Alla kategorier Kontorsstädning Västra Götaland

Borås  (1 st)
Mölndal  (1 st)
Partille  (1 st)

Topp 14 kontorsstädare i Västra Götaland

• Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Tord J
    Tord J: Super bra service och exemplariskt utfört! Skulle varmt rekommendera detta företag!!
  • Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Pia W
    Pia W: Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt j...
  • Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Ola S
    Ola S: Beställde storstäd, hela huset fullkomligt glänste när vi kom hem. Rekommenderas!
  • Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.
    Joel W
    Joel W: Snabba på att svara och väldigt tillmötesgående. Blir rent och fint. Kan rekommenderas
  • Ingrid E
    Ingrid E: Mycket bra och väl utfört. Ingrid
  • Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.
    Emma R
    Emma R: Fantastiskt fint flyttstäd. Snabba svar, noga med kundservice, bra pris. Är suuuupernöjd och rekomenderar Clear 2 go för...
  • Fixer

Välkommen till oss på Fixer i Göteborg! Här hittar du allt inom tak, fasad och lokalvård. Vi hjälper till med bland annat takbyte, mögelbekämpning och hemstäd.
    Brf Sockerbruket P
    Brf Sockerbruket P: Brf. Klippan Sockerbruket beställde rensning av hängrännor från FIXER. Inför offertgivande visades stort intresse. Under...
  • Välkommen till oss på Agnes Städ! Vi utför professionell städning för både privatpersoner och företag i Göteborgsområdet.
    Göran G
    Göran G: Sökte lokal städhjälp på nätet, bor ensam i ett gammalt hus (två vånings 140 kvm. 1912), har besvär med ryggen och Pa...
  • Välkommen till PO Göteborgstäd! Här kan du få hjälp med allt från trapp- och kontorsstäd till hemstäd och flyttjänster.
    Jazzklubben Nefertiti J
    Jazzklubben Nefertiti J: Grym Service, tillgänglighet, flexibla och en föredömligt trevlig Pia som styr skeppet.
  • Mr Clean levererar god service och strålande kvalitet vid flyttstädning, fönsterputs, hemstädning mm. En städfirma som lever upp till förväntningarna!
    Andreas H
    Andreas H: Inte hört några klagomål på flyttstädningen Mr Clean utförde så jag är mer än nöjd.
  • Sandra S
    Sandra S: Väldigt nöjd! Noggrant städat, professionell personal, lätt att få tag i verksamhetschefen. Över lag väldigt hög nivå på...
  • Välkommen till Städalliansen Göteborg! Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård.
    Johan L
    Johan L: Anlitat Studentstäd sporadiskt under flera år och efter senaste uppdraget kände jag att det är dags att ta mig orken att...
  • Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.
  • Anna L
    Anna L: Vi använde Flyttstädarna för en flyttstädning av en lokal.
Visa sida: