Freska Sweden AB

Medborgarplatsen 3, 118 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Freska!

Vi erbjuder hemstädning till privatpersoner, där du som kund har möjlighet att skräddarsy din städning efter dina önskemål. Vi finns här för att hjälpa till att underlätta vardagen så att du kan fokusera på annat! Du kan välja att ha regelbunden städning eller endast vid behov. Du kan även välja mellan en rad olika extratjänster som till exempel rengöring av ugn, strykning av kläder, fönsterputsning och mycket mer.

Våra städare är våra superstjärnor och vi är extra måna om dem. Därför har de självklart kollektivavtal och är försäkrade. Vi ser även till att du får samma städare varje gång så att hen lär känna ditt hem.

Alla våra städare är utbildade och vi jobbar ständigt med att hålla en hög kvalitét på städningen, och du som kund får även möjlighet att betygsätta varje städning.

Läs gärna mer om oss på vår hemsida. Har du frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta vår fantastiska kundtjänst, vi hjälper gärna till!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Freska Sweden AB

• Marjo R

2019-06-03

Marjo R skrev om Freska Sweden AB
    Har haft både städ och fönsterputs från Freska och vi är mkt nöjda med service och personal. Snabb och enkel kontakt :) Läs mer
  • 2019-05-20

Navizma Ab skrev om Freska Sweden AB
    Byte av personal, varierande kvalitet. Samma person ojämn från gång till gång. Läs mer
  • 2019-05-20

Lars Daniel B skrev om Freska Sweden AB
    Snabb och enkel kontakt. Lätt att planera då man får snabb respons. Städaren tog alltid till sig kritik inför nästa städning. Läs mer
  • 2019-05-16

Sofia S skrev om Freska Sweden AB
    Jättenöjd med servicen. Relativt billiga och riktigt bra! Läs mer
  • 2019-05-16

Peter J skrev om Freska Sweden AB
    Jag köpte städning. Städningen var mkt bra. Det enda negativa var själva införsäljningen. Min uppfattning var att jag fick två gratis prova på städningar. Läs mer
  • Cecilia W

2019-05-14

Cecilia W skrev om Freska Sweden AB
    Hemstädning var fjärde vecka. Väldigt bra bemötande av städare och Freskas övriga personal. Bra och effektivt med webstyrd kontakt, bekräftelse samt betalningar. Samma städare alltid i tid och effektiv. Har bara positivt att säga om Freska. Läs mer
  • Helena L

2019-05-14

Helena L skrev om Freska Sweden AB
    Supertrevlig person som kom och städade och gjorde ett kanonjobb. Även otroligt smidig, trevlig och lösningsorienterad kundservice! Läs mer
  • 2019-05-11

Claes H skrev om Freska Sweden AB
    Prov städning
    Bra
    Levde upp till våra förväntningar Läs mer
  • Nathalie N

2019-05-09

Nathalie N skrev om Freska Sweden AB
    Vi är otroligt nöjda med Freska! Det har varit otroligt skönt att kunna släppa vissa jobbiga moment och få komma hen till ett fräscht. Väldigt bra kundservice som löst saker och ting väldigt smidigt! Företaget levde absolut upp till våra förväntningar! Vi har testat flera städbolag tidigare men Freska är absolut bäst! Läs mer
  • 2019-05-04

Jessica M skrev om Freska Sweden AB
    Provstäd i 4 timmar. Trevlig personal. Bra resultat. Läs mer
  • 2019-05-02

Josefin S skrev om Freska Sweden AB
    Köpte storstädning av hemmet! Blev superfint och dom gjorde en massa extrasaker som jag inte hade förväntat mig. Så härligt med ett rent och fint hem! Läs mer
  • 2019-04-02

Eva H skrev om Freska Sweden AB
    Städning 3 timmar var annan vecka. Om ordinarie städare var sjuk, ordnades det alltid en annan tid i samråd med mig. Hög standard på städningen. Läs mer
    2019-04-04 Freska Sweden AB svarar Eva H
    Tusen tack Eva! Det glädjer oss att höra att du är nöjd med vår tjänst.

Önskar dig en fin kväll! :)

Vänligen,
    Paula på Freska