MakeClean AB

Ringögatan 2, 417 07 Göteborg — Visa karta

MakeClean erbjuder städning för hem och företag i Göteborg, Storgöteborg, Alingsås, Lerum, Kungälv och Kungsbacka. Vi arbetar med lägre marginaler och är billigare än de flesta städföretag i hela stor Göteborg. Våra ledord är god service, trygghet och noggrannhet.

Vi utför minst en flyttstädning varje dag!
När du köper flyttstädning av oss får du alltid garanti på städningen. Du kan också känna dig trygg med att vi alltid följer Mäklarsamfundets rekommendationer om vad som skall ingå i en flyttstädning.

Vi utför även dagligen kontorsstädning i Göteborg med omnejd till olika företagskunder.
Fördelen med oss är att vi alltid anpassar städningen helt efter ert behov och städar ert kontor med omsorg.
Kontakta oss gärna eller boka direkt via vår hemsida!

Välkommen!

Läs vad 136 kunder tycker om MakeClean AB

• 2020-11-21

Amar A skrev om MakeClean AB
    Gör alltid ett grymt jobb och är alltid lika trevliga och proffsiga. Läs mer
    2020-11-23 MakeClean AB svarar Amar A
    Hej Amar!

Tack så mycket för ett fint omdöme.

• 2020-11-20

Unni N skrev om MakeClean AB
    Använt MakeClean både till flyttstädningen och storstädning och var supernöjd båda gångerna! Läs mer
    2020-11-23 MakeClean AB svarar Unni N
    Hej Unni!

Vad roligt att ni blev nöjda!
    Tack så mycket för det fina betyget.

Med vänlig hälsning Daniela, MakeClean
  • 2020-11-20

Marcus N skrev om MakeClean AB
    2020-11-23 MakeClean AB svarar Marcus N
    Hej Marcus!

Tack för omdömet! Vi skulle uppskatta om du kan återkomma med synpunkter på vad vi kan förbättra.
    Ha det fint!

• 2020-11-19

Veronica E skrev om MakeClean AB
    Seriös städfirma som städar noga och skyndsamt. Rekommenderar denna firma starkt. Läs mer
    2020-11-19 MakeClean AB svarar Veronica E
    Hej Veronica!

Tusen tack för ett fint omdöme!
    Ha det så fint.

• Patrik N

2020-11-18

Patrik N skrev om MakeClean AB
    Är väldigt nöjd med det jobb som är utförts. En fler dagar rensning av min lägenhet är utfört och allt till belåtenhet. Läs mer
    2020-11-19 MakeClean AB svarar Patrik N
    Hej Patrik!

Vad roligt att du blev nöjd!
    Tack så mycket för det fina betyget.

• 2020-11-03

Dan C skrev om MakeClean AB
    Anlitade makeclean för flyttstäd. Noggrannt utfört, bra kommunikation. Inget att anmärka på , rekommenderas. Dan Christensson Läs mer
    2020-11-03 MakeClean AB svarar Dan C
    Hej Dan!

Tack så mycket för det fina omdömet.

Med vänlig hälsning Daniela, MakeClean
  • 2020-10-08

Oscar S skrev om MakeClean AB
    Trevligt bemötande vid initial kontakt, och även fortsättningsvis. Enkelt och smidigt att lämna nyckel. Städningen var bra genomförd. Läs mer
    2020-10-08 MakeClean AB svarar Oscar S
    Hej Oscar!

Vad roligt att du blev nöjd!
    Tusen tack för ett fint betyg.

Vänliga hälsningar Daniela, MakeClean
  • ANNIE L

2020-09-28

ANNIE L skrev om MakeClean AB
    Okej städning, nöjd med ugn och kök, badrum inte mer än ok.

Företaget tar inte ansvar för skador de orsakat.
    De har repat vårt parkettgolv och vill inte på något sätt kompensera/ersätta.
    Upplevs mycket oseriöst. Läs mer
    2020-09-29 MakeClean AB svarar ANNIE L
    Hej Annie,

Du har under flera veckors tid inte kommit med en enda synpunkt på storstädningen du köpt av oss. Vi har heller inte orsakat reporna på ert parkettgolv. Därför är väldigt tråkigt och läsa att du upplever som oseriösa.

Trevlig dag!
  • 2020-09-08

Mirpanch-ghafghazi S skrev om MakeClean AB
    Otroligt seriösa och kunniga i en bransch som tyvärr finns många oseriösa. Bra bemötande och hjälpsamma. Rekommenderar starkt 👍👍👍👍👍 Läs mer
    2020-09-09 MakeClean AB svarar Mirpanch-ghafghazi S
    Hej Sasha!

Tack så jättemycket för det fina omdömet!

Häsningar Daniela, MakeClean
  • 2020-09-08

Agnes K skrev om MakeClean AB
    Mycket nöjd med flyttstädningen! Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2020-09-08 MakeClean AB svarar Agnes K
    Hej Agnes!

Vad roligt att höra att du blev nöjd!
    Tusen tack för det fina betyget.

Hälsningar Daniela, MakeClean
  • 2020-09-07

Karolina B skrev om MakeClean AB
    Första gången jag använde mig av flyttstäd.
    Helt klart värt det och vi var mycket nöjda med resultatet. Trevlig och rak kommunikation med företaget, allt gjordes enligt förväntningar.
    Kommer definitivt använda mig igen av samma företag vid nästa tillfälle. Läs mer
    2020-09-08 MakeClean AB svarar Karolina B
    Hej Karolina!

Vad roligt att du blev nöjd!
    Tack så mycket för ett fint omdöme.

Hälsningar Daniela, MakeClean
  • 2020-08-24

Petra B skrev om MakeClean AB
    Flyttstäd.

Mycket nöjda med städet som utförts! Läs mer
    2020-08-24 MakeClean AB svarar Petra B
    Hej Petra,

Tack så mycket för ditt toppbetyg!
    Jättekul och läsa att du är nöjd med din flyttstädning!

• 2020-07-16

Anders A skrev om MakeClean AB
    Flyttstädning. Bra bemötande, höll vad de lovade och genomförde en bra städning. Läs mer
    2020-07-17 MakeClean AB svarar Anders A
    Hej Anders!

Vi tackar och bockar för ditt fina omdöme! Underbart att läsa att du trivdes med vår personal samt utförandet av din flyttstädning och vår service.

Önskar dig en fin sommar!

• 2020-06-25

Andrée S skrev om MakeClean AB
    Flyttstäd som överträffade alla förväntningar! Läs mer
    2020-06-30 MakeClean AB svarar Andrée S
    Hej Andrée!

Tack så mycket för ditt fina omdöme!
    Jätteroligt att höra att du blev nöjd.

Vänlig hälsning, Daniela
  • 2020-06-02

Olof E skrev om MakeClean AB
    Beställde flyttstäd till vår lägenhet på 60kvm efter en rekommendation av en vän som nyligen använt dom vid flytt . Blev uppringd och hade ett trevligt samtal om vad som skulle göras och när det passade.

Vår hyresvärd sa att det var minst lika vanligt att han inte godkände städningar utförda av städfirmor som om man gör det själv. Vi var därför nervösa att vi skulle få någon anmärkning. Vi blev ännu mer nervösa när städarna ringde och sa att de var klara redan efter 2 timmar, men när besiktningen gjordes var hyresvärden så imponerad att han valde att bortse från en repa i taket (som inte ingick i avtalet med MakeClean), samt att han även skrev ner företagets namn för framtida referens. Det enda som hade missats var skarvarna i handfatets handtag, något som vi själva åtgärdade på ett ögonblick.

Sammanfattat var det ett väldigt trevligt bemötande både från personalen på kontoret och personalen på plats. Lägenheten såg ut som den gjorde när den var nyproducerad och vi flyttade in, och tom vår väldigt pedantiska hyresvärd var imponerad. Läs mer
    2020-06-02 MakeClean AB svarar Olof E
    Hej Olof!

Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme och rekommendation!
    Underbart att läsa att du blev nöjd med personalens insats, din flyttstädning och oss på kontoret. Det glädjer oss!

• 2020-06-02

Ninos S skrev om MakeClean AB
    Jag köpte en tjänst av flyttstädningen. Bemötandet var väldigt proffesionellt och det var väldigt smidigt med bokningen.

Jag blev väldigt nöjd med resultatet och skulle rekommendera Makeclean AB till alla. Läs mer
    2020-06-02 MakeClean AB svarar Ninos S
    Hej Ninos,

Tack så mycket för din feedback!

Jättekul och läsa att du blev nöjd med oss och resultatet av din flyttstädning!

Hälsningar MakeClean
  • 2020-04-26

Charlotte S skrev om MakeClean AB
    Bra och lätta att ha att göra med. Trevlig personal. Lätt att boka på nätet och man såg vad allt kostade.
    Flyttstädning var bokad resultatet var bra men inte som jag hade gjort det själv.
    Kan rekomendera er igen. Tack! Läs mer
    2020-04-27 MakeClean AB svarar Charlotte S
    Hej Charlotte.

Tack så hjärtligt för ditt fina omdöme och rekommendation!
    Underbart att läsa att du blev nöjd med din flyttstädning och personalens insats.

Hälsningar, MakeClean
  • 2020-04-26

Marianne S skrev om MakeClean AB
    Flyttstädning av lägenhet på 48 kvm samt inglasad balkong.
    Är mycket nöjd med kontakten med MakeClean AB. Hasse, som skötte bokningen, var alltigenom trevlig och tillmötesgående. Fick ett rimligt pris på städningen och fakturan innehöll inga överraskningar.
    Flyttstädningen utfördes på utsatt dag och var, med undantag för några småsaker som hade missats (främst i badrummet) helt, enligt förväntan. Samtliga fönster var skinande rena och den nya ägaren av lägenheten hade inget att anmärka på städningen.
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-27 MakeClean AB svarar Marianne S
    Hej Marianne,

Tack så mycket för ditt fina omdöme och rekommendation! Vi uppskattar det enormt och tar till oss dina synpunkter så att vi alltid kan bli bättre. Underbart att läsa att du trivdes med vår personal samt utförandet av din flyttstädning och vår service.

• 2020-04-24

Tobias S skrev om MakeClean AB
    Flyttstäd.
    Allt var rent och fint. Bra resultat. Läs mer
    2020-04-24 MakeClean AB svarar Tobias S
    Hej Tobias!

Detta tackar vi allra varmast för!

Jättekul och läsa att du blev nöjd med resultatet av din flyttstädning! Jag ska framföra ditt beröm till personalen!

Ha en fin helg!

• 2020-04-24

Börje L skrev om MakeClean AB
    Proffsigt och bra utfört i avtalad tid. Läs mer
    2020-04-24 MakeClean AB svarar Börje L
    Hej Börje!

Tack så mycket för ditt toppbetyg!

Jättekul och läsa att du är nöjd med oss och resultatet av din flyttstädning!

Ha en fin helg!

• 2020-03-19

Anne B skrev om MakeClean AB
    Hur bra som helst!! & det blir riktigt rent!! Läs mer
    2020-04-24 MakeClean AB svarar Anne B
    Hej Anne!

Tack så mycket för ditt toppbetyg!

Jättekul och läsa att du är nöjd med oss och resultatet av din flyttstädning!

• 2020-03-17

Stefan K skrev om MakeClean AB
    Behövde städning med kort varsel. De löste det samma dag. Läs mer
    2020-03-17 MakeClean AB svarar Stefan K
    Hej Stefan!

Tack för ditt toppbetyg!

Det är jättekul och läsa att du blev nöjd med din flyttstädning.

Hälsningar MakeClean
  • 2020-03-03

Valeria C skrev om MakeClean AB
    Som nybliven mamma mitt i en flytt var MakeClean fantastiska med att utföra min flyttstädning. Att detta företag även har kollektivavtal för sina medarbetare kändes mkt bra och seriöst. Dessutom väldigt fint bemötande! Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
    2020-03-04 MakeClean AB svarar Valeria C
    Hej Valeria!

Vi tackar och bockar för ditt fina omdöme och rekommendation! Underbart att läsa att du trivdes med vår personal samt utförandet av din flyttstädning och vår service.

Önskar dig en fin vår!

• Cristina H

2020-02-20

Cristina H skrev om MakeClean AB
    Helt enkelt toppen. Ugnen var magiskt ren. Allt precis allt var perfekt. Rekommenderas mycket varmt!
    Cristina Hansson
    Göteborg Läs mer
    2020-02-21 MakeClean svarar Cristina H
    Hej Cristina!

• 2020-02-14

Gustaf J skrev om MakeClean AB
    Trevliga och bra städat! Bra att dom har kollektivavtal. Läs mer
    2020-02-14 MakeClean svarar Gustaf J
    Hej Gustav!

Tusen tack för din recension och högsta betyget för din flyttstädning!
    Det är jättekul att läsa att du blev nöjd med personalens insats samt med oss på kontoret.

