Alla kategorier Städ Flyttstäd Stockholms län Stockholm

Flyttstäd i Stockholm

40 rekommenderade flyttstädare i Stockholm

Ska du flytta, men orkar inte riktigt med själva slutstädningen? Det finns hjälp att finna: det finns många firmor som utför flyttstädning i Stockholm så det är bara att välja och vraka!

Det kan vara mycket att tänka på när man ska packa ihop hela livet i flyttkartonger och byta bostad. Kanske går det snabbt, är lite stressat och ni hinner knappt ut innan nästa boende ska flytta in? Då kan det vara jätteskönt att få lite hjälp med flyttstädet.

Läs mer »

Hemfrid

2,039 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Joakim B
    Joakim B: bra, snabba svar på mail. faktura skickad snabbt.

Flyttfirman 4 Ess AB

Götalandsvägen 216, Älvsjö
    Tveka inte att höra av er eller komma förbi vår secondhandbutik!
    karl erik d
    karl erik d: Vi anlitade 4 ess för packning och flytt. Vi har varit nöjda från början till slut. Rekommenderas varmt!

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Thérese R
    Thérese R: Vår familj flyttade i november från en 3:a till ett radhus och blev rekommenderad flyttgiganten av vänner. Vi har fått ...

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Per Tobias T
    Per Tobias T: Birgittas städ har varit vänliga och professionella vid kundbemötande och uppföljning efter städning.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Anette B
    Anette B: Det var välstädat och man kände både renheten och doften av städning.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Anna S
    Anna S: Flytten gick smidigt. Jag lämnade en 3-våningsvilla till en 85 kvm så det var massor av lådor och prylar, men inget gick...

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, Stockholm
    Kontakta oss för en offert eller mer info!
    Ann H
    Ann H: Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineh...

Flyttfabriken

Vasaloppsv. 88, Hägersten
    Vi är verksamma i hela Stockholm med omnejd. Vi är nog en av de mest prisvärda firmorna i området.
    Karin S
    Karin S: Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och...

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Alexander M
    Alexander M: Veldigt nöjd med städningen och bemötandet.

Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, Hägersten
    Ring oss gärna för personlig service i din flytt!
    Fredric J
    Fredric J: Snabba, effektiva och trevliga - grymt bra killar!

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Maja A
    Maja A: Superbra! 🙏🏻 Vi är väldigt nöja. Fönstren var super! Kommer boja igen.

SS-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...
    Björn B
    Björn B: Väldigt proffsiga och trevliga killar. Varsama och lyhörda.

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Oskar G
    Oskar G: Väldigt nöjda med flyttstädning - bra kommunikation, grundligt utfört, smidigt. Rekommenderas!

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Anna H
    Anna H: Är helt ny kund. Trevliga och snabba och tillmötesgående. Bra städning. Har bara haft en gång ännu.

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Katarina P
    Katarina P: Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med i...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Sara F
    Sara F: Flyttstädning. Good job, professional and polite.

Flyttfirma Arbetspartner AB

Västbergavägen 24, Hägersten
    Ska du flytta i Stockholm eller inrikes i Sverige? Vi på Flyttfirma Arbetspartner flyttar ditt bohag säkert och till ett bra pris. Hör av dig för en kostnadsfri offert!
    Laura R
    Laura R: Vi anlitade Arbetspartner för att hjälpa oss att flytta. Trevlig bemötande, väldigt professionellt team. Anlitar gärna p...

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Joakim R
    Joakim R: En utmärkt utförd flyttstädning i min mening. Ny ägare har inte klagat. Trevlig nogran personal. Tack för hjälpen

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Shokofen J
    Shokofen J: Vanadis Care har renoverat mitt badrum. Jag varmt rekommendera de . Bra utförare, bra kommunikation och bra priser!

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

Städgiganten i Stockholm AB

Franzéngatan 74, Stockholm
    Städgiganten är ett tryggmärkt företag som erbjuder hushållsnära tjänster och städtjänster. Varmt välkommen!
    Annika J
    Annika J: Jag har anlitat Städgiganten under flera år för båda städning och fönsterputs. Jag är väldigt nöjd. När jag har klagat p...

Stadsbudsbolaget Rondahl AB

Palermogatan 15, Stockholm
    Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet!
    Jan D
    Jan D: Mycket bra upplägg, genomförande o efterarbete av vår flytt till gemensam bostad. Räkningen blev precis den som offerere...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Görel W
    Görel W: Fönsterputs Den utfördes mycket bra och de kom i tid, kunde dålig svenska men var trevliga och snälla.

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Sara W
    Sara W: Jag är mycket nöjd med allt de har gjort för mitt hem . Och många detaljer som de löst på mycket kort varsel.
Sida:   1 2   Nästa ›
Farsta  (2 st)
Skärholmen  (2 st)
Bromma  (1 st)

Flyttstäd i Stockholm

För att underlätta valet av städfirma mitt i flyttkaoset har vi samlat massor av bolag som jobbar med flyttstäd i Stockholm här på Reco.se. Läs beskrivningarna eller gå på första bästa rekommendation - kanske beroende på hur bråttom du faktiskt har. Oavsett hur du väljer din flyttstädning så hoppas vi att du ska hitta en firma du blir nöjd med!