MakeClean AB

Ringögatan 2, 417 07 Göteborg — Visa karta

Välkommen till MakeClean - din personliga Flytt och Städfirma i Göteborg!

MakeClean är både flyttfirma & städfirma med kunder i Göteborg. Vi erbjuder flytt &
städtjänster till både privatkunder och företagskunder. Våra ledord är god service, trygghet och
noggrannhet.
Vi utför minst en flyttstädning varje dag!
När du köper flyttstädning av oss får du alltid garanti på städningen. Du kan också känna dig
trygg med att vi alltid följer Mäklarsamfundets rekommendationer om vad som skall ingå i en
flyttstädning.
Kontakta oss gärna eller boka direkt via vår hemsida!
Välkommen!

Läs vad 79 kunder tycker om MakeClean AB

• Anita A
    Anita A skrev om MakeClean AB
    Flyttstädning pga flytt till äldreboende, av min svärfars (95 år) lägenhet, i dåligt skick o väldigt smutsig. Blev väldigt vänligt bemött av Make Clean AB redan vid min första kontakt på telefon o det brådskade eftersom läg. skulle lämnas inom en vecka. Städningen gjordes på överenskommen tid och det blev väldigt rent och luktade gott efteråt. Vi kunde knappt tro att det var samma lägenhet. Vi är oerhört nöjda o ska med glädje rekommendera företaget. Tack så jättemycket.

Anita Abrahamsson
    anibra@telia.com Läs mer
    2018-07-05 MakeClean AB svarar Anita A
    Hej Anita!

Tack så mycket för ert förtroende om utförandet av flyttstädningen.
    Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa er med uppdraget och att ni har trivts med första kontakten till resultatet.

Dagens ros går till dig för din fina rekommendation!

Vi önskar er en fantastisk sommar!

Med vänlig hälsning

• Thomas P
    Thomas P skrev om MakeClean AB
    Bokade storstädning 3 veckor i förväg. Makeclean fick bestämma tid. Den dag o tid de skulle komma ringer de o säger att de inte kan. Vi är hemma från jobbet för att ta emot på morgonen. Vill boka om till midsommarafton!! Vi ska ge oss iväg på resa varför det var denna tid som gällde eller inte. De kunde inte som de hade lovat. Dåligt.
    Det blev ingen städning. Det går inte att ringa o försöka ändra på den tid som det är sagt samtidigt som man borde varit på plats. Läs mer
    2018-06-28 MakeClean svarar Thomas P
    Hej Thomas!

Vi är ledsna för att vi inte kunde utföra städningen på den utsatta tiden.

​Tyvärr var vi tvungna att skicka hem städerskan på grund av sjukdom med kort varsel den dagen.

Självklart gjorde vi göra vårt yttersta då vi föreslog en senare tid samma dag, alternativt dagen efter som tyvärr inte passade er.

Vi önskar er en trevlig sommar!
  • Birgit C
    Birgit C skrev om MakeClean AB
    Har städ en gång i veckan. Väldigt nöjda med vår städerska. Hon är supersnabb och ändå blir det rent och snyggt!!
    Bästa hittills!! (och vi har haft städhjälp i många år) :-) Läs mer
    2018-06-13 MakeClean AB svarar Birgit C
    Hej Birgit,

Tusen tack för ditt fina omdöme! Vi gläds åt att höra att ni är nöjda med städerskans insats!

Vi önskar er en fin dag!

• Ida K
    Ida K skrev om MakeClean AB
    Köpte flyttstädning. Riktigt rent och fräscht resultat! Jag är så nöjd!
    Personalen var trevlig och gick bra att kommunicera med kring tider och nyckel. Läs mer
    2018-05-25 MakeClean svarar Ida K
    Hej Ida!

Tackar och bockar för ditt fina omdöme! Underbart att läsa att du trivdes med vår personal samt utförandet av din flyttstädning och vår service.

Önskar dig en fin sommar!
  • Rebecca V
    Rebecca V skrev om MakeClean AB
    Duktiga, snabba, pålitliga & väldigt medgörliga! Gör det lilla extra som att tömma blöjhinken, ta ut sopor samt återvinning. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-02 MakeClean svarar Rebecca V
    Hej Rebecca,

Tusen tack för ditt fina omdöme! Vi gläds åt att höra att ni är nöjda med personalens insats!

Vi önskar er en fin helg!

• Ronny M
    Ronny M skrev om MakeClean AB
    Gott bemötande. Professionellt och kompetent företag! Flyttstädningen var väl genomförd! Läs mer
    2018-02-02 MakeClean svarar Ronny M
    Hej Ronny!

Tackar och bockar för ditt fina omdöme! Underbart att läsa att du blev nöjd med din flyttstädning och vår service.

Önskar dig en fin helg!

• Bodil S
    Bodil S skrev om MakeClean AB
    Flyttstäd - Rent och snyggt och bra kontakt, Rekommenderas. Läs mer
    2018-02-01 MakeClean svarar Bodil S
    Hej Bodil!

Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme och rekommendation!

• Inger J
    Inger J skrev om MakeClean AB
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande från början till slut. Vi valde storstädning och fick ett bra resultat. Däremot missförstod vi nog priset för tjänsten och upplevde att det blev dyrare än vad vi trodde från början ( det kunde varit tydligare information på hemsidan gällande rabatten för nya kunder. Det är lätt att tolka att priset för 8 timmars städning kostar 1000 kronor, medan ni i själva verket menar att man får 1000 kronor i rabatt.) Men i det stora hela är vi mycket nöjda. Läs mer
    2018-02-01 MakeClean svarar Inger J
    Hej Inger,

Tack för ditt fina omdöme!

Det glädjer oss att ni känner att ni har blivit väl bemötta och blev nöjda med storstädningen!

Gällande vårt erbjudande 8h städning för 1000kr är rabatten inte 1000kr utan 400 kr efter rutavdrag. I vanliga fall kostar 8 timmars städning 1400 kr hos oss med en ordinarie timtaxa på 175 kr/h efter rutavdrag.

• Viktoria W
    Viktoria W skrev om MakeClean AB
    Bra service och bemötande Läs mer
    2018-01-31 MakeClean svarar Viktoria W
    Hej Viktoria!

Tack så mycket för din fina feedback! Det är jättekul och läsa det!

Ha en fin dag!

• Emil W
    Emil W skrev om MakeClean AB
    Kan varm rekommendera. Bra resultat, bra service och smidig bokning. Läs mer
    2018-01-31 MakeClean svarar Emil W
    Hej Emil!

Stort tack för ditt fina omdöme och rekommendation!

Det glädjer oss att läsa att du blev nöjd med din städning och upplevelsen av oss.

• Brittmo B
    Brittmo B skrev om MakeClean AB
    Bemötande från företaget har varit positivt och vänligt från första stund Jag har alltid fått utfört de tjänster jag önskat på ett föredömligt sätt och utförd städning har överträffat mina förväntningar Jag kan varmt rekommendera Make Clean AB som utförare av städuppdrag Brittmo Bernhardsson Läs mer
    2018-01-31 MakeClean svarar Brittmo B
    Hej Brittmo,

Tack för ett mycket fint omdöme och för dina vänliga ord, det värmer oss verkligen!
    Vi är väldigt glada över att du trivs med oss och att städningen överträffar dina förväntningar!

• Aslaug W
    Aslaug W skrev om MakeClean AB
    Fick hjälp med flyttstäd, på 120 kvadrat. Personalen var mycket noggranna, och myket trevliga.

Mycket för pengarna. Läs mer
    2018-01-30 MakeClean svarar Aslaug W
    Hej Aslaug!

Tackar och bockar för ditt fina omdöme. Jätteroligt att läsa att du blev nöjd med din flyttstädning och personalens insats.

• Simon M
    Simon M skrev om MakeClean AB
    Flyttstäd

Svajig beställning vad som skulle ingår och inte, krävdes flera telefonsamtal med mail innan det stod klart.
    Det som beställdes var en ``vanlig flyttstäd´´ exklusive 1 rum.

Folket på plats som jag träffade verkade väldigt bra och sugna på att utföra sitt jobb.

Dock anlände de långt efter utsatt tid och blev därför klar långt efter uppskattad tid. Läs mer
    2018-01-30 MakeClean svarar Simon M
    Hej Simon,

Tack för ditt omdöme!

Jättekul att läsa att du blev nöjd med din flyttstädning och trivdes med personalen!

I en flyttstädning är det många delar som måste utföras för att städningen ska bli godkänd. Därför erbjuder vi vissa tillval för att man som konsument ska kunna välja och påverka kostnaden. All information finns att tillgå på vår hemsida samt i bekräftelsen som mailades ut till dig. I ditt fall var lite svårt att ha direktkontakt med dig då din granne skötte bokningen.

Gällande tider verkar det tyvärr som att du inte har tagit del av den informationen vi har mailat dig. I bekräftelsen stod tydligt att flyttstädningen kommer att utföras under dagen. Vi har till och med mailat att vi behöver hela eftermiddagen och kvällen på oss.

I samtalet med mig (arbetsledaren) sa du själv att du räknar med att vi blir klara runt 21:00. Personalen på plats meddelade dig att de skulle bli klara senast vid 19:00 och blev klara ca 18:30. Så jag förstår tyvärr inte riktigt vad du menar att vi kom efter utsatt tid och blev klara långt efter när vi inte har avtalat några tider med dig.

Hälsningar Hasse
  • Eva D
    Eva D skrev om MakeClean AB
    MakeClean är en mycket bra städfirma. Kontakten med kontoret fungerar utmärkt och städpersonalen kommer alltid på bestämd dag och tid.
    Jag kan verkligen rekommendera denna firma på grund av mycket trevlig och duktig personal samt att det är ordning och reda.
    Jag är alltid mycket nöjd efter varje städning.
    Eva Dalberg Cramér Läs mer
    2018-01-30 MakeClean svarar Eva D
    Hej Eva!

Tusen tack för ditt fina omdöme och för dina trevliga hälsningar till personalen efter utförda städningar hos er.
    Vi önskar er en trevlig dag!

• Paula B
    Paula B skrev om MakeClean AB
    Jag är mycket nöjd med MakeClean AB. Jag har provat på andra städbolag tidigare, men då ej varit helt nöjd. MakeClean AB har ett mycket bra bemötande, man fick alltid snabbt svar från dem när man kontaktade dem. Jag bokade in en storstädning av vårt hus inklusive fönsterputs och städningen var över förväntan. Det var superrent precis överallt. De hade till och med lyft ut allt i köksskåpen och gjort rent, samt lyft undan allt lego i min dotters rum och städat.
    Sammanfattningsvis: bra och proffsigt bemötande, bra pris och en mycket bra städning. Jag rekommenderar verkligen MakeClean AB! Läs mer
    2018-01-31 MakeClean svarar Paula B
    Hej Paula,

Tusen tack för ditt lysande omdöme! Det värmer oss att höra att du blev nöjd med din storstädning och med vårt bemötande!

Vår målsättning är att skapa kundnöjdhet från första kontakten till att kunden får avnjuta ett rent hem till ett förmånligt pris.

Vi kommer gladeligen att framföra detta till vår personal och vet att dem kommer att bli väldigt glada.

Varmt välkommen åter!

Camilla L skrev om MakeClean AB
    Stabilt, vänligt, kundorienterad. Snabbt varsel. Städ/storstäd Läs mer
    2018-01-29 MakeClean svarar Camilla L
    Hej Camilla!

Tack så mycket för din fina feedback! Jätteroligt och läsa att du blev nöjd med din storstädning.

Ha en fortsatt fin dag!

• Kouros G
    Kouros G skrev om MakeClean AB
    Jag är väldigt nöjd med service och smidighet i processen.
    Rekommenderar Makeclean starkt! Läs mer
    2017-11-13 MakeClean svarar Kouros G
    Hej Kouros!

Tack så mycket för din recensionen och rekommendation!
    Härligt att du blev nöjd med din flyttstädning!

• Anita D
    Anita D skrev om MakeClean AB
    Vänligt bemötande vid tel.kontakt. Har anlitat M-C både till månadstädning och flyttstäd. I samband med flyttstädningen fick vi hembesök, för att beräkna kostnaden på plats. Har fungerat bra. Rent och fint efter varje besök.

MVH Anita Dannstedt Läs mer
    2017-11-13 MakeClean svarar Anita D
    Hej Anita!

Tack så mycket för din fina feedback!
    Det glädjer oss och läsa att ni blev nöjda med er städning.

Ha en fin dag!

• Linda F
    Linda F skrev om MakeClean AB
    Jättebra! Gjorde dock sönder min spegel på toan utan att kontakta mig. Kontaktade dom och som löste det, tog ett par dagar. Läs mer
    2017-11-13 MakeClean svarar Linda F
    Hej Linda!

Tack så mycket för din feedback!

Det är jätteroligt och läsa att du blev nöjd med din flyttstädning.
    Dessvärre upptäckte vi inte att det blev sprickor i er spegel under städningen vilket var lite olyckligt.

Trevlig dag!

Hasse, MakeClean
  • Jonas T
    Jonas T skrev om MakeClean AB
    Utmärkt standing, bemötande och I övrigt bra service. Läs mer
    2017-11-13 MakeClean svarar Jonas T
    Hej Jonas!

Tack så mycket för din fina feedback!
    Det är jätteroligt och läsa att ni blev nöjda med er flyttstädning.

Trevlig dag!

Hälsningar, MakeClean
  • Nils M
    Nils M skrev om MakeClean AB
    Har anlitat makeclean i ett år nu. en gång har städningen varit dålig men annars har den varit perfekt. Tjejen som skall hjälpa till med inbokningar är ibland lite virrig. har glömt att medela att städerskan skulle på semester. glömer ibland vad vi kommit överens om. Läs mer
    2017-08-09 MakeClean svarar Nils M
    Hej Nils!
    Tack för dina synpunkter och rekommendation.
    Jättekul att ni är nöjda med oss!
    I fortsättningen ska vi sträva efter att kommunikationen flyter på bättre.

• Emma L
    Emma L skrev om MakeClean AB
    Jag är nöjd med tjänsten flyttstäd. Genomfört enligt uppgift och med gott resultat. Läs mer
    2017-07-17 MakeClean svarar Emma L
    Hej Emma!

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det är härligt och läsa att du blev nöjd.

Trevlig sommar!

• Göran B
    Göran B skrev om MakeClean AB
    De städade min lägenhet vid försäljning. Allt sköttes på ett korrekt sätt. Jag har inga synpunkter.

Det är bra att ni skänker pengar till Barncancerfonden! Men sådana här undersökningar är fullständigt innehållslösa. Vill ni göra något borde ni göra en ordentlig undersökning av något väsentligt. Vad är skillnaden mellan en 3 och en 4 i bedömningen nedan.

Personligen kan jag inte göra skillnad på Helt ok, rekommenderas och utmärkt. Jag kunde sätta alla tre. Enda anledningen till att jag gav er ett svar var för att det tydligen ger pengar till Barncancerfonden - kanske något som skulle undersökas! Läs mer
    2017-07-17 MakeClean svarar Göran B
    Hej Göran!

Tack så mycket för ditt omdöme gällande städningen!

Däremot verkar det som att du har missförstått det angående Barncancerfonden:

Det är INTE vi på MakeClean som skänker några pengar till Barncancerfonden utan det är rekommendationsajten Reco. Detta har inget med oss MakeClean att göra.

Därför föreslår att du ska skriva eller rikta det direkt till reco istället. Vi har ENDAST gjort flyttstädningen hos dig.

Ha en fortsatt fin sommar!

Hasse, MakeClean
  • Ninni J
    Ninni J skrev om MakeClean AB
    Jättetrevligt bemötande, grym städning, allt fungerade perfekt. Mycket nöjd kund. Läs mer
    2017-07-17 MakeClean svarar Ninni J
    Hej Ninni!

Tack så mycket för din fina feedback. Det glädjer oss!

Det är jättekul och läsa att ni blev nöjda med er flyttstädning!

Ha en härlig sommar!

• Ali A
    Ali A skrev om MakeClean AB
    Beställde flyttstädning med väldigt kort varsel och ytterst specifika önskemål om när och hur jobbet skulle utföras. Flexibiliteten och kundorienteringen hos Makeclean är något utöver det vanliga.
    Kommer rekommendera dem och anlita dem igen vid behov. /Ali Läs mer
    2017-07-17 MakeClean svarar Ali A
    Hej Ali!

Tack så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation!

Önskar en fortsatt trevlig sommar!

• Stefan D
    Stefan D skrev om MakeClean AB
    MakeCleanAB hjälper oss med hemstädning sedan ett par år tillbaka och sköter det uppdraget exemplariskt. Bra kontakt med administratörer - snabba svar och aldrig några oklarheter eller problem. Läs mer
    2017-06-22 MakeClean svarar Stefan D
    Hej Stefan!

Tack så mycket för ert förtroende och fina omdöme. Det glädjer oss!

Önskar dig en trevlig midsommar!

• Magdalena C
    Magdalena C skrev om MakeClean AB
    Ett problem har varit att om vi säger till om en städning som vi önskar kontinuerligt (ex tömma papperskorgar varje vecka eller städning av nedre toalettens golv ordentligt varje vecka) så försvinner informationen efter ett tag, och måste upprepas igen. Detta är lite frustrerande.Vet inte vad det beror på. Nya städare? Inte tillräcklig info från administratör på Makeclean till städare? Läs mer
    2017-06-19 MakeClean svarar Magdalena C
    Hej Magdalena!

Tack för omdöme!

Vi är ledsna att ni ibland upplevt att informationen gällande er städning uteblivit vilket inte har varit vår avsikt. Ni har varit kund hos oss i drygt 4 år med städfrekvens varje vecka. Självklart ska vi gå till botten med det här så att informationen inte missas i fortsättningen.

• Miroslav O
    Miroslav O skrev om MakeClean AB
    Tycker dom har ett trevligt bemötande och gör ett bra jobb. Haft hjälp utav dom i ca två år och är jättenöjd. Läs mer
    2017-06-19 MakeClean svarar Miroslav O
    Hej Miroslav!

Tack så mycket för din fina feedback! Det är jättekul och läsa det!

Önskar dig en bra dag!

• Carl S
    Carl S skrev om MakeClean AB
    Vi har haft veckostädning av Makeclean. Jättebra resultat och alltad lätta att ha att göra med. Hjälpte också till i en krissituation med en flyttstädning på riktigt kort varsel. Rekommenderar varmt. Läs mer
    2017-06-16 MakeClean svarar Carl S
    Hej Carl!

Tack så mycket för ditt fina omdöme!

Önskar dig en riktig skön sommar!

• Martin W
    Martin W skrev om MakeClean AB
    De är rätt prisvärda min lägenheten på 59 KVM städas för ca 800 kr /mån 2 gånger. Har bytt städare ef folk slutar. Men de lyckas leverera en bra städtjänst gång på gång. Jag har haft 1-2 gånger av ca 24 städ som ja inte varit helt nöjd. Detta kan ha att göra med att när någon sjuk så skickar de in någon som ersätter dem. Så då vet de inte alltid vilka delar som är extra viktiga och städa lite extra text. Ja har rekommenderat dem till flera andra vänner och de är också lika nöjda :) Läs mer
    2017-06-16 MakeClean svarar Martin W
    Hej Martin!

Tackar och bockar för ditt fina omdöme och rekommendationer!
    Det är verkligen kul och läsa att du är nöjd med oss! Det värmer!

Önskar dig en underbar helg!

• Anna B
    Anna B skrev om MakeClean AB
    bra bemötande och utmärkt utfört arbete! Tusen tack! Läs mer
    2017-06-16 MakeClean svarar Anna B
    Hej Anna!

Tack så mycket till er som har valt oss och gett oss förtroende.
    Det är jätteroligt och läsa att ni är nöjda med er städning.

• Simon S
    Simon S skrev om MakeClean AB
    Mycket bra firma med trevlig personal och trygg ledning. Anlitar dom personligen hemma i min bostad för städ varje vecka/varannan vecka. I mitt yrke har jag även möjlighet att rekommendera många av mina kunder denna kedja, och det hade jag inte gjort om jag inte visste att kunderna skulle bli nöjda, att dom är fullt försäkrade sköter sig med skatten sedan starten mm mm. Jag Simon S rekommenderar denna firma. Läs mer
    2017-06-16 MakeClean svarar Simon S
    Hej Simon!

Tack så mycket för ditt fina omdöme och det förtroende du har för oss. Det glädjer oss!
    Vi ser fram emot många års samarbete med er!

Önskar dig en trevlig helg!

• Christina J
    Christina J skrev om MakeClean AB
    Vi är väldigt nöjda med vår städning varannan vecka Läs mer
    2017-06-16 MakeClean svarar Christina J
    Hej Christina!

Tack så mycket för din fina feedback!
    Det är jätteroligt och läsa att ni är så nöjda med er städning.

• Ulrika J
    Ulrika J skrev om MakeClean AB
    Positivt och lösningsinriktad personal. Läs mer
    2017-06-16 MakeClean svarar Ulrika J
    Hej Ulrika!

• Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om MakeClean AB
    Vi är mycket nöjda med Make Clean. Allt fungerar bra vad gäller kontakterna med företaget. Vår nuvarande städerska Katarzyna är MYCKET !!! duktig och trevlig. Det hade inte hjälpt hur bra än företaget fungerar om inte städningen blivit enligt våra förväntningar. Det har varit några olika hos oss innan vi fick Katarzyna och det var varierande kvalitet. Viktigt att städpersonalen får lära sig svenska !!!! Läs mer
    2017-06-16 MakeClean svarar Elisabeth S
    Hej Elisabeth!

Tack så mycket för din fina feedback!
    Det är jätteroligt och läsa att ni är så nöjda med er städerska Katarzyna och oss. Vi tycker också att hon är en fantastisk medarbetare!

• Eldin L
    Eldin L skrev om MakeClean AB
    Allt fungerar väldigt bra och vi är väldigt nöjda med städet. Läs mer
    2017-06-16 MakeClean svarar Eldin L
    Tack så mycket Eldin för ditt fina omdöme!

Önskar dig en trevligt!

• Helene N
    Helene N skrev om MakeClean AB
    Allt har varit till belåtenhet med den service ägaren samt de som kommer till oss för att städa.
    Härliga människor,noga,trevliga och alltid lika vänliga.
    Vi kan varmt rekommendera detta städbolag. Läs mer
    2017-06-16 MakeClean svarar Helene N
    Hej Helene!

Tack så mycket för ditt fina omdöme!

Önskar dig en trevlig helg!

• Carla R
    Carla R skrev om MakeClean AB
    Det funkar bra. Det blir städat. Läs mer
    2017-06-13 MakeClean svarar Carla R
    Hej Carla!

Tack så mycket för din recensionen.

• Houtan H
    Houtan H skrev om MakeClean AB
    Professionell och noggrann service, har använt MakeClean i snart 4 år totalt och är väldigt nöjd. Läs mer
    2017-06-12 MakeClean svarar Houtan H
    Hej Houtan!

Stort tack för din fina recension. Det glädjer oss!

• Christoffer H
    Christoffer H skrev om MakeClean AB
    Vi är mycket nöjda med MakeClean och den som städar hemma hos oss varannan vecka. Väldigt engagerad och personlig städare som gör ett mycket bra jobb. Jag kan starkt rekommendera MakeClean. Läs mer
    2017-06-12 MakeClean svarar Christoffer H
    Hej Christoffer!

Härligt att få sån fin feedback, tack!

Ha en trevlig dag!

• Rozbeh K
    Rozbeh K skrev om MakeClean AB
    Rekommenderas varmt. Proffsiga och nogranna. Läs mer
    2017-06-12 MakeClean svarar Rozbeh K
    Hej Rozbeh!

Tack så mycket för din fina rekommendation! Det är jättekul och läsa det!

Ha en fortsatt bra dag!

• Johanna B
    Johanna B skrev om MakeClean AB
    MakeClean har alltid varit vänliga och flexibla i kontakten. Hög tillgänglighet.
    De har alltid hållt sina löften och det har varit lätt att att avboka med ganska kort varsel.
    Inget att klaga på i städningen heller. Läs mer
    2017-06-13 MakeClean svarar Johanna B
    Hej Johanna!

Stort tack för din fina recension. Det glädjer oss!

Önskar er en härlig dag!

• Asta J
    Asta J skrev om MakeClean AB
    Jag har alltid blivit väl bemött både när man ringt och av personal
    som varit här och städat. Personalen som varit här och städat hos mig varannan vecka har varit kunniga och trevliga.
    Har kunnat önska samma person varje gång och detta är en fördel. Kan rekommendera detta företag på det varmaste.
    De har verkligen levt upp till det som de lovat. Läs mer
    2017-06-12 MakeClean svarar Asta J
    Hej Asta!

Stort tack för de fina orden! Det glädjer oss!
    Vad glada vi också blir att ni är så nöjda, det är det vi fokuserar på.

• Annika A
    Annika A skrev om MakeClean AB
    Prisvärd och flexibel städning. Läs mer
    2017-06-12 MakeClean svarar Annika A
    Hej Annika!

Tack så mycket för din recension!

Vi önskar dig en trevlig dag!

• Dino I
    Dino I skrev om MakeClean AB
    Professionellt service med trevliga medarbetare. Rekommenderas varmt till alla företag och privatpersoner. Läs mer
    2017-06-19 MakeClean svarar Dino I
    Hej Dino!

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det värmer!!!!

Önskar dig en underbar dag!

• Mariette M
    Mariette M skrev om MakeClean AB
    Har alltid haft en bra kontakt både med ansvariga och städerskan. Vi har fått byta städerska några gånger pga av bla mammaledighet mm och det har alltid kommit en bra ersättare som man kan lita på till 100%.
    Om man får förhinder är det aldrig problem med att avboka med kort varsel.
    Kan lämna mina varma rekommendationer för detta företag.
    Är jättenöjd med både den köpta tjänsten och bemötande. Läs mer
    2017-06-12 MakeClean svarar Mariette M
    Stort tack för din fina recension Mariette! Detta gör oss väldigt glada!

Önskar dig en riktigt skön dag!

• Johan S
    Johan S skrev om MakeClean AB
    Bra kommunikarion, alltid svar och information kring schemaläggning och ändringar. Läs mer
    2017-06-13 MakeClean svarar Johan S
    Hej Johan!

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Jättekul och få sån fin feedback!

Hasse
  • John S
    John S skrev om MakeClean AB
    Enbart positivt. Bra personal som gör ett gott arbete,
    god information om eventuella kommande förändringar
    av bokade tider eller personalförändriingar.

Jag vill gärna fortsätta som kund hos Makeclean. Läs mer
    2017-06-12 MakeClean svarar John S
    Hej Johan!

Härligt att få sån fin feedback, Stort tack! Vi ska gör vårt bästa för fortsatt gott samarbete.

• Anette N
    Anette N skrev om MakeClean AB
    Såväl vecko- som storstädning. Alltid vänligt och proffsigt bemötande, stor flexibilitet och god service. Hög kvalitet på resultatet. Läs mer
    2017-06-12 MakeClean svarar Anette N
    Underbart härligt att läsa ditt fina omdöme Anette!

Ha en fantastisk dag!

Ringögatan 2, 417 07 Göteborg