Img Städ&fastighetsskötsel

Img Städ&fastighetsskötsel

3 omdömen om Img Städ&fastighetsskötsel

Mariana ingrid H
Skrev om Img Städ&fastighetsskötsel

Jag har höga förväntningar när det gäller städning av huset och Marina har alltid uppfyllt eller överträffat förväntningarna! Hon är pålitlig och trevlig. Kan varmt rekommendera Marina!

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Fanny anneli ellinor J
Skrev om Img Städ&fastighetsskötsel

Marina har städat hos oss en gång i veckan, och vi är alltid lika nöjda. Hon är noggrann, flitig, otroligt ödmjuk och lyhörd. Inget är någonsin ett problem och hon lyssnar in hur man vill ha det och anpassqr sig efter det. Hon gör alltid det lilla extra. Dessutom är hon flexibel! En fantastisk kvinna som dessutom blivit en god vän. Kan varmt rekommendera henne! Ni kommer inte ångra er. 😊

Sofia S
Skrev om Img Städ&fastighetsskötsel

IMG städ är Marina Grgics enskilda firma och hon är en väldigt duktig, plikttrogen och trevlig hjälp i hemmet! Hon har städat åt oss i flera år och vi trivs bra med varandra. Marina är flexibel och lyhörd och mycket hjälpsam. Rekommenderar varmt hennes tjänster.

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri