Alla kategorier Städ Flyttstäd

Flyttstädare i fler län

Topp 25 flyttstädare

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Hemfrid

1,061 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    Claes K
    Claes K: Allting utfördes mycket proffisigt. Vi är mycket nöjda med allting.

Flyttfirman 4 Ess AB

Sunneplan 2, Farsta
    Tveka inte att höra av er eller komma förbi vår secondhandbutik!
    rikard d
    rikard d: Snabba killar som flyttade möblerna. Behjälpliga och lyhörda.

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
    Kenneth S
    Kenneth S: Kort och gott blev vi väldigt nöjda med Kvalitetsflytt och kommer absolut anlita dom vid nästa flytt!

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Caroline F
    Caroline F: Bra service o trevligt bemötande. Nöjd!

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    christina c
    christina c: Det bästa i städväg jag har träffat på (har haft tre tidigare firmor). Superproffsiga med känsla för både själva städnin...

Guldhedens Flyttexpress

Södra Långebergsgatan 28, Västra frölunda
    Guldhedens Flyttexpress AB är en av Västsveriges äldsta flyttfirmor som flyttar stort som smått, långt bort eller nära. De är en auktoriserad transportör som är stolta och måna om sitt goda rykte.
    Ann-catrine G
    Ann-catrine G: Mycket fint bemötande hela vägen. Har använt mig av Er i en tidigare flytt...lika nöjd.... Snabba ,duktiga ,vänliga arbe...

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Mikael A
    Mikael A: Fantastiskt bra flyttstädning - ger allra högsta rekommendationer!

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Johanna B
    Johanna B: Pålitliga, försiktiga och punktliga. Mycket nöjd!

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö/Lund-regionen, proffs på städning. Allt för att du ska kunna spara tid och tänka på annat!
    Björn
    Björn: Trevligt bemötande och snabb service. Är nöjd med utförandet. Kommer att rekommendera vidare.

Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, Hägersten
    Ring oss gärna för personlig service!
    Mikael L
    Mikael L: Superbra och seriöst företag, rekommenderas!

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Ida J
    Ida J: Riktigt bra städ företag, levererar bra städning från första dag. Rekommenderar varmt!

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, Stockholm
    Kontakta oss för en offert eller mer info!
    Björn L
    Björn L: Trevliga, smidiga och snabba. Allting fungerade alldeles utmärkt! Väldigt bra pris för tjänsten också.

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Jenny K
    Jenny K: Mycket nöjd med valet att anlita FlyttGiganten för min flytt.

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Freja B
    Freja B: Levde upp till alla förväntningar! Smidigt, bra och trevligt!

Flyttfabriken

Vasaloppsv. 88, Hägersten
    Vi är verksamma i hela Stockholm med omnejd. Vi är nog en av de mest prisvärda firmorna i området.
    Patrick B
    Patrick B: Vi är mycket nöjda med Flyttfabriken Patrick

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Marie G
    Marie G: Städning var 14 dag fyra timmar

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Gaby K
    Gaby K: Bra response vid frågor och kritik. Snabbt agerande. Städningen har fungerat smidigt.

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Är du intresserad av att ha ett personligt och tryggt samarbete med oss. Och av att kunna komma hem till ett skinande rent hem, som är städat med yttersta omsorg - hör då av dig till oss. Tillsammans...
    Oskar L
    Oskar L: Det här var absolut den bästa städfirma jag anlitat. Både i form av bemötande och kvalitet på själva städningen. Ja, det...

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Anlita oss gärna för att göra era fönster extra fina inför våren och sommaren!
    Louise R
    Louise R: Skönt att komma hem till ett rent hem 😀

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.
    Yvonne E
    Yvonne E: Anlitade clean living för både flyttstädning och flytthjälp. De var punktliga, noggranna, trevliga och hjälpsamma. Rekom...

Flytt City

Hyllie Kyrkoväg 31, Limhamn
    Välkommen till Flytt City, vi erbjuder bohagsflytt, företagsflytt, magasinering, tunga lyft, städ och flyttprodukter. Vi är stolta över vårt arbete och levererar alltid kvalitet!
    Ingrid B
    Ingrid B: Det kändes tryckt o bra, trevlig personal. Jag är mycket nöjd

En Renare Vardag

Storgatan 104 A, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Therese C
    Therese C: Punktliga och smidig service. Stämningen ingen anmärkning

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ är etablerat i Malmö och finns även i Stockholm och Göteborg. De erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket m...
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik