Cleanhouse I Väst AB

Cleanhouse I Väst AB

Välkommen till Cleanhouse I Väst AB!

Vi är din städfirma i Göteborg. När du varken har tid eller ork för att ta tag i städning så finns vi på Cleanhouse I Väst AB nära till hands. Våra professionella medarbetare tvättar, torkar och städar rent i ur och skur. Vi utlovar städjobb med garanti. Det innebär att om du skulle hitta något fel efter 5 dagar så fixar vi det, helt kostnadsfritt.

Vi kan hjälpa till med det mesta inom städ. Nedan följer några exempel på tjänster vi erbjuder:
Hemstädning, flyttstädning, storstädning, kontorsstädning, visningsstädning, fönsterputs, mattvätt, byggstäd och mycket mer.

Tveka inte att kontakta oss när du behöver någon typ av städhjälp eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 148 kunder tycker om Cleanhouse I Väst AB 2

2021-07-26
    Storstädning och de gjorde det utmärkt.
    2021-07-26
    Excellent service and friendly staff.
    2021-07-25
    Länken funkade inte sist. Därav mitt försenade omdöme. Garagestädning - Bra bemötande och förnämligt resultat. Några rätt viktiga grejer fick inte plats till tippen men givet helheten är det ok. Även andra kommenterade att jobbet var väl utfört.
    2021-07-22
    De städar helt ok. Men de hade sönder en uppsamlare i handfatet i badrummet som de sa att de skulle ersätta och fixa vilket inte har gjorts och det har gått över en vecka. Vid prisförfrågning var de väldigt otydliga med vad som gällde. Det de sa i telefon och det jag fick på faktura stämde inte alls överens.
    2021-07-07
    Köpt flyttstädning och är super nöjd med allt.
    Mvh Lola
    2021-07-05
    Jag är otroligt nöjd med Cleanhouse! Resultatet av flyttstädningen var superbra. Bättre än mina förväntningar. Fanns absolut ingenting att klaga på.

Ett plus för att offerten var enkel och tydlig. Och det var även all kommunikation runt den.
    2021-06-24
    Helt underbart! Rekommenderar varmt!!
  • I
    2021-06-22
    Smidig inbokning och trevlig personal. Fönstren blev relativt rena men inte riktigt hela vägen ut i kanterna på alla fönster. Det var tyvärr svårt att kommunicera med fönsterputsaren som varken talade svenska eller engelska, vilket var synd.
    2021-06-22
    Snabba, professionella och med fint resulat. Flyttstädade vårt hus efter försäljning och köparna var mycket nöjda. God känsla för detaljer och rent och fräscht.
    2021-06-19
    Mycket bra bemötande och snabbt resultat, trevlig och noggrann
    kille som var här och tvättade våra soffdynor. Bra priser.
    Jag är mycket nöjd.
    2021-06-18
    Jag blev väl emottagen av Cleanhouse i Väst. De var snabba med besked och kunde ställa upp och utföra jobbet snabbt vilket var viktigt för mig.
    Jag hade en del att invända mot efter utfört uppdrag men de rättade snabbt till det.
    Jag köpte en storstädning/byggstädning.
    Vid tillfälle använder jag dem gärna igen.
    2021-06-17
    Ni är grymma! Alltid lika nöjd.
    2021-06-14
    Proffsigt och snabbt bemötande vid förfrågning och bokning. Vi blev helt blown away av själva städningen, så utförlig och bra. Vi kommer fortstätta använda denna tjänst och kan varm rekommendera dem.
    Tack Ann-Christine för din fin feedback! Det glädjer oss att ni är nöjda med städningen . Mvh, Angelika Cleanhouse I Väst AB
    2021-06-09
    Städpersonalen var väldigt duktiga! Noggrant utfört arbete. Väldigt nöjd med min storstädning i min lilla lägenhet.
    2021-06-07
    Asbra! Alla andra ord är överflödiga.
    2021-06-05
    Utmärkt rengjort och punktliga , definitivt rekommenderar!
    2021-06-03
    Bra och professionellt bemötande. Städarna gjorde ett utmärkt jobb med vår flyttstäd. Rekommenderas.
    2021-06-03
    Flyttstädning av mindre lägenhet.
    Bra städat men hade inte med sig tillräckligt hög stege för att nå höga skåp och lister. Jag kunde hämta en stege som de fick låna.
    2021-05-26
    Städ av hus, plan 1 av 2 inklusive kök, duschrum och tvättstuga. Mycket trevliga och proffsiga anställda trots ett tufft jobb (hårt nedsmutsat).
    Mycket trevligt "bedömningsbesök". Jag är jättenöjd.
    2021-05-26
    Köpte storstäd och fönsterputs. De svarade snabbt och utförde jobbet mkt bra
    2021-05-17
    Vi är alltid supernöjda!
    Det är så härligt att komma hem till ett fräscht hus.
    2021-05-14
    Det var mycket smidigt att låta CleanHouse sköta flyttstädningen. Vi är även mycket nöjda med städningen.
    Hej Linda, Tack för ditt omdöme. Vi är glada att ni känner er nöjda med tjänsten . Mvh, Angelika Cleanhouse I Väst AB
    2021-05-10
    Köpte fönsterputsning. De gjorde ett mycket bra arbete; har aldrig haft renare fönster.
    2021-05-06
    Anlitade för flyttstäd. Allt gick smidigt och städningen var mycket väl utförd.
    2021-05-06
    Jag köpte flyttstäd av cleanhouse, kontakten var bara positiv.ett bra å proffsigt team gjorde ett mycket bra flyttstäd, .
    2021-05-06
    Jag är inte intresserad av att anlita detta företag då de inte kan
    utlova att den personal de anlitar kan tala svenska.
    Hej Göran, Det är oklart hur man betygsätter ett företag som man inte är kund hos. Vi tvinger inte någon att välja oss och det finns många företag på marknaden som man kan välja mellan. Oftast när personalen anländer för städning är kunder inte hemma och då spelar det ingen roll vilket språk dem pratar. Det viktigaste är att huset är rent. Enligt andra omdöme ser man att det finns många kunder som inte anser språkkunskaperna som viktiga, utan värdesätter en bra nivå på städningen och konkurrenskraftiga priser, utfört av duktig och pålitlig personal. Vi är stolta över vår personal oavsett deras ursprung och språkkunskaper. Utifrån köer som finns till SFI och liknande utbildningar anser vi att det är mycket bra att personer får möjlighet till jobb för att försörja sig, vilket också gör att dem kommer in på arbetsmarknaden. Tråkigt att få dålig betyg för det. Vi hoppas att du hittar en bra lösning för er! Mvh, Angelika Cleanhouse I Väst AB
    *grundstädning
    *bra
    *ok
    *saknade att språkkunskaper var dåliga, ingen svenska och dålig engelska
    Hej Britt-Marie, Redan vid vår första kontakt samtalade vi om städpersonalen varierande språkkunskaper och att vi inte lovar en svensktalande personal. Detta var ni alltså medvetna om vid bokning av städning med oss. Vi är helt övertygade om att det viktigaste inom vår bransch är ett välstädat hem med en duktig och pålitlig personal. Mvh, Angelika Cleanhouse I Väst AB
    2021-05-03
    Beställde flyttstäd och det gick smidigt att boka och möta upp. Fick frågor och klargjorde vid bokning via chat hur lägenheten såg ut och vad jag ville ingå, där bland inglasad balkong så när de väl kom var det bara att lämna över nyckeln så att det var bristande språkkunskaper spela ingen roll för mig.
    De som flytta in hade inga klagomål så det måste väl vara högsta betyg
    2021-05-02
    Toppen bra flyttstäd! Bra pris, trevligt bemötande och snabba svar vid kontakt
    2021-04-27
    Alla är jättetrevligt och gör en väldigt bra jobb. Vi är jättenöjda med CleanHouse!
    2021-04-27
    Fin städning. Bra priser och bra bemötande. I
    2021-04-26
    Jag är mycket nöjd med städningen och personen som utför den.
    2021-04-26
    Har anlitat cleanhouse i väst ab för hemstädning. Mycket nöjda. Punktliga och bra städat. Bra bemötande och vi har fått svar snabbt vid frågor.
    2021-04-25
    Flyttstäd i Trollhättan.
    Bra bemötande och välutfört arbete och förväntningarna uppfylldes till belåtenhet.
    Kan rekommenderas
    2021-04-24
    Byter personal o städningen blir sämre, kollar efter nytt bolag, tyvär4
    Hej Patrik, Det är tråkigt att ni är inte nöjda med städningen. Vi har ej bytt personal dock har ni haft vikarie vid ett tillfälle. Alla kunder blir vana med sina städare men folk har rätt till sin semester också. Dem kan tyvärr inte jobba året runt utan semester . Vi har varit i kontakt med er efter vi har fått anmärkningar på städning. Städpersonal var informerad och vi fick feedback ifrån er efter sista städ att städning var bra utfört. Mvh, Angelika Cleanhouse I Väst AB
  • Johan E
    2021-04-24
    Köpte storstäd, detta är andra gången.

Det finns inget att klaga på, trevlig personal och underbart resultat.
  • Anne S
    2021-04-23
    Hej, det blev väldigt fint och jag är mycket nöjd.
    2021-04-23
    Språkförbristningar, slarviga och en allmän dålig städning. Rekommenderas ej!
    2021-04-23
    Säger att de har ansvarsförsäkring men när de gör i sönder ett brunnslock för 200kr så vägrar de ersätta. De försöker pruta på priset och hittar på ursäkter hela tiden! Kan verkligen inte rekommendera detta städföretaget! Kommer aldrig att anlita de igen
    Hej Niklas, Brunnslock kostar 160kr och vi skulle gärna ersätta det och har föreslagit ersättning ett par gånger. Brunnslock finns i olika affärer till detta pris. Men ni krävde 300kr vilket vi anser var orimligt och ni kunde inte bevisa någon faktura för den belopp. Mvh, Angelika Cleanhouse I Väst AB
    2021-04-23
    Duktig personal som säger från om något saknas eller måste rättas till. Bra jobbat och du får en känsla av att det verkligen är rent när du kommer hem.
    2021-04-23
    Har städhjälp var 4e vecka. När jag kom i kontakt med cleanhouse så blev jag bemött jättebra, så himla trevliga och professionella. Och det blir så himla fint städat hemma hos mig, är så himla nöjd och prisvärt är det!!
    2021-04-23
    Trevligt bemötande, bra pris och utmärkt resultat.
    2021-04-23
    En specifik städerska hos det aktuella företaget städar uruselt och sitter av sin tid i vår soffa. Städtiden hos oss är 3 timmar men denna specifika städerskan börjar städa ca 25 minuter efter att hon anlänt till lägenheten och sitter av 40 min på slutet av sin städning. Vi vet detta då hon fastnat på vår övervakningskamera.

Däremot har vi en gång fått en annan städerska som var superduktig och städade fantastiskt!
    Hej Andreas, Tack att du meddelade oss. Vi kommer diskutera detta med personalen. Mvh, Angelika Cleanhouse I Väst AB
  • sara ö
    Rent och prydligt när jag kommer hem. Enkla att kontakta. Mvh Sara Ö
    2021-04-23
    Vi är nöjda med det mesta. Om det är något som inte är bra så åtgärdar de.
    2021-04-23
    Hemstäd var 4:e vecka vilket fungerat mycket bra, och städningen sköts bra, det jag hade önskat som förbättring vore att få veta inför varje gång hur dags de kommer
    2021-04-23
    Vi har hemstäd 2ggr/mån och vi är super super nöjda med dem två som är här Och städar. Dem är trevliga och uppfyller våra krav. Finns ingenting att klaga på!
    2021-04-23
    Väldigt bra och smidigt städ. Trevlig arbetsledare, resultatet va mycket bra, det är ju ett vanligt hemstäd och inget flyttstäda.
    2021-04-23
    Vi anlitade dom för att få hjälp med flyttstäd. Det blev ett mycket bra resultat! Smidigt att kunna lämna en nyckel som dom sedan lämnade i brevinkastet efter avslutat städ. Om jag behöver städhjälp fler gånger är chansen stor att jag anlitar Cleanhouse igen.
    2021-04-23
    Vi har städning varannan vecka och vi kommer alltid hem till ett skinande hem. Vi är så otroligt nöjda med dem!