Buskhaga Skövde

5 omdömen om Buskhaga Skövde

Sedan starten hos Reco 2024

Reinhold F
Skrev om Buskhaga Skövde

Nu kan jag gå och njuta av ått mln lägenhet äntligen blivit städad. Det första städbolget som städat rent. De städare som varit här har uppträtt korekt och gjort det de skulle. Har vid några tillfällen träffat Lisa Johassan och fått uppfattnlng att hon är nogrann med att allt skall skötas korrekt. Är verkligen mycket nöjd med Er har aldrig haft en så duktig städfirma som Buskhaga Skövde. Där har många andra städbolg något att ta efter. Den första städning de gjord var att storstäda. Jag minns att mina kompisar blev förvånade...

Christer M
Skrev om Buskhaga Skövde

Fin och personligt bemötande. Jag har månads städning, och den fungerar MYCKET bra. Skönt också att ha samma städtjej varje gång. Finns inget att klaga på.

Jan E
Skrev om Buskhaga Skövde

Tjej som städar helt ok men ingen ordning på platsansvarig Mina tillfällen flyttas hela tiden har ju en lista med datum Det ändras hela tiden

Johan N
Skrev om Buskhaga Skövde

bemötande var mycket bra o lätt att berätta vilket behov som jag var behov av Mina förväntningar hade jag inte eftersom jag aldrig använt sådan hjälp tidigare Mina upplevelser är mycket goda o hoppas det fortsätter på samma sätt som det börjat

Pia V
Skrev om Buskhaga Skövde

Sköter sina åtagande bra. Flexibla.