Flyttstäd i Göteborg

14 rekommenderade flyttstädare i Göteborg

Är det dags att flytta? Det finns mycket som är roligt kring en flytt till ny bostad. Att få inreda och kanske köpa lite nya möbler...kul! Men sedan finns det ju det där som kanske inte alltid är så roligt med att flytta ifrån den gamla bostaden, till exempel flyttstäd och själva flytten av bohag. Vi har samlat företag som jobbar med flytt och flyttstäd i Göteborg på ett ställe för att underlätta för dig i allt flyttstök!

Många flyttfirmor hjälper dig med hela flytten, inklusive flyttstäd. Det kan vara bra att veta när du väljer, att hitta en firma som erbjuder precis det du behöver behöver inte vara svårt alls. Här kan du läsa om vad de olika företagen erbjuder, vilka som jobbar på de olika ställena och var i Göteborgsområdet de är baserande. Och inte minst: vad tycker deras tidigare kunder om deras service?

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
    Välkommen till oss på Kvalitetsflytt! Vi är flyttfirman med höga ambitioner. Här blir du fullständigt nöjd med flytten.
    Sarah H
    Sarah H: Vi fick hjälp av 3 trevliga killar en söndag med vår flytt i Skåne. På 40 minuter var allt ilastat och klart för att kör...

Guldhedens Flyttexpress

Södra Långebergsgatan 28, Askim
    Guldhedens Flyttexpress AB är en av Västsveriges äldsta flyttfirmor som flyttar stort som smått, långt bort eller nära. De är en auktoriserad transportör som är stolta och måna om sitt goda rykte.
    Marianne J
    Marianne J: Hej, helt OK, effektivt arbete och bra timing till den nya bostaden då vi hade fått hisstider. Visserligen blev en möbe...

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Julia N
    Julia N: Väldigt bra bemötande vid första kontakt och möte. Effektiv och noggrann personal. Flexibla och enkla att ha att göra me...

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Marianne  H
    Marianne H: Jag har haft en mycket positiv upplevelse med Alberts. Känns hur bra som helst att ha hittat en städfirma man kan lita p...

Rent & Move

Ovädersgatan 3A, Göteborg
    Hos oss på Rent & Move får du personlig och komplett flyttservice. Vi hjälper till med allt: packa, bära, magasinera, städa och flytta ömtåliga objekt. Kontakta oss så pratar vi igenom dina behov infö...
    Marie Ö
    Marie Ö: Kändes tryggt och seriöst. Fick offert snabbt och flytt och magasinering gick smidigt. Trevlig personal och allt kändes ...

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Mattias K
    Mattias K: Trevligt bemötande från början till slut. De kom i tid och skötte städningen alldeles utmärkt. Vet inte vad mer man kan ...

Studentstäd

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan vara bäst på allt, därför valde vi att vara den städfirma som är bäst på hushållsnära tjänster! Vi har inga bindningsti...
    Christian E
    Christian E: Bra service och trevlig personal, tack!

Göteborgs Flyttstäd

Saltmätaregatan, Göteborg
    Vi är specialister på flyttstädning! Så låt någon som vet exakt hur en bra flyttstädning går till ta hand om städningen, och njut själv av din nya bostad!
    Henrik Ö
    Henrik Ö: Inget att klaga på. Snabba. Hyfsat billiga.

Fröken Rut

Kungsportavenyn 3, Göteborg
    Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.
    Johan S
    Johan S: Inga problem, snabbt jobb! Flyttstädning som blev godkänd av hyresvärd

Pro Home Service

Ovädersgatan 3A, Göteborg
    Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spara energi och fokusera på det du vill göra istället!
    Göran K
    Göran K: Punktliga, trevliga och väl genomfört - några små missar men det rättades snabbt till vid påpekande.

Städalliansen Göteborg

Säterigatan 27, Göteborg
    Välkommen till Städalliansen Göteborg! Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård.
    Marie F
    Marie F: Superbra städfirma. Kan rekommenderas till alla som är i behov av flyttstädning. Riktigt proffsig personal!

Clear 2 Go

Norra Hamngatan 18, Göteborg
    Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.
    Oskar A
    Oskar A: Flyttstädade bra, utan anmärkning ifrån värd.

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, Göteborg
    Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.

Flyttfirma.nu

1 reco
    Skeppsbron 20, Stockholm
    Välkommen till oss på Flyttfirma.nu! Vi samarbetar med flyttfirmor i hela Sverige och ger dig fast pris med RUT-avdrag. Med oss blir flytten enkel och smidig.
    Malte J
    Malte J: Flytt Stockholm till Värnamo. Tog smidigt in olika priser. Tjänsten levererades bra.
Sida:   1

Flyttstäd i Göteborg