Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Mölndal Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

Norra Trappgatan 11, 431 36 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Jens Hansen bygg & Snickeri!

1992 var året då Jens Hansen bestämde sig för att starta upp Jens Hansen Bygg & Snickeri. Sedan dess har vi jobbat mestadels med mindre entreprenader, kök, badrum, renoveringar och tillbyggnader. Men med nya erfarenheter och kunskap kommer nya typer av jobb. Numera jobbar vi även med snickerier, anpassade garderob och skåpbyggnationer. Vi är väldigt måna om våra kunder och kvaliteten på de jobb som vi utför. Dessa två tummar vi aldrig på!

Behöver du snickare i Göteborg med omnejd. Tveka inte att höra av dig till oss på Jens Hansen Bygg & Snickeri. Vi tror på en ärlig och öppen relation och kommunikation med kund.

Vi finns på adress NORRA TRAPPGATAN 11 i MÖLNDAL.

Ring på tel 070-371 23 46 eller mejla för offert hansen.byggab@telia.com

Läs vad 7 kunder tycker om Jens Hansen Bygg & Snickeri AB

• Kristoffer O
    Kristoffer O skrev om Jens Hansen Bygg & Snickeri AB
    Anlitade Jens Hansen Bygg & Snickeri för arbete med finsnickerier i en sekelskifteslägenhet, bl.a. fönsterbrädor. Var väldigt nöjd med bemötande och utförande. Läs mer
  • Göran N
    Göran N skrev om Jens Hansen Bygg & Snickeri AB
    Vi har anlitat Jens Hansen Bygg & Snickeri för blanda annat lägga nytt trägolv, totalrenovera två badrum, bygga sovloft och”walking closet” m.m.
    Vi har vid varje tillfälle blivit trevligt bemötta och fått ett mycket hantverksmässigt resultat med hög kvalite genomfört i ett hus från 1800-talet.
    Har dessutom uppskattat deras samordning och ledning av olika hantverkarkollegor.
    Kan med glädje rekommenderas.
    Ulrika o Göran Läs mer
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Jens Hansen Bygg & Snickeri AB
    stort pool/trädäck i värmbehandlad trall, med anslutande ribbstaket, avancerad belsyning tillhörande plåtarbete. Pooldäcket är avancerat med storaoch långa trappor, mkt höga med anslutning och passning till pool och befintlig stensättning, och med krav på hög finish.

Mkt bra utfört arbete, bra tempo trots en del ändringar på vägen. Bra, flexibelt ock konstruktivt bemötande - mkt snabb med svar och lösningar!

Vi är mycket nöjda med resultatet! Och kan verkligen rekommendera Jens Hansen Bygg och Snickeri! Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Jens Hansen Bygg & Snickeri AB
    VI har anlitat Jens Hansen för att byta en hel husvägg på vårt hus i Goteborg. Väggen var svampangripen. Vidare har vi anlitat dem för att bygga om vårt hus på Tjörn.
    Jens och Alex har verkligen varit lösningsorienterade och hittat tekniska lösningar på problem som dykt upp.
    Jag kan varmt rekommendera Jens Hansen Bygg&Snickeri AB. Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Jens Hansen Bygg & Snickeri AB
    Helrenoverade köket, inkl. nytt golv och flytt av vägg.
    Vi är supernöjda med Jens Hansen Bygg & Snickeri. Han var lyhörd och förstod vad vi menade och kom med bra lösningar och gjorde ett jättebra jobb. Han har alltid erbjudit god service och hjälp till om det uppstått något problem. Vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Klara D
    Klara D skrev om Jens Hansen Bygg & Snickeri AB
    Kan varmt rekommendera Jens Hansen Bygg & Snickeri AB. Vi är jättenöjda med våra platsbyggda garderober och vår platsbyggda bokhylla. Hantverkarna är proffsiga, kommer i tid och håller rent och fint omkring sig under arbetet. Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Jens Hansen Bygg & Snickeri AB
    Jens Hansen Bygg & Snickeri hjälpte oss att renovera ovanvåningen i vårt hus. Arbetet innefattade bland annat att lägga parkettgolv, förstärka väggar, byta snickerier och dörrar mm.

Vi är väldigt nöjda med arbetet och resultatet. Hantverkarna var väldigt noggranna och lyhörda för våra önskemål. Dessutom höll de rent och snyggt under tiden som arbetet pågick och slutförde arbetet på utsatt tid. Vi kommer att anlita bolaget för andra byggprojekt och vi kan absolut rekommendera bolaget till andra potentiella kunder. Läs mer

Norra Trappgatan 11, 431 36 Mölndal