Vi önskar dig en fin helg!

• 2020-02-02

Gunilla A skrev om MakeClean AB
    Storstädning efter badrumsrenovering, är mycket nöjd med resultatet! Läs mer
    2020-02-03 MakeClean AB svarar Gunilla A
    Hej Gunilla!

Tusen tack för ditt toppbetyg!

Tack så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa er med storstädningen.

• 2019-12-05

Anita A skrev om MakeClean AB
    Otroligt fint jobb med flyttstädning av min svärfars trerumslägenhet, i dåligt skick, inför flytt till äldreboende samt jättefint bemötande vid akut behov av dödsbostädning av hans lilla lägenhet på äldreboendet vid hans bortgång nyligen.
    Tack för ett jättegott utfört arbete och för trevligt bemötande vid båda tillfällena. Återkommer gärna till er. Läs mer
    2019-12-05 MakeClean AB svarar Anita A
    Hej Anita!

Dagens ros utgår till dig för ditt fina omdöme!

Tack så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa er med flyttstädningarna.

Varmt välkomna åter!

Vi önskar er en riktigt fin Jul & ett Gott nytt År!

• 2019-12-03

Klara M skrev om MakeClean AB
    Anlitade MakeClean AB för flyttstäd och vi blev väldigt nöjda med resultatet. Trevlig kontakt, smidigt och bra resultat - det man vill ha när man anlitar hjälp för flyttstädning. Läs mer
    2019-12-03 MakeClean AB svarar Klara M
    Hej Klara!

Tusen tack för ditt fina omdöme!

Vi är väldigt glada över att ni har varit nöjda med hela processen från bokning till utförande.

Tack så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa er med flyttstädningen.

Vi önskar er en riktigt God Jul & Gott Nytt År!

• 2019-10-27

Sara E skrev om MakeClean AB
    Ett skämt! Bokade hemstäd varannan vecka.
    Första gången kom dom på fel avtalad tid och följde inte heller överenskommelsen vi hade på telefon. Då de ej talade svenska/engelska kunde jag inte framföra något till dom.
    Jag gav dom dock en till chans. Andra gången hade dom glömt bort att komma!
    Fick ringa in. Efter att de kom så gjorde de ett antal missar.

Rätt otrevligt bemötande av tjejen i telefon när ma ringer dom. Läs mer
    2019-10-29 MakeClean AB svarar Sara E
    Hej Sara!

MakeClean har funnit sedan 2011 och dagligen utför vi tiotal hemstädningar. Att kalla oss ett skämt tolkar vi inte annat än att du bara är ute efter att smutskasta oss vilket är väldigt beklagligt!

Din utsaga att vi också glömt bort att komma är heller inte korrekt. Vilken dag har vi avtalat med dig som vi inte dök upp på?
    Ni har haft städning två gånger, den 16:e september (provstädning) samt den 10:e oktober.

Enligt vår mailkontakt så hade vi möjlighet att schemalägga er andra städning den 26:e september alternativt den 10:e oktober och därefter varannan torsdag. Och du valde att ha andra städningen den 10:e oktober.

Enligt ditt mail, så var du nöjd med provstädningen. Den andra städningen hade du några synpunkter på som vi kom och åtgärdade.

Underlag på mail finns på allt som har nämnts här.

Vår personal talar både svenska och engelska och tyvärr kan vi inte tycka annat är att det är väldigt tråkigt att du inte ger oss ett korrekt och rättvist omdöme när personalen lägger tid och energi på städningen som du inte vill betala för med tanke på dina otaliga försök att ha avdrag på fakturan när ni nöjd-kundgaranti att åberopa.

Trevlig dag!

Hej Illona!

• Caroline E

2019-10-16

Caroline E skrev om MakeClean AB
    Snabbt, trevligt och rent!
    Precis så som städning ska vara. Läs mer
    2019-10-21 MakeClean AB svarar Caroline E
    Hej Caroline!

Tusen tack för ditt fina omdöme!

Tack så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med städningen.

• 2019-09-18

Cloudcharge A skrev om MakeClean AB
    Kontorstädning en gång i veckan. Fint bemötande, men kunde möjligen anstränga lite extra. Torka av kaffekokaren et.c.

Men på det hela taget en proffsig och bra upplevelse. Läs mer
    2019-09-19 MakeClean svarar Cloudcharge A
    Hej Cloudcharge!

