Alla kategorier Kontorsstädning Västra Götaland

Mölndal  (1 st)
Ale  (1 st)
Partille  (1 st)

Topp 16 kontorsstädare i Västra Götaland

• Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Pia W
    Pia W: Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt j...
  • Behöver du städhjälp i Göteborg med omnejd? Gör som Glenn Hysén och välj Sverige & Co. Känn dig trygg när vår utbildade personal tar hand om din städning!
    Maciek D
    Maciek D: Väldigt nöjda! Har varit kunder hos Sverige & co i ca 5 år och har inte planer på att byta. Att komma hem från jobbet ti...
  • Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Victor M
    Victor M: Behövde en flyttstädning och var ute med ganska kort varsel. Men Perfect maid löste mitt problem och bokningen var snab...
  • Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Anne T
    Anne T: Har precis haft Festina AB som flyttfirma och blev nöjda med killarna. Mycket vänliga och hjälpsamma :)
  • Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.
    Joel W
    Joel W: Snabba på att svara och väldigt tillmötesgående. Blir rent och fint. Kan rekommenderas
  • Välkommen till oss på Agnes Städ! Vi utför professionell städning för både privatpersoner och företag i Göteborgsområdet.
    Alexander L
    Alexander L: Mycket kompetenta och arbetar effektivt och gör alltid sina uppdrag till stor belåtenhet. Agens städ har alltid leverera...
  • Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.
    Markus K
    Markus K: Efter att anlitat Mats och gänget till både flytthjälp och städ så kan jag inget annat göra än att lyfta på hatten. Är s...
  • Ingrid E
    Ingrid E: Mycket bra och väl utfört. Ingrid
  • Välkommen till Städalliansen Göteborg! Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård.
    Sabiha I
    Sabiha I: Supernöjd med storstädningen! Jag kommer att anlita er igen😀
  • Fixer

Välkommen till oss på Fixer i Göteborg! Här hittar du allt inom tak, fasad och lokalvård. Vi hjälper till med bland annat takbyte, mögelbekämpning och hemstäd.
    Brf Sockerbruket P
    Brf Sockerbruket P: Brf. Klippan Sockerbruket beställde rensning av hängrännor från FIXER. Inför offertgivande visades stort intresse. Under...
  • Vital Home AB erbjuder hemstädning med kvalitetsgaranti och hög service för maximal kundnöjdhet.
    Gustaf L
    Gustaf L: Har hemstädning varannan vecka. Jättenöjd med servicen och duktiga medarbetare
  • Välkommen till PO Göteborgstäd! Här kan du få hjälp med allt från trapp- och kontorsstäd till hemstäd och flyttjänster.
    Jazzklubben Nefertiti J
    Jazzklubben Nefertiti J: Grym Service, tillgänglighet, flexibla och en föredömligt trevlig Pia som styr skeppet.
  • Mr Clean levererar god service och strålande kvalitet vid flyttstädning, fönsterputs, hemstädning mm. En städfirma som lever upp till förväntningarna!
    Andreas H
    Andreas H: Inte hört några klagomål på flyttstädningen Mr Clean utförde så jag är mer än nöjd.
  • HomeClean Städservice städar rent i hela Sverige. Hela vägen från Boden i norr till Trelleborg i sydligaste Skåne. Vi städar snabbt, snyggt, professionellt och till förmånliga priser!
    Benny J
    Benny J: Fönster putsningen vi fick utfört av HomeClean utfördes på ett fantastiskt sätt av 2 st trevliga och artiga personer. Ja...
  • Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.
  • Anna L
    Anna L: Vi använde Flyttstädarna för en flyttstädning av en lokal.
Visa sida: