Cleanhouse I Väst AB

Cleanhouse I Väst AB

cleanhousevast.se
  • Badge2022
4.5

Välkommen till Cleanhouse I Väst AB! Vi är din städfirma i Göteborg. När du varken har tid eller ork för att ta tag i städning så finns vi på Cleanhouse I Väst AB nära till hands. Våra professionella medarbetare tvättar, torkar och städar rent i ur och skur. Vi utlovar städjobb med garanti. Det innebär att om du skulle hitta...

267 omdömen om Cleanhouse I Väst AB

Sedan starten hos Reco 2020

Yvonne A
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Jag bokade flyttstädning. Fick boka på Mail. Försökte vid ett flertal gånger ringa för frågor, men omöjligt att nå dem på telefon. Städningen var bra utförd förutom fönstertvätten som vi fick göra om själva, de såg sämre ut än innan tvätt. De måste ha tvättat dem i mörkret på kvällen för då såg man det inte. Det var inte okej att lämna lägenheten med två fönster öppna i 7 minusgrad

Lars J
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Den som städar gör ett kanonjobb Bara positivt att säga

Mikael B
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Har i många år funderat på att skaffa hjälp med städningen hemma men det har inte blivit av. Men en vän till mig rekommenderade Cleanhouse och efter en maildialog där de svarade snabbt och på alla frågor så bestämde vi oss för att testa. Personen kom exakt i tid vilket jag uppskattar, supertrevlig och rent och fräscht när vi kom hem. Så allt fungerade toppen så vi kommer fortsätta så länge allt känns såhär bra.

Svar från Cleanhouse I Väst AB

Hej Mikael, Tack för din feedback! Hoppas ni kommer vara lika nöjda framöver ! Mvh, Inna Cleanhouse i Väst

Kaj N

Proffsigt, enkelt, problemfritt.

Maria A
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Fantastiskt duktiga, trevliga och effektiva städare! Använder dom både för hemstäd och båtstäd och alltid lika bra! Även väldigt flexibla och löser allt man ber om snabbt och effektivt!

Donald W
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Svåra att nå, jättetrevlig städerska, men som kunde vara mer noggrann, missar fönsterlister i kök som ibland får matstänk och damma bruna utsvängda möbelben, men på det hela så har jag inga planer på att byta

Svar från Cleanhouse I Väst AB

Hej. Donald, Vänligen återkom till oss på email : info@cleanhousevast.se. Enligt våra uppgifter utför vi inte hemstädning hos er. Mvh, Angelika

Julia R
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Snabb i kontakten och väl utförd flyttstäd!

Harish N
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Very well done and professional!! Thank you!!

Victor D
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

De kom samma dag som jag tog kontakt och hjälpte mig med lägenhetsstäd på mycket kort notis.

Fanny J
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Skinande rent och med en touch av det där ”lilla extra”. Supernöjda!

Joakim N
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Har inte haft Cleanhouse så länge, men är väldigt nöjd med både utförande och pris än så länge.

Gilla S
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Trevligt o positivt bemötande vid bokning. Inga förväntningar och mycket nöjd med resultatet. Köpte städning av mitt sommarhus i Fjällbacka och kommer köpa deras tjänster till sommaren 23 igen.

Morgan L
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Snabb respons och tydlig kommunikation. Utmärkt städning och de utför det lilla extra som gör en extra nöjd när man kommer hem till nystädat hus.

Johan S
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Lätta att ha kontakt med, väldigt bra pris och otroligt noggrant städat. Betalade 1.500:- för flyttstäd på 50kvm. De städade till och med vid en viss yta jag själv inte kom åt så kan verkligen rekommendera detta företag. Det enda som var lite irriterande och dåligt var att de var försenade och informerade även om detta lite för sent. Fick en ny tid som de även var lite sena till.. Men trots detta kommer jag garanterat att anlita Cleanhouse igen vid nästa flytt i förhoppningen om att de kommer vara i tid denna gång.

Maria L
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Väldigt nöjd efter rekommendation från vän.

Linnea L
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Väldigt kortfattade i sin kommunikation men fick jobbet gjort.

Sofie M
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Bra städat och snabb hjälp! Rekommenderas.

Afrodite B
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Dem var noggranna och gjorde ett fläckfritt jobb!! Supernöjda är vi!

Jennifer R
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Har köpt hemstädning av företaget och är väldigt nöjd. Dem bemöter mig alltid med respekt och är alltid trevliga. Städningen är fantastiskt bra utförd. Jag har absolut inget att klaga på.

Johanna S
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

CleanHouse är den bästa städfirman vi har haft. De bjuder på det lilla extra.

Cecilia S
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Lätt att få kontakt med. Känns som ett seriöst företag. Fungerar bra med allt!

Monika O
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Mycket noggrann och proffsig städpersonal!

Urban E
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Väldigt nöjd med städning och administration!

Inger I
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Har städning en gång per månad. Är nöjd med hur den utförs.

Erica Ö
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Vi anlitar CleanHouse för regelbundet hemstäd och det är härligt att mötas av ett nystädat hem. Vårt team är alltid trevliga och gör ett fint jobb här hemma. Dessutom, varje gång de varit här letar dottern efter "easter eggs" - soffkuddarna extra fint arrangerade, gosedjuren hittar på bus eller något spännande som hänt i dockskåpet. Så fint!

Sami K
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Bemötandet från kontoret är bra men städningen varierar från vecka till vecka.

Udaya A
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Var till en början tveksam till att anlita en städfirma. Men efter att lagt ut en förfrågan på offerta, ändrade jag mig. Efter ett mycket trevligt bemötande och avslappnat första möte hemma hos mig som kund. Fick jag i lugn och ro gå genom de ytor som jag önskade få städade. Tillsammans med Angelika på Cleanhouse som var ute och besökte mig ,diskuterade vi fram en bra plan på vilken typ av städhjälp som jag var i behov av. Lika så fick jag rekommenderat hur ofta som städning borde utföras för att upprätthålla ett gott...

Per A
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Vi är väldigt nöjda. Det är proffsigt och, pålitligt.

ANNA L
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Trevliga städare. Städar noga och snabbt. Kommer på utsatt tid. Hade velat kunna köpa en tjänst där man kan ringa in vid behov och boka städning. Nu har vi en gång i månaden på schema.

Elisabeth O
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Har städning 2 ggr i månaden. Jag är mycket nöjd med resultaten och personalen är väldigt trevliga . Jag har förmånen att ha samma tjej varje gång Förutom om det finns omständigheter som gör att hon inte kan komma . Personal på kontoret är också för det mesta lätt att komma i kontakt med . Mail funkar bra och om det är nåt speciellt ringer dom. Jag har alltså inga planer att byta till annan utförare så länge det funkar så här bra . Det skulle förstås underlätta om vi kunde kommunicera lättare då dom flesta inte kan...

Catrin H
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Vi är mycket nöjda med Cleanhouse,har även rekommendera dem till andra. Alltid härlig känsla att komma hem efter städ. De är noggranna och duktiga och alltid snabba att svara när man hör av sig kring frågor.

Jelena H

Allt fungerar utmärkt. MVH Jelena Henriksson

Lisa M
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Appen fungerar bra, städningen är utmärkt utförd. Det vore bra om dom kan leverera e-faktura.

Annika B
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Kontaktade företaget och hembesök gjordes. Allt lät bra. Vi lämnade detaljerad checklista över vad vi ville ha utfört (sedvanlig hemstädning, i princip samma checklista som många städföretag använder sig av) samt städplan. Vi tillhandahöll professionell städutrustning och städkem. Vi beräknade städtiden till 5 timmar, samma tid som tidigare under flera år utförts av annat städföretag med bra resultat. Företaget accepterade uppdraget och startdatum sattes. Första städningen skulle vara en så kallad utökad städning, en...

Svar från Cleanhouse I Väst AB

Hej Annika, Tack för din feedback. Alla kunder har olika önskemål vad det gäller hemstädning . Vi har checklistor som våra städare följer och som vi följer hos hundratals kunder och då är det samma tidsåtgång som gäller. När ni har egen checklista där det står punkter som ska göras varannan/ var fjärde gång är det svårt för oss att göra rätt bedömning. Det finns kunder som har 5 trasor till hela huset och det finns dem som har 30 trasor till hela huset och då använder vi dem som finns. Självklart ska inte städare...

Zeljana L
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Vi har varannan vecka hemstad (nu under föräldraledigheten var 8e vecka). Är super nöjda med städningen och företagets snabba kommunikation och flexibla vid ev ändringar.

Tommi V
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Haft hemstäd varannan vecka och fått mycket bra bemötande av personalen. Kommer under överenskomna tider. Har haft samma personal i princip hela tiden. Vi har bara bra saker att säga om detta företag.

Sohreh B

Bra service. Pålitliga, prisvärda. Rekommenderas

Lars-Magnus H
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Bra bemötande. Trevlig städpersonal. Bra standard på städningen.

Agneta v
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Era anställda är fantastiskt trevliga och duktiga. Allting fungerar till belåtenhet. Med vänlig hälsning, Agneta von Sydow

Hej Agneta, Tack för ditt förtroende och ditt omdöme ❤️ Mvh, Angelika

Andreas D
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Mycket duktig städpersonal som alltid städar med samma höga kvalitet! Och som ser till så att det känns som att man kommer in i ett nystädat hotellrum vid varje tillfälle!

Svar från Cleanhouse I Väst AB

Hej Andreas, tack för din feedback! Så roligt att ni är nöjda med städningen. Ha en fin helg! Mvh, Angelika

Fredrik L
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Har städning varannan vecka , och är lika nöjd och glad varje gång Cleanhouse varit hemma! Kan bara rekommendera detta företag. Om man kunde få veta dagen innan vilken tid dom kommer så hade dom fått 6 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!

Svar från Cleanhouse I Väst AB

Hej Fredrik, Tack att du anlitar oss och tack för ditt omdöme! Hoppas du kommer vara lika nöjd framöver ☺️ Mvh, Angelika

Victoria T
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Älskar vår städerska! Gör ett fantastiskt jobb och den dagen hon slutar kommer hon vara oersättlig! Hon gör alltid det lilla extra så att det varje gång känns fantastiskt, rent och välstädat när man komma hem!

Svar från Cleanhouse I Väst AB

Hej Victoria, Tack för din fina feedback. Jag hälsar städerskan från er ! Trevlig helg! Mvh, Angelika

Linnea F
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Städningen har fungerat bra och de känns pålitlig.

Brita A
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Trevl personal. som lämnar ett rent hem Städning var 14 dag.

Amanda L
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Snabba svar och proffsigt. Välstädat och snyggt.

Johan V
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

CleanHouse i Väst erbjuder bra och prisvärd städhjälp. Kan starkt rekommenderas.

Josefine J
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Jag är väldigt nöjda med dem och jag värdesätter att de är samma människor som städar hos oss varje gång.

Carina S
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

De är väldigt noggranna, flitiga, proffsiga och trevliga

Birgitta E
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Flyttstädning i lägenhet. Städerskan var noggrant. Mycket bra! Kunde sitt jobb!

Kristoffer N
Skrev om Cleanhouse I Väst AB

Vi använde Cleanhouse i Väst för flyttstäd av vår lägenhet. Första städet kom ca 15 och var klara 22.30. Gjordes en kontrollbesiktning och kylskåpet var fortfarande smutsigt, damm på lister och i skåp, smutsiga dusch och golvbrunn etc. Dagen efter fick de komma tillbaka, va där ytterligare 3-4 h. Städningen gick inte igenom och det slutade med att hyresvärden fick städa lägenheten.