Alla kategorier Städ Flyttstäd Västra Götaland

Härryda  (1 st)

Topp 20 flyttstädare i Västra Götaland

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
    Välkommen till oss på Kvalitetsflytt! Vi är flyttfirman med höga ambitioner. Här blir du fullständigt nöjd med flytten.
    Sarah H
    Sarah H: Vi fick hjälp av 3 trevliga killar en söndag med vår flytt i Skåne. På 40 minuter var allt ilastat och klart för att kör...

Guldhedens Flyttexpress

Södra Långebergsgatan 28, Askim
    Guldhedens Flyttexpress AB är en av Västsveriges äldsta flyttfirmor som flyttar stort som smått, långt bort eller nära. De är en auktoriserad transportör som är stolta och måna om sitt goda rykte.
    Marianne J
    Marianne J: Hej, helt OK, effektivt arbete och bra timing till den nya bostaden då vi hade fått hisstider. Visserligen blev en möbe...

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Julia N
    Julia N: Väldigt bra bemötande vid första kontakt och möte. Effektiv och noggrann personal. Flexibla och enkla att ha att göra me...

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Marianne  H
    Marianne H: Jag har haft en mycket positiv upplevelse med Alberts. Känns hur bra som helst att ha hittat en städfirma man kan lita p...

Rent & Move

Ovädersgatan 3A, Göteborg
    Hos oss på Rent & Move får du personlig och komplett flyttservice. Vi hjälper till med allt: packa, bära, magasinera, städa och flytta ömtåliga objekt. Kontakta oss så pratar vi igenom dina behov infö...
    Marie Ö
    Marie Ö: Kändes tryggt och seriöst. Fick offert snabbt och flytt och magasinering gick smidigt. Trevlig personal och allt kändes ...

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Mattias K
    Mattias K: Trevligt bemötande från början till slut. De kom i tid och skötte städningen alldeles utmärkt. Vet inte vad mer man kan ...

Flytt i Väst AB

Brodalsvägen 1, Partille
    Välkommen till Flytt i Väst! Vi gör din flytt av bohag eller kontor smidig och enkel genom att erbjuda flytt- och städtjänster samt magasinering till konkurrenskraftiga priser. Vi tar uppdrag i hela l...
    Sofia M
    Sofia M: Trevliga killar och smidig flytt. Kommer välja dem igen vid nästa flytt.

Studentstäd

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan vara bäst på allt, därför valde vi att vara den städfirma som är bäst på hushållsnära tjänster! Vi har inga bindningsti...
    Christian E
    Christian E: Bra service och trevlig personal, tack!

Perfect Maid

Prytzgatan 6, Mölndal
    Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Ola S
    Ola S: Beställde storstäd, hela huset fullkomligt glänste när vi kom hem. Rekommenderas!

Göteborgs Flyttstäd

Saltmätaregatan, Göteborg
    Vi är specialister på flyttstädning! Så låt någon som vet exakt hur en bra flyttstädning går till ta hand om städningen, och njut själv av din nya bostad!
    Henrik Ö
    Henrik Ö: Inget att klaga på. Snabba. Hyfsat billiga.

Fröken Rut

Kungsportavenyn 3, Göteborg
    Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.
    Johan S
    Johan S: Inga problem, snabbt jobb! Flyttstädning som blev godkänd av hyresvärd

Borås Flyttstäd

Von Lingens väg 2, Borås
    Vi är proffs på flyttstädning! Låt oss ta hand om städningen, så att du kan fokusera på annat!
    Urban A
    Urban A: Allt var bra och kan rekomendera er till andra!

Pro Home Service

Ovädersgatan 3A, Göteborg
    Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spara energi och fokusera på det du vill göra istället!
    Göran K
    Göran K: Punktliga, trevliga och väl genomfört - några små missar men det rättades snabbt till vid påpekande.

Hjälpidag

NORRMANNEBO 290, Romelanda
    Ingrid E
    Ingrid E: Mycket bra och väl utfört. Ingrid

PO Göteborgs Städ AB

Bergsjödalen 52A, Göteborg
    Välkommen till PO Göteborgstäd! Här kan du få hjälp med allt från trapp- och kontorsstäd till hemstäd och flyttjänster.
    Jazzklubben Nefertiti J
    Jazzklubben Nefertiti J: Grym Service, tillgänglighet, flexibla och en föredömligt trevlig Pia som styr skeppet.

Städalliansen Göteborg

Säterigatan 27, Göteborg
    Välkommen till Städalliansen Göteborg! Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård.
    Marie F
    Marie F: Superbra städfirma. Kan rekommenderas till alla som är i behov av flyttstädning. Riktigt proffsig personal!

Clear 2 Go

Norra Hamngatan 18, Göteborg
    Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.
    Oskar A
    Oskar A: Flyttstädade bra, utan anmärkning ifrån värd.

Mr Clean

JÄRNRINGEN 19-21, Partille
    Mr Clean levererar god service och strålande kvalitet vid flyttstädning, fönsterputs, hemstädning mm. En städfirma som lever upp till förväntningarna!
    Kjell P
    Kjell P: Mycke trevligt bemötande och tillfredsställande jobb. Kjell

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, Göteborg
    Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.

Flyttfirma.nu

1 reco
    Skeppsbron 20, Stockholm
    Välkommen till oss på Flyttfirma.nu! Vi samarbetar med flyttfirmor i hela Sverige och ger dig fast pris med RUT-avdrag. Med oss blir flytten enkel och smidig.
    Malte J
    Malte J: Flytt Stockholm till Värnamo. Tog smidigt in olika priser. Tjänsten levererades bra.
Sida:   1