Flyttstäd i Göteborg

13 rekommenderade flyttstädare i Göteborg

Är det dags att flytta? Det finns mycket som är roligt kring en flytt till ny bostad. Att få inreda och kanske köpa lite nya möbler...kul! Men sedan finns det ju det där som kanske inte alltid är så roligt med att flytta ifrån den gamla bostaden, till exempel flyttstäd och själva flytten av bohag. Vi har samlat företag som jobbar med flytt och flyttstäd i Göteborg på ett ställe för att underlätta för dig i allt flyttstök!

Många flyttfirmor hjälper dig med hela flytten, inklusive flyttstäd. Det kan vara bra att veta när du väljer, att hitta en firma som erbjuder precis det du behöver behöver inte vara svårt alls. Här kan du läsa om vad de olika företagen erbjuder, vilka som jobbar på de olika ställena och var i Göteborgsområdet de är baserande. Och inte minst: vad tycker deras tidigare kunder om deras service?

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
    Eva E
    Eva E: Är super nöjd. Trevliga killar. Dom tog allt. Till och med min lilla virkkorg. Flöt på hela tiden. Så nöjd rekommende...

Guldhedens Flyttexpress

Södra Långebergsgatan 28, Askim
    Guldhedens Flyttexpress AB är en av Västsveriges äldsta flyttfirmor som flyttar stort som smått, långt bort eller nära. De är en auktoriserad transportör som är stolta och måna om sitt goda rykte.
    Lasse S
    Lasse S: Bra bemötande bra service trevlig personal

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Malin O
    Malin O: Bad om offert på flyttstädning av vårt hus i Göteborg. Snabbt svar och offert, snabba svar och proffsigt bemötande av mi...

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Johanna S
    Johanna S: Rekommenderas 👌🏼 Så skönt att komma hem till ett skinande hem

Rent & Move

Ovädersgatan 3A, Göteborg
    Hos oss på Rent & Move får du personlig och komplett flyttservice. Vi hjälper till med allt: packa, bära, magasinera, städa och flytta ömtåliga objekt. Kontakta oss så pratar vi igenom dina behov infö...
    Arne B
    Arne B: Vi är mycket nöjda med beställningen och utförandet av de tjänster vi beställt. Mvh Birgitta o Arne Blomberg

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Mattias K
    Mattias K: Trevligt bemötande från början till slut. De kom i tid och skötte städningen alldeles utmärkt. Vet inte vad mer man kan ...

Studentstäd

Säterigatan 27, Göteborg
    Vi har valt att inrikta oss gentemot privatpersoner. Vi tror inte på att man kan vara bäst på allt, därför valde vi att vara den städfirma som är bäst på hushållsnära tjänster! Vi har inga bindningsti...
    Ksenia S
    Ksenia S: Jättebra service! Överträffade alla förväntningar och jag kan inte föreställa mig ett liv utan dem nu!

Göteborgs Flyttstäd

Saltmätaregatan, Göteborg
    Vi är specialister på flyttstädning! Så låt någon som vet exakt hur en bra flyttstädning går till ta hand om städningen, och njut själv av din nya bostad!
    Henrik Ö
    Henrik Ö: Inget att klaga på. Snabba. Hyfsat billiga.

Pro Home Service

Ovädersgatan 3A, Göteborg
    Pro Home Service i Göteborg tar de hand om ditt hem åt dig, det hjälper dig spara energi och fokusera på det du vill göra istället!
    Göran K
    Göran K: Punktliga, trevliga och väl genomfört - några små missar men det rättades snabbt till vid påpekande.

Fröken Rut

Kungsportavenyn 3, Göteborg
    Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.
    Therese J
    Therese J: Väldigt bra och pålitliga! Flexibla ang tider och man kan alltid lita på att det blir rent och snyggt!

Clear 2 Go

Norra Hamngatan 18, Göteborg
    Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.
    Oskar A
    Oskar A: Flyttstädade bra, utan anmärkning ifrån värd.

Städalliansen Göteborg

Säterigatan 27, Göteborg
    Välkommen till Städalliansen Göteborg! Vi underlättar din vardag med kreativa kontorslösningar, hemstädning och lokalvård.
    Agneta W
    Agneta W: Godkänd flyttstädning! Allt gick mycket smidigt. Rekommenderar

Purger Service

Wrangelsgatan 2b, Göteborg
    Nina M
    Nina M: Bra städning, trevlig personal och fin sevice från kontoret.
Sida:   1

Flyttstäd i Göteborg