Tack för era synpunkter!
    Er feedback är framförd till personalen och detta kommer inte att missas i fortsättningen.
    Återkom gärna till oss om det är något annat ni önskar att framföra.

Tack så mycket för förtroendet och uppdraget att utföra kontorsstädningen hos er och jätteroligt att ni är nöjda med oss överlag!

• 2019-09-16

Seek A skrev om MakeClean AB
    Städa lokalen en gång i månaden. Dem är super trevliga, snabba, och lyssna till våra instruktioner bra. Läs mer
    2019-09-16 MakeClean svarar Seek A
    Hej Seek!

Tack så mycket för förtroendet och uppdraget att utföra kontorsstädningen hos er.
    Vi är väldigt glada att ni är nöjda med personalens insats samt med oss på kontoret!

• 2019-09-12

Svensk D skrev om MakeClean AB
    Alltid lika trevlig bemötande och det från starten! Vi köper kontorsstädning en gång per vecka. Vi hade önskemål om tider och detta var inte ett problem. Det är alltid lika rent när vi kommer på fredag morgon. Kan starkt rekommendera detta företag! Läs mer
    2019-09-12 MakeClean AB svarar Svensk D
    Hej Svensk D!

Vi tackar och bockar för er fina rekommendation!

Vi är väldigt glada att vi kan hjälpa er med kontorsstädningen dem tider som passar er.
    Det är också väldigt roligt att höra att ni trivs med vårt bemötande samt med personalens insats!

Vi önskar er en härlig höst!

• 2019-09-11

Personal S skrev om MakeClean AB
    Städningen har varit uppskattat flexibel och bra städat. Snabb återkoppling vid avvikelser, men lite väl mycket problem med felaktiga larmpåslag samt glömt att släcka belysningen och en gång även glömt att låsa efter sig. Läs mer
    2019-09-12 MakeClean svarar Personal S
    Hej Personal S!

Vi uppskattar fortfarande förtroendet av uppdraget att städa era lokaler.
    Den anställde som råkade glömma att låsa efter städningen och inte hade larmat på korrekt jobbar inte kvar på företaget.
    Dessa incidenter inträffade för ett tag sen och er feedback är framförd till personalen.
    Vi jobbar aktivt med att informera personalen för att sådana situationer inte ska uppstå.
    Det glädjer oss att ni har fortsatt förtroende för oss!

• 2019-09-11

Name isp A skrev om MakeClean AB
    Effektiv och flexibel service! Läs mer
    2019-09-11 MakeClean AB svarar Name isp A
    Hej Name ISP!

Tusen tack för att vi får förtroendet att hjälpa er med kontorsstädningen!

• 2019-09-09

Ikon hår G skrev om MakeClean AB
    MakeClean städar våran salong varje vecka till belåtenhet.
    Haft andra städfirmor tidigare men som varit lite olika i kvaliteten.
    Alltid tillmötesgående vid kontakt. Läs mer
    2019-09-09 MakeClean AB svarar Ikon hår G
    Hej Ikon Hår!

Tack så mycket för förtroendet och uppdraget att städa salongen. Det är jättekul att läsa att ni är nöjda med personalens insats samt med oss på kontoret.

• 2019-09-08

Drottningkliniken G skrev om MakeClean AB
    Väldigt nöjd av stöd på kontoret.. Läs mer
    2019-09-09 MakeClean AB svarar Drottningkliniken G
    Hej Drottningkliniken!

Tusen tack för att vi får förtroendet att hjälpa er med kontorsstädningen!

• Hanna L

2019-08-31

Hanna L skrev om MakeClean AB
    Superfin flyttstädning!! Luktade gott och hittade inte en fläck på fel plats. 1000 tack!!! Kommer anställa igen i framtiden. Rimliga priser också! Läs mer
    2019-09-02 MakeClean AB svarar Hanna L
    Hej Hanna!

Tusen tack för ditt fina omdöme!

Tack så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med flyttstädningen. Du är varmt välkommen åter!

• 2019-08-08

Fredrik E skrev om MakeClean AB
    Billiga, flexibla och bra. Inte upplevt några problem. Läs mer
    2019-08-08 MakeClean AB svarar Fredrik E
    Hej Fredrik!

Tusen tack för att vi även fick förtroendet att hjälpa dig med flyttstädningen!
    Vi är väldigt glada att du har varit nöjd med oss och personalens insats.

Vi önskar dig en fin helg!

• 2019-08-04

Andreas W skrev om MakeClean AB
    Köpte flyttstädning. Nya hyresgästen va kräsen och hon verkar vara nöjd. Superbra att ha och göra med, trevlig personal, inga problem med något! 5/5. Rekommenderas. Läs mer
    2019-08-05 MakeClean AB svarar Andreas W
    Hej Andreas!

Tusen tack för din fina rekommendation!
    Jätteroligt att höra att du har trivts med första kontakten till resultatet.

• 2019-07-24

Malte F skrev om MakeClean AB
    Bra Service till en bra pris. Trevligt personal. Enkelt att boka. Läs mer
    2019-07-24 MakeClean AB svarar Malte F
    Hej Malte!

Tack så mycket för att vi fick hjälpa er med flyttstädningen! Det är jättekul och läsa att ni har varit nöjda med hela processen.

Vi önskar er en fin sommar!

• 2019-07-24

Robert J skrev om MakeClean AB
    Snabb kontakt, bra pris, tillmötesgående och så rent som man vill ha det. Läs mer
    2019-07-24 MakeClean AB svarar Robert J
    Hej Robert!

Tusen tack för att vi fick förtroendet att hjälpa dig med flyttstädningen!
    Vi är väldigt glada att läsa du har varit nöjd med hela processen.

Vi önskar dig en fin sommar!

• 2019-06-24

Maja O skrev om MakeClean AB
    Bra städning, effektivt, på plats i tid Läs mer
    2019-06-24 MakeClean svarar Maja O
    Hej Maja!

Tack så mycket för ditt förtroende om utförandet av flyttstädningen!
    Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa dig med uppdraget och hoppas att du har trivts med första kontakten till resultatet.

• 2019-06-24

Martin L skrev om MakeClean AB
    Inga konstigheter. Bra pris, enkelt att boka, bra kommunikation. Läs mer
    2019-06-24 MakeClean AB svarar Martin L
    Hej Martin!

Tack så mycket för att vi fick hjälpa dig med flyttstädningen! Det är jättekul och läsa att du har varit nöjd med hela processen.

• 2019-06-16

Niklas H skrev om MakeClean AB
    Flyttstäd som utfördes snabbt och proffsigt utan anmärkningar. Vi kommer definitivt anlita makeclean nästa gång också. Läs mer
    2019-06-17 MakeClean AB svarar Niklas H
    Hej Niklas!

Tack så mycket för ert förtroende om utförandet av flyttstädningen.
    Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa er med uppdraget och ni är varmt välkomna åter!

Vi önskar er en glad midsommar!

• 2019-03-28

Daban K skrev om MakeClean AB
    Jag kan starkt rekommendera Makeclean, de är bäst i Göteborg! De är snabba,noggranna samt duktiga! Inte nog med att de gör ett otroligt bra jobb så är deras bemötande ännu bättre! Läs mer
    2019-03-29 MakeClean AB svarar Daban K
    Hej Daban!

Tack så mycket för att vi fick förtroendet att hjälpa er med flyttstädningen.
    Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa er med uppdraget och att du har trivts med första kontakten, personalen samt utförandet!

Vi önskar er en strålande helg!

• 2019-02-26

Anna L skrev om MakeClean AB
    Köpte flyttstäd, allt gick smidigt. Hyresvärden godkände lägenheten och sade att den var väldigt välstädad. Läs mer
    2019-02-26 MakeClean AB svarar Anna L
    Hej Anna!

Tusen tack för ert förtroende om utförandet av flyttstädningen.
    Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa er med uppdraget och att ni har trivts med första kontakten till resultatet.

• 2019-02-17

Karin H skrev om MakeClean AB
    Det blev bra.

. Läs mer
    2019-02-18 MakeClean AB svarar Karin H
    Hej Karin!

Tack så mycket för ert förtroende om utförandet av flyttstädningen.
    Vi är väldigt glada att vi kunde hjälpa er med uppdraget och hoppas att ni har trivts med första kontakten till resultatet.

• Anna B

2019-02-01

Anna B skrev om MakeClean AB
    Vi beställde flyttstädning från Make clean och blev nöjda med utförd tjänst!
    Trevligt bemötande när vi var i kontakt med företaget och snabbt utförd städning som motsvarade våra förväntningar. Läs mer
    2019-02-04 MakeClean AB svarar Anna B
    Hej Anna!

MakeClean

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte