Alla kategorier Städ Byggstäd Västra Götaland

Härryda  (1 st)

Topp 15 byggstädare i Västra Götaland

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Jenny B
    Jenny B: Jag kan varmt rekommendera detta städbolag.

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Mattias K
    Mattias K: Trevligt bemötande från början till slut. De kom i tid och skötte städningen alldeles utmärkt. Vet inte vad mer man kan ...

Perfect Maid

Prytzgatan 6, Mölndal
    Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Ola S
    Ola S: Beställde storstäd, hela huset fullkomligt glänste när vi kom hem. Rekommenderas!

Fröken Rut

Kungsportavenyn 3, Göteborg
    Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.
    Therese J
    Therese J: Väldigt bra och pålitliga! Flexibla ang tider och man kan alltid lita på att det blir rent och snyggt!

PO Göteborgs Städ AB

Bergsjödalen 52A, Göteborg
    Välkommen till PO Göteborgstäd! Här kan du få hjälp med allt från trapp- och kontorsstäd till hemstäd och flyttjänster.
    Helena Martina D
    Helena Martina D: Vi är nöjda! Bra städning och de är flexibla för eventuella ändringar och de har dessutom ett mycket konkurrenskraftigt ...

Wästgöta Entreprenad AB

Långedragsvägen 134, Västra frölunda
    Mattias  E
    Mattias E: Wästgöta Tak & Måleri eller Wästgöta Entreprenad AB är ett företag att Rekommendera. Vi blev väldigt nöjda med arbetet d...

Clear 2 Go

Norra Hamngatan 18, Göteborg
    Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.
    Oskar A
    Oskar A: Flyttstädade bra, utan anmärkning ifrån värd.

Renare Hus i Alingsås Björn Källhult AB

Gullbringsvägen 12, Alingsås
    Annika A
    Annika A: Vill varmt rekommendera Björn och Renare hus. Snabb kontakt, jättebra och trevlig service och framför allt: vi älskar vå...

Mr Clean

JÄRNRINGEN 19-21, Partille
    Mr Clean levererar god service och strålande kvalitet vid flyttstädning, fönsterputs, hemstädning mm. En städfirma som lever upp till förväntningarna!
    Kjell P
    Kjell P: Mycke trevligt bemötande och tillfredsställande jobb. Kjell

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, Göteborg
    Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.

Vital Home AB

Datavägen 14 B, Göteborg
    Vital Home AB erbjuder hemstädning med kvalitetsgaranti och hög service för maximal kundnöjdhet.
    Rebecca W
    Rebecca W: Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal.

Gotena

Flugsnapparegatan 12, Mölndal
    Björn F
    Björn F: Fantastiskt bra, personlig service med värme och förståelse. Effektiva och trevliga, snabba och ärliga.

Tomas Renoveringsfirma

Paprikagatan 22, Angered
    Christoffer L
    Christoffer L: Väldigt trevliga, bra bemötande och proffsigt utförande. Med det superlåga priset och snabba genomförandet av arbetet ka...

Platskontor Mariestad

Förrådsgatan 35C, Mariestad
    Christer W
    Christer W: Personal som bryr sig om när de städar, alltid trevliga och gör ett bra jobb.

Odec Tankcleaning AB

Västra Vägen 4, Hönö