClean AB

• 2019-10-27

SARA E skrev om MakeClean AB
    Ett skämt! Bokade hemstäd varannan vecka.
    Första gången kom dom på fel avtalad tid och följde inte heller överenskommelsen vi hade på telefon. Då de ej talade svenska/engelska kunde jag inte framföra något till dom.
    Jag gav dom dock en till chans. Andra gången hade dom glömt bort att komma!
    Fick ringa in. Efter att de kom så gjorde de ett antal missar.

Rätt otrevligt bemötande av tjejen i telefon när ma ringer dom. Läs mer
    2019-10-29 MakeClean AB svarar SARA E
    Hej Sara!

MakeClean har funnit sedan 2011 och dagligen utför vi tiotal hemstädningar. Att kalla oss ett skämt tolkar vi inte annat än att du bara är ute efter att smutskasta oss vilket är väldigt beklagligt!

Din utsaga att vi också glömt bort att komma är heller inte korrekt. Vilken dag har vi avtalat med dig som vi inte dök upp på?
    Ni har haft städning två gånger, den 16:e september (provstädning) samt den 10:e oktober.

Enligt vår mailkontakt så hade vi möjlighet att schemalägga er andra städning den 26:e september alternativt den 10:e oktober och därefter varannan torsdag. Och du valde att ha andra städningen den 10:e oktober.

Enligt ditt mail, så var du nöjd med provstädningen. Den andra städningen hade du några synpunkter på som vi kom och åtgärdade.

Underlag på mail finns på allt som har nämnts här.

Vår personal talar både svenska och engelska och tyvärr kan vi inte tycka annat är att det är väldigt tråkigt att du inte ger oss ett korrekt och rättvist omdöme när personalen lägger tid och energi på städningen som du inte vill betala för med tanke på dina otaliga försök att ha avdrag på fakturan när ni nöjd-kundgaranti att åberopa.

• 2019-10-18

Illona P skrev om MakeClean AB
    Städning såsom man förväntar sig! 👍 Läs mer
    2019-10-21 MakeClean AB svarar Illona P
    Hej Illona!

Tusen tack för ditt toppbetyg!

Tack så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa er med flyttstädningen.

• Caroline E

2019-10-16

Caroline E skrev om MakeClean AB
    Snabbt, trevligt och rent!
    Precis så som städning ska vara. Läs mer
    2019-10-21 MakeClean AB svarar Caroline E
    Hej Caroline!

Tusen tack för ditt fina omdöme!

Tack så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med städningen.

• 2019-09-18

Cloudcharge A skrev om MakeClean AB
    Kontorstädning en gång i veckan. Fint bemötande, men kunde möjligen anstränga lite extra. Torka av kaffekokaren et.c.

Men på det hela taget en proffsig och bra upplevelse. Läs mer
    2019-09-19 MakeClean svarar Cloudcharge A
    Hej Cloudcharge!

Tack för era synpunkter!
    Er feedback är framförd till personalen och detta kommer inte att missas i fortsättningen.
    Återkom gärna till oss om det är något annat ni önskar att framföra.

Tack så mycket för förtroendet och uppdraget att utföra kontorsstädningen hos er och jätteroligt att ni är nöjda med oss överlag!

• 2019-09-16

Seek A skrev om MakeClean AB
    Städa lokalen en gång i månaden. Dem är super trevliga, snabba, och lyssna till våra instruktioner bra. Läs mer
    2019-09-16 MakeClean svarar Seek A
    Hej Seek!

Tack så mycket för förtroendet och uppdraget att utföra kontorsstädningen hos er.
    Vi är väldigt glada att ni är nöjda med personalens insats samt med oss på kontoret!

• 2019-09-12

Svensk D skrev om MakeClean AB
    Alltid lika trevlig bemötande och det från starten! Vi köper kontorsstädning en gång per vecka. Vi hade önskemål om tider och detta var inte ett problem. Det är alltid lika rent när vi kommer på fredag morgon. Kan starkt rekommendera detta företag! Läs mer
    2019-09-12 MakeClean AB svarar Svensk D
    Hej Svensk D!

Vi tackar och bockar för er fina rekommendation!

Vi är väldigt glada att vi kan hjälpa er med kontorsstädningen dem tider som passar er.
    Det är också väldigt roligt att höra att ni trivs med vårt bemötande samt med personalens insats!

Vi önskar er en härlig höst!

• 2019-09-11

Personal S skrev om MakeClean AB
    Städningen har varit uppskattat flexibel och bra städat. Snabb återkoppling vid avvikelser, men lite väl mycket problem med felaktiga larmpåslag samt glömt att släcka belysningen och en gång även glömt att låsa efter sig. Läs mer
    2019-09-12 MakeClean svarar Personal S
    Hej Personal S!

Vi uppskattar fortfarande förtroendet av uppdraget att städa era lokaler.
    Den anställde som råkade glömma att låsa efter städningen och inte hade larmat på korrekt jobbar inte kvar på företaget.
    Dessa incidenter inträffade för ett tag sen och er feedback är framförd till personalen.
    Vi jobbar aktivt med att informera personalen för att sådana situationer inte ska uppstå.
    Det glädjer oss att ni har fortsatt förtroende för oss!

• 2019-09-11

Name ISP A skrev om MakeClean AB
    Effektiv och flexibel service! Läs mer
    2019-09-11 MakeClean AB svarar Name ISP A
    Hej Name ISP!

Tusen tack för att vi får förtroendet att hjälpa er med kontorsstädningen!

• 2019-09-09

Ikon Hår G skrev om MakeClean AB
    MakeClean städar våran salong varje vecka till belåtenhet.
    Haft andra städfirmor tidigare men som varit lite olika i kvaliteten.
    Alltid tillmötesgående vid kontakt. Läs mer
    2019-09-09 MakeClean AB svarar Ikon Hår G
    Hej Ikon Hår!

Tack så mycket för förtroendet och uppdraget att städa salongen. Det är jättekul att läsa att ni är nöjda med personalens insats samt med oss på kontoret.

• 2019-09-08

Drottningkliniken G skrev om MakeClean AB
    Väldigt nöjd av stöd på kontoret.. Läs mer
    2019-09-09 MakeClean AB svarar Drottningkliniken G
    Hej Drottningkliniken!

Tusen tack för att vi får förtroendet att hjälpa er med kontorsstädningen!

• HANNA L

2019-08-31

HANNA L skrev om MakeClean AB
    Superfin flyttstädning!! Luktade gott och hittade inte en fläck på fel plats. 1000 tack!!! Kommer anställa igen i framtiden. Rimliga priser också! Läs mer
    2019-09-02 MakeClean AB svarar HANNA L
    Hej Hanna!

Tusen tack för ditt fina omdöme!

Tack så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med flyttstädningen. Du är varmt välkommen åter!

• 2019-08-08

Fredrik E skrev om MakeClean AB
    Billiga, flexibla och bra. Inte upplevt några problem. Läs mer
    2019-08-08 MakeClean AB svarar Fredrik E
    Hej Fredrik!

Tusen tack för att vi även fick förtroendet att hjälpa dig med flyttstädningen!
    Vi är väldigt glada att du har varit nöjd med oss och personalens insats.

Vi önskar dig en fin helg!

• 2019-08-04

Andreas W skrev om MakeClean AB
    Köpte flyttstädning. Nya hyresgästen va kräsen och hon verkar vara nöjd. Superbra att ha och göra med, trevlig personal, inga problem med något! 5/5. Rekommenderas. Läs mer
    2019-08-05 MakeClean AB svarar Andreas W
    Hej Andreas!

Tusen tack för din fina rekommendation!
    Jätteroligt att höra att du har trivts med första kontakten till resultatet.

• 2019-07-24

Malte F skrev om MakeClean AB
    Bra Service till en bra pris. Trevligt personal. Enkelt att boka. Läs mer
    2019-07-24 MakeClean AB svarar Malte F
    Hej Malte!

Tack så mycket för att vi fick hjälpa er med flyttstädningen! Det är jättekul och läsa att ni har varit nöjda med hela processen.

Vi önskar er en fin sommar!

• 2019-07-24

Robert J skrev om MakeClean AB
    Snabb kontakt, bra pris, tillmötesgående och så rent som man vill ha det. Läs mer
    2019-07-24 MakeClean AB svarar Robert J
    Hej Robert!

Tusen tack för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med flyttstädningen!
    Vi är väldigt glada att läsa du har varit nöjd med hela processen.

Vi önskar dig en fin sommar!

• 2019-06-24

Maja O skrev om MakeClean AB
    Bra städning, effektivt, på plats i tid Läs mer
    2019-06-24 MakeClean svarar Maja O
    Hej Maja!

Tack så mycket för ditt förtroende om utförandet av flyttstädningen!
    Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa dig med uppdraget och hoppas att du har trivts med första kontakten till resultatet.

• 2019-06-24

Martin L skrev om MakeClean AB
    Inga konstigheter. Bra pris, enkelt att boka, bra kommunikation. Läs mer
    2019-06-24 MakeClean AB svarar Martin L
    Hej Martin!

Tack så mycket för att vi fick hjälpa dig med flyttstädningen! Det är jättekul och läsa att du har varit nöjd med hela processen.

• 2019-06-16

Niklas H skrev om MakeClean AB
    Flyttstäd som utfördes snabbt och proffsigt utan anmärkningar. Vi kommer definitivt anlita makeclean nästa gång också. Läs mer
    2019-06-17 MakeClean AB svarar Niklas H
    Hej Niklas!

Tack så mycket för ert förtroende om utförandet av flyttstädningen.
    Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa er med uppdraget och ni är varmt välkomna åter!

Vi önskar er en glad midsommar!

• 2019-03-28

DABAN K skrev om MakeClean AB
    Jag kan starkt rekommendera Makeclean, de är bäst i Göteborg! De är snabba,noggranna samt duktiga! Inte nog med att de gör ett otroligt bra jobb så är deras bemötande ännu bättre! Läs mer
    2019-03-29 MakeClean AB svarar DABAN K
    Hej Daban!

Tusen tack för ditt toppbetyg!

Tack så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa er med flyttstädningen.
    Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa er med uppdraget och att du har trivts med första kontakten, personalen samt utförandet!

Vi önskar er en strålande helg!

• 2019-02-26

Anna L skrev om MakeClean AB
    Köpte flyttstäd, allt gick smidigt. Hyresvärden godkände lägenheten och sade att den var väldigt välstädad. Läs mer
    2019-02-26 MakeClean AB svarar Anna L
    Hej Anna!

Tusen tack för ert förtroende om utförandet av flyttstädningen.
    Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa er med uppdraget och att ni har trivts med första kontakten till resultatet.

• 2019-02-17

Karin H skrev om MakeClean AB
    Det blev bra.

. Läs mer
    2019-02-18 MakeClean AB svarar Karin H
    Hej Karin!

Tack så mycket för ert förtroende om utförandet av flyttstädningen.
    Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa er med uppdraget och hoppas att ni har trivts med första kontakten till resultatet.

• Anna B

2019-02-01

Anna B skrev om MakeClean AB
    Vi beställde flyttstädning från Make clean och blev nöjda med utförd tjänst!
    Trevligt bemötande när vi var i kontakt med företaget och snabbt utförd städning som motsvarade våra förväntningar. Läs mer
    2019-02-04 MakeClean AB svarar Anna B
    Hej Anna!

• 2019-02-01

Elin K skrev om MakeClean AB
    Jag beställde flyttstäd och ett glatt gäng välde in precis på utsatt tid och det var väldigt välstädat efteråt. När de stötte på ett problem ringde de genast upp, vilket jag uppskattade mycket. Läs mer
    2019-02-01 MakeClean svarar Elin K
    Hej Elin!

Tusen tack för din fina recension!
    Jätteroligt att höra att du blev nöjd med vårat glada gängs städning och snabba uppringning!

Vi önskar dig en fin helg!

• 2019-01-12

Carola R skrev om MakeClean AB
    Anlitade MakeClean för flyttstädning, det blev så otroligt bra, överträffade mina förväntningar totalt!
    Även de som flyttade in blev förvånade över hur bra städat det var och ville själva anlita företaget. Läs mer
    2019-01-14 MakeClean svarar Carola R
    Hej Carola!

Dagens ros till dig för ditt fina omdöme!

Det glädjer oss att vi fick förtroendet att ta hand om din flyttstädning och att vi överträffade dina samt dem nya hyresgästernas förväntningar.

• Payam S

2019-01-09

Payam S skrev om MakeClean AB
    Så här skrev köpare av vår lägenhet efter flyttstäd av MakeClean AB (4'800 kronor + städmaterial):

* Flyttstäd:
    "Tyvärr är vi inte helt nöjda med flyttstädet. ex är det ej dammsuget under städskåp samt listen ej avtorkad där, sopfack under diskbänken ej rengjorda, fläkten ovanför spis ej rengjord, smuts i taket i köket, medicinskåp ej avtorkat, element ej rengjort, badrumsgolv fogar golv ej rengjort, badrumskåp under handfat ej torkat under lådor, fönsterfogar ej avtorkade, badrumskran ej rengjort, filterfack torktumlare ej rengjort, ugnsplåt ej rengjort. Se bifogade bilder."

Jag ringde MakeClean och frågade om de kunde tänka sig åtgärda det, till en reducerad kostnad, det vill säga att jag erbjöd mig att anlita dem igen och betala en gång till, om jag fick rabatt, men de vägrade, då deras garanti på 3 dagar, hade löpt ut :( Läs mer
    2019-01-09 MakeClean AB svarar Payam S
    Hej Payam!

Vi erbjuder ALLTID 3 dagars garanti på samtliga våra tjänster. Det innebär att vi alltid åtgärdar det kunden är missnöjd med. Detta framgår tydligt på vår hemsida och mailbekräftelsen ni har tagit del av.

Vi utförde flyttstädningen den 5:e november 2018 och du ringer in till oss idag 2019-01-09, d.v.s. efter två månader när nya ägarna redan flyttat in och kräver att vi ska åtgärda missarna på städningen annars får vi dålig recension på nätet. Utpressning?

Utifrån fakturaunderlag utförde vi även den 2:e januari 2018 en annan flyttstädning hos er för 5850 kr inkl. städmaterial utan en enda anmärkning hittills.

Jag kan tyvärr inte tycka annat att det är väldigt tråkigt att ni inte har tagit del av den informationen vi har avtalat om.

Hasse, MakeClean
  • 2018-12-16

Camilla L skrev om MakeClean AB
    Flexibla, pålitliga och nogranna. Läs mer
    2018-12-17 MakeClean AB svarar Camilla L
    Hej Camilla!

Tack så mycket för din fina feedback!

God jul och gott nytt år!

• 2018-11-27

Vladimir M skrev om MakeClean AB
    Otroligt nöjd med hela processen, allt ifrån bokning till utförande var helt perfekt ! Kan inte bli ner nöjd och kan starkt rekommendera Makeclean! 10 av 10! Läs mer
    2018-11-28 MakeClean AB svarar Vladimir M
    Hej Vladimir,

Tack så mycket för att vi fick ta hand om flyttstädningen och vi önskar dig lycka till i din nya bostad!

Tusen tack för ditt toppbetyg! Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa dig med uppdraget och att du har trivts med första kontakten till resultatet.

• 2018-09-12

Simon L skrev om MakeClean AB
    Flyttstäd utan anmärkningar. Enkla att ha att göra med. Läs mer
    2018-09-12 MakeClean svarar Simon L
    Hej Simon!

Tack så mycket för din fina feedback! Det är jättekul och läsa det!

• 2018-08-29

Gert R skrev om MakeClean AB
    Slutstädningen av lägenheten blev godkänd av både säljare och köpare. Även övrigt runt omkring med t ex nycklar fungerade. Läs mer
    2018-08-29 MakeClean svarar Gert R
    Hej Gert!

• 2018-07-04

Anita A skrev om MakeClean AB
    Flyttstädning pga flytt till äldreboende, av min svärfars (95 år) lägenhet, i dåligt skick o väldigt smutsig. Blev väldigt vänligt bemött av Make Clean AB redan vid min första kontakt på telefon o det brådskade eftersom läg. skulle lämnas inom en vecka. Städningen gjordes på överenskommen tid och det blev väldigt rent och luktade gott efteråt. Vi kunde knappt tro att det var samma lägenhet. Vi är oerhört nöjda o ska med glädje rekommendera företaget. Tack så jättemycket.

Anita Abrahamsson
    anibra@telia.com Läs mer
    2018-07-05 MakeClean AB svarar Anita A
    Hej Anita!

Tack så mycket för ert förtroende om utförandet av flyttstädningen.

Dagens ros går till dig för din fina rekommendation!

Vi önskar er en fantastisk sommar!

• 2018-06-27

Thomas P skrev om MakeClean AB
    Bokade storstädning 3 veckor i förväg. Makeclean fick bestämma tid. Den dag o tid de skulle komma ringer de o säger att de inte kan. Vi är hemma från jobbet för att ta emot på morgonen. Vill boka om till midsommarafton!! Vi ska ge oss iväg på resa varför det var denna tid som gällde eller inte. De kunde inte som de hade lovat. Dåligt.
    Det blev ingen städning. Det går inte att ringa o försöka ändra på den tid som det är sagt samtidigt som man borde varit på plats. Läs mer
    2018-06-28 MakeClean svarar Thomas P
    Hej Thomas!

Vi är ledsna för att vi inte kunde utföra städningen på den utsatta tiden.

​Tyvärr var vi tvungna att skicka hem städerskan på grund av sjukdom med kort varsel den dagen.

Självklart gjorde vi göra vårt yttersta då vi föreslog en senare tid samma dag, alternativt dagen efter som tyvärr inte passade er.

Vi önskar er en trevlig sommar!
  • 2018-06-13

Birgit C skrev om MakeClean AB
    Har städ en gång i veckan. Väldigt nöjda med vår städerska. Hon är supersnabb och ändå blir det rent och snyggt!!
    Bästa hittills!! (och vi har haft städhjälp i många år) :-) Läs mer
    2018-06-13 MakeClean AB svarar Birgit C
    Hej Birgit,

Tusen tack för ditt fina omdöme! Vi gläds åt att höra att ni är nöjda med städerskans insats!

• 2018-05-25

Ida K skrev om MakeClean AB
    Köpte flyttstädning. Riktigt rent och fräscht resultat! Jag är så nöjd!
    Personalen var trevlig och gick bra att kommunicera med kring tider och nyckel. Läs mer
    2018-05-25 MakeClean svarar Ida K
    Hej Ida!

Tackar och bockar för ditt fina omdöme! Underbart att läsa att du trivdes med vår personal samt utförandet av din flyttstädning och vår service.

Önskar dig en fin sommar!
  • 2018-03-02

Rebecca V skrev om MakeClean AB
    Duktiga, snabba, pålitliga & väldigt medgörliga! Gör det lilla extra som att tömma blöjhinken, ta ut sopor samt återvinning. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-02 MakeClean svarar Rebecca V
    Hej Rebecca,

Tusen tack för ditt fina omdöme! Vi gläds åt att höra att ni är nöjda med personalens insats!

Vi önskar er en fin helg!

• 2018-02-02

Ronny M skrev om MakeClean AB
    Gott bemötande. Professionellt och kompetent företag! Flyttstädningen var väl genomförd! Läs mer
    2018-02-02 MakeClean svarar Ronny M
    Hej Ronny!

Tackar och bockar för ditt fina omdöme! Underbart att läsa att du blev nöjd med din flyttstädning och vår service.

Önskar dig en fin helg!

• 2018-02-01

Bodil S skrev om MakeClean AB
    Flyttstäd - Rent och snyggt och bra kontakt, Rekommenderas. Läs mer
    2018-02-01 MakeClean svarar Bodil S
    Hej Bodil!

Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme och rekommendation!

Inger J skrev om MakeClean AB
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande från början till slut. Vi valde storstädning och fick ett bra resultat. Däremot missförstod vi nog priset för tjänsten och upplevde att det blev dyrare än vad vi trodde från början ( det kunde varit tydligare information på hemsidan gällande rabatten för nya kunder. Det är lätt att tolka att priset för 8 timmars städning kostar 1000 kronor, medan ni i själva verket menar att man får 1000 kronor i rabatt.) Men i det stora hela är vi mycket nöjda. Läs mer
    2018-02-01 MakeClean svarar Inger J
    Hej Inger,

Tack för ditt fina omdöme!

Det glädjer oss att ni känner att ni har blivit väl bemötta och blev nöjda med storstädningen!

Gällande vårt erbjudande 8h städning för 1000kr är rabatten inte 1000kr utan 400 kr efter rutavdrag. I vanliga fall kostar 8 timmars städning 1400 kr hos oss med en ordinarie timtaxa på 175 kr/h efter rutavdrag.

Viktoria W skrev om MakeClean AB
    Bra service och bemötande Läs mer
    2018-01-31 MakeClean svarar Viktoria W
    Hej Viktoria!

Tack så mycket för din fina feedback! Det är jättekul och läsa det!

Emil W skrev om MakeClean AB
    Kan varm rekommendera. Bra resultat, bra service och smidig bokning. Läs mer
    2018-01-31 MakeClean svarar Emil W
    Hej Emil!

Stort tack för ditt fina omdöme och rekommendation!

Det glädjer oss att läsa att du blev nöjd med din städning och upplevelsen av oss.

Brittmo B skrev om MakeClean AB
    Bemötande från företaget har varit positivt och vänligt från första stund Jag har alltid fått utfört de tjänster jag önskat på ett föredömligt sätt och utförd städning har överträffat mina förväntningar Jag kan varmt rekommendera Make Clean AB som utförare av städuppdrag Brittmo Bernhardsson Läs mer
    2018-01-31 MakeClean svarar Brittmo B
    Hej Brittmo,

Tack för ett mycket fint omdöme och för dina vänliga ord, det värmer oss verkligen!
    Vi är väldigt glada över att du trivs med oss och att städningen överträffar dina förväntningar!

Aslaug W skrev om MakeClean AB
    Fick hjälp med flyttstäd, på 120 kvadrat. Personalen var mycket noggranna, och myket trevliga.

Mycket för pengarna. Läs mer
    2018-01-30 MakeClean svarar Aslaug W
    Hej Aslaug!

Tackar och bockar för ditt fina omdöme. Jätteroligt att läsa att du blev nöjd med din flyttstädning och personalens insats.

Simon M skrev om MakeClean AB
    Flyttstäd

Svajig beställning vad som skulle ingår och inte, krävdes flera telefonsamtal med mail innan det stod klart.
    Det som beställdes var en ``vanlig flyttstäd´´ exklusive 1 rum.

Folket på plats som jag träffade verkade väldigt bra och sugna på att utföra sitt jobb.

Dock anlände de långt efter utsatt tid och blev därför klar långt efter uppskattad tid. Läs mer
    2018-01-30 MakeClean svarar Simon M
    Hej Simon,

Tack för ditt omdöme!

Jättekul att läsa att du blev nöjd med din flyttstädning och trivdes med personalen!

I en flyttstädning är det många delar som måste utföras för att städningen ska bli godkänd. Därför erbjuder vi vissa tillval för att man som konsument ska kunna välja och påverka kostnaden. All information finns att tillgå på vår hemsida samt i bekräftelsen som mailades ut till dig. I ditt fall var lite svårt att ha direktkontakt med dig då din granne skötte bokningen.

Gällande tider verkar det tyvärr som att du inte har tagit del av den informationen vi har mailat dig. I bekräftelsen stod tydligt att flyttstädningen kommer att utföras under dagen. Vi har till och med mailat att vi behöver hela eftermiddagen och kvällen på oss.

I samtalet med mig (arbetsledaren) sa du själv att du räknar med att vi blir klara runt 21:00. Personalen på plats meddelade dig att de skulle bli klara senast vid 19:00 och blev klara ca 18:30. Så jag förstår tyvärr inte riktigt vad du menar att vi kom efter utsatt tid och blev klara långt efter när vi inte har avtalat några tider med dig.

Hälsningar Hasse

Eva D skrev om MakeClean AB
    MakeClean är en mycket bra städfirma. Kontakten med kontoret fungerar utmärkt och städpersonalen kommer alltid på bestämd dag och tid.
    Jag kan verkligen rekommendera denna firma på grund av mycket trevlig och duktig personal samt att det är ordning och reda.
    Jag är alltid mycket nöjd efter varje städning.
    Eva Dalberg Cramér Läs mer
    2018-01-30 MakeClean svarar Eva D
    Hej Eva!

Tusen tack för ditt fina omdöme och för dina trevliga hälsningar till personalen efter utförda städningar hos er.
    Vi önskar er en trevlig dag!

Paula B skrev om MakeClean AB
    Jag är mycket nöjd med MakeClean AB. Jag har provat på andra städbolag tidigare, men då ej varit helt nöjd. MakeClean AB har ett mycket bra bemötande, man fick alltid snabbt svar från dem när man kontaktade dem. Jag bokade in en storstädning av vårt hus inklusive fönsterputs och städningen var över förväntan. Det var superrent precis överallt. De hade till och med lyft ut allt i köksskåpen och gjort rent, samt lyft undan allt lego i min dotters rum och städat.
    Sammanfattningsvis: bra och proffsigt bemötande, bra pris och en mycket bra städning. Jag rekommenderar verkligen MakeClean AB! Läs mer
    2018-01-31 MakeClean svarar Paula B
    Hej Paula,

Tusen tack för ditt lysande omdöme! Det värmer oss att höra att du blev nöjd med din storstädning och med vårt bemötande!

Vår målsättning är att skapa kundnöjdhet från första kontakten till att kunden får avnjuta ett rent hem till ett förmånligt pris.

Vi kommer gladeligen att framföra detta till vår personal och vet att dem kommer att bli väldigt glada.

Varmt välkommen åter!

Hanna T skrev om MakeClean AB
    Allt var bra. Mycket nöjda med städningen. Läs mer
    2018-01-29 MakeClean svarar Hanna T
    Hej Hanna!

Tack så mycket för ditt fina omdöme!

Önskar dig en trevlig dag!

Camilla L skrev om MakeClean AB
    Stabilt, vänligt, kundorienterad. Snabbt varsel. Städ/storstäd Läs mer
    2018-01-29 MakeClean svarar Camilla L
    Hej Camilla!

Tack så mycket för din fina feedback! Jätteroligt och läsa att du blev nöjd med din storstädning.

Ha en fortsatt fin dag!

• Kouros G

2017-11-13

Kouros G skrev om MakeClean AB
    Jag är väldigt nöjd med service och smidighet i processen.
    Rekommenderar Makeclean starkt! Läs mer
    2017-11-13 MakeClean svarar Kouros G
    Hej Kouros!

Tack så mycket för din recensionen och rekommendation!
    Härligt att du blev nöjd med din flyttstädning!

Ha en bra dag!

• 2017-11-13

Anita D skrev om MakeClean AB
    Vänligt bemötande vid tel.kontakt. Har anlitat M-C både till månadstädning och flyttstäd. I samband med flyttstädningen fick vi hembesök, för att beräkna kostnaden på plats. Har fungerat bra. Rent och fint efter varje besök.

MVH Anita Dannstedt Läs mer
    2017-11-13 MakeClean svarar Anita D
    Hej Anita!

Tack så mycket för din fina feedback!
    Det glädjer oss och läsa att ni blev nöjda med er städning.

• 2017-11-12

Linda F skrev om MakeClean AB
    Jättebra! Gjorde dock sönder min spegel på toan utan att kontakta mig. Kontaktade dom och som löste det, tog ett par dagar. Läs mer
    2017-11-13 MakeClean svarar Linda F
    Hej Linda!

Tack så mycket för din feedback!

Det är jätteroligt och läsa att du blev nöjd med din flyttstädning.
    Dessvärre upptäckte vi inte att det blev sprickor i er spegel under städningen vilket var lite olyckligt.

Hasse, MakeClean
  • 2017-11-10

Jonas T skrev om MakeClean AB
    Utmärkt standing, bemötande och I övrigt bra service. Läs mer
    2017-11-13 MakeClean svarar Jonas T
    Hej Jonas!

Tack så mycket för din fina feedback!
    Det är jätteroligt och läsa att ni blev nöjda med er flyttstädning.

Hälsningar, MakeClean

Ringögatan 2, 417 07 Göteborg