50-femme Göteborg

Kungsgatan 4, 411 19 Göteborg — Visa karta

Välkommen till 50-femme!

Vi står för rättvis städning och ser till att våra kvinnliga medarbetare städar med manliga löner. Vi anställer duktiga städare med stor erfarenhet och ger dem samma villkor som svenskfödda män i lagerbranschen. Vi på 50-femme är ett transparent bolag som låter de anställda ta del av kakan när det går bra för oss. Vi tror att om våra anställda trivs och mår bra på jobbet så tar de med den energin ut och gör ett gott arbete hos dig som kund. Vill du har tidseffektiv städning i toppklass, tveka inte att höra av dig till oss på 50-femme!

Läs vad 92 kunder tycker om 50-femme Göteborg

• 2020-06-18

Jennifer S skrev om 50-femme Göteborg
    Det blev helt skinande rent. Så duktiga och kunniga. Rekommenderar starkt till alla jag känner! Läs mer
    2020-06-18 50-femme svarar Jennifer S
    Så kul att höra! Hoppas vi ses snart
  • Sandra E

2020-06-15

Sandra E skrev om 50-femme Göteborg
    Jag har haft hemstäd av 50-femme sedan ett och ett halvt år när de startade. Jag har alltid varit 100% nöjd med tjänsten och bemötandet av både personal och chef. När jag behövde hemstäd för att hinna med flera åtaganden så var 50-femme med sin rättviseprofil det självklara valet. Kan bara rekommendera! Läs mer
    2020-06-16 50-femme svarar Sandra E
    Sandra! Tack för denna tid och hoppas så vi får äran att hjälpa er i framtiden.
  • 2020-06-12

Hanna K skrev om 50-femme Göteborg
    Beställde flyttstäd av hyresrätt. Allt har gått väldigt smidigt, från första kontakten till svar på frågor under tiden. Fint bemötande. Välstädat! Rekommenderas! Läs mer
  • Fabiana N

2020-06-06

Fabiana N skrev om 50-femme Göteborg
    Professionella. Andra gången vi använder dem. Superbra att personalen har kollektivavtal. Städningen var mycket väl genomförd. Kommer sannolikt anlita dem igen i framtiden. Läs mer
    2020-06-06 50-femme svarar Fabiana N
    Tack Fabiana. Vi hoppas också att vi får ses igen.
  • 2020-05-20

Anna W skrev om 50-femme Göteborg
    Bokade storstäder inkl fönstertvätt. Blev mycket nöjda med resultatet! Dessutom är företaget väldigt trevliga och snabba i kontakten 👍🏻 Läs mer
  • 2020-05-09

Amadeus H skrev om 50-femme Göteborg
    Jag är verkligen supernöjd med flyttstädningen. Jag har tidigare använt Hemfrid innan och jag var inte alls nöjd med dom. Men 50-femme har varit helt toppen från kommunikation till finish! Läs mer
    2020-05-11 50-femme svarar Amadeus H
    Inget ont om hemfrid, men det värmer såklart lite extra i hjärtat😉
  • 2020-05-08

Rebecca S skrev om 50-femme Göteborg
    Otroligt nöjda efter en väldigt väl utförd fönsterputsning! Allt har fungerat jättebra med kontakten med företaget och S som var här var punktlig, noggrann och jättetrevlig. Kommer definitivt anlita dem igen. Läs mer
  • 2020-05-02

Klas C skrev om 50-femme Göteborg
    Mycket trevliga och städningen var kanon! Läs mer
  • Marianne S

2020-04-23

Marianne S skrev om 50-femme Göteborg
    Städning, mycket bra bemött av alla på företaget.
    Städningen är över min förväntan. Proffsigt och fint. Läs mer
  • 2020-04-22

Annalisa W skrev om 50-femme Göteborg
    Bokade flyttstädning med 50-Femme förra året o har nu även valt att boka hemstädning med dom. Helt fantastiskt, inga synpunkter utöver det! ☀️ Läs mer
  • 2020-04-22

Lisa V skrev om 50-femme Göteborg
    Har under lång tid haft hemstäd varannan vecka hos annat företag, bytte till 50-Femme då deras affärsidé överensstämmer med mina värderingar. Har aldrig varit nöjdare! Fantastisk personal, alltid samma person som kommer och städar och alltid god kontakt med kontoret. Rekommenderar starkt 50-Femme! Läs mer
  • 2020-04-13

Sofia E skrev om 50-femme Göteborg
    Vi använder 50femme för löpande städning. Det funkar jättebra och är aldrig några problem med kommunikationen. Läs mer
  • 2020-04-08

Oskar J skrev om 50-femme Göteborg
    Grymt nöjd med städningen. Välputsat och väldigt rent. Läs mer
  • Malin A

2020-03-26

Malin A skrev om 50-femme Göteborg
    Helt magiskt bemötande av fantastiska Evelina!

Kom hem till så mycket mer, bäddad säng och du kunde faktiskt ”slicka” på golvet så rent var det!

Första bemötandet av ägaren som bokade in mina dagar är så fylld av energi och arrangemang!

Kommer bli städ för resten av mitt liv med dem <3 Läs mer
  • 2020-03-10

Emma L skrev om 50-femme Göteborg
    Valde en storstädning som inledning. Kom hem till ett skinande rent hem. Så himla nöjd och älskar att tjejerna får bra villkor. Jag är själv väldigt pedant och resultatet var bättre än jag kunnat någonsin önska!!

De satte sin egen prägel genom att exempelvis sätta gosedjur i sängen på barnets rum, vilket var ett gulligt inslag.

Trevligt bemötande innan med en av ägarna som förklarade tydligt vad vi behövde tänka på innan. Dagen efter städning ringde samma person bara för att kolla hur vi upplevt och om vi hade några synpunkter. Känns så proffsigt med uppföljningen. Bara positiva saker att säga.

Rekommenderar starkt!!!! Läs mer
    2020-03-11 50-femme svarar Emma L
    Stort tack för denna ingående recention!
  • 2020-03-05

Abhilash R skrev om 50-femme Göteborg
    Köpte flyttstadning av 50-femme. Det kändes väldigt bra från de allra bojan till det slutet.

De var flexibla med att ändra tiderna och datumen, bra och noggranna på sitt jobb och t.o.m. Hittade saker jag själv hade missat.

Linda och Sofia är de bästa som finns tycker jag.

Tack för att ni gjort ett sådant bra jobb. Jag verkligen uppskattar det ni gjort. Läs mer
    2020-03-05 50-femme svarar Abhilash R
    Tack Abhilash. Du är en riktig drömkund :) Trevlig och rak. /Sofia
  • 2020-02-28

Maria G skrev om 50-femme Göteborg
    Hi! I contacted them with a very short time and they were very helpful and nice. Very good service. We will come back to them :) Läs mer
  • 2020-02-20

Anna B skrev om 50-femme Göteborg
    Jag har beställt städning 1ggn/månad. Alla de där detaljerna jag aldrig prioriterar i mitt vardagsliv. Skrubba kaklet i duschen, torka svåråtkomliga lister, dammsuga bakom soffan, tvätta fönster o dyl. Är litet av en perfektionist när det kommer till detaljer. Första städningen är gjord, av en väldigt trevlig tjej! Det blev skinande rent och jag är jättenöjd!
    Otroligt skön avlastning! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-02-19

Marie W skrev om 50-femme Göteborg
    Supernöjd trots höga förväntningar, tack! Läs mer
  • Niklas V

2020-01-22

Niklas V skrev om 50-femme Göteborg
    Mycket bra städning och kommunikation. Dock tar dom långt tid på sig med högt timpris. Fokus för 50-femme är på antal debiterade timmar istället för innehållet i städningen. Läs mer
    2020-01-22 50-femme svarar Niklas V
    Tack för din feedback! Vi låter våra städerskor avgöra hur mycket tid som behövs och vi är noga med att följa det.
    2020-01-22 Niklas V svarar 50-femme
    Det förstår jag och är jättebra, men tar man bort arbetsmoment så är det rimligt att tiden det tar att utföra tjänsten minskar 😄
    2020-01-22 50-femme svarar Niklas V
    Det är grundstädningen som tar tid. Dammsugning och damtorkning. Tack för att du tog dig tid att recencera oss och ha en strålande dag. 😎
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2020-01-02

Lena B skrev om 50-femme Göteborg
    Noggrann, snabb, glad, ,positiv., trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-01-02

Sara A skrev om 50-femme Göteborg
    Trevligt och personligt, rent och snyggt! Läs mer
  • 2019-12-19

Gustaf E skrev om 50-femme Göteborg
    Beställde flyttstäd till en 55kvm stor tvåa.
    Jag hade själv missat att frosta ur frysen, men det så de direkt inte vår något problem, så stort plus redan innan de börjat jobba!
    I övrigt blev städet precis enligt förväntan, och nya ägaren av lägenheten var lika nöjd.
    Nu har jag inte fått fakturan än, så jag kan egentligen inte skriva något om prisvärdhet, men med det här resultatet skulle det krävas något i hästväg för att göra mig missnöjd.
    Rekommenderas alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2019-10-18

Isabella L skrev om 50-femme Göteborg
    Proffsigt bemötande och snabb återkoppling! Vi är otroligt nöjda med deras tjänst och hela hemmet känns skinande rent efter att städet är klart! Kan varmt rekomendera ! Läs mer
  • 2019-09-16

Maria A skrev om 50-femme Göteborg
    Detta är ett städbolag som håller vad de lovar. Kommunikationen fungerar bra, städningen är jättebra och de har ”det lilla extra” Läs mer
  • 2019-08-29

Maria J skrev om 50-femme Göteborg
    Vi anlitar dem för veckostädning varannan vecka. Det är aldrig några problem med städningen. Framför allt fungerar kommunikationen väldigt bra. Läs mer
  • 2019-08-12

Björn Å skrev om 50-femme Göteborg
    Beställde flyttstädning av en 1,5rums-lägenhet. Vänligt bemötande, lätta att få kontakt med och jag fick en städtid trots kort varsel. Seriöst och bra! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-08-12

Lena M skrev om 50-femme Göteborg
    positiva och punktliga, nogranna och lätt att komma I kontakt med Läs mer

Emelie R skrev om 50-femme Göteborg
    Väldigt smidigt att komma igång. Lätta att kommunicera med, lyhörda för behoven. Skinande resultat Läs mer

Simon C skrev om 50-femme Göteborg
    Bra resultat och supertrevligt bemötande. Läs mer

Elin Ö skrev om 50-femme Göteborg
    Jag och min sambo köpte flyttstäd och är mycket nöjda! Bemötandet var guld från början till slut, och städningen var väl genomförd! Läs mer
  • 2019-07-11

Michael B skrev om 50-femme Göteborg
    Efterfrågade fönsterputs i en stor 4:a och vi har nog aldrig haft så rena fönster som nu. Läs mer
    50-femme, Linda S gillar detta
  • 2019-06-24

Jennie E skrev om 50-femme Göteborg
    Det behövdes göras en riktig storstädning av huset och jag kontaktade 50-femme. Företagets personal kom i tid och gjorde ett fantastiskt arbete. Mitt hem har aldrig varit renare än nu. Personalen var trevliga, noggranna och superproffsiga! Jag kan verkligen rekommendera 50-femme och jag kommer att använda deras tjänster igen. Läs mer
  • 2019-06-24

Daniel H skrev om 50-femme Göteborg
    Detta är ett seriöst företag. Bortsätt från det fantastiska resultatet på flyttstädningen så uppskattar jag hur lättsamt det är att prata med dem. Det är sällan några bekymmer och man får tillbaka svar med glädje i tonen.
    Jag kommer rekommendera fler att anlita dem. Läs mer
  • 2019-06-23

Johanna A skrev om 50-femme Göteborg
    Kundfokus, otroligt service-minded med goda värderingar! Ett nöje att använda 50-femmes tjänster! Läs mer
  • Karin R

2019-06-19

Karin R skrev om 50-femme Göteborg
    Storstädning av historiens kanske smutsigaste hus, jag kan inte vara mer nöjd. Fantastisk service från startsamtalet ända in i mål. Och det känns underbart att kunna anlita en städfirma där jag vet att ingen medarbetare är underbetald. Läs mer
  • 2019-05-30

Anna V skrev om 50-femme Göteborg
    Fantastiskt bolag som tar hand om sina kunder på bästa möjliga sätt! Toppen städning, mycket nöjd.
    Rekommenderar gärna vidare! Läs mer
  • 2019-05-29

Love Ö skrev om 50-femme Göteborg
    Coola tjejer. Kom me cykelvagn me feministskylt på. Städade rent som f*n Läs mer

Barbro A skrev om 50-femme Göteborg
    Vi har valt att anlita städhjälp eftersom vi båda har ont och svårt med städningen. Hemtjänsten fyller tyvärr inte våra behov, men det gör femtiofem. Läs mer

Anita e skrev om 50-femme Göteborg
    Tjejerna gjorde en storstädning hos oss inför ett 90-årskalas. De gjorde. Erkligen rent i varje vrå. De drog tillochmed ut spisen. Läs mer

Jonas A skrev om 50-femme Göteborg
    Vi anlitar 50-femme för veckostädning och vi är bara nöjda. De ville ha en halvtimme mer än vårt tidigare städbolag. Först tyckte vi det var konstigt, men nu vet vi att de gör mer! Läs mer
  • 2019-05-22

Fia L skrev om 50-femme Göteborg
    Tjejerna på 50-femme är engagerade i en bra arbetsmiljö för de anställda och det märks. Städningen de gjorde här var av toppkvalité! :) Läs mer
  • 2019-05-17

Jenny B skrev om 50-femme Göteborg
    Hej,
    Jag beställde en Hemstäd då jag provat många olika städbolag men inte riktigt hittat den rätta för mig.
    Jag vill att de som städar ska ha rättvisa och bra arbetsvillkor samt bra kommunikation hur städningen blir bäst hemma hos mig.
    Jag är nu överlycklig då jag äntligen känner att jag hittat rätt, från första samtal med marknadsavdelning till arbetsledare och personal. Nu slipper jag äntligen städa själv. Tack! Läs mer
    2019-05-26 50-femme svarar Jenny B
    Och vi är såklart glada att vi hittat dig :)
  • 2019-05-16

Åsa K skrev om 50-femme Göteborg
    Anlitade 50-femme för en storstädning av en lägenhet. Fem personer kom i utsatt tid på morgonen. Arbetsledaren brinner för sitt jobb och förmedlade det till både kund och medarbetare. Vi vågade inte hoppas på för mycket pga. en tidigare erfarenhet och blev därför förvånade över att företaget gjorde mer än det som stod angivet på hemsidan. Vi hoppas nu att företagets ägare orkar hålla samma höga ambitionsnivå, då vi önskar fortsätta anlita dem. Som beställare känns det gott att veta att de anställda betalas rimliga löner och har i övrigt bra anställningsförhållanden. Det ger i slutändan kvalitet även för kunden. Fuskstädningar kan man ägna sig åt själv. Alldeles gratis. Läs mer
    2019-05-16 50-femme svarar Åsa K
    Så fint du skriver! Vi blir alldeles generade. Och vi LOVAR att växa med värdighet.
  • 2019-05-15

Rikard B skrev om 50-femme Göteborg
    Jättebra bemötande och perfekt städat. Bonus med schyssta vilkor för personalen. Läs mer
  • 2019-05-15

Oskar E skrev om 50-femme Göteborg
    Enkel och smidig kommunikation. Bra resultat och hållbar affärsidé Läs mer
  • 2019-05-14

Alexandra Ö skrev om 50-femme Göteborg
    Mycket bra service och framförallt en världsförbättrande företagsidé! Läs mer
  • EmmaLisa V

2019-05-14

EmmaLisa V skrev om 50-femme Göteborg
    Jag och sambon har löpande städning och det fungerar mycket bra. Det märks att personalen vet vad de gör och att de trivs med vad de gör. Alltid trevliga och punktliga. Läs mer
  • Christina sofia B

2019-05-09

Christina sofia B skrev om 50-femme Göteborg
    Cred till tjejerna som städar på detta bolag. Trevliga och noggranna och de kommer alltid när de ska. Läs mer
  • Mikael L

2019-05-02

Mikael L skrev om 50-femme Göteborg
    Jag anlitade 50-femme att städa i mitt kök. De gjorde ett utomordentligt jobb med att rengöra en hopplös spis. Bemötandet var toppklass! Läs mer

Kungsgatan 4, 411 19 Göteborg