Alla kategorier Städ Städhjälp Stockholms län Stockholm

Städhjälp i Stockholm

81 rekommenderade städhjälpsfirmor i Stockholm

Letar du städhjälp i Stockholm? Att välja städfirma kan vara ett ganska viktigt beslut och därför har vi på Reco.se samlat massor med företag som jobbar med städhjälp i Stockholm och dessutom låtit tidigare kunder vittna om deras upplevelse med ett visst bolag - allt för att du ska hitta precis rätt i djungeln av städbolag!

Är det veckostädning hemma du behöver? Då vill du kunna lita på personen som varje vecka kommer befinna sig i ditt hem. Handlar det om flyttstäd? Då kan det vara viktigt med proffsiga städare som ser till att det blänker i alla vrår när nästa ägare flyttar in. Och handlar det om fönsterputs, storstädning eller andra engångsjobb? Ja, då vill du kanske få tips och råd om vem som har bäst pris på sin tjänst!

Läs mer »

Hemfrid

1,768 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Luksma O
    Luksma O: Trevliga,hjälpsamma men kanske lite oförsiktiga med möblerna som hade fått några mindre skador.

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Agneta S
    Agneta S: Jag tycker att den person som jag önskat är både trevlig ,seriös och kompetent . Hon gör ett proffsigt arbete.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Inger S
    Inger S: Fantastisk storstädning utförd av trevlig personal som gjorde det där lilla extra. Kan varmt rekommendera detta företag....

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Cia
    Cia: mycket bra intryck kommer att anlita igen i höst

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Mikaela Å
    Mikaela Å: Effektiva, varsamma och trevliga! Vi anlitade FlyttGiganten för nedpackning i lådor, flyttning och städning. Vi kan ...

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Natalia L
    Natalia L: Bra service och trevlig bemötande!

Nannynu!

Jungfrugatan 35, Stockholm
    Nannynu! är ett av Sveriges största och mest prisbelönta barnpassningsföretag. Vi har barnvakter i Stockholm, Göteborg, Malmö & Uppsala. Nannynu! erbjuder även hemstäd genom Tidynu!
    Anna A
    Anna A: Bra bemötande. Seriösa och säkerhetsmedvetna

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Göran J
    Göran J: Helt OK! Lite svårt att hitta till kontoret för att lämna nycklar. Prisvärt.

Städfen AB

Barnängsgatan 52C, Stockholm
    Städfen är en städfirma som präglas av trygghet, personlighet och där det finns en ömsesidig förståelse. Företaget är felxibelt och personligt med servicen i fokus för att du som kund får en så härlig...
    Bitte H
    Bitte H: Effektiv och punktlig och jag uppskattar stt få samma städare varje gång även om jag inte kan planera med regelbundna ti...

BF Flytt & Städ

Skärlingebacken 13, Bandhagen
    Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag. Uppger du Reco vid bokning får du 5% rabatt på fakturan. Gäller en gång.
    David C
    David C: Mycket bra! Proffsig, punktligt och prisvärt! Allt gick som utlovat. Jag kan verkligen rekommendera företaget.

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Carina E
    Carina E: Vi anlitade CaMa för flytt från vårt hus till lägenhet. Allt fungerade perfekt. Bra bemötande vid beställning, smidigt m...

Hjälp Hemma

Sankt Göransgatan 66, Stockholm
    Spar mer tid i vardagen, Hjälp Hemma är experter på hushållsnära tjänster och erbjuder städning till privatpersoner med nöjd kund garanti.
    Per H
    Per H: Alltid bra service och trevligt bemötande!

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Jamie W
    Jamie W: Smidigt och trevligt upplevelse. Skulle rekommendera till mina vänner.

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Är du intresserad av att ha ett personligt och tryggt samarbete med oss. Och av att kunna komma hem till ett skinande rent hem, som är städat med yttersta omsorg - hör då av dig till oss. Tillsammans...
    Camilla B
    Camilla B: Superfint städat och mycket trevligt bemötande!

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Maud S
    Maud S: Jag är mycket nöjd med städningen. Jag har aldrig varit med om städning i skåpen. Det behövdes verkligen. Jag hade besö...

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Jimmy J
    Jimmy J: Jag anlitade Hygienteknikerna för flyttstädning och är jättenöjd. Skinande rent överallt och spisen/ugnen blev som ny!

Anne Blom Städservice

Västberga Allé 36A, Hägersten
    Stommen i företaget är min personal - kompetenta kvinnor i ett traditionellt kvinnoyrke - med blick för det där "lilla extra" och känsla för personlig service. Med dem delar jag min vision om att få f...
    Monika S
    Monika S: Trevligt bemötande och proffsig service!

Mopp.nu

Slakthusgatan 15, Johanneshov
    Välkommen till Mopp.nu, vi hjälper dig med stöket och böket i din vardag. Med passion och hjärta hjälper vi dig till en ökad livskvalité i vardagen. Varmt välkommen!
    Susanne N
    Susanne N: Trevligt bemötande, proffsiga, städningen fungerar väldigt bra

Vardagsfrid

Adolfsbergsvägen 29, Bromma
    Vardagsfrid erbjuder hemstädning med fokus på personalomvårdnad, kvalitet i utfört arbete och god kundkontakt. Vardagsfrid ger sina kunder frid i vardagen.
    Sara M
    Sara M: Städningen är det inget fel på däremot är administrationen bristande då det ofta blivit fel med om- och avbokningar.

Städgiganten i Stockholm AB

Franzéngatan 74, Stockholm
    Städgiganten är ett Tryggmärkt företag som erbjuder hushållsnära tjänster samt städtjänster till så väl privatpersoner som företag.
    Gitte H
    Gitte H: Fungerade perfekt Jätteduktiga flyttkillar, bra flyttstädning Kan verkligen rekommendera detta företag

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Astrid A
    Astrid A: Har beställde flyttstädning och är mycket nöjd med bemötandet, resultatet och priset.

Städjätten

Klara Östra Kyrkogata 7, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.
    Heléne J
    Heléne J: Smidig flytt Bra kommunikation Fantastisk flyttstädning

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Emil S
    Emil S: Mycket bra bemötande, med snabb respons och ett mycket flyttstädat.

Holperen Städservice

Bondegatan 45, Stockholm
    Rita S
    Rita S: Väldigt duktiga och lyhörda. Jag blir aldrig besviken.
Sida:   1 2 3 4   Nästa ›
Bromma  (3 st)
Skarpnäck  (3 st)
Rinkeby-Kista  (2 st)

Städhjälp i Stockholm

Oavsett varför du behöver städhjälp i Stockholm kan du se här vad andra tyckt, hur de olika företagen ställer sig mot varandra och hitta en städhjälp i Stockholm som passar just dig!