Freska Sweden AB

Medborgarplatsen 3, 118 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Freska!

Vi erbjuder hemstädning till privatpersoner, där du som kund har möjlighet att skräddarsy din städning efter dina önskemål. Vi finns här för att hjälpa till att underlätta vardagen så att du kan fokusera på annat! Du kan välja att ha regelbunden städning eller endast vid behov. Du kan även välja mellan en rad olika extratjänster som till exempel rengöring av ugn, strykning av kläder, fönsterputsning och mycket mer.

Våra städare är våra superstjärnor och vi är extra måna om dem. Därför har de självklart kollektivavtal och är försäkrade. Vi ser även till att du får samma städare varje gång så att hen lär känna ditt hem.

Alla våra städare är utbildade och vi jobbar ständigt med att hålla en hög kvalitét på städningen, och du som kund får även möjlighet att betygsätta varje städning.

Läs gärna mer om oss på vår hemsida. Har du frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta vår fantastiska kundtjänst, vi hjälper gärna till!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 20 kunder tycker om Freska Sweden AB

• 2019-12-06

JOHANNES H skrev om Freska Sweden AB
    Försökt avboka städning via mejl och telefon i över en vecka. Inget svar, ingen återkoppling, men fakturor skickas.

Känns riktigt oseriöst. Läs mer
  • JOHAN W

2019-12-02

JOHAN W skrev om Freska Sweden AB
    Jag försöker komma i kontakt med Freska men det går inte. Numret fungerar inte. Facebook inget svar och samma på deras mail. Hur ska man glra? Läs mer
    2019-12-02 Martina N svarar JOHAN W
    Hej Johan,

Vi ber verkligen om ursäkt över att du inte har kunnat nå oss på telefonen idag.
    Min kollega har svarat på ditt mejl tidigare under morgonen så återkom gärna om du inte hittar vårt mejl så hjälper vi dig vidare med eventuella frågor.

Önskar dig en fin vecka! :)
    / Martina på Freska
  • 2019-11-27

Ida Sara Margaretha L skrev om Freska Sweden AB
    Skulle inte rekommendera det här företaget för något i världen. Det brister redan hos dem som säljer in tjänsterna, och fortsätter hos kundtjänst och dessutom ”körde det ihop sig” för dem båda tillfällena vi bokade för provstädning. Kompensationen? 30% på ANDRA städningen, vilket alla får erbjudande om när de går runt och knackar dörr. Bara inväntar beskedet att detta bolag gått i konkurs för det lär bli snart.. Läs mer
  • 2019-11-27

WILLIAM A skrev om Freska Sweden AB
    Riktigt bra städning, sa upp min gamla bolag. Kom en kille o knacka på dörren som var trevlig, var lite osäker i början eftersom de var i dörr men blev väldigt nöjd. Rekommenderar starkt att prova dom! Läs mer
    2019-11-27 Martina N svarar WILLIAM A
    Hej William,

Tusen tack för dina ord, det glädjer oss verkligen att du är nöjd med vår tjänst och inte minst vår säljare! :)

Önskar dig en trevlig vecka!
    / Martina på Freska
  • ROB IAN J

2019-11-25

ROB IAN J skrev om Freska Sweden AB
    Vilket skämt. En ung tjej knackade på dörren i Onsdags och berättade om Freska. Jag bokade in en tid preliminärt efter en garanti att man kan avboka om man vill.
    Jag mailade dagen efter och bokade av, får ingen återkoppling på mail och ingen svarar på telefonen.
    Riktigt oseriöst!! Läs mer
  • 2019-11-11

Andreas T skrev om Freska Sweden AB
    Jag och min sambo har försökt få kontakt med er på telefon och Mail sedan i torsdags den 7/11-19 men har inte fått nått svar, ingen svarar i telefon heller.
    Men nu när jag kollar runt lite så har ni tid o svara på en recension som gjordes i fredags den 8/11-19.
    Lite konstigt tycker jag att ni inte har tid att svara på kundtjänst men har tid att svara på en recension.

Ingen svarar på kundtjänst men ni har som krav att avboka städning 24 timmar innan, frågan är bara hur man ska avboka om ingen svarar?
    Och det är inte ens jag som bokat mer städning. Det är ni som har bokat i mitt namn.
    Tror inte man får göra så ? Läs mer
  • 2019-11-08

Carl N skrev om Freska Sweden AB
    Extremt bra städning med bra service via kundtjänst då tidändring behövdes. Ser fram emot nästa tillfälle! Läs mer
    2019-11-08 Martina N svarar Carl N
    Tusen tack Carl!

Det glädjer oss att du är nöjd med vår tjänst, vi ser fram emot att städa hos dig snart igen!

Önskar dig en trevlig helg! :)
    Martina Freska
  • Carin Ö

2019-11-07

Carin Ö skrev om Freska Sweden AB
    Det går inte att komma i kontakt med kundtjänst varken på mail eller telefon, total avsaknad av återkoppling Läs mer
  • Marjo R

2019-06-03

Marjo R skrev om Freska Sweden AB
    Har haft både städ och fönsterputs från Freska och vi är mkt nöjda med service och personal. Snabb och enkel kontakt :) Läs mer
    2019-11-06 Martina N svarar Marjo R
    Tusen tack Marjo!
    Vi är så glada över att du är nöjd med våra tjänster och uppskattar din fina feedback! :)

Önskar dig en trevlig eftermiddag!

• 2019-05-20

Navizma Ab skrev om Freska Sweden AB
    Byte av personal, varierande kvalitet. Samma person ojämn från gång till gång. Läs mer
    2019-11-06 Martina N svarar Navizma Ab
    Hej Navizma,

Va tråkigt att höra att vi inte har levt upp till dina förväntningar, vi vill gärna höra mer om vad som kan ha hänt i detta fall. Kontakta oss gärna på info@freska.se och berätta mer om din upplevelse så att vi kan få möjlighet att förstå bättre.

• 2019-05-20

Lars Daniel B skrev om Freska Sweden AB
    Snabb och enkel kontakt. Lätt att planera då man får snabb respons. Städaren tog alltid till sig kritik inför nästa städning. Läs mer
    2019-11-06 Martina N svarar Lars Daniel B
    Tack snälla Lars!
    Vi arbetar ständigt med att försöka förbättra våra tjänster och uppskattar verkligen all feedback vi kan få.

Önskar dig en trevlig kväll! :)

• 2019-05-16

Sofia S skrev om Freska Sweden AB
    Jättenöjd med servicen. Relativt billiga och riktigt bra! Läs mer
    2019-11-06 Martina N svarar Sofia S
    Tusen tack Sofia!
    Vi blir så glada över att höra att du är nöjd med vår tjänst!

• 2019-05-16

Peter J skrev om Freska Sweden AB
    Jag köpte städning. Städningen var mkt bra. Det enda negativa var själva införsäljningen. Min uppfattning var att jag fick två gratis prova på städningar. Läs mer
    2019-11-06 Martina N svarar Peter J
    Hej Peter,

Ledsen att höra att det vart något missförstånd med vad som skulle ingå i ditt abonnemang, vi tar verkligen åt oss av denna kritik och ska försöka vara tydligare i framtiden.
    Återkom gärna till oss om du har några andra funderingar så hjälper jag dig gärna!

Önskar dig en fortsatt fin vecka! :)

• Cecilia W

2019-05-14

Cecilia W skrev om Freska Sweden AB
    Hemstädning var fjärde vecka. Väldigt bra bemötande av städare och Freskas övriga personal. Bra och effektivt med webstyrd kontakt, bekräftelse samt betalningar. Samma städare alltid i tid och effektiv. Har bara positivt att säga om Freska. Läs mer
    2019-11-06 Martina N svarar Cecilia W
    Tusen tack Cecilia för dina fina ord! Det glädjer oss att du är nöjd med vår tjänst. :)

Önskar dig en fortsatt fin vecka! :)

• Helena L

2019-05-14

Helena L skrev om Freska Sweden AB
    Supertrevlig person som kom och städade och gjorde ett kanonjobb. Även otroligt smidig, trevlig och lösningsorienterad kundservice! Läs mer
    2019-11-06 Martina N svarar Helena L
    Tusen tack Helena!
    Det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår tjänst och vårt bemötande! :)

• 2019-05-11

Claes H skrev om Freska Sweden AB
    Prov städning
    Bra
    Levde upp till våra förväntningar Läs mer
    2019-11-06 Martina N svarar Claes H
    Tack Claes för din feedback.
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår tjänst! :)

Önskar dig en trevlig kväll!

Vänligen
  • Nathalie N

2019-05-09

Nathalie N skrev om Freska Sweden AB
    Vi är otroligt nöjda med Freska! Det har varit otroligt skönt att kunna släppa vissa jobbiga moment och få komma hen till ett fräscht. Väldigt bra kundservice som löst saker och ting väldigt smidigt! Företaget levde absolut upp till våra förväntningar! Vi har testat flera städbolag tidigare men Freska är absolut bäst! Läs mer
    2019-11-06 Martina N svarar Nathalie N
    Tusen tack Nathalie!
    Vi blir så otroligt glada av dina fina ord. Det är underbart att höra att du är nöjd med vår tjänst och vårt bemötande! :)

Önskar dig en fortsatt fin vecka!

• 2019-05-04

Jessica M skrev om Freska Sweden AB
    Provstäd i 4 timmar. Trevlig personal. Bra resultat. Läs mer
    2019-11-06 Martina N svarar Jessica M
    Tusen tack Jessica!
    Va roligt att höra att du är nöjd med vår tjänst.

• 2019-05-02

Josefin S skrev om Freska Sweden AB
    Köpte storstädning av hemmet! Blev superfint och dom gjorde en massa extrasaker som jag inte hade förväntat mig. Så härligt med ett rent och fint hem! Läs mer
    2019-11-06 Martina N svarar Josefin S
    Tusen tack Josefin!
    Det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår tjänst och att du blev glatt överraskad också som en liten bonus! :)

Önskar dig en fin kväll!

• 2019-04-02

Eva H skrev om Freska Sweden AB
    Städning 3 timmar var annan vecka. Om ordinarie städare var sjuk, ordnades det alltid en annan tid i samråd med mig. Hög standard på städningen. Läs mer
    2019-04-04 Freska Sweden AB svarar Eva H
    Tusen tack Eva! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår tjänst.

Paula på Freska

Medborgarplatsen 3, 118 26 Stockholm