Läs vad 73 kunder tycker om Cleanhouse I Väst AB 2

• 2021-01-20
    Flyttstädning av lägenhet i stan. Tydlig kommunikation från företaget. Inga konstigheter kring städet. De stora delarna som fönsterputs, spis, köksskåp, under badkar mm gjorda utan anmärkning. Inget finlir dock. På det hela taget en helt ok upplevelse av företaget.
  • 2021-01-17
    Jätte bra, köparen av huset var nöjd. Bra serviceminded arbetare som kom till huset.
  • 2021-01-15
    Tillmötesgående, städade en söndag. Snabba på svar över mail. Jättenöjd!
  • 2021-01-04
    -Jag har bokat hemstäd varannan vecka.
    -Första mötet med kundansvarig var mycket bra. Trevlig och tillmötesgående.
    -Städarna jobbar på, är absolut inte otrevliga, men de verkar stressade och lite spända. Känns som de är osäkra på vad vi tycker. Känns nästan som det jag säger tolkas som negativ kritik även om det bara är saker jag frågar. Kanske språkmissgförstånd, jag vet inte.
    -Överlag är städningen ok. De är duktiga på att fixa i ordning soffa/sängar; de piffar till kuddar och plädar. Känns proffsigt när man kommer hem. Men moppa golv det kan de inte! Även om jag påpekat det till kundansvarig så blev det inget bättre. Man kan inte bara dra moppen över golvet en gång och tro det blir rent.
    Annars är de bra på att hålla tider. De jobbar på och stör oss inte (både jag och min man jobbar hemifrån).
    Flyttstäd.
    Väldigt trevliga!
    Hade inte så mycket förväntningar men de hade städat bra!
  • 2021-01-04
    En flyttstädning vi var mycket nöjda med. Bra kontakt i snabba svar vid frågor
  • 2020-12-31
    Företaget utförde städningen på absolut bästa sätt. Var väldigt noggranna.
  • 2020-12-30
    storstädning med fönsterputs.
    Okey men enbart med mail.
    Jag trodde att dom skulle storstäda.
    Nej inte till hundra procent.
    Ingen rengöring av fläkt eller underskåp i spisen.
    Dammtorka halva kylskåpets ovansida .
    Och en del andra enklare småsaker.
  • 2020-12-28
    Bästa städbolaget i Göteborg!!! 👍
  • 2020-12-17
    Flyttstäd. Bra bemötande. Mycket nöjd med städningen, framför allt med köket, gjorde underverk med ugn, spis och fläkt. Måste nog fråga om de använde något speciellt medel, annars förstår jag inte hur de fick ugnen som ny. Den enda lilla detaljen de missat var gummibälgen i tvättmaskinen.
  • 2020-12-15
    Lämnade en väldigt ostädat lägenhet. Efter flyttstädet var det renare än någonsin.
  • 2020-12-15
    Mycket flexibla och jättebra städning. Rekommenderas starkt!
  • 2020-12-13
    Hemstäd varannan vecka. Vi är väldigt nöjda! Bra kontakt och noggrann städning.
  • 2020-12-13
    Städfirma. Fick många intressanta. Har bara använts en gång men nöjd då, vi får se i framtiden
    Köpte storstädning.
    Bra bemötande av både städare och administrationen. Snabba svar.
    Nöjd med städningen, Missade dammsuga hela soffan, baksidan dammig.
    Anlitar säkert företaget igen.
  • 2020-12-07
    De missade att städa badrumsgolvet men de åtgärdade det direkt på morgonen dagen efter. Väldigt snabba på att svara och trevligt bemötande
  • 2020-12-05
    Vi bokade fönsterputsning och fick snabb och noggrann hjälp på mail. Fönsterputsaren var också noggrann och vi är så nöjda med resultatet, kommer definitivt att anlita nästa gång. Bra pris på tjänsten också!
  • 2020-12-05
    Pålitliga och det blir rent och fint hemma. Hade önskat att få ett sms några dagar innan om vilken tid de städar. Allt med tanke på att det är en del hemmajobb just nu. Lättare att planera för att kunna sitta någon annan stans då städning sker.
    Annars nöjda.
    skrev om Cleanhouse I Väst AB
    Hej Petra, Tack för ditt omdöme. Roligt att ni är nöjda med hemstädning. Vi har noterat ditt önskemål och kommer smsa dig dagen innan :) Mvh, Angelika

Visa svar
  • 2020-12-04
    Punktlig, noggrann och förtjänstfull städning. Allt var till vår belåtenhet
  • 2020-12-04
    Pålitligt och på plats i tid enligt vad vi kom fram till.
  • 2020-12-03
    Köper städning av lägenhet varannan vecka. Vi är jättenöjda både med utförd städning, att de gör det lilla extra och att det är väldigt lätt att ha att göra med personalen på kontoret vi ombokning m.m
  • 2020-12-03
    Tillmötesgående och flexibla efter kundens önskemål. Städningen är alltid ordentlig.
  • 2020-12-03
    Anlitat CleanHouse både för flyttstädning och veckostädning och det har fungerat mycket bra.
  • 2020-12-03
    Smidig kontakt och flexibla tider. Funkade utmärkt och inga anmärkningar på städningen.
    Underbart
    Bästa saken jag har gjord.
    Super service, professionellt utförd.
    Vänlig bemötande.
    Smidigt!
    Har gett mig mycket mer fritid som jag kan tillbringa med min familj.
  • 2020-12-03
    Har hemstäd. Bra service och bemötande!
  • 2020-12-03
    Hej, höll vad de lovade och det blev väldigt bra. Inga konstigheter
    Johan E
  • 2020-12-03
    Har städ i lägenhet, och allt har fungerat perfekt. Finns inget att klaga på. Dom gör ett rikitgt bra och nogrannt jobb.
  • 2020-12-03
    I början var de jättebra men när jag påpekade att de vid 2 tillfällen gick för tidigt 15 min på 2 personer så trodde de oss inte. Detta gjorde mig väldigt upprörd för min man var hemma vid dessa tillfällen och då skulle han ljuga menar de???
    De menade att det kunde varit Max 5 min per tillfälle endast. Jag kan säga att 5 min var det några gånger innan och det vet jag då vi har larm och kan se detta i en app . 5 min har vi inte brytt oss om men en kvart blev för mycket..
    Jag avbröt vårt sammarbete omgående då vårt förtroende till Cleanhouse försvann där och då

Marina Lohn
    skrev om Cleanhouse I Väst AB
    Hej Marina, Vi är ledsna då vi innan denna oenighet uppstod hade ett trevligt och bra samarbete. Vi har en väldigt noggrann personal som varje dag bevisar sig plikttrogna och ansvarsfulla. Vi har GPS installerad på alla våra bilar. Det ger oss möjlighet att se när personalen anländer och lämnar kunderna. Utifrån detta kan vi få bekräftat att personalen inte lämnat 15min tidigare. Denna gången valde att tro på vår personal och deras beskrivning. Vi är tacksamma för den tiden som ni har varit kunder hos oss! Mvh, Angelika

Visa svar
  • 2020-12-03
    Jättenöjd med flyttstädningen av min lägenhet. Noggranna och proffsigt gjort. Fick beröm av hyresvärden, kan varmt rekommendera dem i framtiden.
    Hemmastädning varannan vecka!
    Jättetrevlig och professionellt bemötande av personalen.
    Städningen här hemma blev så bra , så noga städat till ett väldigt bra pris! Rekommenderar detta starkt, bästa investeringen jag har gjort för mig själv 💕
    Melissa B
  • 2020-12-03
    Bra bemötande och bra utfört arbete till ett rimligt pris .
    Hälsningar Magnus genom Kerstin
  • 2020-12-03
    Det är kul att komma hem när resultatet alltid är bra! Aldrig strul med tider.
  • 2020-12-03
    Utmärkt utfört uppdrag : städning av min lägenhet var fjärde vecka
    Nöjd till 100%. Trevliga och professionella
  • 2020-12-03
    Beställningen av jobbet var smidigt och enkelt.
    Killlarna som kom och flyttstädade mitt hus var jätteduktiga!
    De var väldigt noggranna. Husets nya ägare är också helnöjda.
    Absolut inget att klaga på.
    Helt klart värt varenda öre!
  • 2020-12-03
    Bra kommunikation, trevlig personal.
  • 2020-12-03
    Bra resultat men hade önskat att alla som städar kan engelska (eller svenska) för att underlätta kommunikationen.
  • 2020-12-03
    Väl bemött och proffsigt utförd städning. Nöjd kund!
  • 2020-12-02
    Har hemstäd varannan vecka, har haft i över ett års tid. Trevlig personal, både administrativ och lokalvårdare. Pålitliga, kommer alltid när de lovat, gör ett väl utfört arbete. Lever helt klart upp till våra förväntningar!
    Marie C
  • 2020-12-02
    Flyttstädning inklusive balkong och persienner.
    Jag blev mycket tillmötesgående bemött.
    Jag förväntade mig att det skulle bli rent och snyggt. De som kom och städande höll på i många timmar och lämnade lägenheten till min fulla belåtenhet. Mycket välgjort.
    Städning
    Utmärkt
    Vi är helt nöjda
    Det fungerar bra, ser framemot nästa besök.
    MVH Jelena
    Flyttstädning.
    Städningen var utmärkt utförd.
  • 2020-12-02
    Hemstäd löpande, mycket proffsigt bemötande och bra att alltid samma person kommer, hon är otroligt duktig och effektiv
  • 2020-12-01
    Vi kan inte uttala oss om allt arbete som CleanHouse utför. Men den personal som är hos oss och städar gör ett mycket bra och noggrant jobb och är trevlig och tillmötesgående. På dessa grunder kan vi gärna rekommendera CleanHouse
    Lars-Magnus H
  • 2020-12-01
    Det gällde flyttstädning av en lägenhet. Cleanhouse svarade på telefon och e-mail, lämnade offert och fakturerade också enligt den. Men det viktigaste är att jobbet utfördes till belåtenhet.
  • 2020-12-01
    Mycket bra bemötande av företaget.
    Mycket nöjd med städningen och den
    person som utför densamma.
  • 2020-12-01
    Otroligt proffsiga, duktiga och vänliga! De har varit hos mig tre gånger. Rekommenderas varmt! //Carina 🌷
    Carina S
  • 2020-12-01
    Städning Har blivit bra bemött. Företaget levde upp till mina förväntningar.
  • 2020-12-01
    De storstädade min lägenhet till, i stort sett, full belåtenhet. Jag fick ett mycket bra bemötande vid beställningen. Skulle gärna ha fortsatt ha dem som "min" städfirma en gång/månad om de bara hade kunnat stå för material och redskap.
    Gun F
    skrev om Cleanhouse I Väst AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte