Flyttstäd i Göteborg

10 rekommenderade flyttstädare i Göteborg

Är det dags att flytta? Det finns mycket som är roligt kring en flytt till ny bostad. Att få inreda och kanske köpa lite nya möbler...kul! Men sedan finns det ju det där som kanske inte alltid är så roligt med att flytta ifrån den gamla bostaden, till exempel flyttstäd och själva flytten av bohag. Vi har samlat företag som jobbar med flytt och flyttstäd i Göteborg på ett ställe för att underlätta för dig i allt flyttstök!

Många flyttfirmor hjälper dig med hela flytten, inklusive flyttstäd. Det kan vara bra att veta när du väljer, att hitta en firma som erbjuder precis det du behöver behöver inte vara svårt alls. Här kan du läsa om vad de olika företagen erbjuder, vilka som jobbar på de olika ställena och var i Göteborgsområdet de är baserande. Och inte minst: vad tycker deras tidigare kunder om deras service?

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
    E
    E: Fantastisk service, med ett mycket professionellt kundbemötande. Tar även ett stort och korrekt ansvar om något skulle ...

Guldhedens Flyttexpress

Södra Långebergsgatan 28, Askim
    Guldhedens Flyttexpress AB är en av Västsveriges äldsta flyttfirmor som flyttar stort som smått, långt bort eller nära. De är en auktoriserad transportör som är stolta och måna om sitt goda rykte.
    Elisabeth V
    Elisabeth V: Min man och jag är enormt nöjda med Guldhedens. Vi har ingenting att klaga på. Perfekt information fr.o.m det första te...

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Kaisa S
    Kaisa S: Jag har inte än haft städning av er. Det blir först i juni. kaisa sc hadewitz

Rent & Move

Ringögatan 23, Göteborg
    Hos oss på Rent & Move får du personlig och komplett flyttservice. Vi hjälper till med allt: packa, bära, magasinera, städa och flytta ömtåliga objekt. Kontakta oss så pratar vi igenom dina behov infö...
    Hans A
    Hans A: Som vanligt ett bra bemötande och snabb hjälp vid flytt av möbler

Studentstäd

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan vara bäst på allt, därför valde vi att vara den städfirma som är bäst på hushållsnära tjänster! Vi har inga bindningsti...
    Madalena K
    Madalena K: Mycket bra storstädning! Hälsa Marta att det var fantastiskt fint hemma, otrolig trevlig medarbetare ni har!

Pro Home Service

Ringögatan 23, Göteborg
    Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spara energi och fokusera på det du vill göra istället!
    Jennifer P
    Jennifer P: Rekommenderas verkligen! Trevlig personal och enkelt och smidigt på alla sätt! ! Återkommer gärna!

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Jerry S
    Jerry S: Duktiga pålitliga och noggranna

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, Göteborg
    Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.

Städ & Servicealliansen

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård!
    Agneta W
    Agneta W: Godkänd flyttstädning! Allt gick mycket smidigt. Rekommenderar

Göteborgs Flyttstäd

Saltmätaregatan, Göteborg
    Vi är specialister på flyttstädning! Så låt någon som vet exakt hur en bra flyttstädning går till ta hand om städningen, och njut själv av din nya bostad!
    Annelie S
    Annelie S: Kan verkligen rekommendera detta företag. Trevligt bemötande både vid bokning och när vi träffade städarna som hade orde...
Sida:   1

Flyttstäd i Göteborg