Alla kategorier Städ Flyttstäd Stockholms län Stockholm

Flyttstäd i Stockholm

40 rekommenderade flyttstädare i Stockholm

Ska du flytta, men orkar inte riktigt med själva slutstädningen? Det finns hjälp att finna: det finns många firmor som utför flyttstädning i Stockholm så det är bara att välja och vraka!

Det kan vara mycket att tänka på när man ska packa ihop hela livet i flyttkartonger och byta bostad. Kanske går det snabbt, är lite stressat och ni hinner knappt ut innan nästa boende ska flytta in? Då kan det vara jätteskönt att få lite hjälp med flyttstädet.

Läs mer »

Hemfrid

2,037 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Berit E
    Berit E: Hej! Bra bemötande, trevlig personal, bra samarbete. Allt genomfördes punktligt! / Berit Edvinsson

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Dan G
    Dan G: Bra hjälp som kom i tid och ett bra utfört arbete

Flyttfirman 4 Ess AB

Götalandsvägen 216, Älvsjö
    Tveka inte att höra av er eller komma förbi vår secondhandbutik!
    Aminata C
    Aminata C: Bra bemötande av personalen och mycket hjälpsam

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Johanna N
    Johanna N: Punktliga, trevliga och noggranna!

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Elin L
    Elin L: Jag anlitade flyttgiganten för flytt och flyttstädning och jag är supernöjd! Jag har blivit vänligt bemött från start ti...

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Veronica F
    Veronica F: Det är härlig känsla att komma hem till ett riktigt välstädat hem. Det är kontinuitet beträffande personalen, som verkli...

Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, Hägersten
    Ring oss gärna för personlig service i din flytt!
    Björn E
    Björn E: Mycket bra flyttfirma med både kunnig och trevlig personal! Rekommenderas varmt.

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Barbro Ö
    Barbro Ö: Effektiva, vänliga och snabba.

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Melissa J
    Melissa J: Jätte bra bemötande. Enkel kommunikation genom sms. Utförande var jätte bra och alla produkter är miljömärkta.

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Patricia G
    Patricia G: allt fungerade bra från tid till klart blev nöjd

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, Stockholm
    Kontakta oss för en offert eller mer info!
    Irma C
    Irma C: Super bra från första kontakten till flytt och faktura. Tack JP flytt

Flyttfabriken

Vasaloppsv. 88, Hägersten
    Vi är verksamma i hela Stockholm med omnejd. Vi är nog en av de mest prisvärda firmorna i området.
    Fredrik A
    Fredrik A: Mycket proffsigt och smidigt, från beställning till betalning efteråt. Vi beställde både flytt och städning, och är lika...

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Loannis K
    Loannis K: Trevlig personal, artig och duktig! Jag rekommenderar de starkt !!

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Greta S
    Greta S: Hej ! Rengörare Näslund utförde en utomordentlig flyttständning åt min mor Greta. De levde upp till förväntningarna!

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Maria P
    Maria P: “Mycket effektiv och bra städning, trevlig personal och väldigt prisvärt 6 bollar”

SS-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...
    Micke A
    Micke A: Bra bemötande, trevlig personal och bra utfört arbete.

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Jamie W
    Jamie W: Smidigt och trevligt upplevelse. Skulle rekommendera till mina vänner.

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Saga Å
    Saga Å: Bra utfört arbete. Köparna blev nöjda och det säger allt.

Städgiganten i Stockholm AB

Franzéngatan 74, Stockholm
    Städgiganten är ett tryggmärkt företag som erbjuder hushållsnära tjänster och städtjänster. Varmt välkommen!
    Alexander H
    Alexander H: Väldigt nöjda! alltid det lilla extra.

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Astrid A
    Astrid A: Snabb service och trevligt bemötande, från beställningen till utförandet av städningen. Kan varmt rekommendera företaget...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Ingrid U
    Ingrid U: Bra flyttstädning och bra adminstration.

Stadsbudsbolaget Rondahl AB

Palermogatan 15, Stockholm
    Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet!
    Emma B
    Emma B: Flytt från villa Stockholm-Jönköping. Snabba svar, bra kommunikation. Proffsig flytt, inga skador. Snabbt och smidigt. A...

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Mariya L
    Mariya L: Bra flyttstädning och trevlig personal!

Städjätten

Klara Östra Kyrkogata 7, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.
    Sabina O
    Sabina O: Snabba och flexibla. Kunde hjälpa mig med flyttstäd redan dagen efter jag kontaktade dem. Mycket bra och noggrann städni...
Sida:   1 2   Nästa ›
Farsta  (2 st)
Skärholmen  (2 st)
Bromma  (1 st)

Flyttstäd i Stockholm

För att underlätta valet av städfirma mitt i flyttkaoset har vi samlat massor av bolag som jobbar med flyttstäd i Stockholm här på Reco.se. Läs beskrivningarna eller gå på första bästa rekommendation - kanske beroende på hur bråttom du faktiskt har. Oavsett hur du väljer din flyttstädning så hoppas vi att du ska hitta en firma du blir nöjd med!