Alla kategorier Städ Flyttstäd Västra Götaland

Topp 19 flyttstädare i Västra Götaland

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
    Jonna B
    Jonna B: Vi fick flytthjälp idag i Göteborg. Det gick toppen :)

Guldhedens Flyttexpress

Södra Långebergsgatan 28, Askim
    Guldhedens Flyttexpress AB är en av Västsveriges äldsta flyttfirmor som flyttar stort som smått, långt bort eller nära. De är en auktoriserad transportör som är stolta och måna om sitt goda rykte.
    Christian L
    Christian L: Bokade Flyttstäd av Guldhedens Flyttexpress. Bra bemötande och lägenheten var bättre städad än den någonsin varit. Rekom...

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Christoffer J
    Christoffer J: Jättetrevlig och proffsigt bemötande. Jättenöjd med både städ- och flyttjänst. Anlitar, utan tvekan, gärna FestinaStäd i...

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Jenny B
    Jenny B: Jag kan varmt rekommendera detta städbolag.

Rent & Move

Ovädersgatan 3A, Göteborg
    Hos oss på Rent & Move får du personlig och komplett flyttservice. Vi hjälper till med allt: packa, bära, magasinera, städa och flytta ömtåliga objekt. Kontakta oss så pratar vi igenom dina behov infö...
    Arne B
    Arne B: Vi är mycket nöjda med beställningen och utförandet av de tjänster vi beställt. Mvh Birgitta o Arne Blomberg

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Mattias K
    Mattias K: Trevligt bemötande från början till slut. De kom i tid och skötte städningen alldeles utmärkt. Vet inte vad mer man kan ...

Flytt i Väst AB

Brodalsvägen 1, Partille
    Välkommen till Flytt i Väst! Vi gör din flytt av bohag eller kontor smidig och enkel genom att erbjuda flytt- och städtjänster samt magasinering till konkurrenskraftiga priser. Vi tar uppdrag i hela l...
    Charlotta L
    Charlotta L: Väl utfört arbete! Trevliga och smidiga.

Perfect Maid

Prytzgatan 6, Mölndal
    Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Ola S
    Ola S: Beställde storstäd, hela huset fullkomligt glänste när vi kom hem. Rekommenderas!

Studentstäd

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan vara bäst på allt, därför valde vi att vara den städfirma som är bäst på hushållsnära tjänster! Vi har inga bindningsti...
    Christian E
    Christian E: Bra service och trevlig personal, tack!

Göteborgs Flyttstäd

Saltmätaregatan, Göteborg
    Vi är specialister på flyttstädning! Så låt någon som vet exakt hur en bra flyttstädning går till ta hand om städningen, och njut själv av din nya bostad!
    Henrik Ö
    Henrik Ö: Inget att klaga på. Snabba. Hyfsat billiga.

Borås Flyttstäd

Von Lingens väg 2, Borås
    Vi är proffs på flyttstädning! Låt oss ta hand om städningen, så att du kan fokusera på annat!
    Urban A
    Urban A: Allt var bra och kan rekomendera er till andra!

Pro Home Service

Ovädersgatan 3A, Göteborg
    Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spara energi och fokusera på det du vill göra istället!
    Göran K
    Göran K: Punktliga, trevliga och väl genomfört - några små missar men det rättades snabbt till vid påpekande.

Hjälpidag

NORRMANNEBO 290, Romelanda
    Ingrid E
    Ingrid E: Mycket bra och väl utfört. Ingrid

Fröken Rut

Kungsportavenyn 3, Göteborg
    Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.
    Therese J
    Therese J: Väldigt bra och pålitliga! Flexibla ang tider och man kan alltid lita på att det blir rent och snyggt!

PO Göteborgs Städ AB

Bergsjödalen 52A, Göteborg
    Välkommen till PO Göteborgstäd! Här kan du få hjälp med allt från trapp- och kontorsstäd till hemstäd och flyttjänster.
    Helena Martina D
    Helena Martina D: Vi är nöjda! Bra städning och de är flexibla för eventuella ändringar och de har dessutom ett mycket konkurrenskraftigt ...

Städalliansen Göteborg

Säterigatan 27, Göteborg
    Välkommen till Städalliansen Göteborg! Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård.
    Marie F
    Marie F: Superbra städfirma. Kan rekommenderas till alla som är i behov av flyttstädning. Riktigt proffsig personal!

Clear 2 Go

Norra Hamngatan 18, Göteborg
    Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.
    Oskar A
    Oskar A: Flyttstädade bra, utan anmärkning ifrån värd.

Mr Clean

JÄRNRINGEN 19-21, Partille
    Mr Clean levererar god service och strålande kvalitet vid flyttstädning, fönsterputs, hemstädning mm. En städfirma som lever upp till förväntningarna!
    Kjell P
    Kjell P: Mycke trevligt bemötande och tillfredsställande jobb. Kjell

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, Göteborg
    Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.
Sida:   1