MaxFix

MaxFix

www.maxfix.nu
  • BadgeSixYears

Välkommen till MaxFix! Vi på MaxFix fixar dina småfix i hemmet. Vi lyssnar intresserat på dina önskemål och låter dig inte stå i skuggan likt många större företag. De större företagen ser oftast mindre fix i hemmet som störningsmoment. Vi på MaxFix brinner för att få rycka ut och hjälpa dig med allt inom el & VVS, snickeri,...

259 omdömen om MaxFix

Sedan starten hos Reco 2018

Rikard B
Skrev om MaxFix

Max monterade en gardinskena i mitt tak, det gick snabbt och blev bra.

Svar från MaxFix

Hej Rikard Tack för ditt fina omdöme. Vi finns här när du behöver hjälp nästa gång. Mvh MaxFix gänget

Björn M
Skrev om MaxFix

MaxFix spacklade och målade en innervägg och hjälpte till att hitta rätt färg. De utförde jobbet väl och bemötandet var bra hela vägen.

Svar från MaxFix

Tack Björn för ditt fina omdöme Hoppas vi kan hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Marianne S

Jag behövde hjälp med att ta ner befintliga hyllor i mitt ute förråd och att sätta upp nya och bättre hyllor med större djup som klarar en hög belastning. Fick hjälp redan dagen efter , så riktigt snabb hjälp. Snickaren var trevlig , förstod precis hur jag ville ha det och utförde arbetet mycket bra. Är supernöjd med mina nya hyllor. Anledningen till att det inte blev högsta betyg är för att det tog längre tid än jag trott och blev dyrare än jag förväntat mig. Jag har insett att jag tycker bättre om att få ett fast pris...

Svar från MaxFix

Hej Cecilia Tack för du tog dig tid att lämna ditt fina omdöme. Vi kan med all säkerhet lämna fast pris vid nästa tillfälle om vi får chansen igen. Vi finns här om du behöver hjälp med något framöver. Mvh MaxFix gänget

Lena E

Skicklig och snabb hantverkare

Svar från MaxFix

Hej Lena Tack för ditt fina omdöme. Hoppas verkligen kronan sitter som den ska nu. Det är bara att höra av dig om du behöver vår hjälp igen nästa gång. Mvh MaxFix gänget

Susanne S

Hantverkaren pratade visserligen inte svenska men var mkt noggrann och jobbet blev bra utfört

Svar från MaxFix

Hej Susanne Vad bra att du fick rätt på gardinstången till slut. Tack för ditt fina omdöme. Mvh MaxFix gänget

Martin K
Skrev om MaxFix

Dövar på plats snabbt och gjorde ett mycket bra jobb!

Svar från MaxFix

Tack Martin för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Hoppas vi kan hjälpa er igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Sonja M
Skrev om MaxFix

Det fungerade ok med översättning frå Ukrainska. Målaren var flitig och noggrann. En anmärkning har jag meddelat. Han skull tagit med sig den oöppnade målarburken. Jag var inte där han åkte. Jag rekommenderar gärna er firma.

Svar från MaxFix

Tack för ditt fina omdöme Sonja Ha en fin sommar så finns vi här om du behöver hjälp igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Edita S
Skrev om MaxFix

Allt var perfekt från början till slut!

Svar från MaxFix

Tack för ditt fina omdöme Edita Det är bara att höra av dig om du behöver vår hjälp framöver. Mvh MaxFix gänget

Matthew T

Jättebra kommunikation och välgjort arbete. Tack!

Svar från MaxFix

Hej Matthew Tack för dina fina ord. Vi finns här om du behöver hjälp igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Lars F
Skrev om MaxFix

En mycket effektiv och trevlig hantverkare vid namn Sergey löste de problemen jag hade på ett föredömligt sätt.

Svar från MaxFix

Tack Lars för ditt fina omdöme. Vi finns här när du behöver hjälp nästa gång. Mvh MaxFix gänget

Amanda G
Skrev om MaxFix

Maxfix hjälpte mig att byta ut alla strömbrytare och elkontakter i lägenheten, och att installera dimmer. Det var smidigt att boka, jag fick en tid snabbt och jag är jättenöjd med resultatet. Min upplevelse är bara positiv. Rekommenderar!

Svar från MaxFix

Hej Amanda Tack för ditt fina omdöme. Det är bara att höra av dig när du behöver hjälp nästa gång Mvh MaxFix gänget

Jacob H
Skrev om MaxFix

Proffesionellt bemötande och värnar om att det ska bli bra för kunden. Rekommenderar.

Tack Jacob Hoppas vi kan hjälpa dig snart igen. Mvh MaxFix gänget

Ilona-Julieta B

The service was excellent, really fast and knowledgeable, they answered quickly to our request and fixed all the items in our list. Many thanks!

Svar från MaxFix

Hi Ilona Thank you too much for your kind words We are here for you next time you need help Best regards MaxFix and team

Simon N
Skrev om MaxFix

Bemötande och svarstid är exceptionellt bra. Bad om offert och tid när de kunde börja vilket resulterade att de satte igång ett par dagar senare. Det var ett gäng mindre jobb i min lägenhet men krävde ändå en del fingertoppskänsla och specialverktyg. Detta löste MaxFix galant. Allt jobb blev klart på en dag och det lämnades snyggt och städat, och med väldigt bra resultat. Jag kommer absolut att använda detta gänget igen, och kan rekommendera dem till vem som helst.

Svar från MaxFix

Hej Simon Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme, dessa är otroligt viktiga för oss. Det är bara att höra av dig om du behöver hjälp igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Oscar H
Skrev om MaxFix

Mycket bra. Kompetent kille, Sergey. mMyc kg mycket nöjd.

Svar från MaxFix

Hej Oscar Tack för ditt fina omdöme Hör gärna av dig igen framöver om du behöver hjälp Mvh MaxFix gänget

Helena L
Skrev om MaxFix

Snabb hjälp och kommunikation. Hjälpsam hantverkare.

Svar från MaxFix

Hej Helena Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Det är bara att höra av dig om du behöver hjälp framöver. Mvh MaxFix gänget

Kristina K

Så duktig, effektiv och trevlig

Svar från MaxFix

Hej Kristina Tack för ditt fina omdöme. Vi finns här om du behöver hjälp igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Elin M
Skrev om MaxFix

Hantverkaren Sergiy hjälpte oss att få upp gardinskenor i taket i två rum. Mycket trevlig och proffsigt jobb! Snabb återkoppling från MaxFix, fick hjälp direkt.

Svar från MaxFix

Hej Elin Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme Vi finns här när du behöver hjälp nästa gång. Mvh MaxFix gänget

Karin N
Skrev om MaxFix

Bra att kommunicera med, slutförde inom utsatt tid, noggranna. Toppenjobb!

Svar från MaxFix

Stort tack Karin för ditt fina omdöme Hoppas vi får chans att hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

The A
Skrev om MaxFix

Snabb, lyhörd, duktig, fixade bort all skräp & städade undan🙏🏻

Svar från MaxFix

Tack för ditt fina omdöme Hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig igen framöver Mvh MaxFix gänget

Leanne M
Skrev om MaxFix

Amazing service! We are going to hire them again

Svar från MaxFix

Thank you so much for theese very nice words Leanne We are only a phone call away. Best regards MaxFix and team

Kri******************* A

Väldigt bra. Han som utförde arbetet kändes pålitlig och tänkte själv, behövde väldigt lite instruktioner. Enda nackdelen att han inte talade varken svenska eller engelska.

Svar från MaxFix

Hej Kristina Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Vi finns här om du behöver hjälp igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Anna B
Skrev om MaxFix

Snabb proffsig och trevlig hjälp

Hej Anna och tack för ditt fina omdöme. Mvh MaxFix gänget

Ann-Marie G

Trevlig hantverkare som gav bra tips. Snabbt och bra jobb! Rekommenderas varmt!!!

Svar från MaxFix

Hej AnnMarie Tack för ditt fina omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Lena L
Skrev om MaxFix

MaxFix svarade snabbt och trevligt på vår förfrågan. Ingen väntetid på liten snickeritjänst. Snickaren som kom var mycket noga och gjorde ett mycket fint arbete. Om vi behöver hjälp i framtiden så kommer vi absolut vända oss till MaxFix.

Svar från MaxFix

Tack Lena för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Hoppas vi kan hjälpa er igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Ava K
Skrev om MaxFix

Jättebra jobb, snabbt och smidigt! Kommer definitivt använda MaxFix i framtiden igen!. 5/5!

Svar från MaxFix

Hej Ava Tack för ditt fina omdöme. Det är bara att höra av dig när du behöver hjälp framöver. Mvh MaxFx gänget

Eva-Lotta J

Alltid så positivt och professionellt bemötande. De lyssnar och levererar i tid. Jag anlitat MaxFix till allt från ytskiktsrenovering av väggar, tak och golv, byggt in garderober, montering av gardinskenor och nu senast fixade de mitt hallgolv. Kan verkligen rekommendera dem.

Svar från MaxFix

Tack för att du tog dig tid att lämna ditt fina omdöme Eva-Lotta. Vi finns här när du behöver hjälpa framöver. Mvh MaxFix gänget

Malin A
Skrev om MaxFix

Mycket nöjd med hantverket och med det trygga och fina bemötande jag fick.

Svar från MaxFix

Hej Malin Tack för dom fina orden. Vi finns här om du behöver hjälp framöver. Mvh MaxFix gänget

Vera Helena S

Han kom två timmar efter förväntad tid, men när han väl kom var han både professionell och trevlig. Gjorde ett bra jobb. Företaget bad också pm ursäkt för den stora förseningen🥰

Svar från MaxFix

Hej Helena Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Detta är viktigt för oss. Hoppas vi får chansen att hålla tiden bättre framöver. Mvh MaxFix gänget

Maud S
Skrev om MaxFix

Ringde på morgonen och fick allt gjort till kl 14 ,trevligt bemötande från fösta kontakten .En fantastisk kunnig ,trevlig man kom och gjorde mer än vi förväntade oss .Detta kommer vi aldrig att glömma och jag har rekommenderat min upplevelse till andra .Stort tack Maude

Svar från MaxFix

Hej Maude Tack för att du tog dig tid att lämna ditt fina omdöme Hoppas vi kan hjälpa igen framöver Mvh MaxFix gänget

Jiajin Y
Skrev om MaxFix

They are very very good! I booked twice and on both occasions have been impressive!

Svar från MaxFix

Hi Jane Thank you very much for taking the time to write this very nice review Let us know if we can help you again in the future. Best regards MaxFix and team

Elin P
Skrev om MaxFix

Riktigt snabba att komma. Han som kom (Sergiy) var väldigt exakt, noggrann, renlig och duktig. Till och med mina barn gillade honom. Det var min kompis som rekommenderade dom till mig och jag kommer definitivt att använda dom i framtiden när vi behöver hjälp igen. Rekommenderar dom varmt!

Svar från MaxFix

Hej Elin Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa dig snart igen. Mvh MaxFix gänget

SONIA R
Skrev om MaxFix

Maxfix är snabba att svara och kan ofta komma det kommande vecka. Jobbet är proffsigt gjort och de försöker hjälpa till med annat också vid behov (tex de köpte in vår speciella trallvirke som bara gick att köpa på proffsbyggen ändå om vi själva skruvade trallen och de gjorde annat målarjobb åt oss). Maxfix har under senaste 2 åren vid olika tillfällen gjort målarjobb, snickeri, skruvat ihop möbler, platsbyggt delar av vår kök mm. Vi har varit mycket nöjda.

Svar från MaxFix

Hej Sonia Stort tack för ditt fina omdöme. Vi finns här om du behöver hjälp framöver. Mvh MaxFix gänget

Ulla-Britt T

Utmärkt, mycket nöjd med fixaren. Lyhörd och socialt trevlig.

Svar från MaxFix

Hej Ulla-Britt Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Vi är väldigt tacksamma för detta. Mvh MaxFix gänget

Malin H
Skrev om MaxFix

Är väldigt nöjda! Snabb respons på uppdraget och kunnig o duktig hantverkare. Bra och enkel kommunikation i hela ledet. Kan varmt rekommendera och kommer höra av oss igen helt klart.

Svar från MaxFix

Tack för ditt fina omdöme Malin Vi finns här för dig nästa gång du behöver hjälp Mvh MaxFix gänget

Alina N
Skrev om MaxFix

Professionellt, kvalitativt arbete. Mycket nöjd!

Svar från MaxFix

Stort tack för ditt fina omdöme Alina Hoppas vi kan hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Clara R
Skrev om MaxFix

MaxFix kom i tid och var färdiga i tid. Resultatet var felfritt. Vi är mycket nöjda.

Svar från MaxFix

Tack Clara för ditt fina omdöme Hoppas vi kan hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Henk S
Skrev om MaxFix

Kom på utsatt tid. Gjorde jobbet som önskades. Tog betalt för de timmar de jobbade. Ingen uppblåst fast pris offert. Nöjd med resultatet

Svar från MaxFix

Hej Henk Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Vi finns här nästa gång du behöver hjälp. Mvh MaxFix gänget

Mårten B

Rekommenderas varmt, stor kunskap, snabb service, trevligt bemötande

Svar från MaxFix

Hej Mårten Stort tack för ALLA dina fina omdömen och tack för att du tog dig tid att skriva dom. Detta är viktigt för oss. Hoppas vi kan hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Mårten B

Överträffade alla förväntningar och kommer nyttja igen

Mårten B

Snabb service, goda smakråd, kostnadseffektiv

Barbara C

Snabbt bemötande. Trevliga. Rekommenderar i 100%

Svar från MaxFix

Hej Barbara Tack för ditt fina omdöme. Hör gärna av dig om du behöver hjälp igen framöver Mvh MaxFix gänget

Stefan L
Skrev om MaxFix

Mycket nöjd. Bra kontakt. Snabbt utfört arbete, lämnade inget damm efter dig. Resultatet av jobbet är 5 +!

Svar från MaxFix

Hej Stefan Tack för att du tog dig tid att lämna ditt fina omdöme. Det är bara att höra av dig om du behöver vår hjälp igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Mikael K
Skrev om MaxFix

Snabbt, smidigt och noggrant. Rekommenderas!

Svar från MaxFix

Hej Mikael Hopps det blev bra med fläkten. Tack för ditt fina omdöme. Bara att höra av dig om du behöver vår hjälp framöver. Mvh MaxFix gänget

Brf
Skrev om MaxFix

Snabba och trevliga! Kunniga och lösningsfokuserade!

Svar från MaxFix

Hej hej Tack för att ni tog er tid att skriva ert fina omdöme Vi hjälper gärna er igen framöver Mvh MaxFix gänget

Alexander S

Alltid snabba och proffsiga. Rekommenderas starkt.

Svar från MaxFix

Hej Alexander Tack för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme. Hoppas vi kan hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Nanda D
Skrev om MaxFix

Jätte duktig och vänlig personal.

Svar från MaxFix

Hej Nanda Tack för ditt fina omdöme Vi finns här om du behöver hjälp igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Katarina Margareta Linnéa S

Behövde hjälp med småfix hemma. Kontaktbyte, montera sänggavel, sätta upp lampa, sätta upp tavla och hyllor. Levererar från början till slut!

Svar från MaxFix

Hej Katarina Tack för din fina ord. Hoppas vi får chans att hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Carl-Olof M

Snabbt, trevligt och proffsigt.

Svar från MaxFix

Hej Matti Tack för att du tog dig tid att lämna ditt fina omdöme. Hoppas vi kan få hjälpa dig igen framöver. Mvh MaxFix gänget

Bayan F
Skrev om MaxFix

Fick hjälp från snickaren och elektrikern . Det var väldigt oprofessionellt bemötande elektrikern var väldigt respektlös snickaren kunde inte alls svenska då blev kommunikation via elektrikern som tolkade Det var långt från min förväntningar Skulle inte rekommendera till någon annan Jag är missnöjd med

Svar från MaxFix

Hej Bayan Vad tråkigt att du inte var nöjd med jobbet vi gjorde hos dig. Problemet med språket borde ej påverka slutresultatet av arbetet vi utfört men om så är fallet är det bara att du hör av dig så åtgärdar vi detta. Då vi ej hört något från dig utgår vi från att allt blivit åtgärdat. Vår personal behandlar alla kunder med respekt vilket är viktigt för oss. Viktigt för oss är även att våra anställda behandlas med respekt oavsett vilket land man kommer från. Mvh MaxFix gänget