50-femme Göteborg

50-femme Göteborg

Välkommen till 50-femme!

Vi står för rättvis städning och ser till att våra kvinnliga medarbetare städar med manliga löner. Vi anställer duktiga städare med stor erfarenhet och ger dem samma villkor som svenskfödda män i lagerbranschen. Vi på 50-femme är ett transparent bolag som låter de anställda ta del av kakan när det går bra för oss. Vi tror att om våra anställda trivs och mår bra på jobbet så tar de med den energin ut och gör ett gott arbete hos dig som kund. Vill du har tidseffektiv städning i toppklass, tveka inte att höra av dig till oss på 50-femme!

Läs vad 105 kunder tycker om 50-femme Göteborg 2

• Eva N
    2021-04-27
    50-femme storstädade hemma hos mig och jag har bara ros att ge dem. Bemötandet från kontaktpersonen var så serviceinriktat och snabbt, städningen var så väl utförd och alla mina förväntningar infriades. Rekommenderar detta företag å det varmaste.
    2021-02-27
    Perfekt utförd städning! Trevliga och hjälpsamma medarbetare! Känns riktigt bra med ett företag som har bra villkor för sina anställda. Sådana gynnar jag gärna!
    2021-02-11
    Vilket företag 👍👍👍👍👍
    Trevlig kundtjänst och kunnig personal helt enkelt grymma.

Kommer att rekommendera er vidare.
    //Marcus
    2021-02-11
    Super. Fin kommunikation och bra städ. Toppennöjd!
    2021-02-10
    Vi har hemstädning av 50-femte. Vi är väldigt nöjda med städningen samt bemötandet av både kundtjänst och städerskan.
    Mycket nöjd kund.
    Grymt jobb, trevlig personal kan varmt rekomenderas!
    2021-02-10
    Jag köpte tjänst och blev väldigt väl bemötta av personalen, jag ville vara säker på personer som lämnar in i min lägenhet och de skulle vara expert på sin sak, de skulle lyssna och göra det som jag behöver att de gör med respekt, företaget skickade alltid personer som var bäst på sin sak och jag är nöjd med,jag är 100 procent nöjd och vill tacka för all hjälp jag får
    2020-09-24
    Arbetsledare och personal var på plats vid utsatt tid. Trevligt bemötande och professionellt utförd städning. Mycket nöjd och kan varmt rekommendera detta företag.
    2020-08-08
    Köpte flyttstädningen, väldigt nöjd med både utförande och servicegrad! Rekommenderas starkt.
    2020-07-27
    Flyttstädning med toppenresultat! Kvalitetsfokuserat, lyhört och framförallt samhällsnyttigt.
    2020-07-27
    Vi hade flyttstäd från 50-femme och är så nöjda! Trevlig personal som gjorde att snyggt jobb, in i minsta detalj! Vi var först inte nöjda med fönsterputsen, men detta åtgärdades fort och utan problem. Superbra att personalen får en rimlig lön! Rekommenderar detta bolag varmt!
  • 2020-07-21
    Städning av restaurangkök. Drog över lite av uppskattad tid men det låg nog lika mycket hos oss som beställare. Men resultatet va perfekt
    2020-07-20
    Jättesmidigt och bra på alla sätt, kan verkligen rekommendera!
    2020-06-18
    Det blev helt skinande rent. Så duktiga och kunniga. Rekommenderar starkt till alla jag känner!
    Så kul att höra! Hoppas vi ses snart 50-femme Göteborg
  • Sandra E
    2020-06-15
    Jag har haft hemstäd av 50-femme sedan ett och ett halvt år när de startade. Jag har alltid varit 100% nöjd med tjänsten och bemötandet av både personal och chef. När jag behövde hemstäd för att hinna med flera åtaganden så var 50-femme med sin rättviseprofil det självklara valet. Kan bara rekommendera!
    Sandra! Tack för denna tid och hoppas så vi får äran att hjälpa er i framtiden. 50-femme Göteborg
    2020-06-12
    Beställde flyttstäd av hyresrätt. Allt har gått väldigt smidigt, från första kontakten till svar på frågor under tiden. Fint bemötande. Välstädat! Rekommenderas!
  • Fabiana N
    2020-06-06
    Professionella. Andra gången vi använder dem. Superbra att personalen har kollektivavtal. Städningen var mycket väl genomförd. Kommer sannolikt anlita dem igen i framtiden.
    Tack Fabiana. Vi hoppas också att vi får ses igen. 50-femme Göteborg
    2020-05-20
    Bokade storstäder inkl fönstertvätt. Blev mycket nöjda med resultatet! Dessutom är företaget väldigt trevliga och snabba i kontakten 👍🏻
    2020-05-09
    Jag är verkligen supernöjd med flyttstädningen. Jag har tidigare använt Hemfrid innan och jag var inte alls nöjd med dom. Men 50-femme har varit helt toppen från kommunikation till finish!
    Inget ont om hemfrid, men det värmer såklart lite extra i hjärtat😉 50-femme Göteborg
    2020-05-08
    Otroligt nöjda efter en väldigt väl utförd fönsterputsning! Allt har fungerat jättebra med kontakten med företaget och S som var här var punktlig, noggrann och jättetrevlig. Kommer definitivt anlita dem igen.
    2020-05-02
    Mycket trevliga och städningen var kanon!
  • Marianne S
    2020-04-23
    Städning, mycket bra bemött av alla på företaget.
    Städningen är över min förväntan. Proffsigt och fint.
    2020-04-22
    Bokade flyttstädning med 50-Femme förra året o har nu även valt att boka hemstädning med dom. Helt fantastiskt, inga synpunkter utöver det! ☀️
    2020-04-22
    Har under lång tid haft hemstäd varannan vecka hos annat företag, bytte till 50-Femme då deras affärsidé överensstämmer med mina värderingar. Har aldrig varit nöjdare! Fantastisk personal, alltid samma person som kommer och städar och alltid god kontakt med kontoret. Rekommenderar starkt 50-Femme!
    2020-04-13
    Vi använder 50femme för löpande städning. Det funkar jättebra och är aldrig några problem med kommunikationen.
    2020-04-08
    Grymt nöjd med städningen. Välputsat och väldigt rent.
  • Malin A
    2020-03-26
    Helt magiskt bemötande av fantastiska Evelina!

Kom hem till så mycket mer, bäddad säng och du kunde faktiskt ”slicka” på golvet så rent var det!

Första bemötandet av ägaren som bokade in mina dagar är så fylld av energi och arrangemang!

Kommer bli städ för resten av mitt liv med dem <3
    2020-03-10
    Valde en storstädning som inledning. Kom hem till ett skinande rent hem. Så himla nöjd och älskar att tjejerna får bra villkor. Jag är själv väldigt pedant och resultatet var bättre än jag kunnat någonsin önska!!

De satte sin egen prägel genom att exempelvis sätta gosedjur i sängen på barnets rum, vilket var ett gulligt inslag.

Trevligt bemötande innan med en av ägarna som förklarade tydligt vad vi behövde tänka på innan. Dagen efter städning ringde samma person bara för att kolla hur vi upplevt och om vi hade några synpunkter. Känns så proffsigt med uppföljningen. Bara positiva saker att säga.

Rekommenderar starkt!!!!
    Stort tack för denna ingående recention! 50-femme Göteborg
    2020-03-05
    Köpte flyttstadning av 50-femme. Det kändes väldigt bra från de allra bojan till det slutet.

De var flexibla med att ändra tiderna och datumen, bra och noggranna på sitt jobb och t.o.m. Hittade saker jag själv hade missat.

Linda och Sofia är de bästa som finns tycker jag.

Tack för att ni gjort ett sådant bra jobb. Jag verkligen uppskattar det ni gjort.
    Tack Abhilash. Du är en riktig drömkund :) Trevlig och rak. /Sofia 50-femme Göteborg
    2020-02-28
    Hi! I contacted them with a very short time and they were very helpful and nice. Very good service. We will come back to them :)
    2020-02-20
    Jag har beställt städning 1ggn/månad. Alla de där detaljerna jag aldrig prioriterar i mitt vardagsliv. Skrubba kaklet i duschen, torka svåråtkomliga lister, dammsuga bakom soffan, tvätta fönster o dyl. Är litet av en perfektionist när det kommer till detaljer. Första städningen är gjord, av en väldigt trevlig tjej! Det blev skinande rent och jag är jättenöjd!
    Otroligt skön avlastning! Rekommenderar starkt!
    2020-02-19
    Supernöjd trots höga förväntningar, tack!
  • Niklas V
    2020-01-22
    Mycket bra städning och kommunikation. Dock tar dom långt tid på sig med högt timpris. Fokus för 50-femme är på antal debiterade timmar istället för innehållet i städningen.
    Tack för din feedback! Vi låter våra städerskor avgöra hur mycket tid som behövs och vi är noga med att följa det. 50-femme Göteborg
    Det förstår jag och är jättebra, men tar man bort arbetsmoment så är det rimligt att tiden det tar att utföra tjänsten minskar 😄 Niklas V
    Det är grundstädningen som tar tid. Dammsugning och damtorkning. Tack för att du tog dig tid att recencera oss och ha en strålande dag. 😎 50-femme Göteborg
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2020-01-02
    Noggrann, snabb, glad, ,positiv., trevligt bemötande.
    2020-01-02
    Trevligt och personligt, rent och snyggt!
    2019-12-19
    Beställde flyttstäd till en 55kvm stor tvåa.
    Jag hade själv missat att frosta ur frysen, men det så de direkt inte vår något problem, så stort plus redan innan de börjat jobba!
    I övrigt blev städet precis enligt förväntan, och nya ägaren av lägenheten var lika nöjd.
    Nu har jag inte fått fakturan än, så jag kan egentligen inte skriva något om prisvärdhet, men med det här resultatet skulle det krävas något i hästväg för att göra mig missnöjd.
    Rekommenderas alla dagar i veckan!
    2019-10-18
    Proffsigt bemötande och snabb återkoppling! Vi är otroligt nöjda med deras tjänst och hela hemmet känns skinande rent efter att städet är klart! Kan varmt rekomendera !
    2019-09-16
    Detta är ett städbolag som håller vad de lovar. Kommunikationen fungerar bra, städningen är jättebra och de har ”det lilla extra”
    2019-08-29
    Vi anlitar dem för veckostädning varannan vecka. Det är aldrig några problem med städningen. Framför allt fungerar kommunikationen väldigt bra.
    2019-08-12
    Beställde flyttstädning av en 1,5rums-lägenhet. Vänligt bemötande, lätta att få kontakt med och jag fick en städtid trots kort varsel. Seriöst och bra! Rekommenderas!
    2019-08-12
    positiva och punktliga, nogranna och lätt att komma I kontakt med
    2019-07-13
    Väldigt smidigt att komma igång. Lätta att kommunicera med, lyhörda för behoven. Skinande resultat
    2019-07-13
    Bra resultat och supertrevligt bemötande.
    2019-07-13
    Jag och min sambo köpte flyttstäd och är mycket nöjda! Bemötandet var guld från början till slut, och städningen var väl genomförd!
    2019-07-11
    Efterfrågade fönsterputs i en stor 4:a och vi har nog aldrig haft så rena fönster som nu.
    2019-06-24
    Det behövdes göras en riktig storstädning av huset och jag kontaktade 50-femme. Företagets personal kom i tid och gjorde ett fantastiskt arbete. Mitt hem har aldrig varit renare än nu. Personalen var trevliga, noggranna och superproffsiga! Jag kan verkligen rekommendera 50-femme och jag kommer att använda deras tjänster igen.
    2019-06-24
    Detta är ett seriöst företag. Bortsätt från det fantastiska resultatet på flyttstädningen så uppskattar jag hur lättsamt det är att prata med dem. Det är sällan några bekymmer och man får tillbaka svar med glädje i tonen.
    Jag kommer rekommendera fler att anlita dem.
    2019-06-23
    Kundfokus, otroligt service-minded med goda värderingar! Ett nöje att använda 50-femmes tjänster!
  • Karin R
    2019-06-19
    Storstädning av historiens kanske smutsigaste hus, jag kan inte vara mer nöjd. Fantastisk service från startsamtalet ända in i mål. Och det känns underbart att kunna anlita en städfirma där jag vet att ingen medarbetare är underbetald.
    2019-05-30
    Fantastiskt bolag som tar hand om sina kunder på bästa möjliga sätt! Toppen städning, mycket nöjd.
    Rekommenderar gärna vidare!