Alla kategorier Kontorsstädning Västra Götaland

Kungälv  (1 st)
Mölndal  (1 st)
Partille  (1 st)

Topp 15 kontorsstädare i Västra Götaland

• Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Tord J
    Tord J: Super bra service och exemplariskt utfört! Skulle varmt rekommendera detta företag!!
  • Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Pia W
    Pia W: Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt j...
  • Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Magnus J
    Magnus J: Vi har regelbunden städning av vårt hus. Vi upplever att de utför en noggrann städning.
  • Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.
    Joel W
    Joel W: Snabba på att svara och väldigt tillmötesgående. Blir rent och fint. Kan rekommenderas
  • Välkommen till oss på Agnes Städ! Vi utför professionell städning för både privatpersoner och företag i Göteborgsområdet.
    Moa S
    Moa S: Bra och noggrant arbete. Alltid välstädat och snyggt. Dock några tillfällen då det misssts i planeringen och i räkningar...
  • Behöver du städhjälp i Göteborg med omnejd? Gör som Glenn Hysén och välj Sverige & Co. Känn dig trygg när vår utbildade personal tar hand om din städning!
    Maciek D
    Maciek D: Väldigt nöjda! Har varit kunder hos Sverige & co i ca 5 år och har inte planer på att byta. Att komma hem från jobbet ti...
  • Ingrid E
    Ingrid E: Mycket bra och väl utfört. Ingrid
  • Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.
    Emma R
    Emma R: Fantastiskt fint flyttstäd. Snabba svar, noga med kundservice, bra pris. Är suuuupernöjd och rekomenderar Clear 2 go för...
  • Fixer

Välkommen till oss på Fixer i Göteborg! Här hittar du allt inom tak, fasad och lokalvård. Vi hjälper till med bland annat takbyte, mögelbekämpning och hemstäd.
    Brf Sockerbruket P
    Brf Sockerbruket P: Brf. Klippan Sockerbruket beställde rensning av hängrännor från FIXER. Inför offertgivande visades stort intresse. Under...
  • Vital Home AB erbjuder hemstädning med kvalitetsgaranti och hög service för maximal kundnöjdhet.
    Patric N
    Patric N: Trevliga och proffsiga! Anlitat Vital Home för hemstädning varannan vecka och fönsterputs vid behov. De utför arbetet ...
  • Välkommen till Städalliansen Göteborg! Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård.
    Susanne B
    Susanne B: Tack för all hjälp! Sån lyx att komma hem till ett nystädat hem! Haft olika städfirmor tidigare utan att vara nöjd, nu...
  • Välkommen till PO Göteborgstäd! Här kan du få hjälp med allt från trapp- och kontorsstäd till hemstäd och flyttjänster.
    Jazzklubben Nefertiti J
    Jazzklubben Nefertiti J: Grym Service, tillgänglighet, flexibla och en föredömligt trevlig Pia som styr skeppet.
  • Mr Clean levererar god service och strålande kvalitet vid flyttstädning, fönsterputs, hemstädning mm. En städfirma som lever upp till förväntningarna!
    Andreas H
    Andreas H: Inte hört några klagomål på flyttstädningen Mr Clean utförde så jag är mer än nöjd.
  • Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.
  • Anna L
    Anna L: Vi använde Flyttstädarna för en flyttstädning av en lokal.
Visa sida: