Alla kategorier Städ Flyttstäd Stockholms län Stockholm

Flyttstäd i Stockholm

34 rekommenderade flyttstädare i Stockholm

Ska du flytta, men orkar inte riktigt med själva slutstädningen? Det finns hjälp att finna: det finns många firmor som utför flyttstädning i Stockholm så det är bara att välja och vraka!

Det kan vara mycket att tänka på när man ska packa ihop hela livet i flyttkartonger och byta bostad. Kanske går det snabbt, är lite stressat och ni hinner knappt ut innan nästa boende ska flytta in? Då kan det vara jätteskönt att få lite hjälp med flyttstädet.

Läs mer »

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Hemfrid

1,035 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

Flyttfirman 4 Ess AB

Sunneplan 2, Farsta
    Tveka inte att höra av er eller komma förbi vår secondhandbutik!
    rikard d
    rikard d: Snabba killar som flyttade möblerna. Behjälpliga och lyhörda.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Caroline F
    Caroline F: Bra service o trevligt bemötande. Nöjd!

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    christina c
    christina c: Det bästa i städväg jag har träffat på (har haft tre tidigare firmor). Superproffsiga med känsla för både själva städnin...

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Mikael A
    Mikael A: Fantastiskt bra flyttstädning - ger allra högsta rekommendationer!

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Johanna B
    Johanna B: Pålitliga, försiktiga och punktliga. Mycket nöjd!

Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, Hägersten
    Ring oss gärna för personlig service!
    Mikael L
    Mikael L: Superbra och seriöst företag, rekommenderas!

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Marija J
    Marija J: Änkelt och bra service från Filip Home. Pålitliga och flexibla.

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, Stockholm
    Kontakta oss för en offert eller mer info!
    Björn L
    Björn L: Trevliga, smidiga och snabba. Allting fungerade alldeles utmärkt! Väldigt bra pris för tjänsten också.

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Göran D
    Göran D: Hej Vi har använt flytttjänsten. Flytten gick väldigt bra och allt flöt på och var mycket effektivt. Vi har också an...

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Christian P
    Christian P: Ett bra bemötande och resultat av överenskommet uppdrag.

Flyttfabriken

Vasaloppsv. 88, Hägersten
    Vi är verksamma i hela Stockholm med omnejd. Vi är nog en av de mest prisvärda firmorna i området.
    Mathias L
    Mathias L: Från första kontakt med Gunilla på Flyttfabriken till att sista lådan var på plats möttes jag av trevlig profesionalism ...

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Marie G
    Marie G: Städning var 14 dag fyra timmar

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Är du intresserad av att ha ett personligt och tryggt samarbete med oss. Och av att kunna komma hem till ett skinande rent hem, som är städat med yttersta omsorg - hör då av dig till oss. Tillsammans...
    Oskar L
    Oskar L: Det här var absolut den bästa städfirma jag anlitat. Både i form av bemötande och kvalitet på själva städningen. Ja, det...

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Anlita oss gärna för att göra era fönster extra fina inför våren och sommaren!
    Louise R
    Louise R: Skönt att komma hem till ett rent hem 😀

Städgiganten AB

Franzéngatan 74, Stockholm
    Städgiganten är ett Tryggmärkt företag som erbjuder hushållsnära tjänster samt städtjänster till så väl privatpersoner som företag.
    Christian C
    Christian C: Mycket nöjd med snabbt svar och väl genomfört arbete.

SS-Service

Viltorpsbacken 19, Vällingby
    Martin W
    Martin W: Snabba och noggranna flyttkillar och bra flyttstädning till ett bra pris. Kan verkligen rekommendera.

Holperen Städservice

Bondegatan 45, Stockholm
    Rita S
    Rita S: Väldigt duktiga och lyhörda. Jag blir aldrig besviken.

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Marie Anette L
    Marie Anette L: Rekommenderar varmt Clean Quality, mycket bra.

Stadsbudsbolaget Rondahl AB

Palermogatan 15, Stockholm
    Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet!
    Karina A
    Karina A: Upplevde att jag fick väldigt bra service och hjälp vid flytten. Det var väldigt prisvärt.

Abiecare

BOX 3013, Enskede
    Abiecare AB är städföretaget med erfarenhet inom både hemstädning och städning av arbetsplatser. Med fokus på kundnöjdhet och miljö städar de med omsorg!
    Carl L
    Carl L: Bra och pinky logs. Lätta att kommunicera med, snabba på mail. Inte skinande rent golv men absolut bra flyttstädning.

Sitora Gruppen

Sorterargatan 12, Vällingby
    Eva M
    Eva M: Flytthjälp av två killar som kämpade hårt en hel dag Vi är inget annat än nöjda Hemstädning funkar bra! Kommer på ti...

Miljöpalatset

Vretensborgsvägen 28, Hägersten
    Miljöpalatset AB i Stockholm har 18 år på marknaden och är sedan 2009 Auktoriserad Serviceentreprenör! Professionellt arbete och hög service med trevligt bemötande. Välkomna!
    Arvin J
    Arvin J: Bra och snabb service! Rekommenderar deras tjänster!

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Marianne L
    Marianne L: Mycket trevligt bemötande. Försökte allt för att vår flytt skulle bli så smidig som möjligt. Den tjänst vi köpte var fl...
Sida:   1 2   Nästa ›
Områden i Stockholm
Norrmalm  (3 st)
Kungsholmen  (2 st)
Farsta  (2 st)
Älvsjö  (1 st)
Skärholmen  (1 st)

Flyttstäd i Stockholm

För att underlätta valet av städfirma mitt i flyttkaoset har vi samlat massor av bolag som jobbar med flyttstäd i Stockholm här på Reco.se. Läs beskrivningarna eller gå på första bästa rekommendation - kanske beroende på hur bråttom du faktiskt har. Oavsett hur du väljer din flyttstädning så hoppas vi att du ska hitta en firma du blir nöjd med!