MaxFix

Snittbetyg
4.8
Ring 08-509 237 88 Dela

Om företaget

Välkommen till MaxFix! Vi på MaxFix fixar dina småfix i hemmet. Vi lyssnar intresserat på dina önskemål och låter dig inte stå i skuggan likt många större företag. De större företagen ser oftast mindre fix i hemmet som störningsmoment. Vi på MaxFix brinner för att få rycka ut och hjälpa dig med allt inom el & VVS, snickeri,...

221 omdömen om MaxFix

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 221 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Mårten B

Rekommenderas varmt, stor kunskap, snabb service, trevligt bemötande

Svar från MaxFix

Hej Mårten Stort tack för ALLA dina fina omdömen och tack för att du tog dig tid att skriva dom. Detta är viktigt för oss. Hoppas vi kan hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Mårten B

Överträffade alla förväntningar och kommer nyttja igen

Mårten B

Snabb service, goda smakråd, kostnadseffektiv

Barbara C

Snabbt bemötande. Trevliga. Rekommenderar i 100%

Svar från MaxFix

Hej Barbara Tack för ditt fina omdöme. Hör gärna av dig om du behöver hjälp igen framöver Mvh MaxFix gänget

Stefan L
Skrev om MaxFix

Mycket nöjd. Bra kontakt. Snabbt utfört arbete, lämnade inget damm efter dig. Resultatet av jobbet är 5 +!

Svar från MaxFix

Hej Stefan Tack för att du tog dig tid att lämna ditt fina omdöme. Det är bara att höra av dig om du behöver vår hjälp igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Mikael K
Skrev om MaxFix

Snabbt, smidigt och noggrant. Rekommenderas!

Svar från MaxFix

Hej Mikael Hopps det blev bra med fläkten. Tack för ditt fina omdöme. Bara att höra av dig om du behöver vår hjälp framöver. Mvh MaxFix gänget

Brf
Skrev om MaxFix

Snabba och trevliga! Kunniga och lösningsfokuserade!

Svar från MaxFix

Hej hej Tack för att ni tog er tid att skriva ert fina omdöme Vi hjälper gärna er igen framöver Mvh MaxFix gänget

Alexander S

Alltid snabba och proffsiga. Rekommenderas starkt.

Svar från MaxFix

Hej Alexander Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Hoppas vi kan hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Nanda D
Skrev om MaxFix

Jätte duktig och vänlig personal.

Svar från MaxFix

Hej Nanda Tack för ditt fina omdöme Vi finns här om du behöver hjälp igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Katarina Margareta Linnéa S

Behövde hjälp med småfix hemma. Kontaktbyte, montera sänggavel, sätta upp lampa, sätta upp tavla och hyllor. Levererar från början till slut!

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från MaxFix

Hej Katarina Tack för din fina ord. Hoppas vi får chans att hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Carl-Olof M

Snabbt, trevligt och proffsigt.

Svar från MaxFix

Hej Matti Tack för att du tog dig tid att lämna ditt fina omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Bayan F
Skrev om MaxFix

Fick hjälp från snickaren och elektrikern . Det var väldigt oprofessionellt bemötande elektrikern var väldigt respektlös snickaren kunde inte alls svenska då blev kommunikation via elektrikern som tolkade Det var långt från min förväntningar Skulle inte rekommendera till någon annan Jag är missnöjd med

Svar från MaxFix

Hej Bayan Vad tråkigt att du inte var nöjd med jobbet vi gjorde hos dig. Problemet med språket borde ej påverka slutresultatet av arbetet vi utfört men om så är fallet är det bara att du hör av dig så åtgärdar vi detta. Då vi ej hört något från dig utgår vi från att allt blivit åtgärdat. Vår personal behandlar alla kunder med respekt vilket är viktigt för oss. Viktigt för oss är även att våra anställda behandlas med respekt oavsett vilket land man kommer från. Mvh MaxFix gänget

Anna E
Skrev om MaxFix

grymt företag och trevlig personal

Svar från MaxFix

Hej Anna Tack för ditt fina omdöme. Hoppas vi kan hjälpa igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Julia L
Skrev om MaxFix

Bra bemötande och service! Fick precis den hjälp vi behövde till ett bra pris.

