Alla kategorier Städ Städhjälp Stockholms län Stockholm

Städhjälp i Stockholm

91 rekommenderade städhjälpsfirmor i Stockholm

Letar du städhjälp i Stockholm? Att välja städfirma kan vara ett ganska viktigt beslut och därför har vi på Reco.se samlat massor med företag som jobbar med städhjälp i Stockholm och dessutom låtit tidigare kunder vittna om deras upplevelse med ett visst bolag - allt för att du ska hitta precis rätt i djungeln av städbolag!

Är det veckostädning hemma du behöver? Då vill du kunna lita på personen som varje vecka kommer befinna sig i ditt hem. Handlar det om flyttstäd? Då kan det vara viktigt med proffsiga städare som ser till att det blänker i alla vrår när nästa ägare flyttar in. Och handlar det om fönsterputs, storstädning eller andra engångsjobb? Ja, då vill du kanske få tips och råd om vem som har bäst pris på sin tjänst!

Läs mer »

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Hemfrid

1,013 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Ann-Charlotte
    Ann-Charlotte: Trevligt bemötande och utmärkt arbete.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Emma N
    Emma N: Ar supernojda med Birgittas Stad. Professionellt bemotande, snabba svar pa mail, trevlig personal samt bra pris. Claudia...

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Mikael A
    Mikael A: Fantastiskt bra flyttstädning - ger allra högsta rekommendationer!

Nannynu!

Jungfrugatan 35, Stockholm
    Nannynu! är ett av Sveriges största och mest prisbelönta barnpassningsföretag. Vi har barnvakter i Stockholm, Göteborg, Malmö & Uppsala. Nannynu! erbjuder även hemstäd genom Tidynu!
    Christian H
    Christian H: Alltid personlig men samtidigt väldigt proffsig service och väldigt bra barnvakter.

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Jan R
    Jan R: Allt gick bra och smidigt på Utsatt tid.

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Camilla L
    Camilla L: Vi är super nöjda,Mycket bra service , trevlig och hjälpsam personal. Mycket värd att ta en offert från Filip Home Milj...

Städfen AB

Barnängsgatan 52C, Stockholm
    Städfen är en städfirma som präglas av trygghet, personlighet och där det finns en ömsesidig förståelse. Företaget är felxibelt och personligt med servicen i fokus för att du som kund får en så härlig...
    Richard K
    Richard K: Bemötandet från företaget och personalen är mycket bra och professionellt.

Hjälp Hemma

Sankt Göransgatan 66, Stockholm
    Spar mer tid i vardagen, Hjälp Hemma är experter på hushållsnära tjänster och erbjuder städning till privatpersoner med nöjd kund garanti.
    Per H
    Per H: Alltid bra service och trevligt bemötande!

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Göran D
    Göran D: Hej Vi har använt flytttjänsten. Flytten gick väldigt bra och allt flöt på och var mycket effektivt. Vi har också an...

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Jakob L
    Jakob L: Enkelt att boka och få fakturan via mail. Bra städning och bra pris.

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Marie G
    Marie G: Städning var 14 dag fyra timmar

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Anlita oss gärna för att göra era fönster extra fina inför våren och sommaren!
    Louise R
    Louise R: Skönt att komma hem till ett rent hem 😀

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Är du intresserad av att ha ett personligt och tryggt samarbete med oss. Och av att kunna komma hem till ett skinande rent hem, som är städat med yttersta omsorg - hör då av dig till oss. Tillsammans...
    Claes E
    Claes E: Jag har bara lovord: professionellt bemötande, lätta att nå och, viktigast av allt, mycket bra och grundlig städning. (V...

BF Flytt & Städ

Skärlingebacken 13, Bandhagen
    Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag. Uppger du Reco vid bokning får du 5% rabatt på fakturan. Gäller en gång
    Lenner S
    Lenner S: Vi beställde flytt och flyttstädning. Allt gick bra. Snabbt och professionellt. Rekommenderas.

Städgiganten AB

Franzéngatan 74, Stockholm
    Städgiganten är ett Tryggmärkt företag som erbjuder hushållsnära tjänster samt städtjänster till så väl privatpersoner som företag.
    Christian C
    Christian C: Mycket nöjd med snabbt svar och väl genomfört arbete.

Mopp.nu

Slakthusgatan 15, Johanneshov
    Välkommen till Mopp.nu, vi hjälper dig med stöket och böket i din vardag. Med passion och hjärta hjälper vi dig till en ökad livskvalité i vardagen. Varmt välkommen!
    Anders J
    Anders J: Helnöjd, diskreta och noggranna

Vardagsfrid

Adolfsbergsvägen 29, Bromma
    Vardagsfrid erbjuder hemstädning med fokus på personalomvårdnad, kvalitet i utfört arbete och god kundkontakt. Vardagsfrid ger sina kunder frid i vardagen.
    Da Appy Place D
    Da Appy Place D: Vardagsfrid lever upp till sitt namn. Jag kan släppa tankarna på städning och göra det med gott samvete. Jag har en god ...

Holperen Städservice

Bondegatan 45, Stockholm
    Rita S
    Rita S: Väldigt duktiga och lyhörda. Jag blir aldrig besviken.

Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Hardemogatan 1, Bandhagen
    Natalia L
    Natalia L: Ett trevligt team som jobbar snabbt och noggrant. Bra kommunikation med företaget. Känner oss nöjda med slutresultatet. ...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Marie Anette L
    Marie Anette L: Rekommenderar varmt Clean Quality, mycket bra.

Cabo Fönsterputs

Tegeluddsvägen 32, Stockholm
    Johan G
    Johan G: Utför ett bra arbete. Kan ställa upp efter arbetstid Vi är nöjda

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Åsa E
    Åsa E: Det blir bra städat och personalen kommer alltid punktligt. Ändringar (t.ex pga semester) sker lätt och smidigt.

Abiecare

BOX 3013, Enskede
    Abiecare AB är städföretaget med erfarenhet inom både hemstädning och städning av arbetsplatser. Med fokus på kundnöjdhet och miljö städar de med omsorg!
    Carl L
    Carl L: Bra och pinky logs. Lätta att kommunicera med, snabba på mail. Inte skinande rent golv men absolut bra flyttstädning.
Sida:   1 2 3 4   Nästa ›
Skarpnäck  (4 st)
Farsta  (3 st)
Bromma  (2 st)

Städhjälp i Stockholm

Oavsett varför du behöver städhjälp i Stockholm kan du se här vad andra tyckt, hur de olika företagen ställer sig mot varandra och hitta en städhjälp i Stockholm som passar just dig!