Alla kategorier Bygg Slipa golv

Golvslipare i fler län

Topp 25 golvslipare

K3 Gruppen AB

Västmannagatan 56, Stockholm
    K3 Gruppen erbjuder det mesta inom tak, målning och golvslipning. Vi jobbar efter ett kvalitetssystem och har självklart garanti. Varmt välkommen!
    Michael E
    Michael E: Grymt bra utfört jobb, tydliga i kundkontakt samt väldigt serviceinriktade. Jag vill varmt rekommendera dem!

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Johanna N
    Johanna N: Punktliga, trevliga och noggranna!

Ångtvättbilen

Klangfärgsgatan 17, Västra frölunda
    Om du behöver golvvård eller golvrenovering - välkommen till oss på Ångtvättbilen!
    Marie S
    Marie S: Mycket bra, ångtvätt av kor mattan i kyrkan. Vi är mycket nöjda.

PJ Parkettgolv AB

Skälderviksplan 1, Årsta
    Vi erbjuder Dig som kund ett komplett utbud av tjänster för allt du kan tänka Dig behöva för att få just de golv som Du alltid drömt om. Antingen lägger våra golvläggare in ett nytt parkettgolv eller ...
    Marie H
    Marie H: Proffsiga och pålitliga. Mycket nöjd!

ALMASI BYGG AB

Byvägen 88, Täby
    ALMASI Bygg AB hittar lösningen på ditt byggprojekt! Vårt mål är alltid att överträffa dina förväntningar.
    Tina
    Tina: Anlitade Almasi Bygg efter rekommendation för att måttanpassa och montera öppen garderobslösning på en rätt knepig yta. ...

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Björn C
    Björn C: Spodra lux skötte vår flytt helt perfekt från Solna till Bromma med magasinering på Shurgard emellan, flyttgänget var pu...

Sim Bygg Entreprenad

Gustaf Wernersgata 8 B, Västra frölunda
    Kom gärna förbi oss på en kopp kaffe så berättar vi gärna mer.
    Christofer Å
    Christofer Å: Grymt hjälpsamma & professionella

Potentia Bygg

Steglitsvägen 55, Sollentuna
    Vi bygger speciella lösningar på plats! Jobben utförs med noggrannhet, vilket genererar till en bra kontakt med kundsom ofta sträcker sig många år framöver!
    Andreas L
    Andreas L: Fantastiskt engagemang! Tänker på detaljer och levererar toppkvalite

Wall Bygg & Fastigheter

Kocksgatan 38, Stockholm
    Vi på Wall Bygg & Fastigheter är en helhetsentreprenad med kunder i hela Stockholm. Vilken sorts byggprojekt behöver du hjälp med? Vi utför det mesta.
    Christoffer O
    Christoffer O: Har målat om min lägenhet och slipat ett golv. Deras målare Lasse är grymt bra! Rekommenderas++++++++

Almström & Ogebratt Bygger

Orionvägen 97, Järfälla
    Kontakta oss på Almström & Ogebratt Bygger, så kan vi se hur vi kan hjälpa dig förverkliga ditt byggprojekt!
    Per M
    Per M: Bra bemötande och information, mycket väl utfört arbete.

Esos Bygg AB

Tornfalksgatan 2A, Malmö
    Vi på Esos bygg i Malmö tar alla sorters uppdrag inom renoverings- och byggsektorn. Välkommen att kontakta oss för rådgivning!
    Selma E
    Selma E: Vi har anlitat Esos Bygg i samband med renovering/byte av vårt kök samt tillbyggnad av huset. Vi har varit jätte nöjda, ...

Måleri i Harmoni

Sandfjärdsgatan 72, Årsta
    Vi är ett familjeföretag som hjälper dig med allt inom måleri. Kontakta oss för en fri konsultation!
    John A
    John A: Jag är mycket nöjd med det arbete som Måleri i harmoni utförde i min lägenhet. De var snabba, trevliga och tillmötesgåen...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Ingrid U
    Ingrid U: Bra flyttstädning och bra adminstration.

Rut & Rot Hemservice

Stjärnplan 3, Limhamn
    Rut & Rot Hemservice AB erbjuder tjänster som berättigar både rut- och rotavdrag, både hemstädning och hantverkarjobb. Med kvalitet och mångårig expertis på var enskilt område.
    Lisbeth O
    Lisbeth O: städning varannan vecka är mycket nöjd

Norrsidans Bygg AB

Disavägen 19, Sollentuna
    Vi utför totalentreprenad på renovering eller nybyggnation både in- och utvändigt. Tveka inte att höra av er för att få en offert!
    Erik R
    Erik R: Mycket bra firma! Rekommenderas!

Parkettspecialisten Bygg & Inredning i Stockholm AB

Bolmensvägen 47, Årsta
    Vi lägger, slipar och lagar parkettgolv i Stockholm och hela Sverige. Även renovering, målning, snickeri och mer. Kontakta oss för offert och fast slutpris på ditt projekt!
    Jonas O
    Jonas O: Hela arbetet från besiktning och möte till utförande och resultat har vart fantastiskt bra. Jag kan inget annat göra än ...

F&D Damaju Städ

Höjagatan 3, Malmö
    F&D Damaju Städ i Malmö är ett komplett serviceföretag för privatpersoner och företag som fokuserar på miljömedvetenhet, kvalitet och nöjda kunder.
    Brinova Fastigheter
    Brinova Fastigheter: Snabb och bra service trevlig personal

Parkettkontakten

Sysslomansgatan 11, Stockholm
    Andreas S
    Andreas S: Parkettkontakt utförde golvslipning/oljning på befintligt fiskbensparkett och lade ny fiskbensparkett som kopplades ihop...

Almviks Gårds Hantverk

Almviks Gård, Järna
    Vi har också lång erfarenhet av plattsättning och gör även badrumsrenoveringar. Vi är givetvis våtrumscertifierade. Välkomna!
    Martin F
    Martin F: Fick ett enkelt jobb gjort med taket. Allt flöt på superbra. Enkel att kommunicera med.

Holperen Städservice

Bondegatan 45, Stockholm
    Rita S
    Rita S: Väldigt duktiga och lyhörda. Jag blir aldrig besviken.

ANK Bygg & Renovering AB

Vattugatan 21A, Sundbyberg
    Vi har kunniga och erfarna hantverkare som är proffs på renovering i både hus och lägenheter! Kontakta oss och berätta vad just du behöver hjälp med!
    d
    d: Mycket bra renovering, bra känsla för kvalitet och självgående process. Rekommenderas varmt!

Wasa Parkettservice AB

Bolmensvägen 47, Årsta
    Välkommen till Wasa Parkettservice! Vi kan det här med trägolv och hjälper dig gärna fräscha upp ditt gamla golv eller lägga ett nytt fint kvalitetsgolv!
    Björn L
    Björn L: Bra genomfört arbete på alla sätt

Lidingö Hantverksgrupp

Ackumulatorvägen 4, Lidingö
    Gustaf M
    Gustaf M: Professionellt och trevligt bemötande. Bra jobb

S. Arnhuvud Byggnads

Vällingbyvägen 154, Vällingby
    Jag har en lång och gedigen erfarenhet, då jag varit verksam inom branschen i närmare 40 år. Välkommen!
    Micke S
    Micke S: Jag är jättenöjd med vårt nya duschrum på landet bra pris och snyggt.jag kan rekomendera Arnhuvud bygg.Mvh Micke.S

MP Bygg

Ardennergatan 20, Upplands väsby
    Ingmarie A
    Ingmarie A: Mycket bra bemötande och mycket effektiva. MP bygg vara snabba på att svara med offert och genomförde arbetet med vår ga...