Svar från MaxFix

Hej Julia Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Hoppas badrummet blev bra. Vi finns här om du behöver hjälp med något mer framöver. Mvh MaxFix gänget

Tore F
Skrev om MaxFix

Fantastisk repons. Tack för hjälp på kort varsel

Svar från MaxFix

Hej Tore Tack för ditt fina omdöme. Bara att höra av dig om du behöver vår hjälp framöver. Mvh MaxFix gänget

Åsa V
Skrev om MaxFix

Mycket väl utfört jobb på utsatt datum och tid.

Svar från MaxFix

Tack Åsa för att du tog dig tid att skriva ditt omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa dig snart igen. Mvh MaxFix gänget

Frida N
Skrev om MaxFix

Fick ej ett bra första bemötande.

Svar från MaxFix

Hej Frida Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag är verkligen ledsen över att se att du inte var nöjd med oss. Vi kan bara hoppas på att du ger oss ett andra föresök. Mvh MaxFix gänget

Ida S
Skrev om MaxFix

Snabb, lyhörd och så nöjd med resultatet.

Svar från MaxFix

Hej Ida Tack för ditt fina omdöme. Hoppas vi kan hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Sven S
Skrev om MaxFix

De kom i tid, arbetet utfördes proffsigt och till belåtenhet. Fakturan kom och var korrekt redovisad Allt till belåtenhet. Gösta Sandlund

Svar från MaxFix

Hej Gösta Tack för att du tog dig tid att lämna ditt fina omdöme. Hoppas skafferiet blev bra och att vi kan få hjälpa dig snart igen. Mvh MaxFix gänget

Rose-Marie N

Otroligt snabbt svar vid förfrågan. Två dagar hade jag en hantverkare hemma hos mig. Supernöjd!

Svar från MaxFix

Hej Rose-Marie Tack för ditt fina omdöme. Hoppas badrummet blev bra. Det är bara att höra av dig om du vill få hjälp med något framöver. Mvh MaxFix gänget

Ulf P
Skrev om MaxFix

Jag blev korrekt bemött av både kundbokningen och hantverkaren. Hantverkaren hade koll på den dokumentation jag sickat i förhand och tog till sig de arbetsmoment som krävdes för att montera den lite udda vitrin jag ville ha uppsatt. Helt och hållet nöjd.

Svar från MaxFix

Hej Ulf Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Hoppas vi kan hjälpa dig snart igen. Mvh MaxFix gänget

Maud A
Skrev om MaxFix

Behövde hjälp av snickare med att öka utrymmet för min nya kyl/frys,. Det blev mycket bra! Priset var också helt Ok. Var lite orolig då jag inte visste något om företaget, men mitt betyg måste bli 5 bollar. Maud

Svar från MaxFix

Hej Maud Tack för ditt fina omdöme. Skönt att du till slut fick ordning på ditt kök. Bara att höra av dig igen om du behöver vår hjälp framöver. Mvh MaxFix gänget

Helle L
Skrev om MaxFix

Toppen hantverkare. Jättenöjd med utfört arbete.

Svar från MaxFix

Hej Helle Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Det är bara att höra av dig om du behöver hjälp framöver. Mvh MaxFix gänget

Lisbeth L

Snabb hjälp och ännu mer hjälp än vi förväntat oss. Snyggt jobb, trevlig kille som kom.

Svar från MaxFix

Hej Lisbeth Tack för ditt fina omdöme. Hoppas vi kan hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Anna j
Skrev om MaxFix

God kundkontakt och proffsigt utförande. Kommer att använda MaxFix igen!

Svar från MaxFix

Hej Anna Stort tack för ditt fina omdöme Vi finns här nästa gång du behöver hjälp. Mvh MaxFix gänget

Anna-Karin F

Kan varmt rekommendera! Trots att Sergiy inte pratar svenska eller engelska flöt kommunikationen super smidigt. Han är skickligt, noggrann och snabb. 💫💫💫 Kommer absolut använda mig av MaxFix och Sergiy igen

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från MaxFix

Hej Anna-Karin Stort tack för ditt fina omdöme. Vi finns här om du behöver hjälp framöver. Mvh MaxFix gänget

Anna-Lena E

Bra respons vid mailkontakt, snabba och informativa. Hantverkaren var skicklig och utförde uppdraget noggrant och städade efter sig.

Svar från MaxFix

Hej Anna-Lena Tack för att du tog dig tid att lämna ditt. fina omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Aliya D
Skrev om MaxFix

Lätt att boka. Proffsigt utfört jobb och mycket prisvärt. MaxFix får högsta betyg av mig och jag kommer absolut att anlita dem igen.! /Aliya Dahlgren

Svar från MaxFix

Tack Aliya för att du tog dig tid att lämna ditt fina omdöme. Hoppas på att få hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

ELLEN K
Skrev om MaxFix

Duktiga hantverkare som snabbt åtgärdade små misstag utan diskussion eller krångel.

Svar från MaxFix

Hej Ellen Tack för ditt fins omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa er igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Luchiano M

Det är väldigt bra jobb samt effektiva vi är väldigt glada

Svar från MaxFix

Hej Luchiano Tack för ditt fina omdöme och hoppas vi får hjälpa dig snart igen Mvh MaxFix gänget

Henrietta H

Bokade hantverkare och elektriker en vecka innan jag behövde dem på plats. De dök upp enligt utsatt tid. Utförde arbetet perfekt och gav även goda råd. Kan verkligen rekommendera MaxFix, kommer att använda dem igen!

Svar från MaxFix

Hej Henrietta Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Elisabeth P

Utmärkt service av killarna från MaxFix. De kom ut till ’min’ ö i skärgården. Rekade första gången, gav råd om material samt utförde senare arbetet mycket bra! Jag är mycket nöjd med arbetet liksom den initiala servicen med att besvara min första förfrågan om jobbet. Många firmor svarar inte alls eller kan inte komma när det är fix på en ö. Men när båttransport kan ordnas av beställaren borde detta inte vara ett problem. Det var det inte för MaxFix! Tack för bra jobb och service!

Svar från MaxFix

Hej Elisabeth Tack för ditt fina omdöme. Vi finns här nästa gång du behöver hjälp. Bara att höra av dig. Mvh MaxFix gänget

Kerstin E

Proffsigt bemötande, uppfyllde mina förväntningar och levde upp till dem. Montering av tvättställ.,

Svar från MaxFix

Hej Kerstin Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Hoppas vi får chans att hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Elina L
Skrev om MaxFix

Vänlig service. Arbetet gjordes så som jag hade väntat, t.om. mera till. Ni satte också gardiner på platsen. Jag köpte gardinstångar, ställningar , men skruvar saknades . Jag anmälde det i förhand och Ni hade dem med Et. Jättebra jobbat!

Svar från MaxFix

Hej Elina Stort tack för dina fina ord. Hoppas vi kan få hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Marie Christina E

Jättenöjd med Maxfix. Trevliga och duktiga! Kan varmt rekommendera.

Svar från MaxFix

Hej Marie Tack för ditt fina omdöme. Vi finns här om du behöver hjälp igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Paula R
Skrev om MaxFix

Mycket fin service. Hjälpsam och trevlig. Har informerat mina vänner om det är i behov av hjälp med småfel så kan de kontakta MaxFix

Svar från MaxFix

Hej Paula Tack för ditt fina omdöme och hör av dig om du behöver hjälp framöver. Mvh MaxFix gänget

Susanne A

Det var viss väntetid på att få arbetet gjort, men den person som sen kom och tapetserade. gjorde ett jättefint jobb och var dessutom väldigt effektiv. Jag är jättenöjd och det var väldigt prisvärt!

Svar från MaxFix

Hej Susanne Ville bara tacka för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Hoppas vi kan få tillfälle att hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Elisabeth T

Blev trevligt bemött och ett jättebra jobb utfört. Fick magnetlås påm8 garderobsdörrar och 2 hyllor gjora.

Svar från MaxFix

Hej Elisabeth och tack för ditt fina omdöme. Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Erika M
Skrev om MaxFix

Vi fick fantastisk hjälp med vissa saker, som att hänga upp tv-apparater, tavlor, hyllor och annat smått och gott. Otroligt proffsigt genomflört, vi är supernöjda och kommer använda oss av den här tjänsten igen. Tummen upp, på riktigt!

Svar från MaxFix

Hej Erika Tack för ditt fina omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa dig snart igen. Mvh MaxFix gänget

Philip S
Skrev om MaxFix

Punktliga, billiga och effektiva. Rekommenderas!

Svar från MaxFix

Hej Philip Ville bara tacka för ditt fina omdöme. Hoppas vi kan hjälpa dig vid fler tillfällen. Mvh MaxFix gänget

Per S
Skrev om MaxFix

Jag behövde hjälp av en snickare för att montera en knepig skåpdörr. Fick tid samma vecka och Sergiy som kom var utmärkt. Kom i tid och löste uppgiften på rimlig tid. Kan rekommenderas!

Svar från MaxFix

Hej Per Tack för dit fina omdöme. Vi finns här om du behöver hjälp igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Nils B
Skrev om MaxFix

Enkelt och bra pris! Blev billigare än offert och bra resultat

Svar från MaxFix

Hej Nils Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Hör gärna av dig om du behöver mer hjälp med huset framöver. Mvh MaxFix gänget

Bertha I

Bra service, kunnig, trevligt

Svar från MaxFix

Hej Bertha Tack för ditt fina omdöme. Hoppas via kan få hjälpa dig eller din dotter snart igen. Mvh MaxFix gänget

Fredrik L

De tog hand om alla mina småfix i huset som man går och irriterar sig på men aldrig kommer sig för eller kan fixa själv. Det jobbade snabbt och effektivt och var mycket trevliga och vänliga.

Svar från MaxFix

Hej Fredrik Tack för det fina omdömet. Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Inga-Lill H

Vi är otroligt nöjda med all den hjälp vi fått vad gäller snickeri, uppsättning av gardinskenor och laga armstödet på en gammal fåtölj. Fantastiskt att snabbt få hjälp med diverse saker på en gång . Det var snabbt, skickligt och snyggt gjort!

Svar från MaxFix

Hej Inga-Lill Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa er snart igen. Mvh MaxFix gänget

Bengt F
Skrev om MaxFix

Mycket duktig hantverkare gjorde jobbet. Det tog 25 minuter och kostade 1600 kr. Väl dyrt.

Svar från MaxFix

Hej Anders Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Viktigt för oss att det blir både bra och rätt gjort. Vi informerar alltid om vår prissättning innan bokning och vi är tydliga med minsta avgiften på 2 timmar (1440:- efter rot 1200:- efter rut) just för att kunden inte ska få några överraskningar. Din faktura var på 1440:- Hoppas vi kan få hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Renata H
Skrev om MaxFix

Saklig bemötande av företaget. Trevlig och kunnig hantverkare som monterade ihop några nyinköpta möbler. Jag är nöjd med utförande.

Svar från MaxFix

Hej Renata Tack så mycket för ditt fina omdöme, hoppas vi kan få hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Edith Olga Elisabeth L

Snabb och bra respons och arbetet utfördes inom de aviserade tidsramarna. En liten justering behövde göras, men det åtgärdades snabbt. De stod fast vid offererad kostnad, så inga överraskning!

Svar från MaxFix

Hej Elisabeth Tack för ditt fina omdöme. Hoppas vi kan stå till tjänst igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Ursula L
Skrev om MaxFix

Vädigt proffsiga, från första kontakt till utfört uppdrag. Satte nya golvlister. Allt blev perfekt och inte ett spår av skräp efter att allt var klart. Och snabbt gick det! Vi är supernöjda!

Svar från MaxFix

Hej Ursula Tack för att du tog dig tid att lämna ditt fina omdöme. Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Mohammed M

Lyhörd och duktig kundtjänst, svarar snabbt och är hjälpsamma. Elektrikern är väldigt mån om att göra ett bra jobb vilket han också gjorde. Inget att anmärka på alls. Är 110% nöjd. Rekommenderas varmt. (Installation av en el-handdukstork)

Svar från MaxFix

Hej Mohammed Tack för att du tog dig tid att lämna ditt fina omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa dig igen vid tillfälle. Mvh MaxFix gänget

Filtrera omdömen